Tsolpideemi (mm. Stilnoct, Stella)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Narsissi
Psykonautti

Re: Tsolpideemi (mm. Stilnoct, Stella)

Post by Narsissi » Tue 31 May 2011, 02:28

ttässä tupakilla käydesstani niin rupes piha puut tanssimaa ja vekoilemaan :D 2x10mg Stsolpideemia alla :) HAALLLLUUUJAAAAHH!!!
Life is too short, don't stress everyday
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can

niksu
Psykonautti

Post by niksu » Thu 09 Jun 2011, 15:51

Morjens!

Osaisko kukaan sanoa, että mikä lääke on kyseessä. Pistin puolikkaan kielen alle, mutta maku oli aivan hieveä, joten nielin sen ja sisuja päälle. Silti toi maku kummittelee suussa. Kaveri sanoi, että noi on unilääkkeitä. Hitto kun ei jääny se nimi mieleen. Se EI ole ainakaan Stilnoct, eikä imovane, mutta käsittääkseni joku vastaava. (Maku muistuttaa Imovanea).

Nappi on 10 mm x 5 mm ja paksuus on 3 mm. Mittasin oikein työntömitalla. :)

Image

Tabletit ovat suunnilleen tuon kuvan muotoisia, mutta valkoisia. Jakoviiva löytyy ja toisella puolella on jakoviivan vasemmalla puolella ZC ja jakoviivan toisella puolella on F. Osaaks kukaan tunnistaa?

niksu
Psykonautti

Post by niksu » Thu 09 Jun 2011, 16:08

Zopinox 7,5 mg - Valkoinen tai melkein valkoinen, päällystetty, kapselin muotoinen (5 x 10 mm), jakouurteellinen tabletti, jossa koodi ZCF.

Tämä se varmasti on. En muistanut tuota vallan mainiota tunnistu-topikkia. Ei toi kyl mun mielestä mitenkään päällystetty ole, mutta muuten kuvaus osu nappiin ja kirjainten ZC ja F välissä on jakouurre, mut joo. Sit ottamaan selkoa, mitä noi on, muuta kuin pahan makuisia.

:)

niksu
Psykonautti

Post by niksu » Thu 09 Jun 2011, 17:06

Mitä nyt lueskelin jengin kuvauksia ja kokemuksia, niin eipä noilla ole juuri mulle käyttöä. Sain juuri unettomuuteen 25 mg Ketipinoreja (vko sitten). Kärsin megamega-unettomuudesta. Nyt on pari sirdaludia jäljellä ja ne kun ruiskasee suoneen ja 4-6 kpl noita hullunlääkkeitä (Ketipinor) niin nukkuu hyvin 10h. Sirdaludillahan nukahteaessa herää virkeänä 3-4 h kuluttua. Siksi noi ketipinorit ovat hyviä, estää sen heräämisen.

Onhan toi mun nukkuminen aika heikolla pohjalla. Jos nukahdan ilman Sirdaludia, niin silloin uni jatkuu katkeamatta 10h. Ongelma on siis nukahtamien, ei nukkuminen. Voisi noilla Zopinokseilla kokeilla, miten nukahtaa. Melatoniini on kans hyväksi todettu. Nyt on vaan viime kk tullu totuteltua "nuija-nukutuksiin", sirkka-fixit. Ei hyvä ei... Parannan tapani, kun 3-4 kk sitten tipahti, kuin eno veneestä, kun otti 6-9 mg nopea vaikutteista melatoniinia. Takasin siihen touhuun, kiitos ja sori offit. Olen yksinäinen ja ihmisellä on tarve välillä puhua ongelmistaan. '

Moi!

Niin se pääasia unohtu. Boostaaks noi Zopinoxit Subutexia? Ja kun mä oon alkanu rouhimaan Fluexetiiniä, niin sen ei pitäisi Subuun vaikuttaa(?), mutta ne entsyymit se kuluttaa, mitkä muuttaa Kodeiinin maksassa morfiiniksi. Menikö oikein?

Vape
Lepakko

Post by Vape » Fri 10 Jun 2011, 04:05

Perhanan helposti menee muisti, muuten ihan ok jumittelua

niksu
Psykonautti

Post by niksu » Sat 11 Jun 2011, 15:09

3,5 kpl ruiskasin suoneen, enkä huomannut mitään? Bentsoja syönyt 10 v. lähes joka päivä. 20 mg/pvä diapamia tällä hetkellä annostus. Aina välillä pidän välipäiviä, kuten varmaan tänään. Vaatiiko noi sit jotain pohjalle, alkoa? Jos vaatii alkoholia, niin sitten antaa olla.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Sun 12 Jun 2011, 15:57

Jotain 20milligrammaa oon syöny täs pari kertaa, yksiksee siis,
kyl saan revittyy aika paljonkin hupia näistä.

Jatkuvasti kuvittelen, että huoneessa on paljon ihmisiä, tai olioita,
jotka kommunikoi keskenään, ja välillä munkin kanssa.
En kuitenkaan suoraan katsoessa nää mitään.
Jalat ei oikein kanna, ja muutenki höpsö olo.

Jos erehtyy makaamaan sängyssä liian mukavassa asennos, nii nukahtaa kyl.

Aamulla on hämmentyny olo, ku tuntuu noinkin vähillä määrillä sumentavan muistia.

Emmää kyl juurikaan enempää kuin 30mg söis, enkä varsinkaan alkoholin kanssa.

zerk
Moderator

Post by zerk » Sun 12 Jun 2011, 18:51

Tää voi aluksi olla todella hauskaa, mutta johtaa lopulta siihen, ettei näistä saa enää mitään irti. Nykyisin en saa tsolpideemilla edes unta, vaikka en ole pitkään pitkään aikaan käyttänyt sitä, eli ei ole ainakaan tolesta kiinni. Alle 40mg ei sano mitään, ja kaikki siitä yli johtaa muistin täydelliseen menetykseen ja delirium-tilaan.
^^@_

Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius » Mon 13 Jun 2011, 15:13

sillointällöin hauskaa kuosata päivä tän kanssa,ja muijan kanssa tulee kyllä kaikkea todella rivoa kokeiltua kun on stilkoissa....poistaa ne vähäisetkin estojen rippeet mitä on jäljellä.

tosin joskus saa puol veltolla vedellä mut samapa tuo! :d
-=€ukataforia eis pathoS=-

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Mon 13 Jun 2011, 20:09

Meikä on vetäny näit useampia vuosia ja oon näihin enemmän koukussa ku rauhottaviin, varsinaisiin bentsoihin. Tykkään tosi paljon vaikutuksesta. En tiedä miks, joku näissä vaan koukuttaa mua törkeesti.

Aikamoisena stilkkarikonkarina voin sanoa yhden asian; vaikutus on _PALJON_ heikompi/huonompi jos on syönyt bentsoja. Elimistön pitää olla aika bentsopuhdas jos tahtoo että nää toimii silleen kunnolla. Eli vetää pään aika mutkalle ja hallusinaatioita tulee. Ei tarvi syödä ku 15 mg Opamox tai 5 mg Diapam, niin ei toimi sen jälkeen kunnolla.

Sairaita nappeja, mut pakko aina vetää. Oon vahvasti sitä mieltä että koukuttaa paljon enemmän ku miedot bentsot, ainaki mua. Varmasti muitakin samanlaisia löytyy.

HenkkA_
Psykonautti

Post by HenkkA_ » Tue 14 Jun 2011, 14:14

Joo ei saa olla bentsoja alla jos meinaa maximi olot saada. Eli jos stilkkareilla meinaa kuosata niin en samana aamuna ota muita bentsoja.

Jenkem

Post by Jenkem » Tue 14 Jun 2011, 16:08

Stilkkarit on ivnä ihan jänniä mut en sit tiiä onko sen väsäämisen/vaikutusajan arvosia. Mut jännää tavaraa kuitenki

Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius » Thu 16 Jun 2011, 17:52

tuli pitkästä aikaa 30mg nielastua :) kiva välillä kyllä tämä lääke,oikein kiva.
-=€ukataforia eis pathoS=-

lazla

Post by lazla » Thu 16 Jun 2011, 22:22

Aivan mahtava pilleri, ihan omissa maailmoissa kiksejä kaikista äänistä, kädenliikkeistä ja muista olemattomista asioista.
Sairaita semi-halluja ainoa huono puoli ettei aamulla oikein muista mitään. Hauska kuulla aina jälkeen mitä tultu tehtyä.

niksu
Psykonautti

Post by niksu » Sun 19 Jun 2011, 18:33

mentalhell wrote: Aikamoisena stilkkarikonkarina voin sanoa yhden asian; vaikutus on _PALJON_ heikompi/huonompi jos on syönyt bentsoja. Elimistön pitää olla aika bentsopuhdas jos tahtoo että nää toimii silleen kunnolla.
Ahas, tämä selvittää paljon, miksi 3,5 kpl ei sanonut mitään. Mulla on joku ihme "matalan tolerenssin koukku" bentsoihin. Syön 10 mg pameja 1-2 pvä. Kaverit menee esim. 2 x Dormicum + muru subua, niin aivan nuokkuihin, kun itse en huomaa juuri mitään vaikutusta. Kai se 10 v. päivittäinen bentsojen syönti on turruttanut multa kaiken mahdollisuuden bentsoilla viihteilyyn. No tuo ei ole iso menetys. Olis vaan joskus kiva pilkkiä kunnon dormaritutkauksella, mutta se vaatisi varmaan koko paketin kerralla nauttimista. Eli antaa olla.

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Sun 19 Jun 2011, 19:49

Muutama stilkkari + muutama riva kaljan kanssa pisti kyl aika helvetin kujalle ja kuosin päälle, muistin pois, mut muistaakseni näitä stilkkojen halluja ei tainnut ihmeellisemmin ilmaantua... Noista rivoista ilmeisesti johtui?

Hurtta
Tuppisuu

Post by Hurtta » Sun 21 Aug 2011, 02:52

2xstella 10mg otettu pari tuntiasitten. Nyt hymyilyttää, seinillä tapetit hengittelee lievästi, ja motoriikka ois vähän hakusessa.

Nytpä saa antaa vaihtoehtoja parhaaseen jatkoiltaan arvon Vaulttilaiset, eli what to do next? Millaisia askareita vois olla kotona kiva puuhailla näissä oloissa? Vai pitäisikö lähteä paikalliseen tuopille?

Nyt ehdotuksia kehiin, mitä Te tekisitte tästä iloisen aivottomasta hetkestä eteenpäin?

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Sun 21 Aug 2011, 16:21

Mie yleensä vaan möllötän sängyssä / tuolilla, ku on stelloja syöty. Juttelen mielikuvituskavereiden kanssa, eihän siihen mitää aktiviteetteja tarvi. En kyl tuopille lähtis ainakaan.

Uneksija
Karvakuono

Post by Uneksija » Tue 13 Sep 2011, 03:01

Ah, tsolpidem, miten voi tuntea vihaa ja rakkautta samaan aikaan.

Tästä aika paljon kokemuksia ollut, ja lähes jokaisen kokemuksen jälkeen "ei koskaan enää", kunnes seuraava kerta koittaa.

Yksi nappula huomaa vaikutuksen, että tulee paljon rennompi olo, mutta alkoholin kanssa kombotettuna kunnon tutkari. Toimii kanssa nokkaan ja hihaankin tullut kokeiltua, mutta en suosittele enkä sano olevan edes sen arvoista. Hihaan vetämisen jälkeen oli kummatkin kädet mustelmilla viikon (eikä varmasti mennyt ohi). Tuntuu kuin lekalla olisi lyöty päähän, mutta haihtuu nopeasti.

Syötynä vaikuttaa kanssa aika nopeasti jos tyhjään mahaan ottaa. 10-20min niin huomaa jo vaikutuksen, jonka itse koen rentoutumisena ja pienenä euforiana. Mitään visuaaleja en ole tsolpideemista ikinä saanut lukuunottamatta yhtä kertaa, vaikka näitä tullut varmaan muovikassillinen "testattua".

Unettomuuteen ei tunnu nämä vaikuttavan itsellä, tai en ainakaan koe tulevani koskaan väsyneeksi joka sinänsä on aika outo juttu, vaikka ei olisi tolea. Savujen kanssa tulee varmasti häröiltyä, mutta ei niin paljon kuin viinan kanssa. Pahimmillaan tullut kiskottua 200mg kerralla. :roll:

ps. sori epäselvä teksti, olen selvinpäin, mutta kirjallinen anti on täysin nolla jostain syystä. Noh, ainakin yritin vastata.

Tuo yksi kerta kun sain visuaaleja niin annos oli 50mg ja pohjalla savuja ja viinaa. Olin olohuoneessa ja yhtäkkiä luulin olevani metsässä metsurina puita kaatamassa muitten ihmisten kanssa. Juttelin siinä työkollegoilleni puiden kaatamisesta samalla kun itse sirkkelöin mäntyä halki moottorisahan kanssa. Oli talvi ja oli tosi lumista.

Hetken kuluttua olin taas ihan toisessa maailmassa, vaihtui visuaalit / delirium kuten unessa. Kuin näkisi unta, mutta onkin hereillä ja muistaa vain tiettyjä muistikuvia. Toisessa otoksessa olin viettämässä iltaa monen tuntemattoman henkilön kanssa joiden kanssa aika meni jutellessa ja kaljoitellessa / elokuvia katsellen.

PAM. Taas todellisuudessa takaisin ja kaveri vieressä ihmettelee, että mitä helvettiä kun kyselen, että mihin ne muut ihmiset hävisi täältä kämpästä. En halunnut edes tietää mitä tein kun luuli olevan metsuri.

Paska lääke jota vihaan aina seuraavaan kertaan asti. Ei voi suositella, saisi loppua kokonaan maailmasta. :doh:

Ryynien kanssa kuosailu on muutenkin niin tasapainoilua mikä on viihdettä ja mikä on överiksi vedettyä. Vähän sama kuin runkuttelisi ja sekunti ennen h-hetkeä täytyisi lopettaa, ettei mene överiksi. Moniko jatkaisi loppuun asti juuri siinä ajassa, tilanteessa ja paikassa vai pystyisi sanomaan, että eiköhän se ollut siinä? "- Ihan sama, mä otan vaan nää kaksi"
Waiting for the truth, because we all have dreams.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Wed 14 Mar 2012, 16:43

Mä nakkasin ennen 3fa vetoja 10mg tabun hihaan, letkistihä tuo, sitte otin ne aika isohkot 3-fa vedot ja heti perään 2x 10mgstilnoctiA,,, IHA LETKEISSÄHÄ TÄSSÄ ON..

Mut ei nuo mitenkää tripauttavia ole. Ehkä kirjaimet näytöllä heittelee vähän ja vaihtelee paikkaa. Ihan letkeissä :)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

testeri420
OD

Post by testeri420 » Wed 14 Mar 2012, 17:37

Vejelkää vaa stilkkareita hihaan.
Kaverilta amputoitu sormenpäitä ja toiselta kaverilta hauiksesta puuttuu about puolet vain sen takia koska stilnoctia hihaan.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Wed 14 Mar 2012, 18:32

testeri420 wrote:Vejelkää vaa stilkkareita hihaan.
Kaverilta amputoitu sormenpäitä ja toiselta kaverilta hauiksesta puuttuu about puolet vain sen takia koska stilnoctia hihaan.
Vedot tainnu mennä ohi?
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

testeri420
OD

Post by testeri420 » Wed 14 Mar 2012, 19:00

SadPanda wrote:
testeri420 wrote:Vejelkää vaa stilkkareita hihaan.
Vedot tainnu mennä ohi?
Ei ku iha suoneen mutta meni suonet tukkoon...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

taciturn
Karvakuono

Post by taciturn » Thu 24 May 2012, 08:36

Oikein mukava lääke oikein käytettynä. Muuutamat kerrat tullu vedettyä, muistaakseni aina 20mg nokat, tuloksena oikein rento melko benjomainen olo. Suuremmilla annoksilla en oo kokeillu, menee kuulemma meininki TODELLA sekavaksi. Kaveri veti jonkun puolikkaan tahi levyn ja oli kuulemma jotenkin flengannut jonkin reilun metrin palotikkailta parvekkeelleen muistaakseni jossain neljännessä kerroksessa.

Tavallaan tekisi mieli kokeilla isommillakin annoksella, mutta kyllä siinä toivois olevan suht selvän ison kaverin vahtimassa. Tänään saan taas pari, aattelin kokeilla IV:nä. Kaveri sanoi, että siitä tulee "puolen minuutin WOAAAAAAAHHH. :D
"ku hommat lähti hanskasta nii näpit jääty"

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Fri 25 May 2012, 12:44

niksu wrote:
mentalhell wrote: Aikamoisena stilkkarikonkarina voin sanoa yhden asian; vaikutus on _PALJON_ heikompi/huonompi jos on syönyt bentsoja. Elimistön pitää olla aika bentsopuhdas jos tahtoo että nää toimii silleen kunnolla.
Ahas, tämä selvittää paljon, miksi 3,5 kpl ei sanonut mitään. Mulla on joku ihme "matalan tolerenssin koukku" bentsoihin. Syön 10 mg pameja 1-2 pvä. Kaverit menee esim. 2 x Dormicum + muru subua, niin aivan nuokkuihin, kun itse en huomaa juuri mitään vaikutusta. Kai se 10 v. päivittäinen bentsojen syönti on turruttanut multa kaiken mahdollisuuden bentsoilla viihteilyyn. No tuo ei ole iso menetys. Olis vaan joskus kiva pilkkiä kunnon dormaritutkauksella, mutta se vaatisi varmaan koko paketin kerralla nauttimista. Eli antaa olla.

Oon useasti todennut että ihan joku mitätön 0,5 mg klonatsepaami, 5 mg diatsepaami tms. annos samana päivänä estää stilkkari vaikutukset täysin, lisää vaan sitä bentsovaikutusta mut ne kivat vaikutukset ei tuu. Ja sitä bentsovaikutustakaan ei huomaa jos ne bentsot jo vaikuttaa vähänkin.

Rivat on pahimpia, niitä pitää olla useita päiviä ilman et stilkkarit toimii, edellispäivänä syöty 2 mg annoskin voi estää seuraavan päivän stilkkareitten viihdekäyttövaikutukset täysin.

Monesti todennu tän, ei tunnu missään vaikka IV:nä ottais (en suosittele), jos on bentsoja alla _yhtään_. Ainoastaan voimistaa sitä bentsomaista vaikutusta, mitä ei yleensä huomaa edes. Tarkoitan siis että tällöin tulee esiin ainoastaan ne rauhoittavat vaikutukset. Kaikki ne z-lääke vaikutukset jää pois. Syytä tähän en osaa selittää, mutta täysin totta.

Eli jos zolpideemistä tahdotte hupia niin pitäkää verenne puhtaana muista bentsoista tai vaikutus on mitäänsanomaton.

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Sun 27 May 2012, 00:54

Kokopäivään syönyt mitään. Nyt väsyneenä 10mg naamaan ja kyllä pärisee. havahdun aina jostain ihme kelasta (unia)?, vaikka tässä vaan istunnu. Mieli lentää eestaas

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Wed 29 Aug 2012, 02:28

Tuntuu että tähän ei tule toleranssia ollenkaan? Näitä on tullut aika paljon vedettyä, ja aina vain se 2x10mg pistää yhtä tutkalle kuin edelliselläkin kerralla. Järkyttävät mässyt tulee myös aina, mikä on sinänsä jännä, kun ruoka ei maistu yhtään normaalille jos näitä on syönyt.

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Wed 29 Aug 2012, 03:11

Kottonmouth wrote:Tuntuu että tähän ei tule toleranssia ollenkaan?
Itellä ainakin tolet nousee tähän aika nopeesti vaikka olis aina vähintään pari päivää väliä nautinta kerroilla.
Nukahtamis vaikutuskin tuntu katoavan alle 2kk lääkekäytön jälkeen ja eikä palautunu 2kk tauon jälkeenkään takasi. Päihdyttävä vaikutus ei oo kyl onneks minnekkään kadonnu :)

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Wed 29 Aug 2012, 07:47

Itse sain näitä yhdessä vaiheessa ihan helvetin ison kasan ja tuli otettua 1.5kk 2x10mg lähes joka ilta.
Aina pisti yhtä kuutamolle kuin ekalla kerrallakin.

Tuo hyvin unen myös.

cook
Lepakko

Post by cook » Wed 12 Sep 2012, 13:18

Toimii oppareiden kanssa kyllä helvetin hyvin. Etenkin laskevalla osuudella jos yrittää nukkumaan niin kohtalaiset euforiat saa kyllä kaupan päälle.

Zolpideeminousuissa on se, että ne tuntuu annoksesta riippumatta olevan vaan kerran koettavissa ja sen jälkeen jos yrittää boostailla niin saattaa seurata blackout. Tässä piilee vaara. Riippuvuus syntyy myös suhteellisen helposti ja reflat ovat aivan yhtä helvettiä, äärimmäisen intensiivisiä joskin lyhytkestoisia. Ei ikinä enää niitä, kiitos.