Tsolpideemi (mm. Stilnoct, Stella)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
avara
Tuppisuu

Tsolpideemi (mm. Stilnoct, Stella)

Post by avara » Wed 25 Jan 2006, 21:59

Kertokaapa mitä tästä saa irti viihdekäytössä? annoksista? :roll:

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Thu 26 Jan 2006, 00:44

Monet kertovat hallusinaatioista ja muustakin psyykkisen puolen horjumisesta.

Minulla on mennyt 20-80 mg:n annoksilla ajatus *vain* hieman oudoksi ja olo jollain lailla todella riehakkaaksi ja eläimelliseksi. Ei missään agressiivisessa mielessä, minua kun ei oikeastaan vielä mikään aine ole agressiiviseksi saanut.

Alkoholin kanssa 40mg ja meno oli vissiin jo aivan turhan eläimellistä. Filmi katkeaa kolmeen nappiin täysin ja palautuu siihen kun istun baarissa tuoppi kädessä. Ei kivaa sellainen enää...

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Thu 26 Jan 2006, 01:45

en ole mitään hallusinaatioita kyllä saanut vaikka olen yli 100mg syönyt kerralla. :?
ei kannata kyllä liikaa syödä, luulee van olevansa selvinpäin ja seuraavana päivänä ei muista mitään.
itelläni ei kyllä muisti menny, mutta kaikilla muilla menee viinalla ja benstoilla aina muisti, ite en saa omaa muisti pätkimään vaikka kuinka yrittäsin ja oisin sekasi..... :shock:..... pientä pätkimistä tietty esiintyy (jotain pieniä yksityiskohtia ei muista)..... mutta sitten nekin vähän ajan päästä palautuu mieleen.
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään

alypaa
Psykonautti

Post by alypaa » Thu 26 Jan 2006, 01:50

Stilkkareitten toiminta taitaa tosiaan olla melko henkilökohtaista sillä minä menen kolmesta stilkkarista aivan kuutamolle ainakin jos on vähän valvomista ja/tai viinaa alla,vaikka tuota bentsotolea kuitenkin jonkin verran omaan.

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Thu 26 Jan 2006, 02:45

ainiin, pirilaskuissa stilnoctit mulla toimii kyllä.. yksi ainoa yö valvomista ja sitten 2 stilnoctia niin ei mitään järkeä, oli yksi elämäni intensiivisimpiä trippejä :wink:
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään

Aftermath
Psykonautti

Post by Aftermath » Thu 26 Jan 2006, 14:23

Muutaman kerran syönyt ja aina eksyin esim. matkalla kaupasta kotiin tuttua reittiä, vain kyennyt muistamaan minne pääsee perille :lol:
I'm going upstairs now to turn my mind off

Maor
Kameleontti

Post by Maor » Fri 27 Jan 2006, 15:02

HUUHAA wrote:ainiin, pirilaskuissa stilnoctit mulla toimii kyllä.. yksi ainoa yö valvomista ja sitten 2 stilnoctia niin ei mitään järkeä, oli yksi elämäni intensiivisimpiä trippejä :wink:
Kyllä ne toimivat kovasti juuri valvotun yön jälkeen.
-:- We're All Mad Here -:-

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Mon 13 Mar 2006, 01:17

(Ambien on tuotenimi tsolpidiemille)

http://seattlepi.nwsource.com/health/26 ... ien08.html
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

mauseri
LD50

Post by mauseri » Sat 18 Nov 2006, 19:29

hihaan stilkkarit toimii todella hyvin,vaikutus on vaan aika lyhyt,mut hyvät nousut tulee

m
Lepakko

Post by m » Mon 20 Nov 2006, 22:57

Ränniin kännissä, minuutin-pari tosi letkeää. Ei muuta..

Uute
Psykonautti

Post by Uute » Mon 20 Nov 2006, 23:41

Runsaan alkoholin kanssa aiheuttanut ainakin pahimmat sekoilut mitä nyt äkkiseltään tulee mieleen. Siis jotain 0,7l kirkasta pohjille, sitten muutama Stilnoct ja :arrow: paariin. On kyseisestä reissusta todella sekavia ja omituisia muistikuvia, jossa hyörin jossain täysin tuntemattomassa kämpässä ties mitä sattuu - ilmeisesti olin kutsuttu emt.!? Karu palaaminen maanpinnalle kun ympärillä on jotain ihan vierasta ja aika hämäräperäistä porukkaa ja ei muista mitään muuta kuin pikkupätkiä alkuillasta ja jonkun hetken myöhempää. Ahdistava muisto kaikinpuolin. En suosittele.

Sellaisenaan saavat suhteellisen pienellä annoksella (20mg) aika tehokkaasti nukahtamaan, kunhan ei joka päivä ota ja menee nukkumaan hetimiten. Jollei mene nukkumaan, niin olo on oikeastaan aika mukava jonkun 10 minuuttia siitä kun ovat alkaneet toimimaan. Pientä velttoutta polvissa ja sellainen mukavasti hölmö olo. Ei kuitenkaan mitenkään erityisen ihmeellinen.

Hallusinaatioista ei kyllä mun kohdalla ole ollut mitään havaintoa vaikka aika paljonkin olen joskus syönyt. En muista tarkkaan, mutta olisiko ollut jotain 80-100mg parhaimmillaan. Käsittääkseni aika yksilöllistä. Ei mielestäni oikein mikään bentso sovi "viihdekäyttöön" paitsi nyt joku nykyisin yltiö-harvinainen Dormicum, mutta toisaaltaan niitä on tullut syötyä(siis bentsoja yleensä, ei Dormicumeja) niin paljon vuosien varrella, että kait niihin on syntynyt jonkinlainen kestotoleranssi.
Kokeilkaa! Kaikki huumeet pitäisi laillistaa..

medicineman
Lepakko

Post by medicineman » Fri 24 Nov 2006, 14:44

HUUHAA wrote:ainiin, pirilaskuissa stilnoctit mulla toimii kyllä.. yksi ainoa yö valvomista ja sitten 2 stilnoctia niin ei mitään järkeä, oli yksi elämäni intensiivisimpiä trippejä :wink:
Kokeilkaapa vauhtilaskuihin muutamia zopinoxeja/imovaaneja. Itse kerran kokeillut ja meno muuttui jyvien rouhinnan jälkeen aika villiksi. :shock:
Fear is the price of imagination.

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Mon 27 Nov 2006, 20:57

Itse varaan aina stimulanttilaskuihin tsolpideemia. Toimii minulla todella euforisoivasti ja antaa mukavia halluja, joita pilvellä on kiva boostailla.

Pirillä ja tsolpideemilla saa tosiaan ihan kunnon tripinkin aikaan. Piri + gamma + tsolpideemi + pilvi + alkoholi -kombo oli sellaista visuaalista ilotulitusta, että huh huh!

Tsolpideemi on lempiaineeni, jostain syystä se kolisee minuun tosi hyvin. Viime vuosina olen ottanut sitä aina psykedeelienkin kanssa.
Looking for planet Gong...

catha
Psykonautti

Post by catha » Thu 14 Dec 2006, 17:05

Minua ei tsolpideemi nukuta, eikä edes auta nukahtamaan. Yksinään tekee muutamalla kappaleella pienen tylsän pöhnän. Känni, muutama diapami ja muutama stilkkari sai aikaan sen että kaukana olevat kohteet näkyi neljänä, mutta ei muuten eronnut mielestäni bentso känneistä. Paukkua buustaa jonkin verran.
Ei mielestäni mitenkään ihmeellinen aine, mutta kyllä sitä tulee otettua jos vastaan sattuu tulemaan.

LD50
Apteekki

Post by LD50 » Sat 23 Dec 2006, 22:35

Efexor-kuurinhan pitäisi stilkkareiden vaikutusta jotenkin vahvistaa, mutta empä huomannut mitään ihmeellistä kun otin 10mg. Nukahdin vain, samoin kuin aiemmin 2,5mg:llä ja 7,5mg:llä. Pientä valveunta kai oli ennen nukahtamista hetken, koska muistelen puhuneeni ihmisille joita ei ollut huoneessani, mutta luulin niiden olevan.

Saisko nuosta irti jotain rentouttavaa vaikutusta jonkun aineen buustaajana ? Esim kodeiinin kanssa lisääkö euforiaa tjsp? Ensimmäinen tuttavuus kyseisen lääkkeen kanssa, koska en uskonut ikinä niitä saavani pahemmin.

Kratom
Tuppisuu

Post by Kratom » Thu 11 Jan 2007, 11:35

aivoruoska wrote:7 ku syön kerralla ni rupee näkeen kahtena, UUJEA!

piti testata kun jotkut tosta saaneet kuulema jotain "halluja"

ei mikään ihmeellinen nappi, mutta eiköhän ne nukahtamaan auta.
Nokitappa. puolikas stilkkarikin nokitettuna saa päänupin hieman sekavaksi. Mä joudun nokitaa vähintää 40mg zolpparia ennen kun alan nähdä halluja. Toi on kyllä aika veikee aine että jos mä vedän aamuvedot puolikkaasta tabusta niin se ei ala väsyttää vaan piristää kummasti.

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Tue 23 Jan 2007, 08:21

Jännää. Eilen sain näitä nukahtamisvaikeuksiin. :) Jännää sinänsä että olen alaikäinen. Otin 20mg illalla (siis ihan siihen nukatamiseen), 40min päästä oli sellainen "normaali" bentsomainen olo. Sallanen rento ja ajattelematon. Tunnin päästä oli jo ehkä vähän liian rankka olo että olis saanu unta. Minulla ei ole mitään toleranssia. Bentsoihin tai niiden sukulaisiin. :D
Eiku hei. lääkkeen nimi oli Zolpidem GEA. Täysin sama ainehen nuissa vaikuttaa.

Inovix

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Tue 13 Mar 2007, 17:18

Zolpidemista ja muista tsolpideemi valmisteista on melko vaikea saada kunnon viihdettä aikaan ihan vaan senkin takia, että vaikutus kestää minulla enintään sen yhden tunnin. :roll:

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 22 Mar 2007, 21:42

Todella häiriintynyt lääke..
Jo 20mg sai aikaan sen, että olin napsinut tiedostamattomasti kaikki loputkin pillerit (4kpl) ja seikkaillut jossain avaruussukkulassa, kutsuen kaverilta rauhanturvaajia..
Muistikuvat loppuvat tähän.. Onneksi häröilin vain omassa sängyssäni (toivottavasti :? )
Keep it unreal.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 23 Mar 2007, 15:25

..Eikä auta edes nukahtamaan, päinvastoin.
Keep it unreal.

Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna » Thu 05 Apr 2007, 19:50

Joku päivä taisi olla aamu-TV:ssä lyhyt maininta näistä. En ole vaan varma kuulinko nimen oikein, mutta ainakin mainittiin, että ranskassa niitä on väärinkäytetty.

Miasma
OD

Post by Miasma » Thu 05 Apr 2007, 20:49

Lymykonna wrote:Joku päivä taisi olla aamu-TV:ssä lyhyt maininta näistä. En ole vaan varma kuulinko nimen oikein, mutta ainakin mainittiin, että ranskassa niitä on väärinkäytetty.
Näin Ruotsissa
Turun Sanomat 2.4.2007 wrote:
Suositulla unilääkkeellä rajut sivuvaikutukset

Ruotsissa on noussut kohu Suomessakin yleisen uni- ja nukahtamislääkkeen Stilnoctin sivuvaikutuksista.

Iltapäivälehti Aftonbladetin mukaan unilääkettä käyttäneet ihmiset ovat unissaan muun muassa kävelleet, ajaneet autoa ja laittaneet ruokaa. Lehden kerrottua tapauksista monet kymmenet ovat ottaneet yhteyttä ja kertoneet painajaismaisista kokemuksistaan.

Asiantuntijoiden mukaan ihmiset eivät ole tajunneet, että oudot kohtaukset ovat johtuneet unilääkkeestä. Sivuvaikutukset ovat olleet myös niin käsittämättömiä ja kiusallisia, ettei niistä ole tahdottu puhua. Lääkeaineen vaihtaminen on saanut oudot kohtaukset loppumaan.

Kirjahylly kahvipuiksi

Unilääkkeen sivuvaikutuksista kertoneet ovat 21-81-vuotiaita.

Nuori mies otti tabletin matkustaessaan bussilla Keski-Euroopassa. Nukahtamisen sijasta hän joutui voimakkaan hallusinaation valtaan. Maisemat alkoivat pyöriä ja muuttuivat psykedeelisen värisiksi, hirvi näytti riippuvan ikkunan takana, ikkunaverhoista tuli lasipalloja puhuttelemaan hän-

tä ja muiden bussimatkustajien kasvot vääntyivät oudoiksi.

Toinen nuori mies kertoo heränneensä lääkkeen oton jälkeen aamulla kädet verisinä. Syy selvisi olohuoneessa, jossa kirjahylly oli pirstottu kahvipuiksi. Myöhemmin mies oli herännyt ratin takana kun poliisit olivat pysäyttäneet hänet.

Kaikkein väkivaltaisimmat sivuvaikutukset olivat niillä, jotka olivat nauttineet alkoholia unilääkkeen kanssa. Monilla on herätessä sänky märkä ja asuinkumppani hakattu ja omat kädet täynnä syviä haavoja.

Suomessa ei ongelmia

Suomessa Stilnoctia on myyty vuodesta 1996, ja päivittäisiä käyttäjiä arvellaan olevan 175 000. Lääkelaitoksen mukaan ongelmia lääkkeen käytössä ei ole viime vuosina Suomessa havaittu.

- Ruotsissa ihmiset ovat ehkä käyttäneet lääkettä virheellisesti. Jos lääkkeen ottaa ja jatkaa valveillaoloa, siitä tulee sekavuustila. Yhdessä alkoholin kanssa lääke on hengenvaarallinen, toteaa Lääkelaitoksen ylilääkäri Tapani Vuola.

Vuolan mukaan haittavaikutukset voi välttää ottamalla lääkkeen juuri ennen nukkumaanmenoa ja riittävän monta tuntia ennen heräämistä, ja ehdottomasti ilman alkoholinkäyttöä.

Lääkkeen haittavaikutuksiin kuuluvat muun muassa muistinmenetys, harhaluulot, raivonpuuskat, painajaisunet ja hallusinaatiot.
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Fri 06 Apr 2007, 15:14

Myös mm. yhdysvalloissa on uutisoitu suht. laajalti vastaavanlaisista ongelmista. Siellä tsolpideemiä myydään ainakin Ambien lääkenimellä.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

psyhippi
Karvakuono

Post by psyhippi » Sat 05 May 2007, 11:37

Hihaan heitettynä aivan mainio päihde :? mutta syötynä vaikutukset aivan erilaiset ja pidempi kestoiset :)
Luonnontuotteet<3

Usoda
LD50

Post by Usoda » Thu 24 May 2007, 09:58

Näiden kanssa lähtee muisti erittäin tehokkaasti. Nollatoleranssilla 20mg ja myöhemmin vielä 10mg lisää muistan vaan 2 ensimmäistä tuntia kun vaikutukset alkoi mutta kaikki sen jälkeen kokonaan aamuheräämiseen asti on sellaista mysteeristä mustaa aluetta.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava

medicineman
Lepakko

Re: STILNOCT

Post by medicineman » Wed 27 Jun 2007, 10:19

Aika turhia lääkkeitä, ainakin viihdekäyttöön. Rivat ja tsopparit toimii satakertaisesti paremmin. Puhumattakaan subbareista. RELAX :)
Fear is the price of imagination.

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Thu 28 Jun 2007, 00:35

Mielestäni vähän sensaatiohakuinen tuo Ruotsalaisten uutinen.
Kaikkein väkivaltaisimmat sivuvaikutukset olivat niillä, jotka olivat nauttineet alkoholia unilääkkeen kanssa. Monilla on herätessä sänky märkä ja asuinkumppani hakattu ja omat kädet täynnä syviä haavoja.
Monilla on sänky märkä ja asuinkumppani hakattu ja omat kädet täynnä syviä haavoja. Onko monilla tosiaan? Monillako on?
Yhdessä alkoholin kanssa lääke on hengenvaarallinen, toteaa Lääkelaitoksen ylilääkäri Tapani Vuola.
Kenties, mutta kuinka pirun iso annos pitää kuitenkin olla jotta henkeä uhataan?
Lääkkeen haittavaikutuksiin kuuluvat muun muassa muistinmenetys, harhaluulot, raivonpuuskat, painajaisunet ja hallusinaatiot.
Mitä Maija Meikäläinen ajattelisi tästä? Onko todellisuus se mitä tämä lehti saa Maijan ajattelemaan?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.

mauseri
LD50

Re:

Post by mauseri » Wed 01 Aug 2007, 14:39

medicineman wrote:
HUUHAA wrote:ainiin, pirilaskuissa stilnoctit mulla toimii kyllä.. yksi ainoa yö valvomista ja sitten 2 imoa niin ei mitään järkeä, oli yksi elämäni intensiivisimpiä trippejä :wink:
Kokeilkaapa vauhtilaskuihin muutamia zopinoxeja/imovaaneja. Itse kerran kokeillut ja meno muuttui jyvien rouhinnan jälkeen aika villiksi. :shock:
siihen hurjaan aikaan kun vielä vedin piriä,niin jos tuli tunne että vois vetää vedot niin 2 imovaania naamaan ja eipä enää tarvinnut vetoja..kerran vietettiin kaverin ulkovarastossa 5 tuntia tutkimassa rikkinäisiä videoita..ja jos sattui ihmeellinen päivä ettei ollut piriä,niin välittömästi heräämisen jälkeen 3 imoa ja kuppi kahvia ei mennyt kuin hetki ja oli keltainen pörssi ja kännykkä kädessä.parhaillaan valvottiin 3 vrk vauhdin loputtua pelkillä imovaaneilla.en siltikään suosittele sitä yhdistelmää,menee järki anaaliin ja oikeudessa on ollut ERITTÄIN monta jutta juuri tuon yhdistelmän takia
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito » Sun 05 Aug 2007, 19:07

Jaaha. Mulla on yks 10mg stilkkari tossa. Kannattais varmaan nokittaa
jos haluaa parhaan vaikutuksen (hihaanenheitä) ? ja kalja alle? entäs jos antasin kaverille puolet niin
toimiiko? :roll:
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-

mauseri
LD50

Post by mauseri » Mon 06 Aug 2007, 11:02

MetsänNeito wrote:Jaaha. Mulla on yks 10mg stilkkari tossa. Kannattais varmaan nokittaa
jos haluaa parhaan vaikutuksen (hihaanenheitä) ? ja kalja alle? entäs jos antasin kaverille puolet niin
toimiiko? :roll:
heitä hihaan se!!!ei se muuten toimi!!!kai kalja auttaa jotain..2 mulla tulee hyvät nousut.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"