OpportuNisti wrote: ↑Sun 09 Jul 2017, 21:40
En ymmärrä tuota fentislaastareiden suuhun laittamista. Toleranssini olivat todella todella korkealla, mutta 25mikkinen laastari poskessa pari tuntia, ei juuri mitään vaikutusta. Lopulta nielaisin sen, eipä siitäkään seurannut oikin mitään. Parhaiten on toiminut 4 laastaria 100mikkistä iholla yhtä aikaa. Ja tietysti fentanyylinenäsuihke.
HUOMAUTAN, ETTÄ TEKONI OLI ÄÄRIMMÄISEM VASTUUTONTA JA VAARALLISTA. KENENKÄÄN EI TULE KOSKAAN YRITTÄÄ SAMAA. FENTANYYLI ON ÄÄRIMMÄISEN VAHVA OPIOIDI, JONKA VÄÄRINKÄYTTÖ JOHTAA TODELLA HERKÄSTI YLIANNOSTUKSEEN JA JOPA KUOLEMAAN.
JOS ET TIEDÄ MITÄ OLET TEKEMÄSSÄ, JÄTÄ TEKEMÄTTÄ. OLEN ÄÄRIMMÄISEN KOKENUT OPIOIDIEN KÄYTTÄJÄ, JA OMAAN TODELLA KORKEAN TOLERANSSIN. SIITÄ HUOLIMATTA OLEN VETÄNYT YLIANNOSTUKSIA.
PARAS JA TURVALLISIN TAPA KÄYTTÄÄ FENTANYYLILAASTAREITA ON IHOLLA.
Mun on pakko sanoo että, olet hyvin samoilla linjoilla tuon lappusten suuhun laittamisen/pureskelun, ja varsinkin nielemisen suhteen... Sanonta "vanhaa narkkaria ei ole olemassakaan" ei pidä meidän kaikkien kohdalla paikkaansa...
Käytän fentanyyli lapuista tehtyä liuosta i.v, joka lienee toiseksi turvallisin tapa (jos nyt sattuu olemaan pakottava tarve kyseistä lappusta väärinkäyttää)
Liuotan lapun 10 millilitran pumpussa apteekin isopropyyli alkomahoolissa. prosentit eivät putsilapuissa riitä irrottamaan kaikkea tavaraa liiman seasta, vaikka mikrottaisi moniakin kertoja! Lasken tarkkaan määrän jonka lappu sisältää TIETÄÄKSENI PALJONKO VETTÄ LISÄÄN, ja vähennän tietty haihdutetun alkoholin pois laskuista.
Itselläni myöskin ongelmana Mieletön toleranssi opiaatteihin ja moneen muuhun... sulffan ja metamffetamiinin käyttö on nyt jäänyt vähemmälle, kun ei mikään tunnu enää miltään. Buustasin niitä usein ALFA-PVP.llä. Mutta siinä vaiheessa, kun buusteritkaan eivät enää riitä, pitää käyttää jarrua. Se on
Fentanyyli, oxykontti ja dolkontti (jälkimmäiset kaksi mieluiten samassa pumpussa) Oon kiskonu jotakin 80+ prosenttista a-vitamiinia gemmin vetoja useat päivässä, ja siitä ei vaan saa lopulta mitään irti... Vähän kaikkee "mämmiä ja Mössöö" ,mutta Henki on säilynyt, osin toleranssin ja osin omien
rajojensa tuntemisen johdosta. Lappuja, jos siis Norspanit ja fentat lasketaan yhteen olen tehnyt tuhansissa mitattavan määrän, ja silti yhdyn tuohon!
ÄLKÄÄ LEIKKIKÖ FENTANYYLIN KANSSA, KOSKA SIINÄ KANNATTAA OTTAA MUUTAMIA MUUTTUJIA MUKAAN LASKUIHIN! JOS MAHDOLLISTA, HANKKIKAA KOKONAISIA LAPPUJA, KOSKA SILLOIN PYSTYT NETISTÄ SEVITTÄMÄÄN PALJONKO MIKÄKIN LAPPU SISÄLTÄÄ ITSEÄÄN VAIKUTTAVAA AINETTA!!!
FENTANYYLI ON ERITTÄIN VAARALLINEN AINE JOS SITÄ NAUTISKELEE JONKUN "KATU POPPAMIEHEN RESEPTILLÄ" TODELLAKIN PITÄÄ TIETÄÄ TARKKAAN
MITÄ TEKEE, TAI ANTAA OLLA TEKEMÄTTÄ. OVAT NIMITTÄIN MONET LÄHTENEET PIIKKI HIHASSA, TAI FENTA LAPPU SUUSSA!!!