Fentanyyli

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Kasiko
Apteekki

Re: Fentanyyli

Post by Kasiko » Sat 08 Oct 2016, 05:40

Blackened wrote:Mikrogramma vastaa sataa grammaa IV morfiinia, nyt tarkkana hei. Putsia karfentaniilia jos käsittelee paljain käsin (ts sitä pääsee iholle), niin saattaapi olla henki veks.
Sulla on nyt mittayksiköt väärin kyllä , jos mikrogramma vastaa 100g morfiinia ja edellisessä viestissä milligramma vastaa 10g morfiinia.
Pitää tosiaan olla todella varovainen , kun käsittelee karfentaniilia. Parempi kun ei käsittele ollenkaan , eikä edes kovin hieno aine oo vaikutuksiltakaan.

zerk
Moderator

Post by zerk » Sat 08 Oct 2016, 06:56

Noiden helvetin voimakkaiden fentanyylianalogien käsittely on nimenomaan helvetin vaarallista. Muistan jostain lukeneeni tapauksesta, missä jotain näistä isojen eläinten anestesiaan käytettävää fentanyylianalogia tippui joku pisara käsittelijän iholle, mikä riitti jo hengenvaaralliseen yliannostukseen.

Fentanyyli on vaarallisen voimakas opioidi päihdekäytössä. Karfentaniili on 100 kertaa fentanyyliä voimakkaampaa. Jos nyt pitää vielä rautalangasta vääntää; välttäkää näitä liuoksia jos tykkäätte pysyä hengissä. Te ette voi tietää kuka sen liuoksen on valmistanut tai miten voimakasta se on. Yksi pieni virhe voi helposti johtaa kuolemaan.
^^@_

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sat 08 Oct 2016, 20:02

Kasiko wrote:
Blackened wrote:Mikrogramma vastaa sataa grammaa IV morfiinia, nyt tarkkana hei. Putsia karfentaniilia jos käsittelee paljain käsin (ts sitä pääsee iholle), niin saattaapi olla henki veks.
Sulla on nyt mittayksiköt väärin kyllä , jos mikrogramma vastaa 100g morfiinia ja edellisessä viestissä milligramma vastaa 10g morfiinia.
Pitää tosiaan olla todella varovainen , kun käsittelee karfentaniilia. Parempi kun ei käsittele ollenkaan , eikä edes kovin hieno aine oo vaikutuksiltakaan.
Taisi mennä numerot sekaisin tosiaan itselläkin. Ehkä se kertoo myös aineen vahvuudesta/vaarallisuudesta, vaikka en mikään lukupää olekaan. Potenttia shittiä anyway.

Kuulin ainakin yhden ihmisen saaneen överit yhdestä hitistä tuota oletettua karfentaniili nenäsuihketta. 3 tunnin tajuttomuus ja kouristelua. Tämä siis lähteeltä joka on ollut tekemisissä kyseisen litkun kanssa.
Cogito, ergo sum

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Mon 10 Oct 2016, 10:12

Blackened wrote:
Kasiko wrote:
Taisi mennä numerot sekaisin tosiaan itselläkin. Ehkä se kertoo myös aineen vahvuudesta/vaarallisuudesta, vaikka en mikään lukupää olekaan. Potenttia shittiä anyway.

Kuulin ainakin yhden ihmisen saaneen överit yhdestä hitistä tuota oletettua karfentaniili nenäsuihketta. 3 tunnin tajuttomuus ja kouristelua. Tämä siis lähteeltä joka on ollut tekemisissä kyseisen litkun kanssa.
Itselläni en ole huomannut öyskän tuntemuksia , mutta opiaatti toleranssini onkin melko korkea.
Huomasin kuitenkin kipua munuaisten kohdalla selässä , kun pari päivää olin ottanut.
Kipu hävisi , kun käyttö loppui.
Saman tapaista kipua , joka.tulee.pitkän piri kuurin aikana , tosin paljon lievempi kipu suhteessa käytön määrään.
Onko fentanyylillä ja.sen analogeilla yleensä sivuvaikutuksena kipua munuaisissa?

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Mon 10 Oct 2016, 17:44

Tätä Karfentaniiliahan käytettiin silloin 2002 tapahtuneessa Moskovan teatterikaappauksessa kun Tsetseenit otti possea panttivangiksi. Eli armeijatason settiä. En tiedä koskisinko.
Vai toimiiko?

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Fri 14 Oct 2016, 21:57

Tästä tulee hyvät speedball hyvän vauhdin kanssa.
Nousee fentis heti ja pore.voimistaa oloja about 2-4 kertasesti.

Edit. Jäi vähän lyhyeksi ku oli niin hyvissä.
Eli tärkein asia mikä kannattaa ottaa huomioon vauhti+carfentanil kombossa on ,
että amfetamiini buustaa opiaatti vaikutusta ja varsinkin nousuissa oli tehoa ja euforiaa paljon enemmän,
kuin kummastakaan on yksinään.

Tän combon jännä homma oli , että carfentanilia tarvitsi ainakin puolet vähemmän.
Savut ku poltin niin tuntu , että paukku yli , sitten näky jonkun aikaa halluja/visuaaleja yms.
Sitten tasottu normi speedball oloksi.

Jos on vaulttilaisilla fentan tai sen analogien kans speedball kokemuksia nii kirjottakaa.
Oon muita speedballeja koittanu monenlaisia , mutta missään ei oo ollu yhtä kovaa synergiaa.

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Sun 16 Oct 2016, 18:27

Kasiko wrote: Jos on vaulttilaisilla fentan tai sen analogien kans speedball kokemuksia nii kirjottakaa.
Oon muita speedballeja koittanu monenlaisia , mutta missään ei oo ollu yhtä kovaa synergiaa.
No tota en oo itseasiassa pirin kanssa kokeillut, mutta olen tehnyt laastarista liotetulla perusfentalla speedballin MDPV kanssa. Se mitä tuosta fenta/mdpv setistä muistan niin alkuun blackoutti hetkeks jonka jälkeen tuli melko euforinen ja energinen olo. Vielä euforisempi setti oli heroiini/mdpv.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Mon 17 Oct 2016, 03:31

Kasiko wrote:Tästä tulee hyvät speedball hyvän vauhdin kanssa.
Nousee fentis heti ja pore.voimistaa oloja about 2-4 kertasesti.

Edit. Jäi vähän lyhyeksi ku oli niin hyvissä.
Eli tärkein asia mikä kannattaa ottaa huomioon vauhti+carfentanil kombossa on ,
että amfetamiini buustaa opiaatti vaikutusta ja varsinkin nousuissa oli tehoa ja euforiaa paljon enemmän,
kuin kummastakaan on yksinään.

Tän combon jännä homma oli , että carfentanilia tarvitsi ainakin puolet vähemmän.
Savut ku poltin niin tuntu , että paukku yli , sitten näky jonkun aikaa halluja/visuaaleja yms.
Sitten tasottu normi speedball oloksi.

Jos on vaulttilaisilla fentan tai sen analogien kans speedball kokemuksia nii kirjottakaa.

Millä anoksella otit tuota carfentaniilia? Itsellä kokemus normi fentanyylista sekä amfetamiinista kimpassa. Ja hyvää oli!
Vai toimiiko?

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Wed 26 Oct 2016, 07:16

En nyt äkkiseltään muista liuoksen vahvuutta (saattaa olla edellisissä viesteissä mainittu) , mutta 0,5ml yleensä ,jos on jo alla ennestäänkin.

Black7343
Psykonautti

Post by Black7343 » Wed 02 Nov 2016, 03:54

Mulle on tulossa tämmöistä, Fentanyyli 20ML/10mg 4-FIBF. Voisko joku suomentaa mitä tuo loppu meinaa,myyjä sanoi että,se on todella vahvaa. Suihkeena. En löytäny tietoa mistä tuo lyhenne on. Ehkäpä täällä joku osaa kertoa :left: Myyjä sanoi myös,että bupretolet ei meinaa mitään. Se tuli itsekki huomattua,edellisten satsien aikaan.
Jotkut yrittävät,toiset suunnittelevat,minä teen.

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Wed 02 Nov 2016, 04:46

Black7343 wrote:Mulle on tulossa tämmöistä, Fentanyyli 20ML/10mg 4-FIBF. Voisko joku suomentaa mitä tuo loppu meinaa,myyjä sanoi että,se on todella vahvaa. Suihkeena. En löytäny tietoa mistä tuo lyhenne on. Ehkäpä täällä joku osaa kertoa :left: Myyjä sanoi myös,että bupretolet ei meinaa mitään. Se tuli itsekki huomattua,edellisten satsien aikaan.
4-Fluoroisobutyyrifentanyyli
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

Black7343
Psykonautti

Post by Black7343 » Wed 02 Nov 2016, 11:52

sxoxyvg wrote:
Black7343 wrote:Mulle on tulossa tämmöistä, Fentanyyli 20ML/10mg 4-FIBF. Voisko joku suomentaa mitä tuo loppu meinaa,myyjä sanoi että,se on todella vahvaa. Suihkeena. En löytäny tietoa mistä tuo lyhenne on. Ehkäpä täällä joku osaa kertoa :left: Myyjä sanoi myös,että bupretolet ei meinaa mitään. Se tuli itsekki huomattua,edellisten satsien aikaan.
4-Fluoroisobutyyrifentanyyli
Kiitos tiedosta, alkaa vaikuttaa täysillä n.1h päästä eli pitääpä olla varovainen.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Thu 03 Nov 2016, 20:39

Alkaa olla aika Darwin Awards -matskua tilata äärimmäisen vaarallista fentanyylianalogia, tietämättä edes sitä, mitä tilauksen pitäisi sisältää puhumattakaan kyseisen aineen käyttöannoksista. Sen lisäksi, että ei ennen tilaamista selvitetä asiaa, niin mennään kaiken huipuksi vielä käyttämään kyseistä tuotetta ottamatta tästä selvää.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Black7343
Psykonautti

Post by Black7343 » Fri 04 Nov 2016, 11:11

Petri6 wrote:Alkaa olla aika Darwin Awards -matskua tilata äärimmäisen vaarallista fentanyylianalogia, tietämättä edes sitä, mitä tilauksen pitäisi sisältää puhumattakaan kyseisen aineen käyttöannoksista. Sen lisäksi, että ei ennen tilaamista selvitetä asiaa, niin mennään kaiken huipuksi vielä käyttämään kyseistä tuotetta ottamatta tästä selvää.

Itse en olisi ainakaan käyttänyt tätä,jos en olisi saanut/löytänyt vastausta kysymykseen. Edellisen paikan myyjä infosi heti itse kun tein tilauksen ja kyseli onko kokemusta jne. Mulla on tapana etsiä tietoa mahdollisimman paljon,jos kyseessä miedompikin mulle uusi aine. Kun on muita lääkkeitä päivittäin käytös,ni ei satu vahinkoo. Varsinkin viime vuonna saamani krampin jälkeen olen ollut entistä tarkempi. Lyrica+tramal, ajatuskatkon takii jäi bentso otttamatta ja sehän kostautui heti.

Kysynkin tässä samalla,että paljonko väliä pitää olla ennen U-47700 ja fentan oton välillä? Tuli sitä kaupan päälle ja en ole kuullut kavereiltani kuin negatiivista kyseisestä aineesta. Olen tätäkin yrittänyt selvittää,mutta joko on mennyt ohi tai johtuen huonosta englannin osaamisesta,en ole saanut asiaa selvitettyä.

zerk
Moderator

Post by zerk » Fri 04 Nov 2016, 16:44

HUOM!

Kyseisestä aineesta on raportoitu seuraavaa; helvetin vahvaa, mutta euforiaa ei juuri ollenkaan. Tästä syystä johtuen tämän kanssa on erittäin helppoa vetää överit kun sitä euforiaa hakee. Olkaa aivan perkeleen varovaisia. Kovasti alkaa näyttää siltä, että muutama vaulttilainen ei ole enää kovin kauaa hengissä.
^^@_

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sun 06 Nov 2016, 22:18

En sitten tiedä miten tuo loppuosa pitäisi ymmärtää, itse ainakin ymmärsin tuon niin, että tuota samaa kamaa on jo käytetty ilman, että on selvillä, mikä analogi on kyseessä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Black7343
Psykonautti

Post by Black7343 » Wed 09 Nov 2016, 04:03

Petri6 wrote:
En sitten tiedä miten tuo loppuosa pitäisi ymmärtää, itse ainakin ymmärsin tuon niin, että tuota samaa kamaa on jo käytetty ilman, että on selvillä, mikä analogi on kyseessä.
Unohdin mainita,että ennen oli eri myyjä :oops: ja se fenta toimi aivan eri tavalla. Eka suihkausella euforiaa huomattavasti enemmän,pitempi puoliintumisaika.
Pääsi tämmöinen seikka unohtuu mainita. Mutta,ei pidetä pitkiä vihoja :roll:

Kumpikin myyjä painottaa sivullaan ,että kyseessä on aineet joitten kanssa pitää olla todella varovainen ja lisäksi yksityisviesteillä kyselivät ikää,kokemusta näistä. Kumpinki ohjeisti suihkausten määrän ja MIN. VÄLIAJAN. ja myös sen,että kaikki eivät saa suurta euforian tunnetta eli turha alkaa pumppailla lisää,koska siinä on juuri se miina,mihin moni valitettavasti on mennyt.

Tosiaan,en suosittele näitä koettamaan,jos kokeilette,ni etsikään mahdollisimman tarkkaan tietoa,ettei satu mitään peruuttamatonta. Analogeja löytyy näköjää todella paljon.
Sitte sitä viinaa ei ainakaan 2vrk, olen itse sitä mieltä ja muita troppeja kans kannattaa välttää jos näitä kokeilee.

smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern » Fri 13 Jan 2017, 23:30

Moikka! Pitkästä aikaa täällä ja mulla ois kymysys;

Sain käsiini 550mic fentanyyli blottereita, mikrsoskooppisen tarkasti mitattuina (tämä laboratiorion ja puistokemistiystävieni kanssa todettu) ja mietin, miten tämä Fentanyyli HCL pulveri näihin imupapereihin laitetaan ja onko sitä mahdollista ottaa siitä enää pois? Tämän tarkoitus olisi lähinnä nenäsuihkeitten teko. IV tarkoitukseen tätä en kysele. Kaiken maailman "Älä hullu miäs veä fentaa blottereista, et voi ikinä tietää mitä ja miten paljo missäki jne" kommentit voitte jättää. Tiedän kyseisen aineen, mitä käsittelen. En leiki, kunnioitan ko. ainetta tarpeeksi pitääkseni itseni ja kaikki muut ofc. hengissä.
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/

smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern » Fri 13 Jan 2017, 23:36

Petri6 wrote:
TÄMÄ ON TÄYTTÄ KUSTA! 4fluoro-isobutyrfentanyyli on nollatoleranssillakin 5mg kerralla pelliltä poltettuna turvallista nimim. kokemusta. Tämä on laimein fentanyylin analogi mihin olen törmännyt. Itse tungin tätä 100mg /10ml nasolin nenäsuihkeeseen ja sain toleranssien kasvaessa nuuhkia vaikka kuinka monta nuuhkasua niin, että oikein valu sieraimista ja siihen päälle vielä polttaa pelliltä että sai nuokut.

tiivistettynä. Tuhlasit juuri rahasi paskaan. Lyhenne on virheellinen. Se on oikeasti 4f-ibf (4fluoro-isobutyrfentanyl) ja maksaa grammalta 90 euroa ruotsista tilattuna. Mulla on melko hyvä käsite, kuka sulle tota on myynyt. Pidä huoli, että kerrot suorat sanat!
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/

Black7343
Psykonautti

Post by Black7343 » Sat 14 Jan 2017, 01:07

smokywestern wrote:
Petri6 wrote:
TÄMÄ ON TÄYTTÄ KUSTA! 4fluoro-isobutyrfentanyyli on nollatoleranssillakin 5mg kerralla pelliltä poltettuna turvallista nimim. kokemusta. Tämä on laimein fentanyylin analogi mihin olen törmännyt. Itse tungin tätä 100mg /10ml nasolin nenäsuihkeeseen ja sain toleranssien kasvaessa nuuhkia vaikka kuinka monta nuuhkasua niin, että oikein valu sieraimista ja siihen päälle vielä polttaa pelliltä että sai nuokut.

tiivistettynä. Tuhlasit juuri rahasi paskaan. Lyhenne on virheellinen. Se on oikeasti 4f-ibf (4fluoro-isobutyrfentanyl) ja maksaa grammalta 90 euroa ruotsista tilattuna. Mulla on melko hyvä käsite, kuka sulle tota on myynyt. Pidä huoli, että kerrot suorat sanat!
Moro, tää tyyppi jäi kiinni ennekuin tilasin lisää. Palutti rahat kuukauden päästä. Enää ei fentat kiinnosta.
Mutta onko se väärin pelata varman päälle,kun ei ole sata varmaa tietoa. Nykyisin erään toisen tuotteen myyjät on lähes kaikki kusettajia. Yhdelle kävin ilmoittamassa ihan kotiovella kohteliaasti. Toki saa minun
puolesta myydä vaikka melanssia. Ei auttanu jotkin perkeleen wickerit ja anonyymit.

Sit sain testiin heroiinia, voi fentat ja bupret viskata mäkeen. En jääny koukuun vaikka gramman varovaisesti testailin,sitä kun ei tarvinnu dosettaa vähän välii. Jos törmään siihen vielä.ostan satsin. Suomessa ei taida paljoo liikenteessä. Kunhan vain ei päädy sellaisten käsiin,jotka ei usko sen vaarallisuutta. Ps. Amfessa olen ´90 -luvun jälkeen sijoittanut paskaan.Joka satsissa. :mrgreen:

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 14 Jan 2017, 05:48

smokywestern wrote:Moikka! Pitkästä aikaa täällä ja mulla ois kymysys;

Sain käsiini 550mic fentanyyli blottereita, mikrsoskooppisen tarkasti mitattuina (tämä laboratiorion ja puistokemistiystävieni kanssa todettu) ja mietin, miten tämä Fentanyyli HCL pulveri näihin imupapereihin laitetaan ja onko sitä mahdollista ottaa siitä enää pois? Tämän tarkoitus olisi lähinnä nenäsuihkeitten teko. IV tarkoitukseen tätä en kysele. Kaiken maailman "Älä hullu miäs veä fentaa blottereista, et voi ikinä tietää mitä ja miten paljo missäki jne" kommentit voitte jättää. Tiedän kyseisen aineen, mitä käsittelen. En leiki, kunnioitan ko. ainetta tarpeeksi pitääkseni itseni ja kaikki muut ofc. hengissä.
smokywestern wrote: TÄMÄ ON TÄYTTÄ KUSTA! 4fluoro-isobutyrfentanyyli on nollatoleranssillakin 5mg kerralla pelliltä poltettuna turvallista nimim. kokemusta. Tämä on laimein fentanyylin analogi mihin olen törmännyt. Itse tungin tätä 100mg /10ml nasolin nenäsuihkeeseen ja sain toleranssien kasvaessa nuuhkia vaikka kuinka monta nuuhkasua niin, että oikein valu sieraimista ja siihen päälle vielä polttaa pelliltä että sai nuokut
Mikäli kyseessä ei oo ollu KRP:n labra, niin et tosiaan voi tietää onko kyseessä fentanyyli, jokin sen analogi vai jokin ihan muu aine ja kuinka paljon sitä on. Lisäksi, jollet osaa ottaa fentanyyliä irti paperinpalasta, niin et tosiaan tiedä mitä olet tekemässä. Bonuksena vielä, että on vähän perkeleen vaarallista mennä väittämään jotain tiettyä annosta jostain random-fentanyylianalogista turvalliseksi varsinkaan nollatoleranssiselle (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan).

zerk
Moderator

Post by zerk » Sat 14 Jan 2017, 21:56

Petri6 ehti jo sanoa sen oleellisen. Lisään vielä, että jatkossa voi odottaa varoitusta tuollaisista viesteistä. Fentikseen ja sen analogeihin kuolee jo ihan riittävästi jengiä Suomessa.
^^@_

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Tue 24 Jan 2017, 04:22

gaia wrote:Tätä Karfentaniiliahan käytettiin silloin 2002 tapahtuneessa Moskovan teatterikaappauksessa kun Tsetseenit otti possea panttivangiksi. Eli armeijatason settiä. En tiedä koskisinko.
Jep. Karfentanyyliä ja remifentanyyliä. Kirjaimellisesti norsujen nukutusainetta.

Oon nähny et netist pystyy suht iisisti ostaan mm. karfentanyyliä (ja propofolia!). Ihan vitun riskitouhuu. Viros vissiin käytetyin opiodi on 3-metyylifentanyyli, vahvimmat isomeerit 6000x morfiinin vahvuisia, eli yli puolet karfentanyylin potenssista. Ei ihme et jengi delaa ku annostelu lienee helppo kusta syystä tai toisesta.

Whirl
Psykonautti

Post by Whirl » Mon 13 Feb 2017, 21:49

hörps!

En tiiä onko typerä kysymys ja en iha heti kahlates löytäny vastausta, joten otetaa varmemman päälle ja kysästää ammattilaisilta. Missäs ajassa tään pitäs lähtä nasaalisesti skulaa? suihkepullomuodos tosiaa ja tiedos paljo about yks painallus päästää, toki vähä epämääränen mittaustapa painalluksesta riippuen, mutta kuitenki. Sen verra oli mututietoa että fentis kerääntyy kroppaan niin iha sillä ettei tuu suihkuteltua liikoja

100ug per painallus pitäs tulla. paljos tuota kevyesti alottelee? lyricaa kuitenki veressä lilluu ja tulee lilluu sen päivittäisen lääkkeellisen käytön takia. Eli ei boostaamisen ilosta käyttöä ole vaan ihan muun syyn. Pitäskö suosiol laskea ainaki lyrica annosta pienemmäksi ku tätä fentaa testii?

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Thu 16 Feb 2017, 15:25

Whirl wrote:hörps!

En tiiä onko typerä kysymys ja en iha heti kahlates löytäny vastausta, joten otetaa varmemman päälle ja kysästää ammattilaisilta. Missäs ajassa tään pitäs lähtä nasaalisesti skulaa? suihkepullomuodos tosiaa ja tiedos paljo about yks painallus päästää, toki vähä epämääränen mittaustapa painalluksesta riippuen, mutta kuitenki. Sen verra oli mututietoa että fentis kerääntyy kroppaan niin iha sillä ettei tuu suihkuteltua liikoja

100ug per painallus pitäs tulla. paljos tuota kevyesti alottelee? lyricaa kuitenki veressä lilluu ja tulee lilluu sen päivittäisen lääkkeellisen käytön takia. Eli ei boostaamisen ilosta käyttöä ole vaan ihan muun syyn. Pitäskö suosiol laskea ainaki lyrica annosta pienemmäksi ku tätä fentaa testii?
Kuten nokasta yleensä, 3-10 minuuttia kestää. 100µg on pieni annos, kokeile sellaset 200-400µg.

Whirl
Psykonautti

Post by Whirl » Sat 18 Feb 2017, 11:15

Suboxoneprinssi wrote:
Whirl wrote:hörps!

Kuten nokasta yleensä, 3-10 minuuttia kestää. 100µg on pieni annos, kokeile sellaset 200-400µg.
joono vähä alakanttii ku on toi lyrica alla. parie tuntie jälkee kai turvallista redosetella?

tosiaa unohtu tuosta että bupree kyl vuosien vuosien päivittäis käyttöä, mutta täysagonisteille ei oo tolea varmaan yhtään.. viime morffiinin vetoki kerrasta vuosi. Ymmärtääkseni bupren tolet ei oo tasan täysagonistien toiminnan kans niin ikinä ei voi olla liia varovainen

Nasaalisesti tätä otellu niin kauas täs ois hyvä pitää väliä että uskaltaa taas bupree ottaa? ei tekis mieli alkaa lervailee :doh:

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sun 26 Feb 2017, 18:01

Siis käytät säännöllisesti Subua? Eihän tuo tuo fentanyyli tietenkään kolise, koska bupre blokkaa täysagonistit. Täysagonistien toleillakaan ei muuten ole mitään merkitystä tässä asiasda.

Buprenorfiini sitoutuu niin tiukasti opioidireseptoreihin, että muut opioidit eivät pääse kiinnittymään niihin. Tällöin muut opioidit eivät vaikuta. Juuri tästä syystä Subutexiä käytetään opoidivierioituksessa.
Cogito, ergo sum

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Thu 02 Mar 2017, 04:26

Kyllä riittävä määrä fentanyyliä kolisee, ei se niin mustavalkoista ole että bupre blokkaisi kaikki mahdolliset reseptorit. Ainoastaan sufentaniililla on voimakkaampi affiniteetti, mutta fentanyylilläkin on muistaakseni sitä luokkaa, että vähän reilumpi annos fentanyyliä puskee kyl bupren läpi.
Näin ainakin parin analogin kohdalla.

Whirl
Psykonautti

Post by Whirl » Fri 03 Mar 2017, 22:01

Blackened wrote:Siis käytät säännöllisesti Subua? Eihän tuo tuo fentanyyli tietenkään kolise, koska bupre blokkaa täysagonistit. Täysagonistien toleillakaan ei muuten ole mitään merkitystä tässä asiasda.

Buprenorfiini sitoutuu niin tiukasti opioidireseptoreihin, että muut opioidit eivät pääse kiinnittymään niihin. Tällöin muut opioidit eivät vaikuta. Juuri tästä syystä Subutexiä käytetään opoidivierioituksessa.
Niih en mie ny tietenkää heti subujen perää koita fentaa tunkee itteeni. tuossaki oli yli vuorokaude väliä. tosi ku säännöölinen bupren käyttö niin oha sitä sen verta elimistös kyl kasaantunu.
kyl hydromopoki toimi 24h jälkee. tottakai se ei täysillä toimi mut toimii kuitenki. Pitäs tätä fentaa varmaa testata pari päivää putkee niin subua kerkeis lähtä enempi elimistöstä. Nyt olin aika ylivarovainen vaik menihä tuota 1.5mg ainaki päivä mittaa. liia vähä se oli mut metadonin kans meinas käydä hassusti ku en aatellu enempiä että subun blockkaus tulee päivän mittaa huomattavasti tippumaan ku toinen opioidi koittaa puskee läpi.

Paljos tässä on se about puoliintumisaika nasaalisesti? osaa vähä hahmottaa missä ajas tuota lähtee ettei kasaanu liikoja elimistöö varsinki ku buprea on 48h päästä jo vähemmä mitä 24h ku ottaa ekat.

ferox
OD

Post by ferox » Sat 04 Mar 2017, 17:10

Whirl wrote:Paljos tässä on se about puoliintumisaika nasaalisesti? osaa vähä hahmottaa missä ajas tuota lähtee ettei kasaanu liikoja elimistöö varsinki ku buprea on 48h päästä jo vähemmä mitä 24h ku ottaa ekat.
Eihän puoliintumisaika riipu käyttötavasta.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa