Fentanyyli

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
bilehile
Apteekki

Re: Fentanyyli

Post by bilehile » Tue 27 Oct 2015, 19:52

Petri6 wrote: ei tästä tule edes samalla tavalla euforinen olo kuin muista opioideista, on vaan sedatiivinen ja muistuttaa tavallaan enemmän bentsoa kuin opioidia.
Mä sanosin et tää muistuttaa metadonia, just nuokuttaa mut euforia lähes olematonta. Pari kertaa ottanu tätä iv (kerran oli myös "konia" joka muistutti kovasti fentaa) mut useemmin vaa laastarinpala suuhun. Ei kuitenkaan hirveesti nappaa pistellä itteensä, ja yleensä kun tätä on tullu vedettyä niin ollu myös kova opioiditole nii en oo pitäny kovin holtittomana touhuna imeskelyä.
Takana loistava tulevaisuus.

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Wed 03 Feb 2016, 21:31

Fenta on kyl rankka opiaatti kun alkaa löytyy toleranssia aineesen ja koukku on jo syntynyt, niin ei pärjää ku tunnin kaks yksillä vedoilla ja se eka vartti on siinä vedon jälkee parasta, sen jälkeen tekee mieli lisää jo mut pärjää sen pari tuntia kuitenkin ennenku tarvii fixata uudet vedot.

Yksinään en varmaan koskaan aio vetää enää mut kombottamalla oxycontin kanssa saa uskomattomat nuokut/valvarit päälle ja parilla vedolla pärjää kovempikin narkkari vuorokauden. Ja stimulanttilaskuihin tää on mitä parhainta douppia. Saa olon hyväks ja pääsee nukkuun hienosti ja tulee tosi euforinen olo kun ottaa sit kun stimut laskee ja nihkee olo aluillaan.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Thu 04 Feb 2016, 12:45

Mä en uskalla enää ottaa fentaa. Saatana millasta se vierottautuminen oli puolen vuoden päivittäiskäytön jälkeen.

Käyttötavasta riippui millaset olot sai. Mulle tuli tosi euforinen ja pirteä olo jos otin iv:nä. Mutta jos pidin laastaria suussa, niin tuli hirveet nuokut. Mä esimerkiksi tipuin kesken ruokailun tuolilta ja heräsin kun makasin lattialla. Ja kun olin saunalla röökillä, niin tipuin ylälauteelta pää edellä alas. Joo no en suosittele kellekään, noissa tilanteissa on ollut ne lopulliset öyskät lähellä..

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Sat 05 Mar 2016, 09:25

Mulla olis durogesic 12cmg laastari. Pureskelemalla ajattelin käyttää. Mikä olisi sopiva annos? Konttia otin eilen 60mg. Jonkinmoista tolea on siis.

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Sat 05 Mar 2016, 11:40

Pureskelin puolet nyt eka ei kyl toimi. Oottelis vähän aikaa ja loput

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Sat 05 Mar 2016, 11:51

Mulla ei oo Fentanyylistä kokemuksia, eikä tietoa annostuksista, mutta kirjotan silti.
Oo varovainen. Älä helvetissä imeskele toista puolikasta liian äkkiä.

zerk
Moderator

Post by zerk » Sat 05 Mar 2016, 16:32

Toi laastarien imeskely on sitten aivan vitun vaarallista. Fentiksen kanssa ei riitä se, että nappaa laastarin sitten pois suusta jos tuntuu menevän yli. Silloin on jo aivan liian myöhäistä. Vituttaa kun tähän kuolee edelleenkin jengiä jatkuvasti vaikka vaarojen pitäisi olla kaikilla tiedossa.
^^@_

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Sat 05 Mar 2016, 18:28

No oli tuo itselle aika vaisu tuo 12mcg imeskeltynä. Vastaa ehkä 50mg oxy iv MUTU

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 05 Mar 2016, 20:03

zerk wrote:Toi laastarien imeskely on sitten aivan vitun vaarallista. Fentiksen kanssa ei riitä se, että nappaa laastarin sitten pois suusta jos tuntuu menevän yli. Silloin on jo aivan liian myöhäistä. Vituttaa kun tähän kuolee edelleenkin jengiä jatkuvasti vaikka vaarojen pitäisi olla kaikilla tiedossa.
Vaikka vaarat olisivat kaikille tiedossa, niin se mikä ei välttämättä ole yleisesti tiedossa on se, että FENTANYYLISTÄ EI TULE SAMANLAISTA EUFORISTA OLOA KUIN MUISTA VAHVOISTA TÄYSAGONISTEISTA! Siis sellaista kuin esim. oksikodonista tai morfiinista, käyttötappoina ovat olleet erottelu alkoholiin ja tämän liuoksen käyttö kielenalta, laastarin palasten pitäminen kielen alla ja poskessa, käyttäminen iholla sekä laastarin palojen pelliltä polttaminen. Fentanyylin vaikutus on enemmänkin väsyttävä kuin euforinen. Uskoisin, että sellaisen euforian tavoittelu, jota fentanyylistä ei ole edes mahdollista saada, on johtanut moniin fataaleihin övereihin. Enkä noista omista käyttötavoistani suosittele yhtäkään kenellekään, mutta ovat esimerkkejä siitä, että aineesta on kokemusta liikaakin ja monilla erilaisilla käyttötavoilla, joten on perustetta todeta tuo asia.

12 mcg/h Durogesic-laastari sisältää yhteensä 2,1mg (eli 2100 mikrogrammaa) fentanyyliä, joka vastaa sublinguaalisesti/bukkaalisestikin käytettynä aika helvetisti isompaa annosta kuin 50mg oksikodonia IV.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Wed 30 Mar 2016, 18:05

Osaisiko joku valaista mitä tarkoittaa nämä puoliintumisajat koskien IV? Miksi siis ilmoitettu kaksi puoliintumisaikaa IV, ja mitä nuo "T1/2β" ja "T1/2ɣ"?

Biological half-life
(IV)= 10–20 mins (T1/2 β)
2–4 hours (T1/2 ɣ)

Intranasal = 6.5 mins
Transdermal = 20–27 h
Sublingual/buccal (single dose) = 5.4–6.3 h

Lähteenä Wikipedia.
Cogito, ergo sum

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Thu 31 Mar 2016, 20:25

On tämä kyllä aika rajua tavaraa. Todella vaikea annostella sopivasti. Otin tänään about tunnin välein kolmessa osassa (3 x 600mcg) yhteensä 1800mcg nenäsuihkeena, toimii yllättävän nopeasti ja miellyttävästi intranasaalisesti. Kaksi ekaa satsia oli todella mukavan euforinen ja sopivan nuokuttava olo. Viimeisen satsin jälkeen muistan menneeni PC:lle maksamaan laskuja, seuraavaksi heräsin lattialta toimistotuoli katollaan, olin siis kaatunut tuolilla ja maannut siinä ties kuinka kauan.

Tästä opin sen, että tuo 2 x 600mcg on maksimi näillä toleilla. Ehkä jopa 3 x 300mcg riittäisi. Ja myöskin sen, että don't fuck with fentanyl. Oikeasti vaarallista tavaraa.

PS. Intranasaalisesti puoliintumisaika on 6.5 minuuttia, mutta toimii todella pitkään varsinkin redose.
Cogito, ergo sum

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 31 Mar 2016, 20:42

Olethan todella varovainen. Fentikseen on kuollut viime vuosina järkyttävän moni. Helvetin kavalaa tavaraa.
^^@_

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Fri 01 Apr 2016, 00:34

zerk wrote:Olethan todella varovainen. Fentikseen on kuollut viime vuosina järkyttävän moni. Helvetin kavalaa tavaraa.
Kyllä tässä on jo lesson learned.
Cogito, ergo sum

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Fri 01 Apr 2016, 11:40

Mulle on myös käynyt noin, että yhtäkkiä oonkin havahtunut kun on tippunut tuolilta tai jostain. Helposti tulee överit kun ei oo mitään kattoa.. ja sitten sitä onkin elimistössä jo liikaa. :down:

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Fri 01 Apr 2016, 13:53

renttuni wrote:Mulle on myös käynyt noin, että yhtäkkiä oonkin havahtunut kun on tippunut tuolilta tai jostain. Helposti tulee överit kun ei oo mitään kattoa.. ja sitten sitä onkin elimistössä jo liikaa. :down:
Muistan lukeeni kirjoituksiasi. Sinulla taisi olla pitkäkin putkik ja toleranssi aika korkealla, ja silti tämänkaltaisia sattumia. Pidän nyt nyrkkisääntönä, että max 1.2mg vuorokaudessa, ja en ota joka päivä. Loppupeleissä pidän kuitenkin enemmän tutusta ja turvallisemmasta bupresta, niin tuo on enemmänkin hätävara, ja toisekseen jos tulee joku pahempi tälli niin on sitten tehokas analgeetti kotona.
Cogito, ergo sum

savo
Psykonautti

Post by savo » Fri 01 Apr 2016, 20:47

Otin kerran aika isot töötit tollasesta laastarista valmistettuu litkuu. Luulin et se on buprelaastarista.
Meni hetke aikaa nii olin tipahtanu lattialle iha makarooniks ja menny siniseks. Noh loppu on historiaa mut onneks selvisin siitä.
Tän substanssin kaa ei kannata leikkii on aika kamalaa tavaraa.
No one lives forever

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Fri 01 Apr 2016, 21:18

savo wrote:Otin kerran aika isot töötit tollasesta laastarista valmistettuu litkuu. Luulin et se on buprelaastarista.
Meni hetke aikaa nii olin tipahtanu lattialle iha makarooniks ja menny siniseks. Noh loppu on historiaa mut onneks selvisin siitä.
Tuo laastarista tehty litku kuulostaa aivan helvetin vaaralliselta, kun ei tiedä yhtään paljon siinä on. Itsellä HCl:lstä steriilin veteen tehty liuos, eli annostelu on helppoa. Silti tässä voi epähuomiossa käydä hassusti. Varsinkin kun on uusi aine, eikä aivan tiedä rajojaan. Tällä ei kannata tosiaan leikkiä sitä räkänokkien "mieluummin överit kuin vajarit" vöyhkäämistä.
Cogito, ergo sum

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Fri 01 Apr 2016, 23:08

savo wrote:Otin kerran aika isot töötit tollasesta laastarista valmistettuu litkuu. Luulin et se on buprelaastarista.
Näitä on nähty paljon kun siitä laastarista väsätään vetoja ja hetken päästä sinerretään ja tiputaan. Osa selviää ja osa ei. Muistan kun ekoja kertoja otin tätä ite ja olin saanut neuvot miten se veto siitä laastarista väsätään ja ihan pokkana höpö höpö tästä mitää oloja saa no kyllä siitä sai ja vähän turhankin kovat, onneks oli järkevä kaveri paikalla joka ymmärti mitä tapahtu laakin jälkee.

Sen jälkeen vähän varovammi otin tän kans ja en överöiny enää mut vitun vastuutonta se touhu oli ja en lähtis enää ees vetään tätä.

Aika huolettomasti jengi noita vetoja väsää jostai puolikkaistakin laastareista ja mäntää painetaa täysillä pohjaan. Ei tällästä tavaraa pitäs katukaupassa ees pyöriä. Vitun vaarallista ja ei monet mitää neuvoja kuuntele kun yrittäny joskus varotella.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sat 02 Apr 2016, 13:15

rufftuff wrote:
Näitä on nähty paljon kun siitä laastarista väsätään vetoja ja hetken päästä sinerretään ja tiputaan. Osa selviää ja osa ei. Muistan kun ekoja kertoja otin tätä ite ja olin saanut neuvot miten se veto siitä laastarista väsätään ja ihan pokkana höpö höpö tästä mitää oloja saa no kyllä siitä sai ja vähän turhankin kovat, onneks oli järkevä kaveri paikalla joka ymmärti mitä tapahtu laakin jälkee.

Sen jälkeen vähän varovammi otin tän kans ja en överöiny enää mut vitun vastuutonta se touhu oli ja en lähtis enää ees vetään tätä.

Aika huolettomasti jengi noita vetoja väsää jostai puolikkaistakin laastareista ja mäntää painetaa täysillä pohjaan. Ei tällästä tavaraa pitäs katukaupassa ees pyöriä. Vitun vaarallista ja ei monet mitää neuvoja kuuntele kun yrittäny joskus varotella.
Jos fentanyyliä ylipäätään haluaa käyttää, niin turvallisinta on ostaa HCl tai valmista liosta. Tuo laastareilla kikkailu kuulostaa aivan helvetin sairaalta ja vaaralliselta.
Cogito, ergo sum

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 02 Apr 2016, 13:44

Mistä tiedät, että saamasi aine on juuri fentanyyliä eikä jotain sen lukuisista analogeista? Itse en luottaisi tähän asiaan oikeastaan pätkääkään.

Muutenkin täysin turhanpäiväinen aine, vaikutus on anesteettinen eikä euforinen, vaikka itsekin on tullut tähän sorruttua kun ei ole parempaakaan ollut tarjolla. Ei siinä ole kyllä mitään hauskaa, kun kuolemaa peläten liottelee 2,5mg laastarin palasta kielen alla samalla kun polttelee toista samanlaista pelliltä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sat 02 Apr 2016, 19:11

Petri6 wrote:Mistä tiedät, että saamasi aine on juuri fentanyyliä eikä jotain sen lukuisista analogeista? Itse en luottaisi tähän asiaan oikeastaan pätkääkään.

Muutenkin täysin turhanpäiväinen aine, vaikutus on anesteettinen eikä euforinen, vaikka itsekin on tullut tähän sorruttua kun ei ole parempaakaan ollut tarjolla. Ei siinä ole kyllä mitään hauskaa, kun kuolemaa peläten liottelee 2,5mg laastarin palasta kielen alla samalla kun polttelee toista samanlaista pelliltä.
Eipä tässä auta kuin luottaa myyjään, niin kuin monen muunkin aineen kohdalla. Ainakin vaikutukseltaan on lähellä fentiksen teholuokkaa, annoskoot ja tuntuma täsmää. Kyllä nä huijarit jossain vaiheessa jää kiinni kun joku testauttaa aineen. Tässä tapauksessa ei tarvetta epäillä, mutta eihän sitä koskaan tietysti tiedä. Samahan se on

Olen kyllä eri mieltä tuosta, ettei olisi euforista. Oletko kokeillut nenäsuihkeena? Intranasaalisesti BA 89% mutta lyhyt puoliintumisaika. Nousut tulee yllättävän nopeasti ja sen jälkeen on mukavan euforinen ja pumpulinen olo. Redose 30-60min päästä niin kestää vaikutuskin yllättävän pitkään. Ja yllätyin, että tämä on intranasaalisesti huomattavasti parempaa kuin iv:nä, ja kun BA ero on 2% niin en näe järkeä riskeerata.

Eikä tämä nyt sentään pelkkä turha anesteetti ole. Erittäin vaarallinen, mutta erittäin mukava opioidi. Lähtee selkäkivut puolessa minuutissa kun suihkautan kerran sieraimeen, bonariksi lämpöä ja rentoutusta.

MUTTA: Kuten sanoin, ja kaikki muutkin sanoneet, erittäin vaarallista. Erityisesti nuo laastarikikkailut joka on venäläistä rulettia. Itsekin nyt huomasin rajani ja opin läksyni kun pari lievää öyskää takana.

PS. Nousee muuten iv:nä yllättävän hitaasti verrattuna vaikkapa morfiiniin, oksikodoniin, heroiiniin tai U-47700:aan. Tietysti johtui varmasti siitä, että painoin mäntää tooooodeeeellllaaa hitaasti ja stoppasin aina 0,5ml välein
Cogito, ergo sum

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Sat 02 Apr 2016, 19:36

Blackened wrote:
Petri6 wrote:Mistä tiedät, että saamasi aine on juuri fentanyyliä eikä jotain sen lukuisista analogeista? Itse en luottaisi tähän asiaan oikeastaan pätkääkään.

Eipä tässä auta kuin luottaa myyjään, niin kuin monen muunkin aineen kohdalla. Ainakin vaikutukseltaan on lähellä fentiksen teholuokkaa, annoskoot ja tuntuma täsmää. Kyllä nä huijarit jossain vaiheessa jää kiinni kun joku testauttaa aineen. Tässä tapauksessa ei tarvetta epäillä, mutta eihän sitä koskaan tietysti tiedä. Samahan se on

Olen kyllä eri mieltä tuosta, ettei olisi euforista. Oletko kokeillut nenäsuihkeena? Intranasaalisesti BA 89% mutta lyhyt puoliintumisaika. Nousut tulee yllättävän nopeasti ja sen jälkeen on mukavan euforinen ja pumpulinen olo. Redose 30-60min päästä niin kestää vaikutuskin yllättävän pitkään. Ja yllätyin, että tämä on intranasaalisesti huomattavasti parempaa kuin iv:nä, ja kun BA ero on 2% niin en näe järkeä riskeerata.

Eikä tämä nyt sentään pelkkä turha anesteetti ole. Erittäin vaarallinen, mutta erittäin mukava opioidi. Lähtee selkäkivut puolessa minuutissa kun suihkautan kerran sieraimeen, bonariksi lämpöä ja rentoutusta.

MUTTA: Kuten sanoin, ja kaikki muutkin sanoneet, erittäin vaarallista. Erityisesti nuo laastarikikkailut joka on venäläistä rulettia. Itsekin nyt huomasin rajani ja opin läksyni kun pari lievää öyskää takana.

PS. Nousee muuten iv:nä yllättävän hitaasti verrattuna vaikkapa morfiiniin, oksikodoniin, heroiiniin tai U-47700:aan. Tietysti johtui varmasti siitä, että painoin mäntää tooooodeeeellllaaa hitaasti ja stoppasin aina 0,5ml välein
Toi on ihan tosi että se fentis nousee aika hitaasti verrattuna mopoon, polleen tai oxyyn. se on sellanen salakavala kun sen männän on painanu pohjaan ja vetäny neulan ulos taipeesta niin alkaa pikkuhiljaa hiiipiin se nousu ja sit yhtäkkiä kihahtaa päässä kivasti ja nousut on huipussaan. eihän tuossakaan toki kauaa mee että nousee, mutta noihin muihin verrattuna hitaammin nousee.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 02 Apr 2016, 22:00

Blackened wrote:

En ole kokeillut IV:nä tai intranasaalisesti, sen sijaan kokemusta on alkoholiin liuotettuna kielenalta, muuten kielen alta, oraalisesti, posken sisäpintaan liimattuna, iholle liimattuna ja pelliltä poltettuna (jonkin tavan saatoin unohtaa, kuitenkin yhteensä kymmeniä milligrammoja eri tavoilla).

Silloin, kun oli alhainen toleranssi (eli joku 40mg oksikodonia oraalisesti oli passeliannos), saattoi tuosta jonkinlaista mietoa euforiaa saada kielenalta alkoholiliuoksessa liotettuna, myös pelliltä polttamalta olen saanut jonkinlaista pientä euforiaa. Tämä on kuitenkin ollut luonteeltaan kylmää, kolkkoa ja kliinistä, josta puuttuu kokonaan perinteisten opioidien lämpö. Kerran matalalla toleranssilla olen myös meinannut öyskätä itseni hengiltä, joten annoksen koko ei ole ollut ongelma

Kipulääkkeenä tämä on tietenkin varmaan parasta, mitä on, mutta tosiaan euforia ei vedä missään suhteessa vertoja muiden vahvojen täysagonistien tuottamalle euforialle, ei edes metadonille, joka muuten onkin ehkä vahvoista opioideista vähäeuforisin. Mielestäni siis suuri yliannostusriski, vähäinen euforia ja annostelun vaikeus tekevät tästä paskimman mahdollisen opioidin, jonka itse säästäisin vain siihen tapaukseen, että mitään muuta vahvaa opioidia ei ole saatavilla. Lisäksi noista deepwebin kautta tulevista ei tosiaan voi koskaan tietää, ovatko ne fentanyyliä vai jotakin sen analogia (harvalla jos kellään on niin paljon kokemusta itse fentanyylistä sekä kattavasti muista sen analogeista, että pystyisi vaikutuksista sen päättelemään). Itse olen monet kerrat luvannut, etten tähän paskaan enää koske, mutta kun muita vahvoja opioideja ei ole enää saatavilla kuin äärimmäisen harvoin, niin kyllä tämäkin paska tulee käytettä kun siihen törmää, mutta kenellekään muulle en sitä voi suositella.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sun 03 Apr 2016, 14:47

Buccaalisesti ja sublinguaalisesti BA on aika huono, ja nousee hitaasti. Sama kuin Subutexiä liuottelisi kielen alla, eihän sitä kukaan tee (pl. kh-potilaat). Intranasaalinen on mielestäni paras, koska helppo annostella, erittäin korkea BA =89% ja nousee todella nopeasti. Tällä saa siis ihan oikeasti pienet nousut, ja ainakin itselläni mukavan opiaattimaisen warm blanket- efektin. Toleransseista sen verran, että esim. oksikodonia otin viimeksi 60mg murskattuna PO ja 60mg IV, sekä buustaamaan 20mg diatsepaamia ja 200mg tramadolia. Oli oikein mukava annos.

En yhtään ihmettele, että jotain liimaa polttamalla olot voi olla vähän nihkeät.

PS. En minäkään tätä aio päivittäin alkaa vetää, enkä suosittele sitä kenellekään. Mutta kyllä tämä minun ja monen muunkin mielestä VOI olla euforinenkin. Jos sinulla ei toimi, se ei tarkoita, että aine ei toimi kellään.
renttuni wrote:Käyttötavasta riippui millaset olot sai. Mulle tuli tosi euforinen ja pirteä olo jos otin iv:nä. Mutta jos pidin laastaria suussa, niin tuli hirveet nuokut. Mä esimerkiksi tipuin kesken ruokailun tuolilta ja heräsin kun makasin lattialla. Ja kun olin saunalla röökillä, niin tipuin ylälauteelta pää edellä alas. Joo no en suosittele kellekään, noissa tilanteissa on ollut ne lopulliset öyskät lähellä..
Cogito, ergo sum

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sun 03 Apr 2016, 17:55

Blackened wrote:Buccaalisesti ja sublinguaalisesti BA on aika huono, ja nousee hitaasti. Sama kuin Subutexiä liuottelisi kielen alla, eihän sitä kukaan tee (pl. kh-potilaat). Intranasaalinen on mielestäni paras, koska helppo annostella, erittäin korkea BA =89% ja nousee todella nopeasti. Tällä saa siis ihan oikeasti pienet nousut, ja ainakin itselläni mukavan opiaattimaisen warm blanket- efektin. Toleransseista sen verran, että esim. oksikodonia otin viimeksi 60mg murskattuna PO ja 60mg IV, sekä buustaamaan 20mg diatsepaamia ja 200mg tramadolia. Oli oikein mukava annos.

En yhtään ihmettele, että jotain liimaa polttamalla olot voi olla vähän nihkeät.

PS. En minäkään tätä aio päivittäin alkaa vetää, enkä suosittele sitä kenellekään. Mutta kyllä tämä minun ja monen muunkin mielestä VOI olla euforinenkin. Jos sinulla ei toimi, se ei tarkoita, että aine ei toimi kellään.
Kyllä se vaikutus ja nousut taitavat olla kaikkein nopeimmat juurikin polttamalla (tai oikeammin höyrystämällä), koska keuhkovaltimoiden kautta menee suoraan aivoverenkiertoon, kulkematta ensin sydämen kautta kuten laskimoinjektiossa, ja sitä tullut tehtyä sen verran paljon, ettei ole enää tekniikastakaan kiinni. Eikä kyse ole siitä, etteikö kyseinen aine olisi vain minun mielestäni melkein täysin euforiaa vailla, vaan kyse on melkein universaalista mielipiteestä niiden keskuudessa, joilla on vertailukohtia muihin vahvoihin täysagonisteihin. Tuo intranasaalinen käyttötapa voisi olla ihan ok, jos aine on valmiiksi sellaisessa muodossa, mutta jos se pitäisi ensin liottaa laastareista ja siitä vielä väsätä nenäsumutteeksi, niin eipä taida enää olla vaivanarvoista.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sun 03 Apr 2016, 19:01

Petri6 wrote:
Blackened wrote:Buccaalisesti ja sublinguaalisesti BA on aika huono, ja nousee hitaasti. Sama kuin Subutexiä liuottelisi kielen alla, eihän sitä kukaan tee (pl. kh-potilaat). Intranasaalinen on mielestäni paras, koska helppo annostella, erittäin korkea BA =89% ja nousee todella nopeasti. Tällä saa siis ihan oikeasti pienet nousut, ja ainakin itselläni mukavan opiaattimaisen warm blanket- efektin. Toleransseista sen verran, että esim. oksikodonia otin viimeksi 60mg murskattuna PO ja 60mg IV, sekä buustaamaan 20mg diatsepaamia ja 200mg tramadolia. Oli oikein mukava annos.

Kyllä se vaikutus ja nousut taitavat olla kaikkein nopeimmat juurikin polttamalla (tai oikeammin höyrystämällä), koska keuhkovaltimoiden kautta menee suoraan aivoverenkiertoon, kulkematta ensin sydämen kautta kuten laskimoinjektiossa, ja sitä tullut tehtyä sen verran paljon, ettei ole enää tekniikastakaan kiinni. Eikä kyse ole siitä, etteikö kyseinen aine olisi vain minun mielestäni melkein täysin euforiaa vailla, vaan kyse on melkein universaalista mielipiteestä niiden keskuudessa, joilla on vertailukohtia muihin vahvoihin täysagonisteihin. Tuo intranasaalinen käyttötapa voisi olla ihan ok, jos aine on valmiiksi sellaisessa muodossa, mutta jos se pitäisi ensin liottaa laastareista ja siitä vielä väsätä nenäsumutteeksi, niin eipä taida enää olla vaivanarvoista.
En minäkään näistä laastarihommista välitä, enkä mitään laastereista liuotettua nestettä laittaisi kehooni millään käyttätavalla. Minulla nyt sattuu olemaan HCl liuotettuna steriiliin veteen, ja sillä saa hyvän euforisen buzzin. Jopa miellyttävämpi (ja turvallisempi) kuin IV.
Cogito, ergo sum

Petri6
OD

Post by Petri6 » Mon 04 Apr 2016, 22:06

Blackened wrote: En minäkään näistä laastarihommista välitä, enkä mitään laastereista liuotettua nestettä laittaisi kehooni millään käyttätavalla. Minulla nyt sattuu olemaan HCl liuotettuna steriiliin veteen, ja sillä saa hyvän euforisen buzzin. Jopa miellyttävämpi (ja turvallisempi) kuin IV.
Jos nyt tarkkoja ollaan, niin sinä oletat, että sinulla on fentanyylihydrokloridia (mikä sinänsä on mielenkiintoista, että usein fentanyyli on sitraattina) ja oletat, että se on liuotettuna steriiliin veteen. Lisäksi tuollaista ainetta hankkiessaan joutuu vielä olettamaan, että sitä on kaupiteltu määrä ja olettamaan, että jokainen suihkaus tuottaa sellaisen määrän kuin myyjä on ilmoittanut. Laastareista ja niistä valmistetuista liuoksista sentään tietää varmasti, mitä ne sisältävät sekä myös sen määrän fentanyyliä, minkä liuos maksimissaan sisältää.

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Tue 05 Apr 2016, 00:58

Todellakin se matafakin laastari koska vaan ennemmin ku joku hämärä setti. Jos väsäät laastarista ni just tiedät (vai luulet?) mitä teet ja paljonko otat oikeesti (suunnilleen). Ei mitään hankalaa kuitenkaan. Ittel oli just matrifen laastareita mut ei tämmösii kannata ruveta oikeen kunnol kiskoon, hajoot vaan ku settis loppuu, mikä kyllä tapahtuu joskus. Huono päihde oikeestaan, otan kyl jos halval saan mut.... *ˇ'Kuvitelkaa tähän joku silmiään pyörittelevä hymöiˇ'
Takana loistava tulevaisuus.

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Tue 05 Apr 2016, 12:41

Joo mähän käytin fentanyyliä noin puoli vuotta päivittäin. Se lopettaminen oli uskomattoman tuskallista. Subureflat lasten leikkiä siihen verrattuna.

Mä kyhäsin Durogesic-laastarit silleen että sain iv:sti. Pahimmillaan liuotin kokonaisen laastarin, sen vahvimman, en muista enää määriä. Mulla oli tolet tosi korkealla ja aina piti vaan saada enemmän. Olin todella huonokuntoinen, kuukautisetkin loppuivat moneksi kuukaudeksi. Ummetus oli semmosta etten pystynyt enää paskomaan ilman peräruiskeita, ja parin päivän välein tyhjensin suolen niiden peräruiskeiden avulla.

Mun tekee välillä mieli kokeilla taas fentanyyliä. Mutta en halua, kohta tulee kaksi vuotta siitä kun lopetin sen käytön.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Thu 07 Apr 2016, 17:31

Petri6 wrote:
Blackened wrote: En minäkään näistä laastarihommista välitä, enkä mitään laastereista liuotettua nestettä laittaisi kehooni millään käyttätavalla. Minulla nyt sattuu olemaan HCl liuotettuna steriiliin veteen, ja sillä saa hyvän euforisen buzzin. Jopa miellyttävämpi (ja turvallisempi) kuin IV.
Jos nyt tarkkoja ollaan, niin sinä oletat, että sinulla on fentanyylihydrokloridia (mikä sinänsä on mielenkiintoista, että usein fentanyyli on sitraattina) ja oletat, että se on liuotettuna steriiliin veteen. Lisäksi tuollaista ainetta hankkiessaan joutuu vielä olettamaan, että sitä on kaupiteltu määrä ja olettamaan, että jokainen suihkaus tuottaa sellaisen määrän kuin myyjä on ilmoittanut. Laastareista ja niistä valmistetuista liuoksista sentään tietää varmasti, mitä ne sisältävät sekä myös sen määrän fentanyyliä, minkä liuos maksimissaan sisältää.
Näinpä. Ja sinä oletat, että minulla ei ole. Mutta hyvin toimii. IV-hommat jätin kokonaan tämän substanssin kanssa. Nenäsuihkeena varmempi, turvallisempi ja todella paljon miellyttävämpi.

Ylläkuvailemasi sopii kyllä kaikkiin ei-farmaseutteihin, poislukien tietysti ne epämääräiset kiinalaiset labrat.
Cogito, ergo sum