Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
zerk
Moderator

Re: Rivatril

Post by zerk » Wed 22 Jun 2016, 17:27

maksa wrote:Sama vaikuttava ainehan noissa on, Riva vaikuttaa pitkäaikaisesti, Xanor hyppää silmille nopeesti, ja vaikutus aika lyhyt.
Xanorissa ja Rivatrilissa ei ole sama vaikuttava aine. Alpratsolaami (xanor) ja klonatsepaami (rivatril) ovat vaikutuksiltaan hyvin erilaiset.
^^@_

maksa
Tuppisuu

Post by maksa » Thu 23 Jun 2016, 00:44

zerk wrote:
maksa wrote:Sama vaikuttava ainehan noissa on, Riva vaikuttaa pitkäaikaisesti, Xanor hyppää silmille nopeesti, ja vaikutus aika lyhyt.
Xanorissa ja Rivatrilissa ei ole sama vaikuttava aine. Alpratsolaami (xanor) ja klonatsepaami (rivatril) ovat vaikutuksiltaan hyvin erilaiset.
Jollain vaikuttaa varmaan erillailla, mutta toisiinsa verrattavissa olevia valmisteita ovat. Lääkärit ja hoitajatkin monesti kysyvät miksi käytän noita kumpaakin kun on vaikutukseltaan sama lääke. Kummatkin hyviä hoitaan juuri paniikkia/ahdistusta/kouristuksia, Xanor nopeesti, Riva vasta tunnin kahden aikana ja vaikuttaa pitempään. Mutta juu, väärin muotoiltu kommentti multa.

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 23 Jun 2016, 01:28

maksa wrote:
zerk wrote:
Jollain vaikuttaa varmaan erillailla, mutta toisiinsa verrattavissa olevia valmisteita ovat. Lääkärit ja hoitajatkin monesti kysyvät miksi käytän noita kumpaakin kun on vaikutukseltaan sama lääke. Kummatkin hyviä hoitaan juuri paniikkia/ahdistusta/kouristuksia, Xanor nopeesti, Riva vasta tunnin kahden aikana ja vaikuttaa pitempään. Mutta juu, väärin muotoiltu kommentti multa.
No tuota voi sanoa suunnilleen kaikista bentsodiatsepiineista. Klonatsepaamin ja alpratsolaamin vaikutuksilla on reippaasti eroja. Alpratsolaami on myös yksi huonoimmista bentsoista mitä tulee kouristusten ehkäisyyn kun taas klonatsepaami soveltuu siihen erittäin hyvin - tämä on varsin tärkeä tieto kun liikutaan päihdefoorumilla. Moni vetelee gramman annoksia tramadolia ja luulee, että kyllä se alpratsolaami on ihan yhtä tehokas kouristuskohtausten ehkäisyyn kuin klonatsepaami tai diatsepaami.

Tuo lääkärien ja hoitsujen ihmettely liittynee lähinnä siihen, että sulla on kaksi voimakasta bentsoa päällekkäin. Itseasiassa tuo lääkitys näyttää munkin mielestä aika rajulta. Jos isot annokset klonatsepaamia ei riitä pitämään ahdistusta ja paniikkia poissa niin, että pitää vedellä vielä siihen päälle xanoria niin olisi ehkä syytä miettiä tuon lääkityksen järkevyyttä. Paradoksaalinen, bentsojen pitkäaikaisesta ja runsaasta käytöstä johtuva ahdistus tai paniikki on ihan normaali ja odotettavissakin oleva oire.

Mulla oli itselläni vuosia sitten pitkäaikainen ja todella raju bentsolääkitys juuri ahdistuneisyyshäiriöön ja paniikkiin, joka lopulta vain pahensi tilannetta. Bentsot eivät enää auttaneet ahdistusoireisiin vaan aiheuttivat ja ylläpitivät niitä. Arvasin ongelman lopulta itsekin ja yhden lääkärin kanssa käydyn keskustelun jälkeen syntyi päätös pudottaa bentsolääkitys pois mahdollisimman nopeasti. Diapam ja dormicum vaihtui rivatriliin ja kaksi viikkoa myöhemmin olin kuivilla bentsoista. Kuukauden sisällä ahdistusoireet helpottivat merkittävästi enkä ole sen jälkeen käyttänyt niiden takia mitään lääkitystä. Se on vaatinut hitosti työtä, mutta on se myös sen arvoista. Bentsojen lopetus oli iisisti elämäni paras päätös. Pitkäaikainen bentsolääkitys tuhoaa todella tehokkaasti kognitiivisiä kykyjä, muistin erityisesti. Sitä ei välttämättä edes itse huomaa. Muut huomaavat kyllä. Mulla meni reippaasti yli vuoden, että kognitiiviset kyvyt palasivat normaalille tasolle, ja silloin aloin vasta ymmärtää miten vitun sekaisin olin monta vuotta bentsojen takia.

edit: Siirretty muutama viesti Rivatril-topsusta jotka sopii paremmin tänne.
^^@_

maksa
Tuppisuu

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by maksa » Thu 23 Jun 2016, 08:55

Hyvä että tarkensit. Kyllähän mullakin noi bentsot on elämässä sen 15v ollut, nyt 5v noilla rivareilla ja Xanoreilla, sitä ennen oli 10mg Diapam ja 20mg tenox käytössä 10v. Olen täysin tietoinen tosta, että elämänlaatu olis hitosti parempi kun saisi purettua noi bentsot pois, se ei nyt ole vielä minun tapauksessani mahdollista, mutta puhetta purkamisesta on ollut, kunhan saan elämässäni kaiken raiteilleen. Olisi tosiaan hienoa huomata millaista se elämä olisi ilman noita myrkkyjä, mutta näillä mennään vielä. Tosta muistista olet täysin oikeassa, olen jo pitkän aikaa huomannut että lähimuisti prenkkaa ja puheen tuottaminen ei enään luonaa niin kuin ennen, eli kun on lausetta alottamassa, niin unohtaa tai ei kykene sanoon sitä mitä piti.

maksa
Tuppisuu

Post by maksa » Thu 23 Jun 2016, 09:02

maksa wrote:Hyvä että tarkensit. Kyllähän mullakin noi bentsot on elämässä sen 15v ollut, nyt 5v noilla rivareilla ja Xanoreilla, sitä ennen oli 10mg Diapam ja 20mg tenox käytössä 10v. Olen täysin tietoinen tosta, että elämänlaatu olis hitosti parempi kun saisi purettua noi bentsot pois, se ei nyt ole vielä minun tapauksessani mahdollista, mutta puhetta purkamisesta on ollut, kunhan saan elämässäni kaiken raiteilleen. Olisi tosiaan hienoa huomata millaista se elämä olisi ilman noita myrkkyjä, mutta näillä mennään vielä. Tosta muistista olet täysin oikeassa, olen jo pitkän aikaa huomannut että lähimuisti prenkkaa ja puheen tuottaminen ei enään luonaa niin kuin ennen, eli kun on lausetta alottamassa, niin unohtaa tai ei kykene sanoon sitä mitä piti.
Vertaistuen takia tänne foorumille lähinnä liityinkin, kun tulevaisuudessa on tosiaan tarkoitus bentsot+opiaatit purkaa pois, tai ainakin vähentää minimiin. Pelottaa ajatuskin siitä että miten käy ihmisen, purkamisen jälkeen, tälläsen koukun jälkeen. Hauskaa tässä on vielä se, että kun bentsoja rupesin nuorempana popsiin, ei siihen ollut mitään varsinaista syytä, ja siitä se sitten lähti, ja kaikki vaivat ilmaantuivat.

Ziliacus
Psykonautti

Post by Ziliacus » Thu 23 Jun 2016, 18:53

maksa wrote:
maksa wrote:Hyvä että tarkensit. Kyllähän mullakin noi bentsot on elämässä sen 15v ollut, nyt 5v noilla rivareilla ja Xanoreilla, sitä ennen oli 10mg Diapam ja 20mg tenox käytössä 10v. Olen täysin tietoinen tosta, että elämänlaatu olis hitosti parempi kun saisi purettua noi bentsot pois, se ei nyt ole vielä minun tapauksessani mahdollista, mutta puhetta purkamisesta on ollut, kunhan saan elämässäni kaiken raiteilleen. Olisi tosiaan hienoa huomata millaista se elämä olisi ilman noita myrkkyjä, mutta näillä mennään vielä. Tosta muistista olet täysin oikeassa, olen jo pitkän aikaa huomannut että lähimuisti prenkkaa ja puheen tuottaminen ei enään luonaa niin kuin ennen, eli kun on lausetta alottamassa, niin unohtaa tai ei kykene sanoon sitä mitä piti.
Vertaistuen takia tänne foorumille lähinnä liityinkin, kun tulevaisuudessa on tosiaan tarkoitus bentsot+opiaatit purkaa pois, tai ainakin vähentää minimiin. Pelottaa ajatuskin siitä että miten käy ihmisen, purkamisen jälkeen, tälläsen koukun jälkeen. Hauskaa tässä on vielä se, että kun bentsoja rupesin nuorempana popsiin, ei siihen ollut mitään varsinaista syytä, ja siitä se sitten lähti, ja kaikki vaivat ilmaantuivat.
Tukea on luvassa mutta se on itse perattava.

Don´t give your life a way use it walking on the footsteps of master(S).
Miks sen asian pitäs siihen jäädä.
Kaikki kolahti päähän, henkeen ja järkeen mikä ei kuulu viemäriin.
Koht ett´ ihmettele miks vasta teidän hautoihin on kustu.
On se niin paljon parempi tehdä pahaa paikassa jossa ei koskaan ole ollutkaan eläviä.

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 23 Jun 2016, 19:34

maksa wrote:
En ala valehtelemaan ja väitä että se tulisi olemaan helppoa, mutta se auttaa jo todella paljon jos motivaatio lopettamiseen tai vähentämiseen on kunnossa. Vaikeinta voi olla sen akuutin lopetusvaiheen jälkeen; siinä voi mennä jonkin aikaa oppia olemaan itsensä kanssa uudestaan. Tässä vaiheessa moni sitten retkahtaa ja palaa vanhaan.

Toivotan sulle vilpittömästi onnea tän yrityksen kanssa. Tältä foorumilta saa aina tukea lopettamiseen ja vähentämiseen. Siitä voi olla suuri apu kun pääsee avaamaan ajatuksia ja tunteita ihmisille jotka tietää mitä käyt läpi.
^^@_

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Sun 26 Jun 2016, 15:47

Nopea kysymys, uskaltaako paniikkihäiriöinen ottaa 0,25mg alpratsolaamia jeesaamaan jännittävään tilanteeseen? Kyseinen tyyppi on ottanut aiemmin 0,25-0,5mg klonatsepaamia ahdistaviin tilanteisiin ja kokenut jonkinlaista apua annoksilla 0,3-0,5mg, joista puoli milliä ilman toleranssia laittoi jo aika kujalle.

On yks millin depotti Xanor, olisiko hyvä laittaa neljään osaan ja antaa 0,25mg ennen tilannetta? Uskotteko että jos klonatsepaami toimii, myös alpratsolaamista olisi apua?

Kokemus bentsojen kanssa on melkein olematon, citalopram on pysyvä lääkitys, mutta ei auta akuutteihin tilanteisiin. Pärjää ilmankin, mutta toivoo että voisi ottaa. Mitä sanotte?

Itsel alpratsolaami hyökkää klonatsepaamia voimakkaammin päälle, ja tilanne on sellainen ettei kovin tutkalla voisi olla, siksi epäröin suositella hänelle alpratsolaamia. Mitä ootte kokeneemmat mieltä?

Arvostan jos joku vastaa jo tänään.

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Sun 26 Jun 2016, 18:05

No totta ihmeessä voi ottaa, miksei voisi? Jos klonatsepaami on jo tuttu, niin alpratsolaami ei oo sen kummosempi noilla annoksilla.

Edit: Niin ja siis jos se on depotin neljännes, niin leikkelystä huolimatta siinä on sitä depot vaikutusta mukana. Eli ei iske niin kovaa kuin nopea vaikutteinen.
Last edited by NatiHero on Sun 26 Jun 2016, 18:07, edited 1 time in total.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 26 Jun 2016, 18:07

King Ink wrote:Nopea kysymys, uskaltaako paniikkihäiriöinen ottaa 0,25mg alpratsolaamia jeesaamaan jännittävään tilanteeseen? Kyseinen tyyppi on ottanut aiemmin 0,25-0,5mg klonatsepaamia ahdistaviin tilanteisiin ja kokenut jonkinlaista apua annoksilla 0,3-0,5mg, joista puoli milliä ilman toleranssia laittoi jo aika kujalle.
Kyl varmasti auttaa. Jos on vain bentso toleranssi nollassa niin voi älkää pian väsyttään sit siinä jännittävässä tilanteessa. Tän tietenkin voi kahvilla vaik hoitaa, mut sit taas voi olla sellainen bentsonen olo.

Eli riippuu siitä jännittävästä tilanteesta mikä pitää kohdata, mutta hyvä lääkehän se.

Itellä joskus ensimmäiset bentsolääkitykset jännittäviin tilanteisiin (esim kouluun) niin 0,5mg annos oli kumminkin sellainen, että pisti vähän nukuttaan. Mut jännitys kyl lähtee hyvin :D
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Sun 26 Jun 2016, 20:00

Alpratsolaami ei kyl ole kovinkaan sedatiivinen bentso et en oikee taju mite 0.5 annoksel rupee väsyttämään.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Mon 27 Jun 2016, 15:50

Kyllä mulla puolen milligramman alpratsolaamiannos käy väsyttämään. Bentsotolet kylläkin olemattomat.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Mon 27 Jun 2016, 21:51

sxoxyvg wrote:Alpratsolaami ei kyl ole kovinkaan sedatiivinen bentso et en oikee taju mite 0.5 annoksel rupee väsyttämään.
Tosi henkilökohtasta. Kämppis nukahtaa väkisin 0,5mg mut 20mg diapamii päivisin ihan fine. Itellä telaketjukaan ei väsytä ilman alkoo, lähinnä "piristää" et jauhan sinivalos ja fabos taukoomatta schaibaa.

Sielusiili
Karvakuono

Post by Sielusiili » Sat 02 Jul 2016, 20:04

Suboxoneprinssi wrote:
sxoxyvg wrote:Alpratsolaami ei kyl ole kovinkaan sedatiivinen bentso et en oikee taju mite 0.5 annoksel rupee väsyttämään.
Tosi henkilökohtasta. Kämppis nukahtaa väkisin 0,5mg mut 20mg diapamii päivisin ihan fine. Itellä telaketjukaan ei väsytä ilman alkoo, lähinnä "piristää" et jauhan sinivalos ja fabos taukoomatta schaibaa.
Itse olen pilannut monta ryyppyiltaa sillä että napannut xanorin alle, alkaa väistämättä
väsyttämään ja pakko päästä kotio makaamaan :P rivareilla taas illan pystyy dokailee
ja jatkoillekkin jopa jalat kantaa.

ot:waultin eka viesti terv.Sielusiili :cheers:

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Fri 15 Jul 2016, 22:21

NatiHero wrote:Edit: Niin ja siis jos se on depotin neljännes, niin leikkelystä huolimatta siinä on sitä depot vaikutusta mukana. Eli ei iske niin kovaa kuin nopea vaikutteinen.
Dexma wrote:Kyl varmasti auttaa. Jos on vain bentso toleranssi nollassa niin voi älkää pian väsyttään sit siinä jännittävässä tilanteessa. Tän tietenkin voi kahvilla vaik hoitaa, mut sit taas voi olla sellainen bentsonen olo.
Thanks! Hyvin meni, auttoi siihen mihin pitikin ja 0,25 mg oli kuulema sopiva määrä.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Tue 16 Aug 2016, 20:41

Onko meclonazepam tuttu, onko kukan kokeillit? Ilmeisesti klonatsepaamin analogi.

http://www.bluelight.org/vb/threads/723129-Meclonazepam
Cogito, ergo sum

heihoi
Lepakko

Post by heihoi » Mon 29 Aug 2016, 19:48

Jiaa tänää kävin päivystyksessä ku olin iha paskana ja lääkäri anto pussissa muutaman opamoxin mukaa.. iha jeeshän noita on viihteenä popsia mt en kyl ymmärrä näit et köytetää oikeesti lääkkeenä, must mikää bentso ei auta vittuukaa mihinkää ahistuksee ainakaa ne mitkä oon kokeillu (xanor paniikkikohtauksii ja nyt tätä opamoxii ahistuksee) tulee vaa iha flegmaattinen ja hutera olo ja iha toimintakyvytön fiilis mutenki. Kylhä ne sitä kehoo rentouttaa mut ei mitenkää oikee mieltä. Jos haluu kuosailla ni on noi hauskoja mut siihen mihi näit tarkotetaa alunperin ni iha scheissee

zero
Kameleontti

Post by zero » Tue 30 Aug 2016, 04:01

heihoi wrote:Jiaa tänää kävin päivystyksessä ku olin iha paskana ja lääkäri anto pussissa muutaman opamoxin mukaa.. iha jeeshän noita on viihteenä popsia mt en kyl ymmärrä näit et köytetää oikeesti lääkkeenä, must mikää bentso ei auta vittuukaa mihinkää ahistuksee ainakaa ne mitkä oon kokeillu (xanor paniikkikohtauksii ja nyt tätä opamoxii ahistuksee) tulee vaa iha flegmaattinen ja hutera olo ja iha toimintakyvytön fiilis mutenki. Kylhä ne sitä kehoo rentouttaa mut ei mitenkää oikee mieltä. Jos haluu kuosailla ni on noi hauskoja mut siihen mihi näit tarkotetaa alunperin ni iha scheissee
mielipiteitä on monia. nimim. vahvat opioidit ei auta kipuun.

ei siinä, ei bentsotkaan ahistukseen.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud

heihoi
Lepakko

Post by heihoi » Tue 30 Aug 2016, 11:12

zero wrote:
heihoi wrote:Jiaa tänää kävin päivystyksessä ku olin iha paskana ja lääkäri anto pussissa muutaman opamoxin mukaa.. iha jeeshän noita on viihteenä popsia mt en kyl ymmärrä näit et köytetää oikeesti lääkkeenä, must mikää bentso ei auta vittuukaa mihinkää ahistuksee ainakaa ne mitkä oon kokeillu (xanor paniikkikohtauksii ja nyt tätä opamoxii ahistuksee) tulee vaa iha flegmaattinen ja hutera olo ja iha toimintakyvytön fiilis mutenki. Kylhä ne sitä kehoo rentouttaa mut ei mitenkää oikee mieltä. Jos haluu kuosailla ni on noi hauskoja mut siihen mihi näit tarkotetaa alunperin ni iha scheissee

Auuuh en oo tollasesta ennen kuullukkaa varmaa nihkeää..

vittuku löytys joku lääke mil tätä ahistusta sais pois ku nii monia bentsoja kokeillu ja ne on viel ahistuksen lievityksee tehty eikä auta miyää ni on vähä silleen että morjens :D pajariki vaa ahistaa lisää nykyään

espresso
Karvakuono

Post by espresso » Tue 30 Aug 2016, 22:37

heihoi wrote:
zero wrote:

Auuuh en oo tollasesta ennen kuullukkaa varmaa nihkeää..

vittuku löytys joku lääke mil tätä ahistusta sais pois ku nii monia bentsoja kokeillu ja ne on viel ahistuksen lievityksee tehty eikä auta miyää ni on vähä silleen että morjens :D pajariki vaa ahistaa lisää nykyään
Joillakin opiaatit toimii ahdistuksen poistamiseen, onko kokeiltu jo tämä vaihtoehto?
Itselläni kyl toiminut pienet annokset bentsoja hyvin ahdistukseen/paniikkihäiriön hoitoon.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Thu 08 Sep 2016, 15:35

Onko kellään kokemusta noista 2mg Xanaxeista mitä tuntuu pyörivän nyt joka paikassa? Itse hankin niitä 5kpl, söin niistä hetki sitten kaksi ja tuntuvat kyllä sisältävän ainakin lähelle tuon 2mg. Jollei jopa täydet pinnat. Tosin kitkerää makua en hirveästi huomannut, ja jotenki alproa euforisempi vaikutus myös, joten saattaahan olla ettei nuo sisällä alproa ollenkaan vaan jotain tutkaribentsoa. Kukaan muu törmännyt/syönyt?
Vai toimiiko?

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Thu 08 Sep 2016, 22:04

Hetken aikaa oon miettiny että miks noita ulkomaan bentsoja on ilmestyny suomen markkinoille niin paljon esim xanax/ksalol, rivotril, valiumit yms, ja käsittäny että porukka ostelee näitä johki 1-2e kpl hinnoin ja laatu on kaikenlisäks päin vittua suurimmassa osassa. Mistä vitusta näille on tullu niin paljo kysyntää että on tarjolla tollasia?

Lekurit ilmeisesti kirjottaa yhä nihkeemmin bentsoja ja porukka ei nää vaivaa hoitaakseen reseptejä vaan ostaa ylihintasta paskaa? En o pitkään aikaan pysyny mukana tossa bentsohommassa kun en niitä oo tarvinnu puoleentoista vuoteen ja sillonkin tuli suurinosa lääkkeistä lääkäriltä ja frendeiltä, enkä muista että koskaa ois ollu omissa kaveriporukoissa bentsoista pulaa, jokaisella järjestään 2-4 bentsoo kerralla respalla per lärvi.

Ja mitä noihin hintoihin tulee ni ennen muistan kun heitti pari grammaa budia tai ketolan piriä niin aina tippu 50-60 bentsoo kerrasta lapaan ja ihan puolitutuiltakin jopa näin. Tai jos niitä rahalla ostettiin tai myytiin 5-10e / 10kpl mikä tahansa bentso oli. Tai kun jotain kamaa oli ostamassa ni kaupantekijöiks heitettii levy kaks ryynejä about aina. Ja frendejä jeesattiin, ei ollu ongelmia heittää ryynejä frendille jolla omi esim omat lopus ja viikko apteekkipäivään jälel kun ne tuli aina takas.

Ekoihin noihin ulkomaan paskaryyneihin törmäsin 4-5 vuotta sit, ja nyt tässä tän vuoden aikana kolmella kertaa tarjottu kaupantekijöiks noita ulkomaan bentsoja mut oon jättäny väliin ja ottanu ihan oikeita jyviä jos ollu niitä myös tarjolla. Oonmä noita just ksaloleita,valiumeja, rivotrilejä maistanu kuitenkin ja todennu paskaks, rivoissa nyt sentää jotaim tehoja ollu mut ei miellytä mua toi homma silti yhtää.

Tilaileeko porukka sit jotai tuhansii kappaleita ulkomailta ja myy sikahinnoilla suomessa niitä? No kait se on tätä nykyaikaa sit ja ton nettikauppojen aikaansaannoksia nää ilmiöt ?

Saa valaista mulle tätä genree et mikä tää nykyhomma on :D olen kiinnostunut ja vittuuntunut moisesta touhusta.

Tänään tipahti muilla asioinneilla kaupantekijöiks 7kpl 10mg pameja , 3kpl 2mg rivaa ja 5kpl 1mg depot xanoreita
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Fri 09 Sep 2016, 20:26

Joskus 12-13v sitten oli liikkeellä 10mg Eunoctineita (nitratsepaami) ja ne oli ihan sellaista taskurahaa. Puolen tunnin autokuskauksesta saattoi saada 50 kipaletta. Ja ne "eukot" oli aivan helvetin hyviä bentsoja.

Syvissä vesissä bentsojen hinnat aivan käsittämättömiä. Back in the days 2mg Riva maksoi euron, telaketju ja mutteri 1.5-2€, 10mg pamit 0,5-1€, 20mg Tennari 0.5-1€.
Cogito, ergo sum

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Fri 09 Sep 2016, 21:17

Blackened wrote:Joskus 12-13v sitten oli liikkeellä 10mg Eunoctineita (nitratsepaami) ja ne oli ihan sellaista taskurahaa. Puolen tunnin autokuskauksesta saattoi saada 50 kipaletta. Ja ne "eukot" oli aivan helvetin hyviä bentsoja.

Syvissä vesissä bentsojen hinnat aivan käsittämättömiä. Back in the days 2mg Riva maksoi euron, telaketju ja mutteri 1.5-2€, 10mg pamit 0,5-1€, 20mg Tennari 0.5-1€.
Mun mielestä on vitun törkeetä et porukka pyytää bentsoista yli euroo kappaleelta ja viel törkeempää et jengi maksaa niistä yli euron kappaleelta. Mä kuulin ekan kerran 2012-2013 että porukka pyytäny 2-3 euroaki kappaleelta esim jostai 2mg rivasta tai 2mg xanorista. Tai ylipäätään kuulin tuolloin että katukaupassa bentsojen hinnat noussu noin paljon. Ite oon noista bentsohommista ollu vähän ulkona kun riitti yleensä omat ja lähipiirin bemtsot omiin tarkoituksiin ni en niistä pahemmin oo koskaa maksanu mitään ja joskus 12-15 vuotta sitten kun maksoin bentsoista hintaa ni ne oli 0.2-1e kpl ihan mikä tahansa bentso ja 100kpl mitä vaan bentsoo vaihtu 2-4g kukkaan.

Mut enemmän mua ihmetyttää että mistä tää ulkomaan bentsohomma on alkanu ja mitä niistä maksetaan? Ja mistä jengi niitä sit ostelee? Ihan katukaupassako niitä pyörii vai nettikaupoissa vai molemmissa? Mä en harrasta mitää nettihommii, ni en niistä tiiä, enkä aio niihi nettihommiin koskaan alkaakkaan. Kiinnostais vaan tietää että mik tää hintataso sit siellä on?

Siks kiinnostaa kun muutamalta tutulta jotain juttuu kuullu noista ulkomaan bentsojen ja oikeiden bentsojen törkyhinnoista.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Sat 10 Sep 2016, 11:58

On kyl kärsiny kunnon inflaation. Vielä joskus 5v sitten muutaman pamin sai ilmaseks tai kaupanpäällisiks ku osti muuta, tai sit makso 5€ lätkästä kymppipamei. 10€ ku joutu pulittaan ni pidettiin vähän jutkumeininkinä. Kakkosen rivat ja telaketjut makso 2€ zippi.

Nykyään kymppipami on ainakin 2€, kakkosen Riva tai telaketju/mutteri 4-5€. Joku kauppas (ilman mitään ongelmia) 100kpl boksin 10mg diapameja kolmellasadalla eurolla. 3€ kipale ku ostaa sata. Mitä vittua.

Kimurantti
Psykonautti

Post by Kimurantti » Sat 10 Sep 2016, 16:40

Popsiiko jengi näitä viinan kanssa, eikö siinä oo jonkinmoinen hengityslaman vaara? Toisaalta jos sitä nyt vetää vaikka 15mg opamoxin naamariin ja parin tunnin päästä about puolet häipyny elimistöstä ni ei liene kovin kummonen yhteisvaikutus esim viinan kanssa?
The music was new
black polished chrome
And came over the summer
like liquid night.

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Sat 10 Sep 2016, 17:30

Suboxoneprinssi wrote:On kyl kärsiny kunnon inflaation. Vielä joskus 5v sitten muutaman pamin sai ilmaseks tai kaupanpäällisiks ku osti muuta, tai sit makso 5€ lätkästä kymppipamei. 10€ ku joutu pulittaan ni pidettiin vähän jutkumeininkinä. Kakkosen rivat ja telaketjut makso 2€ zippi.

Nykyään kymppipami on ainakin 2€, kakkosen Riva tai telaketju/mutteri 4-5€. Joku kauppas (ilman mitään ongelmia) 100kpl boksin 10mg diapameja kolmellasadalla eurolla. 3€ kipale ku ostaa sata. Mitä vittua.
Joo huhuh mitä hintoja, ei mitään tolkkua jos joku maksaa jostai sadasta pamista 300e :shock:

Tollasen sata kpl mitä vaan bentsoo luulis lähtevän 50-100e riippuen bentsosta, kyl mä jotenki sulattaisin sen et 100kpl 2mg telareita tai muttereita vois poistaa johkin 150e ihan maksimissaan. Mut että joku riva tai xanor 4-5e / kpl ni ei ei ei ja vielä kerran EI! Turpaan joutus antaa jos tuollasta hintaa edes vitsillä ehotettais :D
Popsiiko jengi näitä viinan kanssa, eikö siinä oo jonkinmoinen hengityslaman vaara? Toisaalta jos sitä nyt vetää vaikka 15mg opamoxin naamariin ja parin tunnin päästä about puolet häipyny elimistöstä ni ei liene kovin kummonen yhteisvaikutus esim viinan kanssa?
No tämähän nyt on ihan perus settiä suomessa et kun vedetää viinaa niin bentsoja vedetään kaksin käsin päälle :D ei kait tossa mitään uutta oo. Ainakin ite tunnen vitusti porukkaa joiden käyttö rajottuu alkoholiin, bentsoihin ja pilveen, niin nämä tyypit vetää tätä comboo. Ja aika reiluilla määrillä. Eihän se mikään häävi kombo ole, muisti menee ja tulee sekoiltua ittensä keltasille patjoille, aamulla morkkis joka karkotetaan uudella satsilla ryynejä ja vähän viinaa päälle :D

En harrasta, joskus kauan sit tuli otettua tota komboo että viinaa/bissee, bentsoja ja pilvee päälle ja nuppi oli turvoksissa. Jos nykyään tulee harvoim bentsoja otettua niin joskus saattaa yks tai kaks bissee mennä kyytipoikana päälle, mut ei enempää tai mitään väkevämpää.

Kimurantti
Psykonautti

Post by Kimurantti » Sat 10 Sep 2016, 20:33

No tämähän nyt on ihan perus settiä suomessa et kun vedetää viinaa niin bentsoja vedetään kaksin käsin päälle :D ei kait tossa mitään uutta oo. Ainakin ite tunnen vitusti porukkaa joiden käyttö rajottuu alkoholiin, bentsoihin ja pilveen, niin nämä tyypit vetää tätä comboo. Ja aika reiluilla määrillä. Eihän se mikään häävi kombo ole, muisti menee ja tulee sekoiltua ittensä keltasille patjoille, aamulla morkkis joka karkotetaan uudella satsilla ryynejä ja vähän viinaa päälle :D

En harrasta, joskus kauan sit tuli otettua tota komboo että viinaa/bissee, bentsoja ja pilvee päälle ja nuppi oli turvoksissa. Jos nykyään tulee harvoim bentsoja otettua niin joskus saattaa yks tai kaks bissee mennä kyytipoikana päälle, mut ei enempää tai mitään väkevämpää.
Joo tuolta kepeet mullat -topikista ku käy kattelemassa ni tolla kombollahan ne suurin osa jengistä sit lähteeki, rauha heidän muistolleen... En kyllä ehkä ite ymmärrä mikä siinä on sit niin siistiä vetää kuuppa noin jumiin, mut kukin tyylilään. Eli juuh, taidan pitää opamoxit ja muut ihan vaan lääkekäytössä ja suositella myös kaikille kavereille näin toimimista :D
Last edited by Kimurantti on Tue 13 Sep 2016, 02:03, edited 1 time in total.
The music was new
black polished chrome
And came over the summer
like liquid night.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Mon 12 Sep 2016, 17:01

Oon aina ajatellut et siinä missä monen muun kohalla on epävarmaa, niin ainakin alpratsolaamia buustii greippimehu. Wikipedia, minä, ja moni muukin on tainnut olla väärässä:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10907671
The present study shows that grapefruit juice is unlikely to affect pharmacokinetics or pharmacodynamics of alprazolam due to its high bioavailability.
Eli koska alpratsolaamista imeytyy oraalisesti lähes kaikki, ja aktiivisten metaboliittien osuus terapeuttisessa vaikutuksessa on niin vähäinen, on greippimehulla "buustaaminen" loppupeleissä niin vähäistä ettei sitä välttämättä kannata noteerata.
Sen sijaan esim. midatsolaami imeytyy suht. huonosti ruuansulatusjärjestelmästä ja siten kysisen entsyymin inhibitoiminen esim. greipillä oletettavasti merkittävästi vaikuttaa sen farmakologiaan ja farmakokinetiikkaan.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Wed 14 Sep 2016, 12:53

Tehäänpä huvikseen poreis ranking. Tässä otetaan jollain tasolla kokonaisuus huomioon mut pääpaino on siinä, kuinka hyvä olo aineesta yleensä tulee.

1) Flunitratsepaami
2) Lormetatsepaami
3) Alpratsolaami
4) Klonatsolaami
5) Nitratsepaami
6) Fenatsepaami
7) Diklatsepaami
8) Etitsolaami
9) Flutopratsepaami
10) Klonatsepaami
11) Nifoksipaami
12) Klonatsepaami (wow, Rivat näin alhaalla :o )
13) Loratsepaami
14) Tematsepaami
15) Diatsepaami
16) Deskloroetitsolaami
17) Midatsolaami (huom IV menee ykköseks)
18) Bromatsepaami
19) Metitsolaami
20) Fluratsepaami
21) Flubromatsepaami
22) Flutatsolaami
23) Meksatsolaami
24) Oksatsepaami
25) Flubromatsolaami
26) Klooridiatsepoksidi
27) Oksatsepaami

Vielä puuttuu muutama.