Jarrujen potensoiminen

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Petri6
OD

Re: Jarrujen potensoiminen

Post by Petri6 » Sat 07 Jan 2017, 19:04

Minä siitä Rybb & Deckeristä kirjoitin, ja se piti paikkansa, että vuonna 2014 ei muuta greippimehua ollut. Lisäksi tuo Tropicana on sen jälkeen jo mainittu ketjussa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Velho
OD

Post by Velho » Tue 24 Apr 2018, 08:43

Tuli tossa 07:00 mais syötyy 3×50mg marzinee ja 4×25mg ataraxii ja hetki sit subu vedot ja viiveellä tuli kyllä fiilikset mutta tuli kuiteki :mrgreen:

Ei oo küllla subutex toiminut näin vuosiin kuosiin :love:

Edit: nyt kyllä kutittaa ja nuokutttaa(tekisi mieli sulkee silmät ja nautiskella hetkk ja sit pitää käyä kusettaas koirii) ja muuteki 'toimii' tjsp

E2: Nyt fundeerattuna taisin ottaa liikaa piiiiitkän tauon jälkeen kun oli todella huono ja ahdistunut olo aamulla joka loppui tossa klo 15-16 ja todella väsynyt all daylong...

E3: ... tai olen ehkä jonkin asteisissa bentso refloissa kun mietin että kerran kun on ollut koukussa( :! Ainankin kerran kunnolla :! ) niin useimmiten ei sinäänsä hirveästi vaadi kait uudestaan ja nyt vuoden säännöllisen epäsäännöllisesti tullut alpratso- ja midatsolaamia ja muita paameja nautiskellut viikko- kk putkia ja suht pienillä tauoilla kuitenkin... no nyt jo meni offix sorry
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Wed 25 Apr 2018, 09:29

Imovania 6x 7.5mg boostaa aika kivasti metadonia. tulee semmonen rakkaus fiiils osittain =) ja 600mg neurontiniö. ja 40mg risolidia. iha ok boosterit tähän ku olis viel ollu marzinea 3kpl ja atarax 25mg 6kpl.. Ainiin ja ennne metadonia olis pitäny juoda se tropical 100% whitegrapefruite juice ja siihen sit 2tl veden kans ruoka soodaa,,,, mikä on sodium carbonate? mä että se kuulemma tekee paremmin sen mikä ruokasoodalla olis tarkoitus tehdä eli tsottaa mahan ph
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Kisu
Psykonautti

Post by Kisu » Wed 25 Apr 2018, 19:25

^Sodium carbonate on natriumkarbonaattia, eli tuttavallisemmin ihan vain soodaa. Sodium bicarbonate puolestaan on natriumbikarbonaattia, eli ruokasoodaa. Soodaa voi ymmärtääkseni tehdä itse yksinkertaisesti kuumentamalla ruokasoodaa jonkin aikaa. Ruokasooda tosin kelpaa oikein hyvin tuohon vatsan ph-tasapainon neutraloimiseen, sooda on toki emäksisempää joten sitä tarvitsisi käyttää vähemmän, mutta ruokasooda ei varsinaisesti ole mitään kallista tavaraa niin en näe mitään syytä sille, miksi sooda olisi olennaisesti parempi vaihtoehto tässä käyttötarkoituksessa. Vahvan emäksisyytensä vuoksi sooda voi myös olla aika ärtsyä tavaraa suulle ja vatsalle, ruokasooda lienee vähän hellempi vaihtoehto.