Jarrujen potensoiminen

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
eNZYMe
OD

Jarrujen potensoiminen

Post by eNZYMe » Thu 22 May 2008, 12:33

Ajattelinpa laittaa ihan uuden topicin pystyyn aiheesta opiaattien/opiodien potensoiminen.

Kuten monet tietävät, antikolinergisen vaikutuksen omaavat antihistamiinit lisäävät hieman euforiaa ja sedaatioita jarrujen kanssa ja kaiken lisäksi poistavat mahdollista kutinaa ja pahoinvointia. Olen tässä lueskellut erinäisiä foorumeja ja sivuja aiheesta. Difenhydramiinia tuntuvat jenkeissä ja muuallakin maailmalla suosivan, kun on monessa paikassa reseptivapaata tavaraan. Suomessa tuota ei taida olla yksinään missään lääkevalmisteessa tarjolla, ainakaan ilman reseptiä.

Olen unikon ja satunnaisten jarrujen kanssa ottanut pienen annoksen Norflexia (Orfenadriini) joka on melko lähellä Difenhydramiinia niin antihistamiini kuin antikolinergisiltä vaikutuksiltaan. Nyt on nuo napit loppunut ja katselin mitä reseptivapaata täältä löytyy. Matkapahoinvointi lääkkeet Marzine (Syklitsiini) ja Postafen (Meklitsiini) ainakin ovat reseptivapaita antikolinergisiä antihistamiinejä. Tiedän että näillä kaikilla saa isoilla annokoksilla (yleensä epämiellyttävät) deliriantti tripit aikaan, mutta onko kukaan kokeillut noita pienemmillä annoksilla jarrujen vaikutusten tehostamiseen?

eNZYMe
OD

Re: Jarrujen potensoiminen

Post by eNZYMe » Thu 22 May 2008, 13:27

Tuossa muutama aiheeseen liittyvä mielenkiintoinen linkki,

http://en.wikipedia.org/wiki/Dipipanone

Syklitsiini todennäköisesti kova sana ainakin metadonin kanssa, miksei sitten muidenkin opioidien.

Pari aihetta sivuavaa threadia toisella foorumilla:

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.p ... =cyclizine

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.p ... =cyclizine

Syklitsiini vaikuttaa lupaavalta. Aika paljon noissa linkeissä juttua IV-käytöstä. Kai tuo syötynäkin tosin ihan jees toimii. Tai sitten rektaalisesti. Ei oikein tule enää minkään pillerien IV käyttö kyseeseen. Suonet kärsivät vaikka kuinka filtteröisi ja muutenkin likaista puuhaa.

Kokeilenpa marsuja seuraavan 2 viikon aikana kun seuraavan kerran ostan taas hieman unikoita. Täytyy ottaa vielä sopivasta annostuksesta selvää...

w
Psykonautti

Post by w » Sun 29 Jun 2008, 17:32

Itse olen etsinyt jotain jolla buustata kodeiinin vaikutusta. Aika huonoin tuloksin, mutta jotain edes löytänyt:

http://opioids.com/codeine/codeinefaq.html
A combination of codeine and gluthethimide (a sleeping agent) has been used in some places as a heroin substitute. Gluthethimide is an enzyme-inducer, and it allows the body to convert more than 10% of codeine into morphine. Note that this combination increases the addiction potential of codeine.
Tekstissä on pientä typoa, aine on englanniksi glutethimide. Suomenkielistä nimeä en ole saanut selville mistään. Tuota löytyy ainakin lääkkeestä nimeltä Doriden, ja pitäisi olla jonkunlainen sedatiivi. Tuon käsiin saaminen on varmaankin aika hankalaa, ei ole reseptivapaata tavaraa, ja mahdetaanko edes myydä Suomessa?

http://en.wikipedia.org/wiki/Glutethimide

Greippimehua kokeilin kodeiinin kanssa, toiset sanoi että laimentaa vaikutusta ja toiset että tehostaisi. En huomannut mitään eroa. Noita marsuja voisi testata.

Edit: Ja heti alkaa löytyyn tekstiä, ei pitäs kirjottaa niin muna suorana. http://opioids.com/opiates/index.html
Täytyy lukea tuo läpi ajatuksella piakkoin, nyt ei ehdi.

sublime
Rotta

Post by sublime » Sun 29 Jun 2008, 19:42

Hmm, mielenkiintoista. Allekirjoittanut on ottanut Postafenia ja Marzinea joidenkin opioidien kanssa ehkäistäkseen pahoinvoinnin, ja siinä nuo toimivatkin varsin tehokkaasti. Mitään buustaavaa vaikutusta en kuitenkaan ole huomannut, enemmänkin päinvastoin - esimerkiksi Subutex kun tietyllä tavalla fyysisiltä vaikutuksiltaan perustuu juuri eräänlaiseen pahoinvointiin/heikotukseen, ja tämä puoli jää luonnollisesti pois matkapahoinvointilääkettä otettaessa.

1-2 tablettia olen ottanut. Pitänee syventyä aiheeseen vähän paremmin ja testata ihan ajatuksella sopivan tilanteen tullessa.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Sun 29 Jun 2008, 23:07

Marzinea ei ole ollut saatavilla lähiaikoina apteekeista ja postafenin antikolinerginen vaikutus on melko heikko. Ei kuulemma toimi läheskään niin hyvin sedaation lisääjänä, vaikka kutinoihin pitäisi mainiosti tehota. Esim Atarax toimisi hyvin myös, mutta on reseptikamaa. Kuten myös Difenhydramiini jota on esim codesan yskänlääkkeessä, muttei ilmeisesti suomessa pillerimuodossa markkinoilla. Itselläni baseline tolea entisenä kovien jarrujen suurkuluttajana sen verran, että pahoinvointia ja oksentelua melken mahdotonta saada vaikka muuten tole laskenut matalaksi. Näiden väsyttävien antikolinergisten omaavien ensimmäisen sukupolven antihistamiinien pitäisi kyllä auttaa niitä joita pahoinvointi yleensä häiritsee.

Hyvin on ainakin mulla kyllä boostannut unikkoa, morfiinia ja kodeiinia kun ottanut annoksen norflexia (noin puolikas murskattuna) antasidin kanssa parikyt minuuttia ennen jarruja. Kohahtaa nopeammin ja hieman paremmin IMO.

Tietysti Greippi lisää vaikutusta, mutta muuttaa vatsaa hapokkaaksi, joka on suunkautta otettujen jarrujen kanssa huono asia. Antasidit toimivat hyvin oraalisten opioidi annosten kanssa parantaen imeytymisnopeutta ja hyötysuhdettakin, ja pitäisi vielä mahdollisesti pidentää vaikutustakin. Nopeuttaa alkaloidien siirtymistä paksusuoleen mahasta. Ellei ole apteekin antasideja lääkekaapissa niin teelusikallinen tavallista ruokasoodaa toimii hyvin vesilasiin sekoitettuna.

Glutetimidi on vedetty pois markkinoilta jo ajat sitten. Se oli legendaarinen "Pancakes and Syrup" nimellä tunnettu combo tuolla atlantin toisella puolella joskus 70 ja 80 luvulla. Kodeiinista sai revittyä kovat vaikutukset sen kanssa. Ikävä kyllä tuota lääkettä on käytännössä mahdotonta saada nykyään.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 21 Aug 2008, 22:24

Keep it unreal.

mauseri
LD50

Post by mauseri » Thu 21 Aug 2008, 23:25

sublime wrote: esimerkiksi Subutex kun tietyllä tavalla fyysisiltä vaikutuksiltaan perustuu juuri eräänlaiseen pahoinvointiin/heikotukseen, ja tämä puoli jää luonnollisesti pois matkapahoinvointilääkettä otettaessa.
häh?ei mulla oo koskaan tullu subusta mitään pahoinvointia/heikotusta,päin vastoin.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

reseptorit
Karvakuono

Post by reseptorit » Sun 19 Oct 2014, 17:46

Itse olen huomannut nikotiinin buustaavan bupren vaikutusta hetkellisesti.

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Sun 19 Oct 2014, 19:53

reseptorit wrote:Itse olen huomannut nikotiinin buustaavan bupren vaikutusta hetkellisesti.
Siis joo, varsinkin jos tolea ei oo paljoa niin buprenorfiinin kans lentäny monet kerrat laatta juurikin kun parit hönkäsyt on ottanut.
In the land of the blind, one-eyed man is the king

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Mon 20 Oct 2014, 15:18

eNZYMe wrote:
Tietysti Greippi lisää vaikutusta, mutta muuttaa vatsaa hapokkaaksi, joka on suunkautta otettujen jarrujen kanssa huono asia.
ruokasoodat perään, tms. ;)
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Wed 22 Oct 2014, 11:09

Nikotiini yleisesti on hyvä, vahvaa nuuskaa huuleen ja leffa pyörimään, ei aikaakaan kun alkaa silmät lopsumaan :).

Masis
Psykonautti

Post by Masis » Fri 31 Oct 2014, 01:34

^ Tämä on hyvä.
Ehkä kuvittelen vain, mutta kuumat juomat tuntuvat boostaavan hieman. Pari-kolme annosta alkoholia saattaa syventää nuokkua myös juuri sopivasti. Bensotkin saattavat vähän boostata, mutta omat rajat täytyy muistaa aina kun sekoittaa jarruja keskenään.

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Sat 01 Nov 2014, 03:40

Mulla ainakin alkoholi laimentaa opioideista tulevaa euforiaa, bupren päälle tykkään kyllä parit juoda kun tulee se fiilis että nyt maistuisi, yleensä kun joku 6 tuntia on mennyt viime annoksesta. Bentsot myös joo buprenorfiinin kanssa kyl tosi letkeetä.
Muut vahvat opioidit taas tykkään vetää pelkiltään että pääsee nauttimaan pelkästään niiden tuomasta euforiasta tai korkeintaan pienen amfetamiini annoksen kanssa pientä lisä piristystä tuomaan, jos sitä on.
Afgaani hevosta kun otin rivojen kanssa niin notkutti kyllä kovaa, mutta se rock'n'roll fiilis siitä jäi vaisuksi.
In the land of the blind, one-eyed man is the king

CrystalBanana
Psykonautti

Post by CrystalBanana » Wed 12 Nov 2014, 17:55

Ups, loin uuden threadin kun en haulla vastaavaa löytänyt (vaikeeta ilmeisesti mulla ton haun tarkka käyttö, duh) joten ohjattiin tänne. Mut asiaan. Kodeiinin kanssa oon kokeillut seuraavia:

Marzine: Eipä huomattavaa vaikutusta tai sitten tein jotain väärin.
Alkoholi: Laimentaa. Paljon.
Kofeiini: En ole huomannut eroa.
Tupakka: Joku joskus kovasti hehkutti Kodeiini -threadissa että röökii is the thing mutta joo. Kuten arvata saattaa, ei mitään. Paha olo lähinnä.
Sirdalud: Tuntuu joskus jopa heikentävän. 
Tizadinine: Siis mitä helvettiä, eikö tämän pitäis olla sirdaludin rinnakkasilääke? Jostain syystä ihan pienellä dosella tota (1-2mg) saan kunnon nuokkutilat, joskus vahvemmat joskus lievemmät. Harmi että on loppu.
Mustapippuri: Joskus tää on tuntunut kolahtavan ihan kunnolla. En tiedä onko ollut sitten placeboa vai ei. Pari kertaa kai oon vaan testannut.

Mitäs olette koenneet toimivaksi? Mitä reseptilääkkeitä ja kaikkein mieluiten mitä reseptivapaalääkkeitä/tuotteita?

Ai niin, oliko nyt bluelight vai milälie mitä tänään lueskelin, jotkut suosivat IMODIUMIA? Mitä kummaa.
//EDIT Ja ilmeisesti Norflexia suositeltiin boostaamaan kodeiinia? Kertokaas jos ootte kokeillut paria edellainittua.
Last edited by CrystalBanana on Sat 15 Nov 2014, 02:15, edited 1 time in total.

Masis
Psykonautti

Post by Masis » Thu 13 Nov 2014, 01:14

Imodium auttaa jarrujen aiheuttamaan ripuliin, ei viihdekäyttöpotentiaalia sinällään :D
Veikkaisin Norflexin toimivan samalla tavoin kuin Sirdaludin, molemmilla väsyttävä ja lihaksia rentouttava vaikutus.

Ehkä mainittu tämä itsestäänselvyys jo, mutta tyhjään mahaan "kannattaa" ottaa, jos haluaa saada mahdollisimman paljon irti.

CrystalBanana
Psykonautti

Post by CrystalBanana » Thu 13 Nov 2014, 04:13

Masis wrote:Imodium auttaa jarrujen aiheuttamaan ripuliin, ei viihdekäyttöpotentiaalia sinällään :D
Veikkaisin Norflexin toimivan samalla tavoin kuin Sirdaludin, molemmilla väsyttävä ja lihaksia rentouttava vaikutus.

Ehkä mainittu tämä itsestäänselvyys jo, mutta tyhjään mahaan "kannattaa" ottaa, jos haluaa saada mahdollisimman paljon irti.
Haha! Okei. Tuolla sitä nimenomaan suositeltiin kombottamaan kodeiinin vaikutuksia. Sitä itsekin ihmettelin. Sisälsi kuulemma jotain.... en muista nimeä, mutta jotain, mitä joku TIETTY antihitamiini sisältää. Ja tämän perusteellusa siis buustaisi. Lisäksi varoiteltiin että jatkuvalla käytöllä ummetusta voipi ilmaantua (yllätys). Mutta siis ei mitään perää?

Tietysti tyhjään mahaan. Yleensä venailen sen tunnin että safkaan sen jälkeen.

Tänään kokeilin sit tota mustapippuri (piperdine) hommailua oliko nyt sit kolmatta vai toista kertaa. Ostin kokonaisia mustapippureita ja söin 10 nielaisemalla. Tykkään mustapippurin mausta joten rouskin loput viis-kuus suussa ja nieleskelin alas. Venailin sit rauhassa tunnin-puoltoista. No sen odotteluajan jälkeen otin 5 eroteltua codia, siemasin alas ja 5 erottelematonta codia (kyllä, tiedän riskin että mustapippuri saattaa lisätä parasetamolin vaikutuksia). Ja kyllähän se tuntui, mukavastikin, ilman nuokkuilua eli juuri sitä mitä olin toivonutkin. Ja toimi vielä vaikka olin juuri pari päivää putkeen kodeiinia ottanutkin. Vieläkin pirtsakka olo, ei väsytä, ei kauheita laskuja tms. Hyvä olo ja jaksaa vielä tässä valvoa.

Conclusion: Mulla mustapippuri tuntuu toimivan jonkin verran. Ei rajusti, vaan ihan ookoosti. Kyllä näkisin itselläni tässä potentaalia enkä omakohtaisesti ajattele placebo-efektia. Pidentävästä vaiketuksesta en ole varma, tuskin pidensi.

CrystalBanana
Psykonautti

Post by CrystalBanana » Fri 14 Nov 2014, 20:01

Mitä mieltä olette ruokasoodasta opioidien kanssa? Samaan aikaan otettuna sen pitäisi buustata. Tai tehdä jotakin.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 14 Nov 2014, 20:41

CrystalBanana wrote: Ja kyllähän se tuntui, mukavastikin, ilman nuokkuilua eli juuri sitä mitä olin toivonutkin. Ja toimi vielä vaikka olin juuri pari päivää putkeen kodeiinia ottanutkin. Vieläkin pirtsakka olo, ei väsytä, ei kauheita laskuja tms. Hyvä olo ja jaksaa vielä tässä valvoa.
Tämä on ilmeisesti syy siihen, miksi Marzine ei mielestäsi vaikuttanut. Väsyttävät antihistamiinit vaikuttavat juurikin väsyttävästi, eli lisäävät ja syventävät nuokkuja. Mikäli nuokkumisesta ei pidä, niin sitten niitä ei luonnollisestikaan kannata käyttää (lisäksi kodeiini ei itsessäänkään ole kovin nuokuttavaa).

Imodiumin (loperamidi) vaikutus pitäisi teoriassa perustua siihen, että kyseessä on opiodi, joka ei ylitä aivoveriestettä. Teorian mukaan loperamidi "tukkisi" vatsassa ym. sijaitsevat opioidireseptorit, jolloin haluttu opioidi sitoutuisi enemmän keskushermostossa sijaitseviin opioidireseptoreihin. Itse en juurikaan usko tähän teoriaan.

Ruokasooda tai muut vatsan PH:ta nostavat aineet (itse käytän kalsiumkarbonaattia) perustuvat siihen, että oraalisesti otettuna opioidit imeytyvät paremmin, kun ph nousee. Itse käytän tosiaan metadonin kanssa tuota kalsiumkarbonaattia sekä greippimehua, en osaa sanoa buustaavatko varmasti, mutta siitä on vaan tullut tapa.

Sen sijaan nuo väsyttävät antihistamiinit toimivat varmasti nuokkuja syventäen ja lisäten, samoin titsanidiini ja vielä paremmin Norflexin sisältämä orfenadriini. Kaikkein paras buusteri on tietysti pregabaliini (Lyrica). Samalla saattaa myös olla vaarallisin, joten pienellä toleranssilla ei ehkä kannata edes koittaa. Bentsoista en itse pidä, sillä vähentävät merkittävästi euforiaa, mutta lisäävät nuokkuja. Omalla kohdallani ainoastaan pienet annokset diatsepaamia (5-10mg), oksatsepaamia (15-30mg) tai midatsolaamia (7,5-15mg) ovat toivottavia ja kaikki muuta vain vähentävät euforiaa antamatta mitään lisää kokemukseen.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

CrystalBanana
Psykonautti

Post by CrystalBanana » Sat 15 Nov 2014, 02:06

Petri6 wrote:
CrystalBanana wrote: Ja kyllähän se tuntui, mukavastikin, ilman nuokkuilua eli juuri sitä mitä olin toivonutkin. Ja toimi vielä vaikka olin juuri pari päivää putkeen kodeiinia ottanutkin. Vieläkin pirtsakka olo, ei väsytä, ei kauheita laskuja tms. Hyvä olo ja jaksaa vielä tässä valvoa.
Tämä on ilmeisesti syy siihen, miksi Marzine ei mielestäsi vaikuttanut. Väsyttävät antihistamiinit vaikuttavat juurikin väsyttävästi, eli lisäävät ja syventävät nuokkuja. Mikäli nuokkumisesta ei pidä, niin sitten niitä ei luonnollisestikaan kannata käyttää (lisäksi kodeiini ei itsessäänkään ole kovin nuokuttavaa).

Imodiumin (loperamidi) vaikutus pitäisi teoriassa perustua siihen, että kyseessä on opiodi, joka ei ylitä aivoveriestettä. Teorian mukaan loperamidi "tukkisi" vatsassa ym. sijaitsevat opioidireseptorit, jolloin haluttu opioidi sitoutuisi enemmän keskushermostossa sijaitseviin opioidireseptoreihin. Itse en juurikaan usko tähän teoriaan.

Ruokasooda tai muut vatsan PH:ta nostavat aineet (itse käytän kalsiumkarbonaattia) perustuvat siihen, että oraalisesti otettuna opioidit imeytyvät paremmin, kun ph nousee. Itse käytän tosiaan metadonin kanssa tuota kalsiumkarbonaattia sekä greippimehua, en osaa sanoa buustaavatko varmasti, mutta siitä on vaan tullut tapa.

Sen sijaan nuo väsyttävät antihistamiinit toimivat varmasti nuokkuja syventäen ja lisäten, samoin titsanidiini ja vielä paremmin Norflexin sisältämä orfenadriini. Kaikkein paras buusteri on tietysti pregabaliini (Lyrica). Samalla saattaa myös olla vaarallisin, joten pienellä toleranssilla ei ehkä kannata edes koittaa. Bentsoista en itse pidä, sillä vähentävät merkittävästi euforiaa, mutta lisäävät nuokkuja. Omalla kohdallani ainoastaan pienet annokset diatsepaamia (5-10mg), oksatsepaamia (15-30mg) tai midatsolaamia (7,5-15mg) ovat toivottavia ja kaikki muuta vain vähentävät euforiaa antamatta mitään lisää kokemukseen.
OK, kiitos tietoiskusta. Toisinaan pidän nuokkuja hyvinkin miellyttävinä, jolloin käytän titsanidiinia buustina. Ainut ainakin mulla millä saa varmat mukavat nuokut! Sitten musiikki päälle ja sängyn pohjalle silmät kiinni niin olotila on mitä loistavin. Joskus taas haen mielummin euforiaa ja ''pirteyttä" ja siihen etsinkin sopivaa buusteria. Tänään tuli kokeiltua ekaa kertaa kodeiinia (180-210mg) + 100mg Norflexia enkä itse huomannut yhtään mitään. Oisko ton orfenadriinin annostus pitänyt olla suurempi vai meninkö oikeilla linjoilla? Mulla ei ollut sen annostuksesta mitään käryä niin päädyin vaan tohon 100mg. Tähän kaikkeen tietysti vaikuttaa myös mun tänhetkiset suht korkeat opioiditolet.

Osaatko vastata tohon ruokasooda -tsydeemiin, pitääkö se siis nauttia ennen opioidien ottamista (tyylillä puol tuntia-tunti), nauttia samaan aikaan vai vasta opioidien ottamisen jälkeen?

Greippimehusta on ollut niin jakautuneita mielipiteitä etten oo ite vielä kokeillut, vaikka tuskin siinä mitään nyt menettäiskään. Jotkut on sanoneet että pitäis olla valkoista greippimehua (white grapefruit) että saa tulosta ollenkaan.

Masis
Psykonautti

Post by Masis » Sat 15 Nov 2014, 05:25

1½ ruokalusikallista ruokasoodaa 20-30 minuuttia ennen ottamista pitäisi ajaa homman.

Netistä löytää aika paljon aiheesta lontoonkielisiltä foorumeilta. Joidenkin mukaan DXM auttaa alentamaan opioiditoleranssia.
Googlettamalla "dxm reverse opiate tolerance" löytääpi.

CrystalBanana
Psykonautti

Post by CrystalBanana » Sat 15 Nov 2014, 07:14

Masis wrote:1½ ruokalusikallista ruokasoodaa 20-30 minuuttia ennen ottamista pitäisi ajaa homman.

Netistä löytää aika paljon aiheesta lontoonkielisiltä foorumeilta. Joidenkin mukaan DXM auttaa alentamaan opioiditoleranssia.
Googlettamalla "dxm reverse opiate tolerance" löytääpi.
OK. Astetta viisaampi taas. Kiitoksia.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 15 Nov 2014, 13:27

CrystalBanana wrote: OK, kiitos tietoiskusta. Toisinaan pidän nuokkuja hyvinkin miellyttävinä, jolloin käytän titsanidiinia buustina. Ainut ainakin mulla millä saa varmat mukavat nuokut! Sitten musiikki päälle ja sängyn pohjalle silmät kiinni niin olotila on mitä loistavin. Joskus taas haen mielummin euforiaa ja ''pirteyttä" ja siihen etsinkin sopivaa buusteria. Tänään tuli kokeiltua ekaa kertaa kodeiinia (180-210mg) + 100mg Norflexia enkä itse huomannut yhtään mitään. Oisko ton orfenadriinin annostus pitänyt olla suurempi vai meninkö oikeilla linjoilla? Mulla ei ollut sen annostuksesta mitään käryä niin päädyin vaan tohon 100mg. Tähän kaikkeen tietysti vaikuttaa myös mun tänhetkiset suht korkeat opioiditolet.

Greippimehusta on ollut niin jakautuneita mielipiteitä etten oo ite vielä kokeillut, vaikka tuskin siinä mitään nyt menettäiskään. Jotkut on sanoneet että pitäis olla valkoista greippimehua (white grapefruit) että saa tulosta ollenkaan.
Tuo 100mg on ehdottomasti riittävä (kunhan ei ole depot-muodossa, jos on niin pureskelu auttaa), tuo on yllättävän toksista kamaa sillä kuolemantapauksia on raportoitu jo 1g-4,5g annoksilla. Tosiaan buprenorfiinin kanssa pisti sekä minut että kaverin nuokkumaan ihan hullun lailla vaikka bupresta ei muuten mitään nuokkuja enää irronnutkaan.

Greippimehua ei tietääkseni tällä hetkellä ole markkinoilla kuin Rubb & Deckeriä, jossa varsinaista greippimehutiivistettä on vain 30 %, sitä tuleekin viikonloppuisin kitattua litrakaupalla.

Jotenkin tuosta tekstistä paistaa läpi käsitys, että kodeiinilla ollaan nyt päästy niin pitkälle kuin sen kanssa on mahdollista ja tarve olisi siirtyä voimakkaampiin opioideihin. Mikäli tämä pitää paikkansa, niin kannattaa kahdesti miettiä haluaako sitä seuraava askelta ottaa vai kannattaako opioidien käyttö lopettaa ennen kuin se kunnolla alkaakaan. En tässä tahdo saarnata, mutta sillä kodeiinilla se suurimmalla osalla meistä muistakin on alkanut (tai etyylimorfiini ja Cocillana mulla). :)
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

CrystalBanana
Psykonautti

Post by CrystalBanana » Sat 15 Nov 2014, 17:46

Petri6 wrote:
CrystalBanana wrote: OK, kiitos tietoiskusta. Toisinaan pidän nuokkuja hyvinkin miellyttävinä, jolloin käytän titsanidiinia buustina. Ainut ainakin mulla millä saa varmat mukavat nuokut! Sitten musiikki päälle ja sängyn pohjalle silmät kiinni niin olotila on mitä loistavin. Joskus taas haen mielummin euforiaa ja ''pirteyttä" ja siihen etsinkin sopivaa buusteria. Tänään tuli kokeiltua ekaa kertaa kodeiinia (180-210mg) + 100mg Norflexia enkä itse huomannut yhtään mitään. Oisko ton orfenadriinin annostus pitänyt olla suurempi vai meninkö oikeilla linjoilla? Mulla ei ollut sen annostuksesta mitään käryä niin päädyin vaan tohon 100mg. Tähän kaikkeen tietysti vaikuttaa myös mun tänhetkiset suht korkeat opioiditolet.

Tuo 100mg on ehdottomasti riittävä (kunhan ei ole depot-muodossa, jos on niin pureskelu auttaa), tuo on yllättävän toksista kamaa sillä kuolemantapauksia on raportoitu jo 1g-4,5g annoksilla. Tosiaan buprenorfiinin kanssa pisti sekä minut että kaverin nuokkumaan ihan hullun lailla vaikka bupresta ei muuten mitään nuokkuja enää irronnutkaan.

Greippimehua ei tietääkseni tällä hetkellä ole markkinoilla kuin Rubb & Deckeriä, jossa varsinaista greippimehutiivistettä on vain 30 %, sitä tuleekin viikonloppuisin kitattua litrakaupalla.

Jotenkin tuosta tekstistä paistaa läpi käsitys, että kodeiinilla ollaan nyt päästy niin pitkälle kuin sen kanssa on mahdollista ja tarve olisi siirtyä voimakkaampiin opioideihin. Mikäli tämä pitää paikkansa, niin kannattaa kahdesti miettiä haluaako sitä seuraava askelta ottaa vai kannattaako opioidien käyttö lopettaa ennen kuin se kunnolla alkaakaan. En tässä tahdo saarnata, mutta sillä kodeiinilla se suurimmalla osalla meistä muistakin on alkanut (tai etyylimorfiini ja Cocillana mulla). :)
Kiitti tosta norflex -tiedosta. Ei se mulla tehonnut niin taida jättää väliin. En tiennytkään että se on noinkin toksista kamaa.

Heh, joo voin myöntää kyllä että viimeaikoina kodeiinin käyttöä on ollut runsaamman puoleisesti. Syön sitä myös ihan lääkärin määräyksestä, tosin hiukan omilla doseilla. Syy viihdekäyttöön on yksinkertainen; tekemisen puute = tylsyys. Silloin kun olen työelämässä tai opiskelen niin viihteilylle on harvemmin tarvetta tai edes kiinnostusta, tämä on tullut ihan käytännössä todettua. Opioidit kiinnostaa ja niissä aion itse pysyä ja kokeilla osaa niistä mitä vielä en ole, psykedeelit, iv - käyttö ynnä muut ei mua vedä puoleensa millään tavalla. Kiitos huolenpidosta mutta homma pysyy kyllä lapasessa, on pysynyt vuosia. :up: Tää on, no, psyvaultti niin täällä tulee keskustelua jos minkälaisesta aiheesta.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 15 Nov 2014, 18:46

Tämä on suora lainaukseni toisesta topikista, jonka kaivoin esille tuon viestin jälkeen. Sopii meinaan tähänkin kommenttiin hyvin. :) :
Petri6 wrote: Oma asenteeni oli vielä pari vuotta samanlainen, mutta nykyään olen tukevasti opioidikoukussa. Itse pidin käytön kurissa (2-3 kertaa kuukaudessa) 4.5 vuotta kunnes aloin saada buprenorfiinia halvalla tai ilmaiseksi samalla kun jäin työttömäksi. Käyttö on helppo pitää kurissa silloin kun muu elämä on ns. kondiksessa. Jos kuitenkin tapahtuu jotain yllättävää negatiivista (potkut töistä, tyttöystävä jättää, läheinen kuolee tms.) ja tietää, että pöytälaatikossa tai puhelinsoiton päässä on ainetta, joka muuttaa kurjimmankin tilanteen hetkessä juhlaksi, voi kiusausta olla vaikea vastustaa.

CrystalBanana
Psykonautti

Post by CrystalBanana » Sun 16 Nov 2014, 01:53

Petri6 wrote:Tämä on suora lainaukseni toisesta topikista, jonka kaivoin esille tuon viestin jälkeen. Sopii meinaan tähänkin kommenttiin hyvin. :) :
Petri6 wrote: Oma asenteeni oli vielä pari vuotta samanlainen, mutta nykyään olen tukevasti opioidikoukussa. Itse pidin käytön kurissa (2-3 kertaa kuukaudessa) 4.5 vuotta kunnes aloin saada buprenorfiinia halvalla tai ilmaiseksi samalla kun jäin työttömäksi. Käyttö on helppo pitää kurissa silloin kun muu elämä on ns. kondiksessa. Jos kuitenkin tapahtuu jotain yllättävää negatiivista (potkut töistä, tyttöystävä jättää, läheinen kuolee tms.) ja tietää, että pöytälaatikossa tai puhelinsoiton päässä on ainetta, joka muuttaa kurjimmankin tilanteen hetkessä juhlaksi, voi kiusausta olla vaikea vastustaa.
Joo, noin se varmasti menee useimmilla ihmisillä. Enhän voi itsekään todeta sataprosenttisella varmuudella etten joutuis pahaan jamaan ja hyvähän se on tietysti ihmisiä, kokemattomia varisnkin, varoittaa ettei lähde elämä käsistä lopullisesti. Houkutuksia löytyy kumminkin monenlaisia ja jos itsekuri on huono, niin se on usein siinä sitten. Harmi että sulla meni tohon jamaan. Tietysti jos tahtoo päihteistä kokonaan eroon niin vieroitushoito on vaihtoehto. Mutta tahtooko vai ei, se on sit eri asia.

Pitäiskö meidän jättää tää off-topiccailu ainakin tässä threadissa, meillä on kohta täällä romaanit pystyssä. :D

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Sat 04 Jul 2015, 19:20

Tänään testasin tota rubb&deckers greippimehuu ja nyt ostin tropicanan 100% white grapefruit juice:a. Oon ymmärtäny et pitäs olla just valkosta greippimehuu. Toimi tuo 40% iha hyvin, niin katotaas miten huomenna potkii aito 100% mehu, metkumehujen kaa. Myös rennietä hankin antasidiks, aikasemma kokemuksen mukaa toiminu hyvin. Raportoin huomenna miten tää etenee, näitä harmittomii buustereit on kiva testailla. Ataraxi on toiminu kans hyvin, mut nyt täytyy pitää pitempi breikki siitä.

E: Jees, hyvinhän toi toimii tropicanan 100% whitegrapefruit juice, noin puol litraa ennen lääkettä ja loput lääkkeen jälkee. Kutinoihin otin 5 ataraxia. Selkeesti greippi voimistaa ja pidentää euforista vaikutusta. suosittelen, ainakin kokeilee :up:

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Wed 30 Sep 2015, 01:27

Ei kirjoitella mitään yhden sanan kannanottoja. :x t: Huiko
Last edited by Huiko on Wed 30 Sep 2015, 17:47, edited 1 time in total.
Reason: Poistin alkuperäisen viestin, ja laitoin muistutukseksi ärähdyksen. t: Huiko

Velho
OD

Post by Velho » Sat 03 Oct 2015, 05:18

Iha buustailuu menee ataraxii ja marzinea ja välillä illalla mirtazapinia ennen opioideja mutta lyricat ja bentsot ja nää tälläset on hyviä myös tähä hommaa ja mitäs näitä muita on tietenki speed/snowball combot potenssoi hurjasti vaikka vastakkaisia substansseja onki :foil:
♤♧ I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag ♡◇
Hö rh ö

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Thu 08 Oct 2015, 10:48

Yks reseptivapaa opiaatti buusteri on L-tyrosiini, muistaakseni toimii niin, että elimistö muuttaa dopamiiniksi. On sitten enempi dopamiinia opiaattien käyttöön. Mulla oli solgarin L-tyrosiinia 500mg kapseleita.
Muutama semmonen auttaa aika hyvin en oo varma mikä aikaväli on paras tyrosiinin ja opiaattien välillä, kun itse otin muutaman päivässä. Kumminkin huomasin eron etenkin euforiassa.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sat 07 Jan 2017, 09:21

Joku mainitsi tuolla ylempänä ettei ole kaupassa muuta greippimehua ku ryb & dekkersiä. Kyllä on! Ainakin prisma myy tropical white grapefruite juice 100% . eli tuo on iha EHTAA TAVARAA. parasta greippimehua siis. ja juurikin sitä mitä se pitää olla. Olen aiemmin testannut juoda sitä 0.5l 45min ennen lääkettä ja sitten 30min ennen lääkettä vielä 0.5l ja kylä se auttaa. Metadoni tunnostaa "nousevan" nopeammin ja myös vaikutus on HIVENEN "parempi". Ei kuitenkaan mitenkää voida puhua sillee boostaamisesta niinkun että jos syöt xanoria ennen lääkettä nii onhan se AIVAN ERI ASIA.. Mutta sitten taas atarax ja marzine ovat kerran vkossa tosi iso sana ennen metkua. ataraxia on vaan ehkä hieman vaikea ottaa juuri oikeaan aikaan. Olen kokeillut 1h aiemmin, 45min aiemmin ja 30min aiemmin ja en edelleenkään osaa sanoa mikä noista oli paras- Yksi aamu olikohan just jotain 45min tjsp aikaa ku otin 6x 25mg ataraxia ja se osui sillä aamula juurikin oikeaan paikkaan ja olin ihan ihmeissäni kun alkoi silmät luppasta. Ja euforiakin korostui. Sedataatio vai onko se sedatiivisuus boostautui vaan todella paljon liikaa ja NUKAHDIN. ehkä pienempi määrä ataraxia olisi parempi ni ei tarvitsisi taistella sitä vastaan että nukahtaa. Marzine on myös hyvä mutta en ole sillä saanut aikaan vielä lähellekkään yhtä hyvää boosteria mitä ataraxilla. (olisikohan tuossakin tärkeää ottaa se juuri oikeaan aikaan)

Noh sitten tuo ruokasoodahommeli. Tänään otin jonku 5min ennen lääkettä 1 ja puoli tl veden seassa ja siitten metadonit kurkusta alas. Ja tunnostaisi että melko hyvin boostaa nyt. Oon sitäkin kokeillut ottaa 30min ja 45min aiemmin mutta en ole niillä kerroilla huomannut mitään eroa. Olisiko tämäkin niin henkilökohtainen asia kaikille. otin myös tänäaamuna 800mg gabrionia 40min ennenn lääkettä ja ihan hyvä fiilis on nyt. Ja vähän vaikea sanoa sitten että BOOSTIIKO nuo oikeasti niin paljon tuota vai onko plaseboa :D koska monesti huomannut että ku käyny metadonilla ja sittenku laitan sen vahvan nuuskan juuri oikeaan aikaan huuleen niin tuntee sen metadonin todella huomattavasti.! Välillä myös sitten taas ku käy lääkkeellä niin ei tunne yhtään mitään. Ehkä semmosen "moodliftin" muttei muuta..

Olen ollut nytten 6kk metadonilla ja annos on ollut syykuusta 90mg annoksella. että joo. semmosta.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma