Rivatril

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
zerk
Moderator

Re: Rivatril

Post by zerk » Thu 23 Jun 2016, 01:36

Pari viimeistä omaani ja maksan viestiä siirretty Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista lankaan. Se keskustelu sopinee sinne paremmin.
^^@_

Dissonautti
Karvakuono

Post by Dissonautti » Mon 18 Jul 2016, 09:46

Achtung achtung, bentsoexpertit! :mrgreen: Mua on jääny yhestä rivotrilkokemuksesta vaivaamaan pari seikkaa joihin aattelin kysyä teiltä mielipidettä kysymykseen joka on: Mitä mä tein väärin?

Tos keväällä kokeilin näit pastillilta maistuvia pikku pirulaisia elämäni ekaa kertaa ja oli ihan jees vaikka söinkin näit imo ihan liikaa (joku 7-8 kakkosen rivotrillia heitin illan aikana huiviin) nollatolettomaksi. No ei siinä, perus ryynikänni ja lopputuloksena esim lähti muisti tiettyy kohtaa iltaa sekä unohin pankkikortin ja Kela-kortin kaverini asuntoon. Aika perus setti ja jotenkin tiesin että näin tulisi käymään ( unohtelen asioita myös xanorpäissäni kavereiden kämpille) :D

Tokalla kerralla ostin puol levyy näit samoi pirulaisia (2mg vahvusia) joista heitin 2 ja puol pillerii mun tolettomalle kaverille jolla on painoa n. 90kg. Aluksi kaverini oli ideaa vastaan mutta ilman mitään sen suurempia vedettiin puolikkaat naamariin.

Ilta kului suht normaalisti pajautellen ja leffaa kattoen kunnes saatiin kuningasidea ottaa vähän Sandelsia ja viinaa. Survottiin myös ne rivot lärviin, vaikka kaverini oli mua fiksumpi ja koitti taivutella mua siihen, että säästettäis kumpikin yksi pilleri seuraavaa päivää varten, johon vastasin ylimielisesti: "Miks vitussa me nyt noit säästettäis? Noi just kuuluu vetää kaikki naamariin prkl :D " TÄMÄ OLI ISO VIRHE!

Illan muuttuessa yöksi meininki meni sekavaks. Leffan kattomisesta ei tullu lentävää vittuakaan , koska elokuvassa kaikki henkilöt näkyivät kahtena ja tekstitys muistutti siansaksaa , josta ei ottanut edes Mooses selvää :mrgreen:
Jossain vaiheessa havahdun siihen , että olen konttaamassa lattialla frendini huojuessa kun joku heinäseiväs. Luovutin jossain kohtaa ja lähin peseen hampaita mutta en muista olleeni vessassa tai tulleeni sieltä ollenkaan. Viimeinen muistikuva on se , että olen riisumassa vaatteitani ja PAM! tipun suoraan nukkumaan.....

Seuraavana päivänä olo oli todella vammanen ja jälkeenjäänyt, koska en muistanut kaikkea edellisillalta. Kaverillanikin oli sen verran pöhkö olo, että näki esim. jotain kännypeliä pelatessa vieläkin kaiken kahtena :D

Jooh, voisin siis sanoa että sellaisenaan ihan hyviä unettomuuteen ja ahdistukseen, mutta viinan ja olueen kanssa aivan helvetinmoista muistinmenetyshässäkkää....

ferox
OD

Post by ferox » Mon 18 Jul 2016, 19:00

Dissonautti wrote:Mitä mä tein väärin?
Vastasit jo omaan kysymykseesi, kahdesti:
Dissonautti wrote:No ei siinä, perus ryynikänni
Dissonautti wrote:saatiin kuningasidea ottaa vähän Sandelsia ja viinaa.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa

Dissonautti
Karvakuono

Post by Dissonautti » Tue 19 Jul 2016, 08:09

ferox wrote:
Dissonautti wrote:Mitä mä tein väärin?
Vastasit jo omaan kysymykseesi, kahdesti:
Dissonautti wrote:No ei siinä, perus ryynikänni
Dissonautti wrote:saatiin kuningasidea ottaa vähän Sandelsia ja viinaa.
No niinpäs taisinkin tehdä :mrgreen: Ei näköjään meikää oo ikinä kiinnostanu kuunnella äikäntunneilla matopelien ja taskubiljardin sijaan :D

Dissonautti
Karvakuono

Post by Dissonautti » Tue 19 Jul 2016, 08:17

rufftuff wrote:
Tuommostahan se bentsokännääminen on. Tuttua tarinaa.

Varmaan jotain ulkomaalaisia rivoja ollu kun levyssä oot ostanu ja nimi rivotril. Jotain ulkomaalaisia rivoa syöny ja oli rivotril nimisiä. Ei muistaakseni ollu ihan yhtä tehokkaita kuin suomesta saatavat rivatrilit. Oli kyl toleranssit niihin aikoihin kovat bentsoihin.

Ulkomaalaisia rivoja? Ei stna.......onks tää sama juttu kun et ne serbialaiset ryynit ovat Xanol-nimellä ja Pfizerin tuottamat nimellä Xanor? Mut eiks Rivatrilles ja rivois oo kuitenkin se sama aine vaikuttamassa GABA-reseptoreihin?

Joo on tää bentsojen kaa viihteily aina yhtä kattokassismeininkiä :mrgreen: muistikin lähtee jne....

Captainmorgan
Karvakuono

Post by Captainmorgan » Tue 19 Jul 2016, 12:47

Itelläki tuli jotain ulkomaalasia rivoja tossa vastaan 2,5 niistä huudettiin. Alkaa vaikuttaa toi ettei bentsoja oikein kirjoteta, niin niitä sitten maahantuodaan kun kuitenkin kysyntää on.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Fri 04 Nov 2016, 17:31

rufftuff wrote:Varmaan jotain ulkomaalaisia rivoja ollu kun levyssä oot ostanu ja nimi rivotril. Jotain ulkomaalaisia rivoa syöny ja oli rivotril nimisiä. Ei muistaakseni ollu ihan yhtä tehokkaita kuin suomesta saatavat rivatrilit. Oli kyl toleranssit niihin aikoihin kovat bentsoihin.
Placeboo, samaa ku "10mg Diapam toimii paremmin ku x5m Diapamii".

Rochen tehtaalta tulee Rivotrilitkin. Se nimi on alkuperäinen joka sille päätettiin, mut tajuttiin et Suomes "rivo" antaa väärän vaikutelman.

"Rivotril" -nimellä klonatsepaamia myydään ainakin: Argentina, Australia, Austria, Belgium, Brazil, Bulgaria, Canada, Colombia, Costa Rica, Croatia, the Czech Republic, Denmark, Germany, Hungary, Ireland, Italy, China, Mexico, the Netherlands, Norway, Portugal, Peru, Romania, South Africa, Spain, Turkey, and the United States

Onks noi kaikki joitain kehitysmaita?

Velho
LD50

Post by Velho » Fri 11 Nov 2016, 10:18

Rivatrillit on yks parhaimpia benzoja mitä on mielestäni. Tuntuis että vaikutuskin on suurimmalta osalta fyysinen (rentouttaa lihaksia) ja tasottaa myös psyykkisesti mukavasti :love:

Eikö näillä voi ehkäistä kramppeja comboissa missä moista voi esiintyä? Ja muutenkin vaikuttaa suht pitkään ja +:ssana 0,5-2mg ei näy seuloissa pitkään tai ollenkaan tai häviää nopeasti.

Ja rivojen maku on myös hyvä vähä ku minttupastillia imeskelis :up:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Tue 15 Nov 2016, 18:21

Yllättävän paljon on liikkeelä juurikin näitä RivOtrillejä. Nytkin purkki tuossa 30cm:in päässä. Itse lähtisin veikkaamaan että alkuperämaa on Unkari tai joku maa siitä lähistöltä, sillä purkissa lukee "Rivotril 2mg Tabletta", sekä omaan silmään tekstit Unkariksi. Varmuudella en kuitenkaan osaa sanoa, pitäisi tarkistaa frendiltä joka on syntyjään Unkarilainen. Mutta pohjoismaisia ne eivät ole, voin varmuudella sanoa.
Vai toimiiko?

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Tue 15 Nov 2016, 19:07

Velho wrote:Rivatrillit on yks parhaimpia benzoja mitä on mielestäni. Tuntuis että vaikutuskin on suurimmalta osalta fyysinen (rentouttaa lihaksia) ja tasottaa myös psyykkisesti mukavasti :love:

Eikö näillä voi ehkäistä kramppeja comboissa missä moista voi esiintyä? Ja muutenkin vaikuttaa suht pitkään ja +:ssana 0,5-2mg ei näy seuloissa pitkään tai ollenkaan tai häviää nopeasti.

Ja rivojen maku on myös hyvä vähä ku minttupastillia imeskelis :up:
Tuo klonatsepaamin vain hetkellinen näkyminen seuloissa on ajanut monta tuttua ja frendiä kuseen, kun on klinikan kautta kirjoitettu joku ihan nimellinen annos (maks 2mg/vrk) ja sitten kun on seulottu ja testi näyttänyt bentsojen kohdalla negaa, niin kovasti ovat tyypit joutuneet selittelemään että ihan omaan suuhun ne ovat kyllä menneet eikä myyntiin. Mutta henkilölle jolla ehdottomasti ei saa näkyä mikään seuloissa tuo on hyvä juttu että se on heikko näkymään pikaseulassa.
Vai toimiiko?

ferox
OD

Post by ferox » Wed 16 Nov 2016, 00:00

gaia wrote:Yllättävän paljon on liikkeelä juurikin näitä RivOtrillejä. Nytkin purkki tuossa 30cm:in päässä. Itse lähtisin veikkaamaan että alkuperämaa on Unkari tai joku maa siitä lähistöltä, sillä purkissa lukee "Rivotril 2mg Tabletta", sekä omaan silmään tekstit Unkariksi. Varmuudella en kuitenkaan osaa sanoa, pitäisi tarkistaa frendiltä joka on syntyjään Unkarilainen. Mutta pohjoismaisia ne eivät ole, voin varmuudella sanoa.
Näitä RivOtrilejä on kuulemma kaupattu melko avoimesti ainakin pääkaupungin keskustassa (poliisin tiedote). Huomatkaa tiedotteesta, että ilman lääkärin kirjoittamaa reseptiä ne ovat hengenvaarallisia. :P

Näitä on tiettävästi bulgarian-/romanianromanit tuonut mukanaan ja kaupustellut steissillä. Kuten purkin kyljestä käy ilmi (linkin kuvassa), voin vahvistaa että teksti on unkaria ja kyseessä on ihan legittiä Rochen valmistamaa pharmaa eikä mitään intialaisia mysteeripillereitä. Toisin sanoen täsmälleen samaa tavaraa kuin Rivatril. Roche myy toki klonatsepaamia samalla nimellä monessa muussakin maassa. Mikäli siis purkin sisältö on mitä kuuluukin, sinettiä ei ole rikottu jne. niin olettaisin että laatu on ihan samaa kuin Suomen apteekeissakin.

edit: Lisäys! Ystävämme poliisi on hövelisti julkaissut myös kuvan purkin sisällöstä. Kuten näkyy, tableteissa on tuttu ristiuurre sekä kääntöpuolella teksti ROCHE •2•
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Wed 16 Nov 2016, 03:22

ferox wrote:
gaia wrote:Yllättävän paljon on liikkeelä juurikin näitä RivOtrillejä. Nytkin purkki tuossa 30cm:in päässä. Itse lähtisin veikkaamaan että alkuperämaa on Unkari tai joku maa siitä lähistöltä, sillä purkissa lukee "Rivotril 2mg Tabletta", sekä omaan silmään tekstit Unkariksi. Varmuudella en kuitenkaan osaa sanoa, pitäisi tarkistaa frendiltä joka on syntyjään Unkarilainen. Mutta pohjoismaisia ne eivät ole, voin varmuudella sanoa.
Näitä RivOtrilejä on kuulemma kaupattu melko avoimesti ainakin pääkaupungin keskustassa (poliisin tiedote). Huomatkaa tiedotteesta, että ilman lääkärin kirjoittamaa reseptiä ne ovat hengenvaarallisia. :P

Näitä on tiettävästi bulgarian-/romanianromanit tuonut mukanaan ja kaupustellut steissillä. Kuten purkin kyljestä käy ilmi (linkin kuvassa), voin vahvistaa että teksti on unkaria ja kyseessä on ihan legittiä Rochen valmistamaa pharmaa eikä mitään intialaisia mysteeripillereitä. Toisin sanoen täsmälleen samaa tavaraa kuin Rivatril. Roche myy toki klonatsepaamia samalla nimellä monessa muussakin maassa. Mikäli siis purkin sisältö on mitä kuuluukin, sinettiä ei ole rikottu jne. niin olettaisin että laatu on ihan samaa kuin Suomen apteekeissakin.

edit: Lisäys! Ystävämme poliisi on hövelisti julkaissut myös kuvan purkin sisällöstä. Kuten näkyy, tableteissa on tuttu ristiuurre sekä kääntöpuolella teksti ROCHE •2•
Jep, juurikin näin. Itse hommasin tuossa aikaisemmin päivällä koko purkillisen, ja nyt n 7kpl syöneenä voin todeta että aivan yhtä hyvin pelittävät kuin suomen Rivat. Ehkä pienen pienen pidempi nousu kuin suomitavarassa. Tosin saattoi olla plaseboakin, mutta Suomen Rivat kolahtaa siinä 20-30 min. hujakoilla, mutta näillä RivOtrilleillä siinä meni reippaasti yli 45 min.. Muuten ihan legittiä tavaraa! Olisko sitten joku sidosaine eri kuin Suomessa. Mene ja tiedä. Mutta toimivat silti hyvin vaikka omaankin hirviötolen bentsoihin jälleen :cheers:
Vai toimiiko?

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Wed 16 Nov 2016, 19:10

Ihan samanlailla ne toimii ja samaa tavaraa on Rivatril ja Rivotril. Mun mielestä kyllä Rivatril kolahtaa siinä 40-45. tai aina kun tuo aika on kulunut nauttimisesta niin pomppaan tuolista ylös ja rupeen puuhastelemaan, siis jos annos on semmonen terapeuttinen 2mg.

midvekko
Tuppisuu

Post by midvekko » Wed 23 Nov 2016, 15:59

Jos 5 päivää syöny 1-2mg per pv ja lopettaa seinään tuleeko viekkareita. Kannattaako pienentää annosta pari päivää lopetuksen jälkeen esim opamoxeilla tai pienentämällä rivojen annosta kaheksi päiväksi. Muuten koskaa syö mut tuli semmone stimu/kolaputki et oli pakko ottaa ton jälkeen.

kirkas
Lepakko

Post by kirkas » Wed 23 Nov 2016, 16:47

midvekko wrote:Jos 5 päivää syöny 1-2mg per pv ja lopettaa seinään tuleeko viekkareita. Kannattaako pienentää annosta pari päivää lopetuksen jälkeen esim opamoxeilla tai pienentämällä rivojen annosta kaheksi päiväksi. Muuten koskaa syö mut tuli semmone stimu/kolaputki et oli pakko ottaa ton jälkeen.
Ei kyllä pitäis tulla mitään viekkareita jos tosiaan oot max 2mg päivässä syönyt ja ton 5 päivää vain. Tietysti psyykkisiä voi vähän tulla, muttei fyysisia kylläkään.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Fri 25 Nov 2016, 07:37

midvekko wrote:Jos 5 päivää syöny 1-2mg per pv ja lopettaa seinään tuleeko viekkareita. Kannattaako pienentää annosta pari päivää lopetuksen jälkeen esim opamoxeilla tai pienentämällä rivojen annosta kaheksi päiväksi. Muuten koskaa syö mut tuli semmone stimu/kolaputki et oli pakko ottaa ton jälkeen.

Yksilöllistä, mutta sanoisin että 99.2% varmuudella et ainakaan fyysisiä refloja itsellesi tuolla annostuksella ja käyttöajalla saa.
Vai toimiiko?

doof
Kameleontti

Post by doof » Fri 25 Nov 2016, 23:39

Mä joskus söin varmaanki kuukauden putkeen 0.5-2mg annoksella eikä siitä lopettaessa oikeen mitään negaa tullu. Monesti parin viikon putkia eikä niistäkään mitään, eli aika turvalline bentso viekkareide saralla.. mun mielestä!

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Fri 02 Dec 2016, 19:58

Suboxoneprinssi wrote:
rufftuff wrote:Varmaan jotain ulkomaalaisia rivoja ollu kun levyssä oot ostanu ja nimi rivotril. Jotain ulkomaalaisia rivoa syöny ja oli rivotril nimisiä. Ei muistaakseni ollu ihan yhtä tehokkaita kuin suomesta saatavat rivatrilit. Oli kyl toleranssit niihin aikoihin kovat bentsoihin.
Placeboo, samaa ku "10mg Diapam toimii paremmin ku x5m Diapamii".

Rochen tehtaalta tulee Rivotrilitkin. Se nimi on alkuperäinen joka sille päätettiin, mut tajuttiin et Suomes "rivo" antaa väärän vaikutelman.
Joo ei mulla muuta mutta en oo väittäny miks 2x5mg diapam ei toimis yhtä hyvin ku 1x10mg diapam ja toiseks mulla ei oo näistä ulkomaan bentsoista kauheesti kokemusta kun saan aina kotimaisia ja ne vähät kerrat kun oon törmänny ulkomailta tulleisiin bentsoihin ne on järjestään ollut paskaa kaikki ja luultavasti jtn feikkikopioita. Nimellä rivotril oon saanut rivaa mutta se ei ollut rochen valmistama ja n. 20-30mg ei sanonu mitään niin se ei varmaan oo placeboo enää.

Ja ulkomailla käydessäni olen kyllä ostanut apteekista toimivaa kamaa. Mutta nyt puhuin näistä bentsoista mitä tuodaan suomeen muualta. Muistan ainakin saaneeni just rivotrilia, ksalolia, valiumia ja xanoria myös jollain toisellakin nimellä mutta en kuollaksenikaan muista mikä printti siinä pillerissä oli, 1mg nopeita ne kuitenkin oli, vähän isompia kun tavalliset 1mg santut ja ei ollu mitä upjohn tekstiä niinku xanor 1mg on. Ja diapamin jotain kopiota myös tullut vastaan mutta en muista nimeä tai ulkonäköä millasia ne oli, nää ei siis oo mikään häävisti toiminu, ainii ja temestan jotai kopioita sain kerran ja se sano 4-5mg kerta annoksel jotain sentään.

Mutta en siis ole rochen rivoa syönyt koskaan rochen rivaa kylläkin, joten en sano niistä mitään, varmasti samaa kamaa, en epäile.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

Kisu
Psykonautti

Post by Kisu » Tue 06 Dec 2016, 12:26

Nappien alkuperämaalla ei luulisi olevan mitään merkitystä. Jos kyseessä on apteekkitavara, niin silloin pillerissä on juuri niin paljon vaikuttavaa ainetta kuin paketissa/lätkässä/pakkausselosteessa lukee. Jos napit sen sijaan on painettu jossain hämärässä kellarissa, kukapa tietää sisältävätkö ne ylipäätään mitään ja jos sisältävät, niin mitä ja kuinka paljon? Kotikutoisten pilsujen suhteen on sitten taas jälleen yhdentekevää, sattuuko hämärä kellari sijaitsemaan Serbiassa vai Seinäjoella.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 07 Sep 2017, 06:46

Miten ku olen kuullut että joku tyyppi on syönyt juuri nuita unkarilaisia RIVOTRILLEJA ja seulassa oli näkyny (laaja labraseula) clonazolaami,

Että voiko vaikutukset olla nin lähellä ettei tyypithuomaa vai mitä ihmettä?

ootteko huomannut että vaikutus lopppuu nopeampaan ja clonazolaami on juurikin "shortactin"benzo. ni söin yks aamu näitä2x 2mg.. oli iha legitin näkösiä. maku hieman erilainen. ja tota kyllähän ne humahti. mutta sitte iltapäivällä oli jo bentsojen himo. Jos otan suomen apteekkitavaran rivatrillin 2mg aamulla se riittää päiväksi..
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 07 Sep 2017, 09:32

Tosiaan eri kamaahan nuo ovat. Harvoin niiden bentsojen eroja kuosipäät huoma. Sen verta sekaisin bentsoista menee.

Mä väittäisin, että hyvin hyvin harva tunnistaisi sokkotestissä mitä bentsoja on ottanut. Yleensä pienillä toleilla bentsot tuntuu aika samalta koska lähinnä ne nukuttaa aina taas henkilö joka vetää bentsoja jokapäivä on aika squutsilla niistä ja ne väittää kokoajan ettei mikään tunnu missään vaik notkuu ja unohtaa kokoajan kenkänsä jaloista.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Thu 07 Sep 2017, 20:36

Kaveri näytti noita unkarilaisia rivotrileja tänään, niissä oli kehnompi printti mitä mun rivatrileissä ja maku kuulemma kalkkimainen, ei semmonen raikas mitä rivatrileissa.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Mon 11 Sep 2017, 06:58

ja mä taas ostin toisesta paikasta noit rivotriillei ja iha aitoi oli :D verrattiin susomitavaraan ni just bueno :D meno vähä nopeasti toi purkki ku tälle aamulle tuli 14mg lähöt enne metsku :D

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sun 17 Sep 2017, 09:40

SadPanda wrote:
Mon 11 Sep 2017, 06:58
ja mä taas ostin toisesta paikasta noit rivotriillei ja iha aitoi oli :D verrattiin susomitavaraan ni just bueno :D meno vähä nopeasti toi purkki ku tälle aamulle tuli 14mg lähöt enne metsku :D
Jooo kyllä mä sanon että nää on helvetin koukuttavaa kamaa. Siis bentsoista oman kokemuksen mukaan kaikista koukuttavinta settiä juurikin sen vuoksi että vaikutus on fyysisesti euforinen ja pitkä. No ehkä xanor on metadonin kans vielä parempi mutta kyllä tämä ei paljo kakkoseks jää..

Musta tuntuu et olen jäänyt/jäämässä pahasti koukkuun näihin. Tänään piti hakea 2x 2mg kun oli ni vaikea olla. AIka helpolla luovutn. Ehkä mä menen bentsokatkolle pitää ottaa huomenna klinikalla puheeksi : Ku mä en oikeesti halua näitä syödä :/ Mut tänäänki yksinkertasesti oli semmone ahistus päällänsä ettei sitä voinu sietää :/

Velho
LD50

Post by Velho » Tue 14 Aug 2018, 08:29

Ite kuulin tälläse et rivat boostis subua ja ku kokeilin kerrankk et otin 2mg rivotrilluu jasit bupre vedot ni kyllähä se boosti iha toisel taval ku nuo bnz mitä yleensä napsin ja toinen hyvä boosteri on tenox(muistelisin)
Mut tol klonatsepaamil on näköjää enemmän käyttö kohteita näköjäö :mrgreen:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Thu 20 Sep 2018, 14:06

SadPanda wrote:
Thu 07 Sep 2017, 06:46
Miten ku olen kuullut että joku tyyppi on syönyt juuri nuita unkarilaisia RIVOTRILLEJA ja seulassa oli näkyny (laaja labraseula) clonazolaami,

Että voiko vaikutukset olla nin lähellä ettei tyypithuomaa vai mitä ihmettä?

ootteko huomannut että vaikutus lopppuu nopeampaan ja clonazolaami on juurikin "shortactin"benzo. ni söin yks aamu näitä2x 2mg.. oli iha legitin näkösiä. maku hieman erilainen. ja tota kyllähän ne humahti. mutta sitte iltapäivällä oli jo bentsojen himo. Jos otan suomen apteekkitavaran rivatrillin 2mg aamulla se riittää päiväksi..
Bluelightin mukaan nimenomaan Klonatsolaamia sisältävät eivätkä Klonatsepaamia. Tosin itsellä näitä RivOtrilejä on tullut vastaan ainakin kolmea ellei neljää aivan selvästi erotettavaa batchia. Joten tiedä sitten varmuudella mitä niissä on jossei joka nappia erikseen testauta.
Vai toimiiko?

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Thu 18 Oct 2018, 11:54

Ite oon hakkinu useita purkkeja omaan käyttöön. Kokemusta ainakin 15 eri rivo purkista ja en ole vielä törmännyt toimimattomaan rivOtrilliin.
Jokainen on myös sisältänyt klonatsepaamia klonatsolamin sijasta. Tunnen kyllä klonatsepaamin kun sitä aikoinaan rouskin noin viitisen vuotta respalla päivittäin....
Oiskohan sit vaan ollu hyvä tuuri noiden purkkien kanssa, ja kyllä on ollu kovempia ja pehmeämpiä rivo nappeja ja sellaisiakin jotka sulaa suussa melkein heti jättäen voimakkaan klonatsepaamin maun suuhun. Kaippa sit on hyvä tuuri vain käynyt :cheers:

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Mon 22 Oct 2018, 06:13

kurttu wrote:
Thu 18 Oct 2018, 11:54
Ite oon hakkinu useita purkkeja omaan käyttöön. Kokemusta ainakin 15 eri rivo purkista ja en ole vielä törmännyt toimimattomaan rivOtrilliin.
Jokainen on myös sisältänyt klonatsepaamia klonatsolamin sijasta. Tunnen kyllä klonatsepaamin kun sitä aikoinaan rouskin noin viitisen vuotta respalla päivittäin....
Oiskohan sit vaan ollu hyvä tuuri noiden purkkien kanssa, ja kyllä on ollu kovempia ja pehmeämpiä rivo nappeja ja sellaisiakin jotka sulaa suussa melkein heti jättäen voimakkaan klonatsepaamin maun suuhun. Kaippa sit on hyvä tuuri vain käynyt :cheers:
Lähdetään siitä, että kun lääkkeitä aletaan väärentämään (sillä väärennöksiä nämä Suomessa pyörivät Rivotrilit ovat) niin saada pilleri maistumaan legitiltä on valmistusprosessin helpoin vaihe heti pillerin puristamisen jälkeen. Eli sen perusteella että nappisi ovat maistuneet samalta kuin Rivatrilit, ei vielä kerro mitään. Sama pätee moniin muihin counterfeit-lääkkeisiin. Klonatsepaamin maku on vieläpä niin uniikki, että veikkaan että aromit näihin feikkeihin löytyvät karkkikaupasta tai jostain vastaavasta (poislukien tietty muu lääkkeen sisältö). Mulla on tälläkin hetkellä Rivatrilit reseptillä.

Hankin tuossa reipas viikko sitten purkin RIvotrilejä, ja kyllä ne aika suoraan ovat verrattavissa Etitsolaami-nappeihin mitä olen joskus jostain syystä useamman sadan tilannut. Nousevat nopeasti ja lujaa, mutta äkisti ainoa tuntemus on äärimmäinen väsymys mitä olen myös Etitsolaamista aina kokenut. Jos samoja määriä otan Rivatriliä (15-25mg) niin jopa minulta lähtee muisti tai ainakin siinä on katkoksia. Rivotrilit vain väsyttävät tuolla dosella ja pienemmät eivät paljoa sano mitään lukuunottamatta pientä bentsoista tokkuraa. Mua Klonatsepaami piristää, ei väsytä. Joten oma lonkalta heitetty arvaus on että noissa mitä itsellä oli, sisälsivät Etitsolaamia tai jotain sen analogia. Tai sitten jotain aivan muuta RC-bentsoa. Klonatsepaamia ne eivät todellakaan sisältäneet. Tätä samaa batchia ollut nyt ehkä 2-3 kuukautta.

En tiedä väittääkö, mutta jos joku vielä oikeasti jaksaa väittää että purkit tulevat Rochen tehtaalta niin voi, voi.. :D "Kyllä ne tulee ihan Rochen tehtaalta ku niis lukee niiq Roche!". No, verratkaapa huviksenne Rivotril sekä Rivatril-purkkien pieniä yksityiskohtia. Etenkin jos Rivotril-purkkeja on useampi kappale. Saattaa yllättyä. On meinaan nimittäin täytynyt sattua paska printteri sinne "Rochen tehtaalle", etiketin liimaajasta puhumattakaan. Ja eikös tämä jo aika hyvin ole kaikkien tiedossa että slaavi-mafia noita painaa eikä oikea lääketehdas.

Niin joo, ja muutamia kertoja tuon saman batchin Rivotrilillä mennyt nukkumaan, niin joka kerralla on herännyt kesken unen. Annokset olleet yleensä tuolloin ~20mg selvään päähän. Lääke naamaan, 1h-1.5h chillausta ja nukkumaan. Sitten herääkin joskus 3-4 tunnin päästä kuin seinään. Tämä sama annos nukkumiseen Rivatrilillä ja nukkuu iloisesti vielä seuraavana iltapäivänä :D

Saattavat muuten sisältää Diklatsepaamia nyt kun aloin miettimään. Sillä Diklatsepaamilla sekä Etitsolaamilla on mun kroppaan hyvin samanlainen vaikutus.
Vai toimiiko?

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Mon 22 Oct 2018, 12:44

Näiden bentsoväärennösten vyöry Suomeen on ollut aika mielenkiintoista seurattavaa, vaikka en itse niitä ole harrastanutkaan.
Kronologisesti sopii hyvin yhteen lääkäreiden bentsoreseptipolitiikan muuttamiseen.
Valviran ja THL:n hiillostuksen, määräysten ja linjanmuutosten, sekä käypähoitosuositusten muuttuessa moni lääkäri ei enää määrännyt bentsoja samaan tapaan. Monesti jopa lääkkeitään oikeasti tarvitsevilta tai vuosia bentsoja käyttäneiltä katkaistiin resepti nopealla aikataululla ja tilalle kirjoitettiin neuroleptejä. Moni ei saanut solmittua uutta hoitosuhdetta lääkäriin, joka olisi vielä bentsoja suostunut kirjoittamaan.

Samaan aikaan Itä-Euroopassa, sekä Balkanin alueen tehtaissa duunatut bentsoväärennökset vyöryvät romanialaismuulejen kyydissä pohjolaan.
Tälläistä buumia ja muutosta päihdekulttuurissa ei olla nähty käsittääkseni Karvosen Penan Subutexhommien jälkeen. No ehkä RC-skene MDPV:n johdolla pääsee lähelle.

Loppu on historiaa.
Bentsojen saanti helpottui järisyttävästi, hinnat laskivat alas, bentsojen ja muiden ryynien kokeilun ja käytön kynnys madaltui huomattavasti, väärennöksiä ei kyseenalaisteta läheskään yhtä helposti jne jne.

Muutosta ei ole näköpiirissä. Yllättävän monet ja monenlaiset ihmiset käyttävät noita. Korviini on kantautunut juttuja ~15v tyyppien 10-20mg päivittäisestä rivodosesta ja tuota pidetään ilmeisesti vielä suhteellisen normaalina.
Omat kasvuvuodet sattuivat aikaan, jolloin suomireggae oli cool, luonnontuotteet muodissa jne.
Olen ymmärtänyt bentsojen käytön kynnyksen olevan nykyään lähes samaa luokkaa, kuin kynnys polttaa pilveä minun nuoruudessani.

Bentsoväärennöksistä löytyy labratutkimuksissa jatkuvasti sinne kuulumattomia yhdisteitä, toisinaan jopa vahvoja opioideja. Hyvin harvoin niissä on ollut pelkästään sitä mitä luvataan. Toisinaan voi tietysti olla ihan legiittiä tavaraa.

"Mutkun nää maistuu ihan samalta ku apteekin rivat" -tyypit ja muut "minä kyllä tiedän tällä kokemuksella" -heebot liputtavat vieläkin väärennösten puolesta.

Tiivistettynä kritisoin vahvasti lääkäreiden bentsopolitiikan muuttamista ja täten kasvualustan ja markkinoiden luomista paskoille lääkeväärennöksille.
Tästä seuraa vielä tulevaisuudessa isoja ongelmia.

Offtopiciksi meni ja reippaasti, voitaisiin jatkaa aiheesta jossain toisessa topicissa, mikäli juttua löytyy.

puhallus
Karvakuono

Post by puhallus » Mon 22 Oct 2018, 16:34

Sidney wrote:
Mon 22 Oct 2018, 12:44
Hyvä posti. Siltähän tää näyttää, että rivoja on tolkuttoman paljon ja huomattavasti aiempaa halvemmalla. On suorastaan suhteettoman helppoa hankkia näitä verrattuna edes mietoihin valmisteisiin julkisesta terveydenhuollosta. Ja kun apteekkitavara maksaa kadulla minkä maksaa, niin moni päätyy syömään mitä sattuu tietämättä ollenkaan sisällöstä. Alaikäisetkin pääsee kahmimaan näitä purkeittain, usein vailla minkäänlaista käsitystä bentsoriippuvuuden luonteesta.

Mainittakoon nyt kuitenkin, että omat kokemukset näistä on ainakin toistaiseksi suhteellisen positiivisia. Neljännes tuntuu vastaavan lääkinnällisesti vähintään vitospamia, mikä menisi ekvivalenssin puolesta aika lailla odotetusti, vaikka vaikuttava aine olisikin jotain muuta kuin luvattu. Olen kyllä aistivinani lyhyemmän vaikutusajan ja vähäisemmän tai melkein olemattoman lihasrelaksaation. Mutta laadunheittely ei ole niin valtavaa kuin aikoinaan eräissä xanaxeissa. Toisaalta olen käyttänyt näitä niin satunnaisesti, että on vain saattanut käydä hyvä lykky batchin kanssa. Mitään etitsolaamin kaltaista vaikutusta en ole havainnut, sitä ostaisin mieluusti omalla nimellään.