Rivatril

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
magiclymagical
Apteekki

Re: Rivatril

Post by magiclymagical » Fri 03 Jan 2014, 12:33

Niin kovasti oon kans samaa mieleltä ja juurikin erityisest rivoista. Mutta kyllä myöskin pameista sun mun muista mahdollisista bentsoista. Opiaateissa en niinkään ole huomannut. Ehkä välillä tuntuis että teemut lähtis paremmin toimiin mut en tiiä, kai siinä kuljetukses suput voi mennä vähätehosemmaks.

Oisko nyt jo sokkotestin aika kypsyny?
Ja jollain itse substanssia.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Mon 03 Mar 2014, 08:21

Nopeasti jotenkin just rivoihin nousee tole!

Acid
Karvakuono

Post by Acid » Fri 07 Mar 2014, 16:44

Toimiiko nenästä? onko siis turha nokittaa ilman tolea vaikka 0,5mg rivatril jauhona sekotettuna buprenofriiniin? 8)

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 07 Mar 2014, 17:21

Acid wrote:Toimiiko nenästä? onko siis turha nokittaa ilman tolea vaikka 0,5mg rivatril jauhona sekotettuna buprenofriiniin? 8)
Aivan turha nokittaa, toimii syömällä/kielenalta paljon paremmin.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Acid
Karvakuono

Post by Acid » Mon 31 Mar 2014, 16:55

Vaikuttaako rivatril jotenki poltettavan dmt toimimiseen? Eli jos ottasin tänään klonatsepaamia niin toimiiko huominen dmt?
Kiitos vastauksista

porter

Post by porter » Mon 31 Mar 2014, 17:32

Acid wrote:Vaikuttaako rivatril jotenki poltettavan dmt toimimiseen? Eli jos ottasin tänään klonatsepaamia niin toimiiko huominen dmt?
Kiitos vastauksista
Jotakin toleranssikysymyksiä tuossa on tottakai! eli riippuen toleista ja määristä voi vaikuttaa jotaki.

vauhtihirmu
Karvakuono

Post by vauhtihirmu » Tue 01 Apr 2014, 15:56

Menettääkö rivat tehoonsa ajan myötä? Tuli hommattua muutama kymmentä kappaletta klonatsepaamia, mutta tuntuu kun vaikutus olisi heikompi mitä pitäisi, makukaan ei ole niin "karkkimainen" miltä muistelin rivan maistuvan. Ovatko menneet vanhaksi tai jotain? :foil:
Never get a second chance to make a first impression

Petri6
OD

Post by Petri6 » Tue 01 Apr 2014, 17:56

vauhtihirmu wrote:Menettääkö rivat tehoonsa ajan myötä? Tuli hommattua muutama kymmentä kappaletta klonatsepaamia, mutta tuntuu kun vaikutus olisi heikompi mitä pitäisi, makukaan ei ole niin "karkkimainen" miltä muistelin rivan maistuvan. Ovatko menneet vanhaksi tai jotain? :foil:
Eivät menetä, itse olen syönyt yli kaksikymmentä vuotta sitten vanhoiksi menneitä Oxepameja ja hyvin toimivat.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Tue 01 Apr 2014, 19:24

Mutta sitä ei pidä unohtaa että ikuinen toleranssi bentsoihin kyllä säilyy. Ainakin omakohtaisesti voin näin sanoa. Olin miltei 2v syömättä rivatriliä ja kun aloitin sen uudestaan niin edes 6mg (joka on toleranssittomalle varsin korkea annos) ei päihdyttänyt minua läheskään niin paljon kun silloin kun alunperin aloin syömään bentsoja. Muistan aikoinaan kun 4-6mg rivatriliä ilman alkoholia vei muistin miltei kahdelta vuorokaudelta.
Vai toimiiko?

vauhtihirmu
Karvakuono

Post by vauhtihirmu » Tue 01 Apr 2014, 19:54

Petri6 wrote:
vauhtihirmu wrote:Menettääkö rivat tehoonsa ajan myötä? Tuli hommattua muutama kymmentä kappaletta klonatsepaamia, mutta tuntuu kun vaikutus olisi heikompi mitä pitäisi, makukaan ei ole niin "karkkimainen" miltä muistelin rivan maistuvan. Ovatko menneet vanhaksi tai jotain? :foil:
Eivät menetä, itse olen syönyt yli kaksikymmentä vuotta sitten vanhoiksi menneitä Oxepameja ja hyvin toimivat.
Jeps, kuulostikin jo vähän typerältä, mutta piti varmistaa. :up:
Never get a second chance to make a first impression

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Wed 07 May 2014, 03:52

Onko kellekkään muulle muuten tullut sellaista vaikutusta, että Rivat nostaa sykettä?

growy
Kameleontti

Post by growy » Sat 10 May 2014, 15:32

Mikä on teillä Benzojen "viihdekäyttöä" ? sekö ettei tunne oloansa millään tavoin ahdistuneeksi eli ns estot lähtee pois? Mulla se on ainakin noin, ei Benzoilla saa mielihyväntunnetta.
Mulla on enemmän "pokkaa" tehä asioita bnzjen vaikutuksen alaisena. Ei se ole mun mielestä viihdekäyttöä sössöttää huulet valkosena jossain mielialalääkkeissä kuinka sä voit tehdä sitä ja tätä...
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.

Pen
OD

Post by Pen » Sat 10 May 2014, 16:30

Combottaminen niitä muiden aineiden, kuten opiaattien ja lyrican kanssa.

Yksinään bentsoissa ei ole mitään viihteellistä.

Esim. eile 20 mg IV morfiinin päälle 2mg sirdalud, 600 mg lyricaa, 2 mg rivatril ja 6-7 mg alpratsolaami tinktuuraa. Ei valittamista olotilassa, juuri sopiva että pystyi uloskin lähtemään ja olemaan sosiaalinen. Joku 100 mg tota mopoa niin ois varmaan menny sängyssä makoiluks.

Ja siis joo, mulla on luontainen toleranssi bentsoihin, voin syödä 80 mg rivaa ja todeta että "ei vaikutuksia" sekä muistaa illan täysin.. Tiedä siitä sitten mistä johtuu.

Tenox ja insomin kuitenkin ihan 20mg ja 5 mg doseilla auttaa nukahtamiseen ja xanoria 1 mg tai temestaa 1 mg auttaa paniikkikohtaukseen. Eli lääkekäyttöön bentsot toimivat normaalisti, mutta esim. pameista en saa sitä kuuluisaa lihasrelaksaatiota josta kaikki aina puhuu ja xanorista en saa mitään sekavuutta/humalaista oloa.

Myönnetään, kerralla 20 mg xanoria joskus vuosia sitten vei muistin 12 tunniksi. Sen jälkeen sama dose ei ole tehnyt mitään. Lieköhän olen tuhonnut reseptoreita liialla MXE:n ja ketamiinin käytöllä kun 50% huumeista tai lääkkeistä ei mulla toimi. Mm. GHB ei toimi, mutta GBL toimii jollain lailla, ei kuitenkaan samalla tavalla kuin joskus 7 vuotta sitten. Nämähän molemmat myös toimii GABAn avulla.

zero
Kameleontti

Post by zero » Fri 13 Jun 2014, 09:36

Pen wrote:Tenox ja insomin kuitenkin ihan 20mg ja 5 mg doseilla auttaa nukahtamiseen ja xanoria 1 mg tai temestaa 1 mg auttaa paniikkikohtaukseen. Eli lääkekäyttöön bentsot toimivat normaalisti, mutta esim. pameista en saa sitä kuuluisaa lihasrelaksaatiota josta kaikki aina puhuu ja xanorista en saa mitään sekavuutta/humalaista oloa.

Myönnetään, kerralla 20 mg xanoria joskus vuosia sitten vei muistin 12 tunniksi. Sen jälkeen sama dose ei ole tehnyt mitään. Lieköhän olen tuhonnut reseptoreita liialla MXE:n ja ketamiinin käytöllä kun 50% huumeista tai lääkkeistä ei mulla toimi. Mm. GHB ei toimi, mutta GBL toimii jollain lailla, ei kuitenkaan samalla tavalla kuin joskus 7 vuotta sitten. Nämähän molemmat myös toimii GABAn avulla.
tuskin bentsoreseptoreita on tuhoutunut jos ne kumminkin auttavat siihen mihin on tarkoitettu, eihän bentsot silloin ahistukseen auttaisi ollenkaan? niin kuin omalla kohdalla huomannut, bentsokoukussa oon, mutta ahdistukseen ne ei vaan auta vaikka ottaisi paljon. (bentsokoukussa tosin oon ollut pitkään, ts. haittavaikutukset toimivat, ei itse lääkeaine siellä reseptoreissa missä pitäisi).

ite oon kanssa puhunut monesti tästä että olisikohan reseptoreita mennyt paskaks tai jotain muuta vastaavaa mutta jengi ei vaan usko tai jaksaa jauhaa toleista vaikka niitä ei ole. ts. mun olisi nykyään mahdotonta hommata opioidikoukku, koska vaikka pitäisin muutaman viikon tauon, ottaisin esim. buprea sen miltsin pari, seuraavana päivänä edes 4mg ei sano _yhtään mitään_. eli reseptoreilla millä lie kestää KAUAN aikaa palautua että mikään toimisi, esim. nollatoleihin vaikka viikon subutauon jälkeen 100mg oksikodinia = ei mitään.

itteäkin kiinnostaisi tietää mikä kumma on, tai voiko tästä mitenkään "parantua". GABA-reseptoreihin vaikuttavista itelläkin, niinkuin esim. GHB/GBL mistä puhuit, ei toimi, ei mikään. alko toimii tosin.

on ne ihmisaivot jännä juttu.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud

Pen
OD

Post by Pen » Fri 13 Jun 2014, 09:53

Sama homma - subu ei toimi enään parin päivän jälkeen vaikka nokittais jonkun kokonaisen kasipallon.

Herssi on ainoo jossa huomasin että ei tuu kattoo vastaan. Fenta, mopo ja oksy ois varmaan sama mut vittu ne on kalliita ja ei tässä koukkua halutakkaan.

Kerran tai kas viikossa buprea tai unikonsiementeetö on jees. Mopo ja oksy kans jos saa järkihintaan, eli tosi harvoin.

IV en käytä ollenkaan joten tossa voi olla yks syy miksei toimi, mutta enpä halua siihen touhuun lähteä. Nenä, suu tai perse riittää.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 13 Jun 2014, 16:56

Pen wrote: Herssi on ainoo jossa huomasin että ei tuu kattoo vastaan. Fenta, mopo ja oksy ois varmaan sama mut vittu ne on kalliita ja ei tässä koukkua halutakkaan.

Kerran tai kas viikossa buprea tai unikonsiementeetö on jees. Mopo ja oksy kans jos saa järkihintaan, eli tosi harvoin.
Millaisilla siemenmäärillä tuota litkua teet? Itselläni (tosin paskoilla kaupan siemenillä) se oli ensimmäinen joka vähäisen toimintansa lopetti. Itse olen huomannut, että metadoni on ainoa järkihintainen opioidi, joka näillä toleilla toimii, kun haluaa pienen tauon tuosta subun mielialalääkevaikutuksesta.

Pen
OD

Post by Pen » Sat 14 Jun 2014, 08:25

Tykästyin myös metadoniin - toissapäivänä sitä 40 mg otin oraalisesti, tänään saan 60 mg lisää. Otin tosin eilen illalla buprea joten pitänee ainakin se kolme päivää venaa että metis toimii..

Puol kiloa pesemättömiä siemeniä puolentoistalitran puolloon tulee yleensä laitettua. Siitä "huljuttaa" 3 isoa tuopillista tuota kiljua.

Tosiaan, siemen tai opateetä voisi kyllä varmaan juoda loputtomiin, mutta onneksi ei yleensä vain jaksa tehdä.

Vähän mennään kyllä off-topicciin nyt. :D

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Mon 23 Jun 2014, 13:17

Miksi näitä muuten pitäisi ottaa ison nestemäärän kanssa ohjeistusten mukaan?

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 24 Jun 2014, 18:44

kuumottelija wrote:Miksi näitä muuten pitäisi ottaa ison nestemäärän kanssa ohjeistusten mukaan?
No eks pillerit aina pidä saada nieltyä :D

Ihan kaikkien lääkkeiden kohdalla näin lukee.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

kirkas
Lepakko

Post by kirkas » Sat 05 Sep 2015, 01:32

Bentsojen bentso ei mulla muuta :) :D

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Tue 15 Sep 2015, 11:47

kirkas wrote:Bentsojen bentso ei mulla muuta :) :D
Kirkas hyvä..tuolla yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista ketjussa oot mollannut rivatrilia jopa 6mg vrk annosta. Onko tolet laskenut? :mrgreen:

kirkas
Lepakko

Post by kirkas » Tue 15 Sep 2015, 12:45

Bentseeni wrote:
kirkas wrote:Bentsojen bentso ei mulla muuta :) :D
Kirkas hyvä..tuolla yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista ketjussa oot mollannut rivatrilia jopa 6mg vrk annosta. Onko tolet laskenut? :mrgreen:
On, nollatolet bentsoihin oli tossa vajaan vuoden. Todella alhaalla ne pysynyt edelleenkin, vaikka tässä on nyt pari viikkoo rivatrilia mennyt mut maltillisella 0.5-1mg/pv annoksella.

Juu voi olla, mieli ja ajatukset on muutamassa vuodessa muuttunut aikalailla. Veikkaan et oon ollut vielä täysi nisti tuolloin jos rivatrilia oon mollannut :P

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Wed 16 Sep 2015, 04:59

Rivatril on ollut reseptillä 10 vuotta. Ja hyvin on lääke pitänyt pään kasassa tiukemmissakin paikoissa. Tosin kerran kun napsin 74 x 2mg tablettia, no ei siitä itsessään mitään kovin kummoista seurannut. Mutta ne reflat kun rivat oli loppu oli ihan pirun intensiiviset ja meinasin että tuun hulluksi. Onneksi sain silloin apoteekista 2 viikkoa etukäteen lääkkeet.. huh huijaa. Riva on niin hyvässä kun pahassakin :twisted: :up:
Last edited by King Ink on Tue 21 Jun 2016, 18:31, edited 1 time in total.
Reason: Muokkasin henkilökohtaiset keskustelut pois välistä

Azee
Psykonautti

Post by Azee » Sun 03 Jan 2016, 22:57

Eikös toi klonatsepaamin annos 0,5mg vastaa ekvivalentisti suunnilleen 10mg pamia? Eli jos syö 6mg rivatrilia, niin vastais periaatteessa 120mg diatsepaamia. Aika letkeehän tää on, mut sellanen just että jaksaa keskittyä erilaisiin asioihin perehtymiseen. Jonkinlaista slurria tässä kyllä tulee, mut luulisin että olisin aika lailla enemmän kujalla diapamista 120mg annoksella. Kai noi Ekvivalenttiannokset on enemmänkin mutua ja yksilöllinen vaikutus riippuen ihmisestä. (En siis omaa aktiivista bentsonkäyttöä, toki piilevä tole saattaa olla kun on aiemmin tullut bentsot tutuksi). 6 olutta olis tarkotus juoda tässä vielä illan aikana, mut hei, mullahan on vielä 4 vuotta elinaikaa ennen kerhoon liittymistä.
No More Games. No More Bombs. No More Walking. No More Fun. No More Swimming. Boring. I am always bitchy. No Fun – for anybody. You are getting Greedy. Relax – This won’t hurt.

Personaes
OD

Post by Personaes » Tue 05 Jan 2016, 14:06

Azee wrote:Eikös toi klonatsepaamin annos 0,5mg vastaa ekvivalentisti suunnilleen 10mg pamia? Eli jos syö 6mg rivatrilia, niin vastais periaatteessa 120mg diatsepaamia. Aika letkeehän tää on, mut sellanen just että jaksaa keskittyä erilaisiin asioihin perehtymiseen. Jonkinlaista slurria tässä kyllä tulee, mut luulisin että olisin aika lailla enemmän kujalla diapamista 120mg annoksella. Kai noi Ekvivalenttiannokset on enemmänkin mutua ja yksilöllinen vaikutus riippuen ihmisestä. (En siis omaa aktiivista bentsonkäyttöä, toki piilevä tole saattaa olla kun on aiemmin tullut bentsot tutuksi). 6 olutta olis tarkotus juoda tässä vielä illan aikana, mut hei, mullahan on vielä 4 vuotta elinaikaa ennen kerhoon liittymistä.
Kait se aikalailla noin menee. Tai ite ehkä laskisin niin, että 2mg riva vastaa 3;a 10mg pamia.
Last edited by King Ink on Tue 21 Jun 2016, 18:33, edited 2 times in total.
Reason: Henkilökohtaiset keskustelut pois
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Mon 25 Jan 2016, 00:01

Oma luottobentso. Helposti ollu saatavilla ja auttaa moneen vaivaan omalla kohdalla. Nyt on ihan hyvä stashi näitä, niin voi taas olla ilman buprea. Hyvin sujunut. Tänä vuonna vuonna oli jo yks kahden viikon täysin huumeeton tauko. Alkaa pelittää!

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Thu 31 Mar 2016, 07:20

Jos olisin julkinen poliitikko, ottaisin tätä kielen alle ennen puhetta.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Tue 21 Jun 2016, 18:03

Onko muut muuten huomannut isommilla annoksilla sitä että ärsyyntyy jostain syystä helpommin? Ennen oli juurikin päinvastoin että mitä isompi annos oli kyseessä niin sitä vähemmän _mikään_ vitutti tai jaksoi vituttaa. Nyt otan päivässä maks. 1.5mg, mutta jos satun ylittämään, ja ottamaan esim. 5mg unensaantiin, niin (mikäli se uni tulee) koen että herätessä se ennen niin miellyttävä bentsotokkura on lähinnä vittumainen ja siitä haluaa äkkiä eroon. Tätä esiintyy joskus ihan tuolla normaalilla päiväannoksellakin jos otan koko satsin yhdellä kertaa. En tiedä sitten mistä oikein johtuu. Tuolla aikaisemmin jotkut niistä reseptoreiden kärähtelyistä puhuivat, ja olen alkanut sitä miettimään itsekin sillä toleranssikysymys tämä ei enää ole.

Olen muutenkin huomannut että olen alkanut syystä tai toisesta ajoittamaan Rivan ottoni useimmiten nukkumaanmeno vaiheeseen. Tai ainakin siihen lähitunneille kun haluaisi/pitäisi alkaa nukkumaan. En edes varsinaisesti tiedä tarvitsisinko Rivaa enää muuhun kuin unensaantiin, mutta sitten toisaalta takana on jo niin monen vuoden bentsokoukku että en kovin heppoisin perustein lähtisi lääkettä lopettamaan. Kun se nyt kuitenkin siihen nukkumiseen useimmiten auttaa. Ja toki ennen keikkoja (siis live-esiintymisiä) se on aikalailla must have, että pystyy keskittymään laitteiden näpräämiseen.
Vai toimiiko?

zerk
Moderator

Post by zerk » Tue 21 Jun 2016, 19:33

Suosittelen kokeilee ilman bentsoja elämistä muutaman kuukauden. Tekee helvetti ihmeitä pitkän käytön jälkeen. Mitä tulee tollasiin paradoksaalisiin oireisiin niin ne on erittäin yleisiä ja ihan normaaleja kun bentsoja käyttää pitkään. Itselle aiheutui loppua kohden ärsyyntymistä, voimakasta ahdistusta ja masennusta jotka katosivat lopetuksen jälkeen.
^^@_

maksa
Tuppisuu

Post by maksa » Wed 22 Jun 2016, 09:59

Mulla rivatril 2mg ollu jo vuosia käytössä+Xanor1mg, annostus lääkärin määräämänä 8mg Rivatril päivässä+nopeesti vaikuttava Xanor silloin kun tarvii nopeen vaikutuksen. Sama vaikuttava ainehan noissa on, Riva vaikuttaa pitkäaikaisesti, Xanor hyppää silmille nopeesti, ja vaikutus aika lyhyt.

Tosin enhän noita määriä popsi, korkeintaan sen 4mg Rivaa ja puolikas/puolentoista Xanoria päivässä+tietenkin nyt ollut viä Oxycontin pari vuotta kuviossa erinäisten kipujen takia.

Viihteily arvoo ei noissa enään juurikaan ole, ellei kaada kourallista suuhun. Bentsot on hyviä lievittämään ahdistusta+paniikkia, mutta jos oireet lähtevät jollain muulla pois, suosittelen kokeileen niitä. Bentsoista irti pääseminen käy jo työstä, kun elimistö tottuu nopeesti.