Rivatril

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
mentalhell
Kameleontti

Re: Rivatril

Post by mentalhell » Wed 13 Feb 2013, 20:01

Joo koittanu täs mennä nyt vähä pienemmäl dosel, jos toleranssi laskis. Kyllähä tuo aika kauan toimiki täydellisesti ja toimii vieläkin, mutta annokset nousevat liiaksi.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Thu 28 Feb 2013, 06:12

Tjoo o, tätä on nyt syöty reilu pari vuotta päivittäin. Ensin 6mg annoksella. Viime syksynä käskin läääkärin tiputtamaan annosta, ja pitkän käytön takia lekuri suostui pudottamaan annosta ainoastaan viiteen milligrammaan. Nyt kun sähköiset reseptit alkoivat niin purkissa lukee että "1 tabletti tarvittaessa", mitälie sitten tarkoittaneekaan, mutta olen kuitenkin joka kuukausi saanut uuden 100kpl purkin. Mitään olojahan näistä ei saa toisin kuin sillon kun näitä osteli kadulta törkeään ylihintaan.

Vituttaa vaan se että tässä on kenties mahdollinen linnareissu tiedossa, niin pitäisi vähentää jonnekin 0,5-1mg annokseen ettei tarvitse mitään hirmu HC:tä vankilavieroittautumista kokea.
Vai toimiiko?

opioidirocks
Karvakuono

Post by opioidirocks » Thu 28 Feb 2013, 09:44

Ittellä menny joku 6kk 6mg/vrk annoksella enkä huomaa mitään eroa siinä että otanko napit vai en jossen sitten ala reilusti tuplaamaan lääkärin määräämää annosta, siihen kumit i.v:sti päälle ja levyllinen Temestaa (en toki suosittele tätä kenellekkään, ihmisä mullan alla vähemmästäkin vaikka olis ollu tolet korkeella).
laakeorja@gmail.com

Niin se elämä muuttuu... Hyvästä paskaksi

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Thu 28 Feb 2013, 10:19

opioidirocks wrote:Ittellä menny joku 6kk 6mg/vrk annoksella enkä huomaa mitään eroa siinä että otanko napit vai en jossen sitten ala reilusti tuplaamaan lääkärin määräämää annosta, siihen kumit i.v:sti päälle ja levyllinen Temestaa (en toki suosittele tätä kenellekkään, ihmisä mullan alla vähemmästäkin vaikka olis ollu tolet korkeella).
Itsellä meni muistaakseni vuosi ja 5 kuukautta 6mg dosella.
Vai toimiiko?

jermus
Psykonautti

Post by jermus » Thu 28 Mar 2013, 08:22

sain näit käsiini, kokeilin ensin mihin näistä on, otin tolettomana 7x2mg:n rivaa tauluu, meni muisti mut mitää sen kummempaa en sekoillu :mrgreen:

Sen jälkee meni joku 4 pävää, ja sit iski ahistukset ihan muista syistä 4 millii kerral heittäny suuhun, on vaikuttanu ihan hyvin, joskaan mulla eivät vaan masennukseen toimi :(

Pen
OD

Post by Pen » Thu 28 Mar 2013, 11:28

Ootteko huomannu näistä olevan mitään apua unensaantiin? Kerran muistaakseni tipahdin kun joku 6mg söin, mutta vähän turhan arvokasta jos meinaa tollasilla doseilla nukkua. Varmaankin siis tenox, imovane sun muut parempi vaihtoehto?

Entäpä alpratsolaami? Onko siitä nukkumiseen? Vittukun ei voi perus unilääkkeitä löytyä mistään.

jermus
Psykonautti

Post by jermus » Sat 30 Mar 2013, 10:52

Pen wrote:Ootteko huomannu näistä olevan mitään apua unensaantiin? Kerran muistaakseni tipahdin kun joku 6mg söin, mutta vähän turhan arvokasta jos meinaa tollasilla doseilla nukkua. Varmaankin siis tenox, imovane sun muut parempi vaihtoehto?

Entäpä alpratsolaami? Onko siitä nukkumiseen? Vittukun ei voi perus unilääkkeitä löytyä mistään.
itellä toimii parhaiten unensaantiin Ketipinor. viihteilyyn niistä ei ole mutta unta niillä kyllä saa. Ite en ainakaa oikein tipaha bentsoista

Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi » Tue 23 Apr 2013, 18:45

rivatril ja sen piitkä puoliintumisaika, aina joutuu odottelee pari päivää et saa esim. midatsolaamin toimii.
opioidirocks wrote:Ittellä menny joku 6kk 6mg/vrk annoksella enkä huomaa mitään eroa siinä että otanko napit vai en jossen sitten ala reilusti tuplaamaan lääkärin määräämää annosta, siihen kumit i.v:sti päälle ja levyllinen Temestaa (en toki suosittele tätä kenellekkään, ihmisä mullan alla vähemmästäkin vaikka olis ollu tolet korkeella).
Toimiiko sulla midatsolaami, vaikka oot ennen dc-vetoja esim. rivaa tahi temestaa rykiny?
It's just a ride.

xPetu
Psykonautti

Post by xPetu » Wed 17 Jul 2013, 02:27

Tää on kyl meikäl iso kysymys merkki... Välillä ottaa 2-3mg ja toimii vallan mainiosti. Nyt ottanu joku 4h sitten 6mg ja ei oikee tunnu missään. Itselläni tuntuu muutenkii näissä bentsoissa et toimii milloin sattuu. Mistä tää vois johtua? Perus Diapameissa usein otan ja tuntuu ettei skulaa yhtää sitten seuraavana
päivänä vasta ihan tutkalla joskus tämä efekti tuntuu myös rivoilla.

Bentsoja tulee muutenkin niin satunnaiseltaan nappailtua ettei oikein tolea kerkee syntymään näihin nappuloihin. Tosin kovasti oottelen jos sais lähipäivinä kun oli puhetta näitä Dormareita ja niistä vetojen väsääminen olis kyllä siistiä kokeillla.

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Wed 17 Jul 2013, 10:00

xPetu wrote: Mistä tää vois johtua?
Ihan vaan arvailen täs, mutta voisiko johtua siittä että kun syöt pienempi millisiä bentsoja niin ei toimi niinkään. Esim 0,5mg rivat x4 ei ainakaan itelle oo mitenkään sama asia ko 2mg nappulat.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Wed 17 Jul 2013, 15:20

magiclymagical wrote: Ihan vaan arvailen täs, mutta voisiko johtua siittä että kun syöt pienempi millisiä bentsoja niin ei toimi niinkään. Esim 0,5mg rivat x4 ei ainakaan itelle oo mitenkään sama asia ko 2mg nappulat.
Samanlailla ne toimii. Vaikuttavaa ainetta on yhtä paljon.

zerk
Moderator

Post by zerk » Wed 17 Jul 2013, 17:04

magiclymagical wrote:
Ihan vaan arvailen täs, mutta voisiko johtua siittä että kun syöt pienempi millisiä bentsoja niin ei toimi niinkään. Esim 0,5mg rivat x4 ei ainakaan itelle oo mitenkään sama asia ko 2mg nappulat.
Placebo. Vai onko sulla järkevämpää selitystä asiaan? Jos nappien rakenteessa on jokin merkittävä ero niin eikö sen voi kiertää murskaamalla tai rouskimalla ne?
^^@_

Incc
Tuppisuu

Post by Incc » Thu 18 Jul 2013, 00:37

Pari vuotta sitten kun ekan kerran näitä kavereiden kanssa kokeiltiin, tuli otettua sit aika reippaasti. Jokainen otti 2mgx6-10, muistihan siinä aikalailla meni. "Oonkohan nyt ottanu.. No otetaan ny vie 1" Seuraavana päivänä pari lisää. Kahden päivän päästä tästä kun join 6 kaljaa, flippasin yhdessä vaiheessa ja aloin vain itkemään ilman mitään syytä. Tän jälkeen en noihin ookkaan oikeen koskenu.

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Thu 18 Jul 2013, 08:46

zerk wrote:
magiclymagical wrote:
Placebo. Vai onko sulla järkevämpää selitystä asiaan? Jos nappien rakenteessa on jokin merkittävä ero niin eikö sen voi kiertää murskaamalla tai rouskimalla ne?

No placeboa epäilen siitä syystä että en aluksi itekään suostunut sulattamaan tätä että toimisi muka paremmin sama millimäärä mutta otettuna isompi millisinä versioina. Mutta lukuisat kerrat oon huomannut että näin on. Ja muutkin tätä sanoo, syytä en tiedä miksi näin. Ku ei noista esimerkiks kissanrivoista tapahdu oikeestaa mitään vaikka söis 10, tai no siinä rajoilla alkaa jo toimiin. Mutta 1 tai 2 kahdenmillin rivaa ni kyllä meen ihan makarooniks.

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Thu 18 Jul 2013, 17:12

Itse oon taas kuullut että toimis paremmin kun ottaa pienemmän määrän vaikuttavaa ainetta sisältäviä lääkkeitä enemmän. Ja tähän liittyy nimenomaan se että tyypit uskoo tähän vakaasti. "Ihan VARMANA toimii paremmin!! Kokeile vaikka!!" :)

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 18 Jul 2013, 17:55

magiclymagical wrote: No placeboa epäilen siitä syystä että en aluksi itekään suostunut sulattamaan tätä että toimisi muka paremmin sama millimäärä mutta otettuna isompi millisinä versioina. Mutta lukuisat kerrat oon huomannut että näin on. Ja muutkin tätä sanoo, syytä en tiedä miksi näin. Ku ei noista esimerkiks kissanrivoista tapahdu oikeestaa mitään vaikka söis 10, tai no siinä rajoilla alkaa jo toimiin. Mutta 1 tai 2 kahdenmillin rivaa ni kyllä meen ihan makarooniks.
Mä sanon edelleen placebo. Miksi sama määrä samaa lääkeainetta toimisi eri voimakkuudella?
^^@_

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Fri 19 Jul 2013, 11:21

^ Selvä homma mutta mä sanon edelleen että ei voi olla placebo, koska en itsekkään näe mitään syytä miksi näin olisi. Mutta placebo kuitenki vaatis jotain sellasta että uskoisin ja jotenki psyykkaisin sen "toimimaan" paremmin. Mutta kun näin ei ole ja silti toimii paremmin isompi milliset ryynit. Syytä en todellakaan tiedä. Kummalta ja oudolta se tuntuukin.

Tiedä sitten voiko esimerkiksi just ristipäistä sitten vaikuttava aine jotenkin nousta nopeammin kuin monesta pienestä? Ihan vaan arvailua, mutta joo oon samaa mieltä siitä että en näe mitään syytä miksi näin voisi olla mutku se silti vaan on.

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Fri 19 Jul 2013, 12:17

magiclymagical wrote:^ Selvä homma mutta mä sanon edelleen että ei voi olla placebo, koska en itsekkään näe mitään syytä miksi näin olisi. Mutta placebo kuitenki vaatis jotain sellasta että uskoisin ja jotenki psyykkaisin sen "toimimaan" paremmin. Mutta kun näin ei ole ja silti toimii paremmin isompi milliset ryynit. Syytä en todellakaan tiedä. Kummalta ja oudolta se tuntuukin.

Tiedä sitten voiko esimerkiksi just ristipäistä sitten vaikuttava aine jotenkin nousta nopeammin kuin monesta pienestä? Ihan vaan arvailua, mutta joo oon samaa mieltä siitä että en näe mitään syytä miksi näin voisi olla mutku se silti vaan on.
Mun mielestä tää viesti ei kyllä kuulosta miltään muulta ku psyykkaukselta :D :D

Kait sitä nyt jotain eroja voi olla sidosaineiden sulamisessa. Yleensä kaikis napeissa sidosaineet on kuitenkin tosi helposti ja nopeesti sulavaa laatua ellei oo kyseessä depotit. Eiköhän esim vatsassa jo ennestään olevat ruuat jne vaikuta enemmän.

Ihmiset ei vaan ikinä tajua miten paljon oikeesti vaikuttaa asennoituminen, placebo ja "set&setting" ihan kaikkien aineiden toimimiseen, oli kyseessä sit psykedeelit, bentsot tai vaikka alkoholi. Kuten sanoin niin mulla on tuttuja jotka taas väittää että puolimilliset toimii paremmin kun niitä ottaa enemmän, verrattuna kaksmillisiin.

zerk
Moderator

Post by zerk » Fri 19 Jul 2013, 14:02

magiclymagical wrote:^ Selvä homma mutta mä sanon edelleen että ei voi olla placebo, koska en itsekkään näe mitään syytä miksi näin olisi. Mutta placebo kuitenki vaatis jotain sellasta että uskoisin ja jotenki psyykkaisin sen "toimimaan" paremmin. Mutta kun näin ei ole ja silti toimii paremmin isompi milliset ryynit. Syytä en todellakaan tiedä. Kummalta ja oudolta se tuntuukin.

Sä uskot siihen, että ne parimilliset vaikuttaa kovemmin. Placebo. :D
^^@_

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Sat 20 Jul 2013, 17:04

Mutta kun en just usko siihen että se voisi olla niin? :D Mut silti vaikka kuinka oon antiplacebo fiiliksellä ni näin tuntuu käyvän.
SahkoinenVelho wrote:
Ihmiset ei vaan ikinä tajua miten paljon oikeesti vaikuttaa asennoituminen, placebo ja "set&setting" ihan kaikkien aineiden toimimiseen, oli kyseessä sit psykedeelit, bentsot tai vaikka alkoholi. Kuten sanoin niin mulla on tuttuja jotka taas väittää että puolimilliset toimii paremmin kun niitä ottaa enemmän, verrattuna kaksmillisiin.
Jos "ihmiset" tarkoitti tässä mua ni kyllä väittäisin tietäväni tämän asian, ja huomannutkin. En kyllä yleisesti oo kovinkaan placeboherkkä ihminen, mut en tiiä tosiaan, enkä oo varsinaisesti väittänyt, että asia nyt satavarman saletisti olisikaan noin, mut jos tämä "isompi milliset toimii paremmin entä pienempi milliset"-placebo on sitten tosiaan vaan sitä itseni psyykkaamista niin en kyl valita toimiipaha sentään, kuitenki ihmetyttää tää asia.

Joku joskus selitti jotain että kissanrivoissa on jotain "depot-rakeita" sisällä mut njää empä tiiä, paskapuheelta kuulostaa.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Sat 20 Jul 2013, 17:09

Liottakaa vaikka ennen nauttimista 10-20ml nestettä. Sitten siitä sokkotestinä kokeilemeen ja katsomaan, erottavatko kaverit eron.

Pillerin rakenne voii vaikuttaa imeytymisnopeuteen ja isommassa määrässä pillereitä on toki enemmän jatkeita, mutta vaikuttavan aineen määrä on varmuudella sama. Ei todellakaan pitäisi juuri eroa olla. suurempi määrä pehmeitä pillereita voi imeytyä nopeammin kun yksi kiinteä.
Last edited by eNZYMe on Sat 20 Jul 2013, 17:13, edited 1 time in total.

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Sat 20 Jul 2013, 17:11

Jonkin sortin empiirisiä kokeita tää tilanne kyl nyt tuntuu vaativan. :)
Pillerit vaa puuttuis. :doh:

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Tue 30 Jul 2013, 23:48

Paras benzo koskaan! Ainakin omiin ongelmiini; etenkin darrassa aivan voittamaton :) Nyt 120 kpl 2 mg respat, joiden tabletit puolitan normi-iltaisin.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Wed 31 Jul 2013, 01:03

xxx-men wrote:
magiclymagical wrote: Ihan vaan arvailen täs, mutta voisiko johtua siittä että kun syöt pienempi millisiä bentsoja niin ei toimi niinkään. Esim 0,5mg rivat x4 ei ainakaan itelle oo mitenkään sama asia ko 2mg nappulat.
Samanlailla ne toimii. Vaikuttavaa ainetta on yhtä paljon.
Mutta 2 mg:n tablettien konsentraatti on vahvempaa, "tiiviimpää". En tunne kemiaa enkä osaa sanoa vaikuttaako tämä, mutta usein olen samaa pohtinut.

Breaker
Karvakuono

Post by Breaker » Sun 18 Aug 2013, 22:18

kuumottelija wrote:Paras benzo koskaan! Ainakin omiin ongelmiini; etenkin darrassa aivan voittamaton :) Nyt 120 kpl 2 mg respat, joiden tabletit puolitan normi-iltaisin.
Varmasti on paras siihen saakka kun et enää pysty elämään ilman sen jälkeen se ihanuus katoaa aika kauas.

Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi » Mon 19 Aug 2013, 20:56

Breaker wrote:
kuumottelija wrote:Paras benzo koskaan! Ainakin omiin ongelmiini; etenkin darrassa aivan voittamaton :) Nyt 120 kpl 2 mg respat, joiden tabletit puolitan normi-iltaisin.
Varmasti on paras siihen saakka kun et enää pysty elämään ilman sen jälkeen se ihanuus katoaa aika kauas.
Juurikin näin. Itellä mennyt nyt Rivoja 5v. 4mg/pvä. Himasta ei pysty lähteemään ennenku on pillerit vetäny, muuten ois aivan järkyttävä ahdistus päällä.

Suht. pitkän puoliintumisajan(18-50t) johdosta rivat ei pidemmän käytön jälkeen edes "toimi". Kun pitoisuudet alkavat laskea, alkaa ahdistus nousta ja uutta nappia naamaan niin olo normalisoituu, ja sitä rataa.
It's just a ride.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 23 Aug 2013, 06:13

Breaker wrote:
Kuitenkin säilyttää tehonsa paremmin ja pitempään, kuin lyhyemmän puoliintumisajan omaavat bentsot (esim. alpratsolaami ja loratsepaami).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

xPetu
Psykonautti

Post by xPetu » Sun 29 Dec 2013, 12:07

Siistii kyl vaikka kovia huumeita on tullu viimesen puol vuotta kiskottuu ihan huolella ettei näitä bentsoja ole tullut syötyä pahemmin kuin ehkä 1-2krt/kk. Nytkin aamukahvin kanssa kakkosen riva potkii ihan täysil rentouttaen ihan helvetin letkeesti ja mukava kun noita vielä muutama kaapissa on niin tässä voipi rennoilla mielin mennä loppuvuoden stressaamatta. :up:

Onko muista muuten bentsot olevan kivenalle näinä päivinä? Tuntuu että vanhemman väen porukoissa pyörii huomattavasti enemmän siis puhutaan n. 35-50 ikävuoden vanhanliiton pitkäaikais käyttäjissä. Johtuiskohan siintä et ne on hakenu aikoinaan respat kun niitä kuulemma joskus sai mitä pienimpiin vaivoihin _todella_ helposti ja ovat syöneet niin pitkään ettei lopetus ole enää todennäköistä?

Edit, huomaa et skulaa! Eilen illal otin yhen parin juoman kera nii tänä aamuna etin purkkia ja olin ihan paniikissa mihin olin sen laittanu nii löyty roskiksesta ja oon näköjään pitäny täällä eilen pientä siivous projektia :D Pari kuivaa omena siideriä join kylkee pieneks boostiks mut ei ollu mikää kousaus tarkotuksena. :cheers:

Pen
OD

Post by Pen » Mon 30 Dec 2013, 03:54

Nykyään ei määrätä pahemmin bentsoja, toisin kuin joskus ysärillä(?) jolloin ne oli suht uus juttu. Ne joille aikoinaan niitä määrättiin niitä usein vielä saa nykyään koska takana voi olla kymmenienkin vuosien bentsokoukku.

Vähän sama homma meni lyrican kaa, eka sitä määrättii kaikkeen koska "täs on ihmelääke johon ei jää koukkuun" mut ei sitäkää enää niin määrätä nykyään kuin joskus pari vuotta sitten.

Mutta tosi harvalle nuorelle noita nykyään määrätään ja katukaupassakin sen huomaa ettei bentsoja niin helpolla saa. Helvetin kalliitakin ovat.

Personaes
OD

Post by Personaes » Thu 02 Jan 2014, 18:08

zerk wrote:
magiclymagical wrote: No placeboa epäilen siitä syystä että en aluksi itekään suostunut sulattamaan tätä että toimisi muka paremmin sama millimäärä mutta otettuna isompi millisinä versioina. Mutta lukuisat kerrat oon huomannut että näin on. Ja muutkin tätä sanoo, syytä en tiedä miksi näin. Ku ei noista esimerkiks kissanrivoista tapahdu oikeestaa mitään vaikka söis 10, tai no siinä rajoilla alkaa jo toimiin. Mutta 1 tai 2 kahdenmillin rivaa ni kyllä meen ihan makarooniks.
Mä sanon edelleen placebo. Miksi sama määrä samaa lääkeainetta toimisi eri voimakkuudella?

Täytyy kommentoida vähän.

Oon ite ihminen joka aina vähän naureskelee näille "0.4mg teemut toimii kovempaa kuin sama määrä subua", tai että "5mg pamit ei toimi yhtä hyvin kuin sama määrä 10mg pamia".

Mutta täytyy sanoa, että rivatrilin kohdalla oon itse huomannut samaa. Lukuisia kertoja sama juttu. Muiden nappien kohdalla en ole tällaista havainnut.

En usko että se placebosta voisi johtua, sillä suhtautumiseni on ennen näiden ottoa juuri ollut se että ne toimii takuulla yhtä hyvin kuin 2mg tabut ja oon ollut hyvin skeptinen tuota ajatusta kohtaan(että 4x0.5mg toimisi huonommin kuin 1x2mg, tai ylipäätänsä että sama määrä voisi vaikuttaa eri tavalla.). Sillä placebohan perustuu juuri siihen omaan psykologiseen myötävaikuttamiseen, sen ei pitäis toimia jos oot henkisesti vahvasti sitä mieltä että mitään eroa ei pitäisi olla.

Omien kokemusten perusteella on ihan selvästi eroa 0.5mg ja 2mg rivatrileillä, siis vaikka olisi nautittu sama milligramma määrä. Minkään muun lääkeaineen kohdalla en ole samaa huomannut. Itellä toimii subu ihan yhtä hyvin kuin teemut tai 5mg pamit yhtä hyvin kuin sama määrä 10mg pameja jne. Jännä juttu.

Liittysköhän jotenkin tuohon imeytymiseen, että pienempi määrä imeytyy nopeammin ja tuo paremman nousun ja sitäkautta paremmat olot(mutta toisaalta vaikutus ei eroa vain nousu kohdassa, vaan koko vaikutuksen tehossa). Vai liittyisikö tableteiden apu-aineisiin. En tiedä, mutta ihan selkeesti näissä rivoissa jotain eroa on.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe