Rivatril

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
seppo600
Lepakko

Re: Rivatril

Post by seppo600 » Mon 07 May 2012, 16:13

Onko mulla sitte niin paha ahistuneisuus että vaikka 2-4mg tota ottaa kerralla niin ahistus ei katoa mihinkää,ei siis vaikuta oloon juuri mitenkään, eikä kyllä "kolisekkaan" niinku ei rivat monellakaan päihdetarkotukseen toimi. Tosin jos jonku viis heittää huivii niin kyllähä siitä tyhmäksi menee, ja putkaan yleensä muutaman oluen kera

zerk
Moderator

Post by zerk » Mon 07 May 2012, 17:33

hideo wrote:Onko mulla sitte niin paha ahistuneisuus että vaikka 2-4mg tota ottaa kerralla niin ahistus ei katoa mihinkää,ei siis vaikuta oloon juuri mitenkään, eikä kyllä "kolisekkaan" niinku ei rivat monellakaan päihdetarkotukseen toimi. Tosin jos jonku viis heittää huivii niin kyllähä siitä tyhmäksi menee, ja putkaan yleensä muutaman oluen kera
Jokasella on omanlaisensa aivokemia - rivatril ei näköjään vaan sovi sulle. Muutamalla tutulla on sama tilanne; rivatril ei joko helpota oireita tai pahentaa niitä. Ratkaisuna on toiminut yksinkertaisesti bentson vaihto. Omalla kohdalla alpratsolaami oli ongelmallinen, se aiheutti paradoksaalisesti lisää ahdistusta ja jännittyneisyyttä.
^^@_

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Wed 09 May 2012, 05:05

Jostain luin myös, että juurikin klonatsepaamin kohdalla voi olla todella suuria yksilöllisiä eroja vaikutuksissa eri ihmisten kesken - jopa kymmenkertainen ero.

xPetu
Psykonautti

Post by xPetu » Thu 17 May 2012, 01:01

Hmm nyt testattu 1,5mg tällä kertaa kyljessä vain pari olutta ja kukkaa. Meininki täysin erilaista, ei ahdista ja täysin voittaja olo :cheers:

Ens kerralla pitää näitten kanssa kyl tätä savua olla, päiväl poltettu aiemmin mut sitten näitten kanssa imas yhen hitin nii nousut oli kyl sika hurjat mut tasotutta pirun letkeetä menoa :up:

trollol
Kameleontti

Post by trollol » Mon 11 Jun 2012, 08:48

Komppausta ylläolevaan kommenttiin:
Itselläni ainakin tuntuu siltä, että poltot menee täysin hukkaan, jos on rivaa syönyt. Etenkin, jos alla on jonkun verran alkoa ja edes 2 rivaa, poltto ei tunnu oikeestaan missään. Sitä vaan polttoo huvinvuoks, mutta ei siitä mitään hyötyä ole; joten hukkaan menee.
Mutta tosiaan, jokainen ihminen on yksilö, ehkä jollakin saattaa sauhut jopa buustata rivojen vaikutuksia.. who knows?
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta

Grower
Lepakko

Post by Grower » Wed 20 Jun 2012, 21:59

2mg rivatril ja 300mg lyrica yhdessä niin ahdistus lähtee sen sileän tien. Riva yksinäänkin ihan jees mutta ei poista ahdistusta niin hyvin.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Fri 22 Jun 2012, 08:43

Rivoista on tullu lekureille nykysin joku yleisbentso heti oksatsepaamin jälkeen.. Outoa sinänsä että aika helvetin vahva bentso kyseessä periaatteessa. Vastaa telaria tavallaan, niitten taulukoitten mukaan.

Olen nähnyt kun toleton ihminen söi 2 tai 3 rivaa ja oli aivan töttöröö.

Mut paras bentso yleiskäyttöön mun mielestä, pamit ehkä yhtä hyvää lääkkeenä. Rivat vie TOSI tehokkaasti kaikki krampit yms. pois. Ite jos syön Lyricoita ni pitää aina olla rivaa tai edes jotain muuta benjaminia alla, koska alan kouristelee muuten. Ihan joku 0,5mg rivakin auttaa tohon kramppailuun, mulla sitä tulee niin helposti vähän kaikesta. (Enkä ole epileptikko, vaan doupeista saan noit kramppeja. Lyrica ja Tramal pahimmat. Jos syön 900 mg lyytii ilman rivaa niin tietää et kouristelen jossai vaihees, ellei oo topicin aiheessa olevaa lääkettä veressä.)

Mä luulen et rivat aiheuttaa ihan yhtä kovan bentsokoukun ku sanorit, mut riva on kyl parempi lääke. Mä syön n. 4 mg päivässä ja ei ahdista erityisemmin, kun ne vaikuttaa. (Joskus siis otan vaan 3 mg tms jos jeesaan kavereit jne. Siksi tuo noin 4 mg.) 2 x 2 mg rivoilla menee päivät hyvin mut yöks meinaa tulla ahistuksia, siks tarttisin ehkä jonku millin lisää tai ne stellat joita söin 4 vuotta niin takaisin. ._: Se ei ole vaan mahdollista enää. Nykyisin outoa kyllä syön bentsot ihan oikein, tuossa on ollut 3 päivän rivat ja en ole syönyt kuin juuri sen mitä tarvin. Ennen oisin syöny kaikki heti. KH on jeesannu tätä elämää aika paljon mulla.

Sairaalassa ollessa söin jonkun aikaa ihan oikein (3sti päivässä 2mg), Xanoria ja huomasin että olin kokoajan vaan vihainen ja vittuuntunut. Hetiku vaihettiin muihin niin loppu toi vihaisuus ja jatkuva huonotuulisuus.

Xanoripäissään olen myös tehnyt elämäni typerimpiä asioita, jotka hävettää vieläkin. (OT)

Narsissi
Psykonautti

Post by Narsissi » Thu 09 Aug 2012, 03:34

Rivatril. Tuo toleranssia kasvattamaton, pitkävaikutteinen, monikäyttöinen ja hyvän makuinen tehokas bentso. Aivan ykkönen. Sain vihdoin reseptille julkiselta puolelta 3x2mg/päivä. ;) Nyt voi alkaa suunnitella elämää eikä tarvitse kylpeä tuskanhiessä aina. Suomen terveydenhuolto on aivan anuksesta. 3 vuotta sain tapella mutta vihdoin voin alottaa mun loppu elämän..

Itsehän olen itseni tähän jamaan hommannut mutta kun maito on maassa niin se on siinä. Nyt kohti valoisampaa tulevaisuutta. Rivatril rocks! :P
Life is too short, don't stress everyday
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Thu 09 Aug 2012, 04:16

Narsissi wrote:Rivatril. Tuo toleranssia kasvattamaton, pitkävaikutteinen, monikäyttöinen ja hyvän makuinen tehokas bentso. Aivan ykkönen. Sain vihdoin reseptille julkiselta puolelta 3x2mg/päivä. ;) Nyt voi alkaa suunnitella elämää eikä tarvitse kylpeä tuskanhiessä aina. Suomen terveydenhuolto on aivan anuksesta. 3 vuotta sain tapella mutta vihdoin voin alottaa mun loppu elämän..

Itsehän olen itseni tähän jamaan hommannut mutta kun maito on maassa niin se on siinä. Nyt kohti valoisampaa tulevaisuutta. Rivatril rocks! :P
Kyllä itselläni on aina kasvanut Rivatriliin toleranssi, enkä kyllä ymmärrä miksei muka kasvaisi. Miten niin toleranssia kasvattamaton?

Hypnoottisiin ja sedatiivisiin vaikutuksiin kehittyy toleranssi huomattavasti nopeammin kuin anksiolyyttisiin, mutta kyllä sekin nousee, eikä klonatsepaami mielestäni ole mikään poikkeus.
Ja kuka helvetti syö 3x2mg päivässä ilman toleja? Monilta lähtisi varmaan muisti. Sama kuin 12 pamia vetäis. Xanorin kohdalla päiväannokset voi nousta suuriksi kun vaikutusaika on niin lyhyt, mutta Riva toimii melkein koko päivän. 6mg kielii joko huomattavan korkeasta luontaisesta toleranssista, akuutista toleranssista tai jostain normikäytännöistä poikkeavasta lääkäristä.

Onnea kuitenkin yritykseen, maito on maassa mutta huominen on tänään! Muista lopettaa niiden syönti ajoissa, sitä luulee olevansa varovainen muttei sitten olekaan... Itselläni kuitenkin voimakkaaseen ahdistukseen ja paniikkihäiriöön Rivatril on sopinut parhaiten. Tsemiä :up:

Feya
OD

Post by Feya » Fri 10 Aug 2012, 02:26

Psychonautilus wrote:
Narsissi wrote:Rivatril. Tuo toleranssia kasvattamaton, pitkävaikutteinen, monikäyttöinen ja hyvän makuinen tehokas bentso. Aivan ykkönen. Sain vihdoin reseptille julkiselta puolelta 3x2mg/päivä. ;) Nyt voi alkaa suunnitella elämää eikä tarvitse kylpeä tuskanhiessä aina. Suomen terveydenhuolto on aivan anuksesta. 3 vuotta sain tapella mutta vihdoin voin alottaa mun loppu elämän..

Kyllä itselläni on aina kasvanut Rivatriliin toleranssi, enkä kyllä ymmärrä miksei muka kasvaisi. Miten niin toleranssia kasvattamaton?

Hypnoottisiin ja sedatiivisiin vaikutuksiin kehittyy toleranssi huomattavasti nopeammin kuin anksiolyyttisiin, mutta kyllä sekin nousee, eikä klonatsepaami mielestäni ole mikään poikkeus.
Ja kuka helvetti syö 3x2mg päivässä ilman toleja? Monilta lähtisi varmaan muisti. Sama kuin 12 pamia vetäis. Xanorin kohdalla päiväannokset voi nousta suuriksi kun vaikutusaika on niin lyhyt, mutta Riva toimii melkein koko päivän. 6mg kielii joko huomattavan korkeasta luontaisesta toleranssista, akuutista toleranssista tai jostain normikäytännöistä poikkeavasta lääkäristä.
Tuskin rivat on immuuneja toleranssiin, mutta voin omien kokemuksieni perusteella kompata, että se kasvaa kyllä erittäin hitaasti. En oo niitä hirveän pitkiä aikoja käyttänyt putkeen (päivittäin ehkä 3 viikkoa maksimissaan), mutta kyllä niitä yhteen aikaan tuli vedeltyä alati, varmaan lähes puoli vuotta aika säännöllisesti, kun sain kaverilta ilmaiseksi. Koskaan en kokenut, että tarvitsisi nostaa annosta toleranssin takia. 2-4mg/pv riitti yleensä mainiosti, vaikeampina aikoina vähän enemmän.

Ja ei 3x2mg kyllä mikään iso annos ole, tolettomanakaan. Oon itse ottanut samanlaisia annoksia ihan vaan ahdistukseen (ei niistä huvitteluun oikein mitään irtoakaan), eikä olo ollut kummoisempi. 8mg oli mulle yhdessä vaiheessa (kun ahdistukseni oli pahempaa luokkaa) aika vakio päiväannos; pistin aamulla ennen liikkeelle lähtöä 4mg kerralla kielen alle rentoutuakseni ja poistaakseni sosiaalisten tilanteiden tuoman ahdistuksen, ja toistin saman iltapäivällä, 8-10 tuntia myöhemmin. Mitään luontaista toleranssia en usko mulla olevan; oon kuullut muilta aika samantyyppisiä annoksia, ja tietyt bentsot, kuten juuri xanor, iskee muhun jo 2mg annoksellakin kuin tuhat volttia.

On tämä kyllä vaan paras bentso. 2mg riittää yleensä ja tarpeen vaatiessa annosta voi nostaa niin, että se oikeasti poistaa ahdistusta tehokkaammin eikä tule ärsyttävän väsynyttä tai kuosista oloa.

FlyingH

Post by FlyingH » Fri 10 Aug 2012, 16:06

3x2mg on kyllä iso annos rivaa, tästä ei voi edes väitellä. Itsellä meni yli kolme vuotta satunnaista käyttöä ennenkuin puolikas ei riittänyt lääkinnälliseksi annokseksi vaan tarvi ottaa kokonainen... joskus kun en ollut bentsoja paljoa syönyt niin 0,5mg ja sixpäkki kaljaa niin lähti muisti.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 10 Aug 2012, 17:32

Tottakaihan jokaiseen bentsoon kasvaa toleranssi.

Rivatril vain yksi ainoita, minkä olen todennut 'ylläpitobentsona' parhaaksi.

8vuotta bentsoja syöneenä, josta ehkä nelisen vuotta rivatrilia, niin en lähde toleranssikysymyksestä sen kummemmin edes väittelemään.

Jeesaa siinä mihin pitääkin - yhä.. en mä siitä päihdy. En tosin päihdyi muistakaan bentsoista.
Mutta siinä missä miltei kaikista bentsoista häviää se tietty terapeuttinen teho melko nopeaan, toleranssin kasvaessa.. toisin hitaammin kuin toisiin.

Rivatril on tässämielessä selkeä poikkeus. Terapeuttisessa käytössä kun en vain ole havainnut että olisi tarvetta nostaa annosta, koska terapeuttinen vaikutus on yhä miltei sama kuin sillonkun lääkkeen aloitin.

Sitä ennen monia bentsoja läpikäyneenä.. tähän olen päätynyt.
Feya wrote:Ja ei 3x2mg kyllä mikään iso annos ole, tolettomanakaan.
On se.

Itse syön puoltatoista-kahta milliä päivässä, ja se riittää jeesaamaan mihin pitääkin.
Voisin mä niitä ihan hyvin purkillisenkin rouskia, ehkä hieman sammaltaisin, muttei terapeuttinen vaste ole yhtään sen suurempi.

Kyse on nimenomaan siitä mikä on lääkkeen terapeuttinen leveli.
Rivatrilin kohdalla pidän kahta milliä tavallaan maksimina. Yksilöllisiä eroja toki on, ja käyttötarkoituksia, mutta toleranssittomalle.
Puolkin milliä riittää jeesaamaan tarpeeseen. Usko pois.

Toleranssi ja erisuuruisiin annokseen tottuminen on luku sinällään.
Ja jos olet totuttanut itsesi tuollaisiin annoksiin, niin eihän se tietenkään liikaa ole, mutta toleranssittomalle..
Keep it unreal.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Fri 10 Aug 2012, 18:30

Hyvi jeesaavat.

Milli tai kaks kerral, kahesti päiväs.

Win.

Feya
OD

Post by Feya » Mon 13 Aug 2012, 20:12

FlyingH wrote:3x2mg on kyllä iso annos rivaa, tästä ei voi edes väitellä. Itsellä meni yli kolme vuotta satunnaista käyttöä ennenkuin puolikas ei riittänyt lääkinnälliseksi annokseksi vaan tarvi ottaa kokonainen... joskus kun en ollut bentsoja paljoa syönyt niin 0,5mg ja sixpäkki kaljaa niin lähti muisti.
Ehkä mä sitten olen vaan epätavallinen tapaus. Kumma kyllä, kun oon nähnyt muidenkin ottavan samanlaisia annoksia ilman ongelmia. 0,5mg en ole tainnut koskaan kerralla edes ottaa, vähintään aina 1mg, yleensä 2mg.

Grower
Lepakko

Post by Grower » Fri 17 Aug 2012, 10:08

Sain yksityiseltä lääkäriltä reseptin 2mg rivoihin. Julkisella puolella ei ees gabapentiiniä määränneet :D Pääasia kuitenkin että pystyn elämään normaalia elämää ilman ahdistusta.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Tue 21 Aug 2012, 05:13

Feya wrote:
FlyingH wrote:3x2mg on kyllä iso annos rivaa, tästä ei voi edes väitellä. Itsellä meni yli kolme vuotta satunnaista käyttöä ennenkuin puolikas ei riittänyt lääkinnälliseksi annokseksi vaan tarvi ottaa kokonainen... joskus kun en ollut bentsoja paljoa syönyt niin 0,5mg ja sixpäkki kaljaa niin lähti muisti.
Ehkä mä sitten olen vaan epätavallinen tapaus. Kumma kyllä, kun oon nähnyt muidenkin ottavan samanlaisia annoksia ilman ongelmia. 0,5mg en ole tainnut koskaan kerralla edes ottaa, vähintään aina 1mg, yleensä 2mg.
Jostain luin, että hajonta klonatsepaamin vaikutusten suhteen eri henkilöiden kohdalla on bentsoista suurimpia... Voi vaihdella kait kymmenkertaisesti, eli toisella 2mg pistää filmin poikki, toisilla just ja just jeesaa. Itse olen kyllä syönyt tuollaisia 6mg määriä päivittäin, mutta ilman toleja 1-3 x 0,5mg päivässä oli aivan riittävä annostus. Joskus tuo 0,5 riitti koko päivän, jos ahdisti pahemmin niin 1mg yleensä piisas ihan hyvin.

EDIT: Ja joo, oon itsekin tosiaan heittänyt 4mg kielen alle aamupalaksi ihan vaan ahdistusta poistamaan vaikka töihin lähtiessäni. Olen vaan huomannut että yleensä se 2mg ajaa saman asian - sanoisinko, että vaikka 4mg ei ole liikaa, niin 2mg on tarpeeksi. 6mg on mielestäni isohko annos, mutta ei se pistä ainakaan meikämannea yhtä sekaisin kuin esim. 6mg Xanoria. Ainakin minulla osaksi sen takia Rivatril on osoittautuntu niin hyväksi lääkkeeksi - ei väsytä, ei pistä liian sekaisni, vaikka ottaisi vähän liikaa varmuuden vuoksi. Mutta 6mg päivässä on mielestäni suuri annos, niin suuri ettei sitä pitäisi heti ensi kädeltä kirjoittaa. Jos potilas tulee parin päivän päästä takaisin vastaanotolle ja sanoo että söin tuplat eikä jeesannut yhtään niin sitten toki, mutta suurimmalle osalle kokisin tuon olevan reilusti yläkanttiin.

Ja kuten tRip jo taisi puhua, tarvittu terapeuttinen vaikutus voidaan saavuttaa jo reilusti ennen kuin alkaa tulla ongelmia. Kyllä minäkin voin ottaa ja usein otankin vaikka kahdeksan 10mg pamia ilman mitään ongelmia, ja muistan aamulla kaiken, mutta ahdistus olisi luultavasti lähtenyt kolmella tai neljällä.

Pen
OD

Post by Pen » Fri 23 Nov 2012, 17:27

Olen 1-2mg rivaa silloin tällöin käyttänyt ahdistukseen onnistuneesti. Mutta, mikähän mahtais suunnilleen olla sopiva viihdekäyttö annos? Tolla 2mg saa ahdistuksen aika hyvin pois pidemmäksi aikaa ja paniikkikohtaukset vähenee.

Onko edes järkeä koittaa viihteilynä? En kuitenkaan usko että yhestä isommasta dosesta tolet nousee reilusti, koska otan normaalisti ton 1-2mg suunnilleen 3 kertaa viikossa tarpeen mukaan.

Vaikka onhan toi reseptinmukainen käyttökin aika viihteilyä tavallaan kun poistaa sosiaaliset pelkotilat ja ahdistukset sekä paniikkikohtaukset aika onnistuneesti.

doof
Kameleontti

Post by doof » Fri 23 Nov 2012, 17:42

Penttike wrote:Olen 1-2mg rivaa silloin tällöin käyttänyt ahdistukseen onnistuneesti. Mutta, mikähän mahtais suunnilleen olla sopiva viihdekäyttö annos? Tolla 2mg saa ahdistuksen aika hyvin pois pidemmäksi aikaa ja paniikkikohtaukset vähenee.

Onko edes järkeä koittaa viihteilynä? En kuitenkaan usko että yhestä isommasta dosesta tolet nousee reilusti, koska otan normaalisti ton 1-2mg suunnilleen 3 kertaa viikossa tarpeen mukaan.

Vaikka onhan toi reseptinmukainen käyttökin aika viihteilyä tavallaan kun poistaa sosiaaliset pelkotilat ja ahdistukset sekä paniikkikohtaukset aika onnistuneesti.
Se on jo niin hyvää viihdettä kun pienillä annoksilla poistaa noi sosiaaliset jännitykset joten en lähtis urakalla syömään. Ainakaan mulle ei tuu mitään viihdettä vaikka ottais monta rivaa kerralla, ehkä "olot" huononee jopa...?

JarruIgor

Post by JarruIgor » Fri 23 Nov 2012, 17:52

Penttike wrote:Olen 1-2mg rivaa silloin tällöin käyttänyt ahdistukseen onnistuneesti. Mutta, mikähän mahtais suunnilleen olla sopiva viihdekäyttö annos? Tolla 2mg saa ahdistuksen aika hyvin pois pidemmäksi aikaa ja paniikkikohtaukset vähenee.
En suosittele edes kokeilemaan. Ei tästä aineesta yksinkertaisesti ole viihteilyyn(paitsi jos ahdistuksen poistamisen laskee viihteeksi). Lähtee vaan muisti eikä tuu kiva olo. Varmasti löydät parempia huumeita viihteilyyn.
Penttike wrote:Onko edes järkeä koittaa viihteilynä? En kuitenkaan usko että yhestä isommasta dosesta tolet nousee reilusti, koska otan normaalisti ton 1-2mg suunnilleen 3 kertaa viikossa tarpeen mukaan.
Rivatril nostaa bentsotolea mielestäni hitaiten kaikista bentsoista, mutta ei sitä tolejen nostoa silti ehdontahdoin kokeilla kannata.

Pen
OD

Post by Pen » Fri 23 Nov 2012, 18:28

Joo. No 7mg tulin testanneeksi ja kyllähän vaikutukset tohon perus 1-2mg doseen verrattuna on selvästi voimakkaammat. Lievä väsymys, rentoutuminen havaittavissa. Myös koordinaation kanssa ongelmia.

Taidanpa jättää nää viihdekokeilut tähän yhteen kertaan ja mennä ihan sillä mitä lääkäri määrää. Ei ole erityistä viihdekäyttöarvoa näillä.

Feya
OD

Post by Feya » Fri 23 Nov 2012, 21:11

Penttike wrote:Joo. No 7mg tulin testanneeksi ja kyllähän vaikutukset tohon perus 1-2mg doseen verrattuna on selvästi voimakkaammat. Lievä väsymys, rentoutuminen havaittavissa. Myös koordinaation kanssa ongelmia.

Taidanpa jättää nää viihdekokeilut tähän yhteen kertaan ja mennä ihan sillä mitä lääkäri määrää. Ei ole erityistä viihdekäyttöarvoa näillä.
Joo, ei Rivatril todella ole mikään viihdehuume (eivät kyllä mielestäni mitkään bentsot ole, vaikka täysi ahdistuksen puute on kyllä omalla tavallaan viihteellinen tunne), mutta ainakin omalla kohdalla kaikista kokeilemistani bentsoista tämä poistaa 2-4mg annoksella ahdistuksen tehokkaimmin ilman mitään häiritsevää väsymystä (joka on esim. xanorille ominaista, dormareista tai halcionista puhumattakaan). Vaikutus ei ole aivan tarpeeksi nopea paniikkikohtauksen, mutta itse en onneksi nykyään sellaisia saa melkein koskaan, vaan se on sellaista yleistä ahdistusta ja sosiaalista pelkoa, johon riittää hyvin se puoli tuntia, joka rivalla (kielen alla otettuna) kestää alkaa toimia.

Pen
OD

Post by Pen » Fri 23 Nov 2012, 21:16

Mikähän muuten olisi noihin paniikkikohtauksiin hyvä bentso? Diapamista olen kuullut olevan apua ja xanorista. Xanor onkin jonkin verran itseasiassa auttanut. Diapam vissiin onkin sitten nopeavaikutteisempi?

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Fri 23 Nov 2012, 21:29

Penttike wrote:Mikähän muuten olisi noihin paniikkikohtauksiin hyvä bentso? Diapamista olen kuullut olevan apua ja xanorista. Xanor onkin jonkin verran itseasiassa auttanut. Diapam vissiin onkin sitten nopeavaikutteisempi?
Xanor vaikuttaa nopeammin ja lyhemmän aikaa kuin diatsepaami, ja on suurimmalla osalla (käsittääkseni - ainakin minulla) paljon voimakkaammin anksiolyyttinen. Diapam toimii ahdistukseen, mutta Xanor on parempi nimenomaan paniikkikohtauksiin - estää niitä tehokkaasti ja tarpeen vaatiessa sen voi ottaa vaikka, kun tietää kohtauksen olevan tuloillaan (futaa kielen alta helvetin pikaseen).

Temesta on toinen todella tehokas minun kokemukseni mukaan. Diapamissa on myös se ongelma, että se voi alkaa helposti väsyttää anksiolyyttisillä doseilla (ts. itse joudun syömään niin paljon diatsepaamia ahdistuksen ja paniikin hoitoon, että minusta tulee unelias ja väsynyt). Temestakin väsyttää joitakin, muttei minua juurikaan.

Rivatril voi myös toimia, on auttanut minua paljon paniikkihäiriön hoidossa.

lixcc
Psykonautti

Post by lixcc » Fri 23 Nov 2012, 21:50

Rivatril on paras lääke ahdistukseen. 1mg riittää sosiaalisten tilanteiden pelkooon jne.. MUTTA ostan näitä aina 20 kpl ja otan parin startin ja sit menee kaikki ja muisti ja hölmöilyä riittää.. pakko vaan kieltäytyä bentsoista koska en niitä osaa käyttää. Ja oon huomannu et kun en syö bentsoja niin en niitä tarvitsekkaan. Eli bentsojen syöminen aiheuttaa ahdistusta seuraavalle päivälle jne.. Mut siis hyvä lääke paska päihde!
"Elämästä saa ja pitää nauttia joka päivä. Matkustaminen on keino muistaa se." -Riku Rantala.

puistofyysikko
Tuppisuu

Post by puistofyysikko » Mon 28 Jan 2013, 15:20

En ollu ikinä ennen bentsoja kokeillu. Lauantaina kännättiin ja sit iski kuningasidea, ja meni kai viis rivaa. En muista kuin vahvoja olivat, 0,5 vai 2 milliä, mut joka tapauksessa niien jälkeen kait lamppu sammu, joskus iltapäiväaikaan kai. Heräsin sit jossain välissä. Perkele ku oon vieläki vahvasti päihtyny tästä (tänään on siis maanantai, kohta tulee 48 tuntia noien skruudaamisesta). En haluu ikinä enää vetää näin passivoivaa paskaa ja oon onnellinen et tää vaikutus päättyy. Tän kirjottaminen julkisessa tilassa kuumottaa mut toisaalt tää riva estää mua välittämästä. Joo-o, kaipa tääki voi jotain opettaa elämästä. Oon loppujen lopuks optimisti. :)
Korvien välissä aukeaa erikoinen maailma, jota on mukava silloin tällöin tutkiskella

Pen
OD

Post by Pen » Mon 28 Jan 2013, 16:03

Jätä se alko ens kerral pois, tekee ihmeitä. Ainakin mul on iha eri meno kun ei oo punsia alla bentsoi syödessä.

Tai siis, älä nyt lopullisesti tuomitse ennen kun oot ilman alkoholia testannut. Vaik eipä näil kyl omalta osalta pahemmin viihekäyttöpotentiaalia oo. Paniikkikohtauksiin, ahistuksiin sun muihin auttaa hyvin. Ja toi dosekin on aika överi tolettomalle, joten senki piikkiin varmasti menee osittain.

puistofyysikko
Tuppisuu

Post by puistofyysikko » Tue 29 Jan 2013, 01:23

No joo, vitutti tuolla hetkellä vaan rankasti :mrgreen: mut mieluummin kyllä katon maailmaa ilman tämmösiä. Onneks mulla ei oo mitään bentsorespaa eikä toivottavasti ikinä tuu. Kyl mä tätä nyt osaan enemmän kattoo jo kokemuksena, olinki aina ollu kiinnostunu siitä miltä bentsot tuntuu. Lähimuisti on kyllä niin pahasti menny että saatan kirjottaa jopa samaan viestiin kahesti saman asian.

No joo, aika kehvelä fiilis, ainaki osaa olla vitun rento. Mut mut, viikonloppu meni muutenki ördätessä, nyt on pakko vähentää päihteitä et nuppi ja elämä pysyy kasassa. Jospa niitä ihan vähentäs pysyvästikin.

Jos tää nyt jatkuu vielä päivän tai pari (eiks klonatsepaamin puoliintumisaika oo jotain ihan älytöntä..), pitää nyt yrittää nauttia ja fiilistellä. Ja sitten ku pää selkiää, pitää olla kiitollinen ja onnellinen, että saa nähdä maailman selvin silmin. Ei mulla muuta, tässä tätä tajunnanvirtaa tällä erää. Tuleeks näistä muuten joku darransorttinen?
Korvien välissä aukeaa erikoinen maailma, jota on mukava silloin tällöin tutkiskella

Pen
OD

Post by Pen » Tue 29 Jan 2013, 02:06

Mulle ei ainakaan tuu mitään darraa. Se on toki eriasia jos on bentsoja syöny pidemmän aikaa ja lopettaa, kuulemma reflat on tosi rajut. Mut mitä ite bentsoi syön ehkä max 2 kertaa viikossa, harvoin niin usein, niin ei mitään.

Puoliintumisaika muistaakseni on 18-50h.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Thu 07 Feb 2013, 01:54

Harmi miten toleranssi on noussut. Tarvitsen 3 - 6 mg klonatsepaamia nykyisin että rentoudun ja tulen normaaliksi.
Ennen 1 mg rentoutti hyvin, nykyisin 2 mg nappikaan ei tee tuota kunnolla, vaan tarvii sen 3 - 4 mg ainakin.

Päiväannos on 4 mg niin on pakko ottaa aamulla 3 mg ja illaksi 1 mg. Tuo on vielä ihan ok.

Pitäisiköhän yrittää syödä jonkun aikaa vaikka niin että 1 mg aamulla ja 1 mg illalla, että saisi tuota toleranssia laskemaan.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 07 Feb 2013, 17:02

mentalhell, todennut et 2mg alkaa olla oikeestaan terapeuttisen levelin kattopuolella.. 3mg voi viel olla ihan ok, mut siitä isommilla annoksilla alkaa sivu-/haittavaikutukset vaikuttamaan enempi ja enempi. Niinkun ameebat.
Keep it unreal.