Heroiini

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Death
Apteekki

Re: Heroiini

Post by Death » Mon 04 Oct 2010, 00:20

CYKO wrote:Itse olen heroiinista vetänyt OD:n. Mäntä pohjaan js ehdin snoa: vittu että toimii hyvin, ja vielä nouseee. *snap lights out*

*snap lights on* kaks kaveria hakkaa litsareita ja kunnon oikeita suoria mumisten:"yritä nyt saatana hengittää!"

ne ilmeet kavereidenkasvoilla oli jotain niin epätoivoista ja tuskaista, etten yksinkertaisesti kykenisi tekemään heroiini-itsemurhaa muiden läsnäollessa
Olen nähnyt kun noin on käynyt, eikä ollut kivaa katottavaa. Siinä kelaa vaan, että vittu toi kaveri kuolee ym. Se oli vielä tosi hyvä kaveri, joka noi överit veti. Säily äijä kuitenki hengissä, ei heroiinia oo sen jälkeen halunnu vetää..
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Mon 04 Oct 2010, 12:52

Nyt kun on säännöllinen subunkäyttö loppunut niin ajatus on lähteä tuonne ulkomaailmaan pikkaisen tutustumaan hyvän heroiinin pariin.

Tarkoitus on lähteä sillä ajatuksella että sieltä poiskin tullaan. (elävänä siis)

Death
Apteekki

Post by Death » Tue 05 Oct 2010, 15:31

xxx-men wrote:Nyt kun on säännöllinen subunkäyttö loppunut niin ajatus on lähteä tuonne ulkomaailmaan pikkaisen tutustumaan hyvän heroiinin pariin.

Tarkoitus on lähteä sillä ajatuksella että sieltä poiskin tullaan. (elävänä siis)
Joo kannattaa ostaa paluuliput etukäteen. On meinaan sellasta tavaraa, että on moni suomalainen ton takia jo sinne ulkomaille jääny. Amsterdami ja köpis on sellaset lähellä olevat paikat, joista saa helposti ihan hyvää tavaraa.
Tietenki aasian maissa on parasta, mut siellä tulee just noita ongelmia helposti ja se on vaarallisen halpaa.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...

kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna » Tue 05 Oct 2010, 21:19

Death
Apteekki

Post by Death » Wed 06 Oct 2010, 13:27

litletown wrote:Nyt löysin sen vihdoin.

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... 10/1197653
Oliskohan ollu tota jota tuli vedettyä jonkuaika sitte.. Vitun kytät pakko takavarikoida viimesetki herskat tästä maasta!! Vittu mua nyt vituttaa! Ei taas varmaan vähään aikaan sitte vedetä. Toi erä ei ilmeisesti ollut vielä tullu myyntiin?

ViimeisetHitaat
Psykonautti

Post by ViimeisetHitaat » Wed 23 Feb 2011, 20:15

^Tere!

Minuakin vituttaa se, että herskaa ei liiku juuri missään. Subutexiä on vaikka kuinka paljon, mutta ei herskaa. Viimeksi onnistuin saamaan ihan hyvää heroiinia 2010 Juhannuksena. Onko palstalaisilla havaintoja herskan liikkeistä viimeaikoina?

VH
Maailma on täynnä kaikenlaista pahaa: Huumeita, Viinaa, Naisia ja Rahaa

Muru
Psykonautti

Post by Muru » Thu 24 Feb 2011, 13:03

Viime kesänä vielä näytti että se ois lisääntyny, porukka poisti sitä ihan innoissaan ja hehkutti kuinka sitä on nyt helpompi saada. Nyt saa taas kuulemma etsimällä etsiä, eikä laatukaan kuulemma päätä huimaa.
En sitten tiiä, voisko johtua jostakin allergiasta tämmönen: Ne muutamat kerrat kun oon tätä pelliltä tyypannut tai nokittanut, mun huulet, kieli ja oikeastaan koko naama on turvonneet ja punoittaneet ja silmät alkanut kans kutisemaan ja punottamaan. Sit hengitys on rahissut silleen inhottavan vaivalloisesti monta päivää jälkeenpäinkin, niinkun mulla aina allergiakohtauksissa käy.
Kerran oon kokeillu tätä hihaan, sillon ei tätä allergisen tyylistä oloa tullut, se olikin sitten se maailman ihanin kerta. Eli voiko se olla allerginen reaktio, vaikka se ei tulekaan sillon kun iv:nä ottaa? Vai olikohan mulla vaan sillon tuuria tms.? Jotenkin tullut sellanen fiilis että mun on parempikin pysyä tästä kunkusta erossa, allergiset oireet ja rakastuminen tohon yhteen iv- kertaan vaikuttaa vähän huonolta kombinaatiolta. Ois paska homma koukahtaa tähän ja kiskoa tätä allergisesta olosta huolimatta.
Non, je ne regrette rien.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Thu 24 Feb 2011, 13:51

Käsittääkseni allergisen reaktion pitäisi nimenomaan olla voimistunut iv-käytössä. Melkein veikkaisin, että allerginen reaktio on johtunut jostain jatkeaineesta.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

lappilainen

Post by lappilainen » Sun 03 Apr 2011, 16:26

ferox wrote:
Bebanten wrote:Jos joskus satun päätymään ratkaisuun että itseni tapan, aion tehdä sen pistämällä heroiinia suoneen. Olkoon silloin kuolema elämäni onnellisin hetki..
Ei varmasti ole... todennäköisesti viimeiset hetkesi ovat paniikinsekaisia ja tuskallisia; tajuttomana heroiinista ei sitten paljon iloa olekaan, kuolleesta puhumattakaan. Ole järkevä, vedä fiksit ja hyppää junan alle.
Ongelmanahan tässä on, että kun mäntä on pohjassa niin eipä enää tunnukkaan niin pahalta että tahtoisi itseltään hengen riistää. ;)

kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna » Tue 26 Apr 2011, 05:13

hoidin tätä sattuman kaupal.väsättii jotku 4 vedot ihan hyvin kolisi mutta aika jatkettua oli kyl brunski mutta eipätuo maksanu edes.Ai että tääon hyvää nam :love:

kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna » Sat 14 May 2011, 15:42

kilpikonna wrote:hoidin tätä sattuman kaupal.väsättii jotku 4 vedot ihan hyvin kolisi mutta aika jatkettua oli kyl brunski mutta eipätuo maksanu edes.Ai että tääon hyvää nam :love:
Nyt tullu enemmän tai vähemmän maisteltua tätä substanssia aivan loistavaa tavaraa mutta kipeeksikin kyllä tulee.Ja helposti joten vois sanoa että homma lähtee helposti lapasista.Nyt taukoa kyllä tästä tavarasta tällä saa elämänsä kyllä ihan retuperälle ja jengin vihaseksi kun on sekoilu ties mitä.Kuten herää metästä bokserit jalassa ja ei vaateita lähi main sitten ku menee himaa nii siel vaatet ja sitä rataa :D Mutta hyvää on suosittelen kaikkille jotka ei oo testannu on jotain ihan eri kamaa ku subu tai xone tai mikälie shaipa. hero <3

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Sun 15 May 2011, 09:49

Onko pohjoisemmassa Suomessa ollut liikkeellä ollenkaan herskaa nyt viime aikoina? Ei ole itelle tullut vastaan kunnolla koskaan. (Kerran oisin useita vuosia sitten ehkä saanut, vähän epämääränen säätö ois ollut.) Oxycontinit on ainoa kunnon jarru mitä saa käsiinsä helposti. Tietty Subutexiä myös liikkuu runsaasti, mutta se ei pelaa millään lailla mulla enää. Tai ole toiminutkaan aikoihin.

Kuinkahan paljon oksikodoni IVnä on verrattavissa herskaan, molempia kokeneitten mielipiteet kiinnostais? Olen kuvitellut paljolti että herska olisi jotain aika samanlaista nousuiltaan etc? Euforisempaa? Keski-Suomen alueella ei ainakaan ole tullut kyllä herskaa vastaan yhtään tai kuullut että olisi ollut liikkeellä missään suunnalla täällä, liikkuneeko tätä ollenkaan täällä seudulla ja vielä pohjoisemmassa Suomessa?

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 15 May 2011, 10:05

Jostainsyystä harvemminpa sitä suomi-pollea on kuullu kehuttavan.
On sitä kuulemma joskus ollu todella laadukastakin.
Mut itse en moisista tiedä juurikaan.. en kyseisissä seurapiireissä nääs niin viihdy.

Jos mä joskus pollee meinaisin testaa , ni se kyl tapahtuis jossai ihan muualla kuin suomessa.
Keep it unreal.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Fri 27 May 2011, 23:10

triph wrote: Jos mä joskus pollee meinaisin testaa , ni se kyl tapahtuis jossai ihan muualla kuin suomessa.
Tämä on kyllä aika totta varmasti. Ehkä Suomen rajojen sisällä toistaiseks on parasta tyytyä lääkeoppareihin, onhan noita kontteja ja muuta joitten laatu on hyvä ja olotki aika mehevät. :) Vahvasti vaan menny juurtumaan tää "Subutex-kulttuuri" tänne meiän kotosuomeen.

Sattuki just kuulla et herskaa pyörii pieniä määriä täällä nyt. Hinta on niin suolanen että jää väliin varmaan, laadusta ku ei tiedä. Ei oo varaa sijottaa isoa summaa kamaan josta ei voi tietää onko ihan skeidaa.

fox
Psykonautti

Post by fox » Wed 15 Jun 2011, 16:52

tänään piti ekaa kertaa kokeilla, mutta säätö kusi. no, ehkäpä tässä joku toinen päivä sitten.

Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius » Wed 22 Jun 2011, 17:01

2x tullu poltettua k.o tavaraa ja kyllä tosta helvetin hyvä olo tulee,ja helvetin huono olo sitte jälkeen.liian hyvää settiä mulle ja oon ihan tyytyväinen kun ei ole edes pahemmin saatavilla.tuolla tavaralla tuhoisin kyllä loputkin rippeet elämästäni mitä on jäljellä.

varovaisuutta tämän aineen kanssa.parhaat vedot on ne,jotka jätät vetämättä.liian helposti tulee pitkä piikki tämän kanssa.
-=€ukataforia eis pathoS=-

Steinhelm
Tuppisuu

Post by Steinhelm » Fri 11 May 2012, 00:47

Nnoh, tulipas mieleen kysymys johon en saanut vastausta pikaisen topicin selailun jälkeen. Voiko ruskeaa heroiinia käyttää intranasaalisesti ja mikäli voi, tarviiko erityisempiä valmisteluja jos on jo valmiiksi jauhemaista?
Deus et natura no faciunt frusta

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Fri 11 May 2012, 10:00

Steinhelm wrote:Nnoh, tulipas mieleen kysymys johon en saanut vastausta pikaisen topicin selailun jälkeen. Voiko ruskeaa heroiinia käyttää intranasaalisesti ja mikäli voi, tarviiko erityisempiä valmisteluja jos on jo valmiiksi jauhemaista?
Voi. Ei sen tarvi olla vesilioukoista imeytyäkseen nenästä. Saattaa vaan jäädä vähän paakuksi nenään ja imeytyä hitaammin kuin suolamuodossa.

Parhaiten toimii liuotettuna pieneen määrään nestettä jossa vähän happoa. Sen verran että tulee siisti lious jossa ei ole kökköjä. Näin heroiini muuttuu suolamuotoon. Nesteen voi sitten sumuttaa tai tiputtaa varovasti pipetillä nokkaan. Voi sen haihduttaakin jos haluaa pulveria snorttaa.

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Sun 13 May 2012, 16:23

Fimailisin kyllä ite jotkut ruskeen heroiinin liuokset tai edes jotain tekisin sille, sisältää varmaan aikamoiset määrät pasgaa. Aika hirvittävältä kuulostaa ajatus et suuressa osassa maailmaa tollanen ruskee tai musta heroiini tökätään suoneen sellasenaan liuotettuna pelkästään johkin sitruunamehuun :D Varmasti vetää aika huonoon kuntoon äkkiä tai aiheuttaa jotain muita yllättäviä komplikaatioita.

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Sun 13 May 2012, 18:20

Puhe ei ollut nyt suonensisäisestä käytöstä
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

testeri420
OD

Post by testeri420 » Mon 14 May 2012, 08:33

Steinhelm wrote:Nnoh, tulipas mieleen kysymys johon en saanut vastausta pikaisen topicin selailun jälkeen. Voiko ruskeaa heroiinia käyttää intranasaalisesti ja mikäli voi, tarviiko erityisempiä valmisteluja jos on jo valmiiksi jauhemaista?
Itte joskus brownia nenukkii nappasin, muita valmisteluita ollu ku pilli millä sitä nenääni imin.
Sit tajusin polttaa sitä foliolta.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Mon 14 May 2012, 19:08

testeri420 wrote:
Itte joskus brownia nenukkii nappasin, muita valmisteluita ollu ku pilli millä sitä nenääni imin.
No toimiko se nenään sellaisenaan?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

testeri420
OD

Post by testeri420 » Thu 07 Jun 2012, 22:35

Petri6 wrote:
testeri420 wrote:
No toimiko se nenään sellaisenaan?
Ei mun mielestä. Tai en osaa sanoa. Muistan vaa ku se hais poltettaes niiku unikkomaiselle. vähä niiku kärtsäis unikkoo?
Jos tää on mielikuvitusta nii huh huh.
Pelliltä ku kiskasin nii seuraavana aamuna vaa heräsin eikä muistikuvaa sen pellitykse jälkee.
Kaveri vaa lykkäs brownia kouraa ja sano että oot varovainen tän kans, sille tielleni lähin itekseni kikkailee sen kans.
Väri ei ollu vaaleeta eikä ruskeeta vaa ennemminki niiku tavallise marlboron filtterin värine mut ei nii kellertävä.

Siinä ohjeistus.
Ei pitäis lähtee kikkailee tuommosen kanssa.

Sen muistan että siinä ollu ku noin 1/5 tai 2/5 osa siitä säkistä mikä makso piip euroja. (viiskyt)

Mutta enite harmitti se heräämine vaan. Ei mitää tietoo ekalla kerralla mitenkä se toimii?
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

HenkkA_
Psykonautti

Post by HenkkA_ » Mon 11 Jun 2012, 15:43

mentalhell wrote:Onko pohjoisemmassa Suomessa ollut liikkeellä ollenkaan herskaa nyt viime aikoina? Ei ole itelle tullut vastaan kunnolla koskaan. (Kerran oisin useita vuosia sitten ehkä saanut, vähän epämääränen säätö ois ollut.) Oxycontinit on ainoa kunnon jarru mitä saa käsiinsä helposti. Tietty Subutexiä myös liikkuu runsaasti, mutta se ei pelaa millään lailla mulla enää. Tai ole toiminutkaan aikoihin.

Kuinkahan paljon oksikodoni IVnä on verrattavissa herskaan, molempia kokeneitten mielipiteet kiinnostais? Olen kuvitellut paljolti että herska olisi jotain aika samanlaista nousuiltaan etc? Euforisempaa? Keski-Suomen alueella ei ainakaan ole tullut kyllä herskaa vastaan yhtään tai kuullut että olisi ollut liikkeellä missään suunnalla täällä, liikkuneeko tätä ollenkaan täällä seudulla ja vielä pohjoisemmassa Suomessa?
Pohjosesta en tiedä mut Tampereel ei oo ku kaks kertaa tullu vastaan, ehkä en tunne tarpeeks jengiä, mut paskempaa ollu ku kunnon kontti vedot.
Ranskas vedin ruskeeta ni siel toimi paremmin ku mikään opioidi ikinä, mut kontit järkevämpi ostaa suomes jos haluu kunnon nousut ja muutenki turvallisempi annostella...

Skilla
Lepakko

Post by Skilla » Sat 23 Jun 2012, 18:45

mentalhell, heroiini on kuulemma sedatiivisempi kun taas monet jarrunipat mieltää oksikodonin stimuloivammaks jarruks

Skilla
Lepakko

Post by Skilla » Mon 25 Jun 2012, 19:33

en pystynyt (tai osannut) tuota edellistä viestiä edioita, joten jouduin tuplaamaan. noh, nyt on tääkin aine testattu :D sain tänään 0.2 ruskeeta heroiinia ulkomailta. ei jotenkin luonnistu toi chasing the dragon -tyyli multa, tai sitten en tajuu tän aineen hypeä. joku 0.1 on nyt kulunut ja voin kyllä sanoa että toimiihan tää. vahvin opioidi ennen tätä oli oksikodoni jaa voin kyllä handu pumpulla sanoa että nautin siitä paljon enemmän. tää on jotenkin ihan liian sedatiivistä. hengittäminen on jokseenkin työlästä ja nuokuttaa kauheesti mutta en koe tätä oloa mitenkään niin mahtavaks, autuas kyllä. poltin kyllä ekojen peltien jälkeen paukut ku kävin kaverilla ja nää kaks ei joidenkin mielestä sovi niin tiedä sitten. laatu on muiden samaa erää käyttäneiden, addiktien mukaan "ok".. en mä tiedä :O

jos sitä huomenna töiden jälkeen tutkisi lisää :cheers:

zerk
Moderator

Post by zerk » Mon 25 Jun 2012, 19:43

Aika jännää, moni on sanonut juuri noin, kun taas toiset toteavat asian olevan juuri päinvastoin. Lienee kiinni siitä, pitääkö nimenomaan enemmän siitä oxyn suorastaan pirteästä vaikutuksesta (vaikkakin omalla kohdalla myös oxy on isoilla annoksilla erittäin sedatiivista) vai enemmän morfiinityyppisestä raskaasta euforisesta nuokusta. Itse lukeudun noiden kahden välimaastoon ja viimeaikoina kiinnostus pollee kohtaan on taas herännyt. Kai mä sitä sittenkin voisin tyypata kerran ainakin.

Kerro ihmeessä lisää kunhan saat enemmän nautittua.
^^@_

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Mon 25 Jun 2012, 21:30

Pollen viehätyshän piilee nimenomaan nimenomaan niissä nousuissa, elimistöön joutuessaan se muuttuu suht nopeasti morfiiniksi ja kuosi muuttuu lähes samaksi minkä morfiinilla saa aikaan. Moni ei koe morfiinia läheskään niin euforiseksi kuin esim. oksikodonia(paitsi siinä IV-käytössä ilmeisesti). Meinaan, että heroiinia pitää piikittää tai polttaa kerralla kunnon dose, jotta ne nousut saadaan aikaan mihin porukka heroiinissa ihastuu. Sinänsä vitun paskaa kamaa - muuten pitäis kuosin olla aika tasoissa morfiinin kanssa paitsi piikittämällä tai kunnon dosen keuhkoon imaistessa pitäis heroiinin olla euforisin kaikista opioideista. Silloinkaan se olo ei kestä kuulemma pitkään, olo muuttuu kuulemma aika samaksi minkä morfiinilla saa ja on sitä samaa morfiininuokkumista sen muutaman tunnin.

Itsellähän ei ole kokemusta heroiinista eikä edes minkään opioidin piikittämisestä, mut aiheesta on tullut luettua ja oon käsittänyt et nimenomaan IV-käytössä tosi harva pitää mitään opioidia euforisempana kuin heroiinia. Hitaasti pikku doseja polttamalla kontti-olot voi tosiaan viedä voiton, varsinkin jos herska ei ole vielä hirveän hyvälaatuista :roll:

Tottakai yksilöllisiä nää jutut, mut näin oon käsittänyt... En kyllä todellakaan rohkaise ketään piikittämään tätä tavaraa :roll:

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Tue 26 Jun 2012, 02:24

Molempia kymmeniiä kertoja testanneena väittäisin, että heroiini on morfiinia mukavampaa vaikkei laskisi euforisempia nousuja. 6-monoasetyylimorfiini kuitenkin vaikuttaa alkuun aika pitkäänkin ja vaikutus on vähän pehmeämpi ja euforisempi. Myöskin allergiaoireet ja pahoinvointi on huomattavasti miedompaa heroiinilla. Toki ovat lähellä toisiaan. Esim. hyvää unikkoteekuosin huippua voi olla vaikea erottaa kvalitatiivisesti heroiinin vaikutuksista juurikaan muusta, kuin reippaammista allergiaoireista.

kodeiini/morfiini/heroiini-tyylinen opiaattipöhnä vaan ei ole kaikkien makuun. Varsinkin harvoin käyttävälle saattaa vaan väsyttää, allergiasoida ja aiheuttaa pahoinvointia (huimaus, oksetus). Sivuvaikutukset yleensä peittävät aika totaalisesti euforian alleen.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Tue 26 Jun 2012, 02:44

Käsittääkseni juuri pienemmän histamiinireaktion, vähemmän intensiivisen sedaation ja ylipäätään kokonaisvaltaisesti paremman sivuvaikutusprofiilinsa takia (verrattuna siis morfiiniin) Iso-Britanniassa sairaaloissa käytetään vielä melko yleisesti diamorfiinia. Herska on myös paljon potentimpaa kuin morfiini, josta on hyötyä ainakin injektoidessa subkutaanisesti, kun ruuttaan tarvitaan puolet vähemmän litkua.

Pelottaa vähän kuunnella tollasta läppää, kun morfiini jytisi intravenöösisti odottamattoman, törkeän kovaa - aika äkkiä hävis pelot siitä, että euforia jäis jonkun nausean ja kutinan jalkoihin. Päinvastoin, en ehtinyt huomata mitään epämukavia fiiliksiä, ku oli niin kiire keskittyä yrittämään tajuta sitä, miten voi tehä noin gutaa. Polakka vielä liikkuu täällä kuulemma katukaupassa varsin kohtuulliseen 20-30€ grammahintaan. En ole vielä pahemmin tehnyt tuttavuutta täkäläiseen herskanistiainekseen, mutta saa nähdä milloin sitä pienessä sievässä _______-kuosissa erehtyy ostamaan. Houkutuksia. :foil: