Heroiini

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Velho
LD50

Re: Heroiini

Post by Velho » Tue 15 May 2018, 14:19

Voiko #3 olla tosiaan +60% (tässä tapauksessa mainostettii 64% ja seassa 6% 3- ja 6-MAM vai mikä se 6-8xmorfiinia vahvempi olikaan.. ja lisänä papaveriini ja tebaiini ja noskapiini yms alkaloidit.)
Oon aina ollu sitä mieltä et brouni ois sen 60% maximissaa mut jos on puhistettuu tjsp ja nuo morfiinianalogit siihe mulaa
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero » Fri 18 May 2018, 10:49

Lyhyt vastaus : voi olla.

Velho
LD50

Post by Velho » Fri 29 Jun 2018, 06:52

Bulibumba wrote:
Sat 28 Oct 2017, 19:56
En tiedä kuuluisiko tämä ennemmin tuohon iv-topicciin mutta laitan nyt tänne. Iv-hommissa olen aloittelija, mutta lähinnä oksikodonia on tullut rännättyä joitakin kertoja. Päätin nyt kokeilla herskaa ja kummallakin kerralla pistoskohta turposi aika reippaasti :roll: . Konteilla ei ole koskaan tuota käynyt. Mietin vaan että onko muilla samoja kokemuksia ja arvauksia mihin tuo mahtaa liittyä? Ihan kivat kyydithän tuosta irtosi mutta enpä ajatellut kovin usein käyttää kuitenkaan ...
Ite ku olin reissaamassa saksassa ja ranskassa ni ku pääs suomee ni voi vittu kun molemmat käjet oli kipeet ja turvoksissa ja menin apteekista kyselee trombosolia jolloin farmaseutti sit puys näyttää ne kädet ja totes "ei se trombosoli nyt enää auta et otat jeti yhteyttä lääkäriin" ja sieltä tupsahti 5viikon HC antibiootti kuuri.... lekuri kysy että mitä oon pistäny ni vastasin heroiinia ja sit se oli täydessä taisteluvarustuksessa ja ne antibiootit sai mahan iha vitu sekasi.

Rolanderos
Karvakuono

Post by Rolanderos » Sun 01 Jul 2018, 16:29

Mikäs on porukan mielestä paras tapa polttaa #3 hepoa?

Minulla on vastaava piippu käytössä:

https://image.ibb.co/dX1B2J/pipe.png

Tämähän on varsin monipuolinen snaga.

Lasi mahdollistaa vapottamisen tai normistylen ja potkun takia voi vaikka huputtaa basen foliolla, niin ei mene harakoille. Lasi myös ei lämpene älyttömästi.

Sitten voi käyttää screeniä beississä ja polttaa NS. Normaalisti niiku bongiinkin.

Tai ehkä sekin natsais, että liekkiä alhaalta ja kamat beississä screenin päällä.

Mulla helposti palaa polle pohjaan kiinni, annokset on kuitenkin niin pikkuruisia, että vois koittaa mixaa vaikkapa 0,3:sen jauhettua röökiä.

Mutta mites tollasen #3 nokittaminen? kerran sekoitin veteen sitruunahappoa ja siitä sitten sormenpäällä kastelin nenukan. Kyllähän se pärisi, mutta ei jatkoon IMO.

Joskus tein tyhjään nenäsuihkeeseen, mutta se oli vissiin väärä suutin tai kokkasin huonosti, toimi se silti tovin.. mutta pakko kokeilla Uudestaan paremmilla seteillä .

Plugaaminen kokkauksella on silti #1 :left: :right:

Äh jatkan juttuu myöhemmin, kunhan saa sitä hyvää eka 8)

Velho
LD50

Post by Velho » Fri 13 Jul 2018, 21:46

OpportuNisti wrote:
Sun 23 Apr 2017, 17:23
Mites se on toiminut se italian villihevonen? Millä annoksilla ottanut?
Vähä myöhässä tulee vastaus mutten voi muutakuin olla samaa kuin kommentit mistä olin otteita ottanut. Eli päris kovemmin ku keilahallissa. Tuli alkuun otettua ~10-20mg jonka jälkeen hyvä että pysty lyllertää sänkyyn notkuilemaan ja emännällä oli xonea pumpussa jo valmiina jos tilanne ois lähteny lapasesta :doh:

Mut opioidi toleranssi ollu myös ihan katossa samoihi aikoihi