Heroiini

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
zerk
Moderator

Re: Heroiini

Post by zerk » Tue 26 Jun 2012, 03:20

Hitsi, nyt alko tehdä mieli polakkaa. :D Mulla on ollut tilaisuus saada tätä käsiini useita kertoja mutta jostain syystä olen kieltäytynyt. Jos tän vuoden puolella kokisin tämänkin.
^^@_

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Tue 26 Jun 2012, 03:35

zerk wrote:Hitsi, nyt alko tehdä mieli polakkaa. :D Mulla on ollut tilaisuus saada tätä käsiini useita kertoja mutta jostain syystä olen kieltäytynyt. Jos tän vuoden puolella kokisin tämänkin.
Höhö. Tossa frendin kanssa jauhettiin vähän paskaa ja jouduin jo suitsimaan, että jos käydään metskaan vasta huomenna. :left:

Skilla
Lepakko

Post by Skilla » Tue 26 Jun 2012, 05:57

kyllä vähän mielipide muuttu.. en malttanu olla paikallani oikeen eilen, niin tappo niitä euforioita. eilen kun menin peltien jälkeen petiin ja makasin ihan paikallani niin wittu, sehän tuntu aika saakelin hyvälle.. ja nyt tietysti kiinnostaa mennä töihin.. murrr.. tekis niin mieli alottaa aamut pikku pelleillä ja käyä kattoo lastenohjelmia :mrgreen:
'

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Tue 26 Jun 2012, 19:08

Sellasta viel piti sanoa, että vapottaminen on aika haasteellista. Ei välttämättä säväytä niin kovaa jos ei ole annokset (tavaran vahvuuteen nähden) ja tekniikka ihan kohdillaan. Ruskeata voi myös snorailla kolviin. Saa todennäköisesti paremmat nousut nokasta ja menee vähemmän hukkaan.

Skilla
Lepakko

Post by Skilla » Thu 05 Jul 2012, 12:45

ei se kauaa sitte kestäny ku pääs rajalle... :/ onneks tajusin ajois soittaa kaverille et tuo buprea ja nopeesti

Feya
OD

Post by Feya » Thu 05 Jul 2012, 13:14

Hoppa wrote:ei se kauaa sitte kestäny ku pääs rajalle... :/ onneks tajusin ajois soittaa kaverille et tuo buprea ja nopeesti
Ja tässä on oiva esimerkki, miksi olisi hyvä, ettei ihan joka skidi pääsisi huumeisiin käsiksi..

Varsinkin herska on sellanen aine, jota on maineensa takia jotenkin tosi siistii vetää, vaikkei se muita opiaatteja paljon kummoisempi ole ja riskit on heti astetta suuremmat.

Kyllä luonto lopulta korjaa ne typerimmät pois. Että vähän järkeä peliin, jookos?

Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 » Thu 05 Jul 2012, 15:22

Hoppa wrote:ei se kauaa sitte kestäny ku pääs rajalle... :/ onneks tajusin ajois soittaa kaverille et tuo buprea ja nopeesti
järjenkäyttö on tämän kans enemmän kuin suositeltavaa...
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Thu 05 Jul 2012, 21:44

Laadun vaihtelu tuosta tekee vaarallisen annostella. Muuten kyllä vetää yhtälailla oksikodonilla tai morfiinillakin yhtä helposti overit. Tarkkaan ja varovasti kannattaa joka uusi erä testata, tai voi tulla noutaja.

Feya
OD

Post by Feya » Wed 11 Jul 2012, 16:56

Mitäpä nyt tästä sanoisi..

Oon tyytyväinen, etten antanut odotuksieni liitää taivaissa, koska muuten olisin varmasti pettynyt. Älkää käsittänyt mua väärin; herska on kyllä loistava opiaatti, mutta jos perustaisi mielipiteensä pelkästään sen kuuluisaan maineeseen, voisi helposti luulla, että se on lahja jumalalta ja sen jälkeen mikään muu huume ei vaan ole enää tarpeeksi. Niissä maissa, jossa heroiinia vedetään todella paljon (esim. Yhdysvalloissa), sitä saa käsiinsä naurettavan helposti melkein joka kadun kulmalta eikä hintakaan ole paha, joten se on monille se ensimmäinen ja ehkäpä ainut vahva opiaatti. Ei ole siis mikään ihme, että se silloin tuntuu pelkältä paratiisilta.

Muihin opiaatteihin verrattuna polle muistutti varmaan eniten oksikodonia. Euforinen, sopivan nuokuttava (mutta silti pystyy hyvin toimimaan) ja huoleton olo, kuin mikään ei voisi mua häiritä. Nokitettunakin nousut olivat aikamoiset ja ensimmäisen puolen tunnin aikana oli vaikea lopettaa hymyileminen.

Mutta isoin (ja se on aika iso) miinus on lyhyt kesto. Jo parin tunnin päästä parhaat vaikutukset olivat poissa ja heti teki mieli ottaa lisää. Kuvittelin pystyväni säästelemään sitä kolmelle päivälle, mutta se kaikki meni periaatteessa heti. Pienoisia vieroitusoireita huomasin jo reilun 12 tunnin päästä viimeisestä lainista (takanani on tosin yli puoli vuotta opiaattien päivittäiskäyttöä).

Heroiini on siis hauska pähde, muttei mitenkään käytännöllinen - voin kuvitella nauttivani sitä aina silloin tällöin, vaikka viikonloppuna pitkän viikon päätteeksi.

Buprenorfiini on edelleen lempiopiaattini sen energian ja pitkäkestoisuuden vuoksi. En osaa vielä oikein päättää, mikä vahvemmista, ns. "viikonloppuopiaateista" on lempparini - oksikodoni, morfiini vai heroiini. Oksikodonissa on sentään laatu aina kohdallaan, herskassa se vaihtelee ja mukana saattaa olla vaikka mitä paskaa. Toisaalta mulla on esimerkiksi fentanyyli vielä kokeilematta, puhumattakaan trimetyylifentanyylistä, joten ehkä en tee vielä lopullista tuomiota.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 11 Jul 2012, 17:52

Feya wrote:, joten se on monille se ensimmäinen ja ehkäpä ainut vahva opiaatti. Ei ole siis mikään ihme, että se silloin tuntuu pelkältä paratiisilta.
Hmm. No helppohan sitä on saada sellainen ööö paratiisi fiilis oppareilla. Olihan ne ekat subu tai tramali nousutkin aika VOU VAU VOU... Herska ei ainakaan nokiteltuna nyt mitään niin erikoista, mut tosiaan, yleensä ne jotka hehkuttaa kaikista eniten on aloittanut vasta oppareiden käyttönsä useimmiten...

Joo siis täs setissä mitä nyt tuli hankittua, ite sanoisin, että sellainen 80 milliä vaikutti sillai, että tunnin ajan sukat pyöri jaloissa ja tuntu siltä, että vittu täähän kolahtaa, mut sitten tasaantui nopeasti ja päihtymishaluinen mieli halusi lisää. Hankala arvioida toleranssin kera sillai. Joka kerta meni yleensä niin, että tunnin päästä tuntui, että nyt pitäis saada lisää. Toisaalta hikikin puski koko ajan, kun nokitteli ton viikonlopun herskaa.

Ite tykkäsin ehottomasti tästä enemmän kuin kodonista mitä tän laadun perusteella osas sanoa. Jotenkin freesimpi olo, mut en tiiä, mitä sanois jos nyt ottais kodonia näihin toleihin... Silti muutaminen millien buprenousut antaa notkut parhaimmillaan koko yöksi ja vaikuttaa hiton pitkään joka jotenkin antais enemmän fiilistä sille, että vois ottaa vain perinteistä.

Viikonloppu oppariksi ehottomasti voisin silti ottaa herskan, mut väittäisin, että laskujen poistoonkin ois parempi perusbupre...

Hyvin myös pysty herskasta vaihtaan ihan saman päivän aikana takas bupreen ilman mitään suurempia ongelmia, ehkä vähän hitaammin bupre toimi, mut silti normaalisti.

En kyllä yhtään silti ihmettilisi jos heroiinia taskusta löytäisin aina rahatilanteen ja tarjonnan kohdalla ollessa... Hauskahan se on ees sitä päivittäistä oppariaan vaihdella ees vähän. :P

Hankala toisaalta sanoa mitään pienestä kokeilusta ja laadusta ei oikein osaa sanoa.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

FlyingH

Post by FlyingH » Thu 12 Jul 2012, 17:22

Heroiinissa on käsittääkseni se että se pitää heittää hihaan.. Ei se muuten varmaan muita vahvoja opiaatteja ihmeelisempi ole. En ole itse kokeillut.

Feya
OD

Post by Feya » Fri 13 Jul 2012, 23:57

FlyingH wrote:Heroiinissa on käsittääkseni se että se pitää heittää hihaan.. Ei se muuten varmaan muita vahvoja opiaatteja ihmeelisempi ole. En ole itse kokeillut.
Itselläni ei ole kokemusta, mutta sen verran mitä olen IV-käyttäjiltä kuullut niin se kyllä kuulosta siltä, ettei ole paljoa väliä heitätkö hihaan morfiinia vai herskaa, jos annos on vaan tarpeeksi iso niin oot täydellisessä pumpulitaivaassa.

Mutta itse tykkään nokittaa (tai syödä) huumeeni, joten vertailen niitä sen perusteella. Melkein kaikki toimii kuitenkin paremmin IV:nä.

FlyingH

Post by FlyingH » Sat 14 Jul 2012, 11:00

Feya wrote:
FlyingH wrote:Heroiinissa on käsittääkseni se että se pitää heittää hihaan.. Ei se muuten varmaan muita vahvoja opiaatteja ihmeelisempi ole. En ole itse kokeillut.
Itselläni ei ole kokemusta, mutta sen verran mitä olen IV-käyttäjiltä kuullut niin se kyllä kuulosta siltä, ettei ole paljoa väliä heitätkö hihaan morfiinia vai herskaa, jos annos on vaan tarpeeksi iso niin oot täydellisessä pumpulitaivaassa.

Mutta itse tykkään nokittaa (tai syödä) huumeeni, joten vertailen niitä sen perusteella. Melkein kaikki toimii kuitenkin paremmin IV:nä.
Puhuit vaan tosta heroiinin legendaarisesta maineesta, niin eiköhän se suurimalta osin tule juuri iv-nousuista ja Yhdysvalloissakaan tuskin harvalla on ensimmäinen opiaattikokemus heroiini. Köyhimmillä alueilla voi olla näin, mutta luulisin että sielläpäin menee yleensä kaavaa kodeiini->oksikodoni->heroiini

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Sat 14 Jul 2012, 12:48

Joo siis ideahan on, et heroiini läpäisee aivoveriesteen nopeammin kuin muut opioidit(tai 6-MAM ja morfiinihan heroiinissa eniten pärisee), jolloin nousut on paljon intensiivisemmät nimenomaan IV-käytössä... Nokittaessa aine imeytyy muutenkin niin hitaasti verrattuna suoraan verenkiertoon pistämiseen, ettei tällä aivoveriesteen läpäisynopeudella ole väliä ja heroiini tuntuu samalta kuin mikä tahansa opioidi.

Feya
OD

Post by Feya » Sat 14 Jul 2012, 14:38

FlyingH wrote:Puhuit vaan tosta heroiinin legendaarisesta maineesta, niin eiköhän se suurimalta osin tule juuri iv-nousuista ja Yhdysvalloissakaan tuskin harvalla on ensimmäinen opiaattikokemus heroiini. Köyhimmillä alueilla voi olla näin, mutta luulisin että sielläpäin menee yleensä kaavaa kodeiini->oksikodoni->heroiini
Oon viettänyt paljon aikaa Amerikassa ja kyllä se heroiini on vaan monelle se ensimmäinen opiaatti. Hydrokodoni on kyllä teinien keskuudessa yleistä ja kodeiiniakin käytetään, mutta ne ovat yleensä eri porukkaa kuin ne herskan päivittäiskäyttäjät. Heroiinia saa niin helposti, että moni koittaa sitä ensin ja vasta sitten esim. oksikodonia tai hydromorfonia.

Ulkomaalaisia foorumeita lukemalla on usein hankala saada kuvaa jonkun maan todellisesta huumeiden käytöstä, koska kuten täällä Vaultissakin, ne ihmiset jotka päätyvät kirjoittelemaan nettiin huumeiden käytöstään eivät yleensä edusta keskiverto-käyttäjää.
SahkoinenVelho wrote:Joo siis ideahan on, et heroiini läpäisee aivoveriesteen nopeammin kuin muut opioidit(tai 6-MAM ja morfiinihan heroiinissa eniten pärisee), jolloin nousut on paljon intensiivisemmät nimenomaan IV-käytössä... Nokittaessa aine imeytyy muutenkin niin hitaasti verrattuna suoraan verenkiertoon pistämiseen, ettei tällä aivoveriesteen läpäisynopeudella ole väliä ja heroiini tuntuu samalta kuin mikä tahansa opioidi.
Pointtini oli, että ne kaikkein vahvimmat opiaatit pärisee isoilla annoksilla IV-käytössä jo niin lujaa, että harva varmaan oikeasti välittää, onko se nyt herskaa vai vaikkapa morfiinia.

Mutta mun mielestä tästä on vähän turha puhua täysin teoreettiselta pohjalta, kun kellään meistä ole asiasta käytännön kokemusta. Erittäin hyvälaatuinen polle on ehkä teoreettisesti kaikkein parasta, mutta sen laatu vaihtelee huomattavasti ja on paremmissakin piireissä yleensä aika paskaa. Varmaan juuri sen takia oon niin useasti kuullut, ettei edes hihaan heitettynä herska voita morfiinia. Tai oksikodonia. Tai fentanyyliä. Mielipiteitä on monia.

maikkum

Post by maikkum » Sat 14 Jul 2012, 15:52

Pidän herskaa ylihehkutettuna kamana. Iselläni tuli suuri pettymys aina uudestaan ja uudestaan, riippumatta maasta tai tilanteesta. Alle kymmenen kertaa on tullut kokeiltua nasaalisti tai polttamalla. Suomessa en ole heroiinia kokeillut, vaikka sitä on täälläkin tarjottu.

Koukuttavuus ja OD-riski on kyllä huipussaan, mutta kuten tuossa ylempänäkin taidettiin aiemmin jo mainita, karsiutuupa niitä palikoita pois pyörimästä.

Itse en ko. paskasta koskaan maksaisi.

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Sat 14 Jul 2012, 17:20

Feya wrote:Pointtini oli, että ne kaikkein vahvimmat opiaatit pärisee isoilla annoksilla IV-käytössä jo niin lujaa, että harva varmaan oikeasti välittää, onko se nyt herskaa vai vaikkapa morfiinia.
Varmast siis joo. Iso osa heroiinistahan metaboloituu morfiiniksi tosi nopeasti, joten sen vaikutus on tosi paljon morfiinin kaltainen. Toi 6-MAM taitaa kuitenkin olla ihan eri tavaraa ja hyvässä heroiinissa se nimenomaan tekee vaikutuksesta euforisemman. Menee kyl ihan turhaks jahkaamiseks tosiaan vaikka itseäni aihe kiinnostaakin.

http://www.bluelight.ru/vb/threads/3643 ... -vs-Heroin

Siin on ihan jännää keskustelua, porukka näköjään rankkaa IV-käytössä euforisimmiks opioideiksi heroiinin, morfiinin ja hydromorfonin, muut tulee sit ilmeisesti perässä kauempana...

FlyingH

Post by FlyingH » Sat 14 Jul 2012, 19:44

Kyllä uskon että monet käyttäjät välittää onko se heroiinia vai morfiinia. Sama juttu on että kyllä erilaiset MDMA pohjaiset niitit toimii varmasti hyvin, mutta puhdas kristalli MDMA on silti eri asia.

zerk
Moderator

Post by zerk » Sat 14 Jul 2012, 19:58

FlyingH wrote:Kyllä uskon että monet käyttäjät välittää onko se heroiinia vai morfiinia. Sama juttu on että kyllä erilaiset MDMA pohjaiset niitit toimii varmasti hyvin, mutta puhdas kristalli MDMA on silti eri asia.
Täh? Tää meni nyt vähän ohi. Miten toi nyt on sama asia? :D

Keskustelin tästä asiasta opioideja pitkään suonensisäisesti käyttäneen kaverin kanssa (mulla on itse kokemusta ainoastaan iv morfiinista ja oksikodonista, heroiinia en ole kokeillut koskaan) ja sen tuomio oli sama mikä on kuultu jo moneen otteeseen: hyvälaatuisella heroiinilla saa usein vähän kovemman rushin ja kuosi saattaa olla aavistuksen vähemmän sedatiivinen, kuin mitä morfiinilla. Mut tuon lisäksi ei eroja kuulemma ole juuri ollenkaan ja kyseinen kaveri ottaisi milloin vaan mielummin morfiinia, kuin keskilaatuista heroiinia. Hydromorfonista sain sellaista palautetta, että iv- rush on hiton intensiivinen mut sen jälkeen kuosi on kuulemma tosi keskinkertainen - jää selkeesti kakkoseksi morfiinille.

Mun on jollain tavalla vaikee kuvitella kovempaa rushia, kuin mitä iv morfiinilla sain. Se oli niin kokonaisvaltaisen uskomaton tila, että en mä tiedä millä tavalla sitä vois enää parantaa. Tästä syystä mulla ei ole edes halua kokeilla pollen rännäämistä. Nokkaan mä kyllä haluan sitä kokeilla. Mut jos rushia haluun ni morfiini on ykkösvaihtoehto.
^^@_

FlyingH

Post by FlyingH » Sat 14 Jul 2012, 21:15

Joo no tarkemmin ajatellen ei siinä vertauksessa mitään järkeä olutkaan :D palataan asiaan jos omakohtaisia kokemuksia aiheesta löytyy.. sori OT

fox
Psykonautti

Post by fox » Sun 22 Jul 2012, 00:49

asken tuli kokeiltua nyt ensimmaista kertaa. polttamalla, 0,1g korkeintaan.. opiaattitolet tosi alhaalla nykyaan niin eipa tata varmaan kauheesti enempaa ees tarvitse. tassa nyt kuulostelen oloja, tuntuu et alkaa pikkuhiljaa toimii paremmin ja paremmin... jos ei sano tan enempaa, niin sit otan viel vaha lisaa. aika jumiin kyl veti kun ei tasta tekstistakaan nyt tuu oikein tan kummempaa... :left: :right:
pitaa raportoida myohemmin lisaa 8)

Skilla
Lepakko

Post by Skilla » Sat 11 Aug 2012, 10:59

taas maisteltu tätä herkkua.. :P pai päivää sitte pussukat sain. kolviin ottanut jonki verran mutta opin myös jahtaamaan lohikäärmettä :love: oikeen kiva alottaa aamu pikku nokilla, aamukahvilla ja sitte buusteriks vielä pellit.. kivasti sirkat buustaa nuokkui :)

np. http://www.youtube.com/watch?v=ciNCqLZGpl8 - Peggy Lee - It's a good day

HenkkA_
Psykonautti

Post by HenkkA_ » Sat 11 Aug 2012, 12:48

Törmänny viimeaikoina ja testaillukkin, mut kertaaka ei oo vetäny vertoja kunnon oksikodoni vedoille puhumattakaan oksikodoni+midatsolaami iv kombolle.
Varmasti ulkomailla menis ykköseks

Micke
Psykonautti

Post by Micke » Sat 11 Aug 2012, 23:24

Itse aikoinani maksanut gemmistä(!!!) 60€ frendihintaa, toisaalta 40€ 0,1g josta 2 voi vetää koko illan pelliltä/iv. Laatu vaihtelee hemmetisti, tullin miedoin saalis on ollut 4% ja vahvin 96%. Kannattaa uskoa myyjää tässä asiassa, ennemmin kokeilee ensin laatua.. En enää ottaisi ellen koko elämää pääsisi pumpulissa elämään.. Toisaalta en tahtoisi koko elämää elää päihteiden alaisena ellei KAIKKI pohja elämästä katoaisi.. Hyvinä aikoina sai samantien folion eteen kun kävi parilla frendillä.. Tämä siis näitä parempia laatuja. Tuo hinta oli alhainen tuossa paskassa herskassa, koska sitä sai vetää sen gemmin ennenkuin alkoi toimimaan.. :roll:

Kontit ovat kuitenkin tasa-laatuisia.. Kyllä silti hyvää herskaa ennemmin käyttäisi, ehdottomasti paras oppari... Parhaita pitää ottaa aina todella varovasti ja pitäen kunnon taukoa. 3pv oli itselleni max jota otin putkeen..
Still looking for something....

rissu
Karvakuono

Post by rissu » Mon 13 Aug 2012, 17:43

Tämä on kyllä todellakin ihan saatanan koukuttavaa paskaa. Muutamia kertoja tätä kiskonut ja joskus kun istuskelen yksin ja on tylsyyttä ilmassa niin maistan ja haistan suussa herskan vaikka en sitä olisi pitkään aikaan nähnytkään :foil:. Budipäät vois verrata tätä siihen kun hikihaisee jossakin ja tulee mieleen budintuoksu :) .
Se koukku minkä herskasta saa on yhtä vältettävissä kuin muillakin huumeilla. Tää vaan jostain syystä tulee sit uniinki :cheers:.
Jos tää setti maksais 20e/g ja olisi 99% putsia niin sitä vois narkata urakalla. Ei näillä hinnoilla. Ennemmin vedän oxykodonia. Eipähän kuole heti jos laatuvaihtelee.

Skilla
Lepakko

Post by Skilla » Wed 05 Sep 2012, 11:12

tätä on tullu taas 2 päivää fiilailtua.. pitää ottaa nyt tauko ettei tuu lenssua :P kokeilin eilen myös iv. oli se aika hurjaa, mut en jostain syystä tykänny (BLAOW!). tuli jotenki tosi epätodellinen olo moneks tunniks. ei mitään nauseaa ym. myös huomannu että snoraillessa tulee erilainen high kun pelliltä, jotenki kokonaisvaltaisempi. aamut on hvä alottaa linjoilla (pienempi od riski) ja sit päivän mittää vapotella et on kokoaja hyvis.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Wed 10 Oct 2012, 11:29

No huhhuh. Puhtaan "WOAH, FUCKED UP... DRUGS!" -fiiliksen pohjalta IV-koksu pesee kaikki, mut piti tota polleakin sit rännätä. Hui saatana mitä kyytiä.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Thu 11 Oct 2012, 15:01

Eri pitoisuusia on ollut. Ekasta setistä 25mg oli sopiva annos, joskaan ei yhtä ei intenisiivinen kuin vaikkapa 40mg morfiinia.

Toka oli sellasta paskaa että kyllä toimi, mut aluks ei näyttänyt sanovan mitään, ja sit viimein ku töötättiin 0,1g niin huomattiin et toimiihan tää vähän.

Parasta mitä on tullu tähän vastaan tykitin 50mg, ja poltin heti perään piipullisenf frreebase -kolaa; semi-speedball?)

Skilla
Lepakko

Post by Skilla » Wed 17 Oct 2012, 15:20

Nyt tullut se suolamuotokin testattua. Tuntu toimivan huomattavasti paremmin nasaalisesti. IV en huomannu kauheesti eroa ku väsäili brunskin sitruunahappoon. Eiku oliha siin hcl stydimmät notkut. Oli se kyllä huomattavasti kalliimpaakin.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Tue 23 Oct 2012, 04:37

Joo-oh, kun tarpeeksi laittaa ruuttaan niin kyllä tää mopon pesee. Kumpikaan ei pahemmin oksettanut, kutitti aika reilusti, mut hepo humahti vielä mojovammin päähän, minkä jälkeen melko autuas ja painava sedaatio. Rokkenrol.