Fenatsepaami (Phenazepam)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
tRip
Me Gusta

Re: Fenatsepaami (Phenazepam)

Post by tRip » Mon 03 May 2010, 01:38

on se kumma miten eri bentsot eri ihmisil toimii..

mä saatan vahingos kiskoo tyylii kolmesataa millii tätä ja ihmetellä kahen viikon bläck outtii..
jos on pulverii..

pillerein vähä eri..

mutku ei tunnu missää koko bentso, ni täh :mrgreen:
Keep it unreal.

_Melba
Kameleontti

Post by _Melba » Mon 03 May 2010, 10:03

Sekasi eilen sekasin aamula sekasinpäivät tää on sekavvaa :// :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Mon 03 May 2010, 20:36

_Melba wrote:Sekasi eilen sekasin aamula sekasinpäivät tää on sekavvaa :// :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sinäpä sen osuvasti kiteytit :)>
Keep it unreal.

LD50
Apteekki

Post by LD50 » Thu 06 May 2010, 22:35

Ei vittu. Glyseroliin tuota liuottelin, liukenee btw vitun paskasti, vaikka 100 asteessa liuottais. Jossain vaiheessa oon menny pussin räpeltämisen jälkeen koskemaan huuliini/suuhun, luultavasti järsiny taas kynsiä. Voitte arvata mitä tapahtui. :D . Yhtäkkiä iski ihan vitun kovaa, ajattelin että jwh:ta(liuotin aiemmin) vahingos joutunu, kun tuli niin outo olo verrattuna bentso-oloon. Seurauksena äärimmäisen sekava olo, mitä muilla bentsoilla ei oo tapahtunu(nimenomaan minulla ei oo tapahtunu). Kömpelö kävely, näkö heittää pitkin vittuja, parin minsan blackoutteja sielä sun täälä ajallisesti jne.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car

zan
Apteekki

Post by zan » Fri 07 May 2010, 17:28

LD50 wrote:Ei vittu. Glyseroliin tuota liuottelin, liukenee btw vitun paskasti, vaikka 100 asteessa liuottais. Jossain vaiheessa oon menny pussin räpeltämisen jälkeen koskemaan huuliini/suuhun, luultavasti järsiny taas kynsiä. Voitte arvata mitä tapahtui. :D . Yhtäkkiä iski ihan vitun kovaa, ajattelin että jwh:ta(liuotin aiemmin) vahingos joutunu, kun tuli niin outo olo verrattuna bentso-oloon. Seurauksena äärimmäisen sekava olo, mitä muilla bentsoilla ei oo tapahtunu(nimenomaan minulla ei oo tapahtunu). Kömpelö kävely, näkö heittää pitkin vittuja, parin minsan blackoutteja sielä sun täälä ajallisesti jne.
liuoitata yli 60% alkoon!!!!! ja lämpimään sellaiseen, eli 50c

lahke

Post by lahke » Fri 07 May 2010, 20:11

nojaa.. maailmankaikkeus varoittelee, mutta kuitenkin laitoin 500mg tilaukseen. saas nähdä mitä tapahtuu kun se kolahtaa postilaatikkoon.
loppukesä zombina Electric Wizardin kanssa? =d

zan
Apteekki

Post by zan » Fri 07 May 2010, 20:58

zan wrote:
LD50 wrote:Ei vittu. Glyseroliin tuota liuottelin, liukenee btw vitun paskasti, vaikka 100 asteessa liuottais. Jossain vaiheessa oon menny pussin räpeltämisen jälkeen koskemaan huuliini/suuhun, luultavasti järsiny taas kynsiä. Voitte arvata mitä tapahtui. :D . Yhtäkkiä iski ihan vitun kovaa, ajattelin että jwh:ta(liuotin aiemmin) vahingos joutunu, kun tuli niin outo olo verrattuna bentso-oloon. Seurauksena äärimmäisen sekava olo, mitä muilla bentsoilla ei oo tapahtunu(nimenomaan minulla ei oo tapahtunu). Kömpelö kävely, näkö heittää pitkin vittuja, parin minsan blackoutteja sielä sun täälä ajallisesti jne.
liuoitata yli 60% alkoon!!!!! ja lämpimään sellaiseen, eli 50c
tulliin se jää, heh :) toiovtaan et tulee rajanyli millasta lantrinkia oot aatellu?
itse huomannu 60% pohjan poikaan, jos se lähetys sulle tulee lantraa puoleenlintraan se jauhe, niin tulee 1mg/ml.

surly
Lepakko

Post by surly » Sun 09 May 2010, 20:48

Tää on rakenteeltaan lähimpänä bromatsepaamia joten luultavasti samanlainen liuokoisuus. Eli ei veteen, huonosti etanoliin mutta helposti puhtaaseen etikkahappoon(jääetikka). Toisaalta ei taida olla kovin hyvä idea käyttää etikkahappoa liuottimena...
Times are tough, huh, bud?

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Sun 09 May 2010, 21:10

surly wrote:Tää on rakenteeltaan lähimpänä bromatsepaamia joten luultavasti samanlainen liuokoisuus. Eli ei veteen, huonosti etanoliin mutta helposti puhtaaseen etikkahappoon(jääetikka). Toisaalta ei taida olla kovin hyvä idea käyttää etikkahappoa liuottimena...
Mikä ettei, jos helposti ja halvalla saa jääetikkaa. Pitäis vaan laimentaa isoon vesilasiin tai neutraloida happo jollain emäksellä (vaikka ruokasoodalla) ennen nauttimista.

Toisaalta, 99% asetonia tai isopropanolia saa melko halvalla ja molemmat haithtuvat nopeasti. Hyviä liuottimia, jos on aikaa odotella hetki liuottimen haihtumista, tai jos haluaa tehdä fenatsepaami blottereita. Propyleeniglykoli, glyseroli tai dmso on varmaan parhaita jos saa helposti bulkkihintaan. dmso:lla vois tiputtaa iholle ja antaa imeytyä.

Vahva etanoli kyllä toimii, mutta on alkosta ostettuna hintavaa tavaraa.

Banch
Karvakuono

Post by Banch » Mon 10 May 2010, 22:41

Luokitellaanko fenatsepaami samalla tavalla kuin MDPV, eli ei muuta kuin sakot tulee jos kiinni jää? Jos tietoa muusta, kertokaas.

peltsi
OD

Post by peltsi » Mon 10 May 2010, 23:22

Joo oon miettiny samaa ku lääkeainehan toi on mut eiks bentsodiatsepiinit kuitenkin luokitella huumausaineiks jos ei oo respaa niihin?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Mon 10 May 2010, 23:34

lääkeaineitahan nua bentsot O ..
ainaki ihan normirepsalla niitä määrätää :foil:

fenatsepaamii ny haluiskaa respal :coool:
Keep it unreal.

peltsi
OD

Post by peltsi » Tue 11 May 2010, 02:41

triphip wrote:lääkeaineitahan nua bentsot O ..

Nii määrätää ja lääkeainetahan ne on mut jos jäät kiinni laittomista bentsoista ni kyl ne mun mielestä huumausaineiks luokitellaan eli huumausainerikos tulee.
*Johnny Cash - hurt*

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Tue 11 May 2010, 09:04

peltsi wrote:
triphip wrote:lääkeaineitahan nua bentsot O ..

Nii määrätää ja lääkeainetahan ne on mut jos jäät kiinni laittomista bentsoista ni kyl ne mun mielestä huumausaineiks luokitellaan eli huumausainerikos tulee.
Mitäköhän jos on vaikkapa neljään bentsoon respa, ja sit jäisin kiinni jostain fukin fenatsepaamista, ni oisiksmä kriminaali vai hUllU..?
Valaiskoon joku tietävä asiaa miten toi lääkeaineluokitustsydeemi menee.

esim. jos mul on respa amfetamiiniin, saisinko tilattua sitä ulkomailta vaan näyttämällä tullin sedille respaa?

ihmettouhuu koko lääkeainetsydeemi.

eikä enää o ees lääkelaitosta olemassa vaan se on joku fukin kwdJWOQ, vähänku itella aka posti.. murr
Keep it unreal.

lonecell

Post by lonecell » Tue 11 May 2010, 12:01

peltsi wrote:Joo oon miettiny samaa ku lääkeainehan toi on mut eiks bentsodiatsepiinit kuitenkin luokitella huumausaineiks jos ei oo respaa niihin?
Fenatsepaami ei ole huumausainelistalla vaikka aika moni muu bentsodiatsepiini on.

Lista huumausaineina pidettävistä aineista löytyy esim. täältä.

zan
Apteekki

Post by zan » Tue 11 May 2010, 22:47

lonecell wrote:
peltsi wrote:Joo oon miettiny samaa ku lääkeainehan toi on mut eiks bentsodiatsepiinit kuitenkin luokitella huumausaineiks jos ei oo respaa niihin?
Fenatsepaami ei ole huumausainelistalla vaikka aika moni muu bentsodiatsepiini on.

Lista huumausaineina pidettävistä aineista löytyy esim. täältä.
niin miten tuo nyt sitten menee, koska ei ole huumausaine, ei pitäisi periaatteessa saada törkeetä ratti syytettä. jonku syytteen saa se on varma tässä nihilisti valtiossa

lonecell

Post by lonecell » Wed 12 May 2010, 13:24

zan wrote:niin miten tuo nyt sitten menee, koska ei ole huumausaine, ei pitäisi periaatteessa saada törkeetä ratti syytettä. jonku syytteen saa se on varma tässä nihilisti valtiossa
Ei sen kai ole mitään väliä, rikoslain mukaan huumaavan aineen alaisena ajeleva voidaan tuomita törkeästä rattijuopumuksesta ja huumaavalla aineella tarkoitetaan mitä tahansa suorituskykyä heikentävää lääkettä. Törkeys kai edellyttää jonkinlaista vaaran aiheuttamista muille, varmaan on ihan tuurista ja tuomarista kiinni että tulkitaanko sellaista olleen vai ei.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 13 May 2010, 01:33

Mitenköhän sitä tulkitaan, kun saa vähänkaikkeehuumeitajarauhottavia&pöhnäyttäviä, ni voiksmä respoi näyttämällä jatkaa matkaani jos multa esim. löytyy bout kaikkii huumeit verestä paitsi kannabista kun ja jos tai kun poliisi sattuis pysäyttää ja ihmetteleen mun sekavuustilaani, tai skarppiuttani..?

vähän kärjistettynä tietty toi skenaario.. ehkä
taino, korttiahan mulla ei enää o ku mukamas liikaa kolmiolääkkeitä.

oli nyt ehkä vähän sekavaa tekstii.. koittakaa vaik löytää joku punanen tai ultravioletti lanka sielt jostai

oho, vähän offtopiciks ny meni :foil:
Keep it unreal.

lonecell

Post by lonecell » Thu 13 May 2010, 12:22

triphip wrote:Mitenköhän sitä tulkitaan, kun saa vähänkaikkeehuumeitajarauhottavia&pöhnäyttäviä, ni voiksmä respoi näyttämällä jatkaa matkaani jos multa esim. löytyy bout kaikkii huumeit verestä paitsi kannabista kun ja jos tai kun poliisi sattuis pysäyttää ja ihmetteleen mun sekavuustilaani, tai skarppiuttani..?
Joo, paitsi että reseptilääkkeistäkään ei saa olla sellaisessa kunnossa et ajokyky on heikentynyt. En sit tiedä miten sitä mitataan tossa tapauksessa, tarvii varmaan ajaa joku kolari et saa syytteen.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Fri 14 May 2010, 17:22

tulihanb ne sieltä! aika äjänny bentso. aika isoja ottanu jo ilman tolee mut ihan chillisti rentouttaa ja semmone olo et tiiä mitä tässä vielä keksii. TYKKÄÄN <3 nyt pohjilla 6mg phenaa sit äske 6mg lisää
eli 2millin shotti ja 2millin shotti.. myöhemmin ehkä vielä 1 2millin :D ihanaaaaa . tää ei lähe kässisrä
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

peltsi
OD

Post by peltsi » Sat 15 May 2010, 19:51

SadPanda wrote:tulihanb ne sieltä! aika äjänny bentso. aika isoja ottanu jo ilman tolee mut ihan chillisti rentouttaa ja semmone olo et tiiä mitä tässä vielä keksii. TYKKÄÄN <3 nyt pohjilla 6mg phenaa sit äske 6mg lisää
eli 2millin shotti ja 2millin shotti.. myöhemmin ehkä vielä 1 2millin :D ihanaaaaa . tää ei lähe kässisrä
Joo ei lähde ei..täysin kontrolloitavissa tää bentso :roll: :heh:
*Johnny Cash - hurt*

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Sat 15 May 2010, 20:47

Benjamiineissä on se ikävä puoli kun ottaa vähän liikaa, ettei ite tajua olevansa vähän hitaalla.

peltsi
OD

Post by peltsi » Mon 17 May 2010, 02:49

eNZYMe wrote:Benjamiineissä on se ikävä puoli kun ottaa vähän liikaa, ettei ite tajua olevansa vähän hitaalla.
Ja etenkin tässä benjamiinissa IMO.

Mites on pistetäänkö zanille banaania? ^^
Mitä vitun pelleilyä tää nyt on!!!?? :shock: :evil:
*Johnny Cash - hurt*

lahke

Post by lahke » Mon 17 May 2010, 03:00

peltsi wrote:
eNZYMe wrote:Benjamiineissä on se ikävä puoli kun ottaa vähän liikaa, ettei ite tajua olevansa vähän hitaalla.

keltainen kortti vähintään o.O aihetta kyllä punaiseenkin.. :fff cmoon hei..

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sat 22 May 2010, 10:38

mä oon vieläki sekai tästä enkä osaa kirjottaaa typoomatta..... eilen ku otin bupee pääle nin en oo koskaaq ollu näin nuokuis... mniile jotka osaa pitää parisssa 4milliss päiäs ok mut ei niile (me) jotka vedetään 30-40miliii päivä liutkuu mis on 1ml/3mg phenaaa :S

zan
Apteekki

Post by zan » Sat 22 May 2010, 15:25

lahke wrote:
peltsi wrote:

keltainen kortti vähintään o.O aihetta kyllä punaiseenkin.. :fff cmoon hei..
mistä mulle banaania? kirjottanu moneen päivään.
ja panda....tiedät mitä sillä benjollal pitäs eka tehä....

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 23 May 2010, 00:15

zan wrote:.tiedät mitä sillä benjollal pitäs eka tehä....
Viedä riksuun huumeidenpolttolaitokseen tuhottavaksi, tai sit vaan ongelmajätteisiin.

muistinhan tää bentso vie täysin överikäytettynä, ni siin mielessä en nyt lähtis mitää häzmäkkää täst sen enempää.
Itelläki parin viikon bläk outei tästä bentsosta, ni... ymmärrän.. tavallaan. yritän ymmärtää.

mut kuhan zan jatkossa tajuut.. Oikeesti.
Keep it unreal.

peltsi
OD

Post by peltsi » Sun 23 May 2010, 12:52

zan wrote: mistä mulle banaania? kirjottanu moneen päivään.
ja panda....tiedät mitä sillä benjollal pitäs eka tehä....
Olet kirjoitellut.
Selitin sulle jo asian. Jos pitää kiskoo vintti pimeeks ni roudaa vaik kone muualle ni ei tapahdu ikäviä vahinkoja.
Vittu tää bentso ei kyl sovi kenellekään stna. :x
*Johnny Cash - hurt*

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sun 23 May 2010, 13:14

oon jopa mielissäni ettei tätä mulla enää ole.. ja pääkin täysin selvä (en silti menisi moittimaan tätä jos tätä ottaisi ottaa silleen inhimillisesti) itelle ei sovi

s

zan
Apteekki

Post by zan » Wed 26 May 2010, 17:39

SadPanda wrote:oon jopa mielissäni ettei tätä mulla enää ole.. ja pääkin täysin selvä (en silti menisi moittimaan tätä jos tätä ottaisi ottaa silleen inhimillisesti) itelle ei sovi

s
otetaan ihimillisesti :) juohan ne viiniäki ruoan kans Ranskassa