Fenatsepaami (Phenazepam)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
mentalhell
Kameleontti

Fenatsepaami (Phenazepam)

Post by mentalhell » Fri 11 Apr 2008, 11:20

Kokemuksia tuosta bentsodiatsepiinistä? Kaikki muuki tieto tervetullutta mitä ei google kerro.

http://en.wikipedia.org/wiki/Phenazepam

bol
Kameleontti

Re: Fenatsepaami (Phenazepam)

Post by bol » Fri 11 Apr 2008, 15:15

Anonyymi

Post by Anonyymi » Wed 16 Apr 2008, 00:30

Pärisee ja paukkuu. Ei saatana minkälainen meno 40mg stillnoctejen jälkeen ...

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Mon 21 Apr 2008, 19:21

Hyvä bentsoha tää on, kestää vaan kauan. Isomma annokse ku ottaa ni kestää seuraavan päivänki bentsois. Ryynikännit lähtee niiku xanoreil, mitä xanoreita kokeillu ni samantyylinen mut ei niin mukava olo ja väsyttävämpi. Mut ei paha, ei.

Usoda
LD50

Post by Usoda » Tue 08 Jul 2008, 15:00

Mukavasti toimii, jo pienellä annostuksella.
Millä keinolla muuten yleensä mittaatte annoksen?
Itse käytän 0,001mg tarkkuuden vaakaa kun silmämäärin mittaaminen tämän aineen kanssa olisi turhan vaarallista (pienikin murukasa toimii).
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava

Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni » Wed 06 Aug 2008, 05:32

Liukeneeko tää shitti nyt veteen, alkoholiin vai kumpaankaan? Ristiriitasta tietoa liikkeellä...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Wed 06 Aug 2008, 05:59

Tofupekoni wrote:Liukeneeko tää shitti nyt veteen, alkoholiin vai kumpaankaan? Ristiriitasta tietoa liikkeellä...
Löytyy kyllä yllättävän vähän tietoa ja ristiriitaista tietoa. Mitä googlella katsoin äkkiä niin veteen ei liukene ja alkoholiinkin ilmeisesti aika heikosti. Normaali annos 0.5 - 1 mg, eli todella pienista annoksista kyse.

Jossain sanotaan että liukenis lämitettyyn vahvaan etanoliin. Tän kanssa saa kyllä olla pirun varovainen jos jauheesta mittailee.

lanttu
Apteekki

Post by lanttu » Wed 06 Aug 2008, 09:38

eli fenatsepaami ei ole vesiliukoinen ja liukenee alkoholiin yök eli oman pohdinnan mukaan kuten xanor esim on diatsepaami on vesiliukoinen niin fenatsepaami on rasva näin ainaki olettaisin :roll:
wtf

Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi » Wed 06 Aug 2008, 13:36

supress wrote:eli fenatsepaami ei ole vesiliukoinen ja liukenee alkoholiin yök eli oman pohdinnan mukaan kuten xanor esim on diatsepaami on vesiliukoinen niin fenatsepaami on rasva näin ainaki olettaisin :roll:
Mitä? Eihän alpratsolaami ja diatsepaami ole vesiliukoisia...

Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni » Thu 07 Aug 2008, 13:51

Mitä sanoisitte, onko tän tilaaminen menolippu helvettiin, kun kerralla saa tyyliin 1000 annosta ja tän addiktiopotentiaali on ilmeisen kova?
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Thu 07 Aug 2008, 13:56

Tofupekoni wrote:Mitä sanoisitte, onko tän tilaaminen menolippu helvettiin, kun kerralla saa tyyliin 1000 annosta ja tän addiktiopotentiaali on ilmeisen kova?
Saman verran kun muillakin bentsoilla. Olen kans tuota katsonut nettikaupasta että halpaa ja toimivaa olisi.

Jos 1mg kapseleita saisi tarkkaan mitattua niin se on puoli voittoa. Nesteasuspensio voi olla huonompi idea siinä mielessä että pienessä bentsokuosissa tulee joskus tyhmiä ideoita ja mittasuhteet saattaa heittää. Olen muutaman annosteluvirhe tarinan tämän aineen osalta bluelightista lukenut.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 11 Oct 2008, 14:06

Melkoisen koomauttava/väsyttävä bentso.. ja kestää oikeesti tosi pitkään. Joka ei välttämättä ole niin kiva juttu jos ottaakin 'vähän liikaa.'
Tai noh, seuraava päivä sitten onkin vaan tokkuraa.

Ahdistusta ei oikeen tahdo poistaa tämä bentso. Väsyttää vaan. Mut ihan mukava.

Ja ei muuten pahemmin muistikuvia siltä ajalta kun tota vetelin. Sit se oli vaan yhtäkkiä loppu ja musta aukko päässä :roll:
Keep it unreal.

kujanaskuli
Psykonautti

Post by kujanaskuli » Wed 10 Dec 2008, 03:02

Täällä etelä-karjalan seuduilla viimekesän tienoilla kaikki kisko tota paskaa sen verta et sai tarpeeksensa. Pillerimuodossa venäjält tuotuja 2.5mg depotteja. Monta päivää täysin ilman muistikuvia viime kesältä. 50kpl purkki makso 30e ja sillä sai saletisti monen päivän muistikuvattoman sekoiluputken.
Itte kolhin autoa mihin sattuu ja heräsin mm. munasilteen huoneen lattialt ku mutsi tuli herättää. (kortsuki jääny päälle saatana :DD) Etjoo, kannattaa yrittää pitää se kohtuus ton myrkyn kanssa, se ei oo helppoo :D
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"

Thoxium

Post by Thoxium » Tue 23 Jun 2009, 13:21

Tuleeko muille tästä zolpidemin/zopiklonin tapasia visuaaleja, eli kaikki vääntyilee, kääntyilee ja vääristyy. Hyvinhän tää auttaa nukahtamiseen ja poistaa ainakin itellä ahdistuksen tehokkaasti, muttei oo nyt kovin kiva herätä keskellä yötä kun jostain vaatekasasta irvistää joku mutatoitunut olio, tms. seinät vääntyilee päin, jne. Tämmönen tosin häviää jos on jonkun aikaasyönyt tätä fenatsepaamia.

Muutenhan tää on pitkäkestoisuudeltaan oikein oiva benzo, seuraavana päivänä itse ainakin löydän ne parhaat vaikutukset, kunnon bentsopöhnää, savuja viel päälle rentoutumiss maximus.

Varmaan paras bentso refloihin pitkäkestoisuudensa ansiosta.

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Wed 24 Jun 2009, 07:43

En tiiä...

Söin Venäjältä tuotuja 2,5 millin nappeja, eikä kyllä toiminut yhtään niin kuin muiden puheista voisi päätellä. Todennäköisesti jotain tusinanappeja söin.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.

W10
Kameleontti

Post by W10 » Wed 24 Jun 2009, 21:35

Jeshu wrote:En tiiä...

Söin Venäjältä tuotuja 2,5 millin nappeja, eikä kyllä toiminut yhtään niin kuin muiden puheista voisi päätellä. Todennäköisesti jotain tusinanappeja söin.
Mullakin oli jotain tuollaisia. Taisi olla 1mg nappeja ja niitä pari nappasin. Ei kyllä mitään olotiloja tullut. En sitten tiedä oliko ne jotain depotteja.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Wed 01 Jul 2009, 22:55

Hassuu muuten kun puhutaan pillereistä, joissa on tarkka, tai ainakin jotensakin 'tarkka' annos fenatsepaamia. Itse aina kun tätä nauttinut, olen omaa luovuuttani käyttäen annostellut hyvin suurpiirteisen silmämääräisesti.
Sen oppii kyllä aika nopeasti mikä on itselle hyvä määrä tätä, mutta helposti se meneekin siihen että dippailee sormiansa pulveriin ja sitten havahtuukin random ajan päästä , pulveri-varantojen ehtyessä, että häh?, ei mitää muistikuvia mistää..

Kannattaa siis olla pikkasen tarkkana ettei ota tätä bentsoo tyyliin kahta päivää pidempää.. :mrgreen:

Jos tarpeeks harvoin osaa nauttia ja oikeeseen mielentilaan, voi tästä saada tematsepaamin kaltaisen, jopa voimakkaamman euforisen tunteen.
Keep it unreal.

rogues
Lepakko

Post by rogues » Thu 02 Jul 2009, 09:40

saakohan tätä ainetta virosta ? taitais olla kiva testata.

dredi
LD50

Post by dredi » Sat 04 Jul 2009, 01:21

Tätä saa postimyynnistä. Virosta ei.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!

Thoxium

Post by Thoxium » Thu 30 Jul 2009, 13:13

Hmm toimiskohan tää vapottamalla? Pitänee kokeilla :D

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 30 Jul 2009, 15:12

Ei enää ikinä tätä bentsoo.. :foil:

Sitä kelaa viel ~100mg dosella, et eihän tää ny oikee toimi..
Sit jälkeenpäin tajuu kuin hiton pihalla sitä onkaan ollu :?
Keep it unreal.

Freshi
Psykonautti

Post by Freshi » Thu 30 Jul 2009, 19:45

oon vähän kelannut tuota tilaamista, mutta vielä huolettaa, mihin voi luottaa ja jääkö tulliin. Onko tuo aine siis laillinen missään Euroopan maassa?

Thoxium

Post by Thoxium » Thu 30 Jul 2009, 19:56

goofy wrote:oon vähän kelannut tuota tilaamista, mutta vielä huolettaa, mihin voi luottaa ja jääkö tulliin. Onko tuo aine siis laillinen missään Euroopan maassa?
Onhan se "laillinen", vaan suomessa lääkeainelistalla. Se on Suomen kohdalla aivan sama, onko aine millään listalla tai ei, mikäli tulli pitää sitä epäilyttävänä (etenkin valkoiset jauheet), niin todennäköisesti ottavat sen myös pois. Eli se on nyt aivan sama mitä on tilaamassa, lääkeainelistalla olevista aineista tulee lääkeainerikos ja huumausainelistalla olevista tulee huumausainerikos, jos taas ei ole millään listalla, niin ei tule sakkoja, muttet saa kyllä ainettakaas takasin.

dredi
LD50

Post by dredi » Fri 31 Jul 2009, 13:50

25mg, sanottiin et ihan hyvä annos on.
Mistä helvetin perseestä sä oot tollasen lukeman saanu... täytyy kyllä sanoa että ens kerralla kun olet uuden aineen kanssa tekemisissä niin OTA HUOLELLA SELVÄÄ ANNOSTUKSESTA.

bUkkA

Post by bUkkA » Fri 31 Jul 2009, 22:52

Ei pakosti viel 25mg pistä ihan perseelleen. =)

bUkkA

Post by bUkkA » Fri 31 Jul 2009, 22:53

Tosin kannattaa alottaa sillä 1mg koska monet on tosi herkkiä ja toiset taas voi ottaa enemmän.
Sorry doublepost. :|

dredi
LD50

Post by dredi » Sun 02 Aug 2009, 23:55

Mä vähän epäilen että fenatsepaami mitä on ollu liikkeellä viime aikoina ei ole täysin puhdasta... Mitä olen lukenut kun jengi on ihan puhdasta fenatsepaamia vetänyt niin jo muutaman milligramman annokset on pistäny vintin pimeäksi...

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Mon 03 Aug 2009, 00:00

dredi wrote:Mä vähän epäilen että fenatsepaami mitä on ollu liikkeellä viime aikoina ei ole täysin puhdasta... Mitä olen lukenut kun jengi on ihan puhdasta fenatsepaamia vetänyt niin jo muutaman milligramman annokset on pistäny vintin pimeäksi...
Kyllä uskosin et aika paljon tilataan tätä weppikaupast myyntiin urpoille, ja jatkoa tietenki, eihä ne edes usko et nii pieni määrä voi mitään sanoa..
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Tue 11 Aug 2009, 00:30

desoxy wrote:
dredi wrote:
25mg, sanottiin et ihan hyvä annos on.
Mistä helvetin perseestä sä oot tollasen lukeman saanu... täytyy kyllä sanoa että ens kerralla kun olet uuden aineen kanssa tekemisissä niin OTA HUOLELLA SELVÄÄ ANNOSTUKSESTA.
hepuilta ketkä sitä mulle toi ja tarjos.
Jos arvaan oikein keitä ne heput oli, niin vaikea kuvitella että he on sanonu 25mg:n olevan hyvä annos. Tiedossa kuitenkin on ollu, että se on far too much. Ettet oo vaan kuullu väärin?

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Tue 11 Aug 2009, 00:35

dredi wrote:Mä vähän epäilen että fenatsepaami mitä on ollu liikkeellä viime aikoina ei ole täysin puhdasta... Mitä olen lukenut kun jengi on ihan puhdasta fenatsepaamia vetänyt niin jo muutaman milligramman annokset on pistäny vintin pimeäksi...
Kieltämättä itekin ihmettelen miten sitä pystyi tuossa tovi sitten rykimään todella reippaasti. 10-20 milliä meni hyvinkin hujauksessa ja sit vaan lisää ja lisää...