Unikonsiementee

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Re: Unikonsiementee

Post by SahkoinenVelho » Tue 06 Dec 2011, 22:38

Luulis et siemenistä tehdessä sitruunat on suht turhia, koska ideana on vaan nopeesti huljauttaa pinnalla oleva oopium pois, mut kodista teetä tehdessä on ihan fiksu lisätä sitruunamehua. Tosin sitäkään ei tartte paljoa, mun käsittääkseni riittää kun pH on 6,5 niin morfiini liukenee parhaiten, eli pien loraus varmaan riittää...

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Tue 06 Dec 2011, 22:49

Suurin osa Morfiinista on muutenkin helposti vesiliukoisena mekonaattisuolana kodissa/oopiumissa ja freebasekin liukenee tuollaiseen reiluun vesimäärään. Pieni määrä jotain happoa parantaa makua ja saattaa parantaa ekstraktiota, mutta ei ole välttämätöntä.

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Tue 06 Dec 2011, 22:59

Ihan hyvä huomio mun mielestä on myös se että sitruunaa jos lisää niin tee säilyy esim. jääkaapissa huomattavasti pidempään kuin ilman...

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Tue 06 Dec 2011, 23:57

SahkoinenVelho wrote:Ihan hyvä huomio mun mielestä on myös se että sitruunaa jos lisää niin tee säilyy esim. jääkaapissa huomattavasti pidempään kuin ilman...
Toki joo. Sitruunahapolla on antimikribiaalisia ominaisuuksia. Toimii säilöntäaineena.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Fri 10 Feb 2012, 21:59

Ei välttämättä näköjään ihan joka kerta pidä paikkaansa tuo mitä olen luullut, että aina tummempi siemen on parempi.

Nyt on erä tuollaisia sekalaisen värisiä mustasta vaaleanharmaaseen. Pääosin harmaita, mutta kuitenkin normaalia tummempia siemeniä. Mukana ihan pieniä kodan palasia. Tuoksuu voimakkaalta ja paakkuuntuu jonkin verran yhteen purkkia pyöritellessä. Noista tehty litku on keltaista ja yllättävän kirkasta, mutta todella kitkerää. Litraan tehdyn litkun maku muistuttaa vahvasti erotetultua panacodlitkua.

Näyttää suurinpiirtein tälläisiltä: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Poppy_seeds.jpg

Toimii todella hyvin. reilu 600 grammaa kolisee vahvasti. Oli vielä halpoja. N. 10€ kilo. Halvemmaksi nämä tulee kun kodat. Saattaa olla vaan vaikea löytää näin hyvin toimivia.

zerk
Moderator

Post by zerk » Sat 11 Feb 2012, 00:34

Olis kyllä todella jees jos tietäis merkin, joka toimii. Mulle ei ole koskaan tullut vastaan siemeniä jotka futais, joten oon lopettanut kokeilemisen. Ei kiinnosta tuhlata rahaa siemeniin, jotka eivät toimi.
^^@_

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Mon 13 Feb 2012, 04:56

zerk wrote:Olis kyllä todella jees jos tietäis merkin, joka toimii. Mulle ei ole koskaan tullut vastaan siemeniä jotka futais, joten oon lopettanut kokeilemisen. Ei kiinnosta tuhlata rahaa siemeniin, jotka eivät toimi.
En pysty auttaan, kun oon täältä paikallisesta liikkeestä saanut bulkkina ihan jees siemeniä. Harvemmin noi markettimerkit toimivat ollenkaan. Halvimmat bullkkisiemenet on usein parhaita. Ei ole aina niin houkuttelevan näköisiä, kun kiiltävät ja puhtaan näköiset markettisiemenet. Suurin osa unikonsiemenistä on tosiaan joko pestyjä tai valmistettu niin, ettei niissä ole oopiumjäämää pinnalla.

Ulkonäöstä voi sitten oppia tunnistamaan toimivat siemenet, kun on vähän kokemusta. Ei kannata tilata netistä tai ostaa satunnaisesti näkemättä tai tietämättä toimivuudesta. Tokihan sitä voi aina käydä hyvä tuuri, mutta kertoimet on ostajaa vastaan. Ei nyt ihan lottoa, mutta kuitenkin... Vituttaa varmasti maksaa rahaa ja saada toimimattomia... Siksi en ole viitsinyt ikinä ottaa riskiä ja tilata mistään, vaikka joku hyvä lähde olisi satavarmaan netissä olemassa noille. Voisi saada muutama euro per kilo ison satsin rahtina ulkomailta... Kuitenkin, itse kaupassa käymällä voi pyytää nähdä siemenet, niin ei tarvi ostaa sikaa säkissä.

InvisibleKid
Karvakuono

Post by InvisibleKid » Sat 18 Feb 2012, 14:17

zerk wrote:Olis kyllä todella jees jos tietäis merkin, joka toimii. Mulle ei ole koskaan tullut vastaan siemeniä jotka futais, joten oon lopettanut kokeilemisen. Ei kiinnosta tuhlata rahaa siemeniin, jotka eivät toimi.
Jos lähdetään poissulkumentaliteetilla liikenteelle, niin meiran sidut ei ainakaan vörki.

Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu » Tue 13 Mar 2012, 18:09

Toimiiko Santa Marian siidut? Citymarketista bongasin mut turha noita ostaa jos ei toimi :D

Touchet
Moderator

Post by Touchet » Tue 13 Mar 2012, 18:26

Soppaluu wrote:Toimiiko Santa Marian siidut? Citymarketista bongasin mut turha noita ostaa jos ei toimi :D
Mitäs luulisit? Kyllä ne on lioteltu ja huuhdottu huolellisesti. Santa Maria rendaa muskottipähkinänkin epäaktiiviseksi.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924

digitalis
Tuppisuu

Post by digitalis » Thu 22 Mar 2012, 21:27

Kerran tullut testattua näitä ja kyllähän ne toimi muttei ihan niin mainittavasti kun olisin toivonut,voisi jokupäivä ottaa uudet testit.Jossain puhuttiin että toimivat siemenet kannattaa suodattaa pariin kolmeen otteeseen että sieltä vielä irtoaa tavaraa,voiko tossa suodattamisessa käyttää samaa nestettä mitä ekalla kerralla,ihan vaan kunnei huvittaisi juoda tuota inhottavaa litkua montaa litraa,saisi mukillisen stydiä tavaraa..
If you begin to fall,please have some more..

testeri420
OD

Post by testeri420 » Fri 23 Mar 2012, 00:14

Onkoha mul ollu liian kova tole tohon opiaatteeseen koska kun oon keittäny niiku iha sika paljo joskus sitä siementä nii en muista et mitää ois tapahtunu.
Niin.. Papaver somniferumia just...
mut mun muistikuva on tästä asiasta iha et ei mitää vaikutusta nii hämmästellen kummastelen että mitäää?
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Fri 23 Mar 2012, 08:29

testeri420 wrote:Onkoha mul ollu liian kova tole tohon opiaatteeseen koska kun oon keittäny niiku iha sika paljo joskus sitä siementä nii en muista et mitää ois tapahtunu.
Niin.. Papaver somniferumia just...
mut mun muistikuva on tästä asiasta iha et ei mitää vaikutusta nii hämmästellen kummastelen että mitäää?
Tää kait perustuu pitkälti siihen että koneellisesti kun painetaan kotaa paskaks ne lateksit valuu siemenien päälle ihan tosissaan. Kaikki tehtaat eivät niitä jaksa pois siitä huuhdella. Käsittääkseni siemenissä itsessään on alkaloideja joko hyvin vähän tai ei ollenkaan.
Parhaat karstat on pohjalla.

digitalis
Tuppisuu

Post by digitalis » Fri 23 Mar 2012, 10:30

Aikanaan kun tuota tein,tuli huuhdeltua kilon verran siemeniä mulla ei sillon ollut mitään kovaa tolea,enkä ollut aiemmin unikkoteetä juonut missään muodossa joten ihan selkeää vertailukohtaa ei ole,mutta minkäänäköistä euforiaa ei varsinaisesti tullut,kevyt ja rento olo ja hirveät nuokut/valvarit.Siemenet oli juuri noita sinininen/musta/vaalea sekoitusta ja osa paakkuuntui jonkun verran purkissa.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Fri 23 Mar 2012, 20:18

digitalis wrote:Aikanaan kun tuota tein,tuli huuhdeltua kilon verran siemeniä mulla ei sillon ollut mitään kovaa tolea,enkä ollut aiemmin unikkoteetä juonut missään muodossa joten ihan selkeää vertailukohtaa ei ole,mutta minkäänäköistä euforiaa ei varsinaisesti tullut,kevyt ja rento olo ja hirveät nuokut/valvarit.Siemenet oli juuri noita sinininen/musta/vaalea sekoitusta ja osa paakkuuntui jonkun verran purkissa.

On se toiminut ja kovaa jos tuollaiset nuokut on tullut. Opiaattieuforia on vaan aika subjektiivinen kokemus. Huolet, ahdistus, stressi ja kivut katoavat kehon vajotessa mukavan tasaiseen rentoon pumpuliseen olotilaan, mutta ei opiaatit iske lekalla päähän samaan tyyliin kun vaikka mdma tai stimut. Jotkut tykkyy, joidenkin mielestä ei ole edes erityisen euforisia.

digitalis
Tuppisuu

Post by digitalis » Fri 23 Mar 2012, 22:49

Niin saattaa olla etten ollut tarpeeksi orientoitunut tuohon tilaan,mutta bupre on kyllä aina toiminut selkeän euforisesti ja tuota oloa ei kyllä siihen voinut verrata...mutta pitänee testailla ensi viikon tuntumassa uuden kerran saman puljun siemenillä ja liottaa useampaa kertaan ja kyllähän tuo ainakin unilääkkeeksi kelpaa jossei muuta..

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Fri 23 Mar 2012, 22:57

digitalis wrote:Aikanaan kun tuota tein,tuli huuhdeltua kilon verran siemeniä mulla ei sillon ollut mitään kovaa tolea,enkä ollut aiemmin unikkoteetä juonut missään muodossa joten ihan selkeää vertailukohtaa ei ole,mutta minkäänäköistä euforiaa ei varsinaisesti tullut,kevyt ja rento olo ja hirveät nuokut/valvarit.Siemenet oli juuri noita sinininen/musta/vaalea sekoitusta ja osa paakkuuntui jonkun verran purkissa.
Aika harvassa on jätkät jotka sanoo vielä valveunienkin kohdalla ettei toimi.
Parhaat karstat on pohjalla.

paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti » Sat 24 Mar 2012, 11:39

Yhdessä etnokaupassa oli tsekkiläisiä unikonsiemeniä. Vaaleita olivat. Vois joskus kokeilla. :P
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Fri 27 Sep 2013, 22:23

5-meo-EMT wrote: siemenistä vois jatkaa sille tarkoitettuun topiciin tai kysyä ihan privana. Vastailen mielellään kun niitä olen yli tuplasti oman painoni yli kuluttanut
Nostelen tätä ylös kun korvaushoito topicissa meni kovasti offtopicin puolelle. Mutta niin.. Oikeanlaisia siemeniä olen saanut useammasta paikasta ja moni kavereista on ottanut näistä pahan tavan itselleen.

Kaadan siemenet kulhoon ja vettä päälle. Sekoittelen vimmatusti muutaman minuutin ajan ja kaadan siivilän läpi toiseen kulhoon. Tämän toistan uudella vedellä pari kertaa että saan kaiken mahdollisen liotettua. Koitan juoda ekat ja tokat huuhtelut mahdollisimman pian.

Noin vartissa se alkaa potkia ja tunnen massiivisen rushin; lihakset kipeytyy, haukon henkeä ja röökiä palaa kaiken aikaa. Tunnissa se tasoittuu tavalliseen opiaattipöhnään ja rupeaa nuokuttamaan. Tämä toistuu lähes jokapäivä..

Reflat on aika hirveät. Jos on ilman saa yleensä pari kolme päivää aikaa olla kunnossa ja sitten alkaa kaikki paska hitaasti nousemaan ja sitä kestää noin pari viikkoa. Karuimmat olot tosin 3-4 pv. Laillisilla mausteilla...

Onko täällä muita mausteriippuvaisia? Ulkolaisilta foorumeilta niitä olen nähnyt mutta entä suomesta?
You know the mind has a thousand eyes..

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Sat 28 Sep 2013, 00:54

Kyllähän noita tulee käytettyä. Tosin käytän sen 0-5 kertaa kuukaudessa opiaatteja, joten riippuvaiseksi en itseäni voi laskea.

Monet eivät usko, mutta siemenet ovat parhaimmillaan kotia parempia ja halvempia. Alkaloidiprofilii on tasan sama kuin jalostetussa oopiumissa.

Kolahtaa nopeasti ja tuntuu usein piristävän kotateetä enemmän. Pieniä vivahde-eroja alkaloidisuhteessa tuntuu olevan eri sieminillä. Monet merkit eivät vaan toimi. Vahva tuoksu, paakkuuntuneisuus ja keskimääräistä tummempi väri ovat hyviä indikaattoreita toimivalle tavaralle. Myös mitä enemmän tummankeltaista (ja usein sameutta) valmiissa liuoksessa on, sitä parampi lopputulos yleensä ottaen. 1kg siemeniä kolahtaa parhaimmillaan kuin 60-100mg PO Oksikodonia, ja vaikutus kestää paljon pidempään.

Itselläni on ollut vaikeuksia löytää luotettavasti toimivia viime aikoina. Mulla oli pari paikallista luottokauppaa ja muutamia nettilähteitä suomesta. Melkein kaikki vaihtuneet toimimattomiin kun viimeksi ostin. Netistä en ole kyllä vuoteen kokeillut, eli voi olla jo vaihtunut parempi laatuiseen erään jossain.

Itse teen 2l muovipullossa sekoittamalla ja filtteröin korkkia pari kierrosta avaamalla ja puristamalla ylösalaisin kannuun.

Briteistä saa kotia halvemmalla, mutta suomen hinnoilla siemenet tulee halvemmaksi ja ovat luotettavampia, jos on toimiva merkki tiedossa.

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Sat 28 Sep 2013, 02:37

Onko mitään hajua mitenpaljon morfiinia on esim miedoissa tai erittäin vahvoissaa siemenissä sanotaan vaikka 500g määrässä? Tuntuu kun tuo toimis todella pitkään; tyyliin 48 välillä, kun reflojakaan ei tu pariin päivään tai pitempään, mikä on outoa kun miettii kuinka lyhyt morfiinin puoliintumisaika on..

Eipä ne toimimattomatkaan siemenet hukkaan mene kun heittää ne metsäpolullu :D
You know the mind has a thousand eyes..

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Sat 28 Sep 2013, 02:53

No jos vertaan vaikka oksikodoniin. Niin 500g parhaimman laatuisia siemeniä todella tuntuu yhtä voimakkaalta kuin 40-50mg oksikodonia.

Morfiinia ja Oksikodonia on vaan vaikea verrata päikseen erilaisen hyötysuhteen takia. Opiumin muutkin alkaloidit vaikuttavat.

Veikkaan kuitenkin että 50-100mg voi hyvinkin olla Morfiinia 1kg oikein hyviä siemeniä. Useimmiten toki reilusti vähemmän.

Velho
OD

Post by Velho » Sun 29 Sep 2013, 11:30

Paras tee tulee siemen kodasta otetuilla siemenillä noi kaupan siemenet on ilmeisesti pesty jotenkin mutta kuitnkin antaa positiivisen tuloksen seulassa :!
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sun 29 Sep 2013, 14:23

Velho wrote:Paras tee tulee siemen kodasta otetuilla siemenillä noi kaupan siemenet on ilmeisesti pesty jotenkin mutta kuitnkin antaa positiivisen tuloksen seulassa :!
Vitut tule. Käytänössä ainoat alkaloidit, mitä noiden siemenien pinnalla on, ovat tulleet siihen siinä vaiheessa kun siemenet on erotettu kodista kodat murskaamalla.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Velho
OD

Post by Velho » Sun 29 Sep 2013, 14:33

Petri6 wrote:
Velho wrote:Paras tee tulee siemen kodasta otetuilla siemenillä noi kaupan siemenet on ilmeisesti pesty jotenkin mutta kuitnkin antaa positiivisen tuloksen seulassa :!
Vitut tule. Käytänössä ainoat alkaloidit, mitä noiden siemenien pinnalla on, ovat tulleet siihen siinä vaiheessa kun siemenet on erotettu kodista kodat murskaamalla.
Meinasin tässä kun syö jotai leivonnaisii mis on unikonsiemenii ni ainaki myytinmurtajat sai ainaki positiivisen seulan niistä :foil: :doh: Ja en nyt ihan taas ymmärtänyt mitä tässä haetaan??

Ja mite vittu mä voin olla väärässä omakohtaisissa kokemuksissa?? :! :!
Mikä vitun ongelma sul on?

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sun 29 Sep 2013, 14:58

Velho wrote:
Petri6 wrote:
Meinasin tässä kun syö jotai leivonnaisii mis on unikonsiemenii ni ainaki myytinmurtajat sai ainaki positiivisen seulan niistä :foil: :doh: Ja en nyt ihan taas ymmärtänyt mitä tässä haetaan??

Ja mite vittu mä voin olla väärässä omakohtaisissa kokemuksissa?? :! :!
Mikä vitun ongelma sul on?
Se nyt vaan sattuu olemaan ihan tutkittua tietoa, miten opiumlateksia siementen pinnalle joutuu, joten konneellisesti erotelluissa siemenissä on lähtökohtaisesti huomattavasti enemmän alkaloideja kuin itse kodista nypityissä. Mun vitun ongelma on se, kun joku esittää omakohtaisia kokemuksiaan yleispätevinä faktoina.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Velho
OD

Post by Velho » Sun 29 Sep 2013, 15:36

Petri6 wrote: Se nyt vaan sattuu olemaan ihan tutkittua tietoa, miten opiumlateksia siementen pinnalle joutuu, joten konneellisesti erotelluissa siemenissä on lähtökohtaisesti huomattavasti enemmän alkaloideja kuin itse kodista nypityissä. Mun vitun ongelma on se, kun joku esittää omakohtaisia kokemuksiaan yleispätevinä faktoina.
Siis mitä vittua? Mä niitä minään yleispäteviä faktoja esitä omilla kokemuksilla vaan jaan asian mitä toisinaan huomannut kun kun näin vittu tehnyt!!!!
Ja vaik vittu sul oliski joku vitun koulutus asiassa ni mikä vittu mua estää kertomatta omakohtaisen kokemuksen infona jos musta siltä tuntuu???

zerk
Moderator

Post by zerk » Sun 29 Sep 2013, 15:50

Jos sä kuivatuista kodista itse kerättyjä siemeniä käytät niin vaikutus on placeboa tai vähintäänkin hyvin heikko. Siementen vaikutus perustuu siihen, että oopiumlateksia tarttuu niiden pintaan kun tuoreet kodat murskataan koneellisesti ja siemenet kerätään talteen.

Nykyään suurin osa kaupallisista siemenistä on valmiiksi huuhdeltu, joten toimivia eriä on vaikea löytää.
^^@_

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sun 29 Sep 2013, 15:53

Velho wrote:
Petri6 wrote: Se nyt vaan sattuu olemaan ihan tutkittua tietoa, miten opiumlateksia siementen pinnalle joutuu, joten konneellisesti erotelluissa siemenissä on lähtökohtaisesti huomattavasti enemmän alkaloideja kuin itse kodista nypityissä. Mun vitun ongelma on se, kun joku esittää omakohtaisia kokemuksiaan yleispätevinä faktoina.
Siis mitä vittua? Mä niitä minään yleispäteviä faktoja esitä omilla kokemuksilla vaan jaan asian mitä toisinaan huomannut kun kun näin vittu tehnyt!!!!
Ja vaik vittu sul oliski joku vitun koulutus asiassa ni mikä vittu mua estää kertomatta omakohtaisen kokemuksen infona jos musta siltä tuntuu???
"Paras tee tulee siemen kodasta otetuilla siemenillä" tuo on selvästi faktamuotoon kirjoitettu lause. Mikään ei valitettavasti estä sinua esittämästä omakohtaisia kokemuksiasi faktoina, mutta sitten on turha kitistä, jos joku tulee näitä oikomaan. Mitään koulutusta tästä asiasta minulla ei valitettavasti ole, sen sijaan ihan harrastuspohjalta tulee perehdyttyä erilaisten päihdyttävien aineiden ominaisuuksiin, vaikutuksiin ja vaikutusmekanismeihin.

Velho
OD

Post by Velho » Sun 29 Sep 2013, 18:16

zerk wrote: Nykyään suurin osa kaupallisista siemenistä on valmiiksi huuhdeltu, joten toimivia eriä on vaikea löytää.
Juuri tätä hain takaa! ettei itse keräämiä siemeniä ole huuhdeltu ja sen perusteella päättelin paikkansa pitävyyden mutta jos asia on toisin niin sitten on.
Petri6 wrote: "Paras tee tulee siemen kodasta otetuilla siemenillä" tuo on selvästi faktamuotoon kirjoitettu lause. Mikään ei valitettavasti estä sinua esittämästä omakohtaisia kokemuksiasi faktoina, mutta sitten on turha kitistä, jos joku tulee näitä oikomaan. Mitään koulutusta tästä asiasta minulla ei valitettavasti ole, sen sijaan ihan harrastuspohjalta tulee perehdyttyä erilaisten päihdyttävien aineiden ominaisuuksiin, vaikutuksiin ja vaikutusmekanismeihin.

Lähinnä faktana tarkoitin että kaupan siemenet ovat huuhdeltuja ja tuo että paras tee tulee siemenkodasta otetuílla siemenillä tarkotin lähinnä omakohtaista kokemusta olkoot sitten vaikka placeboa

ja jos haluat oikoa mun väitteitä kerro se siten etten käsitä sitä väärin tai vinoiluna!