Unikonsiementee

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Rolanderos
Karvakuono

Re: Unikonsiementee

Post by Rolanderos » Sun 26 Feb 2017, 10:06

Kyllä sitä vaan jaksetaan edelleen kavereiden kanssa tätä simmuteetä ihmetellä ja pohtia.

1. Hinta/laatusuhde on aivan naurettava verrattuna mihinkään muuhun opiaattiin. Kun lähtee miettimään, niin apaut 10 eurolla saanu parhaat nuokut / kuosit ever, ehkä heroiinilla nasaalisesti nautittuna päheemmät, mutta maksaakin sairaan paljon enemmän ja sitäkin joutuu ostamaan laittomia reittejä pitkin.

2. Kesto/puoliintumisaika jotain ihan käsittämätöntä, jos vaikka tänään joisin iltapäivällä keskivahvaa teetä ~500g siemenistä tehtyä teetä, niin seuraavan päivän illalla välillä ollut kusilukko ja nuppineulat päällä. Huono sisänsä, että ihmiset, jotka näistä asioista jotain tietävätn erottaa kyllä ne silmät helposti. :down:

3. Turvallinen nautintamenetelmä, koska nousee hitaasti, helppo kokeilla vahvuutta. Btw toi ruokasooda + puristettu greippimehu -niksi toimi älyttömän hyvin. 30min ennen itse nauttimista parista valkosesta greipistä puristettua mehua lasillinen huiviin. Sitten odotellaan ja joku 5min ennen teen juomista ruokasoodaa kunnon teelusikallinen kurkusta alas.

Istuttiin iltaa neljän porukassa ja kaikilla alkoi tuntumaan jo jopa 7min päästä (tyhjään massuun), mutta viimeistään 10min kohdilla jokaisella kolahti. Todella suuri ero, etenkin kun aikaisemmin olen juonut teetä, mihin on lisätty ravisteluvaiheen jälkeen greippimehua, eikä laisinkaan soodaa.

Omissa seteissä nestettä tulee normaalisti joku 0,4L -0,5L ja lisään välillä sokeria tai hunajaa, sekä puristan greipin jämistä vikat tipat mukaan. Tuo sitten muutamalla huikalla alas ja thats it. 30-40min koko prosessi.

Blandaan siemenet vielä toiseen kertaan ja heitän jääkaappiin(kantsii muute ottaa ne siemenet pois ennen jääkaappia, kun niistä tosiaan irtoaa jotain öljyjä, joista saattaa tulle vatsa kipeäksi. Kolmatta ei kyllä enää jaksa, kun on niin saamarin halpaa :itkunauruhymiö: haha, harvoin voin sanoa vastaavaa päihteestä(tätä en muista koskaan sanoneeni päihteestä.) :cheers: :foil:

4. Laillinen tuote ostaa, saa aina parissa päivässä, ei kontakteja "alamaailmaan." (Onse vaan niin mukavaa vaikkapa käydä ostamassa jointti Dameissa, bisse kalliossa tai vastaavasti ostaa tätä veroja maksaen kunnon kansalaisena :lol:

5. Valmistusprosessi kokonaisuudessaan vaivaton.

6. Nautintatapa ehdoton plussa. En voi käsittää miten joku piikittäisi mielummin esim. jotain subua verrattuna tähän. Näissä hintaluokissa mitkää hyötysuhteet kiinnosta ketään. Eikä tarvitse edes snortata mitään, niin nenän limakalvot ja keuhkot kiittää.

----

Lähinnä keskustellaan siitä kavereiden kanssa, miten tämä voi olla näin UG-juttu? Luulisi tämän olevan älyttömän suuri ilmiö, mikä lopulta johtaisi kaikkien siemenien huuhtomiseen EU-direktiivillä.

Etenkin juuri tuo uskomaton subun piikittäminen Suomessa wtf oikeesti? =)

zerk
Moderator

Post by zerk » Sun 26 Feb 2017, 10:11

Ihan hyvä ettei löydy helposti toimivia siiduja. Tästä saa nimittäin sitten sellaiset reflat joita on vaikea sanoin kuvailla. Kuvittele hetken kärsiväsi vaikka helvetin rajut pollereflat, mutta ne kestävätkin useita viikkoja täydellä höngällä. Ihan yhtä pitkää savottaa ei tule kuin kotateestä, mutta intensiteetti on aivan yhtä kova.

Kyllä mä ottaisin bupren ylläpitoon päivittäiseksi opioidiksi unikkotuotteiden yli. Unikkotuotteet ovat liian raskaita siihen käyttöön ja niillä saa toleranssin nopeasti hillittömän suureksi kun morfiinia voi mennä aivan naurettavia määriä vuorokaudessa. Se on hauska yllätys kun yrittää siirtyä bupreen ja huomaa, että 8mg päivässä ei riitä edes viemään refloja pois.
^^@_

Rolanderos
Karvakuono

Post by Rolanderos » Sun 26 Feb 2017, 10:53

zerk wrote:Ihan hyvä ettei löydy helposti toimivia siiduja. Tästä saa nimittäin sitten sellaiset reflat joita on vaikea sanoin kuvailla. Kuvittele hetken kärsiväsi vaikka helvetin rajut pollereflat, mutta ne kestävätkin useita viikkoja täydellä höngällä. Ihan yhtä pitkää savottaa ei tule kuin kotateestä, mutta intensiteetti on aivan yhtä kova.

Kyllä mä ottaisin bupren ylläpitoon päivittäiseksi opioidiksi unikkotuotteiden yli. Unikkotuotteet ovat liian raskaita siihen käyttöön ja niillä saa toleranssin nopeasti hillittömän suureksi kun morfiinia voi mennä aivan naurettavia määriä vuorokaudessa. Se on hauska yllätys kun yrittää siirtyä bupreen ja huomaa, että 8mg päivässä ei riitä edes viemään refloja pois.

Juu olen niistä täysin tietoinen.. ei tätä usein voi hommata just reflojen takia.

Rolanderos
Karvakuono

Post by Rolanderos » Sun 26 Feb 2017, 10:58

Viikonlopun ku litkii, niin nokka jo vuotaa vesiräkää maanantaina tyylii :P

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Sun 26 Feb 2017, 11:48

Jooh sitä taas huomas miten huonoksi olo menee jo siitä että on nauttinut viimeaikoina annoksen enemmän, ja eilen tuli nautittua perusmäärä.

Heräsin jo yöllä siihen että vatsaa kivisti ja särki joka vitun paikkaan. Oli noustava muutamaa tuntia aiemmin kuin yleensä kun ei pystynyt makaamaan. Iholla tuntui siltä kuin se olisi palanut auringossa, poltteli joka kohtaa joka oli sänkyä vasten. Niveliä särki jumalattomasti. Köpöttelin paskalle heti noustuani, menin lämmittämään aamuannoksen ja menin sohvalle itkemään. Toka annos vasta tasottaa olon.

Hyi saatana. Kumpa sitä pääsisi flunssalla ja ripuloinnilla. ._. Huijasi kyllä tosi paljon se kun reilun puolen vuoden kotateen kiskonnalla ei tullut kummoisia refloja. Tuli naureskeltua että mitähän ne ulisee. Kynnys jatkaa oli matalampi siis. Jos nyt saisi päättää niin en vitussa aloittaisi kiskoon. Tällä hetkellä ei ole voimia yrittää lopettamista. Asiaa on pakko suunnitella, kun prosessi on todella pitkä. En oo ees varma monesko vuosi on menossa...

Hiton hyvä päihde, kuitennii. Ei siitä pääse mihinkään.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

Kisu
Psykonautti

Post by Kisu » Sat 08 Apr 2017, 12:42

Luulin tiedostaneeni mitä olisi odotettavissa kun tasan 2 viikkoa sitten join viimeiset liemet pois kuleksimasta, mutta en ikimaailmassa olisi osannut varautua tällaiseen. Tuntuvan osan viimeisestä 14 päivästä olen pelännyt (ja välillä toivonut) kuolevani, ainoastaan syy on vaihdellut. Alkuun kun pystyi ihan parhaimmillaankin vain muutaman sekunnin istumaan paikallaan ja jalat sätkivät kuin riivattuna fantasioin kiipeäväni asuintaloni katolle ja hyppääväni alas. Sitten kun olin viikon päivät kärvistellyt nukkumatta sekuntiakaan aloin pelätä saavani jonkin psykoosin ja päättäväni päiväni sekopäissäni. Nyt viime päivinä aliravitsemus on kuumottanut pahasti, pelkästään vessassa käyminen on välillä ollut maratoonijuoksuun verrattavissa oleva suoritus. Olen yrittänyt pakottaa itseni syömään niin paljon ja usein kuin mahdollista, mutta sekin kostautuu välillä hillittömänä pahoinvointina ja huuto-oksentamisena.

Edistystä on kiistämättä tapahtunut, mutta voi jummijammi kun nää reflat vain jatkuvat ja jatkuvat. Se nyt ei mikään ihme ole lähes kolmen vuoden päivittäisen oopiumin litkimisen jäljiltä. Jos jotain positiivista haluaa tässä surkeassa tilanteessa nähdä, niin jos tästä hengissä selvitään niin vaatisi totaalista itsetuhoisuutta koskea enää ikinä tähän myrkkyyn.

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Sat 08 Apr 2017, 21:08

Tsemppii hurjana. Onhan sulla jotain jeesaamassa? Itsellä auttoi lyricat ja bentsoja oli varalla. Mikään ei tosin helpota kokonaan. Vitun vitun rankkaa se on mut toivon kovasti että jaksat loppuun asti.

Tsemppii oikeasti. En kyl osaa vinkkejä sanoa, kun tuo saatana ei anna minkään helpottaa. Kunhan muistat olla palaamatta takaisin. Mä viimeksi luovutin 2 kk jälkeen kun en kestänyt enää psyykkistä pahoinvointia (ja sitä kestän aika pitkälle). Kadun hyvin syvästi että luovutin.

<3 Kelaa, et joku aamu heräät siihen ettei kolota, väännätä vatsaa, hikoiluta ja se fukin levoton olo loppuu. Se aamu tulee vielä. Kannattaa varautua myös siihen mahdolliseen masennustilaan joka voi jatkua kauan. Jos on valmiiksi masentunut, niin sitten voi odottaa sen pahenevan. En yritä kuumottaa mut se on vaan hyvä varautua siihenkin, kun fyysinen koettelemus loppuu.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

Kisu
Psykonautti

Post by Kisu » Mon 10 Apr 2017, 12:46

Rahat riittivät hädin tuskin loperamidiin ja sitäkin oli vain muutamaksi ensimmäiseksi päiväksi. Muutoin olen pitäytynyt ihan vain vitamiineissa, tulehduskipulääkkeissä ja melatoniinissa. Olen aika skeptinen lyricojen/gabapentiinin ja bentsojen toimivuuden suhteen kun kyseessä on oopiumivieroitus ja joka tapauksessa järkeilin asian niin, että kun alusta asti kärsin olotilat ihan sellaisina kuin ne ovat, niin helpotus on lopulta sitä suurempi kun niistä selviän eikä tarvitse stressata noiden muiden nappien lopetuksen kanssa.

Edelleen tuo yrjöttävä olo on pahin jäljellä olevista oireista, mutta ei kuitenkaan onneksi päivittäinen riesa. Unta olen alkanut saamaan yllättävänkin hyvin, 4-6 tuntia melkein joka yö. Pelkästään tupakalla ja vessassa käyminen ovat työn ja tuskan takana, mutta olen saanut sentään jokusen roskapussin vietyä ulos, maksettua rästilaskuja ja käytyä suihkussa, mikä on jo enemmän kuin viimeisinä liemenkiskomisviikkoina sain aikaiseksi.

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Mon 01 May 2017, 03:14

Kisu wrote:Rahat riittivät hädin tuskin loperamidiin ja sitäkin oli vain muutamaksi ensimmäiseksi päiväksi. Muutoin olen pitäytynyt ihan vain vitamiineissa, tulehduskipulääkkeissä ja melatoniinissa. Olen aika skeptinen lyricojen/gabapentiinin ja bentsojen toimivuuden suhteen kun kyseessä on oopiumivieroitus ja joka tapauksessa järkeilin asian niin, että kun alusta asti kärsin olotilat ihan sellaisina kuin ne ovat, niin helpotus on lopulta sitä suurempi kun niistä selviän eikä tarvitse stressata noiden muiden nappien lopetuksen kanssa.

Edelleen tuo yrjöttävä olo on pahin jäljellä olevista oireista, mutta ei kuitenkaan onneksi päivittäinen riesa. Unta olen alkanut saamaan yllättävänkin hyvin, 4-6 tuntia melkein joka yö. Pelkästään tupakalla ja vessassa käyminen ovat työn ja tuskan takana, mutta olen saanut sentään jokusen roskapussin vietyä ulos, maksettua rästilaskuja ja käytyä suihkussa, mikä on jo enemmän kuin viimeisinä liemenkiskomisviikkoina sain aikaiseksi.
Kyllä ne bentsot , gabat, ja lyrmyt silti auttaa kestämään helpommin ne helvetillisimmät päivät.
Mutta ei tietenkään auta poistamaan kokonaan sitä tuskaa ja paskaa mikä opiaateista tulee.
(varsinkin , minkä tuo oopium teet ja unikkolitkujen pitkään jatkunu riippuvuus aiheuttaa, kun siinä ollaan koukussa niin moneen opiaattiin ja metaboliitteihin.)
(Onneksi en ite oo tähän kokussa vaikka opiaatti narkkari olenkin ja metadonille lähtö ois eessä , kun rata vei mukanaan täysagonisteihin ja pahasti.)

Monen viikon viekkarit ilmeisesti tällä saa hankittua.

zerk
Moderator

Post by zerk » Mon 01 May 2017, 03:51

Kasiko wrote: Monen viikon viekkarit ilmeisesti tällä saa hankittua.
Tätä ei voi liikaa painottaa näiden unikkotuotteiden kanssa. Reflat on ihan yhtä rajut kuin muilla täysagonisteilla, mutta aivan naurettavan pitkät. Itselläni se pahin fyysinen puoli alkoi helpottaa vasta kuukauden kohdalla. Vatsan toiminta ei palannut useassakaan kuukaudessa normaaliksi.

Bupren lopettaminen voi olla perseestä, mutta tämä iskee ihan eri tavalla turpaan. Menee aika nopeasti sairaalakuntoon kun käytännössä asuu vessan lattialla eikä mikään neste pysy sisällä kun laatta lentää vartin välein. Loperamidilla saa vatsan normaaliksi, mutta sitten saa kokeilla täydellistä unettomuutta, aivan älytöntä kipua (omalla kohdalla se iskee alaselkään, jalkoihin ja päähän), ongelmia verenpaineen ja sydämen kanssa, ja sellaista itsari-levelin 24/7 ahdistusta.

Tehkää itsellenne palvelus ja vetäkää mieluummin vaikka buprea tai oksikodonia jos opioideja on pakko saada.
^^@_

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 27 Jul 2017, 08:42

Kisu wrote:Luulin tiedostaneeni mitä olisi odotettavissa kun tasan 2 viikkoa sitten join viimeiset liemet pois kuleksimasta, mutta en ikimaailmassa olisi osannut varautua tällaiseen. Tuntuvan osan viimeisestä 14 päivästä olen pelännyt (ja välillä toivonut) kuolevani, ainoastaan syy on vaihdellut. Alkuun kun pystyi ihan parhaimmillaankin vain muutaman sekunnin istumaan paikallaan ja jalat sätkivät kuin riivattuna fantasioin kiipeäväni asuintaloni katolle ja hyppääväni alas. Sitten kun olin viikon päivät kärvistellyt nukkumatta sekuntiakaan aloin pelätä saavani jonkin psykoosin ja päättäväni päiväni sekopäissäni. Nyt viime päivinä aliravitsemus on kuumottanut pahasti..
...
Jos jotain positiivista haluaa tässä surkeassa tilanteessa nähdä, niin jos tästä hengissä selvitään niin vaatisi totaalista itsetuhoisuutta koskea enää ikinä tähän myrkkyyn.
Kuulostaa ihan meigän ihan viimeaikaisilta pollerefloilta, jotka kyl toistaseks pahimmat mitä opioidirefloja kokenut. Huhhu.
Voisin kuvitella olevan voimakkuudeltaan samaa luokkaa, vain kesto eri?

Siinä reflojen tohinassa (kun mitenkäänpäin vaan pysty vaan oleen ja pikemminkin psyykkinen pahoinvointi on juurikin tuota, et käy hetkittäin mielessä päätttää päivänsä.

(Ei se varmaan kaukana ollut että olisi henki lähtenyt, niin vitulliset överit kiskoin erästä deeliä i.v, 20 sekunnissa lähti taju, ja 7h tajuttomana). Kun olotila vaan oli lähinnä taju kankaalle keinolla hyvänsä.

Ja kun ei niihin refloihin vaan mikään auta (fenobarbitaali toistaseksi paras ehdottomasti).

Ja nää oli varsin lievästä päästä vielä. Siis kahden päivän ja kahden viikon oxykuurista. Mut ikin oxystä niin sietämätöntä oloa tullut, vaikka kolmisen kuukauttakin sitä kiskoin.

Ai vitsit miten symppaankaan sua Mushru..&muut.
yli viikkoa sellaista tuskatilaa kestä kyl kukaan. :/
Meinaatko että omin voimin tosta koukusta selviät?

Zerkiä komppaan, pysykää niissä 'miedoissa'..

Enää ikinä tahdo kokea sitä täydellistä sielun ankeuttavaa tuskatilaa.

Mutta joo.. aiheeseenkin liittyi lähinnä se että miltei samantien, ihan ensihetkien huumaa lukuunottamatta kun rupesi toimimaan tämä tee, mielen valtasi miltei paniikinomainen tunne siitä, et unikon siemenistä tehty tee, on ehkä viimeisimpiä aineita mihin tahtoisin olla koukussa.

Jos pollerefloissa pahin oli ohi viikossa-parissa, niin mitä se tällä sitten olisi. Eh.

Yhtäläisyyksiä meinaan on bout ei nyt ihan 1:1, ja kyllä vaan heroiini vie voiton, ehkä just siksi, että rehdisti vaikutus tulee ja menee, niinkuin reflatkin.

Tää vetää jotenkin tukalan lötköksi ja raskaaksi; et . . Haastavaa nauttia, ja kun vielä takaraivossa kummittelee just pahimmista selvinneenä pollerefloista.

Jos jonkun, niin tämän kanssa en suosittele edes lähteä leikkimään. Tuskin pystyn edes kuvitella refloja jotka kestäisi yhtään sen pidempää kuin mitä psyyke vielä jaksaa kestää ilman et on ampuis ittensä.

Mushru.. nyt ymmärrän ihan widun paljon paremmin myös sua.

Tää nyt meni vähän messuamiseksi tää viesti.

Mut jos jotain, nii tästä en tahtoisi refloi elämäni aikana kokeen.

Voi olla et oon normis herkempi unikkotuoterefloille kuin farmaseuttisille opioideille, mut oksikodonireflatlin oli ihan iisit verrattuna just polle/unikkotuote&täysagonistirefloille.

Hassua.. alkuun olin tulossa selittään ihan sitä samaa mitä tän viestiketjun alkupäässä oli Rolanderos hehkuttanu.

Heroiinista reflat viel sinnittelee, sekin sil rajalla jo et..
Kait mä sitä Cobainiakin aloin yhtäkkiä vaan ymmärtää.

Pistetään piste.

On varoitettu. Se on ihan jopa aiheellista näin voimakkaiden opiaattien kohdalla.
Kasiko wrote: Kyllä ne bentsot , gabat, ja lyrmyt silti auttaa kestämään helpommin ne helvetillisimmät päivät.
Mutta ei tietenkään auta poistamaan kokonaan sitä tuskaa ja paskaa mikä opiaateista tulee.
(varsinkin , minkä tuo oopium teet ja unikkolitkujen pitkään jatkunu riippuvuus aiheuttaa, kun siinä ollaan koukussa niin moneen opiaattiin ja metaboliitteihin.)
(Onneksi en ite oo tähän kokussa vaikka opiaattinarkkari olenkin..
kun rata vei mukanaan täysagonisteihin ja pahasti.)
.
Lisäisin listaan fenobarbitaali ja dmt.

Ja ratahan minutkin vei pahasti täysagonisteihin.
Mutta elämänhalun löysin sentään deeliövereistä takaisin.
Muut reflat onkin sitten jo pohdinnan paikka.

Ei tosin mikään muu kipu ole pahempaa kuin psyykkinen kipu.

Unikkotuotteet ilmeisesti ovat todellakin se raskaimman sarjan koukku.
Keep it unreal.

somniferuum
Karvakuono

Post by somniferuum » Wed 06 Sep 2017, 10:21

Uskokaa muita jotka sanovat, että näihin syntyy kova riippuvuus. Itse käytin kaksi vuotta siemeniä päivittäin, lopulta tolet olivat niin korkealle ettei edes 200mg oksikodonia toiminut, fentanyyli kyllä toimi ja se oksikodoni-analogi. Olin vuoden ilman (tosin satunnaisesti otin), ja sitten koukahdin taas ja käytin kolme kuukautta, nyt lopettelen sitä. Onneksi on muita päihteitä jeesaamassa viekkareihin, piri ja pregabalin ovat parhaita, myös lakka toimii hyvin viekkareihin.

En suosittele ketään kokeilemaan unikkotuotteita, oli sitten siemenistä tehty litku tai oopiumin polttaminen. Jos kuitenkin kokeilet varaudu, että jos käyttö jatkuu niin ennemmin tai myöhemmin 90% todennäköisyydellä jäät koukkuun. Käytin opioideja satunnaisesti 10 vuotta siitten vasta jäin kiinni siementeehen, olen kokeillut 11 eri opioidia, ja ilman muuta parhaaksi olen todennut unikkotuotteet, aluksi ne kesti helposti jopa 24 tuntia, mutta itsellä on niin nopea aineenviahdunta, että nytkin kolmen kuukauden käytön loppupuolella piti juoda siemenlitkua joka 3 tunnin välei joskus jopa 2 tunnin välein, öisin heräsin kahden tunnin välein sihien että piti ottaa lisää. Tästä syystä tosin omat opaviekkarit eivät ole kestäneet niin pitkään mitä muut ovat sanoneet, kuukauden jälkeen on olo melko terve jo, vähän vielä on unettomuutta, hikoilua ja ripulia mutta ei mitään pahempaa.

Täytyy sanoa, etten ole viekkareita kertaakaan kokenut puhtaasti, olen käyttänyt joko lakkaa, piriä, pregabaliinia tai phenibutia, en näe syytä minkä takia pitäisi kokea kidutusolot ilman apuja, tietysti tiedän että siinä saattaa vaihtaa riippuvuuden toisene, siksi olenkan tehnyt säännön, että yhtä päihdettää voi käyttää päivittäin max. viikon jonka jälkeen vaihtaa toiseen, piristä en koskaan ole saanut laskuja joten ei ole sellaista ongelmaa, että laskuissa tuntuis pahalta, menen yleensä nukkumaan ketiapiinilla n. 6 tunnin päästä viime dosesta joten vaikutus vielä kestää yön ja aamulla on täysin normaali olo, piri on kyllä kompulsiivista, menee redosettamiseks, mutta muuten en ole siihen tuntenut mitänä sellaista tarvetta käyttä mitä unikkotuotteissa.

Koska olen töissä tällä hetkellä en ajatellut vielä lopettavani opioideja, mutta koska näyttää olevan ettei SUomesta saa enää mistään toimivia siemeniä, niin tuli pakkolopetus, kun aamuisin oksetti ja ei mennyt alas siemenlitku jopta joutui juomaan litratolkulla, koska siemeniä tarvitsi 1kg että olisi vienyt just ja just viekkarit, eli oli mahdonta edes jatkaa, ehkä ihan hyvä että lopetan nyt näin aikaisin tällä kertaa. Se onkin mielenkiintoista, ettei oikeastaan netistäkään löydy paljon tietoa poppy seed teasta, luulisi että niitä on käytetty jo vuosikymmeniä, mutta näköjään se ei ole kovin suosittua, vaikka onkin yhtä hyvä opioidi kuin vaikkapa oksikodoni, erittäin euforinen ja alkuun pitkäkestoinen, kyseessä kuitenkin morfiini ja muut alkoloidit, ja kaikki tämä vielä laillisesti ja halvalla. Laskeskelin jos siirtyisin subuun, niin siementen käyttö tulisi silti halvemmaksi, eli siemenet ovat halvimpia käyttää jos on koukussa, se on vaan vaikea sitten löytää niitä toimivia siemeniä. Onkohan joissakin maissa josta nuo siemenet tulevat tullut laki joka vaatii siementen "puhdistamisen" vai mikähän on syynä että yhtäkkiä hävisi toimivat siemenet jokja puolelta ainakin Suomessa?

Mushru: Jos sulla kestää tosiaan viekkarit noin pitkään, niin suosittelen vaihtamaan pariksi viikoksi johonkin toiseen lyhempi kestopiseen opioidiin ja lopettaa sitten. Mitä pitempään käyttöävuosia tulee sen vaikeampaa on lopettaa.

Kisu
Psykonautti

Post by Kisu » Wed 06 Sep 2017, 12:50

Nyt on taas piru merrassa. "Lopetin" tosiaan tuolloin maaliskuun lopussa seinään, mutta nyt olen viimeisen kolmen viikon aikana vetänyt ehkä viitenä päivänä ja muun ajan ollut lievästi vieroitusoireinen. Pistin tilaukseen ihan hävyttömän määrän tavaraa, järkevästi säännösteltynä riittäisi varmasti loppukuuksi joka päivälle, aika neuvoton olo. Toisaalta haluaisin vetää koko satsin viemäristä alas heti kun sen saan käsiini, toisaalta en haluaisi mitään muuta kuin lähteä taas pyörimään tähän karuselliin, kun en vaan meinaa kestää elämää selvinpäin. What do?
somniferuum wrote:
Wed 06 Sep 2017, 10:21
Käytin opioideja satunnaisesti 10 vuotta siitten vasta jäin kiinni siementeehen, olen kokeillut 11 eri opioidia, ja ilman muuta parhaaksi olen todennut unikkotuotteet, aluksi ne kesti helposti jopa 24 tuntia, mutta itsellä on niin nopea aineenviahdunta, että nytkin kolmen kuukauden käytön loppupuolella piti juoda siemenlitkua joka 3 tunnin välei joskus jopa 2 tunnin välein, öisin heräsin kahden tunnin välein sihien että piti ottaa lisää. Tästä syystä tosin omat opaviekkarit eivät ole kestäneet niin pitkään mitä muut ovat sanoneet, kuukauden jälkeen on olo melko terve jo, vähän vielä on unettomuutta, hikoilua ja ripulia mutta ei mitään pahempaa.
Olipa miten nopea aineenvaihdunta tahansa, niin kahden tunnin välein redosettamisessa ei ole järjen hiventäkään. Itse olen pahimmillani jakanut annoksen kolmeen osaan per päivä ja tuolloin tuntui kuin olisin ollut 24/7 ihan snadeissa refloissa. Kaksikin annosta päivässä on vähän siinä ja siinä sen suhteen, että onko mitään järkeä, toleranssi nousee ilman mitään positiivisia vaikutuksia. Monet unikkoveteraanit suosittelevat, että parhaimman hyödyn annoksesta saa silloin kun ei doseta edes joka päivä.
somniferuum wrote:
Se onkin mielenkiintoista, ettei oikeastaan netistäkään löydy paljon tietoa poppy seed teasta, luulisi että niitä on käytetty jo vuosikymmeniä, mutta näköjään se ei ole kovin suosittua, vaikka onkin yhtä hyvä opioidi kuin vaikkapa oksikodoni, erittäin euforinen ja alkuun pitkäkestoinen, kyseessä kuitenkin morfiini ja muut alkoloidit, ja kaikki tämä vielä laillisesti ja halvalla.
Miten sen nyt ottaa, onhan oopiumia sen kaikissa muodoissa käytetty maailman sivu ja nimenomaan siemenistä huuhtomallakin ainakin useita vuosikymmeniä. Muistan lukeneeni äijästä, joka Vietnamin sodan yhteydessä pääsi oppareiden makuun ja kotiuduttuaan alkoi sitten vetelemään niitä mm. siementeen muodossa. Henk.koht. en pidä tätä tavaraa oikein lainkaan euforisena, rankkaan kodeiinin ja tramadolinkin siinä suhteessa paremmiksi (olettaen toleranssin olevan inhimillisellä tasolla.) Saatavuus, laillisuuden suhteen harmaa alue (laillistahan tämän litkun vetäminen ei tietenkään ole, vaikka siemenet itsessään olisivatkin), hinta ja pitkä vaikutusaika olivat itselleni ne syyt vaihtaa kodeiinin vetäminen liemen litkimiseen.
somniferuum wrote:
Laskeskelin jos siirtyisin subuun, niin siementen käyttö tulisi silti halvemmaksi, eli siemenet ovat halvimpia käyttää jos on koukussa, se on vaan vaikea sitten löytää niitä toimivia siemeniä. Onkohan joissakin maissa josta nuo siemenet tulevat tullut laki joka vaatii siementen "puhdistamisen" vai mikähän on syynä että yhtäkkiä hävisi toimivat siemenet jokja puolelta ainakin Suomessa?
Oletko koskaan tehnyt tuota vaihtoa, siemenistä subuun? Omat kokemukseni puhuvat sen puolesta, että vähänkään isommalla oopiumitoleranssilla ei subu pure edes hieman refloihin, joten ainakaan itselleni ei siemenliemelle yksinkertaisesti ole olemassa vaihtoehtoja. Metadonista en sitten tiedä, mutta sitäkään ei muuten kuin korvaushoitoon pääsemällä pysty hankkimaan mitenkään järkevästi.

Kuuleman mukaan jonkinlaista EU-direktiiviä on väläytelty, joka rajoittaisi hyväksyttyä morfiinin määrää siementen pinnalla, mutta ainakaan vielä ei siementen toimivuuteen ole mikään viranomaistoimi vaikuttanut pätkän vertaa. Tuo maaliskuinen "lopetukseni" lähti ihan vain siitä syystä, että sain käsiini lähestulkoon toimimatonta tavaraa ja rahat eivät yksinkertaisesti enää riittäneet pitämään itseni sillä terveenä. Nyt olen kuitenkin saanut taas ihan standardikamaa useammasta paikasta, joten kyse on edelleen lähinnä tuuripelistä kuten on ollut aina ennenkin.

somniferuum
Karvakuono

Post by somniferuum » Wed 06 Sep 2017, 13:22

Kisu wrote:
Wed 06 Sep 2017, 12:50
Olipa miten nopea aineenvaihdunta tahansa, niin kahden tunnin välein redosettamisessa ei ole järjen hiventäkään. Itse olen pahimmillani jakanut annoksen kolmeen osaan per päivä ja tuolloin tuntui kuin olisin ollut 24/7 ihan snadeissa refloissa. Kaksikin annosta päivässä on vähän siinä ja siinä sen suhteen, että onko mitään järkeä, toleranssi nousee ilman mitään positiivisia vaikutuksia. Monet unikkoveteraanit suosittelevat, että parhaimman hyödyn annoksesta saa silloin kun ei doseta edes joka päivä.
Ehkäpä syynä oli ostamieni siementen yhtäkklien laadun huonotuminen, joten niissä ei ollut tarpeeksi alkoloideja, itseasiassa kolme viimeistä päivä eli juuri kun sain uuden tilauksen oli jatkuvasti lievää viekkareissa oloa, päivässä meni yhteensä 2kg siemeniä ja silti olo oli paska. Itsellä vaan toi vaikutus loppui nopeasti, alkuun toki riitti kaksi tai kolme annosta päivässä, sillooin kuin alotin 2 vuoden käyttöni, mutta lopulta silti piti vetää jatkuvasti, töissä oli juomapullossa josta join jatkuvasti, 8h ilman dosetusta ei olisi tullut kyseseenkään kerran jäin pari tuntia ylitöihin niin olo oli aika paska kun pääsi kotiin. Lopulta olo oli niin huono että kokoajan oksetti, oli suuri vaikeus saada sitä siemenlitkua alas, saattoi oksentaa melkein samantien. Joten päätin että parempi lopettaa sitten.

Kisu wrote:
Miten sen nyt ottaa, onhan oopiumia sen kaikissa muodoissa käytetty maailman sivu ja nimenomaan siemenistä huuhtomallakin ainakin useita vuosikymmeniä. Muistan lukeneeni äijästä, joka Vietnamin sodan yhteydessä pääsi oppareiden makuun ja kotiuduttuaan alkoi sitten vetelemään niitä mm. siementeen muodossa. Henk.koht. en pidä tätä tavaraa oikein lainkaan euforisena, rankkaan kodeiinin ja tramadolinkin siinä suhteessa paremmiksi (olettaen toleranssin olevan inhimillisellä tasolla.) Saatavuus, laillisuuden suhteen harmaa alue (laillistahan tämän litkun vetäminen ei tietenkään ole, vaikka siemenet itsessään olisivatkin), hinta ja pitkä vaikutusaika olivat itselleni ne syyt vaihtaa kodeiinin vetäminen liemen litkimiseen.
Juu onhan oopiumi ollut käytössä tuhansia vuosia, mutta siementen käytöstä en ole kovin paljon lukenut, enemmänkin kodien käytöstä. Se että niitä saa kaupasta ja ne ovat laillisia, joku saattaa lulla että harmiton ja kevyt päihde koska kyseessä on vain siemenet, vaikka kyseessä onkin morfiinista ja useista muisa opioidi-alkoloideista mitä unikko sisältää. Itse pidän tätä parhaana opioidina, joskus tuli tramadolia otettua mutta se lopetti lopulta tehonsa, kodeiinista itsekin saan okjikodonin veroiset olot kun on toleton. Mutta kyllä itselle maistu tämä paremmin kuin vaikkapa oksikodoni (paitsi se analogi, siitä tuli oikein kovat nuokut ja euforiat). Ja selvästi valitsen ennemmin tämän kuin subun.
Kisu wrote:
Oletko koskaan tehnyt tuota vaihtoa, siemenistä subuun? Omat kokemukseni puhuvat sen puolesta, että vähänkään isommalla oopiumitoleranssilla ei subu pure edes hieman refloihin, joten ainakaan itselleni ei siemenliemelle yksinkertaisesti ole olemassa vaihtoehtoja. Metadonista en sitten tiedä, mutta sitäkään ei muuten kuin korvaushoitoon pääsemällä pysty hankkimaan mitenkään järkevästi.
En sillä pitäisi odottaa päivä tai kaksi ennen kuin uskaltaisi ottaa subua, ettei laukaise viekkareita. Lisäksi subun hankkiminen olisi epävarmaa jos ei omaa jotain kunnon linkkiä, hankin aina opioideja useamman viikon käyttöä varten, ei kiinnostaisi viekkareissa odottaa mistä sais subua, käytön hinta subuun olisi tullut itselle varmaan saman mitä käytin simeniin kuussa (600e), ellei vähemmän jos halvalla saisi isoja määriä. Itsellekin siementen käytössä pysymisen tärkeimmät syyt olivat juuri saatavuuden ja hinnan vuoksi, alkuun myös vaikutuksen takia mutta nyt toisella kerralla kun aloitin pitää sanoa ettei se hyvä vaihe kauaa kestänyt. Lisäksi se että jos poliisit tekisivät huumetestin niin voisi sanoa, että on ottanu kodeiinipohjaista yskänlääkettä, se kun antaa samat positiiviset tulokset, olen ajanut vuosien aikana päivittäin useitakymmeniä kilometrejä kertaakaan ei ole pysäytetty, jonkun subun näkymisestä sais rattijuopomustuomion kun sitä ei pysty mitenkään selittämään.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 09 Sep 2017, 00:23

Omat kokemukseni tämän aineen kanssa rajoittuvat ihan oman opioidiurani alkuvaiheisiin. Ainoat kokeilemani siemenet olivat isoissa Marketeissa myytäviä siemeniä. Näistä kun liotin sillä kaiketi yleisimmin käytetyllä "limupullometodilla" noin kilosta nesteen ja join sen, sain tyypilliset oopiumiopioidivaikutukset, jotka teholtaan vastasivat ehkä noin 100-150mg etyylimorfiinia (mikä kaiketi vastaisi noin kaksinkertaista määrää kodeiinia, joka itselläni ei siis ole koskaan oikein pelittänyt). Selvää siis on, että siemeneni olivat suhteellisen heikkolaatuisia ja/tai liuotusmenetelmäni ei ole ollut optimaalinen.

Lukaisin tämän topikin läpi ja useimmat kirjoittavat kertoivat saavansa kilosta siemeniä opioidivaikutuksia, jotka vastaisivat teholtaan 80-120mg oksikodonia. Tämä näyttäisi olevan vielä suht linjassa sen kanssa, mitä siementen alkaloidi- ja erityisesti morfiinipitoisuudesta tiedetään. Tässä kohtaa kokemukset kuitenkin eroavat, sillä osa kirjoittajista on maininnut, että suuretkaan annokset buprenorfiinia eivät ole merkittävästi auttaneet tämän aineen vieroitusoireisiin. Buprenorfiini on kuitenkin suhteellisen tehokasta hillitsemään lähes minkä tahansa muun myy-opioidireseptorin täysagonistin vieroitusoireita (ml. morfiini itse), vaikka täysagonistia olisi käytetty suurellakin annoksella. Pääosin tämän aineen vieroitusoreista kirjoitetut kokemukset kuitenkin viittaisivat siihen, että vieroitusoireet vastaavat pitkälti muiden myy-reseptorin agonistien vieroitusoireita, vaikka ovatkin sekä intensiteetiltään poikkeuksen voimakkaita ja pitkäkestoisia. Toisin sanoen vieroitusoireet olisivat siis pääasiallisesti seurausta juuri tämän reseptorin agonismista. Myönnettäköön, että en itse ole metadonivaiheeni jälkeen ollut varsinaisesti riippuvainen voimakkaista täysagonisteista, mutta esimerkiksi noin viikon kestäneen oksikodoniputken, jossa annokset olivat arkipäivinä n. 250mg ja viikonloppuna n. 400mg oraalisesti vuorokaudessa, jälkeen siirtyminen takaisin 2mg buprenorfiinia nasaalisesti vuorokaudessa ei tuottanut juurikaan ongelmia.

Ymmärtääkseni paremmin tätä ainetta ja saadakseni ajatuksia edellä mainittuun dilemmaan olisin kiinnostunut kuulemaan siitä jossain vaiheessa riippuvaisena olleiden vastauksia seuraaviin kysymyksiin:

Mikä oli käyttöannoksesi siemeniä vuorokaudessa?
Minkälaiseen annokseen muita opioideja vertaisit käyttöannoksestasi saatuja vaikutuksia (erityisesti, mikäli kokemuksen perusteella osaat verrata sitä oksikodoniannokseen)?
Käytitkö siementeestä riippuvaisena ollessasi muita opioideja (erityisesti oksikodoni kiinnostaisi), ja minkälaisia annoksia näitä otit ja miten ne vertautuivat käyttämääsi siementeeannokseen?
Kokeilitko hoitaa siementeen vieroitusoireita buprenorfiinilla? Jos kyllä, niin mikä oli siementeen annos ennen buprenorfiiniin vaihtamista? Mikä oli buprenorfiinin käyttöannos ja käyttötapa ja miten ja kuinka hyvin se auttoi vieroitusoireisiin?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Kisu
Psykonautti

Post by Kisu » Sat 09 Sep 2017, 09:46

Petri6 wrote:
Sat 09 Sep 2017, 00:23
Ymmärtääkseni paremmin tätä ainetta ja saadakseni ajatuksia edellä mainittuun dilemmaan olisin kiinnostunut kuulemaan siitä jossain vaiheessa riippuvaisena olleiden vastauksia seuraaviin kysymyksiin:

Mikä oli käyttöannoksesi siemeniä vuorokaudessa?
Minkälaiseen annokseen muita opioideja vertaisit käyttöannoksestasi saatuja vaikutuksia (erityisesti, mikäli kokemuksen perusteella osaat verrata sitä oksikodoniannokseen)?
Käytitkö siementeestä riippuvaisena ollessasi muita opioideja (erityisesti oksikodoni kiinnostaisi), ja minkälaisia annoksia näitä otit ja miten ne vertautuivat käyttämääsi siementeeannokseen?
Kokeilitko hoitaa siementeen vieroitusoireita buprenorfiinilla? Jos kyllä, niin mikä oli siementeen annos ennen buprenorfiiniin vaihtamista? Mikä oli buprenorfiinin käyttöannos ja käyttötapa ja miten ja kuinka hyvin se auttoi vieroitusoireisiin?
Olen varmaan aiemminkin tämänkaltaisiin kysymyksiin vastaillut, mutta samapa se on tiivistää tähänkin jos tästä tiedosta joku kokee saavansa jotain irti:

- Annos vaihteli jonkin verran kun välillä halusi (turhaan) metsästää oloja, välillä yritti enemmän tai vähemmän tosissaan taperoida käyttöä ja välillä väistämättömästä siementen laadun heittelystä johtuen toleranssi meni ihan mutkalle. Keskimäärin annos oli (ja nyt retkahdettuani on taas) 1kg siemeniä/päivä, tyypillisesti kahteen annokseen jaettuna. Tämän vuoden tammikuussa sain käsiini huomattavasti tujumpia siemeniä joiden jäljiltä normisiemeniä jouduin annostelemaan alkukevääseen (jolloin aloitin tähän asti kestäneen tauon) asti 1.5kg kolmeen annokseen jaettuna/päivä. Mainittakoon, että en ole lainkaan vakuuttunut useamman annostelukerran/päivä hyödyllisyydestä ja tällä hetkellä pyrinkin viimeiseen asti pitäytymään yhdessä annostelussa vuorokautta kohti.
- Kokemusta minulla on siemenliemen lisäksi kodeiinista, tramadolista, buprenorfiinista, loperamidista ja U47700-tutkimuskemikaalista. Siemennesteellä on niin tuhoisa vaikutus toleranssille, että sen jälkeen kokeilemistani buprenorfiinista ja U47700:sta en saanut mitään vaikutuksia, edes helpotusta refloihin, massiivisillakaan annoksilla. Ensimmäisen käyttövuoden aikana 300mg kodeiinia ja 1000mg tramadolia veivät vielä reflat pois, mutta pitkään aikoihin niistäkään ei ole enää mitään apua ollut. Loperamidi on ainut noista kokeilemistani opioideista josta on jotain apua edelleen, mutta sitäkin joutuu ottamaan 200-300mg -tasoisia massiivisia annoksia saadakseen reflahelpotusta. Muunkaltaista vertailua en oikein osaa tehdä, siemenliemi tosiaan tekee sellaiset temput toleranssille, että mikään annos mitään opioidia ei tee enää parhaimmillaankaan muuta kuin terveeksi. Kuten sanottua, en pidä tätä ainetta laisinkaan euforisena, lähinnä ahdistuksen lieventäminen, tunteiden turruttaminen ja seksihalujen häviäminen ovat itselleni syitä käyttää. Nuokut tästä on mahdollista saada ihan nollatoleilla, mutta se on ensimmäinen vaikutus joka häviää toleranssin myötä.
- Itsehän olen buprenorfiinia kokeillut kahteen otteeseen. Ensimmäisen kerran silloin kun olin jokusen kuukauden käyttänyt siemeniä päivittäin, annoksena 4mg Subutexiä nokkaan imuroituna. Ei mitään vaikutuksia. Toinen kerta oli viime joulun alla, tällä kertaa annoksena 30mg vuorokauden sisään nautittuna buprelaastareita suussa liottamalla. Ehkä ihan hienoinen refloja helpottava vaikutus, mutta olo oli joka tapauksessa karmaiseva, syöminen ja nukkuminen olivat ihan yhtä mahdottomia suorituksia kuin aiemminkin ja bupre aiheutti siihen reflojen päälle vielä voimakasta pahoinvointia ja päänsärkyä.

Oopiumia ei pidä liian helposti lähteä rinnastamaan muihin voimakkaisiin täysagonisteihin, eikä niinikään vetää johtopäätöksiä pelkästään sen morfiinipitoisuuden pohjalta. Oopiumi sisältää n. 50 eri opiaattialkaloidia, eikä kukaan tiedä miten suurin osa niistä toimii edes yksittäin saati sitten keskenään tuollaisena sekametelisoppana. Oopiumis eroaa puhtaasta morfiinista huomattavasti niin vaikutuksiltaan, kestoltaan kuin myös vieroitusoireiltaan. Mikä tahansa oopiumin sisältämä yksittäinen opiaattialkaloidi toimii yksinään otettuna eri tavalla kuin osana oopiumin alkaloidikoktailia, alkaloideilla on synergistisiä ja toisiaan potensoivia vaikutuksia, osan tiedetään toimivan myy-reseptorin sijaan kappa-reseptorin kautta, oopiumi voi huumetestissä näkyä morfiinin lisäksi amfetamiinina, vaihteleva alkaloidiprofiili voi johtaa siihen että yliannostus on mahdollinen ilman mitään muita opiaattivaikutuksia, jne... Vaikka kyseessä onkin yksi vanhimmista ja historiallisesti käytetyimmistä huumeista, tiedetään oopiumista loppujen lopuksi verrattain vähän. Nykypäivänkin teenjuojista jokainen on yhä koekaniini ja matkaaja kartoittamattomilla vesillä.

Olenko ihan hakoteillä jos arvelisin sinun harkitsevan tämän käyttöä? Mietitkö korvaavasi satunnaisen oksikodonin käytön oopiumilla? En välttämättä näe tuota kovin järkevänä, jotkut ovat tosiaan puhuneet oksikodonista kun ovat vertailleet siemeniä muihin oppareihin, mutta viihdekäyttöön tämä ei kyllä sovellu oikein lainkaan. Toistan nyt itseäni pahasti, mutta euforiaa tästä ei oman kokemukseni perusteella saa edes kodeiiniin ja tramadoliin verrattuna ja nuokutkin vaativat käytännössä nollatoleja. Jos tarkoituksenasi on lisäksi jatkaa buprella pääsääntöisesti tulee vaihdosta tämän ja bupren välillä melkoista säätämistä oopiumin pitkän puoliintumisajan ja toleranssin tuhoavan vaikutuksen takia. IMO siemenneste on ainoastaan buprenorfiiniin ja metadoniin rinnastettavaan ylläpitokäyttöön soveltuva aine, viihdekäytössä saa melkeinpä mistä tahansa muusta opparista enemmän irti. Kaikista kokeilemistani aineista siementeehen parhaiten vertautuu loperamidi, jos olet koskaan sitä testannut niin sinulla on varsin hyvä idea siitä mitä odottaa siemenjuomalta.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 09 Sep 2017, 13:30

Siis kotateestä on paljonkin kokemuksia sekä ajalta jolloin opioidit ylipäätään jotain vielä antoivatkin että sen jälkeiseltä eli ei oopiumi minulle mitenkään vieras aine ole. Ja mitään viihdekäyttöä en aio kyseisellä aineella harrastaa, saattaa olla, että joudun pahimmillaan ehkä hätävarana siihen jossain kohtaa turvautumaan. Kyllä se on se omakin toleranssi tullut aikoinaan tuhottua metadonilla ja toisaalta opioidien säännöllistä käyttöä kun on takana varmaan joku 8,5 vuotta, josta 4-4,5 vuotta päivittäistä. Eli luulenpa, että henki lähtisi ennen kuin kummempia oloja tulisi, olisi sitten opioidi mikä tahansa (no konista ei ole tähän päivään mennessä kunnollista kokemusta, että siitä voisi jotain irrottakin). Noiden mainitsemieni oksikodoniannosten lisäksi on tässä viimeisen vuoden aikana tullut jossain kohtaa muun muassa hiisattua pelliltä jotain reilun 5mg fentanyyliannoksia ym. Parasta, mitä uskallan tässä vaiheessa opioideilta toivoa ja odottaa (tietysti sen lisäksi, että saan pidettyä nykyisen tilanteen jokseenkin stabiilina), on ehkä se loksahdus, kun tulee noin 15 minuuttia sen jälkeen kun on kulauttanut sellaiset 80mg metadonia kurkkuunsa ja maailmasta tulee yht äkkiä juuri sellainen paikka, kun sen kuuluisikin olla.

Oksikodonista olin erityisen kiinnostunut, koska se lienee bupren jälkeen ehkä yleisimmin käytetty opioidi, monet ovat tässä topikissa ilmoittaneet omalla kohdallaan ekvivalentteja annoksia nimenomaan siihen verrattuna ja se kertoo paljon enemmän kuin vertaaminen bupreen. Buprella kun tosiaan esimerkiksi itse tulen hyvin toimeen 2mg/vrk annoksella, mutta toisaalta voisin kiskoa kymmenkertaisen määrän ja vaikutus olisi sama. Sen annos siis tuppaa olemaan se, mikä se kenellekin on vakiintunut ja toleranssin "oikea" taso ilmenee sitten siinä, paljonko sitä vaaditaan poistamaan pahat täysagonistireflat. ihan tosiaan puhtaasti informatiivisessa mielessä olen siis asiasta kiinnostunut. Seuraavassa sitten tarkentavia/jatkokysymyksiä, kommentteja ja pohdintoja:

-Oliko tuo keskimäärin 1kg annoksesi jo silloinkin, kun 300mg kodeiinia riitti viemään vieroitusoireet pois ja olivatko vieroitusoireet ennen kodeiinin ottamista jo tuolloin intensiteetiltään hyvin voimakkaita? Oletko tietääksesi poikkeuksellisen tai keskimääräistä herkempi kodeiinin vaikutuksille? Samat kaksi ekaa kysymystä (eli siemenannos ja reflojen intensiteetti) tuon tramadolin osalta?

-Tsekkailin vielä uudelleen näitä viestejä läpi, ja tuolla edellisellä sivulla (sivu 6) olemmekin lyhyesti vaihtaneet viestejä tuohon jälkimmäiseen buprekokemukseesi liittyen. Mutta tulkitsenko oikein tätä ja aikaisempia viestejäsi topikissa, että tuo ensimmäinen 4mg kokemus ei ole ollut niinkään vieroitusoireiden hoitoon vaan enemmänkin testi, miten bupre ylipäätään toimii (ja "ei mitään vaikutusta" siis tässä yhteydessä ei huomattavia vaikutuksia varsinkaan siementeehen verrattuna)?

Loperamidiin en ole onneksi vielä joutunut turvautumaan (sekin saattaa kyllä valitettavasti tulla vielä ajankohtaiseksi), joten sitä en osaa hahmottaa.

Kuten mainitsitkin, eroaa siementee puhtaasta morfiinista vaikutukseltaan erityisesti vaikutuksen keston osalta (morfiinin muutama tunti vs. siementeen jopa vuorokausi), joskin muuten vaikutus on hyvin samankaltainen (raskas, nuokuttava mutta vähemmän euforinen). Tämän siis perustan kokemuksiini toisaalta morfiinista ja toisaalta kotateestä. Tuo alkaloidien sekoitushan on tosiaan se useimmiten viitattu syy, mutta kuten totesitkin tiedetään siitä nykypäivänäkin vielä vähän. Toisaalta kuitenkin ilmeisesti tälläkin hetkellä tiedetään alkaloideista ilmeisesti ainoastaan morfiinin ja kodeiinin (ja senkin luonnollisesti metabolian kautta) vaikuttavan myy-opioidireseptorin agonisteinä. Ilmeisesti tiedossa ei myöskään ole, että jokin muu alkaloidi metabolisoituisi nautittaessa tällaiseksi agonistiksi (pois lukien mahdollisesti tebaiini->oripaviini, mutta molemmat aiheuttavat kouristuksia paljon ennen toimivaa annosta) edes muiden alkaloidien vaikutuksesta metaboliaan johtuen. Tosin myönnän, että tutkin asiaa äsken varsin pintapuolisesti ja tarkempi perehtymiseni aiheeseen on usean vuoden takaa.

Pointtina edellisessä kappaleessa, että teen vaikutus, vaikka eroaakin morfiinista, perustuu mielestäni selvästi myy-opioidiagonismiin. Käsittääkseni myös (ja tämä on yksi asioista, joita pyrin kysymyksilläni selvittämään) oopiumin vieroitusoireet voidaan poistaa ekvivalentilla annoksella (jonka määrittäminen toki on äärimmäisen vaikeaa) toista myy-opioidireseptorin täysagonistia. Ja kun taas muiden/useimpien/tietämieni täysagonistien vieroitusoireita voidaan ainakin merkittävällä tavalla lievittää buprenorfiinilla (jälleen ekvivalentilla annoksella, jonka määrittäminen on vaikeaa), tulisi saman päteä myös oopiumiin. Tässä siis paradoksi, jonka ratkaisua lähemmäs haluaisin päästä kuulemalla anekdotaalisia kokemuksia niiltä, jotka ovat tätä mahdollisesti yrittäneet ja miten he ovat siinä onnistuneet.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Kisu
Psykonautti

Post by Kisu » Sun 10 Sep 2017, 11:19

Petri6 wrote:
Sat 09 Sep 2017, 13:30
-Oliko tuo keskimäärin 1kg annoksesi jo silloinkin, kun 300mg kodeiinia riitti viemään vieroitusoireet pois ja olivatko vieroitusoireet ennen kodeiinin ottamista jo tuolloin intensiteetiltään hyvin voimakkaita? Oletko tietääksesi poikkeuksellisen tai keskimääräistä herkempi kodeiinin vaikutuksille? Samat kaksi ekaa kysymystä (eli siemenannos ja reflojen intensiteetti) tuon tramadolin osalta?
Muistikuvat eivät näin vuosien jälkeen välttämättä ole 100% luotettavia, mutta väittäisin että annokseni oli aika lailla ihan käytön alusta asti pääosin tuo 1kg/päivä (pitää kuitenkin pitää mielessä, että varsinainen oopiumin määrä väistämättä vaihtelee siementen laadun heittelehtiessä.) Tuo n. 300mg kodeiinia auttoi refloihin n. vuoden verran, sen jälkeen se yksinkertaisesti lakkasi toimimasta. Tramadoli toimi tässä vaiheessa vielä apuna sillä 1000mg annostuksella, mutta sen suhteen saatavuus on minulle niin heikko että vaihdoin pian loperamidiin aina kun tarvitsin jeesiä viekkareihin. Reflojen intensiteetistä on vaikea sanoa mitään muuta kuin että ne ovat tuntuneet hitaasti mutta varmasti voimistuneen tässä vuosien varrella (duh!) Vaikea sanoa mitään siitä miten kodeiinin (tai tramadolin) vaikutukset kohdallani vertautuvat muihin ihmisiin, en ole aineita vetänyt koskaan kenenäkään muuna kuin itsenäni :P En usko kuuluvani niihin paljon puhuttuihin supermetabolisoijiin, mutta ennen siementen käytön aloittamista tuo 300mg kodeiinia riitti tuomaan aina varsin voimakkaat vaikutukset, siinäkin vaiheessa kun käyttö oli jo lähestulkoon päivittäistä. Voimakkaat, as in, ajoittain se kolahti niin kovaa että päässä humisi, silmissä pimeni ja korvissa soi. Siemenliemestä en ole koskaan saanut läheskään yhtä intensiivisiä kokemuksia.
Petri6 wrote:
-Tsekkailin vielä uudelleen näitä viestejä läpi, ja tuolla edellisellä sivulla (sivu 6) olemmekin lyhyesti vaihtaneet viestejä tuohon jälkimmäiseen buprekokemukseesi liittyen. Mutta tulkitsenko oikein tätä ja aikaisempia viestejäsi topikissa, että tuo ensimmäinen 4mg kokemus ei ole ollut niinkään vieroitusoireiden hoitoon vaan enemmänkin testi, miten bupre ylipäätään toimii (ja "ei mitään vaikutusta" siis tässä yhteydessä ei huomattavia vaikutuksia varsinkaan siementeehen verrattuna)?
Ihan oikein tulkitset. Olin tuossa vaiheessa tosiaan käyttänyt siemenjuomaa vasta jokusen kuukauden ja vaikka olisinkin tuolloin jo jonkinlaisia vieroitusoireita muuten kokenut, en ollut vielä ikinä pitänyt riittävää taukoa annostusten välillä jotta olisin niitä huomannut. Tuo bupre ei tosiaan tehnyt mitään havaittavaa vaikutusta, mutta kenties se esti minua havaitsemasta mahdollisia lieviä vieroitusoireita sen ajan kun olin ilman siementeetä.
Petri6 wrote:
Kuten mainitsitkin, eroaa siementee puhtaasta morfiinista vaikutukseltaan erityisesti vaikutuksen keston osalta (morfiinin muutama tunti vs. siementeen jopa vuorokausi), joskin muuten vaikutus on hyvin samankaltainen (raskas, nuokuttava mutta vähemmän euforinen). Tämän siis perustan kokemuksiini toisaalta morfiinista ja toisaalta kotateestä. Tuo alkaloidien sekoitushan on tosiaan se useimmiten viitattu syy, mutta kuten totesitkin tiedetään siitä nykypäivänäkin vielä vähän. Toisaalta kuitenkin ilmeisesti tälläkin hetkellä tiedetään alkaloideista ilmeisesti ainoastaan morfiinin ja kodeiinin (ja senkin luonnollisesti metabolian kautta) vaikuttavan myy-opioidireseptorin agonisteinä. Ilmeisesti tiedossa ei myöskään ole, että jokin muu alkaloidi metabolisoituisi nautittaessa tällaiseksi agonistiksi (pois lukien mahdollisesti tebaiini->oripaviini, mutta molemmat aiheuttavat kouristuksia paljon ennen toimivaa annosta) edes muiden alkaloidien vaikutuksesta metaboliaan johtuen. Tosin myönnän, että tutkin asiaa äsken varsin pintapuolisesti ja tarkempi perehtymiseni aiheeseen on usean vuoden takaa.

Pointtina edellisessä kappaleessa, että teen vaikutus, vaikka eroaakin morfiinista, perustuu mielestäni selvästi myy-opioidiagonismiin. Käsittääkseni myös (ja tämä on yksi asioista, joita pyrin kysymyksilläni selvittämään) oopiumin vieroitusoireet voidaan poistaa ekvivalentilla annoksella (jonka määrittäminen toki on äärimmäisen vaikeaa) toista myy-opioidireseptorin täysagonistia. Ja kun taas muiden/useimpien/tietämieni täysagonistien vieroitusoireita voidaan ainakin merkittävällä tavalla lievittää buprenorfiinilla (jälleen ekvivalentilla annoksella, jonka määrittäminen on vaikeaa), tulisi saman päteä myös oopiumiin. Tässä siis paradoksi, jonka ratkaisua lähemmäs haluaisin päästä kuulemalla anekdotaalisia kokemuksia niiltä, jotka ovat tätä mahdollisesti yrittäneet ja miten he ovat siinä onnistuneet.
Muuta en osaa tämän suhteen sanoa kuin että tarpeeksi pitkään oopiumia säännöllisesti käyttämällä alkaa vieroitusoireiden hoitaminen millään muulla kuin oopiumilla käymään vaikeaksi, jopa mahdottomaksi, jos nyt ei teoriassa niin ainakin käytännössä. Olen kansainvälisiltä foorumeilta lukenut useiden ihmisten kokemuksia siitä miten he siirtyivät helposti juomaan teetä käytettyään ensin pitkään heroiinia suurilla päivittäisannoksilla, usein saaden alkuun teestä jopa oloja joita eivät enää pitkään aikaan olleet kokeneet herskasta. Toisinpäin vaihto ei olekaan enää sitten onnistunut, oopiumirefloja on tuloksetta yritetty hoitaa satojen dollareiden edestä heroiinia rännittämällä. Sitä ei sitten taida kukaan tietää, johtuuko tämä yksinkertaisesti oopiumin vertaansa vailla olevasta toleranssin pilviin nostavasta vaikutuksesta, vai voiko asiaa mutkistamassa olla muitakin seikkoja.

Poppy
Lepakko

Post by Poppy » Fri 05 Jan 2018, 17:13

Esipuhe

Päätin nyt tulla kirjoittamaan vähän ko. substanssista juttua, koska tuota kokemuspohjaa on jos vaikka joku lopettava tästä infosta hyötyisi. Mikään kertomastani ei ole arvailua tai mututietoa vaan itse koettua ja ylöskirjattua. Koska tällä litkulla viitoitin oman tieni helvettiin, päätin lopettaessa myös piirtää sieltä kartan takasin. Eli toisinsanoen olen pitänyt päiväkirjaa siitä asti, kun vaihdoin teen bupreen ja matka on vielä kesken, mutta maali häämöttää jo. En haluaisi, että tästä asiasta puhutaan kovin paljon, koska tämä on niille, jotka on nitkahtanut, hetkellisesti hyvä vaihtoehto silloin, kun omat rojut loppuu yllättäen. Mutta koska tästä näin paljon jo keskustellaan, niin tiedän tämän lystin lopun olevan ovella. Ei siidutoimittajilta ole jäänyt huomaamatta yllättävä kysynnän moninkertaistuminen. Toiset sulkee silmänsä, kun rahaa tulee, toiset on jo alkanut toimiin siementoimittajan vaihtamiseksi.

Ensinnäkin. Jokainen joka miettii tämän aloittamista, kuunnelkaa edellisiä kommentoijia. Tämä on synkin Danten helvetin tasoista mihin voitte itsenne ajaa. En ala kertomaan refloista yms. sen kummemmin, koska siitä löytyy jo infoa yllinkyllin. Kerron vain operaatio bupreenvaihdosta ja siitä mitä omalla kohdallani tuli vastaan.

Ensinnäkin koska tee on piiiitkävaikutteinen, huomasin tellä olevan samankaltaisia blokkaavia efektejä kuin buprella. Muut opioidit ei päälle vaikuta ja redosettaiminen ei tuonut mitään uutta taivaan alle muutakuin tukkoisemman olon, joten allekirjoitan edellisen kommentin siitä, että oma annos kerran päivässä ja se siitä. Lisäksi vähentäessä tulee yksi lisähelvetti matkaan, kun on tottunut siihen, että nappaa lisäannoksen klo. x ja luota minuun, tulee se päivä vastaan milloin pakko vähentää, kun siemenet ei yhtäkkiä toimikkaan, ne on toimittajalta loppu, posti kussut paketin minnelie tai muuten vain myöhässä toimitus edes päivän.

Oma toleranssini

Kuuri kesti n. 4-vuotta/Kahden vuoden pätkiin jaettuna päivittäiskäyttöä. Kun muutaman kerran tuli sinne väliin edes se päivän viivästys, oppi hoitamaan juhlapyhät yms. niin, että varmasti roinaa riittää. Jo yhden päivän ilman olo aiheutti sellaisen painajaisen, että sitä laski oikeasti sekunteja, että kumpi loppuu ensin, tämä vuorokausi vai oma elämä. Säestäjänä refloihin toimi päättymätön itsemurha paniikkikohtaus, joka sai itkemään jokaisen asian perään toivoen, että olis edes joku joka olis pitämässä huolta. Se on raskasta, kun oma koti on liian pieni ja siellä tulee ahtaanpaikankammo ja ulkona on liian kylmä olla refloissa. Se niistä refloista.
Ensimmäinen 2-vuoden putki alkoi vajaan n. 200g satsista, mutta nopeasti nousi sinne n. kiloon, kun piti korjata toleranssin nousua. Virhe. Vedin sen kaksi vuotta päivittäin. Sitten aloin huomaamaan, että purkeissa alkoi tulemaan sekaan toimimattomia eriä. Opin nopeasti tunnistamaan mikä purkki toimii ja mikä ei ulkonäön perusteella. Huomasin myös sen, että jokakerta kun hylly täyttyi uusista toimivia purkkeja oli yhä vähemmän seassa. Silloin tiesin, että loppu tulee ja päätin lopettaa. Jos joutuu lopettamaan sen takia, että tavara loppuu yllättäen on itsemurha lähes varma pakokeino. Jos itse kerkeää tehdä päätöksen ja tietää, että nyt ne loppuu, on parempi mahdollisuus selvitä.
Tässä vaiheessa tolet oli se about 1000g. Puolitin annoksen viikoksi, joka oli täyttä tuskaa jo se, kunnes hyppäsin junasta kokonaan. Eli käytännössä kylmä kalkkuna.

Se oli kolme kuukautta täyttä painajaista.

Olen ylpeä siitä, että tosin selvisin siitä. Ilman yhtään mitään jos ei kahvia lasketa. Selvisin ja alotin uudestaan puolen vuoden jälkeen. Seuraava 2-vuoden putki menikin sitten rajummin. Tällä kertaa löysin siementoimittajan, jonka siemenet ei olleet verrattavissa aikasempaan toimittajaan. Näissä oli tehoa niin julmetusti, että meni tukka solmuun. Sama paska tarina. Tolet kattoon, kunnes pysäytin tasan kiloon ja sillä menin kaksi vuotta päivittäin. Sitten mutkien kautta päädyin toteamaan, että ainoa oikea vaihtoehto on vaihtaa huomattavasti miedompaan bupreen koska se oli ainoa oikea vaihtoehto sillä hetkellä. Tässä vaiheessa huomautan kaikille niistä refloista, kun molemmat on tullut kokettua monta kertaa. Buprereflat ei ole mitään verrattuna näihin. Ei mulla tule mitään hätää eikä paniikkia, jos nyt näyttää siltä, että joitain päiviä joutuu olee ilman buprea. Onhan ne buprereflatkin aivan hemmetin perseestä en sitä sano, mutta ne on silti siedettävät. Siemenreflat ottaa kurkusta kiinni, tukehduttaa niin, että happi ei kulje, repii kaikki sisuskalut irti ja laittaa mielen synkimpään paikkaan josta ei ole ulospääsyä. Ikäänkuin heitettäisiin avaruuden tyhjyyteen ilman avaruuspukua sillä erotuksella, että tunnet kokoajan tukehtuvasi, muttet kuole millään.
Jos olet lopettamassa, pidä huoli, että sinulla on jokin asia ja/tai ihminen, minkä vuoksi taistella ja jatkaa. Ilman sitä se synkkyys tulee olemaan liikaa.

Tee vs. muut opiaatit

Tämä ehkä tärkein osio, koska luulen, että tämä info voi jotakuta auttaa. Tässä vaiheessa se toleranssini oli 1kg(edit.) tehokkaita siemeniä.
Ensinnäkin tämän päälle on turha ottaa mitään. Mikään opiaatti ei toimi toivotulla tavalla ja varsinkaan kodeiini ei toimi yhtään. Kun aloin tietoisesti vaihtamaan bupreen, tuli kokeiltua ennen sitä kaikki mitä käsiin sai. Aloitetaan siitä, että olet ollut vähintään yhden kokonaisen vuorokauden ilman. Haluan myös painottaa, että näihin vaikuttaa oma toleranssi, jota on siemenillä vaikea määritellä ja metabolia joten tämä ei ole mikään opiaattien ABC tai Aapinen, vaan suuntaa antavia henk. koht. kokemuksia.

Kodeiini:
Tämä oli siinä mielessä vähän outo douppi, että vaikka tolet oli massiiviset saatoi jopa 120mg tuoda hetkeksi pienen helpotuksen. Toisinaan taas ei toiminut lainkaan. Jokatapauksessa kodeiini on täysin turha viekkareihin, koska vaikutus kestää sen 20min. jonka jälkeen reflat palaa lähes välittömästi ja olo on taas sietämätön, joten suosittelen epävarmuude ja lyhyen keston takia skippaamaan täysin.

Loperamidi:
Epätoivossa tullut tämäkin kokeiltua kaikilla mahdollisilla ja mahdottomilla apukeinoilla. Edes suuret 60-80mg annokset eivät auttaneet muuta kuin ripuliin. Ainoa minkä sain oli massiivinen rintakipu ja sydämmentykytys jo 20-40mg:n annostuksella. Se ei ole kiva lisä reflojen päälle vaan tuo lisää ahdistusta ja aiheellista sydänkohtauksen pelkoa. Tajusin kyllä miten vaarallisilla vesillä mennään, kun sydän pyrki rinnasta ulos ja rintaa puristaa niinkuin joku olisi lyönyt puukon läpi. Vaarallista ja turhaa isoilla annoksilla, joten suosittelen ainoastaan ripulin hoitoon suositetulla annoksella.

Oksikodoni
200mg ei sanonut mitään. Ehkä saattoi hetkeksi vähän lieventää refloja jos oikein käyttää mielikuvitusta. Vasta kun olin ollut viikon ilman, sain 160mg:n annostuksella hieman pehmeän olon ja reflat pois muutamaksi tunniksi. Lokini kertoo, että otin 160mg oxya klo 21 illalla ja olin todella helpottunut, koska kivut ja kolotukset katosi edes hetkeksi ja jopa sain pienen pumpulin. Yöllä klo 02.25 raflat alkoi puskemaan taas päälle. Totean saman kuin kodeiininkin kohdalla; ei kannata. Liian lyhyt kesto ja reflat vain lykkääntyy lisäksi taloudellisesti järjetön vaihtoehto toleranssin takia.

Tässä vaiheessa alkaa epätoivo vallata mielen, kun alkaa valkenemaan ja ymmärtämään minkälaiset ne omat toleranssit todellisuudessa on. Puhutaan jo ihan kunnon polleosaston toleista oman käsitykseni mukaan. Voi olla, että olen väärässä, mutta korkeat jokatapauksessa.

Buprenorfiini
Tämä on ainoa oikea tie ulos, jos meinaa johonkin opiaattiin vaihtaa. Ensimmäinen kokemus oli karvas pettymys. En ollut aiemmin ottanut subua, joten olin hieman varovainen aluksi, koska jokapaikassa peloteltiin bupren voimakkuudella jne. Tässä vaiheessa huomautan, että hihaan ei mene mitään, vaan kaikki mikä menee muualle kuin mahaan, menee nokkaan. Olin ollut 24h ilman teetä.

Aluksi kokeilin 1mg. Ei sanonut mitään. Otin päälle 2mg ja ei sanonut mitään. 4mg, nada. Ei edes pientä helpotusta refloihin. Tässä vaiheessa olen kirjannut ylös epäilyn siitä, että tee sisältää jonkin komponentin joka sitoutuu voimakkaasti reseptoreihin, mikä osaltaan voisi selittää teen blokkaavaa vaikutusta, sekä pitkää kestoa.
Nyt alkaa olemaan keinot käytetty. Metadonia ei mistään saa ja mikään muu ei jeesaa. Juttelin asiasta jonkun kanssa netissä ja hän suositteli omasta kokemuspohjasta silti jatkamaan buprea 2mg annoksilla, että saa määrän plasmassa tarpeeksi korkealle ja että kyllä se jossain vaiheessa alkaa puremaan.
Olin ollut 2-3 vrk. ilman ja ostamastani teksistä oli about 2mg jäljellä. Väittelin jonkun kanssa netissä siitä, että teksi ei toimi millään annoksilla. Olihan mulla kokemusta siitä ja ei toiminut ei. Päätin todistaakseni pointin vetää 2mg lainit ja simsalabim! Sehän alkoikin toimimaan yhtäkkiä. Minkäänlaista euforiaa tai hyvää oloa en saanut silloin, enkä ole saanut sen jälkeen texista, mutta viekkarit katosi kuin tuhka tuuleen. Olen kirjoittanut lokiini kaksi sivua ylistystä siitä, miltä tuntuu, kun olo on normaali. Kirjaimellisesti itkin ilosta putkeen n. kaksi tuntia. Kirjaimellisesti.
Sen jälkeen olen jatkanut texillä. Välillä mopo karaten käsistä, mutta aina ruotuun palanneena. Tällä hetkellä annostukseni olen tiputtanut sillä virallisella bupren laskukaavalla 2mg:n ja horisontissa häämöttää 0,5 mg:n tiputus kahdessa erässä, kunnes jatkan taas hetken millillä jne.

Subu oikeasti auttaa ja se on ainoa kokeilemistani aineista joka oikeasti jeesas. Ikävä puoli on se, että joku komponentti teessä blokkaa jopa bupren toiminnan ainakin itselläni, joten viekkareita on kärsittävä se 2-4 vuorokautta ennenkuin alkaa toimimaan. Voi olla, että jollain hevosen annostuksella olisi bupre toiminut aiemminkin, mutta me douppisankarit ruukataan olla perseaukista sakkia, kun rahaa virtaa niin helvatasti itsensä kunnossa pitämiseen, joten itsellä ei tullut kuuloonkaan alkaa jotain 16mg:n settejä kiskoon.

Loppusoitto
Toivottavasti tästä on jollekin jotain apua joka litkun kanssa taistelee. Sanokaa minun sanoneen, että sille tulee pian stoppi, joten kehotan henkisesti varautumaan siihen. Kylmäkalkkunastakin voi selvitä hengissä. Olen elävä todiste siitä, mutta paljon se vaatii ja paljon se vei. Toista kertaa en kalkkunaa kokeile voin sen kertoa. Se oli pahinta julmuutta, mitä olen kokenut. Jos ei olisi ollut ihmisiä joiden vuoksi oli pakko vaan jatkaa olisin hypännyt parvekkeelta alas. Olen aivan tosissani. Istuin jo kaiteella eräs päivä, kunnes tajusin minkälaisen tuskan se aiheuttaa ihmisille joita on lähelläni. Tunsin itseni niljakkaaksi pelkuriksi, joka on aiheuttanut tarpeetonta tuskaa ympärille vain siksi, että itse saa hyvän olon, sekä viimeisellä hetkellä hyppään parvekkeelta alas ja kirsikkana kakun päällä jätän perinnöksi sietämättömän ja ikuisen tuskan läheisille. Päätin, että en ole niin alhainen vaan hoidan itse omat paskani. Sillä tiellä edelleen ja tulevaisuus näyttää mitä tuo tullessaan. Voimia kaikille jotka litkun kanssa taistelee ja varoitus niille, jotka sen testaamista miettii. Se on pitkä ja kivulias tie.

Kisu
Psykonautti

Post by Kisu » Mon 08 Jan 2018, 04:45

^Kiintoisaa kuulla, että bupre voi auttaa kuin auttaakin ooppelin vieroitusoireisiin. Itse en tosiaan ole kokenut siitä olevan apua, mutta en muistaakseni odottanutkaan kuin korkeintaan päivän-pari viimeisestä liemiannoksesta, joten kenties juomassa tosiaan on joku alkaloidi joka estää bupren sitoutumista reseptoreihin. Oletko tyytyväinen päätökseesi lopettaa liemenkiskonta buprella, kuitenkin kerrot olevasi edelleen bupresta riippuvainen? Totta on, että oopiumireflat ovat pitkät ja kivuliaat, mutta ei niihin kuole. Itsekin olet jo varmasti huomannut, että bupren lopettamisessa on oma työnsä, ja loppujen lopuksi ooppelireflojen pahin vaihe ei montaa viikkoa kestä. Itse lähtisin ehkä ennemmin yrittämään oopiumiannoksen vähittäistä laskemista, mikä toki siemenjuoman kohdalla ei ole erityisen helppoa siemenien tehon vaihdellessa välillä rajustikin. Oma kokemukseni cold turkey -menetelmästä on jokseenkin päinvastainen kuin sinulla, ennen sen kokemista elin ainaisessa pelossa mutta nyt kun olen sen kertaalleen käynyt läpi en pelkää enää läheskään niin paljoa. TIetysti se on joka suhteessa hirveä kokemus, mutta nyt tiedän että voin siitä selvitä hengissä.

Loperamidista sen verran, että sillä kyllä saa reflat tapettua tehokkaasti, mutta se vaatii huomattavasti isompia annoksia kuin mitä olet raportoinut kokeilleesi. En toki voi missään tapauksessa sitä suositella kenellekään, sitä suuremmalla syyllä jos on jo vähäisemmilläkin annoksilla kokenut vaarallisia sivuvaikutuksia, kuten itsekin olet.

Lopuksi huomauttaisin vielä, että ihmiset ovat vuosia mananneet toimivien siementen loppumista, mutta edelleen tämä maailmanlopun ennustus on jäänyt toteutumatta. En siis voi kuin olla skeptinen näiden arvailujen suhteen. Toistaiseksi en ole kohdannut pitäviä todisteita sen puolesta, että minkäänlainen siemenkato olisi lähitulevaisuudessa edessä.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 12 Apr 2018, 02:09

Poppy wrote:
Fri 05 Jan 2018, 17:13
Esipuhe

Päätin nyt tulla kirjoittamaan vähän ko. substanssista juttua, koska tuota kokemuspohjaa on jos vaikka joku lopettava tästä infosta hyötyisi. Mikään kertomastani ei ole arvailua tai mututietoa vaan itse koettua ja ylöskirjattua. Koska tällä litkulla viitoitin oman tieni helvettiin, päätin lopettaessa myös piirtää sieltä kartan takasin. Eli toisinsanoen olen pitänyt päiväkirjaa siitä asti, kun vaihdoin teen bupreen ja matka on vielä kesken, mutta maali häämöttää jo. En haluaisi, että tästä asiasta puhutaan kovin paljon, koska tämä on niille, jotka on nitkahtanut, hetkellisesti hyvä vaihtoehto silloin, kun omat rojut loppuu yllättäen. Mutta koska tästä näin paljon jo keskustellaan, niin tiedän tämän lystin lopun olevan ovella. Ei siidutoimittajilta ole jäänyt huomaamatta yllättävä kysynnän moninkertaistuminen. Toiset sulkee silmänsä, kun rahaa tulee, toiset on jo alkanut toimiin siementoimittajan vaihtamiseksi.

Ensinnäkin. Jokainen joka miettii tämän aloittamista, kuunnelkaa edellisiä kommentoijia. Tämä on synkin Danten helvetin tasoista mihin voitte itsenne ajaa. En ala kertomaan refloista yms. sen kummemmin, koska siitä löytyy jo infoa yllinkyllin. Kerron vain operaatio bupreenvaihdosta ja siitä mitä omalla kohdallani tuli vastaan.
Hienoa.. Meigältä truu rispekt,!

todellakin..

Mun mielestä ihan stickyksi julistamisen arvoinen teko.

&voimia <!"#?:)>
Jollaintasolla samaistuin vallan polkuusi, vaikka jokaisella se omansa.. ja mikä sit kullekin on se pohjansa.. ja mitä sieltä pohjalta löytää, vai jatkaako toisellekin pohjalle, eikä kuolemakaan ole se joka saa katsomaan minnekään muualle- kuin sinne pohjalle.
ja ennenkuintodella saa kääntämään nupissa vaihdetta..
. joku onnistuu bupren kanssa, joku jonkun toisen.. must sillä ei ole merkitystä, koska oli se mikä tahansa, se taistelu on se mikä vaan on se mikä on käytävä läpi, ja kunnioitan jokaista joka sen päätöksen on tehnyt. Emmä vaan edes tiedä miten sieltä tuli edes takas... tai.. oikeestaan aivan uuteen.

Mitä tähän lisäämään.. Kylse helvetti helvettisoikoon taitaa vaan lopulta olla sen arvoinen, en ainakaan ole irrottanut enää otetta elosta kaiken.
en tiedä vielä ihan viimeisiä säkeitä, enkä tiennyt edes ensimmäiselläkään askeleella sen olevan ensimmäinen, ja jäikö se todella viimeiseksi.. tällä tiellä yhä, mut kyl se sieluun rustaa aina sen jonkun jäljen.

Siks luinkin .. niin... .- samaistuen..sen..zen.. Ikizen.
Keep it unreal.

Velho
LD50

Post by Velho » Fri 13 Apr 2018, 20:04

Nyt kyllä tuli urpo olo kun joskus väitelly/vittuillut tässä topiikissa toimivuudesta mut joku aika sit hiffasin et oonkin sotkenu 2 eri asiaa unikonsiemenkotateen ja pelkän siemennesteteen hehjeh. :oops: :foil: :!

Siemenet olleet otettu kuivista kodista murskaamalla ja kaikki palaset ja mujut keitetty teeksi. Sori offtopic mut koin tärkeäksi ilmoittaa tästä :!

Edit. Ja olen ilmeisemmin ollut fenazepam+metadon+alkokuosissa tähän aikaan muttei kuosia voi syyttää pelkisteen vaan myös omaa älyä myös :doh:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Kisu
Psykonautti

Post by Kisu » Wed 18 Apr 2018, 17:19

^Kodista tehty tee ja kaupasta ostetuista siemenistä huljuteltu liemi ovat molemmat toimivaa tavaraa. Sen sijaan omin kätösin kodista kerätyillä siemenillä ei tee yhtään mitään, ainoa hyöty niistä saadaan istuttamalla maahan ja myöhemmin korjaamalla sato. Siementen toimivuus perustuu siihen, että ne kerätään murskaamalla kodat ja erottelemalla siemenet talteen. Murskausvaiheessa kodista valuu siementen pinnalle minimaalinen määrä oopiumia ja siemeniä tarvitaan satoja grammoja, heikompien siementen kohdalla kenties useita kilogrammoja, jotta niistä voi huuhdella yhden annoksen toimivaa juomaa. Vaikka siemenet keräisi itse samantapaisella prosessilla kodista, vaadittaisiin yhden liemiannoksen saamiseksi sen verran siemeniä, että kotia tulisi murskata kymmeniä, ellei jopa satoja kappaleita. Tässä ei tietenkään ole mitään järkeä, koska tuollaisella määrällä kotia voisi keittää niinikään kymmeniä tai satoja käyttöannoksia kotateetä ja siemeniin takertunut oopiumi olisi pelkkä pisara meressä kotien sisältämään oppiumimäärään verrattuna. En ole varma ymmärsinkö edeltävän viestin oikein, mutta kotateetä keitellessä siemenet kannattaa siis suosiolla erotella muusta materiaalista erilleen ennen keittämistä ja kylvää vaikka maahan.

Viime postauksestani tähän topikkiin on kulunut jo hyvä tovi, voisin jakaa pari huomiota jotka olen tänä aikana tehnyt aiheeseen liittyen. Mietiskelin täällä joskus, että mahtaako ruokasoodan (tai jonkin muun vatsahappoja neutralisoivan emäksen) nauttiminen ennen liemen (tai jonkin muun oraalisesti nautitun opiaatin) juomista parantaa aineen vaikutusta. Nyt voin melko suurella varmuudella sanoa, että asia on juuri näin. Kyllästyin kurlaamaan ruokasoodaa päivästä toiseen ja lakkasin ottamasta sitä ennen päivittäistä liemiannosta. Siementen määrä ja näin ollen liemen vahvuus pysyi muuttumattomana, mutta huomasin tehon heikkenevän hienoisesti, varsinaisista refloista en puhuisi mutta pientä palelua oli havaittavissa jonkin aikaa buusterin hylkäämisen jälkeen. Olen nyt aloitellut vähentelemään siementenkin määrää pikkuhiljaa joka päivä ja isoin pudotus olotilasta päätellen oli silti tuo ruokasoodan käytön lopettaminen, kun en ollut vielä varsinaista siemenannosta edes alkanut laskemaan. Tästä päättelen, että vatsan sisällön happamuudella on kuin onkin tuntuva vaikutus litkun tehoon, mikä kannattaa pitää mielessä jos käyttää jotain mahahappoja vähentävää/neutralisoivaa lääkitystä tai on muuten vain kiinnostunut halvasta opiaattibuusterista.

Toinen juttu mitä tässä topikissa joskus mietin, oli se, kuinka moneen annokseen liemi kannattaa jakaa per päivä optimaalisen tehon saamiseksi. Nyt vähän lisää kokemusta kerryttäneenä voinkin sanoa, että yksittäinen annostelukerta vuorokaudessa on ehdottomasti paras tapa. Kuten sanottua, olen pahimmillaan juonut kolmekin annosta lientä päivää kohden ja tällä tavalla nautittuna ei saa liemestä mitään toivottavaa vaikutusta, toleranssi menee entistäkin enemmän solmuun ja suurimman osan päivästä hytisee lievissä vieroitusoireissa. Aineen puoliintumis- ja vaikutusaika on sen verran pitkä, että aamulla otettu annos kestää oikein hyvin nukkumaanmenoon saakka, yhdellä kertaa otetusta annoksesta saa kaikkein eniten irti ja annosmäärä on huomattavasti helpompi pitää kurissa (tai kuten nyt minun tapauksessani, laskeakin hiljalleen ilman mitään ongelmia.) Vaikka ei olisikaan riippuvainen aineesta ja käyttäisi vain satunnaisesti hupiin tai hyötyyn, on silloinkin yhdellä kertaa otettu annostelu ehdottomasti paras tapa käyttää ainetta, oopiumiliemen kohdalla ei buusteriannoksista ole mitään hyötyä (luonnollisesti tulee ensin tarkkaan tietää aineen vahvuus ja omat rajansa ja toleranssinsa.)

Tarkoitus olisi nyt kuitenkin lopettaa käyttö, sillä syyllä nyt laskeskelenkin annosta päivästä toiseen. Jossakin vaiheessa ennen pitkää aine ei enää tarjoa samaa hyötyä kuin aiemmin ja huonot puolet alkavat puskea entistä enemmän esiin. Nyt alkavat viime hetket olla käsillä, jos haluan tehdä vielä jotakin elämälläni ja saavuttaa asioita ja toteuttaa unelmia, on toimeen ryhdyttävä nyt tai ei koskaan. Tämä aine on ihan älyttömän passivoivaa ja olenkin jo tässä vaiheessa huomannut, pienenkin annoksen laskun jälkeen, että oloni on huomattavasti pirteämpi ja jaksan nähdä enemmän vaivaa esim. kotiaskareiden hoitamiseen. Toivottavasti pystyn lähitulevaisuudessa raportoimaan miten lopettaminen käy tällä asteittaisella annoksen laskemisen tekniikalla ja miten se vertautuu seinään lopettamiseen cold turkey -tyylillä.

Velho
LD50

Post by Velho » Tue 24 Apr 2018, 20:10

@kisu lähinnä hinnan kohdalla kaupassa vs pussukasta kaivetuista siiduista ja kasvatetuista unikoista höpäjän tietääkseni ja noista kokemuksista alkaa olla jo 10vuotta aikaa jo. Tuona aikana tosin en kunnon siemenlitkua ole varmaan hiffannut tjsp ollu muuteki ehkä tosi vajukki :doh: tai urani alussa vaan tietämätön asioista ikääkin ollut 15 vai 16 ja nyt 26 eli mitä yritän selittää niin tehkää homma hieman kokeneemmin ja viisaammin kuin minä olen koheltanu testopäissäni :doh:

Nyt on itsellä unikoita tulossa (paskaan saumaan tuli kylmä ulkokasvien puolesta jos paleltuvat :cry: ) sisällä nuo on viihtyneet ja lähti itämään nopeaan tahtiin sentäs :up:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag