Unikonsiementee

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
5-meo-EMT
Psykonautti

Unikonsiementee

Post by 5-meo-EMT » Mon 17 Dec 2007, 03:29

Topikin aloitusviestiin kirjoitin tällaisen ohjeen: Unikonsiementee/unikonsiemenjuoma

Tarvikkeet:
  • - 1,5L - 2L muovipullo korkilla.
    - Suppilo aka tratti
    - Mittakannu
    - Kattila
Aluksi täytyy huljutella siemenet. Laita vettä sama määrä desilitroissa minkä laitat siemeniä grammoissa pulloon. Korkki kiinni ja ravistele pulloa n. minuutti. Avaa korkkia pyörittämällä n. kaksi kierrosta kuitenkin niin ettei korkki irtoa pullosta ja purista pullosta nesteet ulos mittakannuun. Toista sama operaatio.

Nyt nestettä on paljon. Ne voi juoda sellaisenaan, mutta halutessasi voit laittaa nesteen kattilaan ja keittää nestettä vähemmäksi. esim. Kaksi desilitraa on yleensä helpompi juoda kuin litra.

Voit myös maustaa nesteen. Kylmänä jotkut suosivat vaikkapa mehutiivisteitä ja lämpimänä sokeri ja hunaja sopivat hyvin tähän tarkoitukseen.

Voit halutessasi korvata veden kivennäisvedellä. Suppiloa tarvitaan lähinnä siementen pulloon saamiseen, joten sen voi improvisoida vaikkapa päivän lehdestä tai paperiarkista. Mittakannu helpottaa nesteen määrän arvioimisessa mutta lähinnä mikä tahansa astia käy mihin voit puristaa huljutellun nesteen pullosta.

T: Kallio

Ideoinnista kiitokset ainakin eNZYMelle.

Alkuperäinen viesti: Onko kellään kokemuksia? Entäpä annostus? Onko se sen arvoista? ~7€/500g
You know the mind has a thousand eyes..

jan
Karvakuono

Re: Unikonsiementee

Post by jan » Mon 17 Dec 2007, 13:52

Testasin 2 kertaa. Ostin isosta ja kalliista tavaratalosta unikonsiemenet. 3 x 100g. Ei maksanut paljoa, oisko ollut yhteensä 7-8 euroa tai jotain? Olivat turkkilaisia, hyvin vaaleita ja "likaisen" näköisiä (=ei pestyjä??). Tein normiohjeiden mukaan teetä niistä, mutta ei vaikuttanut juuri mitenkään. Refloihin olisi voinut hieman tasoittaa. Ehkä.

Toisella kertaa ostin taas 100g purkkeja oliko 4. Ne oli etnisestä ruokakaupasta. Väriltään tumman sinisiä-purppuroita. Tuli ihan hyvännäköinen, imelä, samea soosi. Mutta ei vaikutusta.

Eli huonoja kokemuksia on mulla ollut. Ei kai ole ollut siemenissä tehoaineita. Olisi hyvä jos jostain saisi hyviä teesiemeniä. Viranomaiset kai nykyään aika paljon huuhtovat/pesevät siemeniä, jotta niistä ei pääsisi nauttimaan teemuodossa. Näin jo myös mm USAssa. Suomen viranomaiset ovat mestarikyttääjiä, joten ei taida olla paljon saumoja löytää huvitelusiemeniä. Vi*uttaa suomalainen systeemi. Kaikkea kontrolloidaan hirveästi. Toista on esim Espanjassa, jossa on perinteisesti saanut mm kodea apteekista ilman respaa. 28,3mg, 20 tabl per paketti, ei komboaineita. Hinta muutaman (5 tai 6?) euroa. Ja contugesiciäkin on voinut saada jos on ollut myötämielinen farmaseutti. 100 kaps per paketti ja dihydrokodea 100mg per kapseli. Aika mukavia tuliaisia jos muutaman paketin kotiintuomisina tuo. Sisältää 10g tehokasta dihydrokodeiinia per paketti (vrt esim Ardinex-pakassa No C on total 3g heikompaa cod.phosp.) En tiedä mikä on Espanjan tilanne nyt, mutta tuolalailla on ollut viime vuosikymmeninä ja vielä 2003 ainakin. Paljon muutakin saa/sai (?). efedriiniä ym. Bentsoja ei enää kai saa sine receta medico. Joskus 80-luvulla sai jopa elintarvikekaupoista! Jotain kotia olisi varmaan helppo löytää monenlaisista kaupoista... Tai pelloilta. Muistan nähneeni Espanjassa unikkopellon, ehkä 200 x 300m. Siellä olisi ollut hyvä käydä nappailemassa muutaman (kymmenen) kotaa teeaineksiksi. Tuolloin en vain tajunnut unikon viihdekäyttöarvoa vielä. Ja miksi olisi niitä hakenutkaan, kun Codeisan comprimidos- paketit odotti apteekissa 24h/vrk.

Meni taas ohi aiheen vähän, pahoittelen.

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Tue 18 Dec 2007, 00:52

Kiitos vastauksesta. Pitänee varmaanki sit odotella kevääseen ja pistää kasvaan oldskool tyylillä, eikä alkaa säätään mitää ihmeellisempii 8)

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Wed 30 Jan 2008, 03:22

Tuli tässä sittenki kokeiltuu ja kyllähä se toimii. Pistin ~350g siemenii 1.5l pulloon ja kaadoin päälle kuumaa vettä, annoin litkun seistä about 30min välillä ravistellen. Lopputuloksena oli n. 1l erittäin sameaa litkua. Ei mitenkään pahan makuista niinku kodeiinit mutta olo on ku olis vetäny liuskan panacodii :shock:

PSYCONAUT
Psykonautti

Post by PSYCONAUT » Wed 30 Jan 2008, 23:37

voiha perhana, meenpä heti hankkimaan noita siemenisiä kun niitä tuossa lähikaupassa näyttäs olevan :P

soija
Karvakuono

Post by soija » Fri 01 Feb 2008, 02:21

5-meo-EMT wrote:Tuli tässä sittenki kokeiltuu ja kyllähä se toimii. Pistin ~350g siemenii 1.5l pulloon ja kaadoin päälle kuumaa vettä, annoin litkun seistä about 30min välillä ravistellen. Lopputuloksena oli n. 1l erittäin sameaa litkua. Ei mitenkään pahan makuista niinku kodeiinit mutta olo on ku olis vetäny liuskan panacodii :shock:
minkä valmistajan siemeniä noi oli käykö vaikka iha santa maria sidut...

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Fri 01 Feb 2008, 23:53

soija wrote:
5-meo-EMT wrote:Tuli tässä sittenki kokeiltuu ja kyllähä se toimii. Pistin ~350g siemenii 1.5l pulloon ja kaadoin päälle kuumaa vettä, annoin litkun seistä about 30min välillä ravistellen. Lopputuloksena oli n. 1l erittäin sameaa litkua. Ei mitenkään pahan makuista niinku kodeiinit mutta olo on ku olis vetäny liuskan panacodii :shock:
minkä valmistajan siemeniä noi oli käykö vaikka iha santa maria sidut...
Tehot vaihtelee.. Noissa mun purkeissa lukee "Aaria mausteet Oy".. Kokeilin näitä uudelleen toisesta purkista suunnilleen saman verran ja potki huomattavasti lujempaa... Kokeilemalla se selviää, mutta varovasti! Tähänkin on joku muistaakseni kuollut :?

Anonyymi

Post by Anonyymi » Mon 04 Feb 2008, 04:16

*Huomaa siemenpussin pöydällä ja menee keittämään teetä* :twisted:

UltraViolet
Kameleontti

Post by UltraViolet » Tue 05 Feb 2008, 19:45

Mihinköhän niiden teho perustuu?
Mietin vaan, kun ne eivät siis ole sitä tiettyä unikkoa..Papaver Somniferumia.. että jos jollain on ikään kuin tieteellistä todistusaineistoa tällaisten randomisiementen tehosta niin varmaan monikin olisi kiitollinen.

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Wed 06 Feb 2008, 00:47

UltraViolet wrote:Mihinköhän niiden teho perustuu?
Mietin vaan, kun ne eivät siis ole sitä tiettyä unikkoa..Papaver Somniferumia.. että jos jollain on ikään kuin tieteellistä todistusaineistoa tällaisten randomisiementen tehosta niin varmaan monikin olisi kiitollinen.
Siis.. Nämähän OVAT nimenomaan papaver somniferumin siemeniä, ja luulisin, että teho vaihtelee mm. siementen käsittelystä ennen pakettiin pistämistä.. Kuten Jan aiemmin sanoi "Viranomaiset kai nykyään aika paljon huuhtovat/pesevät siemeniä, jotta niistä ei pääsisi nauttimaan teemuodossa."

Sori.. Ei tämä kyllä kovin tieteellistä ollut :oops:

Edit: http://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=3107 , siinä jotain tietoa asiasta.
Edit 2#: "teen" pintaan ilmestyy jotain öljyä tai muuta moskaa.. Mitähän tämä on?

Darw
Psykonautti

Post by Darw » Wed 06 Feb 2008, 23:40

Heh, noita saa tukusta litran purkeissa. Kannattaneeko hankkia..?
Askel viimeinen pudottaa

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Fri 08 Feb 2008, 00:37

Se on iha ittestä kiinni. Paljos ne muute maksaa? Ei se kuitenkaa kovin iso sijoitus ole ellei ala suurkuluttajaks :)

korolli
Apteekki

Post by korolli » Fri 08 Feb 2008, 21:30

No jopas ootte taas keksiny. Ei itellä tulis mieleenkään kokeilla tämmöstä. Vähän kyllä epäilyttää, kuulostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta... Siis väitättekö nyt että toimii kuin normi unikkokotatee? Jos niin, niin olen a little bit interested.

UltraViolet
Kameleontti

Post by UltraViolet » Sat 09 Feb 2008, 11:27

korolli wrote:No jopas ootte taas keksiny. Ei itellä tulis mieleenkään kokeilla tämmöstä. Vähän kyllä epäilyttää, kuulostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta... Siis väitättekö nyt että toimii kuin normi unikkokotatee? Jos niin, niin olen a little bit interested.
no niinpä..

korolli
Apteekki

Post by korolli » Sun 10 Feb 2008, 02:29

HEhehe. jotenki tuntuu että tää on taas tämmönen joopajoo.

Anonyymi

Post by Anonyymi » Sun 10 Feb 2008, 17:25

Aikalailla laimeat vaikutukset oli verrattuna oikeaan unikon kodista tehtyyn teehen.

korolli
Apteekki

Post by korolli » Sun 10 Feb 2008, 17:56

Aikalailla laimeat? Heitä joku prosenttiluku kuinka suuri ero tehossa?

Anonyymi

Post by Anonyymi » Sun 10 Feb 2008, 19:59

Ei tuntunut oikeastaan missään (siemenistä jotka on itse kerätty kotien sisältä). En muista paljon käytin siemeniä, olisiko jotain 200-400 grammaa... ?

korolli
Apteekki

Post by korolli » Mon 11 Feb 2008, 19:52

Ok. Se siitä ideasta sitten.

mauseri
LD50

Post by mauseri » Mon 25 Feb 2008, 01:39

korolli wrote:Ok. Se siitä ideasta sitten.
joo,kyllä puolella kilolla saa krapulaan hieman helpotusta mutta täysin turhaa hommaa.siemenet ulos kasvamaan!
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

Shatar
Karvakuono

Post by Shatar » Tue 11 Mar 2008, 19:26

mauser1911 wrote:
joo,kyllä puolella kilolla saa krapulaan hieman helpotusta mutta täysin turhaa hommaa.siemenet ulos kasvamaan!
Hieman helpotusta?? Siis hetkonen, mitä merkkiä käytit?
Meinaan itse join puolen kilon satsista sitä melko vähän ja olo oli erittäin vahva, hyvä ettei manuaalisesti joutunut hengittään. Itse en tiedä miten teillä potkii, mutta minulla potkii lujaa, uskokaa tai älkää. :foil:

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Thu 25 Sep 2008, 16:52

Ostin tänään muutaman puolenkilon purkin siniharmaita unikonsiemeniä, kun tuli tuolla kaupassa ollessa vastaan. Väsäsin ensimmäisen purkillisen haaleaan veteen. Annoin olla n. puolisentuntia, välillä sekoittaen. Reilu puolet juonut n. 40 minuutin aikana ja tuntuu todellakin toimivan yllättävän hyvin. Ihan kuin kotateetä olisi ottanut.

Neste oli sellaista sameata ja harmaankellertävää. Vähän kuin lonkeroa tai tiskivettä.

Kävi ilmeisesti hyvä säkä että löysin vähänkäsiteltyjä siemeniä.

mauseri
LD50

Post by mauseri » Thu 25 Sep 2008, 17:23

Shatar wrote:
mauser1911 wrote:
Hieman helpotusta?? Siis hetkonen, mitä merkkiä käytit?
Meinaan itse join puolen kilon satsista sitä melko vähän ja olo oli erittäin vahva, hyvä ettei manuaalisesti joutunut hengittään. Itse en tiedä miten teillä potkii, mutta minulla potkii lujaa, uskokaa tai älkää. :foil:
siemenet oli kerätty itse käytetyistä kodista pitkällä aikavälillä.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Thu 25 Sep 2008, 17:53

mauser1911 wrote:siemenet oli kerätty itse käytetyistä kodista pitkällä aikavälillä.
Ongelma on siinä että käytit itsekerättyjä siemeniä. Alkaloidit siementen pinnalle tulee (jos on tullakseen) erottelun aikana. Kodat murskataan ja siemenet suodatetaan siitä murskasta pois. Siitä kotamurskasta prosessin aikana irtoaa siementen pinnalle vaihtevasti tavaraa.

Tokihan toi on ihan arpapeliä kaupasta ostamallakin. Usein ei varmaan toimi juuri ollenkaan, joskus vain vähän. Mulla tais käydä ihan hyvä tuuri. Noi isommat paketit taitaa olla keskimäärin parempi valinta.
Last edited by eNZYMe on Thu 25 Sep 2008, 18:01, edited 1 time in total.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Thu 25 Sep 2008, 18:00

Juonut nyt koko puolenkilon satsin. Teen vielä toisen huuhtelun testin vuoksi kohta.

Toimii mun tolella about yhtä hyvin kun mun perussetti kotia (joku 15-20). Puolkiloa tosiaan voi olla liikaa kerta-annokseksi jos ei ole tolea tai aikaisempaa opiodienkäyttöhistoriaa.

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Tue 30 Sep 2008, 21:44

Puolesta kilosta tullut pari kertaa laattaöverit ja vähän muutakin epämukavaa. Nyt tolet ollu niin katossa ettei kiinnosta ostaa kahtakymmentä pikkupussia lähikaupasta. Kai sitä voisi talvella muutamaan kertaan taas testiä kun saa niin nihkeästi muutenkin opiaatteja ;).

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Tue 30 Sep 2008, 22:30

Taitaa tulla hiton kalliiksi ostaa pikkupusseja.

Ostin itse 500 gramman purnukoita hintaa 6.30€ kpl. Ei noi unikotkaan niin halpoja aina ole ja nämä siemenet olivat oikein potentteja. Yöunetkin menivät. Taidan hakea huomenna muutaman purkin vielä säästöön ennenkuin loppuvat.

mauseri
LD50

Post by mauseri » Tue 30 Sep 2008, 22:56

eNZYMe wrote:
mauser1911 wrote:siemenet oli kerätty itse käytetyistä kodista pitkällä aikavälillä.
Ongelma on siinä että käytit itsekerättyjä siemeniä. Alkaloidit siementen pinnalle tulee (jos on tullakseen) erottelun aikana. Kodat murskataan ja siemenet suodatetaan siitä murskasta pois. Siitä kotamurskasta prosessin aikana irtoaa siementen pinnalle vaihtevasti tavaraa.

Tokihan toi on ihan arpapeliä kaupasta ostamallakin. Usein ei varmaan toimi juuri ollenkaan, joskus vain vähän. Mulla tais käydä ihan hyvä tuuri. Noi isommat paketit taitaa olla keskimäärin parempi valinta.
kiitos tiedosta, täytyypä testata siemen teetäkin. nyt 10 vihreetä kotaa kattilaan ja yks kuppi n. reilu tunti kiuhuneesta joskus monta tuntii sit, jytisee ihan sikana. ei tarvii ees vielä lisää :D ihmeen vahvoja on nyt.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Wed 01 Oct 2008, 04:17

mauser1911 wrote:
eNZYMe wrote:

kiitos tiedosta, täytyypä testata siemen teetäkin. nyt 10 vihreetä kotaa kattilaan ja yks kuppi n. reilu tunti kiuhuneesta joskus monta tuntii sit, jytisee ihan sikana. ei tarvii ees vielä lisää :D ihmeen vahvoja on nyt.
Hyvä että kodat potkii.

Pääsääntöisesti kodat toimivat aina. Eli varmempi valinta. Joskus keskellä talvea tai kesää kun ei ole unikkosesonki, niin varmasti siemenet ajavat hyvin korvikkeen aseman, jos vaan löytää riittävän "likaisia".

Maistuu muuten paremmalta toi siementee mun mielestä. Vähän kuin eroteltu panacodlitku pienellä pähkinäisellä vivahteella. Heh, vittu mitä viininmaistelija kommentteja mullakin. No kuiteskin, ihan OK maku. Ja kuulemma kitkeryys on hyvä mittari kuinka tehokasta on. Väri saattaa vaihdella harmaasta ruskeaan. Hinta ainakin on kohtuullisen halpa jos ostaa isommissa purkeissa tai pusseissa. En tiedä sitten saako kaikilta pienemmiltä paikkakunnilta.

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Wed 01 Oct 2008, 09:00

Lievästi vaarallisen tuntuista keitellä näistä teetä (IMO) kun ei voi ollenkaan tietää paljonko niitä aineita on kodan sisällä siemeniin jääny. Sen takia noihin jotkut on onnistunu kuolemaankin kun keittää joku vaikka 350-500 g:tä niin huonolla lykyllä se onkin jo vitsusti liikaa... vitsusti...

:edit: ja tavallaan se, että on kuitenkin pakko keittää tollanen iso määrä jos haluaa että tee toimii, lisää sitä vaarallisuutta. Niin kuin Venäläistä rulettia.

edit: mul ois puolikas minigrip pussillinen jonkinnäkösii siemeniä. mitä jos keittäisin teetä?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.