Mä olen pari kertaa erotellut kodeiinin pois "peläten" parasetamolia, mutta kun pari vuotta noita popsinu niin siinä ei alkanut erotelut kiinnostamaan ja kerralla meni 5-10kpl+, joskus jopa 20kpl+ päivässä.
Maksa-arvot olivat testeissä aivan ok. Kuitenkin olen vain syönyt ne pillerit sen parasetamolin kera. Kivunlievitykseen ja kuosaukseen, kuitenkin sen 2,5-5grammaa parasetamolia kerralla kodeiinin lisäksi per annos. En sano, että kaikki noilla määrillä pärjäisi maksansa kanssa, enkä suosittele tuon parasetamolin rouhimista isoja määriä, mutta nyt kun olen lopettanut panacodin voin sanoa, että ei mulle ainakaan mitään käynyt vaikka sítä parasetamolia siellä annoksessa oli aina vähiintään se 2,5grammaa ja maksimissaan 5-6grammaa.
Onko tuo kodeiini muutenkaan sen arvoista kun sitä voi pillereinäkin ottaa sen 150-300mg kodeiinia + 2500-5000mg parasetamolia ja perus kodeiinipössis siitä tulee eikä mene aikaa paljoa kun pillerit on jo nielty.
Oletteko koskaan edes kokeilleet kuosata panacodeilla ilman erottelua? ..pelkästään syömällä väliltä 5-15kpl kerralla? onko tullut mitään muita oireita ku hyvä olo?
..mulla ei.
En suosittele silti vaikka olen itse syönyt parasetamolin kanssa ja nähnyt että noit panacodei syödään vaa levy tai puoltoista kerrallaan kuosaukseen. Onko ketään sitten kuollut pelkkään parasetamoliin kun sitä jotku erottelee pois ja toiset taas paskat välittää paljonko parasetamolia kodeiini-annoksen seassa on kuhan saa sen opiaattipössiksen
Minun paskapuheista ei kannata uskoa muutakuin se, että mulle ja parille muulle tutulle ei ainakaan nähtävästi ole käynyt sen kummemmin parasetamolin kanssa annoksilla 10-15panacodia kerralla ja buustei viel perään. Jotkut voivat olla herkempiä parasetamolille ja tuo isojen määrien syömisen vaikutus ei yksilöllisellä tasolla selviä kuin kokeilemalla itse parasetamolin kohdalla.
Silti tuntuu, että vaaralliset määrät parasetamolia on ilmoitettu ihan turvallisuudenkin vuoksi hieman alakanttiin, käsikauppatavaraa kuitenkin. Mene ja tiedä sitten..