Kodeiinin erottelu

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
C0H0

Re: Kodeiinin erottelu

Post by C0H0 » Thu 15 Mar 2012, 16:24

zerk wrote:Ei siitä täysin kirkasta tule koskaan. Ja mitä tuohon kestoon tulee niin kodeiinihan on todella lyhytvaikutteinen.
Jos ottaa isompa annoksia 400mg+ niin kyllä saattaa vaikuttaa jopa 12h, eka kaks tuntia piikkaa jonka jälkeen jää mukavan letkee olo pitkäks aikaa. Toisaalta kodeiini tuntuu olevan aika arvaamaton, välillä toimii 250mg melko mukavasti kun taas toisinaan edes 320mg ei tunnu kovinkaan paljoa tai pitkään vaikkei edes tolea olis.

Kyllä ite oon saanut sen nesteen täysin kirkkaaksi. Älä käytä lämmintä vettä, pelkästään kylmää. Toisaalt vaikka hieman sakeaa oliskin, niin tuskin siihen paljoa parasetamolia jää kun filtterin lävitse vetää.

paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti » Thu 15 Mar 2012, 18:42

Mietin, että jos hanasta ottaa lämmintä vettä, niin siinähän saattaa tulla kalkkia putkistoista messiin - eli kylmä vesi parempi vaihtoehto. Voihan sen sitten lämmittää, jos haluaa, että tabletit liukenee nopeammin. :P

Tuo hypermetabolointi ois kyllä mehevää, jos sais olot jo yhdestä kodeiinitabletista. ;)
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.

Hooddood78
Karvakuono

Post by Hooddood78 » Fri 01 Jun 2012, 22:17

No nyt taas uusi kokeilu pitkästä aikaa. Tein tällaisellä reseptillä tällä kertaa 2 lätkää Panacodeja eli yht. 20 tablettia ja siten max. vissiin 600mg kodeiinia.

- Murskasin morttelissa codit ja sekoitin kylmään veteen
- Lisäsin hiukan kokeeksi sitruunahappoa madaltamaan pH:ta
- Sekoittelin varmaan 5-10 minuuttia sotkua ja sit kylmään
- Kaksi suodatinpussia päällekkäin ja sotku sinne varovaisesti, jos olisi odottanut kiltisti, olisi lopputuote ollut aika kirkasta nestettä
- Pohjanmaan kautta ja odottelemaan - huomenna sitten kerrotaan kokeen tulokset tällä kertaa

- Hooddood78
Opiate - Needle - Vein - Rush

Hooddood78
Karvakuono

Post by Hooddood78 » Sat 02 Jun 2012, 16:13

Tällä kertaa kyllä sain aikaan selkeämmän vaikutuksen niin positiivisessa kuin negatiivisessa mielessä. Reilun 20 minuutin päästä alkoi selkeästi tuntua pientä nousua, ei mitään nopeaa intensiivistä mutta selkeää nousua ja kuumotusta. Jossain vajaan tunnin kohdalla oli sellainen pieni ajanjakso, jolloin oli selkeä euforinen tunne - ei mikään järin voimakas sekään mutta kuitenkin reilun letkeä olo. Samoihin aikoihin alkoikin sitten se negatiivinen osuus eli ihan tajuton histamiinireaktio. Olin ihan punainen ja kutina oli jotain mielipuolista. Olo oli sinänsä yhä kylläkin rento ja hyvä eli ei mitään henkeä uhkaavaa. Vetäisin sänkyyn pitkäkseni ja nautiskelin loput olosta kunnes simahdin. Kutina jatkuu vielä tänäänkin..

Näköjään on vähän päässyt tolet karkaamaan käsistä..

-Hooddood78
Opiate - Needle - Vein - Rush

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Mon 04 Jun 2012, 19:11

Joskus vois kokeilla onko olossa mitään eroa jos vetää 10 tai 20 panacodia eroteltuna.
Veikkaan ettei olossa ole juuri muuta eroa kuin kutinassa.

seppo600
Lepakko

Post by seppo600 » Wed 06 Jun 2012, 20:47

Voihan tuon tehä "kuumavesierotteluna" :D eli kahvinkeittimen kautta, harvinaisen toimivaa "kahvia" tulee vaan.

W10
Kameleontti

Post by W10 » Sun 17 Jun 2012, 18:40

hideo wrote:Voihan tuon tehä "kuumavesierotteluna" :D eli kahvinkeittimen kautta, harvinaisen toimivaa "kahvia" tulee vaan.
Parasetamoli liukenee helpommin kuumaan veteen, joten hyöty on aika olematon. Voihan ne panacodit vaikka kahvin sekaan laittaa jos tykkää mausta. ;-)
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."

sienisalaatti
Karvakuono

Post by sienisalaatti » Thu 28 Jun 2012, 10:33

Mä olen pari kertaa erotellut kodeiinin pois "peläten" parasetamolia, mutta kun pari vuotta noita popsinu niin siinä ei alkanut erotelut kiinnostamaan ja kerralla meni 5-10kpl+, joskus jopa 20kpl+ päivässä.

Maksa-arvot olivat testeissä aivan ok. Kuitenkin olen vain syönyt ne pillerit sen parasetamolin kera. Kivunlievitykseen ja kuosaukseen, kuitenkin sen 2,5-5grammaa parasetamolia kerralla kodeiinin lisäksi per annos. En sano, että kaikki noilla määrillä pärjäisi maksansa kanssa, enkä suosittele tuon parasetamolin rouhimista isoja määriä, mutta nyt kun olen lopettanut panacodin voin sanoa, että ei mulle ainakaan mitään käynyt vaikka sítä parasetamolia siellä annoksessa oli aina vähiintään se 2,5grammaa ja maksimissaan 5-6grammaa.

Onko tuo kodeiini muutenkaan sen arvoista kun sitä voi pillereinäkin ottaa sen 150-300mg kodeiinia + 2500-5000mg parasetamolia ja perus kodeiinipössis siitä tulee eikä mene aikaa paljoa kun pillerit on jo nielty. :right:

Oletteko koskaan edes kokeilleet kuosata panacodeilla ilman erottelua? ..pelkästään syömällä väliltä 5-15kpl kerralla? onko tullut mitään muita oireita ku hyvä olo?

..mulla ei. :left:

En suosittele silti vaikka olen itse syönyt parasetamolin kanssa ja nähnyt että noit panacodei syödään vaa levy tai puoltoista kerrallaan kuosaukseen. Onko ketään sitten kuollut pelkkään parasetamoliin kun sitä jotku erottelee pois ja toiset taas paskat välittää paljonko parasetamolia kodeiini-annoksen seassa on kuhan saa sen opiaattipössiksen :mrgreen:

Minun paskapuheista ei kannata uskoa muutakuin se, että mulle ja parille muulle tutulle ei ainakaan nähtävästi ole käynyt sen kummemmin parasetamolin kanssa annoksilla 10-15panacodia kerralla ja buustei viel perään. Jotkut voivat olla herkempiä parasetamolille ja tuo isojen määrien syömisen vaikutus ei yksilöllisellä tasolla selviä kuin kokeilemalla itse parasetamolin kohdalla. :roll:

Silti tuntuu, että vaaralliset määrät parasetamolia on ilmoitettu ihan turvallisuudenkin vuoksi hieman alakanttiin, käsikauppatavaraa kuitenkin. Mene ja tiedä sitten.. :P

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Thu 28 Jun 2012, 11:27

Kyllähän sen riskin saa tietysti jokainen tietoisesti ottaa. Mutta jos maksa pamahtaa niin ei voi kyllä syyttää ketään muuta , kuin omaa ultimaalista typeryyttään. Erotellessa sitä riskiä ei siis ole.
Moni tykkää siitä ettei tarvitse kuumottaa että joko se maksa tälläkertaa räjähtää vai vastako ensikerralla.

Velho
OD

Post by Velho » Sun 19 Aug 2012, 14:00

itse kyhäilin ohjeella random määrä vettä ja vitusti panacodia sekaan ja kiehautus ja sitten pakastimeen ja lähetää siwaa palauttaa pulloi et saa sitruunamehu pullon ja sitten takas kämpille ja lurautttaa tota sekaa ja seos pakastimest ja kuppeihin kaato ja antaa notkumisen viedä :oops:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Huiko
LD50

Post by Huiko » Tue 21 Aug 2012, 05:45

Velho wrote:itse kyhäilin ohjeella random määrä vettä ja vitusti panacodia sekaan ja kiehautus ja sitten pakastimeen ja lähetää siwaa palauttaa pulloi et saa sitruunamehu pullon ja sitten takas kämpille ja lurautttaa tota sekaa ja seos pakastimest ja kuppeihin kaato ja antaa notkumisen viedä :oops:
Vaikka kuinka yritän, en saa järjelliseksi tätä. Jos voisit selittää esim. kiehautuksen ja sitruunamehun merkityksen? Jälkimmäinen ehkä peittämään makua? Mutta entä kiehautus?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

cook
Lepakko

Post by cook » Fri 24 Aug 2012, 20:56

Joo, en oo kyllä uskaltanu kodeiinilitkuja keitellä. Vaikkei tosta varmaa tietoo helposti tunnu löytyvän että minkä verran se lämpö kestää, mutta ei kai kiehautuksella mitään virkaa tossa touhussa ole muuhun kuin nestemäärän vähentämiseen, jos uskaltaa.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Sat 25 Aug 2012, 14:25

Kuuman veden käytön ymmärtää jos haluaa pillerien liukenevan nopeasti itsekseen ilman sekoittelua, mutta sitruunamehu nyt on ihan älytön juttu. Korkeintaan muuttaa parasetamolin liukoisuutta paremmaksi, eli negatiiviseen suuntaan haittojen vähennyksen kannalta.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Wed 05 Sep 2012, 08:45

Kallio wrote:Arvelin laittaa tähän oman reseptini, kun se kerran on kokemusteni mukaan erinomanen, ja kyseenalaistan samalla tuota tablettejen murskaamista. Parasetamoli kun rupeaa heti hajoamaan joutuessaan veden kanssa tekemisiin. (Katso ensimmäistä kuvaa.)

Reseptini

Otetaan hanasta niin kylmää vettä kuin sieltä tulee (ja sieltähän tulee melkosen kylmää. :) ) n. 2dl sopivan kokoiseen lasiin, ja tiputellaan sekaan haluttu määrä kodeiinia sisältäviä tabletteja (oma määräni on yleensä n. 300mg kodeiinia.) ja annetaan pari/kolme minuuttia niille aikaa hajota.

Tablettejen hajottua sekoitellaan sotkua muutaman kerran aina kun parasetamoli on laskeutunut lasin pohjalle. (Itsehän vaivaudun sekoittelemaan n. 3-4 kertaa.) Sitten olen laittanut lasin jääkaappiin n.20min. ajaksi, jona aikana parasetamoli kerkeää kunnolla laskeutua lasin pohjalle ja vedestä tulee muuten suhteellisen kirkasta. (En ole varma tuosta jääkaappiin laittamisen tärkeydestä, mutta se on jääny tavaksi kun olen aina niin tehnyt.)

Sitten olen lasin ottanut jääkaapista ja valuttanut suodatinpussin läpi (sen olen laittanut siihen kahvinkeittimen suodatinosaan jotta pysyy vakaasti paikallaan.) varoen ettei parasetamolia valu liikaa suodatinpussiin, koska jos se pääsee sinne tukkii se suodatinpussin valumisen ollen näin hitaampaa.

Kaatamisen kun hoitaa varovasti, saa lähes kaiken kirkkaasta vedestä talteen ja alkuperäiseen lasiin jää vain märän kipsin kaltaista mömmöä, jota myös parasetamoliksi kutsutaan. ;)

Sitten on tuo suodatettu vesi (jossa on kodeiinit) valmis juotavaksi. :foil: En pidä lainkaan mausta joten puhallan kaiken ilman pois keuhkoistani nenän kautta ja kulautan kaiken kerralla alas kurkustani. Heti tämän jälkeen laitan suuhuni yleensä vahvan salmiakkikarkin jota pyörittelen suussani ympäriinsä ennen kuin rupean taas hengittämään.

On sanomattakin varmaan selvää että kodeiini kannattaa nauttia mahdollisimman tyhjään vatsaan ja antaa sen imeytyä ennen kuin alkaa syömään. Itselleni ainakin tulee käsittämättömät mässyt kodeiinista. :D

Ainekset kuvien kodeiinin erotteluun olivat:

- Kylmä vesi
- Pari lasia
- Lusikka
- Suodatinosa suodatinpusseineen
- 40kpl. Co-codamol tabletteja

Onnistui kuitenkin parasetamolin suhteellisen suuresta määrästä huolimatta hienosti. ;)
Joo-o. Voisin päivittää tätä ohjettani vielä pienellä määrällä faktaa. Elikkäs: Kun erottelen tuon määrän nuita viron ihmeitä, niin parasetamolia joukkoon jää n. 2,7g, ja kodeiinia n. 0,3g. Kun otetaan esimerkiksi panacod-valmiste vertailukohteeksi, niin panacod sisältää 0,006g(6mg) kodeiinia per 0,1g(100mg) parasetamolia.

Tämä kodeiini - parasetamoli sotku jota jää suodatuksien jälkeen lopputuotteeseen on suhteeltaan 0,010g(10mg) kodeiinia per 0,1g(100mg).

Eli oma onnistumiseni oli näiden Co-codamolien kanssa poistaa 20g parasetamolia n. 17g. :shock: Ja uskokaa pois, tein tuon erottelun mahdollisimman hyvin kotikokin välineillä.

p.s. Nämä tulokset on saatu haihduttamalla vesi pois lopputuotteesta, joka projektina oli miellyttävä visuaalisesti ja informatiivisesti. ;)

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Wed 05 Sep 2012, 20:38

Ootko varma, ettei ole jotain muuta jatkeainetta osa tuosta painosta? Vajaa 3g parasetamolia kuulostaa suht isolta määrältä liuetakseen 2dl vettä. Ei pitäis noin paljon jäädä huoneenlämpöiseenkään veteen, ja mitä lähemmäksi jäätymispistettä mennään, niin sitä vähemmän pitäis parasetamolia liueta.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Thu 06 Sep 2012, 14:43

Melkoisen varma olen siitä etteivät nuo muut ainekset näyttele kuin ihan marginaalista sivuosaa jääminä. Niin kuin jo niiden nimike sanoo, käytetään nuita vain sidosaineina. Lisäksi hanavedestä on jokin minimaalinen osuus klooria ja muita veden puhdistusaineita.

Tuota parasetamoli-kipsiä kuitenkin on niin paljon, että jos nesteestä ennen haihdutusta haluaa kirkasta, suodattelussa häviää myös isompi osa kodeiinista.

Ennen kuin haihduttelin nesteen pois pudotin sen kahteen kertaan suodattimen läpi, josta puristin kaikki nesteet lopputuotokseen.

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Thu 06 Sep 2012, 15:38

Kallio wrote:Melkoisen varma olen siitä etteivät nuo muut ainekset näyttele kuin ihan marginaalista sivuosaa jääminä. Niin kuin jo niiden nimike sanoo, käytetään nuita vain sidosaineina. Lisäksi hanavedestä on jokin minimaalinen osuus klooria ja muita veden puhdistusaineita.

Tuota parasetamoli-kipsiä kuitenkin on niin paljon, että jos nesteestä ennen haihdutusta haluaa kirkasta, suodattelussa häviää myös isompi osa kodeiinista.

Ennen kuin haihduttelin nesteen pois pudotin sen kahteen kertaan suodattimen läpi, josta puristin kaikki nesteet lopputuotokseen.
Paljonko pilleri painaa? Antaisi osviittaa sidosaineiden määrästä.
Parhaat karstat on pohjalla.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Thu 06 Sep 2012, 16:07

Painaa melkein 590mg. Oma mielipiteeni kristallisoitunutta jauhetta tarkastelleena olisi että nuo sidosaineet nyt ainakin jäivät suodattimeen. (Steariinihappoa, maissitärkkelystä ja väriainetta.) En siis edelleenkään näe että nuo jauheen painoon merkittävästi vaikuttaisi.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Thu 06 Sep 2012, 22:30

Steariinihappo ei liukene veteen, mutta maissitärkkelys liukenee ihan kokonaan. Varmasti osa siitä haihdutellusta jauheesta ollut tärkkelystä.

Varmaan parhaiten saisi selvyyden punnitsemalla poisheitettävä sakka ja eroteltu kodeiini.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Sun 09 Sep 2012, 11:23

Eikös tuo maissitärkkelys näkyisi kellertävämpinä paakkuina kuivauksen jälkeen? Sellaisia ei ollut, ainakaan siten että olisin sen huomioinut. Lopputulos oli kidepintaista ja valkoista kuten on aamukuura.

Mutta, siis. Kotikokin välineeni sisältävät kaksi suurehkoa lasia, mittakupin (1dl), kestosuodattimen, matalareunaisen lautasen, kelmua, ja milligramma vaa`an.

Jos tarkempia tuloksia haluaa, joutuu panostamaan parempiin välineisiin ja varautumaan suurempaan hukkaprosenttiin luullakseni myös. Odotan mielenkiinnolla parempia tuloksia kunhan joku vaivan näkee. :)

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Thu 20 Sep 2012, 11:14

Säilyykö tuo valmis kodeiinilitku kauankin? Noita panacodeja saa 50kpl bokseja jatkuvasti ja auttavat aika heikosti selkäkipuun niin ajattelin että jos tekis koko satsin kerralla johonkin pulloon ja käyttäis siitä sitten sitä mukaa kun siltä tuntuu.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Thu 20 Sep 2012, 17:34

Kottonmouth wrote:Säilyykö tuo valmis kodeiinilitku kauankin? Noita panacodeja saa 50kpl bokseja jatkuvasti ja auttavat aika heikosti selkäkipuun niin ajattelin että jos tekis koko satsin kerralla johonkin pulloon ja käyttäis siitä sitten sitä mukaa kun siltä tuntuu.
Jotain lisäainetta pitää laittaa tai jäädyttää pullo. Muuten litku alkaa homehtumaan viikon sisällä jääkaapissakin. Laita vaikka puolet appelsiinimehua extra sokerilla ja sitruunahapolla, tai jäädytä sopivan kokoisissa erissä, niin säilyy vaikka kuinka pitkään.

paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti » Thu 20 Sep 2012, 19:12

^Mites etanoli preservanttina?
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Thu 20 Sep 2012, 19:17

eNZYMe wrote:
Kottonmouth wrote:Säilyykö tuo valmis kodeiinilitku kauankin? Noita panacodeja saa 50kpl bokseja jatkuvasti ja auttavat aika heikosti selkäkipuun niin ajattelin että jos tekis koko satsin kerralla johonkin pulloon ja käyttäis siitä sitten sitä mukaa kun siltä tuntuu.
Jotain lisäainetta pitää laittaa tai jäädyttää pullo. Muuten litku alkaa homehtumaan viikon sisällä jääkaapissakin. Laita vaikka puolet appelsiinimehua extra sokerilla ja sitruunahapolla, tai jäädytä sopivan kokoisissa erissä, niin säilyy vaikka kuinka pitkään.
Kuinka kauan säilyy lämpimässä? Sulattelin jääkaapin ja pakastimen ja tein odotellessa litkun valmiiksi, eikai tuo nyt parissa tunnissa mihinkään mene? Jäädyttäminen kuulostaa hyvältä, ajattelin lyödä pakkaseen kunhan tuo taas kohta jäätyy.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Thu 20 Sep 2012, 21:01

Kottonmouth wrote:
eNZYMe wrote:
Kuinka kauan säilyy lämpimässä? Sulattelin jääkaapin ja pakastimen ja tein odotellessa litkun valmiiksi, eikai tuo nyt parissa tunnissa mihinkään mene? Jäädyttäminen kuulostaa hyvältä, ajattelin lyödä pakkaseen kunhan tuo taas kohta jäätyy.
Ei mee miksikään noin nopeasti. Säilyy se ainakin päivän huoneenlämmössä. Ei siinä ole samanlailla epäpuhtausia ja helposti käymään alkavia orgaanisia aineksia kuten vaikka opateessä, joka menee jo 10 tunnissa ihan kitkeräksi ja hiivaisen makuiseksi huoneenlämmössä.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Sun 23 Sep 2012, 04:32

OnnenVarjot wrote:^Mites etanoli preservanttina?
En huomannu tätä viestiä. Toimiihan se etanolikin hyvin säilöntä-aineena. Mikä tahansa mikä estää bakteerien ja hiivojen lisääntymisen on ihan passelia. Mahdollisuuksia on paljon.

cook
Lepakko

Post by cook » Sun 23 Sep 2012, 11:57

Mitäs jos käyttää puhdistettua vettä? En ole ikinä ajatellutkaan että tuo litku miksikään menisi, tosin en viikkokaupalla ole säilyttänytkään koska ne tuppaa menemään kurkusta alas nopeeseen tahtiin. Mikä siinä alkaa käymään jos on vesi/kodeiini/parasetamoli/jotain fillereitä -liuos jääkaapissa?

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Sun 23 Sep 2012, 13:18

Kyllä ne pillerin ainesosat tarjoavat kasvualustan mikrobeille. Vesi on tosi huono liuotin pidempiaikaiseen säilytykseen ton takia. Ei se tislattukaan kauheasti parempaa ole.

hörhö
Psykonautti

Post by hörhö » Sun 04 Nov 2012, 19:18

Kallio wrote:
Kallio wrote:Arvelin laittaa tähän oman reseptini, kun se kerran on kokemusteni mukaan erinomanen, ja kyseenalaistan samalla tuota tablettejen murskaamista. Parasetamoli kun rupeaa heti hajoamaan joutuessaan veden kanssa tekemisiin. (Katso ensimmäistä kuvaa.)

Reseptini

Otetaan hanasta niin kylmää vettä kuin sieltä tulee (ja sieltähän tulee melkosen kylmää. :) ) n. 2dl sopivan kokoiseen lasiin, ja tiputellaan sekaan haluttu määrä kodeiinia sisältäviä tabletteja (oma määräni on yleensä n. 300mg kodeiinia.) ja annetaan pari/kolme minuuttia niille aikaa hajota.

Tablettejen hajottua sekoitellaan sotkua muutaman kerran aina kun parasetamoli on laskeutunut lasin pohjalle. (Itsehän vaivaudun sekoittelemaan n. 3-4 kertaa.) Sitten olen laittanut lasin jääkaappiin n.20min. ajaksi, jona aikana parasetamoli kerkeää kunnolla laskeutua lasin pohjalle ja vedestä tulee muuten suhteellisen kirkasta. (En ole varma tuosta jääkaappiin laittamisen tärkeydestä, mutta se on jääny tavaksi kun olen aina niin tehnyt.)

Sitten olen lasin ottanut jääkaapista ja valuttanut suodatinpussin läpi (sen olen laittanut siihen kahvinkeittimen suodatinosaan jotta pysyy vakaasti paikallaan.) varoen ettei parasetamolia valu liikaa suodatinpussiin, koska jos se pääsee sinne tukkii se suodatinpussin valumisen ollen näin hitaampaa.

Kaatamisen kun hoitaa varovasti, saa lähes kaiken kirkkaasta vedestä talteen ja alkuperäiseen lasiin jää vain märän kipsin kaltaista mömmöä, jota myös parasetamoliksi kutsutaan. ;)

Sitten on tuo suodatettu vesi (jossa on kodeiinit) valmis juotavaksi. :foil: En pidä lainkaan mausta joten puhallan kaiken ilman pois keuhkoistani nenän kautta ja kulautan kaiken kerralla alas kurkustani. Heti tämän jälkeen laitan suuhuni yleensä vahvan salmiakkikarkin jota pyörittelen suussani ympäriinsä ennen kuin rupean taas hengittämään.

On sanomattakin varmaan selvää että kodeiini kannattaa nauttia mahdollisimman tyhjään vatsaan ja antaa sen imeytyä ennen kuin alkaa syömään. Itselleni ainakin tulee käsittämättömät mässyt kodeiinista. :D

Ainekset kuvien kodeiinin erotteluun olivat:

- Kylmä vesi
- Pari lasia
- Lusikka
- Suodatinosa suodatinpusseineen
- 40kpl. Co-codamol tabletteja

Onnistui kuitenkin parasetamolin suhteellisen suuresta määrästä huolimatta hienosti. ;)
Joo-o. Voisin päivittää tätä ohjettani vielä pienellä määrällä faktaa. Elikkäs: Kun erottelen tuon määrän nuita viron ihmeitä, niin parasetamolia joukkoon jää n. 2,7g, ja kodeiinia n. 0,3g. Kun otetaan esimerkiksi panacod-valmiste vertailukohteeksi, niin panacod sisältää 0,006g(6mg) kodeiinia per 0,1g(100mg) parasetamolia.

Tämä kodeiini - parasetamoli sotku jota jää suodatuksien jälkeen lopputuotteeseen on suhteeltaan 0,010g(10mg) kodeiinia per 0,1g(100mg).

Eli oma onnistumiseni oli näiden Co-codamolien kanssa poistaa 20g parasetamolia n. 17g. :shock: Ja uskokaa pois, tein tuon erottelun mahdollisimman hyvin kotikokin välineillä.

p.s. Nämä tulokset on saatu haihduttamalla vesi pois lopputuotteesta, joka projektina oli miellyttävä visuaalisesti ja informatiivisesti. ;)
Kuulostaa hyvältä ohjeelta itse muistan lukeneeni että vettä kannattaisi käyttää 2ml per pilleri koska tämä riittäisi kodeiinin liukeamiseen kun taas vähentää parasetamolin osuutta seoksessa.Itse olen näin tehnyt ja hyvin on onnistunut muuten vastaavasti kuin tuossa ohjeessa
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.

ElectroHead
Karvakuono

Re:

Post by ElectroHead » Mon 12 Nov 2012, 19:29

powergrower wrote:Ymmärsinkö siis oikein, että ostamalla 100ml pullon recipektiä, jota saa reseptivapaasti, voi erotella siitä 100mg kodeiinia ? Kodeiini muuttuu maksassa heroiiniksi.

Eli reseptivapaan yksänlääkkeen saa muutettua vesi-kodeiini liuokseksi yllä mainitulla menetelmällä ???!

Ei, tämä ei voi olla näin helppoa, missä menin siis pieleen ?

edit: siis joo, olin liian tohkeisani kun kehittelin tuota ajatusta mielessäni. Tietenkin se morfiiniksi muuttuu entsyymin avulla, eikä heroiiniksi. Ja toinen pointti on että en tohkeissani tajunnu että juuri tästä löytyy topicci jo :)
Siis joo, ite oon tehny näin: 1-2 pulloa nassuun. Joku litra vettä päälle. Sen jälkeen odotan 20-30min ja käyn oksentamaan kaiken pihalle mikä irtoo. Tää saattaa kuulostaa vähä epätoivoselta joo, mutta nyt en oo sattunu saamaan käsiini mitään muuta kun yskänlääkettä.
Mut siis tällä "luonnon mukaisella" erottelutavalla saa hyvät pärinät ilman sitä vessa rumbaa. Voi vaa keskittyy chillaamiseen :P Ja mitä oon ymmärtäny niin just vatsan kautta otettuna toi kodeiini imeytyy siin 20minsassa mut oon kyl odottannu varmuudeks sen puol tuntii.
It should be remembered that a dose which can be easily tolerated by someone with a significate opiate tolerance could kill an individual with no tolerance.

Minä tahdon, minä määrään. Minä myrkyn suoneen käsken.