tramadoli

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Bentseeni
Lepakko

Re: tramadoli

Post by Bentseeni » Fri 28 Oct 2016, 23:31

Pitäkästä aikaa tätä "herkkua" 1200mg mennyt 4 tunnin sisään ja noin 150mg pregabaliinia ja 2mg rivatrilia. Olo on tämmönen energinen ja lämmin, mutta luonnollisesti mistään notkuista ei ole tietokaan. Pupillit ei mulla ole menny pieneksi, ei oo koskaan tramalin voimin mennyt. Bupre + lyrica niin menee nuppineulan toisen pään kokoiseksi :)

gerhes
Psykonautti

Post by gerhes » Tue 01 Nov 2016, 00:29

Kysymys: Kuinka pitkä tauko kannattaa pitää tramadolin ja ekstaasin välillä? Riittääkö jos otan pe aamulla tramal ja la illalla ekstaasia?
Entä su darra-aamu, voiko sillon ottaa?
(lueskelin lankaa, mutuilua lähinnä että ainakin päivän pitäis taukoa ennen, ja 12-48h mdman jälkeen?)

Huh-huh, on kyllä koukuttavaa tavaraa. Tätä tulee vedettyä tasan niin pitkään kuin tavaraa riittää. Käyttöpäivän jälkeisenä iltana kädet jo syyhyää, oispa jo huominen. Venaan kuitenkin päivän ettei tolet nouse niin paljoa, tavaraa sen verta rajallisesti, enkä aio ostaa lisää.
Valitsen päihteilyn seksin yli vaikka viimekerrasta on jo vierähtänyt tovi. Meen töihin vaikutuksen alasena, mitä en yleensä tee. Päivät menee helvetin nopeasti ja mukavasti. Otan tälle viikolle pari lisätyöpäivää kun nappeja vielä riittää.
Aamulla vituttaa kun korvissa poksuu/rätisee, samalaista kun ilmanpaine vaihtelee (esim tunneli, lentokone, sukellus). Hikka ei meinaa sitten lähteä milllään, ja ai vittu, nenää kutittaa! :D
200mg dosella erittäin energisoivaa. Aika rientää, juttua lentää, puhun paljon rohkeammin

zerk
Moderator

Post by zerk » Tue 01 Nov 2016, 01:17

Itse pitäisin vähintään 24h tauon kumpaankin suuntaan, mielellään suoraan 48h.
^^@_

Pristine
Psykonautti

Post by Pristine » Tue 01 Nov 2016, 03:07

Talvella kolmannessa maailmassa matkatessani tuli syötyä tramadolia ihan hyvissä määrin. Apteekista sai ilman reseptiä ja Oli helvetin halpaa ja hyvää. Silloin tapahtui myös ensikosketus ko. aineeseen. Hyvin kyllä toimivat itsellä pienilläkin annoksilla ja näin tolettomana huomasin sweetspotin huitelevan siinä 250 milligramman paikkeilla oli sitten kyse depoteista tai kapseleista. Kerran sain 400 mg annoksella itelleni lievää veemäistä kouristelua aikaan jota sitten seuras ilmeisesti tajunnan menetys ja aivotärähdys koska myöhemmin heräsin naama rantahiekasta täysin muistini menettäneenä ja ruvilla...joo o :roll:

No mutta ihan kivaa tavaraa vaikkakaan en kovin tiheään tahtiin varmastikaan popsis näitä. Mä oon aivan sairaalloisen stimulanttiherkkä, mutta mun mielestä en koe tramadolin vaikutuksen alaisena minkäänlaisia "nopeita" oloja mitä monet näyttäis lukevan mukaan omiin kokemuksiinsa. Ihan euforiaan, hitaaseen lämpimään syleilyyn ja nuokkuihin kallistuu tämäkin. Kusilukot oli pahimmillaan mun kohdalla luokkaa *pinnistelee minuutin*.
En tee juuri mitään, paitsi vähän kaikkea

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Sat 26 Nov 2016, 13:03

Pristine wrote:Talvella kolmannessa maailmassa matkatessani tuli syötyä tramadolia ihan hyvissä määrin. Apteekista sai ilman reseptiä ja Oli helvetin halpaa ja hyvää. Silloin tapahtui myös ensikosketus ko. aineeseen. Hyvin kyllä toimivat itsellä pienilläkin annoksilla ja näin tolettomana huomasin sweetspotin huitelevan siinä 250 milligramman paikkeilla oli sitten kyse depoteista tai kapseleista. Kerran sain 400 mg annoksella itelleni lievää veemäistä kouristelua aikaan jota sitten seuras ilmeisesti tajunnan menetys ja aivotärähdys koska myöhemmin heräsin naama rantahiekasta täysin muistini menettäneenä ja ruvilla...joo o :roll:

No mutta ihan kivaa tavaraa vaikkakaan en kovin tiheään tahtiin varmastikaan popsis näitä. Mä oon aivan sairaalloisen stimulanttiherkkä, mutta mun mielestä en koe tramadolin vaikutuksen alaisena minkäänlaisia "nopeita" oloja mitä monet näyttäis lukevan mukaan omiin kokemuksiinsa. Ihan euforiaan, hitaaseen lämpimään syleilyyn ja nuokkuihin kallistuu tämäkin. Kusilukot oli pahimmillaan mun kohdalla luokkaa *pinnistelee minuutin*.
Tuommosesta se itelläki lähti aikanaan , sitten ku menee tramalit päivittäin yli gramman annoksilla niin alkaa kohtaukset olleen ylleisiä.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Sun 27 Nov 2016, 15:06

Kauankohan pitäs olla ilman Voxraa et rambot futaa kunnol? En pelkää epilepsiakohtausta sillä antikonvulsantteja on, ja on tosta jo aika kauan, mut bupropioni ja päämetaboliitti hydroksibupropioni on kai puoliintumisajaltaan 20-30h luokkaa. Lisäks ne inhibitoi CYP2D6, joka on vastuussa tramadolin metaboliasta O-desmetyylitramadoliksi - eli jos toi entsyymi on poissa pelistä, ramboja saa syödä levytolkulla että tuntuu mitään?

Dissonautti
Karvakuono

Post by Dissonautti » Thu 23 Mar 2017, 03:25

Muutaman kerran tullu napsittua näitä kuuluisia ramboja. Ekalla kerralla meni ehk vähä liikaakin sitä tavaraa :doh: Sillo tuli napattua illan aikana ainakin 8 50mg tramalii ja kyllähä siitä vitun kuistille meni :mrgreen:

Kerran myös napannu puolikkaan 150mg lyricoiden kylkee. Koordinaatio jossai vaihees iltaa off, seinist joutui ottaan tukee, huono olo, jne.

Viimeaikoina ei oo tullu vastaan. Syöny noit tramaleitkin viimeks yli vuosi sitten. Enemmä ehk kodeiiniin tykästynyt, paljon chilllimpi oppari. Kodeiiniakaan isolla annoksilla ei oo tullu testattua , lähinnä ottanu sitä välillä selkäkipujen ja lihaskipujen lievikkeeks bissen kanssa :cheers:

nantes
Psykonautti

Post by nantes » Tue 20 Jun 2017, 10:45

Asystole wrote:Mitähän vittua. Eilen otin pitkäst aikaa 300 mg Tramal Retard ja reaktioni siihen oli minusta sangen erikoinen.

Ekaan tuntiin ei mitään vaikutusta. Ei kerta kaikkiaan mitään.

Kaksi ja puoli tuntia lääkkeen ottamisesta alkoi tapahtua, mutta ei sillä tavalla kuten luulin. Hirveä härväämimen, tohottaminen ja touhuaminen, todella ylipirteä olo. Silmätkin tuntui siltä kuin pullistuisivat päästä ihan justiinsa. Sinänsä olo oli ok että eipä paljoa vitutellut eikä ahdistellut, mutta minkäänlaisesta pumpulista tai lämmöstä ei ollut tietoakaan.

Tramadoliin tolea ei ole, tästä on melkein vuosi kun olen viimeksi ottanut. Sen sijaan kodeiiniin ja opateehen tolea löytyy jo suht reilusti. Buprea olen ottanut viimeksi yli 3 kk sitten, eli siitäkään ei voi olla kyse, että bupre ois jotenkin ollut blokkaamassa tramadolin vaikutuksia.

En ole lukenut tätä koko keskustelua läpi, mutta sen pohjalta mitä olen kahlaillut sivun sieltä, toisen täältä, en nyt ihan tällaisesta reaktiosta kenenkään ole huomannut raportoivan.

Sinänsä tietysti ihan kiva että on virtaa, mutta näin jarrunaisena haluaisin kuitenkin hitaiden olevan hitaita, kun taas eilisen kokemuksen perusteella tramadolin asettaisin mieluummin sinne nopeiden puolelle. Vielä aamullakin olo oli levoton, joskin hyvällä tavalla. Sellanen, että teki mieli lähteä purkamaan ylimääräistä energiaa vaikka urheilemiseen. Ja tää ei todentotta ole mulle mikään tyypillinen tunne. Tavallisesti jo pelkästään ajatuskin urheilemisesta tuppaa aiheuttamaan mulle näppylöitä :roll:
Mulla on aika samantyyliset kokemukset tramalin vaikutuksen erilaisuudesta. Aiempina vuosina kun olin subun ongelmakäyttäjä niin mulla tramal toimi silloin enemmän rauhallisempana opparina joka rauhoitti, mutta pikkuisen toi myös euforiaa tai semmosta oppari lämpöä. Mutta kun puoli vuotta takaperin lopetin subun käytön ja opiaatti koukun selätin silloin. Niin sen jälkeen kun on normaalit aivo kemiat ja on tramalia pari kertaa ottanut ni toimii ihan eritavalla... Ihan helvetin buustaava energiatasoihin vaikuttava vaikutus. Paljon paljon kovempi euforia mitä ennen... Ja siis ennen jouduin syömään vähintään joku 600-800mg per päivä. Kun nyt ottaessani 300mg koko päivän aikana on ihan maksimi. 150mg startit pärisee jo tunti oton jälkeen tosi paljon.

Itse vain olen hyvin varovainen nykyään minkä tahansa kipuläääkkeiden kanssa kun koukku on ollut mikä kesti 4.5vuotta. Puoli vuotta kuivilla olleena kun joskus harvoin otan jotain se on kodeiini tai max tramal. Ei enään oxyjä tai subua missään muodossa. Ihan hauska päihde tämä tramal, mutta ihan turhan paljon menee käyttö samalla kaavalla kuin käyttöaikoina. Ihan kiva hengata ja polttaa röökiä ja kuunnella musaa. Mut ei tätä jaksaisi paria päivää kauempaa... Liikaa sekottaa päätä. Selvin päin on kaikista paras ja tasaisin olla :)

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Thu 07 Sep 2017, 20:50

Tuli tänään napattua 300mg depottia, kun kaveri toi. No vaikutukset ei kovin kummoset, piristystä ja mielealan buustia. Kaveri keltä sain, niin hän menee 300mg aivan nuokkuihin ja ei paljon muuta jaksa kertoa kun että kuinka hyvä olo on, mutta sillä on sitten taas kääntöpuolensa, sillä on seuraavana päivänä laskut, kylmä/kuuma hiki mieliala maasssa, jotenkin tuntuu oudolta että yhdestä tramal-kerrasta _aina_ hänellä tulee noi oireet. Toisaalta se mikä kolahtaa niin voi sitten laskeakkin kovin jyrkästi. Ite en oo tramalista saaanut oikeen mitään opioidi oloja, koska olen aloittanut käytön vahvemmilla. Mutta tosiaan mietityttää toi kaverin kohtalo, että tosi hyvät olot kutusesta 300mg tramalista ja seuraavana päivänä refloihin verrrattavisa oleva olotila, lienekkö häiriintynyt aivokemia vai mikä lie..

Isha
Psykonautti

Post by Isha » Fri 13 Oct 2017, 20:58

Kuinkahan kauan kannattaa odotella tramalin jälkeen että voit ottaa mdma:ta? Riittääkö 24h vai täytyykö olla enemmän?

Hessutico
Psykonautti

Post by Hessutico » Wed 18 Oct 2017, 02:25

Lääkäri määräs tähän saatanalliseen selkäkipuun tuota + jotain toista lääkettä. Suht helposti sai täällä Norjassa, yllätyin sillä täällä on aika paljon väärinkäyttäjiä, tulipahan joku sekava tapaus jotain selittämään käytävälläkin

Ei ollut ensimmäinen kokemus tramalista, niskasärkyihin oli, ööh, 2013 tjsp. En muista annosta, auttoi muistaakseni hieman kipuun

Parina ensimmäisenä päivänä en käyttänyt kun kipu pysyi "normaalina" eli kamalana mutta ei pahimpana mitä' joinakin päivinä on ollut, ajattelin säästää.

Toissa päivänä otin kovempaan kipuun yhden, auttoi, mutta vain vähän (50mg), tai sitten ko. kombo toimi yhdessä hyvin kipuun

Eilen oli kipeämpi. Otin pari, kolme noita kapseleita. Huomasin pian (lähemmäs tunti?) kun alkoi hieman olemaan päihtynyt olo. Ei pahasti, todella lievästi mutta ihan mukava olo kuitenkin.

Tänään ajattelin testata ihan viihdekäytössä vaikka yleensä lääkkeiden "väärinkäyttö" ei ole kiinnostanutkaan. Otin kolme yli tunti sitten ja ei yhtään mitään. Nada.

Onko tässä aineessa normaalia että tolet vain nousee helvetin nopeaa vai mikähän lienee :/ Sinänsä ei kyllä haittaa, kunhan toimii selkäkipuun niin olen tyytyväinen mutta ihmetyttää hieman

Tosin tätä ketjua lukiessa, vaikuttaa olevan todella vaihtelevia mielipiteitä ja kokemuksia, kellä pärisee pienikin annos ja kellä ei toimi ollenkaan. Mutta ihmetyttää kun eilen toimi mukavalla tavalla ja nyt ei sitten mitenkään :)

Bentseeni wrote:
Thu 07 Sep 2017, 20:50
Tuli tänään napattua 300mg depottia, kun kaveri toi. No vaikutukset ei kovin kummoset, piristystä ja mielealan buustia. Kaveri keltä sain, niin hän menee 300mg aivan nuokkuihin ja ei paljon muuta jaksa kertoa kun että kuinka hyvä olo on, mutta sillä on sitten taas kääntöpuolensa, sillä on seuraavana päivänä laskut, kylmä/kuuma hiki mieliala maasssa, jotenkin tuntuu oudolta että yhdestä tramal-kerrasta _aina_ hänellä tulee noi oireet.
Toisaalta tämähän on helvetin mielenkiintoista, me ihmiset ollaan yksilöitä ja huumausaineet, muut päihteet ja asiat muutenkin toimii meillä kaikilla niin eritavoin. Itteäni kiehtoo yleensä vertailla esim. pilvessä oloa kaverien kanssa, joitakin varmaan ärsyttääkin kun jaksan kysellä kiinnostuneena tarkemmin body highsta, yleisestä fiiliksestä ja ajatteluista

E: otin pari lisää, ei mitään. Ei vissiin vaan toimi nyt :D Ei voi mitään.

E2: Helvetti mä olen typerä ihminen :mrgreen: Rupesi toimimaan mutta vasta tuntien päästä. Koska aikaisemmin oli toiminut hyvinkin nopeaa ja pienemmällä annoksella, luulin että tämä olisi samalla tavalla ellei jopa nopeampaa toimimassa. En edes ajatellut tämän jälkeen mahdollisuutt että lähtisikin toimimaan vast tuntien päästä. Yö tuli valvottua ja musiikkia kuunneltua varmaan noin nelisen tuntia makoillessa. Meinasin nukahtaa (harvinaista ilman unilääkkeen käyttöä!) myös parissakin kohtaa. Miellyttävä tunne, joskin musiikki tuntui välillä erittäin nopealta, ikään kuin se olisi puolet nopeammalla. Piti ihan sekuntikellon kanssa tarkastaa mp3-soittimesta että olinko sen jotenkin sekoittanut

Mutta erittäin miellyttävä yö oli. Rentoutunut, jalat olivat lämpimät mutta hieman raskaat.
Broken body, broken mind, makes a merry cocktail.

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Thu 19 Oct 2017, 01:30

Isha wrote:
Fri 13 Oct 2017, 20:58
Kuinkahan kauan kannattaa odotella tramalin jälkeen että voit ottaa mdma:ta? Riittääkö 24h vai täytyykö olla enemmän?
Varmaan tuo 24h on semmonen perushyvä vähintään. Mainittakoon se temppu minkä tein mitä ei varmasti voi suositella, eli olin ottanut 75mg tradolania ja about olikohan 7h päästä otin 1.5 luis vutton naksua, puolikkaina ne napostelin, eli kolmessa osassa ja kyllä toimi ja elävien kirjoissa olen.

Myös toisen kerran olen toiminut typerästi, otin aamulla ennen duunin menoa 150mg tradolania, ja siitä about 20 tunnin päästä noin 2grammaa tatteja, meni joku about 3 tuntia ennenkun sienet rupesi toimimaan, kun normaalisti ne toimii ja lähtee hiipimään todella nopeasti. Tuolloin tosiaan mietin ettei ne sienet sitten toimikkaan, mutta ne pamahti yhtäkkiä toimimaan, ei todellakaan silleen hiipinyt niinkun normaalisti, ihankun jokin tulppa olisi yhtäkkiä napsahtanut pois aivoista ja sieni show oli valmis kun olin jo luovuttanut ja mennyt sänkyyn unille, no siitä tulikin sitten mielenkiintoinen trippi. Mutta näiden kahden yhdistämistä saman vuorokauden sisällä ei voi ihan helposti suositella :!

Hessutico
Psykonautti

Post by Hessutico » Sun 22 Oct 2017, 19:58

Tässä parina iltana kun on nauttinut ihan viihdetarkoituksessa, en isoja annoksia mutta sellaisia mikä itselleni toimii (6 x 50mg) ja oon huomannu tämän olevan oikein mukava aine. Eilinen yö meni myös samalla tapaa, joskin taas sitä tuli valvottua ja nukuttua lopulta vain kaksi tuntia :D Onneksi tällä kertaa ei tullut oksettavaa oloa päivällä sitten

Itselläni kestää jonkin aikaa että rupee toimimaan, mutta kun toimii niin tulee erittäin rentoutunut olo, body high myös, ainakin jaloissa. Jalat lämpeää ja tuntuu hieman raskailta. Mutta mukavilta. Musiikkia molempina öinä kuuntelin fiilistellen tuntikausia. En tarvinut muita viihdykkeitä kuten yleensä esim. pajautellessa tykkään katsella jotain sarjaa tai selata nettiä. Tramalilla menee kuusikin tuntia makoillessa pimeässä huoneessa, musiikkia kuunnellessa ja elämää mietiskellessä. Välillä tosin tuntuu että musiikki kuulostaa normaalia paljon nopeammalta. Pitänyt ihan tarkastaa ettei mp3-soitin ole seonnut. Jännä juttu

Mutta kaikinpuolin ollut mukavaa, vaikka hyvin pientä käyttöähän tämä itselläni on ollut. Enää yksi moinen satsi jäljellä, ehkä tuossa viikon päästä jos sen käyttäisi sitten
Broken body, broken mind, makes a merry cocktail.

Masis
Psykonautti

Post by Masis » Fri 16 Mar 2018, 18:40

Aiheuttaako muille maniaa tai masennusta? Se on tuo saatanan SNRI, olo on niin sekava enkä tiedä miten päin olla. Jotain psykoottisia piirteitäkin nyt ilmassa. Siis mitä vittua olen mennyt syömään?

edit. tuo opioidivaikutus tuntuu siis totta kai hyvältä, mutta SNRI tekee olon täysin paskaksi. En kyllä enää ikinä tähän koske.

espresso
Karvakuono

Post by espresso » Sun 01 Apr 2018, 21:26

Joo muistan kans että tramal on vähän outo, tosin ei oikein verrokkioppareita ole muutakun joskus muutamia kertoja panacodeja syönyt ja leikkauksessa saanu morfiinia muinoin.

Muistelenpa tähän hiukan tramalin vaikutuksia, annosten ollessa tosin hyvin pieniä tyyliin 1/3 150mg depot joka tällain tolettomana ja omilla aivokemioilla tuntui riittävän tarkoitukseensa = kivunlievitykseen.

Ekat vaikutuset siinä 30-60minuutin kohdalla, tuntui etenkin jaloissa sellain kihelmöivästi / lämmittävästi tai jotain vaikea kuvailla - jotenkin keinotekoisen euforisoivasti. Kuitenkin suht miellyttävä paikkoja rentouttava bodybuzz siis - tämä lienee se opiaattivaikutus? Välillä myös "nousujen" kohdalla tuntui kuin kasvojen ihoa ja leukoja kiristäisi.
Levottomuus. Vaikea vain maata ja kuunnella musiikkia mitä jotkut tekee, vaikea olla kovinkaan paikoillaan vaikka kropassa olevat fiilikset kertoisi muuta. Tämä lienee se SNRI vaikutus sitten. Kuten yllä joku mainitsi, vaikeaa päättää miten päin sitä oikein olisi ja levätäkö vai tehdäkö jotain. Jos koki jotain ärsyttävää niin se sitten myös ärsytti vaikka muuten mieli suht lempeä olikin kuten normaalisti. Kerran muuten meni hetkeksi taju kankaalle kun polttelin röökiä tässäkohti, nikotiini boostaa jotain?
6-8h kohdalla jonkinlaista epämieluisaa oloa ajoittain, tavara tuntui yhä potkivan. Paniikkikohtausalttius selvästi kasvanut. Rytmihäiriöitä pari kertaa, tämä vaihe tosin meni ohi suht nopeasti.

Hatsi boostasi tramadolin bodyhighiä merkittävästi btw.