tramadoli

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
VoX
Karvakuono

Re: tramadoli

Post by VoX » Sat 07 Nov 2015, 19:16

Petri6 wrote:
VoX wrote:Mites kandeis lähestyä Tramal 50mg nopea, oxynorm 5mg ja lyrica 75mg combottelua? Tramal pistää oudon vipinän mulla päälle yleensä, oxy on oxy, ja lyrica nyt vaan hämmentää ja boostaa.

Tajusin etten tramalia ole oxyn kanssa ikinä tesminyt. Onks aivan turhaa sotkea sitä tähän yhtälöön, peittyykö esim 60mg oxyn ja 300mg lyrican alle? ei viitteis hukkaan heittää.
Peittyy, käyttäisin yhdessä siinä tilanteessa, että joko oksikodonia tai tramadolia ei olisi yksinään tarpeeksi toleranssiin nähden.
Oukei tänks, taidan säästää refloihin. Kipuakaan peittämään noi ei yllä.

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Mon 23 Nov 2015, 18:09

Täällä on ollu jonkin verran puhetta ramin aiheuttamasta virtsaummesta. Itellä ei semmoista tule ollenkaan, kusi lentää kaaressa. Mutta ihan jäätävä ummetus tulee kyllä, gaga on ihan kun kiviä ulostais silloinkun se onnistuu, oon havainnu kyllä että on hyvä syödä puuroa se auttaa siihen. Mikään muu kokeilemani opiodi ei aiheuta vastaanvanlaista todella pahaa ummetusta, oonko ainoo joka kärsii PAHASTA ummetuksesta Tramalin takia?

taudis
Lepakko

Post by taudis » Mon 23 Nov 2015, 22:23

Hmh.

Itellä tramalit ollu just se ainoo oppari mitkä ei aiheuta ummetusta. Kodeiini ja oxy pahimmat. Ja tramadoli ollut myös ainoa opioidi, joka aiheuttaa merkittävää virtsaumpea. Terkkariin en oo ikinä joutunu lähteen, mutta joskus kyllä oon tippa linssissä purrut hammasta pöntöllä kun paine rakossa >9000 bar ja pisaran pisaraa ei ole saanut puoleen vuorokauteen rutistettua.

Suihkussa on helpompi kusta veden valuessa jos meinaa olla pahakin kusilukko.
Come up with your own damn quotes.

poppers
Psykonautti

Post by poppers » Mon 23 Nov 2015, 23:17

Joo kyl sillon ku vedin, niin joka kerta sain ihan jäätävän kusilukon. Joskus olin junas, nii kiva siellä viettää se 30-60min ja maanitella kusta tulemaan... :roll:
tajunta laajenee kunnes se hajoaa

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Tue 24 Nov 2015, 00:55

Taudis ja Poppis: Aika jännä juttu teillä toi, että on noin pahaks äityny. Ite muistan kun pahin kusitulppa tuli joskus bupresta ja silloin taisin ottaa lyricaa ekaa kertaa, niin kyykyssä piti ähistä wc:ssä viemärin kohdalla painaa rakkoa kädellä ja kun tyhjenti pään kaikista ajatuksista ja veti liikkuvat taakse ja suihkutti käden lämpösellä vedellä terskaa niin kyllä se lähti sieltä lirumaan. Se ollu ainoo kerta kun käyny mielessä että pitääkö tästä lähtee katetrii vetää.

yuccapalmu
Karvakuono

Post by yuccapalmu » Wed 25 Nov 2015, 23:13

Hui itelle ei onneks oo ikinä tullut mitään mainittavia pissiongelmii onneks. Mutta entäs se sammumaton jano mikä tramalista tulee?! Aivan sietämätontä, kokoajan kittaat vetta ja muuta ja ravaat kusella, joka todellaki onneks myos poistuu omal kohalla.. Varsinkin muutaman päivän rankemman kuosittamisen jälkeen tuntuu että mikään nestemäärä ei riitä. Pahinta tietty jos on menny ryyppäämään samalla, siitä kuivuudesta olis sahara kateellinen ja tekis mieli vaan nyysiä toista tippaletku ja vähän naklia omaan käyttoon...
"mul on yks hymy jäljellä, ja sijoitan sen suhun, beibi"

Freshii
Psykonautti

Post by Freshii » Wed 25 Nov 2015, 23:43

Itsellä pahin kusilukko on tullut kodeiinista ja meni niin pahaksi, että laittoivat kestokatetrin. :down:

Tramalista tullut pienemmässä mittakaavassa, mut aina on saanut lopulta jotain ulos esim. tiputtavan vesihanan avulla.

princeps
Psykonautti

Post by princeps » Thu 10 Dec 2015, 22:33

Kusilukko on vittumainen, myös naisen näkökulmasta. Kun ei vaan tule. Bupre aiheuttaa kyllä pahimmat, joutuu välil istuu pöntöl veden valuen 15 min :right: Tramadoli taas ei mulle oo ikinä aiheuttanu kusilukkoa, mutta ummetusta kyllä. Mulla jokainen opioidi tekee järjettömän ummetuksen. Siinähän sitten ollaan viikko ummettaessa, mukavaa,
Raha täällä määrää.

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Fri 11 Dec 2015, 02:12

princeps wrote:Kusilukko on vittumainen, myös naisen näkökulmasta. Kun ei vaan tule. Bupre aiheuttaa kyllä pahimmat, joutuu välil istuu pöntöl veden valuen 15 min :right: Tramadoli taas ei mulle oo ikinä aiheuttanu kusilukkoa, mutta ummetusta kyllä. Mulla jokainen opioidi tekee järjettömän ummetuksen. Siinähän sitten ollaan viikko ummettaessa, mukavaa,
Otan osaa tossa, mulle ei muut opidiot patsi tramal ainoastaa tekee ummetuksen, on hyvä kiinnittää paljon mitä ruokaa syö. ;)

princeps
Psykonautti

Post by princeps » Mon 14 Dec 2015, 00:47

Bentseeni wrote: Otan osaa tossa, mulle ei muut opidiot patsi tramal ainoastaa tekee ummetuksen, on hyvä kiinnittää paljon mitä ruokaa syö. ;)
Syön terveellisesti (kun syön, on vähän ongelmia syömisen kanssa), herkkuja ehkä kerran kaks kuukaudessa pakotetuissa tilanteissa. Pitäiskö sit alkaa syömään niit rullakebui? :D
Raha täällä määrää.

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Mon 14 Dec 2015, 22:42

princeps wrote:
Bentseeni wrote: Otan osaa tossa, mulle ei muut opidiot patsi tramal ainoastaa tekee ummetuksen, on hyvä kiinnittää paljon mitä ruokaa syö. ;)
Syön terveellisesti (kun syön, on vähän ongelmia syömisen kanssa), herkkuja ehkä kerran kaks kuukaudessa pakotetuissa tilanteissa. Pitäiskö sit alkaa syömään niit rullakebui? :D
Ei, kun otat aamupalaksi puuroa ja pari hedelmää. Sitten päivällä kerran pari viikossa voit syödä sen rullakebun ;) Ja kyllä sä tiedät terveellisen iltapalan :)

princeps
Psykonautti

Post by princeps » Wed 16 Dec 2015, 18:02

Bentseeni wrote:Ei, kun otat aamupalaksi puuroa ja pari hedelmää. Sitten päivällä kerran pari viikossa voit syödä sen rullakebun ;) Ja kyllä sä tiedät terveellisen iltapalan :)
Mä syön yleensä marjoja ja rahkaa aamuisin, kun en saa mitää muutakaan saa alas. Puurokiintiö täyttyi jokunen vuosi sitten, en vaan saa alas sitä enää. Iltapalaa yritän vältellä. Yritän oikeastaan vältellä kaikkea, mikä lihottaa tai missä paljon kaloreita, koska "sairas" mieleni näin päättää. Että pitää olla laiha. (ja ehkä vielä vähän laihempi) :roll:
Raha täällä määrää.

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Thu 14 Jan 2016, 12:24

Veden juomisen lisääminen auttaa hyvin ummetukseen. (Meri suolaa vähän veden sekaan)
Muutenkin tuntuu , että ihmiset ei juo tarpeeksi vettä , kun on nuokut päällä tai vauhdeissa viipottaa.
Akuutimpaa apua saa esim. Microlax valmisteella , jota saa apteekista.
Muistakaa että tuo Microlax ei oo hyvä pidempi aikaseen käyttöön.

kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva » Fri 19 Feb 2016, 12:45

voiko essoja maistella tramalikuurin jälkeen kun pitäny yli 3päivää taukoa tramadolista?

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 19 Feb 2016, 14:35

kissankorva wrote:voiko essoja maistella tramalikuurin jälkeen kun pitäny yli 3päivää taukoa tramadolista?
Minun mielestäni voi, tietysti vähän merkitystä Tramalikuurin pituudellakin, mutta en ole kuullut, että kukaan olisi serotoniinisyndroomaa saanut edes samana päivänä otetuista. Muutenkin yleinen konsensus taitaa olla, että SSRI- ja SNRI-lääkkeet vaan estävät ekstaasin toimintaa, mutta eivät aiheuta serotoniinisyndroomaa (teoreettinen riski toki on). Eli 100 % turvalliseksi en tietenkään voi taata, mutta itse ottaisin kyllä turvallisin mielin. Toisaalta pitkään jatkunut tramadolinkäyttö voi kai muutenkin vaikuttaa serotoniinitasoihin niin, että välttämättä kolmen päivän päästä ekstaasi ei toimikaan läheskään täysillä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Sat 26 Mar 2016, 16:21

Heikentääköhän triptyl lääkitys tramalin tehoa? Seratoniini-syndroomanriski teorias on ja sillä oletin että tää olis ennemminkin voimistanu toimintaa. En nimittäin keksi äkkiä muuta selitystä minkä takia tramadoli toimii selvästi puolet heikommin kuin aikaisemmin vaikka toleransia ei ollut lääkityksen aloittaessa. Tupakin polton lopettamisella voi pieni vaikutus olla kans asiaan mutta triptyl on ainoa minkä keksin selitykseksi. Gabrioniakin on uus yhistelmä itelle tramadolin käytön yhteydessä mutta sen käsittääkseni pitäisi ennemminkin voimistaa vaikutuksia lyrican tavoin. Tramadolista kyllä kokemusta löytyy aika runsaasti kuin aiemminkin ollut pitkään reseptillä tämä lääke. Olisiko muita mahollisia selityksiä miksi noin vuoden tauon jälkeen oppareihin palatessa tarviaakin tramalia tuplaten isomman annoksen sen toimiakseen kunnolla. Itseasiassa nyt pikkuisen lääkekäyttö kuurin syöneenä annokseni ovat paljon korkeammat kuin ikinä aikaisemmin pitkän kuosaamisenkin jälkeen

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 26 Mar 2016, 19:25

rebirth wrote:Heikentääköhän triptyl lääkitys tramalin tehoa? Seratoniini-syndroomanriski teorias on ja sillä oletin että tää olis ennemminkin voimistanu toimintaa. En nimittäin keksi äkkiä muuta selitystä minkä takia tramadoli toimii selvästi puolet heikommin kuin aikaisemmin vaikka toleransia ei ollut lääkityksen aloittaessa. Tupakin polton lopettamisella voi pieni vaikutus olla kans asiaan mutta triptyl on ainoa minkä keksin selitykseksi. Gabrioniakin on uus yhistelmä itelle tramadolin käytön yhteydessä mutta sen käsittääkseni pitäisi ennemminkin voimistaa vaikutuksia lyrican tavoin. Tramadolista kyllä kokemusta löytyy aika runsaasti kuin aiemminkin ollut pitkään reseptillä tämä lääke. Olisiko muita mahollisia selityksiä miksi noin vuoden tauon jälkeen oppareihin palatessa tarviaakin tramalia tuplaten isomman annoksen sen toimiakseen kunnolla. Itseasiassa nyt pikkuisen lääkekäyttö kuurin syöneenä annokseni ovat paljon korkeammat kuin ikinä aikaisemmin pitkän kuosaamisenkin jälkeen
Trisykliset masennuslääkkeet eivät ole mitenkään kevyitä ja turvallisia, en missään nimessä käyttäisi yhdessä tramadolin kanssa ellei erittäin pätevä lääkäri ole näitä yhdessä määrännyt.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Sat 26 Mar 2016, 20:42

Petri6 wrote: Trisykliset masennuslääkkeet eivät ole mitenkään kevyitä ja turvallisia, en missään nimessä käyttäisi yhdessä tramadolin kanssa ellei erittäin pätevä lääkäri ole näitä yhdessä määrännyt.
Triptyl annostus on suhtkot matala joten sillä uskallettiin lähteä kokeilemaan kun itse viellä sanoin tiedostavani riskit. Lääkäri oli kokenut erikoilääkäri jonka luokse mut juuri ohjattiin kun on niin monimuotoset lääkecocktailit käytössä sekä oon niin monivammanen tapaus. Tarvittiin siis asiantuntevempaa kuin perus lekuria selvittämään mitä mulle voisi määrätä viellä kipujen lievitykseen kun eivät niitä vahvoja opioideja tahdo määrätä, vaikka kyllä vaikuttaa siltä että niitä täytys saada kun ei tää tramali riitä laskemaan kaikkien muiden droppien kanssakaan kipuja edes siedettävälle tasolle.

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Mon 18 Apr 2016, 23:27

Kysynpä tässä kaverin puolesta, kun on essitalopraami kuurilla 10mg/pv, niin kuin kauan siitä pitisi pitää taukoa että voi ottaa tradolan 150mg tabletin?
Wiki sanoo: essistä Puoliintumisaika 27-32 tuntia. Eli aika pitkä..

Asystole
Lepakko

Post by Asystole » Tue 19 Apr 2016, 09:16

Mitähän vittua. Eilen otin pitkäst aikaa 300 mg Tramal Retard ja reaktioni siihen oli minusta sangen erikoinen.

Ekaan tuntiin ei mitään vaikutusta. Ei kerta kaikkiaan mitään.

Kaksi ja puoli tuntia lääkkeen ottamisesta alkoi tapahtua, mutta ei sillä tavalla kuten luulin. Hirveä härväämimen, tohottaminen ja touhuaminen, todella ylipirteä olo. Silmätkin tuntui siltä kuin pullistuisivat päästä ihan justiinsa. Sinänsä olo oli ok että eipä paljoa vitutellut eikä ahdistellut, mutta minkäänlaisesta pumpulista tai lämmöstä ei ollut tietoakaan.

Tramadoliin tolea ei ole, tästä on melkein vuosi kun olen viimeksi ottanut. Sen sijaan kodeiiniin ja opateehen tolea löytyy jo suht reilusti. Buprea olen ottanut viimeksi yli 3 kk sitten, eli siitäkään ei voi olla kyse, että bupre ois jotenkin ollut blokkaamassa tramadolin vaikutuksia.

En ole lukenut tätä koko keskustelua läpi, mutta sen pohjalta mitä olen kahlaillut sivun sieltä, toisen täältä, en nyt ihan tällaisesta reaktiosta kenenkään ole huomannut raportoivan.

Sinänsä tietysti ihan kiva että on virtaa, mutta näin jarrunaisena haluaisin kuitenkin hitaiden olevan hitaita, kun taas eilisen kokemuksen perusteella tramadolin asettaisin mieluummin sinne nopeiden puolelle. Vielä aamullakin olo oli levoton, joskin hyvällä tavalla. Sellanen, että teki mieli lähteä purkamaan ylimääräistä energiaa vaikka urheilemiseen. Ja tää ei todentotta ole mulle mikään tyypillinen tunne. Tavallisesti jo pelkästään ajatuskin urheilemisesta tuppaa aiheuttamaan mulle näppylöitä :roll:
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. - Kurt Cobain

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Tue 19 Apr 2016, 15:14

Asystole wrote:Mitähän vittua. Eilen otin pitkäst aikaa 300 mg Tramal Retard ja reaktioni siihen oli minusta sangen erikoinen.

Kaksi ja puoli tuntia lääkkeen ottamisesta alkoi tapahtua, mutta ei sillä tavalla kuten luulin. Hirveä härväämimen, tohottaminen ja touhuaminen, todella ylipirteä olo. Silmätkin tuntui siltä kuin pullistuisivat päästä ihan justiinsa. Sinänsä olo oli ok että eipä paljoa vitutellut eikä ahdistellut, mutta minkäänlaisesta pumpulista tai lämmöstä ei ollut tietoakaan.

Tramadoliin tolea ei ole, tästä on melkein vuosi kun olen viimeksi ottanut. Sen sijaan kodeiiniin ja opateehen tolea löytyy jo suht reilusti. Buprea olen ottanut viimeksi yli 3 kk sitten, eli siitäkään ei voi olla kyse, että bupre ois jotenkin ollut blokkaamassa tramadolin vaikutuksia.

En ole lukenut tätä koko keskustelua läpi, mutta sen pohjalta mitä olen kahlaillut sivun sieltä, toisen täältä, en nyt ihan tällaisesta reaktiosta kenenkään ole huomannut raportoivan.

Sinänsä tietysti ihan kiva että on virtaa, mutta näin jarrunaisena haluaisin kuitenkin hitaiden olevan hitaita, kun taas eilisen kokemuksen perusteella tramadolin asettaisin mieluummin sinne nopeiden puolelle. Vielä aamullakin olo oli levoton, joskin hyvällä tavalla. Sellanen, että teki mieli lähteä purkamaan ylimääräistä energiaa vaikka urheilemiseen. Ja tää ei todentotta ole mulle mikään tyypillinen tunne. Tavallisesti jo pelkästään ajatuskin urheilemisesta tuppaa aiheuttamaan mulle näppylöitä :roll:
Tietenkin depottina nautittu toimii hitaammin. Itselläni ainakin depotti tramboja nauttiessa varhaisimmat vaikutukset alkavat juuri siinä 1h paikkeilla ja kunnolla vasta 2-3h päästä. Tramali ei ole tyypillinen opioidi sillä se vapauttaa myös seratoniinia ja toimii no-adrenaliinin takaisinoton estäjänä ja tästä ilmeisesti se piristävä vaikutus johtuu joka tulee voimakkaiten juuri nousuissa esille. Kaikilla tätä piristävää vaikutusta ei niin runsaasti esiinny ja itselläni ainakin jo muutaman päivän peräkkäinen käyttö vähentää selvästi piristävää vaikutusta. Nousujen tasaannuttua kyllä notkuttaa kunhan annos on riittävä, alhaisemmilla annoksilla piristävä vaikutus tuntuu itselläni ainakin voimakkaammin kuin nuokuttava. Mielestäni tramalissa korostuu muihin opioideihin verrattuna se et jos häsää jotain muuta samalla niin on vaikeampi vaipua tyypillisiin opioidi oloihin. Tramal on mielestäni vähän kuin mieto speedball yhdessä lääkkeessä.

edit.
ps. tramalilla oli muistaakseni kyllä vaikutusta viellä joihinkin muihinkin resepteroihin joihin eivät muut opioidit vaikuta jotka varmasti saattavat olla osa syypää sen piristäviin vaikutuksiin.
Edit2
pps. eipä tarvinnu paljon googletella. "Tramadoli on myös NMDA, 5-HT2C. (α7)5, M1 ja M3 -reseptoreiden antagonisti." Noista uskoisin ainakin (α7)5 olevan vaikutusta piristymisen suhteen seratoniinin ja no-adrenaliinin lisäksi. Joku näistä enemmän ymmärtävä voisi varmaan valaista asiaa. Vaikka kylläkin uskoisin tästä ketjusta jo tämän tiedon löytyvän

zerk
Moderator

Post by zerk » Tue 19 Apr 2016, 17:17

Asystole wrote:Mitähän vittua. Eilen otin pitkäst aikaa 300 mg Tramal Retard ja reaktioni siihen oli minusta sangen erikoinen.

Kuulostaa ihan normaalilta. Tramadoli ei todellakaan ole tyypillinen opioidi, vaan se myy-agonismin lisäksi mm. aktivoi serotonergistä järjestelmää ja toimii joidenkin NMDA-reseptorien antagonistina. Omalla kohdalla se tuntuu selkeästi enemmän nopealta kuin hitaalta ja ylipäätään erittäin epämukavalta.

Mitä depotteihin tulee niin ei tuo yli kaksi tuntia vaikutusten alkamiseen kuulosta yhtään kummalliselta.
^^@_

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Mon 25 Apr 2016, 20:35

zerk wrote:

Kuulostaa ihan normaalilta. Tramadoli ei todellakaan ole tyypillinen opioidi, vaan se myy-agonismin lisäksi mm. aktivoi serotonergistä järjestelmää ja toimii joidenkin NMDA-reseptorien antagonistina. Omalla kohdalla se tuntuu selkeästi enemmän nopealta kuin hitaalta ja ylipäätään erittäin epämukavalta.

Mitä depotteihin tulee niin ei tuo yli kaksi tuntia vaikutusten alkamiseen kuulosta yhtään kummalliselta.
Joo ihan normaali reaktiolta kuulostaa minunkin korvaan ja tramaleita todella paljon syöneenä voin sanoa , että tuo toleranssi kodeiiniin ja opateehen nostaa myös sen tolen tramadolin jarru vaikutuksiin. Eli veikkaisin , että jos annosta jonkin verran nostaisi niin toimis kyllä jarrunakin.

Vortex
Psykonautti

Post by Vortex » Thu 28 Apr 2016, 11:39

Olen varmaankin jonkinmoinen luonnonoikku opioidien suhteen.
Nimittäin kaikista opioidi/opiaattisubstansseista minulle on tullut juurikin energinen olo. Niin Tramaleista, texistä, ym. Enkä sitä fiilistä pitänyt yhtään pahana.

Tuollaista oloa tosin en edes muista koska olisin viimeksi saanut aikaiseksi. Väitän helposti ettei ainakaan kahteen viimeisempään vuoteen.

Nythän se on, kuten sanomattakin varmasti selvää, että pysyy elävien kirjoissa ja toimintakykyisenä.
When weird turns into pro, pro turns into weird.

Asystole
Lepakko

Post by Asystole » Thu 28 Apr 2016, 17:30

Kiitos vastauksista. Jotenkin vaan tää reaktio yllätti mut ihan totaalisesti kun yleisesti ottaen jo varsin pieni määrä jarruja toimii mulla hyvinkin nuokuttavasti, esimerkkinä joku 120 mg kodeiinia (siis silloin kun vielä toimi, nyt tolet) tai 0.2 mg subbanaa.

Viime lauantaina otin taas 300 mg tramadolia ja sama härväämisrallihan siitä alkoi, vetelin haaraperushyppyjä keittiössä ja potkunyrkkeilin ilmaa :shock: Tekis mieli kokeilla miten skulaa vielä satanen lisää doseen, siis 400 mg yhteensä. Mutta mietityttää mahdolliset sivuvaikutukset kovasti.

Eikä muuten tule edes ummetusta tahi kusilukkoa tästä, toisin kuin kodeiinista, opateestä ja subusta. Varsin nurinkurinen opioidi todella.
Last edited by Asystole on Thu 28 Apr 2016, 20:40, edited 1 time in total.

CrystalBanana
Psykonautti

Post by CrystalBanana » Thu 28 Apr 2016, 19:42

Voiko veteen liukenevat tramadolit ottaa ilman vettä?

Jostain syystä oli vaihdettu näihin veteen liukeneviin eikä ole ennen tullut eteen. Ihan järkyttävän makusta, ei tota litkua saa kyllä alas millään. :/

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Thu 28 Apr 2016, 22:20

mustaherukkamehutiivisteen kanssa semi ok

Asystole
Lepakko

Post by Asystole » Mon 22 Aug 2016, 11:44

CrystalBanana wrote: Jostain syystä oli vaihdettu näihin veteen liukeneviin eikä ole ennen tullut eteen. Ihan järkyttävän makusta, ei tota litkua saa kyllä alas millään. :/
Se maku oli kyllä tosiaan ekoilla kerroilla ihan hirvee, mutta jollain kummallisella tavalla oppinut tykkäämään siitä. Vähän niin kuin opin tykkäämään kodelitkustakin, tai unikkoteestä.

Mä oon nyt huhtikuusta asti touhunnut tramadolin parissa ja en mä tästä kyllä mitään opparilämpöjä onnistuu saamaan minkäänlaisilla, edes suurilla annoksilla. Enempi tää on mulle nopea kuin hidas, ja stimuloivan vaikutuksen huomaa siitäkin, että tramaleissa on todella vaikea saada unta ja vielä seuraavanakin aamuna herää pirteänä kuin peipponen jo joskus ennen kuin sika pieraisee. Mutta lyrican kanssa kombotettuna on kyllä kiva, oikein kiva :love:

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Wed 28 Sep 2016, 19:07

Meinasin ottaa tänään ramboja mut sit muistin et söin aamul bupropionii... Tosin vaan 150mg mut oon lukenu aika paljon et jengi on saanu epikohtauksii ihan lääkinnällisil annoksil molempia, tyyliin toi 150mg bupropionii ja joku 100mg tramadolia. Ois mulla tos bentsoja ehkäseen kouristuksii ku molemmat alentaa kouristuskynnystä, mut sit muistin kans et bupropioni taitaa inhibitoida CYP2D6, joka on vastuussa tramadolin metaboliasta O-desmetyylitramadoliksi, eli paitsi kouristusriski, vois mennä rambot vähän hukkaan (on vaan 300mg).

Taidan jättää huomenna masennuslääkkeen ottamatta ja vetää sit tramalit bentsojen ja antihistamiinien kera.

gerhes
Psykonautti

Post by gerhes » Fri 28 Oct 2016, 00:28

Pitkästä aikaa tätä herkkua. Raportti:
200mg annoksena. Tunnin päästä tuntui pörinää päässä. Ehin jo pettyä että eikö niitä euforioita tullutkaan, mutta tosiaan depoteilla kestää joskus useampikin tunti. Aluksi pirteä olo, sitten pari tuntia nuokkumista, sitten euforiaa. Aamulla otin klo 10. 10h päästä puillit pienet ja silmät verestää. Nestehukkaa? Ainakin janottaa hirveästi. Kusilukkoa ei tälläkertaa. 24h jälkeen, 5h unilla otin aamupäivällä päikkärit. Valveunia edelleen :O aamulla olo hieman pöhnöinen. Satunnaisesti oksettaa. Iltapäivään mennessä olo normaali, pientä säänsärkyä. Kakka vähän jäykkää!

Mulla on näitä 200mg pari lätkää, ajattelin syödä niin ettei tolet nouse. 1-2 välipäivää riittänee että toimii aina täydellä potentiaalilla?