tramadoli

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Huiko
LD50

Re: tramadoli

Post by Huiko » Tue 06 Oct 2015, 22:09

Nyt hei aletaan taas käyttää sitä JÄRKEÄ, ja muistetaan laittaa viesteihin ne varotukset että: Nämä annokset on hengenvaarallisia, ja tutustukaa aina douppien annostukseen eri toleranseilla! Mainitkaa EDES kunnolla niistä omista toleransseista. Ihmisiä on kuollut esim. lyrican ja tramalin yhteisvaikutuksella aikaansaatuun yliannostukseen! :mad:

Vituttaa lukea näitä viestejä tälleen. Tämä foorumi on edelleen paikka missä KAIKKI keskustelee vastuullisesti & järkevästi psykoaktiivisista substansseista! :mad:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Wed 07 Oct 2015, 00:17

Kahdesti olin sairaalassa koska en pystynyt kusemaan ja virtsarakko oli räjähtää, tähän vaadittiin useamman päivän putki ilman virtsarakon tyhjennystä.Tramalhan aiheuttaa virtsaummen helposti.

Kouristuksia tuli kun 500mg kapseleita ja päälle kodeiini+efedriini yskänlääkettä (reseptilääke, Codesan Comp). Alkoi päässä nykiä mutta ONNEKSI oli xanoreita joilla sai olon paremmaksi mutta alkoi sumeta päässä, luulin kuolevani ja sydän hakkasi erittäin lujaa eferiinin takia joka myös lisäsi pelkoa että överit tuli. Mutta ei tullu.

Yksi vaarrallisin combo jonka kiskaisin viime kuussa oli gramma tramalia ja 200mg tematsepaamia. Sammuin ja hengitys tunutui pysähtyvän kun minut huudettiin hereille.

:left: .

Kasiko
Lepakko

Post by Kasiko » Wed 07 Oct 2015, 09:06

Joo ikäviä nuo kusilukot. Kannattaa hommata kertakäyttösiä katetreja jos tiheään tulee (tietenki täytyy vaikka sairaanhoitajan kans opetella se käyttö sitte), myös kuuma vesi alapäähän suihkutettuna saattaa joskus auttaa. Ja ennen kaikkea sitte puhtaus katetroinnissa tärkeää.

princeps
Psykonautti

Post by princeps » Wed 07 Oct 2015, 19:18

On kyl ihan hurjia (yhdistelmä)määriä nuo mitä ootte ottaneet! Tietty ootte varmaan miehiä, joten sekin pitää kai huomioida kun vertaa itteensä. Tai sit teil on tolet tosi korkeella :left:
Raha täällä määrää.

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Wed 07 Oct 2015, 21:11

princeps wrote:On kyl ihan hurjia (yhdistelmä)määriä nuo mitä ootte ottaneet! Tietty ootte varmaan miehiä, joten sekin pitää kai huomioida kun vertaa itteensä. Tai sit teil on tolet tosi korkeella :left:
Tole varmaan ei korkeemaalle nousekkaan. Ei edes toimi nuo määrät kunnolla :) mitä nyt tulee vähän normaalista poikkeavampi olo.
Harmi, iso harmi.
Vieroitusoireita: ei ole mitään, luojan kiitos.

kuikkakoponen
Karvakuono

Post by kuikkakoponen » Thu 08 Oct 2015, 12:58

Totta tuon tolen kanssa...niin,kun aijemmin olen tännekkin kirjoitellut että pari kolme päivää nappeja ja sit tauko ei tuu vielä viekkareita tai ei kaine kunnolla tramasta tulekkaan ja aine toimii tosi pienillä annoksilla esi.3oomg kerta annoksella on itselle just se sopiva...tolet mulla joskus oli aika massiiviset eli 4 x300mg per vrk oli joskus eikä oikein toiminu mut sen olen huomannut että yli 400mg kerta annoksilla ei enää mitää vaikutusta oloon..mulla vähän samoja ongelmia ollu,kun pirin kanssa,että pitäs ottaa lisää ja lisää vaikka tiedän,että se on vaarallista ja et sillä ei ole mitään positiivista vaikutusta. onneks mulla on reseptissä rajat et en voi hakee uutta satsia ennen,kun on entiset syöty niin on pakko vähän passailla annoksia loppu kuusta :D mut parikin päivää paussia niin taas vörkkii toi 300mg...mulla siis järjetön resepti itellä kun 150mg x3 eli jo pelkästään lääkärinmääräämällä annoksella normikäytössä mieli pysyy levollisena...ihmettelenkin miksi ei käytetä psyykelääkkeenä,koska monesti kovat syyke lääkkeet aiheutta jos vaikka minkälaista vääntelyä ja katkokävelyä ja muumioitumista mut trama ei sopivalla annoksella vaikuta ainakaan minulla toimintakykyyn on vaan pirun mukava tehdä töitä ja niitä hommia mitä ei selvinpäin ilman vitutusta tekisi...Olkaahan varovaisia kanssa ihmiset näitten nappuloitten kanssa ja älkää sotkeko ainakaan viinaa opareitten kanssa lähinnä codista meinaan tulee se hengityslama aika herkästi.

XanTemNoct wrote:
princeps wrote:On kyl ihan hurjia (yhdistelmä)määriä nuo mitä ootte ottaneet! Tietty ootte varmaan miehiä, joten sekin pitää kai huomioida kun vertaa itteensä. Tai sit teil on tolet tosi korkeella :left:
Tole varmaan ei korkeemaalle nousekkaan. Ei edes toimi nuo määrät kunnolla :) mitä nyt tulee vähän normaalista poikkeavampi olo.
Harmi, iso harmi.
Vieroitusoireita: ei ole mitään, luojan kiitos.

princeps
Psykonautti

Post by princeps » Thu 08 Oct 2015, 18:34

Itellä jo 500 mg (+alla tais olla jotain muutakin) sai kouristuskohtauksen aikaan. Keho alkaa nytkimään ihan jo 300 mg:sta. Ei vaan enää vaikuta samal taval ku ennen, vaikken oo säännöllisesti käyttänytkään yli vuoteen. Ehkä kerran kuukaudessa tulee testattua, mutta fiilistä siitä vaan en enää saa.
Raha täällä määrää.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 09 Oct 2015, 20:57

princeps wrote:Koska oon uusi täällä, oon ihan urpo ja liityn tälleen vaan keskusteluihin. Korjatkaa jos teen jotain väärää, oon niin onneton tyttö vaan :love:

Kerron nyt vaan mun tramadol kokemuksista. Tykkään kyllä kovasti, varsinkin ennen siitä tuli ihan mahtava olo. Kerran tullut tosin kunnon kouristuskohtaus, johon sain ihan hoitoakin sairaalassa. Sen jälkeen vähän pelottanut koko tramadoli, mutta antikonvulsiivinen lääke yhdistettynä tiettyyn määrään tramadolia, pitäisi kai kouristusriskin olla suht alhainen.
1) Tuollainen kouristuskohtaus voi aiheuttaa pysyvän aivovamman. Ja vaikkei aiheuttaisikaan, niin vähintäänkin kouristukynnys on pysyvästi alentunut. Missään nimessä ei siis kannata enää edes harkita tramalin (tai sen puoleen Lyricankaan) syömistä.

2) Neurofarmakologia ei ole mitään matematiikkaa, antikonvulsiivinen lääke ei siis välttämättä estä kouristuskohtausta.

Ihan oikeasti ihmiset, jos opioiditoleranssi on sillä tasolla, että tramadolista saa vielä jotain oloja ja on kärsinyt kouristuskohtauksista, niin vähintäänkin ne samat olot saa sitten subusta ja helvetin paljon turvallisemmin.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Kasiko
Lepakko

Post by Kasiko » Sun 11 Oct 2015, 03:53

Joo totta tuo, että kouristuskynnys laskee pysyvästi. Kannattais tosiaan lopettaa, jos alkaa tuleen kohtauksia. Monella kaverilla tullu ongelmaksi rambojen ja lyrsyjen kans tuo (myös itelläki oli). Tuosta oon kuitenki eri mieltä, että buprella sais vähintään yhtä hyvät olot. Mun mielestä noita ei voi edes vertailla sillain niin erilaisen kuosin saa ramboilla. Vaikka on ollu toleranssi tosi korkeella joskus kaikkiin jarruihin, niin oon silti saanu paremmat olot ramboilla ku buprella, joskus jopa paremmat ku morfiinilla tai oksikodonilla. Mutta on tosiaan vaarallista ottaa, jos on kerranki saanu kohtauksen. Mulla ollu useampi kymmenen kohtausta ja ollu hyvä tuuri ettei oo lyöny päätä nii pahasti, että ois tullu pahempia seurauksia, vaikka oon tippunu portaat alas, lentäny pää eellä asvalttiin jne. Sitte toisenlainen esimerkki yks hyvä kaveri, joka otti vaan sillon tällön kuoli rambo,lyrsy,viina komboon (RIP). Eli se voi olla eka kerrastaki henki pois huonolla tuurilla. :(

kuikkakoponen
Karvakuono

Post by kuikkakoponen » Mon 12 Oct 2015, 04:34

Kasiko wrote:Joo totta tuo, että kouristuskynnys laskee pysyvästi. Kannattais tosiaan lopettaa, jos alkaa tuleen kohtauksia. Monella kaverilla tullu ongelmaksi rambojen ja lyrsyjen kans tuo (myös itelläki oli). Tuosta oon kuitenki eri mieltä, että buprella sais vähintään yhtä hyvät olot. Mun mielestä noita ei voi edes vertailla sillain niin erilaisen kuosin saa ramboilla. Vaikka on ollu toleranssi tosi korkeella joskus kaikkiin jarruihin, niin oon silti saanu paremmat olot ramboilla ku buprella, joskus jopa paremmat ku morfiinilla tai oksikodonilla. Mutta on tosiaan vaarallista ottaa, jos on kerranki saanu kohtauksen. Mulla ollu useampi kymmenen kohtausta ja ollu hyvä tuuri ettei oo lyöny päätä nii pahasti, että ois tullu pahempia seurauksia, vaikka oon tippunu portaat alas, lentäny pää eellä asvalttiin jne. Sitte toisenlainen esimerkki yks hyvä kaveri, joka otti vaan sillon tällön kuoli rambo,lyrsy,viina komboon (RIP). Eli se voi olla eka kerrastaki henki pois huonolla tuurilla. :(
Totta on ettei näitten aineitten kaa kantsi leikkiä,jos ei tiedä mitä tekee..mulla onneks tuli nää nappi sun muut päihtymystarkoituksessa vai pitäisikö sanoa viihtymys tarkoituksessa vasta vanhemmalla iällä. olen varmasti osin sen vuoksi hengissä,kun olen aina edennyt maltilla alkuun ja tunnustellut rajani ja kuitenkin aina pysynyt turvallisella alueella. Rännäämään en ole koskaan ruennut,koska annostelu ja suoneen laitetun aineen rivakka vaikutusmekanismi tai nopeampi vaikutus/peruuttamattomuus ei ole koskaan ollut mielestäni järkevää. pienillä annoksilla tablettien vaikutukset ovat pidempikestoisia ja vaikutukset alkavat pikkuhiljaa ja jos tajuat et jokin menee päin helvettiä sulla on mahis hakee vielä apua jos ei sit ole paikalla ketään "saattajaa",joka hälyyttää apua ja on antamassa ensiapua. Mielestäni muutamat huumeiksi luokitellut aineet ovat maltilla käytettyinä huomattavasti "terveellisempiä", kuin esim alkoholin samansuuruinen käyttö.Kyllähän se koristus on elimistön merkki siitä,että ei niin paljoa seuraavalla kerralla kiitos.Sen,kun muistaa että edetään pienestä annoksesta suurempaan ja kuulostellaan miten elimistö reagoi eikä tuupata krammaa kerrallaan ja katotaan aamulla heräänkö.

Kasiko
Lepakko

Post by Kasiko » Mon 12 Oct 2015, 14:39

^ Tosi hyvä vinkki, jos ois itekki aikanaan malttanu ootella että miten ne alkaa vaikuttaan, niin olis varmasti monta kohtausta jääny saamatta.
Varsinki noilla depot ramboilla kestää tosi kauan, että nousevat huippupitoisuuteensa. Ainahan voi ottaa lisää, jos ei vaikutus riitä, jos taas on ottanu liikaa niin ei voi oikeen enää vähentää. Maltti on valttia tramadolin kans :!

taudis
Lepakko

Post by taudis » Thu 15 Oct 2015, 16:19

Juu voi hitsin pimpulat sentään, en kyllä tuhlaa enää rahojani tähän pseudo-opioidiin. Tätä muutenkaan jaksanu pitkiin aikoihin liiemmin vedellä justs siks et ku ei siitä vaan saa mitään oloja vaikka tolet matalalla ottais. Joku 300-400 mg kodeiinia toimii paremmin ku gramma tramalia otti sen sit "nollatoleille" tai kesken kuurittelun. Ja sit jos vetelee jotain hitsin + 1500 mg annoksia ja antiepileptit ynnä lyricat sun muut jyväset siihen soppaan niin saa korkeintaan karmeen krapulan seuraavaksi päiväksi.

Eilen popsin melkeen laatan satasia ja vähän kaikkea muuta siihen päälle eikä toiminu yhtään.. Ja näistä kun pyydetäänkin niin hävyttömiä hintoja, tyyliin 2,5 - 3 e /100mg tuntuu olevan jo normihinta pks-seudulla.. ja ihan tyyliin vuos-pari sitten hinnat oli puolet siitä mitä nykyään.
Come up with your own damn quotes.

taudis
Lepakko

Post by taudis » Tue 20 Oct 2015, 19:25

^^HAHAHAH meni sit näköjään viitisen päivää niin ostin lisää :mrgreen: kun halvalla sai, niin piti ottaa useampi levy nurkkiin lojumaan. Pitää sanoa et 3 mg klonatsepaamin kanssa tää jopa toimii ! Toi ylemmän postauksen 700 mg oli nopeavaikutteisia, mitkä toimii mulla paljon huonommin ku depotit. Ja toinen outo juttu. Heräsin aamulla refloihin, sillä olen käyttänyt viime aikoina liika opioideja. Otin ehkä 0,5 mg xonea oloa parantamaan aamulla. En saa tai ole bupresta ikinä saanut hyviä oloja, edes silloin kun tolet oli matalalla. Xoneakin löytyy vain siksi, että halvalla saa (sain) kun tiesin että joudun taas jonkinmoiset viekkarit jossain vaiheessa kärsimään. Mut anyway, aamubupresta huolimattta nyt 600 mg depottina toimii paremmin kuin keskiviikkona 700 mg nopeita. Settingitkin tosin on eri; nyt chillaan optimaalisesti yksin kotona, viimeksi olin kokoajan liikkeessä ja juttelin baarissa ihmisille niin ei niistä "oloista" päässyt samalla tavalla nauttimaan.

Don
Lepakko

Post by Don » Wed 21 Oct 2015, 14:52

Outo opioidi kyllä. Ei tule sellaista rentoa opparifiilistä tästä, vaan laittaa enemmänkin ylikierroksille isommilla annoksilla. Otin tuossa 50min sitten 225mg murskattuna depottina, eikä tää sano kyllä mitään. Joskus tästäkin sai mukavat euforiat päälle, mutta nyt vaan tulee sellainen normaalia puheliaampi olo vaan. Ehkä pari päivää vielä vaatii että toimisi kunnolla, kun eilen meni vielä vähän buprea.

Kasiko
Lepakko

Post by Kasiko » Wed 21 Oct 2015, 19:35

^ Tohon ylempään omien ja kavereiden kokemusten pohjalta voin sanoa, että bupre blokkaa aikalailla ton opioidi puolen tramadolista. Sitte siitä tuleekin enempi esille tuo NMDA antagonismi, ja vissiin tramadoli tais omata SNRI lääkkeiden toiminta mekanismin. Itellä muistuttaa myös jollain tapaa tosi pientä annosta nopeeta.

taudis
Lepakko

Post by taudis » Wed 21 Oct 2015, 22:42

Kasiko, kyllä mulla toi tramal toimi tosta bupresta huolimatta ihan normaalisti. Sehän tässä just outoa onkin. Ja joskus kyl muistan et konttei ja panacodei menny hukkaan sen takii et en venannu tarpeeks kauaa bupren ottamisesta, mut nää trallut kyl toimi ihan opiodivaikukset sain ja kaikki.
Meitsillä muuten tramali ei oo ikinä toiminu niinikään "nopeena" , vaan niinkuin tälläkin kertaa tramalista tulee mulle ihan perus opioidipöhnä. Jos syö bentson, polttaa jointin ja menee makuuasentoon saa jopa decentit euforiat siitä. Tällä hetkellä toleranssia jonkin verran löytyy, ja tosiaan n. 9 h minimaalisen bupredosen jälkeen otin 450 mg depotteja pureskeltuna 16.30 aikoihin ja vartin päästä nielasin 150 mg depotin kokonaisena ja iltamyöhään asti oli oikein hyvät oltavat kun poltti hatsia ja oli bentsoa veressä.

Tänäänkin on toiminut ihan tarpeeksi hyvin. Vaikka alle viikko sitten manasin täälläkkin etten enää ikinä osta tramalia :D No onneksi nämä olivat halpoja. Aamuyöllä heräsin 4 aikaan ja otin yhen 150mg depotin vesilasillisen kanssa, kävin kusella ja jatkoin unia. Sit siinä seiskan aikaan kun nautin aamiaisesta kahvin kera ni pureskelin varmaankin joku 3 kpl ja päivän mittaan parin tunnin välein pureskelin aina jonkun yhen tai kaks. Joku 900-1200 mg meni yhteensä. Tietenkin alla oli reilusti tehokasta antiepileptiä. Oikeen hyvät olot on :up: Itseasiassa aikasemmin päivällä nuokuin julkisissa ja näin jopa valvareita !! Ja siis annos tossa vaiheessa oli just menny aamusta asti jotain 750-900mg trallua, pari-muutama mg rivaa ja 20 mg klooridiatsepoksidia. Ei ois halunnu lähtee junast ku niin harvoin valvareita nykysi näkyy ni oisin voine jäädä sinne penkeille makoilee :D

Itekki tosiaan vetelin joskus varomattomasti just noita ~ gramman settejä ilman bentsoja ja aina hatsin kera ja milloin minkäkin kanssa. Sen verran tiesin et mämmin ja metyylifenidaatin kanssa komplikaatoiden riski on huomioitava varsinkin viihdekäyttöannoksissa. Oon kyl ottanu joskus saman vrk aikana tramalia ja concertaa ilman ongelmia.

Kasiko
Lepakko

Post by Kasiko » Thu 22 Oct 2015, 01:07

^Kyllä se toimiiki sillon jos bupre annos pieni, niin sillon on vielä opioidi reseptoreja auki tramalille. Jos taas buprea on alla enempi niin en oo kyllä hoksannu, ku ihan pieniä jarru vaikutuksia. Tästäki on kyllä monenlaisia kokemuksia kuullu, joillaki toimii tosi hyvin tramadoli bupren kans, joillaki ei oikeen ollenkaan. Itellä vaihteli tosiaan ihan sen bupre annoksen mukaan. Jossai välissä nousi tolet niin kattoon noilla täys agonisteilla, että ei toiminu tramadoli pelkiltäänkään enää juuri ollenkaa (vähäsen piristi).

Don
Lepakko

Post by Don » Thu 22 Oct 2015, 13:33

Joo ei se tramali pääse kunnolla oikeuksiinsa jos on buprea vetänyt päivittäin, eikä niiden annoksien tarvi olla edes kovin isoja. Mulla menee buprea tällä hetkellä 0.6mg päivässä eikä tramal ole toiminut koskaan kunnolla. Isoilla annoksilla +500mg tulee vaan semmoinen yliaktiivinen ärsyttävä olo, ilman niitä opparifiiliksiä.

taudis
Lepakko

Post by taudis » Thu 22 Oct 2015, 17:44

Mulle taas ei ole koskaan irronnut bupresta missään muodossa tai määrissä 'hyviä oloja'. Jos on viekkarit ni ne se pitää pitkään poissa. Jos olen ollut pidempiä aikoja ilman opioideja kuin 2-3 viikkoa niin ehdottomasti valitsisin tramalin näistä kahdesta. "Nolla"toleilla sillä vaan saa niin älyttömän raukeet tuntikausia kestävät ihanat opparifiilikset muutaman tunnin yleisesti hyvän fiiliksen jälkeen. Itellä myös pienillä toleilla suuri määrä kodeiinia on imo parempi vaihtoehto kuin kontit tai bupre. IV:nähän en käytä paitsi kahdesta mainitusta olen oxya joskus kokeillut hihaan eikä se niin ihmeellistä ollut, että sen takia haluaisin herätä joka aamu refloihin ja kusta elämäni riippuvuuksien takia. Ja mikäli niin ottaakin käydäkseen, niin koitetaan nyt ainakin nauttia matkasta.

Mut sitku on juuri yhtään toleranssia, tramal ei sano buusterienkaan kanssa oikeen mitään +1g doseilla. Oikukas yhdiste.

edittiä: Ja siis itselle juuri tramal oli se mikä sai minut oppareihin ihastumaan ja edelleen mun mielestä se tramal (joinain päivinä kodeiini, joinain herssi..:S) on se parhain hupiolot tuottavat kipulääke. Pitäis vaan ottaa äyttömän harvoin.

Freshii
Psykonautti

Post by Freshii » Fri 23 Oct 2015, 09:29

Itsekin valitsisin olojen perusteella ennemmin tramalin kuin bupren. Mulle bupresta ei ole mitään oloja koskaan tullut, mut tramal on piristänyt mukavasti ja saanut hyvälle tuulelle.

soulmate
Lepakko

Post by soulmate » Sat 24 Oct 2015, 00:57

Ehkäiseekö oxamin/opamox kouristuksia? Ja jos ehkäisee niin millä määrillä?
Last edited by soulmate on Sat 24 Oct 2015, 02:05, edited 1 time in total.
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 24 Oct 2015, 02:05

soulmate wrote:Ehkäiseekö oxamin/opamox kouristuksia?
Kyllähän se.
Paha se vaan oikeesti on sanoa toiselle mitään suosituksia doseista.

Periaatteessahan kaikki bentsot ehkäisee/auttaa kouristuksiin. Poikkeuksena jossainmäärin ilmeisesti alpratsolaami.

Vaikka oksatsepaami aiheuttaakin verrattain vähän hengityksen lamaa (opioidien kanssa tai ilman),
en ainakaan kovin paljoa yli 60mg ottaisi ilman toleranssia.

Jättäisin tramalit jatkossa ottamatta, jos aiheuttaa kouristuksia.

'*'

(koska henk.koht hieman ärsyttää vastata tällaisiin kysymyksiin, vaikka tietty mielelläni jeesaan)
Niin muistuttaisin..
..että yli 450mg, (itseasiassa imo yli 3o0mg) dosejen ottaminen tramalia on typerää.
Yli 600mg annokset on jo idiotismia.
Positiiviset vaikutukset oikeesti siitä sen enempää kasva, haitat vaan lisääntyy.
Ja puhun nyt siitä jos ei omaa toleranssia tramadoliin/opioideihin/bentsoihin/sekakäyttöön.
Keep it unreal.

soulmate
Lepakko

Post by soulmate » Sat 24 Oct 2015, 18:28

Juurikin tuon 60mg otin ja 600mg tramalia. Ei kouristeluja, miellyttävä olo.
Ja trip, kun ei tule mitään vaikutuksia nuin pienillä annoksilla.
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 24 Oct 2015, 19:09

soulmate wrote:Ja trip, kun ei tule mitään vaikutuksia nuin pienillä annoksilla.
Nii, sori, mä unohdin et oon oon tällanen homeopaattinen hippi.

Mut just siks mun on mahdoton kertoa mis kuoseis on hyvis, ja mis kuosit menee övereis.

Omasta kokemuksestani vaan..
Keep it unreal.

miymau
Lepakko

Post by miymau » Tue 27 Oct 2015, 17:18

Mua nyt ihmetyttää ja ketuttaa tää. Mulla on luontaiset toleranssit about kaikkeen aika korkeat, mutta kyllä kaikki sitten toimii kun enemmän vaan ottaa, ja vuosien saatossa on tullut käytettyä paaaaljon kaikkea. Mutta tämä! En ole ennen tramalia syönyt, mutta nyt kesällä sitä mulle alettiin määrätä. Heti ekalla kerralla otin 10x50mg - vähän kepeä, mukava olo. Sen jälkeen ei oikeastaan mitään millään määrällä. Ja sitä harvoin otan, koska ei auta edes kipuun. Muutenkin melkeinpä päihteittä koko vuoden ollut. Ja jotkut saa olot 200 millistä!?

Oliskohan seikalla, että olin koko tammikuun teho-osastolla vahvimmassa mahdollisessa kipulääkityksessä, olla väliä? Ja huhtikuussa lääkkeenä oli vielä oxynorm jne..?
Kaikki on paskaa paitsi kusi.

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Thu 29 Oct 2015, 20:05

^ No kyllähän no on varmasti luonu sinne jotan pohjatoleranssia jonkin verran. Ja Tramal on muutenkin hämmentävä lääke, että ei siitä kannata yllättyä jos ei toimi. Joskus sitten se taas toimii, hyvin toimiikin.

yuccapalmu
Karvakuono

Post by yuccapalmu » Sun 01 Nov 2015, 13:11

miymau wrote:Mua nyt ihmetyttää ja ketuttaa tää. Mulla on luontaiset toleranssit about kaikkeen aika korkeat, mutta kyllä kaikki sitten toimii kun enemmän vaan ottaa, ja vuosien saatossa on tullut käytettyä paaaaljon kaikkea. Mutta tämä! En ole ennen tramalia syönyt, mutta nyt kesällä sitä mulle alettiin määrätä. Heti ekalla kerralla otin 10x50mg - vähän kepeä, mukava olo. Sen jälkeen ei oikeastaan mitään millään määrällä. Ja sitä harvoin otan, koska ei auta edes kipuun. Muutenkin melkeinpä päihteittä koko vuoden ollut. Ja jotkut saa olot 200 millistä!?

Oliskohan seikalla, että olin koko tammikuun teho-osastolla vahvimmassa mahdollisessa kipulääkityksessä, olla väliä? Ja huhtikuussa lääkkeenä oli vielä oxynorm jne..?

Tammikuustahan on melkein vuosi, eikai se nyt voi enää vaikuttaa? Tai sitten sulle on annettu sellasia annoksia että kaikki jänistä pienemmät reseptorit on ottanu pelkän menolipun...

Outo opiaatti tää kyllä muuten on, pitää ehkä vähän "opetella" rakastamaan ja antaa sille aikaa. Vähän niinku se kiltti ja kunnollinen mies joka kaiken järjen mukaan on täydellinen mut ei heti iske:D Ei mullakaan toiminu eka yhtään ja olin jo luovuttamassa mut sit loydettii yhteinen sävel :love:
"mul on yks hymy jäljellä, ja sijoitan sen suhun, beibi"

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Mon 02 Nov 2015, 04:38

Kaverin luona ramboja 500mg (minimit) ja polttoa. Ei vittu miten tutkalle koko porukka meni. Yhdessä välissä näin valveunia että oon kotona :) . Rabot toimii näköjää savujen kanssa.

VoX
Karvakuono

Post by VoX » Sat 07 Nov 2015, 18:48

Mites kandeis lähestyä Tramal 50mg nopea, oxynorm 5mg ja lyrica 75mg combottelua? Tramal pistää oudon vipinän mulla päälle yleensä, oxy on oxy, ja lyrica nyt vaan hämmentää ja boostaa.

Tajusin etten tramalia ole oxyn kanssa ikinä tesminyt. Onks aivan turhaa sotkea sitä tähän yhtälöön, peittyykö esim 60mg oxyn ja 300mg lyrican alle? ei viitteis hukkaan heittää.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 07 Nov 2015, 19:09

VoX wrote:Mites kandeis lähestyä Tramal 50mg nopea, oxynorm 5mg ja lyrica 75mg combottelua? Tramal pistää oudon vipinän mulla päälle yleensä, oxy on oxy, ja lyrica nyt vaan hämmentää ja boostaa.

Tajusin etten tramalia ole oxyn kanssa ikinä tesminyt. Onks aivan turhaa sotkea sitä tähän yhtälöön, peittyykö esim 60mg oxyn ja 300mg lyrican alle? ei viitteis hukkaan heittää.
Peittyy, käyttäisin yhdessä siinä tilanteessa, että joko oksikodonia tai tramadolia ei olisi yksinään tarpeeksi toleranssiin nähden.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun