Vituttaa lukea näitä viestejä tälleen. Tämä foorumi on edelleen paikka missä KAIKKI keskustelee vastuullisesti & järkevästi psykoaktiivisista substansseista!

Tole varmaan ei korkeemaalle nousekkaan. Ei edes toimi nuo määrät kunnollaprinceps wrote:On kyl ihan hurjia (yhdistelmä)määriä nuo mitä ootte ottaneet! Tietty ootte varmaan miehiä, joten sekin pitää kai huomioida kun vertaa itteensä. Tai sit teil on tolet tosi korkeella
XanTemNoct wrote:Tole varmaan ei korkeemaalle nousekkaan. Ei edes toimi nuo määrät kunnollaprinceps wrote:On kyl ihan hurjia (yhdistelmä)määriä nuo mitä ootte ottaneet! Tietty ootte varmaan miehiä, joten sekin pitää kai huomioida kun vertaa itteensä. Tai sit teil on tolet tosi korkeellamitä nyt tulee vähän normaalista poikkeavampi olo.
Harmi, iso harmi.
Vieroitusoireita: ei ole mitään, luojan kiitos.
1) Tuollainen kouristuskohtaus voi aiheuttaa pysyvän aivovamman. Ja vaikkei aiheuttaisikaan, niin vähintäänkin kouristukynnys on pysyvästi alentunut. Missään nimessä ei siis kannata enää edes harkita tramalin (tai sen puoleen Lyricankaan) syömistä.princeps wrote:Koska oon uusi täällä, oon ihan urpo ja liityn tälleen vaan keskusteluihin. Korjatkaa jos teen jotain väärää, oon niin onneton tyttö vaan![]()
Kerron nyt vaan mun tramadol kokemuksista. Tykkään kyllä kovasti, varsinkin ennen siitä tuli ihan mahtava olo. Kerran tullut tosin kunnon kouristuskohtaus, johon sain ihan hoitoakin sairaalassa. Sen jälkeen vähän pelottanut koko tramadoli, mutta antikonvulsiivinen lääke yhdistettynä tiettyyn määrään tramadolia, pitäisi kai kouristusriskin olla suht alhainen.
Totta on ettei näitten aineitten kaa kantsi leikkiä,jos ei tiedä mitä tekee..mulla onneks tuli nää nappi sun muut päihtymystarkoituksessa vai pitäisikö sanoa viihtymys tarkoituksessa vasta vanhemmalla iällä. olen varmasti osin sen vuoksi hengissä,kun olen aina edennyt maltilla alkuun ja tunnustellut rajani ja kuitenkin aina pysynyt turvallisella alueella. Rännäämään en ole koskaan ruennut,koska annostelu ja suoneen laitetun aineen rivakka vaikutusmekanismi tai nopeampi vaikutus/peruuttamattomuus ei ole koskaan ollut mielestäni järkevää. pienillä annoksilla tablettien vaikutukset ovat pidempikestoisia ja vaikutukset alkavat pikkuhiljaa ja jos tajuat et jokin menee päin helvettiä sulla on mahis hakee vielä apua jos ei sit ole paikalla ketään "saattajaa",joka hälyyttää apua ja on antamassa ensiapua. Mielestäni muutamat huumeiksi luokitellut aineet ovat maltilla käytettyinä huomattavasti "terveellisempiä", kuin esim alkoholin samansuuruinen käyttö.Kyllähän se koristus on elimistön merkki siitä,että ei niin paljoa seuraavalla kerralla kiitos.Sen,kun muistaa että edetään pienestä annoksesta suurempaan ja kuulostellaan miten elimistö reagoi eikä tuupata krammaa kerrallaan ja katotaan aamulla heräänkö.Kasiko wrote:Joo totta tuo, että kouristuskynnys laskee pysyvästi. Kannattais tosiaan lopettaa, jos alkaa tuleen kohtauksia. Monella kaverilla tullu ongelmaksi rambojen ja lyrsyjen kans tuo (myös itelläki oli). Tuosta oon kuitenki eri mieltä, että buprella sais vähintään yhtä hyvät olot. Mun mielestä noita ei voi edes vertailla sillain niin erilaisen kuosin saa ramboilla. Vaikka on ollu toleranssi tosi korkeella joskus kaikkiin jarruihin, niin oon silti saanu paremmat olot ramboilla ku buprella, joskus jopa paremmat ku morfiinilla tai oksikodonilla. Mutta on tosiaan vaarallista ottaa, jos on kerranki saanu kohtauksen. Mulla ollu useampi kymmenen kohtausta ja ollu hyvä tuuri ettei oo lyöny päätä nii pahasti, että ois tullu pahempia seurauksia, vaikka oon tippunu portaat alas, lentäny pää eellä asvalttiin jne. Sitte toisenlainen esimerkki yks hyvä kaveri, joka otti vaan sillon tällön kuoli rambo,lyrsy,viina komboon (RIP). Eli se voi olla eka kerrastaki henki pois huonolla tuurilla.
Kyllähän se.soulmate wrote:Ehkäiseekö oxamin/opamox kouristuksia?
Nii, sori, mä unohdin et oon oon tällanen homeopaattinen hippi.soulmate wrote:Ja trip, kun ei tule mitään vaikutuksia nuin pienillä annoksilla.
miymau wrote:Mua nyt ihmetyttää ja ketuttaa tää. Mulla on luontaiset toleranssit about kaikkeen aika korkeat, mutta kyllä kaikki sitten toimii kun enemmän vaan ottaa, ja vuosien saatossa on tullut käytettyä paaaaljon kaikkea. Mutta tämä! En ole ennen tramalia syönyt, mutta nyt kesällä sitä mulle alettiin määrätä. Heti ekalla kerralla otin 10x50mg - vähän kepeä, mukava olo. Sen jälkeen ei oikeastaan mitään millään määrällä. Ja sitä harvoin otan, koska ei auta edes kipuun. Muutenkin melkeinpä päihteittä koko vuoden ollut. Ja jotkut saa olot 200 millistä!?
Oliskohan seikalla, että olin koko tammikuun teho-osastolla vahvimmassa mahdollisessa kipulääkityksessä, olla väliä? Ja huhtikuussa lääkkeenä oli vielä oxynorm jne..?
Peittyy, käyttäisin yhdessä siinä tilanteessa, että joko oksikodonia tai tramadolia ei olisi yksinään tarpeeksi toleranssiin nähden.VoX wrote:Mites kandeis lähestyä Tramal 50mg nopea, oxynorm 5mg ja lyrica 75mg combottelua? Tramal pistää oudon vipinän mulla päälle yleensä, oxy on oxy, ja lyrica nyt vaan hämmentää ja boostaa.
Tajusin etten tramalia ole oxyn kanssa ikinä tesminyt. Onks aivan turhaa sotkea sitä tähän yhtälöön, peittyykö esim 60mg oxyn ja 300mg lyrican alle? ei viitteis hukkaan heittää.