tramadoli

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Sidney
Lepakko

Re: tramadoli

Post by Sidney » Thu 27 Aug 2015, 12:01

Mahdatko olla tietoinen, että tollasilla annoksilla kouristusriski on aika suuri? Toleranssia sulta taitaa löytyä, mutta silti.

Personaes
OD

Post by Personaes » Thu 27 Aug 2015, 12:03

Tramadoli on kyllä varsin mainio opioidi. Joskus kun ei ollut toleja, niin jo joku 300mg nopeina antoi maittavat olot. Eihän näillä oikeastaan notkuta, mutta mielihyvää tuottavat varsin mukavasti.

Jännä muuten miten nämä ei toimi juuri ollenkaan hihaan tai lihakseen niin että antaisivat nousuja. Oon saanut lääkärissä tramadoli injektioita lihakseen eikä ne sano oikein mitään... Outoa...
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Thu 27 Aug 2015, 12:40

Sidney wrote:Mahdatko olla tietoinen, että tollasilla annoksilla kouristusriski on aika suuri? Toleranssia sulta taitaa löytyä, mutta silti.
HYvä että ees toimi. Päälle otin 500mg kodeiinivettä. Nyt nää depotit jytää päässä. Huh mikä olo, alkaa muuttua hyväksi ;) .

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 27 Aug 2015, 12:57

XanTemNoct wrote:
Sidney wrote:Mahdatko olla tietoinen, että tollasilla annoksilla kouristusriski on aika suuri? Toleranssia sulta taitaa löytyä, mutta silti.
HYvä että ees toimi. Päälle otin 500mg kodeiinivettä. Nyt nää depotit jytää päässä. Huh mikä olo, alkaa muuttua hyväksi ;) .
Ei se vaikuta mitenkään kouristusriskiin et ne "ei toimi". Toleranssin kasvaessa kouristusriski ei pienene.
^^@_

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Thu 27 Aug 2015, 21:44

Kyl noi depotit on ihan erilaisii. Otin klo 23:00 600mg ja seuraavana aamuna klo 8:00 olo oli TODELLA sekava. Nyt ilta kymmeneltä pää alkaa olla selvä. Kusilukko kestänyt koko päivön ja sirdaludin avulla päässyt nukkumaan tunnin pätkiä ainakin 10 kertaa. Ei nukuttanut yhtään sinä edellisenä yönä vaan puoliunessa olin.

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Fri 28 Aug 2015, 22:03

On alkanu tuntumaan oudoilta nämä olot. Johtuneeko että viikon putki takana? kuitenkin oon 2 vuotta syöny säännöllisesti kerran kuussa tai harvemminkin ja aina saanut hyvän olon. Toinen idea että tuliko toleranssikatto vastaan.. lääke käänyy minua vastaan :roll: .

No ei tarvii huolehtia paljo kun lopetan tämän käytön loppuvuodeksi kunhan saan 150 depot syötyä ja syyskuusta eteenpäin raittiina.
Jos vuoden lopussa rambot taas toimisi ;) toimiihan nää nytkin mutta miedosti ja ahditunut olo tässä taustalla.

CrystalBanana
Psykonautti

Post by CrystalBanana » Wed 09 Sep 2015, 14:30

Millaisia viekkareita tramalista noin yleensäottaen tulee? Oon lähestulkoon aina säästynyt pahoilta viekkareilta mutta tramalin kohdalla taitaa olla toisin. Kolme vuorokautta ilman päivittäisen n. puolen vuoden käytön jälkeen ja massiivista hikoilua, mikä ei nyt sinänsä haittaa, mutta masennusfiilikset on ihan järkyttävät. Muutenkin masennusta taustalla, joka pysynyt tramalin kanssa ihan kuosissa, mutta nää viimeiset kolme päivää on ollut suoraan sanottuna kauheita. Missään ei tunnu olevan mitään järkeä, mikään ei huvita (entistäkin enemmän) ja vakavasti otettavia itsetuhoisia ajatuksia monia kertoja päivässä. Vähän avuton olo kun ei tiedä mitä sitä tekisi. Puolikkaan 1mg xanorin olen ottanut joka päivä. Nyt neljäntenä päivänä sorruin kodeiniin koska en olis kestänyt tätä päivää millään, ei oikeen ole mitään millä sais ittensä edes nukutettua jottei tarttis olla hereillä. Ja tein lopetuksen kanssa vielä sen idioottimaisen virheen että lopetin aikalailla seinään koska olin satavarma etten tuu kärsimään suurista viekkareista. Tässä sitä sitten ollaan.

Toisaalta aloin nyt myös miettimään että kannattaakohan mun lopettaa ko. lääkettä ollenkaan, jos pidän käytön vaan minimissä, sillä se auttaa muuten pysymään vähän paremmissa fiiliksissä. Nyt tosin joudun olemaan ainakin kuukauden ilman ennen kuin saan seuraavan respan. Äh.

Don
Lepakko

Post by Don » Wed 09 Sep 2015, 15:55

Seinään lopettaminen jarrujen kohdalla pitkän historian omaavilla tyhmintä mitä tiedän. Riippuen sun määristäsi per pv, ota 50mg pois per viikko, ekaksi aamuannoksesta. Sit seuraavalla viikolla sama ilta-annoksesta. Jos tuntuu pudotus liian nopealta niin pysy vaan hetken aikaa samoissa.

xPetu
Psykonautti

Post by xPetu » Sat 12 Sep 2015, 11:54

Aijaijaijai, se ois herkuttelu lauantai...! 400mg tradolan ja 300-600mg lyricaa. Ei oo tätä comboa tullu otettua miesmuistiin. Ois tossa vielä epileptisiä kohtauksia estämään rivatrilliäki varattu. Sen yhen ja ainoan kerran ku oon saanu kohtauksen tuli juuri nimenomaan tramal + lyrica combolla.

Joten olkaa varovaisia tän kanssa!

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 12 Sep 2015, 12:30

CrystalBanana wrote:Millaisia viekkareita tramalista noin yleensäottaen tulee? Oon lähestulkoon aina säästynyt pahoilta viekkareilta mutta tramalin kohdalla taitaa olla toisin. Kolme vuorokautta ilman päivittäisen n. puolen vuoden käytön jälkeen ja massiivista hikoilua, mikä ei nyt sinänsä haittaa, mutta masennusfiilikset on ihan järkyttävät. Muutenkin masennusta taustalla, joka pysynyt tramalin kanssa ihan kuosissa, mutta nää viimeiset kolme päivää on ollut suoraan sanottuna kauheita. Missään ei tunnu olevan mitään järkeä, mikään ei huvita (entistäkin enemmän) ja vakavasti otettavia itsetuhoisia ajatuksia monia kertoja päivässä. Vähän avuton olo kun ei tiedä mitä sitä tekisi. Puolikkaan 1mg xanorin olen ottanut joka päivä. Nyt neljäntenä päivänä sorruin kodeiniin koska en olis kestänyt tätä päivää millään, ei oikeen ole mitään millä sais ittensä edes nukutettua jottei tarttis olla hereillä. Ja tein lopetuksen kanssa vielä sen idioottimaisen virheen että lopetin aikalailla seinään koska olin satavarma etten tuu kärsimään suurista viekkareista. Tässä sitä sitten ollaan.
Tramadoli on opioideista poikkeuksellinen opioidi koska sillä on myös SNRI-vaikutuksia, jos sinulla on joku kaveri kenellä on Efexor tms. SNRI-lääkitys, kannattaa lainata tältä muutama kappale noita, veikkaan että auttavat suht hyvin noihin masennusoireisiin. Toisaalta jos kodeiini vei kaikki oireet pois, niin sitten nuo johtuvat ihan opioidiviekkareista eikä tuota yllä mainittua kannata kokeilla.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Freshii
Psykonautti

Post by Freshii » Tue 15 Sep 2015, 21:52

Tuli tramaliin törmättyä pitkästä aikaa ulkomailla jokin aika sitten ja tuli mieleen, olisiko seuraavalla kombolla ja oireilla mahdollisesti serotoniinisyndrooma tullut:
Eli oksikodonia käytin joku 150mg/vrk, diapamia 20-30mg/vrk ja alkoholia muutamana päivänä 1-10 annosta. Tohon päälle otin n. puolen vuoden tauon jälkeen tramalin ja parasetamolin yhdistelmätabuja parina päivänä. Sit kolmantena päivänä otin noiden perusjuttujen lisäksi parissa osassa yhteensä ehkä 150mg tramalia. Yleensä tramal piristää mua, mut tolla kertaa nukahdin ja sit onkin muistikatkoa, kropan tärinää, kuumeilua, oksentelua jne. Pahimmat oireet kesti pari päivää ja vaihtelivat aika paljon, mut nyt aikaa on jo melkein pari viikkoa ja edelleen on huono olo. Tuli yhtäkkiä mieleen, et voisko olla serotoniinisyndrooma?

Ihmetyttää, kun ei pitäisi mun toleilla tosta määrästä seurata mitään ja nyt on ihmeellisiä oireita ollut, jotka vieläkin lievinä jatkuvat. Lähinnä psyykkisiä oireita ja sellainen krapulainen/lievä känni tuntuu olevan päällä. Ja jos joku osaisi veikata kauan toi serotoniinisyndrooma hoitamattomana kestää, eli koska voisi kuvitella tuntevansa itsensä normaaliksi?

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Wed 16 Sep 2015, 04:55

Tuskin mitään serotoniinisyndroomaa sulla ite oon viimeviikolla napsinut oksikodonia, tramalia ja monia eri bentsoja ja alkkomahoolia yhdessä ja ei mulle mitään oireta ole tullut. Tosin vähän lähti lapasesta ja holtitonta menoa niinkun joskus ennen vanhaan, mutta kun noita kontteja nyt sain käsiiini, niin noin pääs käymään. Eiköhän noi sun olot johdu ihan vaan jostain viekkarintapasista jutuista. Tietty en varmaksi mitään voi mennä sanomaan. Tramadoli on kyllä härö lääke siitä joskus lisää tähän topikkiin. Koitahan parantua hyvä mies :up:

Freshii
Psykonautti

Post by Freshii » Wed 16 Sep 2015, 20:13

Bentseeni wrote:Tuskin mitään serotoniinisyndroomaa sulla ite oon viimeviikolla napsinut oksikodonia, tramalia ja monia eri bentsoja ja alkkomahoolia yhdessä ja ei mulle mitään oireta ole tullut. Tosin vähän lähti lapasesta ja holtitonta menoa niinkun joskus ennen vanhaan, mutta kun noita kontteja nyt sain käsiiini, niin noin pääs käymään. Eiköhän noi sun olot johdu ihan vaan jostain viekkarintapasista jutuista. Tietty en varmaksi mitään voi mennä sanomaan. Tramadoli on kyllä härö lääke siitä joskus lisää tähän topikkiin. Koitahan parantua hyvä mies :up:
Niin mäkin oon ottanut: tää oli eka kerta, kun pienillä määrillä koko kroppa meni täysin sekaisin, eikä ole reflat (ne tunnistaisin kyl). Aiemmin tullut vedettyä paljon isompia määriä, mut ehkä noi on jotenkin kasaantunut? Kaikki muut selitykset on poissuljettu, mut kelaan vaan, et koska tää loppuu.

virtapiiri
Lepakko

Post by virtapiiri » Thu 17 Sep 2015, 19:32

Tradolan retard 150mg..
Onko suotavaa nykäistä niittejä saman vuorokauden aikana, vaikuttaako yhteen, kumoaako toisiaan, vai noutaako tyyppi viikatteen kera..?
Tradolaneihin kohtalaiset tolet, niittejä rouskinu viimeks joku 10v sitten..
I'm not crazy..
My reality is just different from yours.. :twisted:

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 17 Sep 2015, 22:52

virtapiiri wrote:Tradolan retard 150mg..
Onko suotavaa nykäistä niittejä saman vuorokauden aikana, vaikuttaako yhteen, kumoaako toisiaan, vai noutaako tyyppi viikatteen kera..?
Tradolaneihin kohtalaiset tolet, niittejä rouskinu viimeks joku 10v sitten..
Niissä niiteissä voi olla vaikka mitä paskaa joka voi olla tramadolin kanssa vaarallista. Jos nyt oletetaan vaikka niin, että ne olis puhtaasti madmaa, niin vähintään kouristuskohtauksen riski kasvaa reilusti. En muista oliko täs nyt myös aika iso serotoniinisyndrooman riski sen lisäksi.

Tramadoli on yleensä aika paska douppi komboihin. Itse olisin vuorokauden tai yli ilman tramalia ensin.
^^@_

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Fri 18 Sep 2015, 05:13

Freshii wrote:
Bentseeni wrote:Tuskin mitään serotoniinisyndroomaa sulla ite oon viimeviikolla napsinut oksikodonia, tramalia ja monia eri bentsoja ja alkkomahoolia yhdessä ja ei mulle mitään oireta ole tullut. Tosin vähän lähti lapasesta ja holtitonta menoa niinkun joskus ennen vanhaan, mutta kun noita kontteja nyt sain käsiiini, niin noin pääs käymään. Eiköhän noi sun olot johdu ihan vaan jostain viekkarintapasista jutuista. Tietty en varmaksi mitään voi mennä sanomaan. Tramadoli on kyllä härö lääke siitä joskus lisää tähän topikkiin. Koitahan parantua hyvä mies :up:
Niin mäkin oon ottanut: tää oli eka kerta, kun pienillä määrillä koko kroppa meni täysin sekaisin, eikä ole reflat (ne tunnistaisin kyl). Aiemmin tullut vedettyä paljon isompia määriä, mut ehkä noi on jotenkin kasaantunut? Kaikki muut selitykset on poissuljettu, mut kelaan vaan, et koska tää loppuu.
Eikö ala vielläkään helpottamaan? Ehkä tuossa jotain pientä huolestumisen poikasta jos ei kohta palaudu. Voisikohan tuota millään tropilla helpottaa, vai kannattaisikohan olla ihan sober sitten..

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Fri 18 Sep 2015, 05:21

Omat kokemukset on Tramadolista semmoiset, että kun olen sitä ekan kerran ottanut, niin on ollut jo sen verran vankka opiodi tausta voimakkaammista aineista, että eipä se tramal ole juuri mitään sanonut. Annos koot on ollut 50-1900mg. Ja luonnollisesti sitä yli 400mg ei kannata ottaa vuorokaudessa ellei ole bentsoa estämässä kouristuksia/epilecthectic kohtauksia.
Tosin yksi poikkeus on kun otin 2 x 150mg tradolan + 300mg lyricaa niin tuli oikeen metka olo, semmosia ihmeellisiä euforisia naurupurskahduksia ja olo oli varsin muikea :D
Mutta kyllä noi lääkekaapissa olet 15kpl 150mg Tradolania nyt otan ihan 75-150mg kerta annoksina vähän paikkailemaan bupre ja conttikuuriani. Pääs lipsahtamaan opiodit, kun olin hyvin tossa kesällä 2kk ihan ilman niitä kokonaan. Ja nyt on muutenkin velvotteita: töitä. Niin siellä ei tee mieli kipeänä olla, nyt kevyt lasku Tradolaneilla.

Ja se viellä mainittakoon omalla kohdallani, että vaikka olis opiaattitolea, kun ottaa tramalia niin otan aluksi mielellään todella pieniä annoksia koska aluksi saan tramalista paljon enemmän niitä haittavaikutuksia, mutta kun on ottanut sen about 3 vrk putkeen, niin ne häipyy ja tramal toimii ihan ok tuohon vahvempien opioidien jälkeisiin kolotuksiin. Nuo ikävät oireet ilmeisesti johtuu siitä tramalin "likaisesta SNRI-vaikutuksesta" Petri6 lainatakseni.

virtapiiri
Lepakko

Post by virtapiiri » Fri 18 Sep 2015, 09:13

Joo komboon en tota tramalia kyl laittas, mut just toi et ku on toi pitkävaikutteinen retardi, ni mietin et kuinka pitkälle ne sit vaikuttelee.
Tuol ekstaasi infossa kyselinkin noista niiteistä, et onko joku jyvällä mistä ne mahtaa koostua.

Pari vuorokautta liki tähän nyt jää väliä, et se kyl riittänee. Kunnon yöunet alle ja huomenna mennään.. :P
I'm not crazy..
My reality is just different from yours.. :twisted:

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sun 20 Sep 2015, 00:45

No niin, pidin siis välipäivän bupresta, aamulla 2x100mg depottitramalia + 2xPanacodia, tähän asti kaikki hyvin. Nyt kun illalla 12h myöhemmin meinasin syödä saman setin, niin olen 1,5h kääntänyt laatikoita ja roskista nurin koittaen selvittää olenko syönyt aikaisemmin vai hukannut noita perkeleen Tramaleja.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Sun 20 Sep 2015, 04:52

Petri6 wrote:No niin, pidin siis välipäivän bupresta, aamulla 2x100mg depottitramalia + 2xPanacodia, tähän asti kaikki hyvin. Nyt kun illalla 12h myöhemmin meinasin syödä saman setin, niin olen 1,5h kääntänyt laatikoita ja roskista nurin koittaen selvittää olenko syönyt aikaisemmin vai hukannut noita perkeleen Tramaleja.
Eikö 200mg depotti tramalia kanna 12 tuntia pidemmälle? Nojoo sulla on ilmeisesti tolea mitä oon lukenut. Ja se on kyllä ikävä asia jos onnistuu lääkkeitään hukkaamaan, varsinkin jos ei ole varma onko hukannut vai syönyt :P

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sun 20 Sep 2015, 11:14

Bentseeni wrote:
Petri6 wrote:No niin, pidin siis välipäivän bupresta, aamulla 2x100mg depottitramalia + 2xPanacodia, tähän asti kaikki hyvin. Nyt kun illalla 12h myöhemmin meinasin syödä saman setin, niin olen 1,5h kääntänyt laatikoita ja roskista nurin koittaen selvittää olenko syönyt aikaisemmin vai hukannut noita perkeleen Tramaleja.
Eikö 200mg depotti tramalia kanna 12 tuntia pidemmälle? Nojoo sulla on ilmeisesti tolea mitä oon lukenut. Ja se on kyllä ikävä asia jos onnistuu lääkkeitään hukkaamaan, varsinkin jos ei ole varma onko hukannut vai syönyt :P
Tais itse asiassa olla 13h mut kyl siinä vähän rupes ahdistamaan (joka voi tietty olla ihan psykologista tai johtua muustakin), mut kun pitäis venata sitä bupren ottamista jonnekin kello 17 paikkeille, koska tänään otan tavallaan sen bupren, millä pärjään huomisen työpäivän.

Kävin penkomassa tota ulkoroskistakin fikkari kädessä, jos ei naapureille ollu vielä selvää et oon nisti ni nyt sit ainakin on. :D

yuccapalmu
Karvakuono

Post by yuccapalmu » Wed 23 Sep 2015, 15:31

Tramal kyllä erikoinen veikkonen, sellanen josta ei välttämättä ensivilkaisulla pidä, mutta vähän kun tutustuu nii et enää osaa olla ilman. En arvostanu kyseistä nappia sitten yhtään vuosi pari sitten kun lähinnä krapulaa helpottaakseni otin, tuntu ettei toiminu ollenkaan ja ihmettelin et mitähän porukka tästä oikee saa. Silloin tosin samaan aikaan aika paljon tuli kodeiinia käytettyä, lieko sitten osuutta asiaan. Nyt viimeaikoina loytäny tramalin iha uudelleen, 200mg retardeja kuluu aika paljon. Rakastan sitä et yhellä pääsee jo pitkälle ja olo senku kestää ja kestää, ahh.. Ongelmaks on tullu kuitenkin unettomuus, joskus tuo väsyttää mutta silti en pysty jotenkin nukahtamaan. Potkotän sängyssä sitten hyvissä pikku nuokuissa mutta uni ei vaan tuu. Jonkun kerran kyllä päässy huikeelle valveuni- matkalle sopivalla mielentilalla. Kuka nyt ei haluis olla lentävä pantteri? :D

Onks muilla tätä että periaatteessa on rento ja nukahtamisvalmis mutta sit ei vaan voi jostain syystä nukkua? Ja entäs noi valveunet?
"mul on yks hymy jäljellä, ja sijoitan sen suhun, beibi"

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 23 Sep 2015, 16:06

yuccapalmu wrote:Tramal kyllä erikoinen veikkonen, sellanen josta ei välttämättä ensivilkaisulla pidä, mutta vähän kun tutustuu nii et enää osaa olla ilman.

Onks muilla tätä että periaatteessa on rento ja nukahtamisvalmis mutta sit ei vaan voi jostain syystä nukkua? Ja entäs noi valveunet?
Tuo, että ensiksi ei ollut ihmeellistä, mutta tuli myöhemmin kuvioon on aika normaalia :D Siitä se monella mopopäällä on aina lähtenyt buahaha! :D

Ja joo. Valveunet pitää olla aika syviä, että sais nukuttua monesti opiaatit piristää lähinnä niitä jotka on vähän tottuneita niiden käyttöön.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Sat 03 Oct 2015, 21:30

4. päivä putkeen tramalia aamusta iltaan. Alkaa tympiä tämä olo taas eikä juurikaan toimi. Päivällä oli kivaa ja aamulla mutta nyt illalla tympii.

poppers
Psykonautti

Post by poppers » Sat 03 Oct 2015, 23:02

Tramadoli oli mun ensimmäinen opioidikokemus. :love: Oli silloin en-muista-minkä-kokoisia retard tramadoleja, vaikka pureskeli niin kesti hiton kauan nousta, mutta huhhuh sitä vaikutusta. Oikeestaan menin tyrmään ekoilla kerroilla, mut jossain vaiheessa koin ihan mielettömät valveunet. Sen jälkeen on tullu pärskittyä liikaa buprea, niin ei tuu enää ramboista oloja. :/
tajunta laajenee kunnes se hajoaa

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Mon 05 Oct 2015, 01:46

Joo taisi tulla paussi nyt vähäksi aikaa,lopultakin.

Viime viikon aikana meni arviolta 7 grammaa tätä moskaa ja alkoi tympiä jo se olokin.Aamusta iltaan tramaleissa. Ei rambot enää ole toiminut muutamaan kuukauteen "kunnolla" vaikka boostiksi ottanut yleensä 20 paketin panacodeja vesieroteltuna. Tulee vaan leppoisa olo ja kerta-annos tramalia lähentelee grammaa. Ei järkeä. Sain tehtyä normi nappikaupat tuplana ja vielä oman reseptin niin vetäisin koko viikon :roll: .
Kusilukot pitää aina välissä avata ja sitten vasta boostia lisää tramalia muuten joutuu kivuliaasti sairaalaan katetriin, alkuvuonna kävi näin.
Mutta nyt kyllä nukuttaa. Koko päivän nukkunut ja kävin viikkoon tyhjentämässä peräpään, oli vähä jumissa.

Tramal on kyllä ollut aina lähellä sydäntä kun aloitin satunnaiset kuosittelut 2013 lopulla, eli tasan kaksi vuotta sitten.
Ensi kertaan sitten, katsotaan ensi vuonna :P .

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Mon 05 Oct 2015, 21:57

Tämä lääke on ollu itellä kyllä yks lemppari jarruja ihan kuosittelu uran alusta asti. Vuosia tuli syötyä lähes päivittäin, vasta kh alussa loppu näiden rouhinta. Oli se kyllä mahtavaa miten se sillon alkuun rauhotti/nuokutti, ja euforisoi. :) :P Aluksi riitti joku 200-300 milliä tosi hyviin oloihin varsinki pilven kans. Toleranssi tähänki äkkiä nousi sitte, loppu aikana tarvi aina vähintään sen 600-800 mg pelkkiin päivän refloihin (jotka on muuten tosi hirveitä). Kuoseihin tarvi aina pari tuhatta milliä + bentsot estään kouristus kohtaukset. Sairaalaanki näillä joutu muutaman kerran ku söi liikaa. :down: Mutta jos ei annokset oo liian isoja niin hyvin menee, ja hyvä komboihin myös kun vaikuttaa useampien reseptoreiden kautta.

princeps
Psykonautti

Post by princeps » Tue 06 Oct 2015, 15:56

Koska oon uusi täällä, oon ihan urpo ja liityn tälleen vaan keskusteluihin. Korjatkaa jos teen jotain väärää, oon niin onneton tyttö vaan :love:

Kerron nyt vaan mun tramadol kokemuksista. Tykkään kyllä kovasti, varsinkin ennen siitä tuli ihan mahtava olo. Kerran tullut tosin kunnon kouristuskohtaus, johon sain ihan hoitoakin sairaalassa. Sen jälkeen vähän pelottanut koko tramadoli, mutta antikonvulsiivinen lääke yhdistettynä tiettyyn määrään tramadolia, pitäisi kai kouristusriskin olla suht alhainen.
Raha täällä määrää.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Tue 06 Oct 2015, 19:18

princeps wrote:Koska oon uusi täällä, oon ihan urpo ja liityn tälleen vaan keskusteluihin. Korjatkaa jos teen jotain väärää, oon niin onneton tyttö vaan :love:

Kerron nyt vaan mun tramadol kokemuksista. Tykkään kyllä kovasti, varsinkin ennen siitä tuli ihan mahtava olo. Kerran tullut tosin kunnon kouristuskohtaus, johon sain ihan hoitoakin sairaalassa. Sen jälkeen vähän pelottanut koko tramadoli, mutta antikonvulsiivinen lääke yhdistettynä tiettyyn määrään tramadolia, pitäisi kai kouristusriskin olla suht alhainen.
Mä oon kerran saanu tramadolista hirveä kouristelukohtaukse, taju meni aina minuutiks pariks ja sit heräsi ja kramppas sillonki, sit taas taju pois ja kouristelua.. kaveri tajus vasta 30min kramppaamise jälkee et pamit auttaa. Sillä oli niit 100x laatikko mut se ei tienny et ne auttaa, sanoin vaan et vittuku ois bentsoja ni se otti se laatiko esii ja sano et onhannoita. Meni 10 min ni krampit loppu, otin muistaakseni 30 tai 40 milligrammaa diatsepaamia. Olin kyl syöny Lyricaa tuolloin et oisko joku yhteisvaikutus ollu tuo kohtaus.

Annoksena oli 600 mg tramadolia ja 600 mg pregabaliiniä. Eli ei ees isot ku joskus oon syöny jotai 4 - 5 gramma annoksia tramadolia, sillonki on sätkiny sillee ilkeesti kädet, leuat ja jalat välil mut ei tollasta kunno kouristelua oo tullu et taju menee ja kramppaan kunnol ja herään hetkeks ja taas uuestaa.. sitä ois joutunu kestää varmaa monta tuntia ja kaveri just manas et joutuu lanssi soittaa mut onneks tajusi sanoa bentsoista ku se ei tienny et ne lopettaa kramppikohtaukset.

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Tue 06 Oct 2015, 21:47

mentalhell wrote:
Annoksena oli 600 mg tramadolia ja 600 mg pregabaliiniä. Eli ei ees isot ku joskus oon syöny jotai 4 - 5 gramma annoksia tramadolia, sillonki on sätkiny sillee ilkeesti kädet, leuat ja jalat välil mut ei tollasta kunno kouristelua oo tullu et taju menee ja kramppaan kunnol ja herään hetkeks ja taas uuestaa.. sitä ois joutunu kestää varmaa monta tuntia ja kaveri just manas et joutuu lanssi soittaa mut onneks tajusi sanoa bentsoista ku se ei tienny et ne lopettaa kramppikohtaukset.
Mulla ollu ihan samanlaisia kohtauksia tramal + lyrica komboista muutaman kerran. Tosiaan vaikka annokset ollu ihan kohtuullisia niin tullu kohtaus yhteiskäytössä. Yksistään kyllä kestäny ramboja popsia useampaa tuhatta mg bentsojen kans, mutta hiljalleen alko tulee sitte jo pelkistä lyricoista kohtauksia. Lopulta jouduin lopettaa lyrsyt kokonaan ku saatto jo yks 300 millinen laittaa sätkyt päälle. Vaikka joskus pysty syömään lätkän kolmesatasia ilman ongelmia ramboilla tai ilman.

(Lisäys tähän viestiin, että mulla on tosiaan ollu korkea toleranssi tramadoliin. Annokset on siis ollu suuria, ja on tosiaan vaarallista syödä näin isoja määriä!) Kiitokset Moderaattorille huomautuksesta ja pahoittelut vaulttilaisille varomattomasta kirjoittelusta.
Last edited by Kasiko on Tue 06 Oct 2015, 23:44, edited 1 time in total.