tramadoli

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
pakkotoisto
Tuppisuu

tramadoli

Post by pakkotoisto » Sat 26 Nov 2005, 00:46

Elikkä tein tänään mielenkiintoisen löydön lääkekaapistamme löysin sieltä paketin joka sisältää 20 kapselia tramadol 50g.eli paljonko noita pitää nauttia?miten "valmistaa ja käyttää?millaista olo tilaa siitä ilmenee?

W10
Kameleontti

Post by W10 » Sat 26 Nov 2005, 10:34

Itse nappasin tuollaisia 100-200mg annoksia ja ihan mukavan euforian sain sekä kovan puheripulin. Ei niitä mitenkään tarvitse "valmistaa" koska sisältävät vain tramadolia, eikä seassa pitäisi olla mitään muita aineita. Viinaa niiden kanssa ei kauheasti kannata varmaan nauttia.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."

Maor
Kameleontti

Post by Maor » Sat 26 Nov 2005, 15:10

Tästä saa kyllä kuvan että joku nuorehko henkilö on vähän käynyt vanhempien lääkekaappia tonkimassa.

Suosittelen että jätät ne vain sinne kaapin puolelle, luulisi kuitenkin että ne ovat ihan aiheeseen määrättyjä, eikä suinkaan pään sekoittamiseen tarkoitettuja.
-:- We're All Mad Here -:-

m
Lepakko

Post by m » Sun 27 Nov 2005, 03:06

älkää turhaan pelätkö tota "alkoholin kans ei voi ottaa". Mulla tosin on vähä tolea opiaateille, mutta oon ottanu jotain 800mg ja 10 kaljaa, unihan siinä tuli, mutta ei pahempaa.. siiloin olin vieläpä hiisaillu, että, jaa..
Mutta panacodejen kans kannattaa muistaa se maksa toksisuus..

Pot Head
Psykonautti

Re: tramadolin käyttö "nautinto"aineena?

Post by Pot Head » Sun 27 Nov 2005, 13:30

pakkotoisto wrote:50g.
50mg, ei 50g.

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Sun 27 Nov 2005, 16:00

m wrote:älkää turhaan pelätkö tota "alkoholin kans ei voi ottaa". Mulla tosin on vähä tolea opiaateille, mutta oon ottanu jotain 800mg ja 10 kaljaa, unihan siinä tuli, mutta ei pahempaa.. siiloin olin vieläpä hiisaillu, että, jaa..
Voihan sitä ottaa muutaman oluen kanssa, kun tramadolissa ei ole juurikaan hengityslaman riskiä, mutta joidenkin mielestä tulee paha olo noista yhdistettynä. Toinen asia sitten vaikka fentanyylin kohdalla.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens » Sun 27 Nov 2005, 17:38

m wrote:älkää turhaan pelätkö tota "alkoholin kans ei voi ottaa". Mulla tosin on vähä tolea opiaateille, mutta oon ottanu jotain 800mg ja 10 kaljaa, unihan siinä tuli, mutta ei pahempaa.. siiloin olin vieläpä hiisaillu
Vaikka alkoholi+tramadoli ei nyt mitenkään kaikkein salakavalimpia tai letaaleimpia yhdistelmiä olekaan, ei silti kannata ottaa tällaisia extreme-tapauksia minään takeina turvallisuudesta.

Olen minäkin tehnyt typeryyksiä, joista olen selvinnyt vahingoittumattomana, mutta en silti voi neuvoa toisia tekemään samaa perässä sillä perusteella, että jäin henkiin. Päinvastoin tuollaisista oppii, kun pelästyy jälkeenpäin mitä tuli tehtyä. Parempi olisi tietysti oppia toisten virheistä. Yksi hyvä tapa tähän on lukea näitä juttuja esimerkkeinä siitä, miten päihteitä ei käytetä harkitsevasti, turvallisesti ja mukavilla lopputuloksilla.
AD_HD @ synirc

zero
Kameleontti

Post by zero » Sun 27 Nov 2005, 19:01

m wrote:älkää turhaan pelätkö tota "alkoholin kans ei voi ottaa". Mulla tosin on vähä tolea opiaateille, mutta oon ottanu jotain 800mg ja 10 kaljaa, unihan siinä tuli, mutta ei pahempaa.. siiloin olin vieläpä hiisaillu, että, jaa..
Hm. Ite otin kerran 5x 100mg tramalia 18 kaljan + savujen päälle. Aamulla heräsin lattialta. Kaveri puhu et olin vaa kaatunu tuolilta. Ei varmaan hirveen terveellistä moinen.

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Mon 28 Nov 2005, 17:13

Kiintoisa nicki topicin aloittajalla.

bj..
Tuppisuu

Post by bj.. » Wed 30 Nov 2005, 03:07

No ei ketään voi nimen perusteella dissata.. unfair.

Kyllä mä ainakin söisin ne tramadolit, ovat nimittäin täydellistä huumetta. Tulee todella mielyttävä olo, mutta ei niin miellyttävä, että se alkais hallita sun elämää. Ei siis haittaa vaikka jäisitkin väliaikaisesti koukkuun. Mä söin niitä noin parin kuukauden ajan vajaa vuosi sitten ja lopetin kun ne loppuivat. Siitä asti olen niitä himoinnut mutta eipä ole tullut vastaan sellaista tilannetta, että mulle niitä määrättäis. Enkä kyllä sellaista tilannetta itselleni toivoisikaan.

Peace

,James

Kalastaja

Post by Kalastaja » Wed 30 Nov 2005, 19:46

Deliriumin kanssa samoilla linjoilla, aika typerää mennä tällasia ohjeita antamaan. Tukehtumisen mahdollisuudet aika suuret tollasella kombolla, lisäksi "unihan siinä tuli ei muuta pahempaa" ei kovin hyvä saavutus ole.
Itse olen oksentanut melkein joka kerta kun annos ollut 300mg luokkaa.

m
Lepakko

Post by m » Fri 02 Dec 2005, 06:37

No, myönnän kyllä, että tuo on jo aika riski-annos. (Alko ja 800mg tramal)
En ole itsetuhoinen, mutta,, sillon ku otan alkoa ja varsinki oxepameja, niin mulla häipyy itsesuojelu vaisto täysin, teen ihan hulluja,, muisti pois, muut bentsot ei toimi mulla niin, yleensä oon vaan ,"jees jees" olo.
Kaikki on yksilöitä näissä jutuissa, mutta jos haluaa kokeilla, niin ottaa aluksi vähä, sitte lisää, jos siltä tuntuu.
Mutta Fentanyyli ja Alkoholi yhdessä on EHOTON ei! Pari kaveria vein teholle, onneksi olin "strip-sitterinä"..
Niillä kerkes jo hengitys pysähtyä.
Ja mä oon myös noin 90kg jätkä, kohtuu hyvä yleis-kuntoinen. Eli tuskin kannattaa aloittaa jonku 50kilosen samoilla annoksilla...

m
Lepakko

Post by m » Fri 02 Dec 2005, 06:56

Jäi vähän sanomatta vielä.
Eli, kaikki kannattaa kokeilla pienillä annoksilla ensin.
Esim, kaveri oli juonut jotain 12 kaljaa, annoin sille sirdalud 4mg, se Tipahti keittiön lattialle ja nukkui siinä n.11h. tietenki seurattiin tilannetta ja pidettiin kylki-asennossa.
Mulla itellä tollanen ei tee ku hetken väsytyksen.

Ja, olinhan itsekin viedä vahingossa hengen itseltäni..

Aloittakaa varovasti jos on pakko alottaa.

En halua ketään houkutella komboihin/huumeisiin. Mutta nämä "urbaani legendat", kuorin ihoani yms..

Ei valistus toimi uhkailulla. Eka kerta ku otin huumetta, eli kannabista,. Enkä hypänny katolta yms.

Se vei pohjan mun saamalta huume valistukselta. Se olikin kivaa, ei tappavaa.

Mun oma aine riippuvuus ainakin kehitty hitaasti, mutta varmasti. Se homma on siinä, että sitä ei ite huomaa. Kaverit huomas, mutta en uskonut niitä, MINÄKÖ muka riippuvainen!! Fuck you!

Ja nyt oon käyny katkoilla ja kulen viikottain klinikalla, ja siltikin ratkean vähä väliä, (kuten tänään, oli Pakko ottaa subua)..

Tää huume juttu ehkä?!? verrattavissa alko-ongelmiin, jotku osaa ottaa sievästi, toiset ei.,

Mutta se on Sinusta kiinni otatko riskin?

powergrower
Kameleontti

Post by powergrower » Sun 01 Jan 2006, 20:07

Nappasin pari tuntii sitten 2 * 50mg kapselin tramalia (ovat muuten juuri niin huumeen näköisiä nuo kun olla voi, gelatiinikapseli jonka puolikkaat erivärisiä :) )

Ei mainittavia vaikutuksia. Krapulan tosin poisti mutta mitään "kivaa" en saannut irti. Mitään toleransseja ei ollut, sillä oli ensimmäinen kerta kun tramalia kokeilen. Seuraavaksi sitten 200mg kokeiluvuoroon...

Kalastaja

Post by Kalastaja » Sun 01 Jan 2006, 20:29

Noi on muuten tosi hyviä krapulaan, 50mg riittää ihan mainiosti, ottaa sen heti kun herää niin auttaa parhaiten.

powergrower
Kameleontti

Post by powergrower » Mon 02 Jan 2006, 20:24

Krapulaan toimii, mutta en nää niissä mitään nautinnollista. Kokeilin 200mg ja ainut mikä tuli oli olo että olisi pumpulin sisällä, kaikki aistit turtuneita ja meinas nukahtaa istualtaan. Menin sitten nukkumaan ja heräsin 12 tuntia myöhemmin. Vieläkin pumpuli olo päällä ja ruokahalusta ei tietoakaan vaikka viime ateriasta 16tuntia on kulunut.

Ei yhtään kiva.

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Tue 03 Jan 2006, 17:12

powergrower wrote:Krapulaan toimii, mutta en nää niissä mitään nautinnollista. Kokeilin 200mg ja ainut mikä tuli oli olo että olisi pumpulin sisällä, kaikki aistit turtuneita ja meinas nukahtaa istualtaan. Menin sitten nukkumaan ja heräsin 12 tuntia myöhemmin. Vieläkin pumpuli olo päällä ja ruokahalusta ei tietoakaan vaikka viime ateriasta 16tuntia on kulunut.

Ei yhtään kiva.
Anna kun arvaan, kodeiini oli miellyttävää (jos siis olet nauttinut sitä)?
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Tue 03 Jan 2006, 18:42

Kyllä minusta tramadolikin on miellyttävää, vaikka kodeiini sen vaikutusten puolesta voittaisikin.

Ja minusta on isoa plussaa, että klo 13 otettu 100mg tramadolia piristää vielä kymmeneltäkin.

Kalastaja

Post by Kalastaja » Wed 04 Jan 2006, 19:40

***Poistettua tekstiä v. 2009.02.***

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Wed 04 Jan 2006, 23:15

Puheen määrä kasvaa kyllä. Ja hyvin normaalin/luonnollisen tuntuisesti niin itseni kuin nähtävästi muidenkin mielestä, kun ei kukaan ole siitä koskaan osannut sanoa mitään. Oikeastaan vielä 250mg annoksella pystyn papattamaan niin että kukaan ei huomaa, tosin silloin aloin jossain vaiheessa huomaamattani nuokkumaan toisen edessä niin että oli pakko lähteä piiloon.

Pirin kanssa kyllä sama juttu minulla. Niin pireissä kuin tramadoleissakin osaan arvioida toista ihmistä sen verran hyvin, että osaan lopettaa sähläämisen tai puhumisen siinä vaiheessa kun se voisi alkaa epäilyttämään. Ja osaan muutenkin käyttäytyä ihmiseksi hyvin siinä onnistuen.

Vasta sitten joku voi alkaa epäilemään jotain, kun se puhe ei lakkaakaan kun toiset ovat jo vetäytyneet takaalalle. Tai sitten joku neropatti voi ihmetellä pupilleja toki...

nimimerkki
Psykonautti

Post by nimimerkki » Wed 04 Jan 2006, 23:36

Kalastaja wrote:Tramadolista saa kamalan puheripulin, sellainen yli-inhimillen puheen papatus, mutta kuitenkin luonnollinen. Ei niinkuin kännissä, tuskin sellainenkaan kuin pireissä tai vastaavissa, sellainen omituisen rauhallinen jota harjoittamaton ei huomaa ollenkaan. Pumpuli tosiaan aika osuva termitys, ei se ihan kaikkeen sovi. Hyvä chill pill, pistää löysäksi.
Mitä tuolla luonnollisella tarkoitat? Että jutut eivät poikkea tavallisesta? Itselläni n. 500 mg:n jälkeen oli tosiaan aivan mieletön puheripuli, hetkeksikään en lopettanut puhumista(todella kummallinen tunne, kun normaalisti olen aika hiljainen), ei se mitään kahdenkeskistä kommuninkointia ollut, vaan vain minua :wink: Mutta juttuni olivat mielestäni aivan suolesta suurin osin. Kaveria se ei vaikuttanut haittaavan, en tiedä kuinka tarkasti sitten kuunteli, enkä kai välittänytkään :lol: Sanoi vaan, että kiva, kun minullakin riittää joskus juttua.

Ennemmin minulla tuo mielen pistää rennoksi kuin kehon. Sateessa ja tuulessa talloin tuona iltana, luontoäiti niskalenkissä.

Vähän turhan iso annos taisi olla, vähempikin on riittänyt. Sitä euforiaa etsin, mutten löytänyt.

Kalastaja

Post by Kalastaja » Thu 05 Jan 2006, 00:16

nimimerkki wrote: Mitä tuolla luonnollisella tarkoitat? --

Että jutut eivät poikkea tavallisesta? Itselläni n. 500 mg:n jälkeen oli tosiaan aivan mieletön puheripuli, hetkeksikään en lopettanut puhumista(todella kummallinen tunne, kun normaalisti olen aika hiljainen), ei se mitään kahdenkeskistä kommuninkointia ollut, vaan vain minua :wink: Mutta juttuni olivat mielestäni aivan suolesta suurin osin.
Juuri tuota; puhuu ties mitä, mutta se puhe on kuitenkin luonnollista. Huomaa puhuvansa jostain mikä ei yleensä kiinnosta ollenkaan, mutta kuitenkin siinä on luonnollinen tunnelma.
Aika korkea annos, itselläni tulee siinä 300mg kohdilla pahat sivuoireet, paha olo ja epämiellyttävä nuokkuminen .

powergrower
Kameleontti

Post by powergrower » Thu 05 Jan 2006, 02:53

Lasipallo wrote:
powergrower wrote:Krapulaan toimii, mutta en nää niissä mitään nautinnollista. Kokeilin 200mg ja ainut mikä tuli oli olo että olisi pumpulin sisällä, kaikki aistit turtuneita ja meinas nukahtaa istualtaan. Menin sitten nukkumaan ja heräsin 12 tuntia myöhemmin. Vieläkin pumpuli olo päällä ja ruokahalusta ei tietoakaan vaikka viime ateriasta 16tuntia on kulunut.

Ei yhtään kiva.
Anna kun arvaan, kodeiini oli miellyttävää (jos siis olet nauttinut sitä)?
Kyllä, kodeiinista sai irti hyvänolon, euforian, rentoutumisen (mistä arvasit :)). Tramadolista tuli pelkästään pumpuliin kääritty olo, ei jaksanut tehdä mitään, meinasi nukahtaa istualtaan, ja vielä seuraavana päivänä todella hidas ja mömmöinen olo. Puheripuli oli siis varsin kaukana. Ei mitään mukavaa siinä kokemuksessa. En sit tiedä oliko sillä mitään osuutta asiassa että edellinen ilta/yö/aamu meni uudenvuoden dokailun merkeissä..?

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Thu 05 Jan 2006, 18:21

powergrower wrote:Kyllä, kodeiinista sai irti hyvänolon, euforian, rentoutumisen (mistä arvasit :)).
Olen vain törmännyt tuohon samaan useamminkin, ettei joko kodeiini tai tramadoli toimi kunnolla/toimii hyvin epämiellyttävästi ja toinen toimii loistavasti.

En ole asiaa tutkinut sen kummemmin, mutta voisi kyllä selvittää tuon jos jaksaisi nyt.

Kalastaja

Post by Kalastaja » Thu 25 May 2006, 16:59

***Poistettua tekstiä v. 2009.02.***

Tässä on aikas hyvä artikkeli tramadolista Kuopion lääkeinformaatiokeskuksen sivuilta. Yhteisvaikutuksista ja toiminnasta. PDF:ä
http://www.kuopionlaakeinformaatiokesku ... l47-03.pdf

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Fri 26 May 2006, 23:18

mminä en oikeen tramadolista saa millään annoksella (kokeiltu 50mg-2000mg annoksilla).
mutta ei tarvi kun 300mg ottaa ja vähän polttaa savua niin olo on verrattavissa ekstaasiin.
ilman savua tramaleista tulee minulla vain hieman oudohko olo, en saa unta, pääkipu ja ruokahalun katoaminen sekä oksettaminen tulee myös kuvioihin noin puolessa välissä vaikutusaikaa.
kerran menin noista sekaisin mutta silloin oli annokset kohdillaan ja viiniä join kyytipojaksi kun pureskelin 20kpl 100mg depotteja.... ja kyllä, kyllä ne maistuivat aivan KAMALILTA...
muistikin tahtoo tramadolista mennä herkemmin kun mistään bentsoista tai alkomahoolista.
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Tue 05 Sep 2006, 15:03

Tramal antaa varsin sosiaalisen, mukavan ja empaattisen olo itelleni jo 50mg annoksella. Tämä on aine josta todella pidän..
Keep it unreal.

medicineman
Lepakko

Post by medicineman » Tue 19 Sep 2006, 10:04

Mun kokemukset kyseisistä (50mg) ryyneistä: 2-3 kipaletta ääntä kohti ja 30-45min päästä tosi letkeet fiilikset pari kolme tuntii.
Tosin annostus ja vaikutusaika varmaan aika yksilöllistä...
Fear is the price of imagination.

kannu
Tuppisuu

Post by kannu » Wed 17 Jan 2007, 03:51

tänään aivan loistavat tramali kokeilut! Otin noin. kello 21.00 2 * 50mg , poltin savua noin. kello 23.00 ja otin uudet 2 * 50mg tramalia noin kello. 00:00! aivan loistava ilta / yö. letkeää löhöilyä ja hieman väreilyäkin näkökentässä. Savutkin tuntui pärähtävän yllättävän hyvin hattuun.

Varmasti otan uusiksi savu + tramal compon, mikäli näitä ihania ryynejä jostakin lisää saan!
pihalla kun lumiukko.

Señor Escobar
Psykonautti

Post by Señor Escobar » Sat 03 Mar 2007, 22:15

ite olen ottanut 2000-3000mg iltaan normaalisti joista kyllä lähtee jo hullut euforiat, ja voin kertoo että on kyllä nopeasti koukuttavaa tavaraa niin fyysisesti kuin henkisestikkin. savuja tietysti boostimaan. mutta alkoholille ehdoton ei näissä opiaattihommisa, itsellä on ihan nollatoleranssi alkon suhteen jos opiaatteja nautitaaan, liikaa varoittavia esimerkkejä. JOTEN OLKAA HYVÄT IHMISET VAROVAISIA JA KÄYTTÄKÄÄ JÄRKEÄNNE !