Opamox

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Steinhelm
Tuppisuu

Opamox

Post by Steinhelm » Tue 13 Dec 2011, 15:24

Elikäs sain läkäriltä reseptin opamaxn 15mg tabu. onkos nämä kuinka va[hvoa aineita? olin kuulemma kävellyt seiniä pitkin ja ollu muutenkin kuin muissa maailmoissa. otin siis kaksi nappia kerralla ja bentsojen aikaisemmat kokemukset on rivatrileissä. infoa pyydän
Deus et natura no faciunt frusta

Feya
OD

Re: Opamox

Post by Feya » Tue 13 Dec 2011, 16:04

Oksatsepaamista, joka tunnetaan tuotenimillä Opamox, Oxamin, Alopam ja Oxepam, löytyy infoa jo muutamasta topicista.

Oxamin
Diatsepaami vs. oksatsepaami

Se mainitaan myös useaan otteeseen Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista -topicissa, jos jaksat vähän selailla.

Tietoa monista aineista tuntuu kyllä kieltämättä löytyväin aika hajanaisesti - en sitten tiedä häiritseekö se ketään muuta kuin minunlaistani organisointifriikkiä. :)

Steinhelm
Tuppisuu

Post by Steinhelm » Tue 13 Dec 2011, 17:27

Jeah yritin etsiä mutta en muka löytänyt, kiitän ja kumarran!
Deus et natura no faciunt frusta

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Tue 29 Sep 2015, 16:10

Opamox, opamox... miedoin mutta jumalauta viihteellisin bentso tällä hetkellä. Xanorin viihdepotentiaali katosi parissa viikossa mutta lääkinnällisenä toimii edelleen puolentoista vuoden päästäkin. Tenox toimi pari kuukautta viihteellisenä, erittäin.

Opamox jytää edelleen. Osaan nauttia bentso-olosta ja opamoxit tarjoavat puolen vuodenkinkin satunnaiskäytöllä olot. 150mg ja tein kissalle hyppyesteitä täpinöissäni, nautin lenkillä käymisestä ja tein keikan :) vaikka en sellaisia harrastele.

Kielen alunen täyteen opamoxeja aamulla ja olo kohenee vähitellen ;) .

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Tue 29 Sep 2015, 21:11

Mä kans fanitan poxmoxei..
Vuodesta toiseen skulaa, ja pärjää myös ilman (tsygoosei).
Miedosta voi olla montaa mieltä, ainut miinus must vaan puoliintumisessa.
Keep it unreal.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Wed 30 Sep 2015, 16:03

Opamox on paska siinä mieles et vaikutus alkaa tosi hitaasti ja on lyhyt vaikutus. 60 -90 mg tarvii ottaa mut vaikutus ei ole niin anksiolyyttinen ku muilla bentsoilla. Joskus oli 75 mg päiväs näitä, eli 3 x 15 mg + 1 x 30 mg. Kyllä ne jotenki jeesas mut mieluummi muita bentsoja. Opamox myös väsyttää vitusti.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 01 Oct 2015, 00:54

Mulla jeesaa jo se pyskologinen vaikutus, et kun nakkaa napin naamariin, ni jo helpotta.
Kieltämättä se, että alkaa vasta tunnin päästä oikeesti jeesaan, on joskus aika riivaava, kun on akuutisti hädissään.
Kyllä mulla ahdistuksen vie 30mg jo hyvin.. 5-6h kestää vaikutus.

Se on ihan mitä taustaa vasten sitä ahdistuneisuuttaan peilaa.
Opamox vie ahdistukselta sen pahimman terän, sumentamatta mieltä.
Väsyttää, joo, piristää kans. Riippuu millaseen happeen sen ottaa.

Se on mihin sitä ittesä totuttaa.

Itel tärkeimpänä bentsojen käytössä, etten kadota tuntoani tunteisiini, rehelliseen itseeni.

Ja et vierottautuminen niistä ei aiheuta juurikaan kärsimystä, päinvastoin, elämänlaatu pikemminkin paranee.

Ahdistus on perseestä, ja opamoxilla siitä saa helposti pahan sahalaita luupin itelleen, jos ei hiffaa mikä siinä on se juju.

Tajuun kyl.. Siks mä halusinkin kommentoida, ku suuri osa jengistä sanoo et näist o mihinkään.

Tähän itse päätynyt kaikki benjot läpikäyneenä.,.
Ainoa mitä todella osaan oikein käyttää.
ja auttaa tarpeeseen.
Keep it unreal.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Thu 01 Oct 2015, 06:04

Juu tRIp, henkilökohtasia noi doset ja vaikutusajat, itel ollu aika lyhyt vaikutus opamoxilla ja doset pitäny olla melko korkeita et jeesaa mut jollaki varmaa jo 15 mg auttaa, ite tarvin vaan tätä lääkettä isoja annoksia ja mulla toi vaikutus on tosi lyhyt.

En kyl tiedä miks tän posti läheti ku tässä ei oikei mitää ideaa oo mut ajatteli vaan vastata toho et tosi henkilökohtasta mite joku lääke futaa! :)

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 02 Oct 2015, 10:17

Joo eiku tää on mulle tärkee juttu pitää opamoxin puolia :)

Vanhan konkarin kanssa keskusteltuani, vallitsi meillä yllättävä yhdenmielisyys eri bentsoista..

Kiteytti oikeestaan loistavasti oksatsepaamin:
Rehellinen anksiolyytti, puhdas sedatiivi.
Keep it unreal.

outo-olio
Psykonautti

Post by outo-olio » Mon 26 Aug 2019, 17:46

En tiedä, tutkimuseläimellä opamox tuntuu olevan ainoa euforiaa aiheuttava bentso.
90mg nakkasin kolme varttia sitten suikkuun, nyt aivan loistava olo.

Tosina aamulla otin 4mg bubrea ja päivän kuudetta olutta tissuttelen (olut menneet siis tässä 8 tunnin aikana), voi olla pientä synergiaa :mrgreen:

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Mon 23 Mar 2020, 09:25

Itsellä tämä toimii anksiolyyttinä ja sedatiivina vasta yli 60mg annoksella. Tänään kerralla 75mg oraalisesti ja nyt 1h10min jälkeen alkaa tulla "löysä" olo. Kävin myös metadonilla (annos 100mg/vrk) ja bentsotolea löytyy kyllä.. mutta joo. Vaikutus aika silti itsellä pidempi mitä diapamilla. (VAIKKA PUOLIINTUMISAJAT Menee TÄYSIN ÄINPÄIN)

ENNEN inhosin tätä mutta nykysin 30mg ja 50mg napit toimii. Ainut että 15mg.vaiika syö saman määrän ei yllä toimitukseltaan samaan fiilikseen:O
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma