Lyrica (pregabaliini)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Bentseeni
Lepakko

Re: Lyrica (pregabaliini)

Post by Bentseeni » Tue 20 Nov 2018, 21:02

princeps wrote:
Tue 20 Nov 2018, 12:04
Onko kukaan yhdistänyt Lyricaan Elvansea (lisdexamfetamiini)? Ja millä doseilla? Hyötyjä vai turhaa tuhlaamista?
Lyrica juu, niinkun tuolla Elvanse -ketjussa kirjottelin.

Mortalaplasia
Tuppisuu

Post by Mortalaplasia » Sat 15 Dec 2018, 00:58

Eräs tuttavan tuttava pääsi Lyricoista eroon, mutta se vaati jo osastolla oloa.
Kiinnostaisi lopettaa, mutta pelkään pystynkö siihen yksin kotona. Lyricaa mennyt 300-600 mg päivässä n. 3 vuoden ajan. Lisäksi tuntuu siltä, ettei ole koskaan sitä sopivaa hetkeä lopettaa. Aina on parin viikon päästä jotain ja sen jälkeen jotain jne. sosiaalista paskaa.

Dent0n
Karvakuono

Post by Dent0n » Thu 14 Mar 2019, 04:03

Sain viime kesänä psykiatrilta Lyytejä ahdistukseen kun itse pyysin - kerroin suoraan että olen joskus kokeillut ja auttoi ahdistukseen. Määräsi mulle 2 x 75 mg. No minähän aloin heti niillä viihteilemään. Aluksi riitti melko pienet määrät hyvään oloon, mutta nopeasti toleranssi lähti vaan kasvamaan ja kasvamaan. Kyllä niitä melkeinpä levyllinen pitää ottaa nykyään. Olen pahassa psyykkisessä koukussa kyseiseen lääkkeeseen.

Aiheuttaa mulla kevyttä, leijuvaa oloa, rentoutumista ja rauhoittumista sekä kovaa panetusta tehden samalla täysin impotentiksi. Seksi ei onnistu Lyytien vaikutuksen alaisena vaikka halut on kovat.
"Tänään sinun on voitettava eilinen itsesi."

Velho
LD50

Post by Velho » Fri 15 Mar 2019, 19:08

Itselle tuo lyrica on hyvä jos refloi pukkaa mut eilen kävi hassusti kun olin 150mg lyricaa ottanu ja sit eukko anto n. 50min blowjobia mut jäi laukeematta sit kuitenkin :foil:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Fri 15 Mar 2019, 23:09

Juu refloihin tämä on mainio lääke.
Dent0n wrote:
Thu 14 Mar 2019, 04:03
Sain viime kesänä psykiatrilta Lyytejä ahdistukseen kun itse pyysin - kerroin suoraan että olen joskus kokeillut ja auttoi ahdistukseen. Määräsi mulle 2 x 75 mg. No minähän aloin heti niillä viihteilemään. Aluksi riitti melko pienet määrät hyvään oloon, mutta nopeasti toleranssi lähti vaan kasvamaan ja kasvamaan. Kyllä niitä melkeinpä levyllinen pitää ottaa nykyään. Olen pahassa psyykkisessä koukussa kyseiseen lääkkeeseen.

Aiheuttaa mulla kevyttä, leijuvaa oloa, rentoutumista ja rauhoittumista sekä kovaa panetusta tehden samalla täysin impotentiksi. Seksi ei onnistu Lyytien vaikutuksen alaisena vaikka halut on kovat.
Toleranssi nousee tähän tosi äkkiä. Kannattaa vähän laskea annoksia, niin toimiikin paremmin. Se on tosi tosi vaikeaa, mutta kannattavaa. Psyykkiseen koukkuun riittää loppuseltaan se, että kiskoo edes snadeja määriä. Laukeaminen ei onnistu itsellänikään vaikka seksi muuten onnistuu.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D