Kratom

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
C0H0

Re: Kratom

Post by C0H0 » Mon 12 Mar 2012, 19:33

Poliklinikka wrote:Oon käyttäny Kratomia noin pari kk lääkinnällisesti masennukseen. Korkeintaan kuuden päivän putki tullu käytettyä ja sitten muutaman päivän odottelu, että uudet tulee. On tullut kokeiltua melkein kaikki laadut läpi. Thaimaalainen, Indonesialainen, Malesialainen, Maeng Da a.k.a "Pimp's Grade", 25x extracti, kapselit ja Enhanced Kratom. Yleensä jauheena, mutta myös lehtenä.

Thai hieman stimuloivempaa, ku muut. Maeng Da voimakkaampaa ku muut lehdet joo. Enhanced kratom toimii parhaiten pienimmällä annostuksella, lukuunottamatta extracteja. Normi extractista jää paha maku suuhun ja pettymys, huonoa tavaraa on. Full Spectrum Extracteja en oo käyttäny.

Seuraavaksi ajattelin testata tabletteja, mutta ne on aika kalliita. Kuitenki niin "Enhanced" on mun valinta noista. Niin käytän noita silleen, että Grindatun lehden keitän. Jauhe menee useimmiten kuppiin ja mikroon, joskus lusikalla suuhun. Tuo extracti ei liukene veteen vaan tippuu kupin pohjalle.
Suosittelen kokeilemaan ultra enchanted indoa. 1g riittää jo antamaan melko voimakkaat vaikutukset, sanoisin et voimakkaampaa kuin kodeiini tai tramadoli. Mut tosiaan terapeuttiseen käytötön riittäis varmaan 500mg. Parasta kratomia sanoisin. Full Spectrum Extracti vaati tuplamääräisen annostuksen ja tuntui jotenkin likaiselta ja enemmän nauseaa aiheuttavalta. UEI:ssä hyvä kun ei tarvii kuin yks lusikallinen ottaa vaan. :)

Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko » Mon 21 May 2012, 15:21

Nyt on kratom testattu. Tykkään kyllä aivan pöhkönä. :) Tää on tosi omanlainen ja uniikki juttu.
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot

zero
Kameleontti

Post by zero » Tue 03 Dec 2013, 15:27

loistava lääke buranan kanssa kombotettuna kipeenä kun on. :)
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Fri 21 Mar 2014, 08:11

Muistan joskus 7v sitten ku kokeilin tätä. Merkki oli joku maeng da kratom tms :D
20g pussin liottelin ja join teenä.. Tuli sellainen oikein energinen ja euforinen olo!!
Jotenkin empatogeenimäinen kodeiinin kaltainen euforinen stimu/oppari.
Tuolloin toi toimi en usko et nykysillä päihdetottumuksilla enää sanosi yhtikäs mithä.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Team-aita
Karvakuono

Post by Team-aita » Fri 08 Aug 2014, 14:08

Tänää tuli paketti, mutta lähettivät kapseneina 60x, vaikka tilasin jauhona 30x ?!
Todella mukava olo yhden kapselin jälkeen. Lämmin opiaattimainen olo kehossa, mutta mieli on virkeä ja aijjaii taidan tykätä tästä...todella iloinen olo myös :) Menee kyllä tilaukseen enemmänkin :P

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Mon 11 Aug 2014, 04:48

Kaikki kratom kokeilut on mulla päätynyt totaaliseen tipahtamiseen ja 12h+ uniin pienemmällä ja isommalla annoksella. Toimi paremmin unilääkkeenä ku tenoxit ja melatoniinit ja ketipinorit sun muut :D
You know the mind has a thousand eyes..

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Mon 30 Jan 2017, 00:53

Eikös Kratomkin joutunut jokin aika sitten jollekin listalle?
Vai toimiiko?

Petri6
OD

Post by Petri6 » Tue 31 Jan 2017, 00:20

gaia wrote:Eikös Kratomkin joutunut jokin aika sitten jollekin listalle?
Joo, about kymmenen vuotta sitten.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

barturi
Karvakuono

Post by barturi » Wed 14 Feb 2018, 05:19

Joudunko mä hirveään kuseen jos tilaan tätä ja jään kiinni? Mun meinaan pitäisi keksiä jostain jotain millä saan parannettua keskittymistä opiskeluja varten, enkä nyt saa mistään mitään vahvoja stimulantteja, koska olen irrottautunut täysin piireistä, joissa huumeita käytetään. Tai pitääkö mun ruveta juomaan kaljaa? Tosin se ei kauheasti paranna keskittymistä.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 14 Feb 2018, 20:28

Ei tääkään sitä sun keskittymistä paranna.

Sakot saatat saada jos jäät kiinni tullis tästä.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

outo-olio
Psykonautti

Post by outo-olio » Thu 15 Feb 2018, 15:46

Oli muuten ensimmäinen "hidas" mitä testasin, silloin sai vielä aivan laillisesi tilatakin :mrgreen:
Se tuosta keitelty "tee" oli kyllä aika härskin makuista, hunajalla siitä kyllä sai aivan juotavaa.