Alpratsolaami (xanor, alprox)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
eNZYMe
OD

Re: Alpratsolaami (xanor, alprox)

Post by eNZYMe » Tue 16 Aug 2016, 02:26

Kasiko wrote:Nyt itsellä hallussa pieni putelli 2,2mg/ml vahvuista PG liuosta , joka tehty 99,99% alpratsolaami jauheesta.
Hyvin toimii niinkuin pitääkin.

Kysyn tässä samalla , että toimiiko tuo liuos IV:nä? (Tiedän että 90% hyötyosuus oraalisesti , joten typerää touhua sen osalta.)
Tähän en saanut yksimielistä vastausta nettiä kaivellessani.
Mitään nousuja ei kuulemma saa ja jotkut sanoo , että vaikutus alkais heti.
Kertokaahan viisaammat miten on asianlaita.
Toimii, mutta Alpratsolaamilla ei ole sellaisia ominaisuuksia, mikä tekisi siitä miellyttävää IV. Hypnoottiset ja vahvasti lihaksia relaksoivat bentsodiatsepiinit ovat ehkä kokeilemisen arvoisia, jos jo muutenkin piikittää. Alpratsolaami on aika kaukana sellaisesta.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Wed 14 Sep 2016, 12:36

En ole alpratsolaamia lyönyt suoneen, mutta pyratsolaamia (joka on tavallaan melko lähellä) ja klonatsolaamia (myöskin potentti anksiolyytti) olen. Kumpikaan ei erityisesti säväyttänyt, vähän kohahti mut pääosin normaali vaikutus alkoi vaan heti. Midatsolaamista tuli jonkinnäköinen rush - ei mikään opiaattiaalto, mut sellanen koko kehon kihelmöinti ja humina kuitenkin.

Miten jengi on muuten kokenut noi Ksalolit? Oon nähny et netis parjataan niit vaik kuinka mut nyt ku oon 4 levyn verran niitä syöny (3 eri lähteestä) niin ei oo mitään valittamista, ihan samal taval toimii ku suomalaiset nopeet 1mg Xanorit.

bom
Lepakko

Post by bom » Wed 14 Sep 2016, 20:56

Kyl mul ne ksalolit on tuntunu toimivan.
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki

Captainmorgan
Karvakuono

Post by Captainmorgan » Fri 17 Feb 2017, 19:19

glycerolii ostin apteekist 85% 100ml eli tähän voi sotkea alpo jauhee?

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Mon 06 Mar 2017, 05:57

Captainmorgan wrote:glycerolii ostin apteekist 85% 100ml eli tähän voi sotkea alpo jauhee?
Öö.. ainakin propyleeniglykoliin sotkeutuu. Tippa holii sekaan ja wot.

Varovasti noiden litkujen kanssa ;-P

Ainaki mul ne on yhtä kuin bottle kolmeen päivään.

Tarina ei kerro montako botleee ja miten paljon, mut aiks paljon.

Ja sit ihmettelee mis mun sukkahiki haisi¿

50:50 veikkaus : ei kovin hyvin. Mielummin vahvaan holiin vaik? Emmätiedä, sory.
Keep it unreal.

Don
Lepakko

Post by Don » Tue 07 Mar 2017, 19:14

Hanki suosiolla propyleeniglykolia, johon liuotat jauheen vaikka 1:1 suhteella.

Älä missään nimessä liuota vahvaan alkoholiin, sillä pieneenkin määrään alkoholia liukenee todella paljon alpratsolaamia. Eli suuri todennäköisyys olla vitun sekaisin.

Tuosta propyleeniglykolista, niin se kannattaa ensin lämmittää, jolloin jauhe liukenee siihen nopeammin. Ja täydellinen liukeneminen kestää muutaman tunnin, välillä ravistellen pulloa.

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Thu 09 Mar 2017, 23:59

Ite saan rentoutua llihaksii ja ihan euforiaa. Yks pathat's ta be nest imo.
Takana loistava tulevaisuus.

Captainmorgan
Karvakuono

Post by Captainmorgan » Sat 11 Mar 2017, 21:06

Eli mistä tätä propyleeniglykolia sasi nopeasti tarvi 200mg pullottaa, tuo glyceroli on ihan ok tavaraa pikkasen määrät heitteleee joten mistä tätä propyleeniglykolia saa?

Valosini
Psykonautti

Post by Valosini » Sun 12 Mar 2017, 15:58

Captainmorgan wrote:Eli mistä tätä propyleeniglykolia sasi nopeasti tarvi 200mg pullottaa, tuo glyceroli on ihan ok tavaraa pikkasen määrät heitteleee joten mistä tätä propyleeniglykolia saa?
Eikös sitä apteekista saa? Pitää vaan kysyä farmaseutilta, eli hyllyssä ei ole. Tosin joskus kun itse koitin sitä metsästää niin en ainakaan manskun tai kaivopihan YA:sta sitä löytänyt. Siksi päädyin 85% glyseroliin, johon liuotin klonatsolaamia.

(Toivottavasti ei ole sääntöjen rikkomista tuo et mistä pg:tä löytää?)

Velho
OD

Post by Velho » Tue 02 May 2017, 20:41

On muute niin rauhallisen näkösiä(värisiä) ksanorit myöskin :love: sillee et vähä ku kutsuis et "eat me dude and relax" ja 1mg ksalolit on kyllä hyviä myös ja tässö sama juttu värinkin suhteen etenki ku oli 0,5mg xanax 'upjohn 55' textillä vierekkäin kun olivat 8)
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

OpportuNisti
Psykonautti

Post by OpportuNisti » Wed 03 May 2017, 11:09

Itselläkin ollut tässä helvetin hyvää alprolitkua, jonka piti olla 1mg/ml, mutta vendori myönsi että saattoi hörpsähtää vähän tujummaks. Veikkaisin, että lähempänä 2-3mg/ml tuntuu olevan. 5-10mg alpratsolaamia ei kovin paljoa vaikuta, rentouttaa ja voi viedä bähän muistia, mutta ihan tolpillani ja virkeänä olen.

Tuota litkua otin 7ml (=7mg) testit niin tipahdin tunnin päästä. Veikkaan että siinä tosiaan oli 14-21mg oikeasti. Muutkin sanoneet että parasta litkua mitä koskaan saanut. Ja tiedän 100% varmuudella, että kyseessä on nimenomaan ja ainoastaan alpratsolaami.

Mikään määrä bentsoja ole koskaan pistänyt niin hyviin kuin 30ml tätä litkua (arvioisin 60-90mg). Olin kolme päivää aika juntturassa. Ja olen syönyt elämäni aika reilusti isompia annoksia bentsoja (typerää, junnuna sitä kokeilee kaikkea).
Life is like a box of chocolates; most of the stuff in it sucks.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Tue 23 May 2017, 23:08

Meilläpäin Suomea on alkanut ilmestyä markkinoille paljon alpratsolaamiblottereita. Hyvin on toiminut, joku vääntää niitä urakalla ja tosi tasasta työtä. 1mg ja 2mg blotterit tuntuu toimivan yhtä hyvin ku apteekin vastaavat pillerit mut paljon halvempia katukaupassa.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 23 May 2017, 23:37

Näitähän on ollut pitkään jo jokapuolella liikenteessä. Välillä mestoissa enemmän kuin peruspillereitä. Riippuu paljon on jossain jengiä jotka näitä tilailee.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

COMPLEX
Psykonautti

Post by COMPLEX » Thu 24 Aug 2017, 19:05

About kolmena iltana putkeen syönyt arviolta joka ilta 0.5-1mg alpratsolaamia nukkumiseen. Voiko jo näin lyhyestä käytöstä tulla ns. bentsoissa puhuttavaa rebound-effektiä koska nyt ahdistaa ihan kamalasti ja kädet tärisee eikä mulla ikinä oo ennen ollu tällanen ahdistus päällä. Viimesimmästä annoksesta nyt kohta se 2 päivää ja tänään päivällä tää on alkanut.
xxxxx.

Trapped
Psykonautti

Post by Trapped » Thu 31 Aug 2017, 15:17

Itellä 1mg vie tosi tehokkaasti ton yleisen ahdistuksen ja ihmispelon veke, kuosailussa kaljan kanssa näistä ei jää muistikuvia ja vitullinen morkkis aamulla, kun miettii mitä tuli sekoiltua..
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Thu 31 Aug 2017, 20:43

Jumalauta tuli muijan kanssa vedettyä xanoria 60mg viikonloppuun. Kämppä täynnä ruokaa ja ihme tavaraa.

Joo krapulaan piti ottaa vähän sitä xanor litkua.

Mulla 1mg ei vie ahdistusta mutta 2mg on ehkä liikaa. 1,5mg on ihanne dose. Tuo viikonlopun xanor pelleily ei ole tyypillistä mulle. Riva parempi ku xanor

nantes
Psykonautti

Post by nantes » Fri 01 Sep 2017, 11:40

COMPLEX wrote:
Thu 24 Aug 2017, 19:05
About kolmena iltana putkeen syönyt arviolta joka ilta 0.5-1mg alpratsolaamia nukkumiseen. Voiko jo näin lyhyestä käytöstä tulla ns. bentsoissa puhuttavaa rebound-effektiä koska nyt ahdistaa ihan kamalasti ja kädet tärisee eikä mulla ikinä oo ennen ollu tällanen ahdistus päällä. Viimesimmästä annoksesta nyt kohta se 2 päivää ja tänään päivällä tää on alkanut.
Ei voi tulla noin lyhyestä käyttöjaksosta. Jos mietitään, että sulla olisi vaikka lätkä 1mg xanoreita tai lätkä 10mg pameja tms tms. Ni sä et yhdellä lipalla saa itselles vieroitusoireita vielä mitenkään. Bentsoilla n 10 päivän kuuri ei niitä aiheuta. Opiaateissa sit ihan eri juttu niitä kun otat viikonkin joka päivä ni kyllä tuntuu kun ei enää ota. Mut ne onkin kaksi täysin erilaista ainetta....

Edit: Mutta siis jos nyt syöt viikon tai kaksi viikoa bentsoja jollain norsu annoksilla ni tietysti se on jo eri juttu. Mut noi terapeuttiset annokset ei riitä aiheuttaa mitään jälki tiloja. Ennemmin jos sulla on sielä taustalla jotai muuta omassa elämässä mikä aiheuttaa ahdistusta tms ni sit varmasti voi olakkin vaikea olo ilman bentsoja.

nantes
Psykonautti

Post by nantes » Fri 01 Sep 2017, 11:44

OpportuNisti wrote:
Wed 03 May 2017, 11:09
Itselläkin ollut tässä helvetin hyvää alprolitkua, jonka piti olla 1mg/ml, mutta vendori myönsi että saattoi hörpsähtää vähän tujummaks. Veikkaisin, että lähempänä 2-3mg/ml tuntuu olevan. 5-10mg alpratsolaamia ei kovin paljoa vaikuta, rentouttaa ja voi viedä bähän muistia, mutta ihan tolpillani ja virkeänä olen.

Tuota litkua otin 7ml (=7mg) testit niin tipahdin tunnin päästä. Veikkaan että siinä tosiaan oli 14-21mg oikeasti. Muutkin sanoneet että parasta litkua mitä koskaan saanut. Ja tiedän 100% varmuudella, että kyseessä on nimenomaan ja ainoastaan alpratsolaami.

Mikään määrä bentsoja ole koskaan pistänyt niin hyviin kuin 30ml tätä litkua (arvioisin 60-90mg). Olin kolme päivää aika juntturassa. Ja olen syönyt elämäni aika reilusti isompia annoksia bentsoja (typerää, junnuna sitä kokeilee kaikkea).
Mulla on nyt ollut 10ml alrpolitkua, jonka suhde on ollut 1mg / 1ml. Ei se ainakaan sen vahvempaa vaikuttaisi olevan mutta tosi tosi hyvälaatuiselta vaikuttaa. Tulee paljon smuutimpi olo kuin esim perus pilleri xanorista. 0.5ml tätä ni on tosi rento. 1ml jo liikaa. Tosin bentsotolet mulla on matalat ja toi 10ml mulla on ollu jo yli 2 viikon ajan ja vieläkin 3 ml jäljellä

Velho
OD

Post by Velho » Wed 13 Sep 2017, 10:53

Jostain syystä nyt kuukauden tai puolitoista kk syönyt joka aamux joutunu varaamaan yö-pöydälle jotain bentsoa mutta useimmiten xanor/xanax 2mg telari tai depot (telareilla kkyllä joutuu 'tasottelee' pitkin päivää 1mg kerralla 2-3 x vrk mutta nyt onnexi handussa lätkä mutterereita) Ja oli Outoja 0,5mg alpratsolaami tabletteja pieniä valkoisia Ja pyöreitä joissa halkasu viiva viellä mutta ihan jees sanoisin noitten depottien kylkeee.

Jokseenkin kauhulla ajattelen sitä kun nuo loppuu enkä ole saanut mitää loivempaa tilalle et saa puotettua vähän smoothimmin.

Edit: välillä tietysti hakenut viihdettä/kuosia näillä 5-10mg annoksilla + 12-16x 0,33l olutta Ja sitä vitun bupree (olen tietoinen Vaaroista :! ) heroiinin kanssa kyllä jättänyt oluet pois tai edes vähentäny juomista vaikka sekin on koettu että vetäny baarissa 170e edestä alkoa Ja lääkkeitä (rivoja) Ja ganjaa Ja päälle heroiinit Ja olin just tullu kuntoutuksesta 76pvä Ja tollane combo päälle kyllä toimi mutta ihmeekseni heräsin aamulla krapulaan Ja jonkin sortin refloihin kun juuri olin päässyt eroon jotenkin oppareista ni se meni siinä sit

Onse vaa nii hyvä bentso kun metadoni reflat tuppaa aika madentuneeks vetää ni bupre+KSANORIT tasottaa mieltä Ja kehoa

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 22 Sep 2017, 11:35

nantes wrote:
Fri 01 Sep 2017, 11:40
COMPLEX wrote:
Thu 24 Aug 2017, 19:05
Ei voi tulla noin lyhyestä käyttöjaksosta. Jos mietitään, että sulla olisi vaikka lätkä 1mg xanoreita tai lätkä 10mg pameja tms tms. Ni sä et yhdellä lipalla saa itselles vieroitusoireita vielä mitenkään. Bentsoilla n 10 päivän kuuri ei niitä aiheuta. Opiaateissa sit ihan eri juttu niitä kun otat viikonkin joka päivä ni kyllä tuntuu kun ei enää ota. Mut ne onkin kaksi täysin erilaista ainetta....

Edit: Mutta siis jos nyt syöt viikon tai kaksi viikoa bentsoja jollain norsu annoksilla ni tietysti se on jo eri juttu. Mut noi terapeuttiset annokset ei riitä aiheuttaa mitään jälki tiloja. Ennemmin jos sulla on sielä taustalla jotai muuta omassa elämässä mikä aiheuttaa ahdistusta tms ni sit varmasti voi olakkin vaikea olo ilman bentsoja.
Totta helvetissä keho tottuu aineeseen jo kolmessa päivässä. Kahdessa viikossa sopeutuu.

Suhteellista nuo vieroitusoireet-- Saatan oppareita syödä kuukauden-kolmen kuureja... hyvin lievillä refloilla lopulta.

Kun taas viikko ksanoria niin ei edes auta että on jopa jotain opamoxia..

Niin kyllä.. Rebound oireet tulevat kun puoliinttuminen ylittää sen pisteen, että kehossaon taaas GABA-Vajariustila.

Parhaiten sen huomaa Halcionilla ja midatsolaamilla,, ihan parin päivän käytöllä herää aina käytännössä refloissa..-.. + reboundina samat oireet jota sillä poisti.

Jengi ei tunnu hogaavan että Xanori on ihan oikeesti yks tykeimpiä bentsoja - rivatrilin, insominin ja temestan oheella.

Yksi stydeimpiä..

okei on midatsolaamit sun muut... muttei niitä ole tarkoitettukaan pidempään yhtäjaksoiseen käyttöön.
Keep it unreal.

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Fri 22 Dec 2017, 16:30

Hoi vaulttilaiset!
Kävin vinkissä ja siellä oli varotuslappuja ryyneistä joita myydään Alproxeina, printissä AZ ja pyöreitä valkoisia ovat muodoltaan. Joitain ihmisiä kupsahtanut noista jo ihan täällä suomessa ja testeistä löydetty fentanyylia, tramadolia ja jotain muuta sinne kuulumatonta.
Aattelin varottaa, kun näitä bentsoja liikkuu tällä hetkellä niin saatanasti, joten varmasti siellä seassa on jenkkityyliin ruvennut pyörimään noita feikkejäkin, ja jotkut on jo potkassu tyhjää tommosen paskan takia.

Stay safe ja hyvät joulun odotukset!

Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius » Mon 25 Dec 2017, 19:43

joo edellispv sain 20x2mg depotteja ja kyllä varsinkin bupren ja aikaisemmin contin kanssa aika kiva olo tulee kun sen 6mg murskaa alpoa,vetää naamaan ja venaa sen 45-60min ennenku painuu vedoille.en kauheesti ole fanittanut näitä mut nyt oli kiva kokemus ja melko vitun lunki olo nytkin.harmi kun suomesta ei saa niitä 3mg nappeja :/
-=€ukataforia eis pathoS=-

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Sat 13 Jan 2018, 20:36

Tossa yks kaveri miettii voiko telareita käytää iv. Mun mielest ei vissii iha hyvä idea, mut onks kokemusta?
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 14 Jan 2018, 13:07

LeFairylette wrote:
Sat 13 Jan 2018, 20:36
Tossa yks kaveri miettii voiko telareita käytää iv. Mun mielest ei vissii iha hyvä idea, mut onks kokemusta?
Ei voi.
Pieniksi palasiksi vain ja suuhun.
Bentsot kantsii aina laittaa suun kautta.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Sat 20 Jan 2018, 19:36

LeFairylette wrote:
Sat 13 Jan 2018, 20:36

Ihan telarimuodossa olevasta alpratsolaamista en osaa sanoa, mut ite sain eilen PG-liuokseen sotkettua alpraa ja sitä pystyy kyl tykittää, tosin ei siitä sen enempää irti saa, kun oraalinen BA on 90%.
Tai no, ite otin just varmaan 0.5ml tota liuosta bupren kaa samassa ruutassa. Ainut mitä ite huomaan, niin humahtaa tottakai heti päähän, mut muuten aika turhaa.

P.S Jos joku alkaa tota PG sotkua rätkimään, niin kannattaa kyl pistää vettä ainaki se 3/4 osaa sinne, tai muuten kirvelee niin maan helvetisti ja suonet ei diggaa. Ei ne diggaa kyllä vaikka siinä vettäkin ois, mut parempi niin ku ilman.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 12 Apr 2018, 02:00

MITÄÄ JÄRKEE BENJOI SINNE SUONEEN: ei mitään.

ja sen tietää jopa ne nistitkin. Siks oli pakko sanoa tää ääneen. sory.

laamit on kyllä helposti bentsoja jotka käytännössä toimii sinne suoneen (enkä tiedä onko edes kaikki laamit (etizo ja midazo...joo..öh)-
- mut mitään sen suurempaa valaistumista siitä saa kuin syömällä. :|

Ainoa asia josta voin sanoa että typerää touhua. Sen tietävät varmasti he/me.. itsekin. :cheers:
Keep it unreal.

Velho
OD

Post by Velho » Sun 15 Apr 2018, 16:08

tRip wrote:
Thu 12 Apr 2018, 02:00
MITÄÄ JÄRKEE BENJOI SINNE SUONEEN: ei mitään.

ja sen tietää jopa ne nistitkin. Siks oli pakko sanoa tää ääneen. sory.

laamit on kyllä helposti bentsoja jotka käytännössä toimii sinne suoneen (enkä tiedä onko edes kaikki laamit (etizo ja midazo...joo..öh)-
- mut mitään sen suurempaa valaistumista siitä saa kuin syömällä. :|

Ainoa asia josta voin sanoa että typerää touhua. Sen tietävät varmasti he/me.. itsekin. :cheers:

Joskus oli sitä alprazolaami liuosta ja fiksuna fixasin buprevedot siihen ku ei ollu muutakaan puhdasta nestettä saatavilla ja se oli helvetin vahvha liuos(~10mg tais mennä iiveenää) mutta eipä siitä viihteeexi sinääsä ollu vähän humahti ja thats it nykyisin joko ampuleina tai DC/flormidal menee iv ja ampuleilla välillä IM. Halcion kiehtois kanssa IV mutta onko järkeä? meniköhä offix :doh:

Velho
OD

Post by Velho » Tue 24 Apr 2018, 17:37

Ei helvetti taidan olla lievässä ksanori koukussa :shock:
HUPS :!
Ei oo mukavaa kun toissa pv loppuivat :x