Midatsolaami (Dormicum)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
opioidirocks
Karvakuono

Re: Midatsolaami (Dormicum)

Post by opioidirocks » Wed 27 Feb 2013, 19:01

Mulla Dormicum toimi vallan mainiosti eka 7,5mg i.v:sti hihaan, sitten 15mg sitte 30mg ja nyt se 30mg tekee vähäksi aikaa enää rennon olon joten tolet sillä ainakakin nousee vitun nopeesti. Mutta nuo ensimmäiset käyttökerrat ja aina kun lisäsi anoosta humahtivat kyllä hattuun ihan kivasti, aluksi tuli nuokuttua sohvalla ja sitte yhtäkkiä heräsi siitä ja jokunen tunti oli mennyt. Nykyään käytän Dormicumia kun on oppari reflat niin kun nyt (3min sitte pistin 30mg) tai sitten boostaan oppareita sillä.
laakeorja@gmail.com

Niin se elämä muuttuu... Hyvästä paskaksi

opioidirocks
Karvakuono

Post by opioidirocks » Thu 28 Feb 2013, 13:35

Oon täällä lukennu et kumi ja sirda ois hyvä yhdistelmä, minkälaisella miksillä kannattais lähtee kokeilemaan? Kumei pystyn vetää vaik 20 x 30mg i.v:sti hihaan päivässä ja käytän nelosen sirdoi käydekseni nukkumaan.
laakeorja@gmail.com

Niin se elämä muuttuu... Hyvästä paskaksi

p420
Psykonautti

Post by p420 » Thu 13 Jun 2013, 18:58

Tänään testissä 2x 15mg DC ja seurana 12 olutta. Juuri huuhdoin koffilla yhden alas tsiigaillaan mitä tapahtuu.. :up:

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Thu 13 Jun 2013, 20:22

En tiiä onko kuinka yleistä mut itsehän en edes näillä voi mitenkään viihteillä koska ennenkuin vaikutusta edes huomaa tipahdan, ei kerkeä edes alkaa väsyttämään kun jo on unten mailla ja herää aamulla "wtf? räpäytin silmiä ja meni 12h"

Siis unta näil kai ny on tarkotuskin saada mut moni kaiketi tykkää muuhunki tarkotuksee näistä. Joten omien fiilisten pohjalta^: En ihmettelisi jos tulee uni simmuun. :)
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

p420
Psykonautti

Post by p420 » Fri 14 Jun 2013, 12:12

Uni tuli aika perhanan hyvin. Alottelin 15mg:llä, lisäksi join noin 6 olutta ja polttelin savua.. Vaikutukset alko ehkä joskus 3 tunnin päästä kunnolla?? Käytiin kavereiden kanssa mäkissä, kun iski hirveät mässyt ja sen jälkeen olinkin nukahtanut autoon.. :D Nukuin sitte autossa muutaman tunnin ja kaverit herättelivät kotipihalla.. :up: Juu ei tuo viihteilyyn oikein sovi..

--edit-- Mä en kyllä haluu ees nähä miten kuutsille menee joku joka plugaa tätä..

Personaes
OD

Post by Personaes » Sat 29 Jun 2013, 11:11

Hyvä bentso kombottamiseen oppareiden kanssa(esim. samoissa vedoissa oksikodonin kanssa). Kunhan tietää tolensa ja että mitä on tekemässä. Nukahtamiseen kanssa super-hyvä.

Joitakin vuosia sitten sain 25mg midatsolaami nappeja(dormidina 25mg, espanja), yhden sellasen sekotti aina /80mg OC;tä kohden ja siinä olikin sitten kahdet aika maukkaat vedot. :love:

Itse asiassa pelkiltäänkin tämä on ihan mukava aine, yksi harvoja bentsoja jolla on mielestäni pelkiltäänkin viihdekäyttö potentiaalia(luonnollisesti I.V, 15mg / vedot). Kuitenkin suosittelen säästämään kombottamiseen.
Annos jotain opiaattia/oidia, joka ei muuten sanoisi kuin vähän, niin midaa sekaan ja sanookin jo paljon. Sekä esim. subu nisteillä kun subusta ei saa enää mitään oloja niin dormicumia sekaan ja irtookin taas oloja.

Mutta varovainen pitää olla, tätä kun sotkee vahvan opiaatin/opioidin kanssa niin överit tulee helposti, jos alcoa vähänkään pohjalla niin sitä ollaan sinisenä aika pian!
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti » Sat 29 Jun 2013, 11:36

15 mg midatsolaamia intravenoosisti on aika kova annos, kun ottaa huomioon minkälaisia annoksia käytetään sairaalaoloissa esim. esilääkityksessä.

Lainaus Pharmaca Fennicasta:

"Paikallispuudutuksessa tehtävien leikkausten tai diagnostisten toimenpiteiden esilääkitys.

Aikuiset: alkuannos on (0,5-)1-2,5 mg (0,035 mg/kg) i.v., joka annetaan 5-10 minuuttia ennen toimenpidettä. Tarvittaessa voidaan antaa lisäannoksina 1 mg i.v. 2 minuutin välein. Yleensä kokonaisannos ei kuitenkaan saa olla suurempi kuin 5 mg i.v. Mikäli muita keskushermostoa lamaavia lääkkeitä käytetään samanaikaisesti, on midatsolaamiannosta vähennettävä."
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.

Personaes
OD

Post by Personaes » Sat 29 Jun 2013, 13:19

No on ja on.

Lääkinnällisiä annoksia ei voi suoraan verrata viihdekäyttöön.

Omille tuttaville aika vakio on se 15mg dormicum/vedot, siis jengillä joilla ei ole edes mitään bentso-tolea. Itsellä bentso-tolettomana ei mene esim. edes muisti tuosta 15mg(i.v).
Mutta voisin kuvitella että bentsoista tai muista kokemattomalle, 7.5mg on ihan passeli.

Mutta jos kombottaa esim. bupren tai oksikodonin kanssa, niin tolettomalle, viihdekäytössä, I.V;sti otettuna 15mg on kyllä tosi iso annos ja 7.5mg riittää takuulla hyvin boostaamaan.
Itseasiassa varmaan riittäisi bupren/kodonin kanssa 5mg/vedot(samoissa vedoissa) tolettomalle viihdekäyttäjälle, eli 15mg riittäisi kolmelle tolettomalle yhtiin vetoihin vaikka bupen kanssa.

Mutta itsellä, opiaatti nide aikoina, oli aika vakio että 15mg nappi vetojen sekaan(bupe, kontit jne), noukut oli varmat.
-Edgar Allan Poe

sirkkasorkka
Psykonautti

Post by sirkkasorkka » Sun 29 Sep 2013, 01:36

Joo, tänään tuli ekaa kertaa dormicumia tyypattua. Heitin tossa 3 ja ½-tuntia sitten 4kpl 7,5mg dormareita tauluun ja bisseä tässä kittaan alas. Alla myös subua pari milliä. Ei todellakaan mikään ihme bentso, ainakaan syötynä. Aika IV-kamaa siis vissiinkin. Vielä 5€ tsibale tuli näistä maksettua, eli hintalaatu suhteeltaan helevetin yliarvostettu bene. :down:

Pen
OD

Post by Pen » Sun 29 Sep 2013, 12:23

Toi et ne voi heittää hihaan sen hinnan näille korkeaksi tekee. Itekin jättänyt testaamatta kun ei kiinnosta IV ja turha maksaa 5e+ nappi.

Personaes
OD

Post by Personaes » Sun 29 Sep 2013, 14:21

sirkkasorkka wrote:Joo, tänään tuli ekaa kertaa dormicumia tyypattua. Heitin tossa 3 ja ½-tuntia sitten 4kpl 7,5mg dormareita tauluun ja bisseä tässä kittaan alas. Alla myös subua pari milliä. Ei todellakaan mikään ihme bentso, ainakaan syötynä. Aika IV-kamaa siis vissiinkin. Vielä 5€ tsibale tuli näistä maksettua, eli hintalaatu suhteeltaan helevetin yliarvostettu bene. :down:
Muista että oraalisesti otettuna midatsolaamilla imeytymis prosentti on vain ~36%. Eli tuosta ottamastasi 30mg;sta, sulla vaikutti verenkierrossa vain ~10mg.
Paljonkohtan in BA nokkaan, hanuriin tai kielenalta otettuna? I.M;sti +90%, I.V;sti varmaan lähentelee 100%.

Mutta oon kyllä samaa mieltä, tämä on puhtaasti I.V/I.M käyttöön tarkoitettu bentso. Hinta on juuri sen takia sen mitä se on. Oraalisesti otettuna näiden arvo olisi jotain 1-2e/15mg.(niin matala BA).
Ja veikkaan että vaikka ottaisi oraalisesti annoksen, joka BA mukaan laskettu on 15-25mg, niin ei voi mitenkään verrata I.V juttuihin, se vaikutus hihaan, paitsi että on voimakkaampi, niin tuntuu erillaiselta.
-Edgar Allan Poe

Landmark

Post by Landmark » Sun 24 Aug 2014, 15:13

Mulle dormarit ei vaan jotenkin iske. Tänään ottanut 15mg ivsti ja sit viel 7,5mg pureskeltuna eikä tunnu oikeen missään. Buustimiseen nää on kyl hyviä mut ei kovin ihmeellisiä pelkilteen. Ja mulla ei ole ees minkäänlaisia bentsotoleja.

Silokki
Karvakuono

Post by Silokki » Fri 09 Jan 2015, 02:11

Eikös näitä unilääkkeeksi määrätä? Itellä pitäis noi ketipinori vaihtaa johonkin niin tenox ja tämä kävi mielessä.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 09 Jan 2015, 09:20

Silokki wrote:Eikös näitä unilääkkeeksi määrätä? Itellä pitäis noi ketipinori vaihtaa johonkin niin tenox ja tämä kävi mielessä.
Mullakin kävi noi Oxycontit mielessä ku pitäis tää Burana vaihtaa johonkin. Arvioisin onnitumisen mahdollisuutemme about saman tasoisiksi.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Personaes
OD

Post by Personaes » Fri 09 Jan 2015, 10:52

Petri6 wrote:
Silokki wrote:Eikös näitä unilääkkeeksi määrätä? Itellä pitäis noi ketipinori vaihtaa johonkin niin tenox ja tämä kävi mielessä.
Mullakin kävi noi Oxycontit mielessä ku pitäis tää Burana vaihtaa johonkin. Arvioisin onnitumisen mahdollisuutemme about saman tasoisiksi.
Joo ite ajattelin samaa.

En suosittele edes ehdottamaan tuollaista lääkärille. Alkaa nimittäin hälytys-kellot soimaan ja voi olla jatkossa vaikea saada lääkkeitä samalta lääkäriltä.

Eli jos et tiennyt, niin Dormicumiin on erittäin vaikea saada reseptiä. Jos on päihdehistoriaa niin vielä vaikeampi.
-Edgar Allan Poe

zerk
Moderator

Post by zerk » Fri 09 Jan 2015, 14:00

Petri6 wrote:
Jep. Midatsolaamia saatettaisiin kokeilla viimeisenä vaihtoehtona triatsolaamin kanssa. Mulla kokeiltiin kirjaimellisesti kaikki markkinoilla olleet unilääkkeet ennen dormicumia.
^^@_

Silokki
Karvakuono

Post by Silokki » Fri 09 Jan 2015, 14:40

En tiennyt että on noin vaikeaa, kävi vaan mielessä kun kaveri oli saanut respan yksityiseltä.

zerk
Moderator

Post by zerk » Fri 09 Jan 2015, 18:13

Silokki wrote:En tiennyt että on noin vaikeaa, kävi vaan mielessä kun kaveri oli saanut respan yksityiseltä.
Riippuu lääkäristä. Yksityiseltä voi joskus natsata.

Tää on mun kokemuksen mukaan myös iisisti koukuttavin bentso.
^^@_

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Tue 13 Jan 2015, 22:25

Niinkuin moni täällä jo kirjoittanut niin viihteilyyn aika turhia, mutta boostaamiseen mitä mainioimpia. Juurikin sunnuntaina viimeksi otin n. 2mg buprenorfiinia, ja kun se ei oikein tuntunut sanovan kunnolla niin parin tunnin päästä snorasin 15mg dormarii kahdessa osassa. Jo vain toimi sen jälkeen. Jopa niin hyvin että tipahtelin aina hetkeksi vaikka omaan kohtalaisen korkean bentsotolen.

Mut joo, IV:nä nää ois varmasti parhaimpia. Itse vedin kärsään. Liian korkealle kyllä nostaa hinnan tuo IV mahdollisuus, joten aika harvoin näitä oikeastikaan tulee hommattua. Ehkä pari-kolme kertaa vuodessa. Tai sillon kun saa ilmaiseksi.
Vai toimiiko?

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Mon 20 Jun 2016, 00:11

Mikäs se juttu oli, että 7.5mg DC:t on parempi kun 15mg:n Vai muistanko nyt jotain ihan väärin? Tuli pitkästä aikaa vastaa kumeja. Itse en I.V hommia harrastele. Pitäiskö toi syödä ihan nukahtamisvaikeuksiin vai ottaa buusteriksi lyrican ja buprenofiinin tahi Tradolanin kanssa.. Mielipiteitä?

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Mon 20 Jun 2016, 00:38

Samaa paskaa ne on. Ja paska kuuluu perseeseen. Plugaa ihmees, paras BA spiguhommie jälkee kai.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Mon 20 Jun 2016, 00:43

sxoxyvg wrote:Samaa paskaa ne on. Ja paska kuuluu perseeseen. Plugaa ihmees, paras BA spiguhommie jälkee kai.
Dodi :up:

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Tue 16 Aug 2016, 20:55

Bentseeni wrote:Mikäs se juttu oli, että 7.5mg DC:t on parempi kun 15mg:n Vai muistanko nyt jotain ihan väärin? Tuli pitkästä aikaa vastaa kumeja. Itse en I.V hommia harrastele. Pitäiskö toi syödä ihan nukahtamisvaikeuksiin vai ottaa buusteriksi lyrican ja buprenofiinin tahi Tradolanin kanssa.. Mielipiteitä?
Dormicimilla ei ole mitään viihdearvoa. Ehkä paskin bentso viihteilyyn.

Tämä oli vain minun mielipiteeni, joku voi olla eri mieltä.
Cogito, ergo sum

zero
Kameleontti

Post by zero » Wed 17 Aug 2016, 08:39

Blackened wrote:
Bentseeni wrote:Mikäs se juttu oli, että 7.5mg DC:t on parempi kun 15mg:n Vai muistanko nyt jotain ihan väärin? Tuli pitkästä aikaa vastaa kumeja. Itse en I.V hommia harrastele. Pitäiskö toi syödä ihan nukahtamisvaikeuksiin vai ottaa buusteriksi lyrican ja buprenofiinin tahi Tradolanin kanssa.. Mielipiteitä?

itsellä dc:t iv:nä oli aikoinaan lempparibentso viihteilyyn oppareiden päälle. nykysin ei oo vuosiin tullut koskettua.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Thu 18 Aug 2016, 00:26

zero wrote:
Blackened wrote:

itsellä dc:t iv:nä oli aikoinaan lempparibentso viihteilyyn oppareiden päälle. nykysin ei oo vuosiin tullut koskettua.
Kyllä minä uskon että jotkut saavat siitä jotain irti, ei vaan skulaa itsellä sillä tavalla kuin jengi hehkuttaa. Bentso on bentso, thats it.

PS. Edelleen henkilökohtainen mielipide. Jos jollain toimii niin sehän on vain hyvä homma.

PPS. Liekö toleilla vaikutusta ja sillä, että on bentsoja veressä 24/7, eli hautautuuko ne olot sinne alle? Samalla tavalla kuin tsolpideemi ei toimi kunnolla jos on päivittisin bentsoja veressä.
Cogito, ergo sum

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Thu 18 Aug 2016, 22:18

Blackened wrote:

Oli kyllä todella hyvää viihdettä, kun sain unen 3.5mg dorkajumilla. tossa alla oli 40mg tematsepaamia, 10mg insominia 2-4mg rivatrilia jotka sai lähinnä leuat pois paikoiltaan haukotuksista.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sat 20 Aug 2016, 22:18

opioidirocks wrote:Mulla Dormicum toimi vallan mainiosti eka 7,5mg i.v:sti hihaan, sitten 15mg sitte 30mg ja nyt se 30mg tekee vähäksi aikaa enää rennon olon joten tolet sillä ainakakin nousee vitun nopeesti. Mutta nuo ensimmäiset käyttökerrat ja aina kun lisäsi anoosta humahtivat kyllä hattuun ihan kivasti, aluksi tuli nuokuttua sohvalla ja sitte yhtäkkiä heräsi siitä ja jokunen tunti oli mennyt. Nykyään käytän Dormicumia kun on oppari reflat niin kun nyt (3min sitte pistin 30mg) tai sitten boostaan oppareita sillä.
Bentsojen hypnoottisiin (Dormicum on pääasiassa hypnootti = unilääle) vaikutuksiin kasvaa nopeimmin toleranssi.

Lähes 10v tauon (minkään kaman käytön) jälkeen sain purkin tennareita ihan oikeasti unettomuuteen ja tarkoitus oli käyttää niitä nimenomaan unilääkkeenä. Eka iltana yksi ja toimi ihan helvetisti, oli pakko mennä heti nukkumaan. Toisena iltana yksi, vähän rentoutti ja menin tunnin-parin päästä nukkumaan. Kolmantena iltana otin yhden, ei juuri mitään. Otin toisen, ei juuri mitään. Otin kaksi lisää eli yhteensä neljä, vähän tuntui että on ottanut bentsoja, mutta ei puhettakaan että olisi nukuttanut. Neljäntenä päivänä taisin yrittää vielä saada unta näillä, mutta paskanmarjat. Taisin sitten viikonloppuna ottaa loput kaljan kanssa.

Eli kolmessa päivässä 1x20mg totaalisesta bentsotipautuksesta siihen että 4x20mg antoi kevyen pöhnän ja siinpäpä se. Aikanaan tematsepamiin (ja bentsoihin) oli sellainen toleranssi, että 100kpl purkista "juotiin" tennareita ja kaljaa perään. Eikä mennyt tuntiaparia pidempään kun purkki oli tyhjä ja mies vielä ihan "menokunnossa". 8)
Cogito, ergo sum

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Wed 14 Sep 2016, 20:41

Frendin frendillä on epilepsian takia Midatsolaami -nenäsuihke, 2,5mg per suihkaus. Aika nopee saa 10mg per sierain - ja futaa vähän eri tavalla ku oraalisesti, tosi nopeesti ja voimakkaammin. Kai 30-40% imeytyy suun kautta, nenästä 60%. Ei silti mikään IV, mut todella miellyttävä ja "humahtava" bentso-olo.

Pristine
Psykonautti

Post by Pristine » Fri 06 Oct 2017, 15:29

Suboxoneprinssi wrote:
Wed 14 Sep 2016, 20:41
Frendin frendillä on epilepsian takia Midatsolaami -nenäsuihke, 2,5mg per suihkaus. Aika nopee saa 10mg per sierain - ja futaa vähän eri tavalla ku oraalisesti, tosi nopeesti ja voimakkaammin. Kai 30-40% imeytyy suun kautta, nenästä 60%. Ei silti mikään IV, mut todella miellyttävä ja "humahtava" bentso-olo.
Mulle määrättiin tässä just äskettäin samanmoista suihketta myöskin epileptisiin kouristuksiin. Oon hieman experimentoinut tässä sillä ja voisin itse todeta omiin kokemuksiin nojaten, että tää on esim. anksiolyyttisiltä vaikutuksiltaan aika kehnoa kamaa. Lähinnä vähän tulee halolla päähän lyöty olo ja alkaa väsyttää, mutta emmä itse ainakaan pienellä annostuksella tästä irti mitään saa. Toki onhan tää loistava ensiapu varmasti vaikka refloihin tai kouristeluihin, mutta mielestäni ihan vaan lyhyen puoliintumisajankin takia aika surkeata.

Ruotsissa sain sit taas kunnon kohtauksen jonka takia ambulanssissa sain ''maximum dose of midazolam intravenously''. Siitä kyllä rauhoituin ja olin sekasin kuin seinäkello. Ei oo paljoa muistikuvia.
En tee juuri mitään, paitsi vähän kaikkea

Kasiko
Lepakko

Post by Kasiko » Sun 15 Oct 2017, 14:14

Ystävä tuossa kyseli , että oisko täällä kellään omakohtaista kokemusta siitä kauanko Dormicum/Flormidal näkyy seuloissa?
IV käyttötapana ja ilmeisesti yhdestä 15mg annoksesta oli kyse. Muuten ei syö bentsoja ollenkaan.
Haluaisi yhden kerran kuulemma kokeilla , mutta kuumotteli mahdollisia seuloja. :left: :right:
Itse tiedän , että lyhytvaikutteinen bentso tämä on ja vielä vesiliukoinen , niin ei varmaankaan kovin montaa päivää näy? :o