Toleranssikysymys, jälleen kerranC0H0 wrote:Toisaalta melko pakollista ottaa diatsepaamia jos ylittää 800mg annoksen ja haluaa välttyä kouristuksilta. Tai en menis itse ainakaan ottaa pelkiltään.
tramadoli
-
Happohuppu
- Apteekki
Re: tramadoli
Looking for planet Gong...
-
porter
Itsellä ei 1500mg tuonut kouristuksia.. vasta 2g tramalia toi kouristuksia. alle 1g annokset niin ei mitään vaaraa ollut ikinä, 1-1,5g annoksillakin pientä nykimistä korkeintaan.
-
tRip
- Moderator
Mut..porter wrote:Itsellä ei 1500mg tuonut kouristuksia.. vasta 2g tramalia toi kouristuksia. alle 1g annokset niin ei mitään vaaraa ollut ikinä, 1-1,5g annoksillakin pientä nykimistä korkeintaan.
En ees sano.
Ihan jo farmakologisella tasolla se ei tosiaan ole tervettä.
Meinaan, sitkun meinaa lähtee aivosähkökäyrille, ni se on aina damagee aivoille.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Porukka puhuu tääl, et liikaa varotellaan annoksista ja kauhistellaan niitä, koska kaikki on yksilöstä, toleranssista ja elopainosta kiinni...
Mun mielestä tää on just se pointti. Ei oo kyse moralisoinnista, vaan pienelle kouristusherkälle ihmiselle joka ei omista toleransseja, noi saattaa olla oikeesti tosi potentiaalisen vaarallisia annoksia. Kavereita on lähtenyt lanssilla sairaalaan, sanotaanko lähes lääkärin määräämistä annoksista, eli reilusti alle 1000mg.... Kouristusherkkiä yksilöitä, mut jos ei ole kokemusta niin kannattaa oikeesti ottaa varovasti.
Mun mielestä tää on just se pointti. Ei oo kyse moralisoinnista, vaan pienelle kouristusherkälle ihmiselle joka ei omista toleransseja, noi saattaa olla oikeesti tosi potentiaalisen vaarallisia annoksia. Kavereita on lähtenyt lanssilla sairaalaan, sanotaanko lähes lääkärin määräämistä annoksista, eli reilusti alle 1000mg.... Kouristusherkkiä yksilöitä, mut jos ei ole kokemusta niin kannattaa oikeesti ottaa varovasti.
-
paarmasisti
- Apteekki
Ei ole turhaan Pharmaca Fennicassakaan suositeltu maksimivuorokausiannos.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
Touchet
- Moderator
Nyt tulee taas farmakologista höpönlöpöä, bear with me:porter wrote:Oon huomannut saman, ettei rambojen jälkeen kodeiini toimi sitten yhtään.
Tramadolin puoliintumisaika on noin kuusi tuntia. Eliminoituessaan se muuntuu mm. sytokromientsyymien vaikutuksesta erinäisiksi O- ja N-demetylaatiotuotteiksi. Näistä O-desmetyylitramadoli on aktiivinen metaboliitti, jonka opioidinerginen vaikutus on teholtaan moninkertainen verrattuna tramadoliin (aineelle on omistettu oma topicinsa). O-DT:n puoliintumisaika on myös huomattavasti pidempi, noin yhdeksän tuntia.
Näiden tietojen pohjalta voidaan olettaa, että tramadoli on kokonaan metaboloitunut 12 tunnissa, jolloin O-DT:n vaikutus vuorostaan on voimakkaimmillaan. Tämän jälkeen O-DT vaikuttaa voimakkaasti vielä tuon yhdeksän tuntia, joka tarkoittaa sitä, että μ-opioidireseptoreissa on runsaasti tavaraa vielä 21 tunnin jälkeen viimeisen annoksen nappaamisesta.
Depottivalmistetta käytettäessä vaikutuksen yhteiskesto on luonnollisestikin vielä pidempi, mutta luullakseni suuri osa viihdekäyttäjistä rikkoo depottikapselin rakenteen saadakseen kovempia nousuja.
Kannattaa siis pitää vähintään kokonainen vuorokausi taukoa ennen opiodien annostelua, mikäli mielii saada niistä kaikki tehot irti.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
-
Chrizze
- Tuppisuu
Jos ketkä saavat raskaan Tramadoli - kuurin jälkeen levottomat jalat, ja brain zaps -ilmiön,ni yksi sana teille: Pramipexole,kolmena päivänä vedin listatolkulla pameja,yms,mut sit yhden ainoan 0,088mg pillerin tota.. 20 min, ja kaikki kunnossa.se on tarkoitettu parkinsonin tautiin,ja RLS - oireytymään.päivystyksestä ei ehkä välttämättä saa,...on vähän "tricky" lääke,tsekatkaa pakkausseloste vaiks.mut onneks sain normi tk lääkärille ajan.
When the junkie is ready, the dealer appeareth
-
rogues
- Lepakko
nyt tarvis äkkiä vastausta eli toimiiko kodeiini ja rambot hyvin yhteen kun jäi rambo + lyrtsi setti vajariks 
-
Touchet
- Moderator
Periaatteessa niiden yhteiskäytössä ei pitäisi olla mitään ongelmaa, mutta saattaa olla, että tramadoli on saturoinut kehoa siinä määrin, ettei kodeiini pääse vaikuttamaan täydellä potentiaalilla. Suosittelisin jättämään kodeiinin seuraavalle päivälle.rogues wrote:nyt tarvis äkkiä vastausta eli toimiiko kodeiini ja rambot hyvin yhteen kun jäi rambo + lyrtsi setti vajariks :cry:
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
-
rogues
- Lepakko
ok! sit vaan bentsot peliin ja lisää lyrtsejä!!
-
Petri6
- OD
Opioidit alentavat kouristuskynnystä, joten kodeiinin ja tramadolin käyttö yhdessä alentaa entisestään tramadolin kouristukynnystä. Vaikutus ei tosin ilmeisesti ole yhtä merkittävä kuin esim. stimulanteilla. Lisäksi molemmat aineet metabolisoituvat vaikuttavimmiksi metoboliiteiksi saman CYP2D6-entsyymin kautta.Touchet wrote:Periaatteessa niiden yhteiskäytössä ei pitäisi olla mitään ongelmaa, mutta saattaa olla, että tramadoli on saturoinut kehoa siinä määrin, ettei kodeiini pääse vaikuttamaan täydellä potentiaalilla. Suosittelisin jättämään kodeiinin seuraavalle päivälle.rogues wrote:nyt tarvis äkkiä vastausta eli toimiiko kodeiini ja rambot hyvin yhteen kun jäi rambo + lyrtsi setti vajariks
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
tRip
- Moderator
Hyvin ne roimii yhres..rogues wrote:nyt tarvis äkkiä vastausta eli toimiiko kodeiini ja rambot hyvin yhteen kun jäi rambo + lyrtsi setti vajariks
Keep it unreal.
-
lieta
- Psykonautti
Nyt on seittemän vuoden Tramadoli koukkuselätys aika hyvällä mallilla. Jotain nelisen kuukautta, en nyt ees muista. En osaa ajatella asiaa sen kummemmin. Tosi "tyhjä olo".
Vannoin etten ikinä ota SSRI tai SNRI lääkitystä, joten kokeilin Triptyliä, koska mulla selkä ihan sökö niin ajattelin että sen kipukynnystä nostava vaikutus on boonusta. Ei sopinu, ei ollenkaan. Luovutin ja menin uudestaan lääkärille (joka ei siis tästä Tramadol taustastani tiedä), sydän jätti lyönnin väliin kun se ehdotti että jos kokeiltas Tramalia mun selkäkipuun ja kun siinä on se SNRI vaikutus jne, jne..Yritin selittää et nyt ei oo kyse mun selästä vaan siitä et oon tosi masentunu ja ahdistaa. Laitto Efexorin. Yhen kapselin söin, yrjösin kakspäivää. Aaattelin etehkä se nyt ei siitä johtunu ja kolmentena päivänä sama homma! Tiedän et ekat pari-kolmeviikkoa on paskamaisia ja on huono-olo, mut ei tollasella laattafestarilla lähtee henki.
No jooh se siitä, mut mua kauhistuttaa toi että porukka ajattelee et ihan hyvin voi ottaa Tramalia sen 2g, vetää vaan vähän Rivoja tai pameja päälle.
Ite sain ekan epileptisen kohtauksen muutamia vuosia takaperin tolla annoksella ja seuraavan 400mg:n annoksella. Jos on pakko ottaa noin paljon niin olkaahan varovaisia
Vannoin etten ikinä ota SSRI tai SNRI lääkitystä, joten kokeilin Triptyliä, koska mulla selkä ihan sökö niin ajattelin että sen kipukynnystä nostava vaikutus on boonusta. Ei sopinu, ei ollenkaan. Luovutin ja menin uudestaan lääkärille (joka ei siis tästä Tramadol taustastani tiedä), sydän jätti lyönnin väliin kun se ehdotti että jos kokeiltas Tramalia mun selkäkipuun ja kun siinä on se SNRI vaikutus jne, jne..Yritin selittää et nyt ei oo kyse mun selästä vaan siitä et oon tosi masentunu ja ahdistaa. Laitto Efexorin. Yhen kapselin söin, yrjösin kakspäivää. Aaattelin etehkä se nyt ei siitä johtunu ja kolmentena päivänä sama homma! Tiedän et ekat pari-kolmeviikkoa on paskamaisia ja on huono-olo, mut ei tollasella laattafestarilla lähtee henki.
No jooh se siitä, mut mua kauhistuttaa toi että porukka ajattelee et ihan hyvin voi ottaa Tramalia sen 2g, vetää vaan vähän Rivoja tai pameja päälle.
Ite sain ekan epileptisen kohtauksen muutamia vuosia takaperin tolla annoksella ja seuraavan 400mg:n annoksella. Jos on pakko ottaa noin paljon niin olkaahan varovaisia
"Don't curse when it rains,
if you don't ever even smile
when the sun shines "
when the sun shines "
-
tRip
- Moderator
lieta wrote:Nyt on seittemän vuoden Tramadoli koukkuselätys aika hyvällä mallilla. Jotain nelisen kuukautta, en nyt ees muista.
Olet siis saanut tramalin lopetettua, ja pysynyt siitä erossa..?
Itse en taida vieläkään olla selättänyt tramalikoukkuani.
En tiedä mikä siinä on se pirullisin koukku.. ei se ainakaan se opioidi ole, sillä muiden opioidien kanssa harvemmin tullut ongelmia (ts. riippuvuutta) vaikka kuutisen vuotta enemmän tai vähemmän syönyt kipuun lähinnä panacodia ja tramalia lääkärin määräyksellä, sekä lukuisia muita opioideja muualta.
Joten opiaatit eivät ainakaan itsellä ole se ongelma. Sen riippuvuuden olen onnistunut selättämään jo useita kertoja.
Ongelma on siinä, että kivut ovat.. ja tulevat aina olemaan.
Cymbaltaa itselleni tyrkytetään.. en ole nappiakaan vielä syönyt. enkä ehkä edes kokeile.
Tuo on itselläni se kompastuskivi tramalinkäytön lopettamisessa.lieta wrote:En osaa ajatella asiaa sen kummemmin. Tosi "tyhjä olo".
En vain kertakaikkiaan kestä sitä mieliala-alamaissa, tyhjyyden tilaa.
Siksi juuri se pirullinen onkin, sillä mielialaläkevaikutus on loppujenlopuksi niin suuri osa tramadolin vaikutusta.
Sitä itsekin yrittänyt sanoa.. ilman moralisointia.lieta wrote:No jooh se siitä, mut mua kauhistuttaa toi että porukka ajattelee et ihan hyvin voi ottaa Tramalia sen 2g, vetää vaan vähän Rivoja tai pameja päälle.
Nyt kun taaksepäin elämää ajattelee, tramali toi esiin minulla 'epilepsian.' ts. menetin tajuni useita kertoja, havahduin lattialta, kylppäristä, mistälie, ja aivan saatanalliset kivut, eikä pienintäkään hajua mitä on tapahtunut.
Kuulemma aika pahalta ovat näyttäneet kouristukset. Tämän johdosta menin epilepsia tutkimuksiinkin, mutta itse epilepsiaa ei todettu, vaan pelkkä 'määrittelemättömät kouristuskohtaukset'
Kouristuskynnys tuntuu minulla pysyvästi alentuneen, ja näinollen jo ihan 300-400mg tramalia voi olla kohdallani kohtalokasta.
Olen kyllä itsekin tyhmänä ottanut tramadolia tuonne ~2g asti.. Aivan helvetin turhaa! (kukin tietty tyylillään)
Pääasiassa sivuvaikutukset vain lisääntyvät, eikä minusta liikaa tosiaankaan voi korostaa tuota mitä selitin kouristelukohtauksista.
Nyt vakaasti päättänyt pitää tramalin poissa elämästäni.
Siitä ei loppujenlopuksi ole enää ollut kuin tilapäistä jeesiä riipivään kipuun, jotka kumminkin ovat tulleet takaisin kahta kauheampina. Se on jotain käsittämättömän sairasta kokea.
Pirullinen lääke I M O.
Keep it unreal.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Mä en kyl vittu tajua mitä moralisointia on oikeesti kaikki todennäkösyydet laskien tosi potentiaalisen vaarallisesta annoksesta VAROITTAMISESSA... Siinä ei oo mitään moralisointia jos sanoo, et 2g annos tramadolia on oikeesti keskimääräselle ja tolettomalle ihmiselle todella vaarallinen annos. Jos joku ottaa sen moralisointina niin mitä helvettiä...tribh wrote:Sitä itsekin yrittänyt sanoa.. ilman moralisointia.
Voihan joku vetää vaikka 10 grammaa tätäkin ja selvitä hengissä, se ei kuitenkaan tarkota etteikö voisi ihan suoraan sanoa että siihen nyt suht varmasti kuolee. Kaikki riippuu niistä toleista ja elopainosta ja kokemuksesta ja yksilöllisestä hermostosta, nimenomaan. Just siks jotkut asiat on keskimääräiselle ihmiselle ja varsinkin kokemattomalle vaarallisia. Moralisointi on perseestä, mut varoittaminen ja vaarojen esille tuominen on mun mielestä pelkästään hyvä juttu. Kaikki tehkööt miten huvittaa, mut joku idiootti saattaa sattua vetämään ilman toleja vaikka 5 milligrammaa fentanyyliä tarkistettuaan vaultista annostuksen josta joku konkari on puhunut... Kärjistetty esimerkki, mut jooh. Eiks se haittojen minimointi ollut yks tänkin foorumin tärkeitä periaatteita...
-
lieta
- Psykonautti
tribh wrote:Hieman editoin, kun on niin pitkä teksti...
Juu siis olen saanut kyllä lopetettua, mutta olen kyllä ottanut sillon tällön tässä kuukausien saatossa muita mopoja, en kyllä tosiaan ole siihen itse yhtään tyytyväinen, mutta en aio myöskään "ruoskia" itseäni asiasta, koska eihän se enään siinä jälkeenpäin asiaa muuta. Kiitos sulle paljon kannustuksestaHelppoahan tää ei ole, mutta en sitä odottanutkaan että olisi.
Tuota asiaa mietin itsekkin mitä kirjoitit, että En tiedä mikä siinä on se pirullisin koukku...Tramadoli on kuitenkin synteettinen opioidi ja vielä aika heikko sellainen. Silti se on jumalattoman tuskallinen lopettaa varsinkin näinkin pitkän käytön jälkeen.
tribh wrote:Tuo on itselläni se kompastuskivi tramalinkäytön lopettamisessa.
En vain kertakaikkiaan kestä sitä mieliala-alamaissa, tyhjyyden tilaa.
Siksi juuri se pirullinen onkin, sillä mielialaläkevaikutus on loppujenlopuksi niin suuri osa tramadolin vaikutusta.
Tämä on NIIIn totta, ikävää on juuri tuo kompastuskivi että tramadolin mielialaläkevaikutus on loppujenlopuksi niin suuri osa tramadolin vaikutusta.
Mutta hei, pidän oikeesti peukkuja ja paljon kannustusta että saat selätettyä koukun![]()
"Don't curse when it rains,
when the sun shines "
when the sun shines "
-
Petri6
- OD
2g annos on todella vaarallinen myös toleranssin omaavalle. Olen siitä jo aikaisemmin maininnut, mutta kouristuskynnystä alentaviin vaikutuksiin ei kehity toleranssia.SahkoinenVelho wrote:Mä en kyl vittu tajua mitä moralisointia on oikeesti kaikki todennäkösyydet laskien tosi potentiaalisen vaarallisesta annoksesta VAROITTAMISESSA... Siinä ei oo mitään moralisointia jos sanoo, et 2g annos tramadolia on oikeesti keskimääräselle ja tolettomalle ihmiselle todella vaarallinen annos. Jos joku ottaa sen moralisointina niin mitä helvettiä...tribh wrote:Sitä itsekin yrittänyt sanoa.. ilman moralisointia.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Happohuppu
- Apteekki
Juuh, opioideista juuri tramdoli ja kodeiini ovat tunnettuja siitä, että sopivat poikkeuksellisen hyvin yhteen. Mutta oman tolen mukaan, tietty...tribh wrote:Hyvin ne roimii yhres..rogues wrote:nyt tarvis äkkiä vastausta eli toimiiko kodeiini ja rambot hyvin yhteen kun jäi rambo + lyrtsi setti vajariks
-
Happohuppu
- Apteekki
Sähköisen Velhon viestiä komppaan sen verran, että totta helvetissä 2g annos tramadolia on tolettomalle todella vaarallinen määrä. On se monelle tramadolia pitkään käyttäneellekin.Petri6 wrote:2g annos on todella vaarallinen myös toleranssin omaavalle. Olen siitä jo aikaisemmin maininnut, mutta kouristuskynnystä alentaviin vaikutuksiin ei kehity toleranssia.SahkoinenVelho wrote:Mä en kyl vittu tajua mitä moralisointia on oikeesti kaikki todennäkösyydet laskien tosi potentiaalisen vaarallisesta annoksesta VAROITTAMISESSA... Siinä ei oo mitään moralisointia jos sanoo, et 2g annos tramadolia on oikeesti keskimääräselle ja tolettomalle ihmiselle todella vaarallinen annos. Jos joku ottaa sen moralisointina niin mitä helvettiä...tribh wrote:Sitä itsekin yrittänyt sanoa.. ilman moralisointia.
Ja Petrin kanssa olen kyllä eri mieltä siitä, kehittyykö kouristuskynnystä alentaviin vaikutuksiin tolea (jos nyt oikein ymmärsin mitä tarkoitit). Mitään tutkimusta ei ole lyödä tiskiin, puhun ihan vain oman kokemukseni ja kaiken lukemani/kokemani pohjalta. Toleranssiton voi saada epileptisen kohtauksen jo 400mg annoksella, kovan tolen omaava voi tunnetusti vetää moninkertaisia annoksia ilman kohtausta.
-
Petri6
- OD
"Mean tramadol intake does not differ between patients with and without seizure, and the most common dose range in those with seizure is 500–1000 mg. We thus conclude that the incidence of seizure with tramadol is not dose dependent. "Happohuppu wrote:Sähköisen Velhon viestiä komppaan sen verran, että totta helvetissä 2g annos tramadolia on tolettomalle todella vaarallinen määrä. On se monelle tramadolia pitkään käyttäneellekin.Petri6 wrote:2g annos on todella vaarallinen myös toleranssin omaavalle. Olen siitä jo aikaisemmin maininnut, mutta kouristuskynnystä alentaviin vaikutuksiin ei kehity toleranssia.SahkoinenVelho wrote: Mä en kyl vittu tajua mitä moralisointia on oikeesti kaikki todennäkösyydet laskien tosi potentiaalisen vaarallisesta annoksesta VAROITTAMISESSA... Siinä ei oo mitään moralisointia jos sanoo, et 2g annos tramadolia on oikeesti keskimääräselle ja tolettomalle ihmiselle todella vaarallinen annos. Jos joku ottaa sen moralisointina niin mitä helvettiä...
Ja Petrin kanssa olen kyllä eri mieltä siitä, kehittyykö kouristuskynnystä alentaviin vaikutuksiin tolea (jos nyt oikein ymmärsin mitä tarkoitit). Mitään tutkimusta ei ole lyödä tiskiin, puhun ihan vain oman kokemukseni ja kaiken lukemani/kokemani pohjalta. Toleranssiton voi saada epileptisen kohtauksen jo 400mg annoksella, kovan tolen omaava voi tunnetusti vetää moninkertaisia annoksia ilman kohtausta.
http://www.springerlink.com/content/ll4042n380583017/
Tuossahan ei siis suoraan tutkittu sitä, onko toleranssilla vaikutusta kohtausriskin, mutta mielestäni tuo annoksesta riippumattomuus antaisi myös vahvan aiheen olettaa, ettei se olisi myöskään toleranssista riippuvainen. Tätä tukevat mielestäni myös anekdoottiset kertomukset, joissa henkilöt ovat useasti ottaneet esimerkiksi yli gramman annoksia ongelmitta, mutta toisella kertaa saaneetkin kohtauksen jo esim. 400mg annoksesta.
-
Touchet
- Moderator
Kuulen ensimmäistä kertaa tramadolin kouristuskynnystä alentavasta vaikutuksesta.
Itsehän tuota söin aikoinaan muutamia viikkoja 300-600 milligrammaa päivässä, enkä kokenut pahoinvointia lukuunottamatta muita sivuoireita.
Itsehän tuota söin aikoinaan muutamia viikkoja 300-600 milligrammaa päivässä, enkä kokenut pahoinvointia lukuunottamatta muita sivuoireita.
-
paarmasisti
- Apteekki
^Tramalin valmisteyhteenvedossa on tuosta mainittu. Yleensä tapaan aina perehtyä lääkkeen valmisteyhteenvetoon ennen nauttimista. 
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
testeri420
- OD
Onko tramadoli maksatoksinen kovinpaljon entä munuaistoksinen???
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
seppo600
- Lepakko
Se oranssi väri T3:n pinnassahan on joku kalvo/vaha sille napille joka sisältää sitä depot rakennetta niinku konteissa eiks je? Tosin ohan siellä napin sisälläki tietenki sitä depot rakennetta mutta ku ite tulee pureskeltua suussa t3:set niin onko kellään kokemusta että hinkkais sen värin siitä pois nii sais paremmat "nousut"?, vaikkei noista kyllä nousuja saa vaikka vasaralla hajottas, nopeista saa jonkulaisen alkupärähyksen. Huomenna luvassa pakkasta kehossa, voi helevetti...
-
trollol
- Kameleontti
Tässä 2 päivää otin pitkästä aikaa ramboja ja molempina (yönä) lensi laatat, vaikka ennen ei ole tullut pahoinvointia ennen seuraavaa aamua ja silloinkin lievä.
Tosin nyt otin pe 450mg ja la 600...Ehkä se selittää. Mutta kyllä se yksien laattojen arvoista oli, sanoisin näin!
Euforiaa puski niin mukavasti mmm..
Tosin nyt otin pe 450mg ja la 600...Ehkä se selittää. Mutta kyllä se yksien laattojen arvoista oli, sanoisin näin!
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
-
Feya
- OD
Olisikohan alkoholilla ollut osana tuossa pahoinvoinnissa? Oksentaminen on kyllä suht yleistä tramaleissa. Itse olen ollut onnekas enkä ole kokenut pienintäkän pahoinvointia..trollol wrote:Tässä 2 päivää otin pitkästä aikaa ramboja ja molempina (yönä) lensi laatat, vaikka ennen ei ole tullut pahoinvointia ennen seuraavaa aamua ja silloinkin lievä.
Mutta toisaalta en ole myöskään saanut siitä euforiaa edes 1g+ annoksillä, pelkät nuokut vain. Opiaattitolet vaikuttavat kyllä asiaan varmaan paljon. Ja tietenkin yksilölliset erot ja näin. Todella moni ei saa Subusta mitään hyvää oloja, mutta itselleni se ja oksikodoni tuottavat ne kaikkein parhaimmat euforiat.
-
tRip
- Moderator
Toi on aika perus, et tulee tramalista pahoinvointia..Feya wrote:Olisikohan alkoholilla ollut osana tuossa pahoinvoinnissa? Oksentaminen on kyllä suht yleistä tramaleissa. Itse olen ollut onnekas enkä ole kokenut pienintäkän pahoinvointia..trollol wrote:Tässä 2 päivää otin pitkästä aikaa ramboja ja molempina (yönä) lensi laatat, vaikka ennen ei ole tullut pahoinvointia ennen seuraavaa aamua ja silloinkin lievä.
Tosin nyt otin pe 450mg ja la 600...Ehkä se selittää
Mutta toisaalta en ole myöskään saanut siitä euforiaa edes 1g+ annoksillä, pelkät nuokut vain. Opiaattitolet vaikuttavat kyllä asiaan varmaan paljon. Ja tietenkin yksilölliset erot ja näin. Todella moni ei saa Subusta mitään hyvää oloja, mutta itselleni se ja oksikodoni tuottavat ne kaikkein parhaimmat euforiat.
mulla tulee paha olo jo ihan pienilläkin annoksilla.
euforia lähinnä sitä et on hyvissä, muttei oikeen missäänvaiheessa sillai kunnol opiV atteissa.
Keep it unreal.
-
trollol
- Kameleontti
Joo, kyllä varmasti alkoholilla oli osuutta asiassa perjantaina. No, la oli itselleni melko iso annos niin ehkä se..Feya wrote:Olisikohan alkoholilla ollut osana tuossa pahoinvoinnissa? Oksentaminen on kyllä suht yleistä tramaleissa. Itse olen ollut onnekas enkä ole kokenut pienintäkän pahoinvointia..trollol wrote:Tässä 2 päivää otin pitkästä aikaa ramboja ja molempina (yönä) lensi laatat, vaikka ennen ei ole tullut pahoinvointia ennen seuraavaa aamua ja silloinkin lievä.
Itselleni tramali tuottaa kyllä todella muiheet olot pienilläkin annoksilla, nuokkuja niistä en oo oikeen kyllä saanut vielä noilla annoksilla....ehkä ihan pienet tolloin lauantaina..
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
-
taikapoika
- Psykonautti
söin noita sairauteeni ihan tarpeeksi, viimeks kun lääkäri sano et kirjotetaan 100kpl respa niin mietin sekunnin ja sanoin et jos ei kirjotettais enää ikinä tota reseptiä.. Kannabis toimii kipulääkkeenä vitusti paremmin ja ilman ikäviä sivuvaikutuksia, mielummin krooninen käteenveto/mässäily kun tramalikoukku 
ken itsestään luo eläimen, jättää taakseen tuskan ihmisen..
-
porter
No ei kai se 100kpl tramalia nyt vielä ees ehdi koukuttaan... ja neki on semmoset muutaman päivät nitkut. Itse syönyt 6kk aikana tuhansia tramaleita, eikä mulla oo enään sitä koukkua.