Psykedeelien ja dissosiatiivien yhteiskäyttö

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Mekstori
Psykonautti

Psykedeelien ja dissosiatiivien yhteiskäyttö

Post by Mekstori »

Itsellä on vuosien aikana muodostunut tietynlainen viha/rakkaus - suhde näiden aineiden yhdistämiseen ja kokemusta löytyy useemmasta eri kombosta. (täältä voi lukea keskustelua kyseisten substanssien eroista) En löytänyt threadia näiden kombottamiselle, niin perustin uuden, mutta saa toki modet siirtää, jos löytyy parempi paikka.

Onko porukalla hyviä kokemuksia näiden yhdistämisestä vai vievätkö aineet liikaa mieltä eri suuntiin?

Tässä muutamia poimintoja omista kokeiluista

Ketamiini + 2cb (eri annoksilla)
Pienillä k-annoksilla paransi 2cb kroppa/vatsaoloja ja sai aikaan vahvaa synsestesiaa. Isommilla k-hole annoksilla homma meni värikkääksi mutta ei liian syvällisiin ja ahdistaviin keloihin ollenkaan. Värikäs karkkimaailma

3-meo-pcp (10-25mg) + golden teacher sienet (5g)
Alussa siistiä ja muistan sen kun istuin oven edessä ja sen geometriat meni sellaisiksi ettei sitä pystynyt avata ja lopulta koko kämppä kutistui niin pieneksi etten mahtunut kunnolla kämppääni :D Varsinkin peakin jälkeen tuli niin vahva stimulaatio yhdistettynä muuhun oloon, että meni aivan psykoottiseksi. Kämpässä lenteli erivärisiä energiapalloja ja mihinkään ei voinut fokusoitua mutta energiaa ois ollut vaikka juosta maraton. Onneksi oli kaveri auttamassa.

DXM (1200mg) + 2cb (30mg)
Trippi oli tosi vaikea ja repi kyllä egon riekaleiksi ja vei universumin alkulähteille. Lopputripistä aloin looppaamaan kelaa että maailma on simuloitu ja löysin bugin maailman koodissa kun tajusin tämän totuuden ja koko simulaatio eli koko maailma pysähtyi. Olin varma että kaikki mun läheisetin on nyt ympäri maailmaa pysähtyneessä tilassa ja maailman/simulaation loppu tuli. Nopeesti tosta tokenin kuitenkin ja paljon tuli myös hienoja keloja.

MXE (60-100mg + DMT(n. 70mg)
Pelottavin ja ehkä kunnioitusta herättävin kokemus koskaan ja olin niin onnellinen olla hengissä ton tripin jälkeen. MXE vielä pidensi kokemusta aika paljon. Voi lukea lisää täältä (kohta 3)

Ketamiinia teksisi mieli kokeilla ainakin LSD kanssa kohtuullisilla annoksilla.