Bensatripit

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Jussi
Apteekki

Re: Bensatripit

Post by Jussi » Thu 28 Feb 2008, 19:50

Sama deja vu juttu mullakin oli silloinku bensaa kokeilun. Sekä tuo että Black Sabbathin Sweet leafin alun yskäkohtaus kuulostaa tutulta äänen kaikumis efektin takia.
Bensoissa tuntuu hieman samalta kuin eettereissä mutta se on negatiivista että tuntuu että "kivettyy" tai jotain. Siitä kun vielä jatkaa imppaamista se alkaa tuntua kivemmalta. Bensoissa äänet kuuluu vitun oudosti, pihalla satoi vettä ja ainakun pisara osui maahan se kuulosti sydämenlyönniltä ja samalla näin punaisen pylväsdiagrammint tjsp joka kuvastaa sitä kauanko sydän vielä kestää. Luulin kuolevani.

Höhähhä alkos taas tekemään mieli tätä paskaa.

EDIT: Haittaako jos esim 2kk välein haistelen (jos kiinnostaa)? Viime kerrasta on kai melkein vuosi.
Menkää apteekkiin ja ostakaa eetteriä. Eetteri on mun huumeiden top 5 listalla.

EDIT2: Bensoissa on lämmin. benssassa oleminen tuntuu siltä ku olis impannu eetteriä, juonu
kaljaa ja ottanu dexmiä. Paitsi vaikutus on vaan 10 min pitkä. Bensoissa olon aikana kuulosta tulee vähä parempi ja korvissa kuuluu sirinää/vinkunaa ja näky "sykkii". Tuntuu psykedeeliseltä kun menee pihalle. Pihalla kuuuluu yleensä matala hiljainen surina.

EDIT3: lol mitä paskaa ostakaa huumeita
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.

Thoxium

Post by Thoxium » Thu 24 Apr 2008, 20:46

Mitä lukenu raportteja, ni kuulema bensalla ne on saaneet kovimmat deelivaikutukset, et ihan vaihdettu maailmoja. Niin mietinkin et mikähän ton aiheuttaa bensassa? Joku tietty yhdiste vai se kun aivosoluja tuhoutuu? Jos jostakin tietystä yhdisteestä/aineesta niin joku vois syntesisoida sen, niin ei tarvis mitään myrkkyhöyryjä haistella vaan tutkimuskemikaalina vetää. :foil:

Wol
Psykonautti

Post by Wol » Sun 28 Sep 2008, 01:58

Itse en oo tätä koskaan kokeillutkaan, (ONNEKSI, enkä tule kokeilemaankaan) mutta rupesi kiinnostamaan, että mistähän tuo päihdyttävyys johtuu? Eli sama kysymys heräs päässä kun Thoxiumilla.
Wöl, bongia polttava lohikäärme.

Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi » Sun 28 Sep 2008, 14:36

Wol wrote:Itse en oo tätä koskaan kokeillutkaan, (ONNEKSI, enkä tule kokeilemaankaan) mutta rupesi kiinnostamaan, että mistähän tuo päihdyttävyys johtuu? Eli sama kysymys heräs päässä kun Thoxiumilla.
No varmaan melko saman tyylinen juttu, kuin alkoholin vaikuttavuus, menee kaikkiin osiin ja reseptoreihin päässä ja kehossa mihin vain pystyy tarttumaan. Bensassa on vain paljon sellaisia hiilivetyjä jotka läpäisevät aivokuoren(vai mikä helvetti se nyt olikaan)hyvin, ja sitten tarttuvat siellä joka paikkaan. Samalla tavallahan viinakin toimii, tosin viinassa on vain sitä yhtä ja samaa vaikuttavaa liuotinta(ja joka kuitenkin pikkuisen vielä eroaa bensan sisältämistä hiilivedyistä kemiallisesti).

Wol
Psykonautti

Post by Wol » Sun 28 Sep 2008, 19:18

Eli samallailla käytännössä toimii ku alkoholi? Eli täyttä paskaa.

mauseri
LD50

Post by mauseri » Sun 28 Sep 2008, 19:54

joskus 15-16 vuotiaana taisin impata melkein vuoden. hyi vittu! butaania meni sillon myös. hyi vittu uudelleen! mulla jäi siitä moneksi vuodeksi semmonen juttu et "kuulin" kun pääni sisällä yksi tai useampi henkilö huutaa, sanoja en erottanut, enkä tiennyt kuka siellä huutaa. hui! se oli tosi ahdistavaa. onneksi se ei ollut viikottaista, ehkä n. kerran, korkeintaan kaks tuli kuukaudessa toi olo.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

Wol
Psykonautti

Post by Wol » Sun 28 Sep 2008, 20:11

Jooh, oon ylpee kun en tohon oo sortunu, vaik kiusaus on kova. Mut kyl oon sitä mieltä et myrkky on myrkkyy, lääke on lääket, mulle kelpaa nykyää vaa lääke... ja se lääke on ganja.

Basidio
Tuppisuu

Post by Basidio » Sun 28 Sep 2008, 20:25

Törmäsin tähän topikkiin ja muistin vasta nyt, että joskus pikkusena tuli impattua bensaa ehkä vähän liianki ahkeraan. Eipä sitä sillon tajunnu... EN SUOSITTELE :!:

Nexus
Psykonautti

Post by Nexus » Wed 01 Oct 2008, 16:37

Älkää vittu impatko bensaa ! Mun kaveri joutu suljetulle joksku vuodeks ku imppas bensaa, meni vitun sairaisiin psykooseihin ja alko selvin päin flipautella nii vitun pahasti ettei mitään järkee.. Nyt joutuu päivittäin vetää vitusti nappeja et pää pysyy ees jotenkin järjissään.. :s
You Live Just Once

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 02 Oct 2008, 00:33

Mää vedin varmaan puolen vuoden ajan bensaa ja butaania joka päivä... Nykyään senat menee sakaisin puheissa... Muutenkin alkaa nämä huuumeeet tekeen tehtävänsä pääkopassa... :D :D :D
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki » Sun 01 Feb 2009, 14:08

Eihän bensasta mitään hallusinaatioita näe? Kuulemma tulee vain pieni kännimäinen olo, itse en saanut sitäkään, kun joskus nuorempana ja tyhmempänä imppasin.

mauseri
LD50

Post by mauseri » Sun 01 Feb 2009, 15:11

NarkkiParkki wrote:Eihän bensasta mitään hallusinaatioita näe? Kuulemma tulee vain pieni kännimäinen olo, itse en saanut sitäkään, kun joskus nuorempana ja tyhmempänä imppasin.
kyllä muuten näkee. en oo mistään "järkevistä" huumeista nähnyt halluja, mut bensasta/butaanista niitä tuli..

NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki » Sun 01 Feb 2009, 15:29

Kivat sulle. Ite en saanu mitään irti bensan haistelusta.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 01 Feb 2009, 16:19

NarkkiParkki wrote:Kivat sulle. Ite en saanu mitään irti bensan haistelusta.
Imppaa, imppaa ja imppaa. Kyllä se lähtee...

Silti en suosittele... Kyllä tää aivot paskaksi vetää ja NOPEASTI...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

mauseri
LD50

Post by mauseri » Sun 01 Feb 2009, 16:29

Dexma wrote:

Silti en suosittele... Kyllä tää aivot paskaksi vetää ja NOPEASTI...
joo.. mulla lähti vähintään puolet aivosoluista ku imppasin vuoden.. loput onkin lähtenyt sen jälkeen.. paitsi kaks..

surly
Lepakko

Post by surly » Sun 01 Feb 2009, 17:13

Wol wrote:Itse en oo tätä koskaan kokeillutkaan, (ONNEKSI, enkä tule kokeilemaankaan) mutta rupesi kiinnostamaan, että mistähän tuo päihdyttävyys johtuu? Eli sama kysymys heräs päässä kun Thoxiumilla.
Ei ole mitään tutkimuksia tehty siihen miten bensat sun muut vaikuttaa psykoaktiivisesti. Eetteristä on jotain puhetta että se olisi GABA antagonisti kuten alkoholi, mutta noi ei-lääkekäyttöön tehdyt inhalantit on aika varjossa tieteen suhteen. Erowidin mukaan ei ole mitään tapaa saada niitä vaikutuksia ilman mukana tulevaa aivo ja muu elin vaurioita.
Times are tough, huh, bud?

NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki » Tue 03 Feb 2009, 16:45

Dexma wrote:
Silloin teininä sniffailinkin bensaa lähes 15min putkeen, mutta mitään en saanut irti.
Paskaa, mikä paskaa.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 03 Feb 2009, 19:20

NarkkiParkki wrote:
Dexma wrote:
Silloin teininä sniffailinkin bensaa lähes 15min putkeen, mutta mitään en saanut irti.
Paskaa, mikä paskaa.
Joo riippuu siitä bensasta ja tekniikasta (voi vittu mistä mää puhun IMPPAAMISESTA...) Mutta mopon bensaluukusta kun hengitteli niin 15 minuuttia riitti... Joskus vain piti impata yli puoli tuntia... Oma ensikokemus oli jollain ihme nesteellä jota vetelin 1,5 tuntia ja vasta sitten lähti...

kröhöm, ei vittu bensa on kovaa mutta PASKAA...
tRip wrote:

NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki » Wed 04 Feb 2009, 14:56

En kyllä nykyään ryhdy enää imppaamaan.

NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki » Sun 01 Mar 2009, 13:13

Yks kaveri kerto, että oli joskus impannut zippobensaa. Ekaksi oli kuulunut jotain ihmeellistä jumputusta, sitten olo tuli kevyeksi ja sitten aika hidastui. Kaveri oli sen jälkeen maannut sängyllä ja luullut ajavansa huipputehokkaalla urheiluautolla moottoritiellä. Hetken päästä hän kuitenkin havahtui tuosta tilasta ja palasi todellisuuteen.

Jonkinlaisen hallusinaation kai näki. Kukaan muu kokeillut? Ei varmana tee hyvää aivoille tuollainen.

Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale » Sun 01 Mar 2009, 18:15

Olin ryypännyt itteni aivan saatanan pahaan kuntoon parin viikon aikana, tuhlannut vitusti rahaa, pilannut ihmissuhteet ja sekoillut ajokortit pois. Alkoholi loppu klo 21 jälkeen ja eikun bensaa imppaamaan, aivot sano kloks poks toks, ei paljon mitään muistikuvia mutta asunto oli kuin toisen maailmansodan jälkimainingeista ja rystyset verillä jne. Olin jo niin työkyvyttömässä tilassa kun imppaamaan aloin, että ei varmaan kuolemakaan ollut kaukana. Ainoa asia oikeastaan mitä jäi mieleen oli kaiken sinisyys ja vitulliset pelkotilat.

Lyhyesti siis:

Suosittelen!!!!!!!!!!!!!! Vitun hyvää kamaa. :(
All things are equal, there are no special things.

NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki » Sun 01 Mar 2009, 23:08

Aivosolut ne siellä taisi poksahdella, kun aivot sanoivat kloks poks toks.

Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale » Mon 02 Mar 2009, 02:51

NarkkiParkki wrote:Aivosolut ne siellä taisi poksahdella, kun aivot sanoivat kloks poks toks.
No shit sherlock, mitä muutakaan siellä olis voinu tapahtua?
All things are equal, there are no special things.

NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki » Mon 02 Mar 2009, 08:12

Ei kyl oikein mitään muuta.

PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT » Thu 20 Oct 2011, 23:57

Joskus imppasin. Pistin muovipussiin bensaa (siinä litkussa oli myös öljyä) ja tilkan naftaa. Aloin sitte imppaamaan ja toistin sitä ehkä 3min. Sitten yhtäkkiä ns. herään todellisuuten. Tämä on fyysisesti sama kuin känni, mutta henkisesti vie "syvemälle". Nukuin, mutta oikeasti olin hereillä. Elin mielessäni, ja sitten yhtäkkiä heräsin todellisuuten. Imppaisin joka päivä, jos se ei olisi niin vaarallista.
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Tue 01 Nov 2011, 13:58

Yks mun frendi imppas junnuna niin paljon että se oppi vasta 20 vuotiaana kellosta tasat ja puolet. Eli ei osannu kattoo kellosta aikaa vieläkään.
Kun jos siltä kysy vaikka että monelta heräsit? Ni saatto sanoo että heräsin tossa kello kahen aikaan päivällä. Ja kello saatto olla vasta kakstoista sillon...
Muistelen kanssa että laskutaito sillä oli mitä sattuu vielä sillo 20 vuotiaana.
Mutta erittäin lahjakas ja taiteellinen kaveri on. Tekee niin psykedeelisiä veistoksia savesta että huh. Ja maalailee tauluja kanssa.

Itte en oo koskaan impannu vapaaehtosesti, enkä vetäny butaaniakaan. Enkä tuu ikinä imppaamaankaan.

Tuossa ku härvänny ja prätkää rassannu, nii välillä tajunnu että tallissa ei mitää tuuletusta kun jotai ihme litkuja käsittelee. Niinpä on alkanu joskus vähän sumenee päässä, sekä pää tullu kipeeks.

Jättäkää se bensa autoihin...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT » Wed 02 Nov 2011, 13:33

Kyl mää pahimissa tapauksissa tajuan, että imppaa bensaa, mutta toi butaani on kyl niin ja näin. Se on kyl liian vaarallista. Tokihan tuo bensakin on, mutta kyl oo kuullut et butaaniin on kuollut paljon enemmän.
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Wed 02 Nov 2011, 16:17

Testaisin mieluummin vaikka jenkemiä ,kuin menisin mitään liuottimia imppaamaan :mrgreen:

porter

Post by porter » Sun 15 Jan 2012, 21:31

putsibensa mitä dexmissä käytettii nii kolisi aika mukavasti.

LeeviON
Lepakko

Post by LeeviON » Thu 02 Feb 2012, 00:15

Jannuna tuo bensan sniffailu oli hieno juttu ja näin, onneksi ei sitä sillon tiedetty että sitä voi enemmänkin kuin yhden hönkäyksen verran vetää. Siitä tuli pikkuriikkisen kevyempi olo, mitä tietenkin mietittiin sillon että tosi vahva olo et varmaa samanlaista on olla siinä supervaarallisessa kannabiksessa.

En ole sen jälkeen sniffaillut. Tätä lukiessa jotenkin tekis mieli, ajattelen vaan että jos kerran kokeilee niin ei siitä nyt mitään tule, mutta ei kai sitä kannata.

Luulen että joillain jotka lukee nimenomaan aineiden vaarallisuutta ja haittoja niin alkaa tekemään mieli sitä juuri haittojen takia, koska ihan alitajuntakin tietää että joskus pitää kokeilla pahat ja huonotkin asiat. Tälleenhän tämä budinpolttokin minulla lähti, ja ihmettelin kun en jäänytkään koukkuun ekalla kerralla niin aloin tutkimaan ja tajusin että ei se olekaan se paholaisen huume. Asioiden kyseenalaistaminen on AINA tervettä. Jos asioita ei kyseenalaistettaisi, niin eläisimme vieläkin luolissa ja olisimme karvaisia mörriäisiä jotka muistuttavat järjenjuoksultaan enemmän A4-paperia kuin ihmistä.
zero wrote:mikset saatana menis työhaastatteluu? minä vedän lippuviinan ja kourallisen tennareita ja työkkärii. mikset sinä menisi EDES TYÖHAASTATTELUUN? ET SÄ SITÄ DUUNIA KUMMINKAA SAA!
Not even milk can stop me now!