Bensatripit

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
reiveni
Tuppisuu

Bensatripit

Post by reiveni » Wed 22 Nov 2006, 00:52

Joo no ite imppasin jotain vuoden. Aluks ne oli hauskoja, (bileitä, naamat vaihteli, irkkaaminen telepaattisesti, bensan haju vaihtui jne..) mut lopussa ne ei ollukkaan ihan hauskoja trippejä. Alko tulemaan vampyyrejä, demoneita, kuolleita ihmisiä ja tällaista. Olo oli näitten trippien jälkeen erittäin masentunut ja tuntu siltä kuin oisin itkeny viikon putkeen.

Vampyyrien jälkeen piti vetää kaveri pimeellä jokaisen lyhtypylvään alta että näin että kaveri ei oo vampyyri.

Demonit uhkasivat tappaa, koska yhdessä tripissä liityin valkoisten/hyvien puolelle vaikka olinkin luvannut mennä mustien/pahojen puolelle.

Ja kaikkee muuta "kuin kauhuleffoista". Ei paljoo oo sen jälkeen naurattanu.. Eli siis siirrytään vähä väkevämpiin ;D
o_O

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Wed 22 Nov 2006, 01:05

Et ole eka jonka näen kertovan, että aluksi on ollut hauskaa butaanin/bensan kanssa, mutta sitten alkanut tulemaan kuolemaa ym. Varmaan alitajunta alkaa huutamaan että hyvä mies lopeta jo.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.

reiveni
Tuppisuu

Post by reiveni » Wed 22 Nov 2006, 01:08

jesuiitta wrote:Et ole eka jonka näen kertovan, että aluksi on ollut hauskaa butaanin/bensan kanssa, mutta sitten alkanut tulemaan kuolemaa ym. Varmaan alitajunta alkaa huutamaan että hyvä mies lopeta jo.
jep, en varmaan muuten irti tuosta bensasta ois päässy, mutta onneks sit tällä tavalla. (:
o_O

korolli
Apteekki

Post by korolli » Wed 22 Nov 2006, 03:21

Todella sairasta touhua se bensan imppaaminen on. On tullut kokeiltua ja kadun sitä eniten mistään huumeiden käytöstä. Mutta on siitä kyllä aika häröjä kokemuksia lähteny irti. Ehkäpä vahvimmat tripit mitä olen saanut on tulleet bensasta tai sitten salviasta.

Tulikin mieleen että kaikki jotka olette impanneet bensaa kertokaapa kuulostaako Black Sabbath - Sweet Leaf alussa kuuluva yskäkohtaus tutulta. Kaikki jotka on kokeillu tunnistaa äänen, se on suoraan bensatripiltä.

Kaverilla tuli juuri tuollaisia trippejä missä oli hyvä ja paha maailma kun oli impannu. Trippi loppui aina siihen että kaveri tajuaa että voi vittu meitsi on nyt joutunu pahaan mailmaan ja en pääse täältä enää pois. Aivan sairaat kuulo ja olotila-paikka-aika harhat on tuttuja itsellekkin.

Yläasteella meininki oli välillä sellaista että lintsattiin koulusta ja mentiin kaverin taloon pelaamaan nhl:lää. Sitten jossain vaiheessa jompikumpi ehdotti että mennään "vetämään päivä käyntiin" :oops: :roll: ja tälläistä pitkin viikkoa.

Mut joo... :roll: yläasteella tuli välillä impattua ihan liian paljon... En kyllä ikinä ois harrastanu sitä hommaa jos olisin saanut samalla tavoin, yhtä helposti esim. kannabista kuin nyt, ainakin näin luulen, mutta eipä tuota voi varmaksi todistaa.

Oon joku yö nähny unta missä imppasin lapsuudenkavereiden kanssa butaania (en oo nähny pitkään aikaan, enkä oo ikinä impannu butaania) Pärähti kyllä ihan kunnolla. Eräs lapsuudenkavereistani poltti jointtia koko session ajan ja olin ihan mehuissani kun oli niin kivaa :P

Edit. Unohdin mainita vahvasta deja vu - fiiliksestä mikä oli suht yleinen vaikutus bensoissa. Sillä hetkellä kun sitä koin olin aivan 100% varma että olen nähnyt tämän joskus unessa ja kaikki mitä ympärillä olevat puhuivat ja tekivät oli kuin käsikirjotettua... huhhuh

skirtfeber
Moderator

Re: Bensatripit

Post by skirtfeber » Thu 23 Nov 2006, 14:00

reiveni wrote:Eli siis siirrytään vähä väkevämpiin ;D
"väkevämpiin" ? kun butaani/bensa siis? ;P

Ainakaa vaarallisempii suurin osa päihteistä ei oo.
Ei noil kyl kannata leikkii.

reiveni
Tuppisuu

Post by reiveni » Thu 23 Nov 2006, 17:14

korolli wrote:Kaverilla tuli juuri tuollaisia trippejä missä oli hyvä ja paha maailma kun oli impannu. Trippi loppui aina siihen että kaveri tajuaa että voi vittu meitsi on nyt joutunu pahaan mailmaan ja en pääse täältä enää pois. Aivan sairaat kuulo ja olotila-paikka-aika harhat on tuttuja itsellekkin.
Samaa alko tapahtumaan mullaki, sydän hakkas tuhatta ja sataa ja ei tienny että pääseekö sieltä enää pois.
korolli wrote:Edit. Unohdin mainita vahvasta deja vu - fiiliksestä mikä oli suht yleinen vaikutus bensoissa. Sillä hetkellä kun sitä koin olin aivan 100% varma että olen nähnyt tämän joskus unessa ja kaikki mitä ympärillä olevat puhuivat ja tekivät oli kuin käsikirjotettua... huhhuh
Jep, tuo tapahtu mullaki melkein joka kerta.

2kk ilman bensiinii, mutta sitten taas eilen päätinkin kokeilla ja siinähän tuo meni. Tällä kertaa täysin valaistuun varastoon.
Aluks alko varaston ovet puhumaan, se oli ihan hauskaa. Sit tuli kummituksia varastosta, jotka oli onneks ihan hauskoja, eivät pahoja. Juteltiin siinä muutama tovi ja hauskaa oli.
Kaiken hauskan jälkeen huomasin että demonit alkaa taas tekemään mulle jtn. Sormesta rupes olevinaan itestään tulemaan verta, jota ei tietenkään oikeasti edes tullut.
Sitten varastossa oli työntekijöitä, jotka soitti ambulanssin sen miun sormen takia. Sen jälkeen tuli ambulanssi paikalle ja sanoin niille "ei tähän nyt mitn tarvii" ja ambulanssi hävis pois.
Sen jälkeen demoni heitti miun lippiksen varaston seinälle, heitti kirveen lippiksestä läpi.. Sanoin jtn et "oho, aika vitun tarkka" ni sen jälkeen demoni ampui puhallusputkella nastan vielä lippiksen nuppiin kiinni ja sano "siinä sulle tarkka, nyt on meidän asiat sovittu". Olin kyllä aika helpottunu.

Tämä trippi oli kyllä yks sekavimmista. 5 litraa bensaa ja muistan koko illasta n. 10-15%. Esim. Kotiin menosta en muista mitään. Ensimmäinen muistikuva on se ku heräsin aamulla vaatteet päällä sängystä.
Kysyin kaverilta että monelta lähdin sen luota, se sanoi että puol 10. Sit kysyin iskältä et monelta olin kotona, se vastas et puol 11. (ja matka kaverilta meille on 200metriä, että on saattanu muutama ohikulkija pahasti minuu kattoo..)

---

Tuli tässä mieleen että en ollut edes kuullut sanaa "ektoplasma" vasta kuin tripissä. Mutta sitten tv:ssä parin vkon päästä kuulin sanan ektoplasma, joka liittyy kummituksiin.

Välillä sitä oikeasti rupeaa ajattelemaan että onko tämä oikeasti totta vai pelkkää mielikuvitusta. (kerran olimme kaverin kanssa metsässä, kesken tripin; puuhun oli ilmestynyt katiska jossa oli muikkurasia sisällä. Kävimme katsomassa seuraavana päivänä samaista paikkaa ja katiska oli vieläkin siellä, muikkurasian kera.)

WEIRD.

EDIT: Sitten aina ku katoin kaverin silmiä, pupillit oli ihan saatanan isot ja sen takia alkoi mielikuvitus laukkaamaan, koska ku ne pupillit oli niin isot, kaveri näytti ihan pirulta. Ja aina kun katsoin kaveria, huomasin kuinka hän tuijotti tyhjyyteen, ei huomannut ympäröivää maailmaa.
o_O

The Real Blunt
Karvakuono

Post by The Real Blunt » Thu 23 Nov 2006, 21:52

Älä hyvä ihminen hengittele enää noita liuottimia. Teet pysyvää vahinkoa aivoillesi ja sitä kautta mielenterveydellesi. Se ei vaan voi olla kaiken sen kärsimyksen arvosta mitä tulet kokemaan! Se on vaan lopetettava nyt, aiheutat suurta surua läheisillesi jos satut esim. kuolemaan tuon puuhailun vuoksi.

figaro
Karvakuono

Post by figaro » Fri 24 Nov 2006, 21:15

Tähän väliin kuuluisi kai perushuomautus siitä, miten imppaajat päätyvät lopulta juomaan sitä Marinolia, Sinolia ja Lasolia ojanpohjalla :P

Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens » Sun 26 Nov 2006, 14:01

Enteellinen osoite tällä threadilla. viewtopic.php?t=666
AD_HD @ synirc

reiveni
Tuppisuu

Post by reiveni » Mon 27 Nov 2006, 05:47

nyt jää kaikki aineet pois. kaikki aineet pois miun kaverin kunniaks/muistoks. Kaveri jonka kanssa imppailin ja olin muutenki paras kaveri, ni sille kävi nyt näin.

Uutis-linkki

ei oo elämä reiluu SAATANA!

Kaitsu 30.10.1990 - 25.11.2006 <3 oot aina miun sydämmessä <3

Olit vasta 16 vuotta, ei ois ollu siun aikas lähtee <33<33
En ees kerenny sanomaan siulle et "välitän siusta".
Meillä oli kaikkee kivaa suunniteltu jo valmiiks.. en voi uskoo tätä :(
Toivottavasti kuolemasi oli kivuton etkä joutunut kärsimään <3
Kaikilla meillä, siun kavereillas, sukulaisilla, on kauhee ikävä sinuu.....
o_O

zero
Kameleontti

Post by zero » Mon 27 Nov 2006, 19:15

reiveni wrote:nyt jää kaikki aineet pois. kaikki aineet pois miun kaverin kunniaks/muistoks. Kaveri jonka kanssa imppailin ja olin muutenki paras kaveri, ni sille kävi nyt näin.

Uutis-linkki

ei oo elämä reiluu SAATANA!

Kaitsu 30.10.1990 - 25.11.2006 <3 oot aina miun sydämmessä <3

Olit vasta 16 vuotta, ei ois ollu siun aikas lähtee <33<33
En ees kerenny sanomaan siulle et "välitän siusta".
Meillä oli kaikkee kivaa suunniteltu jo valmiiks.. en voi uskoo tätä :(
Toivottavasti kuolemasi oli kivuton etkä joutunut kärsimään <3
Kaikilla meillä, siun kavereillas, sukulaisilla, on kauhee ikävä sinuu.....
rauha hänelle.

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Sat 19 May 2007, 21:24

Miten bensaa kuuluu impata?
Mä oon yrittänyt monta kertaa, mutta ainakun se alkaa vaikuttaa kunnolla, tuntuu että pyörtyy tai kuolee eikä uskalla ottaa enempää ja sitten vaikutus lakkaa. :(
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.

Maor
Kameleontti

Post by Maor » Sun 20 May 2007, 00:19

Jussi wrote:Miten bensaa kuuluu impata?
Mä oon yrittänyt monta kertaa, mutta ainakun se alkaa vaikuttaa kunnolla, tuntuu että pyörtyy tai kuolee eikä uskalla ottaa enempää ja sitten vaikutus lakkaa. :(
HYI hitto lopettakaa nyt hyvät ihmiset tuommoinen typeryys!!!!!!!
-:- We're All Mad Here -:-

Havoc
Lepakko

Post by Havoc » Sun 20 May 2007, 02:53

Vitun idioottimaista impata yleinsä yhtään mitään.

Kalastaja

Post by Kalastaja » Sun 20 May 2007, 02:55

Mä imppaan feromoneja oikein paljon. Välillä monta miljoona kerralla, aia aiai.

--Niin joo, bensa ei ole kiva douppi. Älä käytä bensaa edes kroonisen douppipuutoksen hoitoon. Bensa ei ole ratkaisu! Elämä on parasta bensaa.

jakoavain

Post by jakoavain » Sun 20 May 2007, 03:00

Kalastaja wrote:Mä imppaan feromoneja oikein paljon. Välillä monta miljoona kerralla, aia aiai.

--Niin joo, bensa ei ole kiva douppi. Älä käytä bensaa edes kroonisen douppipuutoksen hoitoon. Bensa ei ole ratkaisu! Elämä on parasta bensaa.
Oot tainnu ite taas maistella hieman bensaa ;)

Bensanimppaus, onko tyhmempää kuultu.

Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna » Sun 20 May 2007, 03:31

jakoavain wrote:
Kalastaja wrote:Mä imppaan feromoneja oikein paljon. Välillä monta miljoona kerralla, aia aiai.

Oot tainnu ite taas maistella hieman bensaa ;)

Bensanimppaus, onko tyhmempää kuultu.
No liiman haistelu. Ei siitä vitun erikeepperistä tule edes pää kipeäksi!

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Sun 20 May 2007, 09:53

Maor wrote:
Hehheh. :D Kyllä mä meinasin lopettaa ku ei siitä saa mitään irti.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.

Maor
Kameleontti

Post by Maor » Sun 20 May 2007, 13:26

Jussi wrote:
Maor wrote:
Hehheh. :D Kyllä mä meinasin lopettaa ku ei siitä saa mitään irti.
En ymmärrä mikä tässä edes naurattaa?
-:- We're All Mad Here -:-

D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S » Thu 31 May 2007, 13:47

Mä näin kerran unta et imppasin butaania, en siiso ikeasti ole ikinä näin tehnyt, mutta se kokemus oli järisyttävä. imasin hajut butaanista, ja tipahdin, seinät muutuivat värimössöksi ja pyörivät. Olin ihan et woot mitä tavaraa. Sit heräsin :( Ja teki mieli butaania :lol:
"Taste

Awttu
Lepakko

Post by Awttu » Mon 24 Sep 2007, 13:01

joo kyllä tästä olot saa, pari kertaa olen kokeillut ja saa riittää. :lol:
yrtit pitävät minusta.

dimitri
Lepakko

Post by dimitri » Thu 27 Sep 2007, 01:53

Miten hemmetissä bensasta jotain irti saa, itselle ei tullut mitään, vaikka pieneen autotalliini oli jäänyt bensakanisteri auki ja koko talli oli bensahuuruissa. No aikani siinä vielä olin kun spraylla maalailin, tupakalle kun menin, niin savu muodosti kakodemonin (doom-sarjat) ja tuli päin minua, siihen ne visuaalit sitten jäivät. Muuta ei tullut kuin pää niin helvetin kipeäksi ja olo väsyneeksi.

sekosaku
Tuppisuu

Post by sekosaku » Thu 27 Dec 2007, 18:49

mulle ei tullut mitää näköharhoja bensasta vain alkoi pyörryttämään ihan vitusti ja kuulin outoja ääniä

manson
Karvakuono

Post by manson » Sun 17 Feb 2008, 00:37

onko kellään muulla koskaan ruvennut päässä rätisemään ja poksahtelemaan niin että sen tuntee ja kuulee kun on tarpeeksi kauan yhtä menoon impannut... itelläni tapahtui näin lähes joka kerta silloin kun itse oli tapana kitkuissa bensaa imuttaa
jes jes ;P

Thoxium

Post by Thoxium » Sun 17 Feb 2008, 13:01

manson wrote:onko kellään muulla koskaan ruvennut päässä rätisemään ja poksahtelemaan niin että sen tuntee ja kuulee kun on tarpeeksi kauan yhtä menoon impannut... itelläni tapahtui näin lähes joka kerta silloin kun itse oli tapana kitkuissa bensaa imuttaa
Aivosolut ne siellä poksahtelee, riksrakspoks ;)

korolli
Apteekki

Post by korolli » Sun 17 Feb 2008, 18:19

Älkää ihmiset impatko. Ei tee hyvää päälle.

tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle » Sun 17 Feb 2008, 22:34

Kaverit ovat alkaneet tuota apteekista saatavaa puhistettua bensaa imppailemaan, en ole koskaan nähnyt kenenkään nauravan niin paljon ja niin tyhmälle jutulle, mutta minkäs teet :D

Thoxium

Post by Thoxium » Mon 18 Feb 2008, 01:08

Altair wrote:Kaverit ovat alkaneet tuota apteekista saatavaa puhistettua bensaa imppailemaan, en ole koskaan nähnyt kenenkään nauravan niin paljon ja niin tyhmälle jutulle, mutta minkäs teet :D
No se sentään ei sisällä raskasmetalleja.

Narsissi
Psykonautti

Re:

Post by Narsissi » Thu 28 Feb 2008, 00:51

korolli wrote:
Tulikin mieleen että kaikki jotka olette impanneet bensaa kertokaapa kuulostaako Black Sabbath - Sweet Leaf alussa kuuluva yskäkohtaus tutulta. Kaikki jotka on kokeillu tunnistaa äänen, se on suoraan bensatripiltä.
Hyi SAAKELI :D:DDD:D: tuli ihan kylmät väreet tosta :D kuin suoraan butaani/bensiini tripiltä siinä vaiheessa kun heräät täydestä pimeydestä... hui juma et kyllä nous karvat pystyyn :D :lol:
Life is too short, don't stress everyday
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can

Narsissi
Psykonautti

Re:

Post by Narsissi » Thu 28 Feb 2008, 00:58

korolli wrote: Edit. Unohdin mainita vahvasta deja vu - fiiliksestä mikä oli suht yleinen vaikutus bensoissa. Sillä hetkellä kun sitä koin olin aivan 100% varma että olen nähnyt tämän joskus unessa ja kaikki mitä ympärillä olevat puhuivat ja tekivät oli kuin käsikirjotettua... huhhuh
Juu AIVAN SAMA JUTTU mullakin! kaikki tuntuu että tää on koettu ennenkin. joku tekee jotain ku oot oloissas ni saatat sanoo sille että ''miks sää aina teet noin ku oon oloissa''.

ps. Butaanista ja bensasta tulee mielestäni lähes samanlainen olo.. butaani ei vain tunnu niin sairaalta, jotenki raikkaammalta... :D oon kyllä rappiolla kun molempia olen koittanut :(
Life is too short, don't stress everyday
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can