Mun on nyt pakko kirjottaa tämä tänne, koska olen nähnyt nyt 2 kertaa vastaavanlaisen, ja mietin että mikä sen aiheuttaa.
1. Keissi
Eli joskus kämppikseni kanssa hyysäiltiin kotosalla, kaveri soittaa että voiko tulla käymään on hieman 25i övereissä, hän saapuu paikalle ja käy laatalla pari kertaa, mutta parin tunnin kuluttua jäbä rupee yhtäkkiä hokemaan jotain 10 eri sanaa, eikä kuuntele edes mitään. Sitä oli kyl todella kivuliasta kattoo, vaikka kuinka huusimme kämppikseni kanssa, hän ei kuullut.
Seuraavana päivänä; fine, ei muista koko illasta mitään, hymy huules kikatellen.
2 keissi
Tää oli jo oikeasti niin PAHA, et mun ja kaverin oli pakko lähteä kämpästä pois.
Ilta alkaa todella hienosti, ostin 2 ystävälle 2 microdottia lsdtä ja jäin sitten vahtimaan heitä.
Juodaan siinä sitten kaljaa, poltellaan hatsia huolettomasti ja trippailiat vähän kikatteleekin.
Sitten ystäväni James(for the storys sake), heittää palavan röökin vaatekasaan ja huutaa että ei kiinnosta, tässä vaiheessa huomasin et okei nyt palaa punainen lanka. Sitten jäbä lähtee kävelemään kämpässä kädet selällä samaa vitun reittiä, jonkun 3 tunnin ajan, toistaen samoja asioita, mutta välillä jopa täysiä huutaen, hakaten jopa seinää "olen jumala" "löysin kuolemattomuuden" "kultainen keskitie". Käskin toista kaveria pistämään korville kuulokkeet ja antamaan mun händlätä tän.
En kuitenkaan pystynyt siihen koska olin tuhannen humalassa ja paukuissa, ja kuulin kun auton ovi sulkeutui (insert kyttäkuumotus here). Sitten otin kuulokkeet frendin korvilta ja sanoin et nyt lähetään vittuun täältä.
Ja siis kumpikaan ei kuunnellut SANAAKAAN, samat sanat toistossa monta tuntia, sama reitti toistossa, tiettyjen sanojen kohdalla huutoa.
Omakaan psyyke ei meinannut helvetti kestää sitä, rupesin jo kelaamaan siinä savuissani et mikä vittu ton on riivannut.

Olis kuitenkin todella jännä tietää mistä tällänen juontuu, ja millä sen saa kenties lopetettua? Ja onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
Ps. Pyydän anteeksi paskaa kieliopia sillä kirjotan puhelimella tämän keissi 2 seuraavana päivänä.