Mitähän mulle myytiin pirinä?

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
^Gangsteri^
Lepakko

Mitähän mulle myytiin pirinä?

Post by ^Gangsteri^ » Mon 07 Apr 2014, 04:01

Sellasta valkosta jauhoa, hieman pinkin väristä. Haisi aluksi ametamiinille, mut kun sitä kiskoin IV:nä ja
tarkastelin pussukkaa, se haisee jollekkin muulle kemikaalille. Joku tutkari ilmeisesti mitä en ole ennen vetänyt.
Nimittäin tästä alkaa stimuoireet joka tööttien jälkeen, mutta sit ne laskee sellaseksi pehmeäksi kuosiksi.
Sellanen heiluttava, stimulanttimainen, noin 6 tuntia ekasta annoksesta jo aika VAHVOJA näkyjä, varjoja, värejä.
Voi vittu oikeasti alkaa pelottaan ku otin kolmannet vedot (en ole valvonu ollenkaan) äsken näin jonku varjotyypin tuossa viereisessä eteisessä ja nämä hallut lisääntyy koko ajan. Sellasia sienimäisiä varjoja jotka muuntuu ja värit näyttää kaikki erilaiselta. Pupillit ei ole yhtään laajentuneet.

Oli vielä hyvä kaveri joka mulle tätä "puhtaana pirinä" kauppas, ja sano ostamisen aikana et joo tiedäthän sä miten
erillä lailla PUHDAS PIRI toimii, sanoin että joo. Tämä ei ole TODELLAKAAN amfetamiinia eikä metamfetamiinia!
Olivat kuulemma valvoneet tällä jo 8 yötä! Olin vaan että: " Joo kyllä te siltä näytättekin :) hehh..."
Jotain se mun frendi mainitsi jossain välissä jotain sekavuudesta ja halluista, mutta itsellä toisista tööteistä alko
pukkaamaan jo varjoja. Ei hitto, mitähän oon nyt IV:nä tuupannu itteeni?

Hei oikeasti, olis mukava saada nopeasti tietoon, eli jos jotain tuttuja viitteitä johonkin aineeseen löydätte tai jtn...
Essoa se ei ole mulle jauheena myyny, koska mulla on ssri, ni se on aina blokannu täysin ainakin MDMA:n.

Nyt alkaa hallut neljänsien tosi tosi tosi pienten tööttien jälkeen voimistua, melkein kuion olis tripillä, tai
vähän samanlaisia kun olet valvonut oikealla pirillä esim 5 vuorokautta isoilla annoksilla. Sellasia varjoja ja
yhdessä vaiheessa kun tulin tuosta viereisestä keittiöstä tähän koneelle niin aloin puhumaan niinku täällä olis
muitakin.. THis is a bit scary! Oonhan minä halluihin tottunu, mut etten mitään öövereitä vedä tietämättäni
jotain kemikaalia mistä en tiedä hevon vittua!

Tää jauhe on ihan selvästi jotain koktailia, ja jotain helvetin beta-ketonia, ei ole edes pirikikkeliä, eikä pupillit
ole laajentuneet juuri ollenkaan, ehkä hitusen, mutta mulla bupre supistaa niin ...

Joo, eli apua nöyrästi kysyen: Gangsteri.
--------------------------------------------

EDIT: Nyt kun zekkasin itteäni peilistä, mun iho on menny vitun huonoksi ja punottaa.
Yleensä hoidan kasvojani jollain rasvoilla yms. Siis en jatkuvasti hinkkaa naamaa kuitenkaan.
Mun kädetki kävi välillä sinisenä tai siis "sinertävänä" ja pelästyin että mitä HELVETTIÄ ON TAPAHTUMASSA!

nOHH... Kävin äsken kattoon naamaani, melkosen normaalilta näytti.
Sit nää kädet ei todellakaan sinerrä ku on normin väriset ja kunnossa.
Tollasiaki sattunu ynnä muita outoiluja tän kaman kanssa. Värien sävyt muuntuu välillä ja sit pikku
varjot jotka kiemurtelee ja katoaa... No nyt alkaa varttia vaille kaheksan ja olo PALJON normaalimpi.
Pakko saada selville mitä tuo oli. Plus mun elimistö on alkanu kaikin tavoin estää piikittämistä tätä kamaa.
Joku isompiki suoni saattaa olla hollilla niin ei, EI OTA sisään. :foil:

EDIT2: No ei helvetti! Kyllä nuo ihonvärimuutokset onki todellisia. Välillä palautuu normaaliksi.
Äsken kävikäsissä, kesti jonku 5 minuuttia ehkä vähän vähemmän, kädet näytti sairaan vanhuksen
käsiltä. Tää aine tuottaa näköjään, en tiiä. Mitähän paskaa tää on, perkele. Tietenki jotain myrkyllisiä
metaboliitteja jyllää ja romuttaa mun kehoa. VITUN HIENOA.

Plugasin nuo melkein viimiset vedot. Pussukkaan jätin lipastoon jos joskus sitten.
Ei siis oikeesti en olis uskonu että tuo toimis ruiskutettuna perseeseen. :mrgreen:
Kun kädet ei ottanu mikään kohta vastaan ja en halua nyt tähän mitään tulehuksiakaan, niin päätin kokeilla.
Melkein samantien alko nousut. Taas muuten alko tulemaan niitä värinöitä ja varjoja jotka liikkuu.
Noh, se tästä shaissesta. Olipa hörhöilyt...

Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.

^Gangsteri^
Lepakko

Re: Mitähän mulle myytiin pirinä?

Post by ^Gangsteri^ » Mon 07 Apr 2014, 10:59

Heh, joo, olin ottanu yli 6000mg gabapentiinia, kaljaa, etizolaameja, ja sitä piriä.
Mut tuo ei vieläkään selitä sitä että näin niitä halluja joka vetojen jälkeen enemmän.
Oon ennenkin ottanu gabapentiinia pirin kans, eikä KOSKAAN ole ollu tollasia tiloja.
Kommunikoin esim. astioidenkin kans tiskatessani, siis tuntu että tavaroillakin on tietoisuus. :shock:
Välillä luulin että mulla on kavereita täällä yms. vaikka oon ollu koko ajan himassa yksin.
Last edited by ^Gangsteri^ on Mon 07 Apr 2014, 20:43, edited 1 time in total.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 07 Apr 2014, 13:04

^Gangsteri^ wrote: Olit hakenut 100kpl 600mg Neurontineja.
.
Nää varmasti vaikuttaa.

Nyt aloitat vain homman sillä, että selvität pääs niin sit kattoo uudestaan tilannetta :)
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Mon 07 Apr 2014, 13:43

Olet oikeessa. Jätin loput kamasta (vetojen verran) tuonne lukolliseen jemmaan.
On ollu aika outoja kokemuksia tänään, niinku esineet olis tavallaan kommunikoinu mun kans
(esim. haarukat ja lusikat ja vesihana) kun tiskasin. Ja sellasia tuntemuksia, että mun kämpässä
olis välillä kavereita ja sit havahdun että mitä vittua oon yksin ollu koko ajan. Joo nyt selvitän pääni.
Onneks on paljon lisäravinteita ja vitamiineja kaapissa, sekä ruokaa.

Palataan.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Thu 10 Apr 2014, 02:39

A-PVP?

Siitä ainakin pari mun frendiä meni aika vitun vieterille jo parin vedon jälkeen.
Vai toimiiko?

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Mon 21 Apr 2014, 07:08

Joo, sitä se oli. Sain selville.
Vitun kusipäät kun kirkkain silmin hyväki tuttava valehteli ja tiesi et oli pirissä tutkaria mukana.

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Mon 21 Apr 2014, 07:28

Vitun riskii myydä tutkareita pirinä... Jos viime kesänä ois heittäny pevekkiä pirinä hihaan ni kuolema ois tullu. Huhhu
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

frapathea

Post by frapathea » Mon 21 Apr 2014, 09:54

LeFairylette wrote:Vitun riskii myydä tutkareita pirinä... Jos viime kesänä ois heittäny pevekkiä pirinä hihaan ni kuolema ois tullu.
Vitun riskiä heittää suorilta täysiä doseja hihaan myöskään. Muistakaa lapsukaiset aina uuden epävarman erän kanssa lähteä ensin testaamaan vahvuutta pienissä erissä mikäli suinkaan mahdollista ja nostaa annosta sitten kun vahvuudesta (ja itse aineesta) alkaa olla kuvaa.

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Mon 21 Apr 2014, 16:12

Joo, mutta minun tapauksessani ostin "hyvänlaatuista" katuvauhtia.
Siis sanoivat vaan et nyt on vähän parempaa piriä. Alfa-PVP:n kans en ole leikkinyt,
enkä olis halunnutkaan. Tiedustelin ihmisiltä niin jotku eivät idiootit edes osanneet tutkarin
nimeä mitä oli seassa, mut joku ulkopuolinen sit sano et a-pvp:tä.

Ostan muutenkin stimulanttini suoraan ulkomailta, ja tämä vahvisti sen etten koske enää
ollenkaan näihin katusekotuksiin, joku kuolee kohta varmasti tollasiin ... surullista mutta hyvin
mahdollista. Saatanan palikat!

nikolaikopeloi
Karvakuono

Post by nikolaikopeloi » Thu 26 Jan 2017, 12:02

^Gangsteri^ wrote:Sellasta valkosta jauhoa, hieman pinkin väristä. Haisi aluksi ametamiinille, mut kun sitä kiskoin IV:nä ja
tarkastelin pussukkaa, se haisee jollekkin muulle kemikaalille. Joku tutkari ilmeisesti mitä en ole ennen vetänyt.
Nimittäin tästä alkaa stimuoireet joka tööttien jälkeen, mutta sit ne laskee sellaseksi pehmeäksi kuosiksi.
Sellanen heiluttava, stimulanttimainen, noin 6 tuntia ekasta annoksesta jo aika VAHVOJA näkyjä, varjoja, värejä.
Voi vittu oikeasti alkaa pelottaan ku otin kolmannet vedot (en ole valvonu ollenkaan) äsken näin jonku varjotyypin tuossa viereisessä eteisessä ja nämä hallut lisääntyy koko ajan. Sellasia sienimäisiä varjoja jotka muuntuu ja värit näyttää kaikki erilaiselta. Pupillit ei ole yhtään laajentuneet.

Oli vielä hyvä kaveri joka mulle tätä "puhtaana pirinä" kauppas, ja sano ostamisen aikana et joo tiedäthän sä miten
erillä lailla PUHDAS PIRI toimii, sanoin että joo. Tämä ei ole TODELLAKAAN amfetamiinia eikä metamfetamiinia!
Olivat kuulemma valvoneet tällä jo 8 yötä! Olin vaan että: " Joo kyllä te siltä näytättekin :) hehh..."
Jotain se mun frendi mainitsi jossain välissä jotain sekavuudesta ja halluista, mutta itsellä toisista tööteistä alko
pukkaamaan jo varjoja. Ei hitto, mitähän oon nyt IV:nä tuupannu itteeni?

Hei oikeasti, olis mukava saada nopeasti tietoon, eli jos jotain tuttuja viitteitä johonkin aineeseen löydätte tai jtn...
Essoa se ei ole mulle jauheena myyny, koska mulla on ssri, ni se on aina blokannu täysin ainakin MDMA:n.

Nyt alkaa hallut neljänsien tosi tosi tosi pienten tööttien jälkeen voimistua, melkein kuion olis tripillä, tai
vähän samanlaisia kun olet valvonut oikealla pirillä esim 5 vuorokautta isoilla annoksilla. Sellasia varjoja ja
yhdessä vaiheessa kun tulin tuosta viereisestä keittiöstä tähän koneelle niin aloin puhumaan niinku täällä olis
muitakin.. THis is a bit scary! Oonhan minä halluihin tottunu, mut etten mitään öövereitä vedä tietämättäni
jotain kemikaalia mistä en tiedä hevon vittua!

Tää jauhe on ihan selvästi jotain koktailia, ja jotain helvetin beta-ketonia, ei ole edes pirikikkeliä, eikä pupillit
ole laajentuneet juuri ollenkaan, ehkä hitusen, mutta mulla bupre supistaa niin ...

EDIT: Nyt kun zekkasin itteäni peilistä, mun iho on menny vitun huonoksi ja punottaa.
Yleensä hoidan kasvojani jollain rasvoilla yms. Siis en jatkuvasti hinkkaa naamaa kuitenkaan.
Mun kädetki kävi välillä sinisenä tai siis "sinertävänä" ja pelästyin että mitä HELVETTIÄ ON TAPAHTUMASSA!

nOHH... Kävin äsken kattoon naamaani, melkosen normaalilta näytti.
Sit nää kädet ei todellakaan sinerrä ku on normin väriset ja kunnossa.
Tollasiaki sattunu ynnä muita outoiluja tän kaman kanssa. Värien sävyt muuntuu välillä ja sit pikku
varjot jotka kiemurtelee ja katoaa... No nyt alkaa varttia vaille kaheksan ja olo PALJON normaalimpi.
Pakko saada selville mitä tuo oli. Plus mun elimistö on alkanu kaikin tavoin estää piikittämistä tätä kamaa.
Joku isompiki suoni saattaa olla hollilla niin ei, EI OTA sisään. :foil:

EDIT2: No ei helvetti! Kyllä nuo ihonvärimuutokset onki todellisia. Välillä palautuu normaaliksi.
Äsken kävikäsissä, kesti jonku 5 minuuttia ehkä vähän vähemmän, kädet näytti sairaan vanhuksen
käsiltä. Tää aine tuottaa näköjään, en tiiä. Mitähän paskaa tää on, perkele. Tietenki jotain myrkyllisiä
metaboliitteja jyllää ja romuttaa mun kehoa. VITUN HIENOA.

Plugasin nuo melkein viimiset vedot. Pussukkaan jätin lipastoon jos joskus sitten.
Ei siis oikeesti en olis uskonu että tuo toimis ruiskutettuna perseeseen. :mrgreen:
Kun kädet ei ottanu mikään kohta vastaan ja en halua nyt tähän mitään tulehuksiakaan, niin päätin kokeilla.
Melkein samantien alko nousut. Taas muuten alko tulemaan niitä värinöitä ja varjoja jotka liikkuu.
Noh, se tästä shaissesta. Olipa hörhöilyt...

ALFA PVP! Ihan selvä homma... Sitä myydään nykyään puhtaana kirkkaana kivenä. aloittelijan annos 0,01! vitun vaarallista myydä tota pirinä. puhdas a pvp myydään 0,1 gemmin satseina! itsellä tolet niin järkyttävät, että kiskoin tota kivee pari päivää sitten 0,05 satseina. toimii ihan kiitettävästi, mutta en kyllä lähtis tota laittamaan piripyssiin, koska 0,03 voi viedä tottumattomalta hengen! oli pakko heittää tähäm vastaus... olkaa tarkkaba miitä ostatte, MDPV ei ole läheskään yhtä tarkkaa annostella! voi vitalis. meinaan jos kaveri vielä myoï ton sulle.
AURINKO PAISTAA RISUKASAAN, MUTTA OLENKIN SYNTYNYT PASKAKASAAN!