tarkastelin pussukkaa, se haisee jollekkin muulle kemikaalille. Joku tutkari ilmeisesti mitä en ole ennen vetänyt.
Nimittäin tästä alkaa stimuoireet joka tööttien jälkeen, mutta sit ne laskee sellaseksi pehmeäksi kuosiksi.
Sellanen heiluttava, stimulanttimainen, noin 6 tuntia ekasta annoksesta jo aika VAHVOJA näkyjä, varjoja, värejä.
Voi vittu oikeasti alkaa pelottaan ku otin kolmannet vedot (en ole valvonu ollenkaan) äsken näin jonku varjotyypin tuossa viereisessä eteisessä ja nämä hallut lisääntyy koko ajan. Sellasia sienimäisiä varjoja jotka muuntuu ja värit näyttää kaikki erilaiselta. Pupillit ei ole yhtään laajentuneet.
Oli vielä hyvä kaveri joka mulle tätä "puhtaana pirinä" kauppas, ja sano ostamisen aikana et joo tiedäthän sä miten
erillä lailla PUHDAS PIRI toimii, sanoin että joo. Tämä ei ole TODELLAKAAN amfetamiinia eikä metamfetamiinia!
Olivat kuulemma valvoneet tällä jo 8 yötä! Olin vaan että: " Joo kyllä te siltä näytättekin

Jotain se mun frendi mainitsi jossain välissä jotain sekavuudesta ja halluista, mutta itsellä toisista tööteistä alko
pukkaamaan jo varjoja. Ei hitto, mitähän oon nyt IV:nä tuupannu itteeni?
Hei oikeasti, olis mukava saada nopeasti tietoon, eli jos jotain tuttuja viitteitä johonkin aineeseen löydätte tai jtn...
Essoa se ei ole mulle jauheena myyny, koska mulla on ssri, ni se on aina blokannu täysin ainakin MDMA:n.
Nyt alkaa hallut neljänsien tosi tosi tosi pienten tööttien jälkeen voimistua, melkein kuion olis tripillä, tai
vähän samanlaisia kun olet valvonut oikealla pirillä esim 5 vuorokautta isoilla annoksilla. Sellasia varjoja ja
yhdessä vaiheessa kun tulin tuosta viereisestä keittiöstä tähän koneelle niin aloin puhumaan niinku täällä olis
muitakin.. THis is a bit scary! Oonhan minä halluihin tottunu, mut etten mitään öövereitä vedä tietämättäni
jotain kemikaalia mistä en tiedä hevon vittua!
Tää jauhe on ihan selvästi jotain koktailia, ja jotain helvetin beta-ketonia, ei ole edes pirikikkeliä, eikä pupillit
ole laajentuneet juuri ollenkaan, ehkä hitusen, mutta mulla bupre supistaa niin ...
Joo, eli apua nöyrästi kysyen: Gangsteri.
--------------------------------------------
EDIT: Nyt kun zekkasin itteäni peilistä, mun iho on menny vitun huonoksi ja punottaa.
Yleensä hoidan kasvojani jollain rasvoilla yms. Siis en jatkuvasti hinkkaa naamaa kuitenkaan.
Mun kädetki kävi välillä sinisenä tai siis "sinertävänä" ja pelästyin että mitä HELVETTIÄ ON TAPAHTUMASSA!
nOHH... Kävin äsken kattoon naamaani, melkosen normaalilta näytti.
Sit nää kädet ei todellakaan sinerrä ku on normin väriset ja kunnossa.
Tollasiaki sattunu ynnä muita outoiluja tän kaman kanssa. Värien sävyt muuntuu välillä ja sit pikku
varjot jotka kiemurtelee ja katoaa... No nyt alkaa varttia vaille kaheksan ja olo PALJON normaalimpi.
Pakko saada selville mitä tuo oli. Plus mun elimistö on alkanu kaikin tavoin estää piikittämistä tätä kamaa.
Joku isompiki suoni saattaa olla hollilla niin ei, EI OTA sisään.

EDIT2: No ei helvetti! Kyllä nuo ihonvärimuutokset onki todellisia. Välillä palautuu normaaliksi.
Äsken kävikäsissä, kesti jonku 5 minuuttia ehkä vähän vähemmän, kädet näytti sairaan vanhuksen
käsiltä. Tää aine tuottaa näköjään, en tiiä. Mitähän paskaa tää on, perkele. Tietenki jotain myrkyllisiä
metaboliitteja jyllää ja romuttaa mun kehoa. VITUN HIENOA.
Plugasin nuo melkein viimiset vedot. Pussukkaan jätin lipastoon jos joskus sitten.
Ei siis oikeesti en olis uskonu että tuo toimis ruiskutettuna perseeseen.

Kun kädet ei ottanu mikään kohta vastaan ja en halua nyt tähän mitään tulehuksiakaan, niin päätin kokeilla.
Melkein samantien alko nousut. Taas muuten alko tulemaan niitä värinöitä ja varjoja jotka liikkuu.
Noh, se tästä shaissesta. Olipa hörhöilyt...
Joo, eli apua nöyrästi kysyen: Gangsteri.
--------------------------------------------