Paras sekavuustila ikinä!

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
medicineman
Lepakko

Paras sekavuustila ikinä!

Post by medicineman »

Omakohtaisena kokemuksena voisin sanoa, et kun kaverin kans otettiin hihaan samasta kupista puoliks yks kipale V2:sta(esso)+0.3g vauhtia sämplättynä kahteen metriin vettä,(vaikka en mielellään käytä minkäänlaisia voimasanoja, niin sillon meni VITUN letkeesti lujaa ja pitkään) niin se oli elämäni parhain doupattu kokemus. Tietty molempia oli aikas paljon lisää, mut kuitenkin....
Mistään en oo koskaan saanu ikinä samanlaisia nousuja, enkä kyllä laskujakaan :P
Kuten jo aikaisemmin tuumailin, niin kaikkee tietysti aikansa, ja kaiken aikaa. Oon ollu nyt ilman laittiomia päihteitä melkein vuoden...mutta mutta...
Fear is the price of imagination.
Kaga
Tuppisuu

Re: Paras sekavuustila ikinä!

Post by Kaga »

EcstacyDatan testaamat V2t on ollu pelkkää piriä :P
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Ei noi kuviot edelleenkään kerro välttämättä mitään.
tila saha
Lepakko

Post by tila saha »

koin just näin peilissä butaanissa saatanan omassa naamassa edelleen tilois mut meni päihin paras sekavuustila ikinä
vittumäpoltanpäiväkodin!
Lilsheim

Post by Lilsheim »

Henkilökohtasesti paras sekavuustila oli viime syksynä kotosalla pidettii pienehköt kekkerit ja tarkotus oli juoda kaljaa ja niinhä se alkuilta meniki kunnes kaveri tuli kekkereihi semejen kanssa :) siinä sitte otettii kaverin kanssa 3grammaa puoliks :lol: mitään näin hienoo kokemusta en oo kokenu :)
jxx
Psykonautti

Post by jxx »

Toimiski nipsut,ois ihan kiva joskus kokee se fiilis. :(
If ya wanna live life on your own terms you gotta be willing to crash and burn.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

medicineman wrote:Omakohtaisena kokemuksena voisin sanoa, et kun kaverin kans otettiin hihaan samasta kupista puoliks yks kipale V2:sta(esso)+0.3g vauhtia sämplättynä kahteen metriin vettä
oon myös ottanut noita kerran, oltiin veetty n. 80% amfee ja valvottu varmaan n. viikko ja sit saatiin V2, itse söin 1,5 nappia ja frendi söi 2, kyllä mentiin niin saatanan sekasin et huh huh, se essokauppiaskin ihmetteli että: yleensä porukka vetää puolikkaan tai korkeintaan yhden noita.. hihaan en oo essoo koskaan lyönyt.

edit: toi tapahtu mutu v.2002-2004 itärajan tuntumassa
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Kun otin päivän aikana 3000 mg dexmiä ippiiiii...

Datura alkoholi oli myös vitun siistiä :D

hmm mitähän muuta... Kai niissä jatkuvissa ryynikännisekoiluissa kävi jotain jännää. mut en vain muista... :(
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

1600ug~ lsd:tä ja 2c-e 20mg päälle a-vitamiinii ja budii aina tietty 2vrk valvominen alla :mrgreen:
wtf
Thoxium

Post by Thoxium »

Pahin ja ehkä tavallaan myös paras sekavuustila oli 30kpl Imovanea kahden päivän aikana, 30mg 4-ho-metiä ja PALJON spice goldia ja smokea. Parasta oli siinä todella intensiiviset CEVIT, silmät avattuna en tajunnut mitään ympäröivästä maailmasta ja näkö pätki todella paljon. Silmät kiinni kuitenkin todella nopeaa väritunnellissa liikkumista musiikin tahtiin. Tuo oli se ainut hyvä osa koko kokemuksesta, muuten oli ehkä huonoin kokemus ikinä, ellei tuota lasketa.

Itse en sekavuustiloista pidä ollenkaan, kun ei pysty nauttimaan lähes ollenkaan olotilasta sekavana, hyvä jos edes muistaa koko kokemusta jälkeenpäin. Eipä ole tuon jälkeen enää tullut otettuakaan mitään sekavuustiloja, ellei antihistamiinkokeilua lasketa, mikä oli sekin mielenkiintoista.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mietin just jos tekis sellaisen poppamies juoman: Ayahuascaa, meskaliinia, daturaa ja dexmiä.......
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!
Thoxium

Post by Thoxium »

Dexma wrote:Mietin just jos tekis sellaisen poppamies juoman: Ayahuascaa, meskaliinia, daturaa ja dexmiä.......
Tappava juoma, Ayahuasca sisältää mao-ita, jota ei saa missään nimessä ottaa dexmin kanssa.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

20mg 2c-e, nipsu ja vielä 10mg 2c-e nokkiin. Wooah :shock: :shock: Ne värit, visuaalit, fraktaalit - täysin sanoinkuvailematonta, niin vitun siisitä ja opettavaista.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
jamaka

Post by jamaka »

itellä kyllä pahin oli 75 mg ? silmämääräsesti annosteltu päissään... sitte vielä jotaki epämääräsiä nipsuja 3 hattuun ja lets menox!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Onks kukaa syöny tosi tosi monta vuotta sitte keltasia nonameja. NENE oli kunnon nippeleitä. myös keltaset pandat ;);)<3 hihihihi nyt mä oon sääd ku semmoset ne on niin kiven alla nykyään :(
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
emppu80
Tuppisuu

Post by emppu80 »

Eka esso kokemus, tais olla jotain kiinalaisia jota vedin kolme naamaan, ensimmäiset 45minuutta pyöriskelyä ja kouristelua pelkät kalsarit jalassa lattialla, jonka jälkeen helvetisti selkä pieruja lattian kanssa. mustaakseni olin muutaman tuntia pelkässä orgasmissa. Oli ne laskutkin kovat mitkä iski seuraavana iltana yksissä bileissä, lattia meni kallelleen, seinät kaatu päälle ja itku tuli.
Paras happo oivallus. Elämä on helppoa, miksi siitä pitää tehdä niin vaikeaa.
dazerc

Post by dazerc »

Paras olo tuli kun otin naksuja ja kolaa molempia ekaa kertaa samaan aikaan. Vittu mitkä fiilikset oli sillon :)
Normander
Psykonautti

Post by Normander »

Parhaat olot tuli kyl tos kuukausi sit ku ekan kerran sain käsiini essoja. Kaks vaaleenpunasta timanttia tauluu ja huhhuh sitä lämpöö ja rakkautta :D rakastin kavereitani, rakastin pehmeää penkkiä perseeni alla, rakastin seinää koska siinä oli niin hienot kuviot, rakastin kaikkea <3
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

nykyäää parhaat tullu. Bk-mdma, eli methylone, butylone, mephedrone, mdpv, jwh-018, viina ja siihen hatsiii. VITTU ET OLI ÖIS JA OLI IHANA OLO.
Mut ruumiilämpö 42. onneks säily henki
anarchy
Psykonautti

Post by anarchy »

Pakko kyl sanoo et parhaat sekavuustilat ikinä oli ne ekat pilvenpolttelukerrat. ei vaan osaa selittää mut käsittämättömän hienoja kokemuksii ne oli. eniten päätä on sekottanu toi kuningas-alkoholi, vaikka on kyl tullu vedettyy monen näkösiä sekakäytön putkia ja öitä valvottu nii pahimmat töppäilyt on tullu juurikin alkon takia.
NYHC
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

aika lähellä parasta sekavuustilaa vois olla tällähetkellä parinpäivän valvominen ekaks n.4g 4-fmp ja nyt sitte mdpv:llä menny viimevuorokauden.
Aikalailla se on tuo mdpv se paras sekavuustila tällä hetkellä itelle :D
Neuromoottori
Psykonautti

Post by Neuromoottori »

Vedin kerran jotain mietoja bromoja ja hyviä essoja (ruusu,tulppaani) tai mikä vittu noiden oikee nimi on ees,noista on monta nimee.. tosi paksuja essoja! noista tuli kyl niin sekava olo et ei oikeen pysyny tässä maailmassa
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Parhaat olot ikinä oli ehkä kuopirokissa 2008. Ekaa kertaa madamea ja pilveä, musiikkia ja yhdessäoloa :love:
ostar
Tuppisuu

Post by ostar »

Kahden muun kaverin kanssa 100kpl 0,5mg alpoja+ viinaa. Ensimmäinnen kosketus bentsoihin ja pönttö oli kyl niin sekasin et huhuh. Illan tulos: Auto jossa eturengas puhki, pelkääjän puolen ovesta tuli ns. "lokinsiipi". Oltii kuulemma yritetty ajaa jotain polkua autolla joka jäi sitten jumiin. Yks kaveri tuli ulos autosta ja jätti oven auki. Meni työntämään keulasta ja lähtihän se liikkeelle mutta osu myös ovi puuhun joka väänsi oven ihan solmuun. Ittehän olin maannu takapenkillä hymy huulilla ja kuola poskella koko tän ajan.
taikapoika
Psykonautti

Post by taikapoika »

SadPanda wrote:Onks kukaa syöny tosi tosi monta vuotta sitte keltasia nonameja. NENE oli kunnon nippeleitä. myös keltaset pandat ;);)<3 hihihihi nyt mä oon sääd ku semmoset ne on niin kiven alla nykyään :(
muistan kyllä, tosin auringot ja tähdet joista jälkimmäiset parhaita ikinä meni kovaa ohi :) ja noista nonameista vielä et kun niitä järsin niin tuli huokailtua hyvää oloaan ja hieroskeltua muniaan (housujen päältä) koko ilta :) onneks ei ollu missään ihmisten ilmoilla, mut olis varmaan pidätetty siveettömästä käytöksestä :oops:
ken itsestään luo eläimen, jättää taakseen tuskan ihmisen..
bjarmi
Tuppisuu

Post by bjarmi »

Kyllä tuo amfetamiini ja hyvä kukka tuo ihania olotiloja. Ajatus juoksee mutta silti malttaa olla aloillaan. Namnam.... :love:
Keep ya head up.
lazla

Post by lazla »

Ne ekat kukka kokeilut teini vuosina. trippeja tuli esim kun olin ihan ulapalla tuntui että olin sellanen jäätelöpelle mainos mikä on alustassa ja heiluu tuulen mukana, kuulin ääniä päässä (sain siis itse kehittettyä päähän äänen jossa vaikka sain kaverini puhumaan ihan ihmeeliisiä),
Sitten tietty stellat joista ei juuri muistikuvia kuin se että ihan sekasin ollaa oltu. Pinkistä timantista tuli taas sellanen white noise päähän joka hiukan skitsotti mutta etenikin siihen että tunsin pääni melkein räjähtävän, Onneksi sain psyykattua itseni siihen että se on tajunnan räjähdys niin loppu aika olikin jotain ihmeellistä ja uutta.
doof
Kameleontti

Post by doof »

anarchy wrote:Pakko kyl sanoo et parhaat sekavuustilat ikinä oli ne ekat pilvenpolttelukerrat. ei vaan osaa selittää mut käsittämättömän hienoja kokemuksii ne oli.
Mä voisin sanoo samaa, varsinki se eka kerta ku oikeen kolahti! Heh, sitä oltii nii kuutamol
Tänäyön mä olin mun unessa kans aika saatanan sekasin :roll: nään melko usein sellasii unii mis oon ottanu jotai aineijt.. ehkä mä haaveilen unissani?
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Parhaat sekavuustilat saa yhistämällä subun,pirin,nipsut,pilven,bentsot,lsd:tä (jos vielä sieniä natsaa..) ja hyvää seuraa tietenki.
Nykyään ei saa kunnon nipsuja enää :roll: .. Viimeks ku syöny nipsun nii tais olla sininen mitsu. Mutta niitäki tuli sitte huonompi erä mitkä ei toiminu lähellekkää nii hyvin..
Sitte jostain syystä ketamiinipohjaset nipsut,pilvi ja pupre toimii iha loistavasti yhessä..

Sano alkoholille hei. Se on myrkkyä....
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

oma paras sekavuustilani saatiin aikaan amfe+mxe+subu... olo oli kaikenkaikkiaan hassun hauska. Iltakävely kaupungille oli mielenkiitoinen :up:
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!