Paskimmat/hulluimmat/whatever säätönne?

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
VXA
Kameleontti

Paskimmat/hulluimmat/whatever säätönne?

Post by VXA » Thu 04 Oct 2012, 22:05

Saitko tonnin vastineeksi läjän koiranpaskaa? Jouduitko pygimään 5 tuntia 30 asteen pakkasessa? Menitkö hakemaan settejä kymmenestä eri paikasta luullen joka kerta nyt saavasi kamasi kun diilerisi ei pitänyt sinua ajan tasalla? Vaihdoitko happoarkin koiranpentuun? Kertokaa ihmeessä kaikki vituttavimmat, itkettävimmät, ankeimmat, säälittävimmät, vaarallisimmat SÄÄTÖkokemuksenne ISOLLA ÄSSÄLLÄ (okei, ei tarvi pirihuoraustaan jakaa jos ei halua)!!! Jos on kerrottavana myös AIVAN OMALAATUISIEN HULLUNKURISIA tai muuten vain sellaisia tarinoita, jotka tuntuvat jakamisenarvoisilta, ANTAKAA PALAA!!

Kerron omani, kunhan keksin mikä se on. Ei mulla kyllä ehkä mitään erityisiä ole...
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

Hitler
Apteekki

Re: Paskimmat/hulluimmat/whatever säätönne?

Post by Hitler » Fri 05 Oct 2012, 11:33

Vaadin yksityiskohtaisia raportteja foorumin pirihuorilta.

Tulee nyt mieleen esimerkiks eräs purkkamainen stimutaikina joka ei mennyt piikistä läpi.
pirun hyvä nuolla kuorena

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Mon 28 Jan 2013, 10:18

Joka ikinen ganja-säätö alaikäisenä ja miksei täysi-ikäisenäkin suurin osa :) . Eli näitä=

1. Etsitään kuski "varmalle" säädölle, eli "vitusti timmii budii"
2. Odotetaan kuskin kanssa 2h+ että tulee varmistus onko missään mitään.
3.Otetaan kolmas jannu kyytiin.
4.Odotellaan kolmannen jannun kanssa taas puhelinsoittoa.
5. Kerätään rahaa eripuolilta kylää kun bensaa kuluu vitusti.
6. Lopulta se kolmas jäbä menee johonkin hämärään kerrostaloon "ette pääse mukaan"
7. Odotellaan kun hän hiisaa itseltään tajun kankaalle, tulee hikisen PL-nipin kanssa ja palauttelee rahoja
8. Viedään hänet kotiinsa + palautellaan rahoja kaikille
9. Hiisataan koko paska illan aikana ja ahdistutaan ja ollaan hiljaa
10. Uutta säätöä seuraavana päivänä WEEEEEEEE

Vittu mihin sitä on tullut alennuttua. Yksi syistä miksen hiisaa enää.
You know the mind has a thousand eyes..

frapathea

Post by frapathea » Mon 28 Jan 2013, 11:03

Ahaha, kerronpa tapauksesta joka sai mut aikanaan lopettamaan pirin käytön. Käytin siis tuolloin porsketta miltei päivittäin saadessani sitä ilmaiseksi tai puoli-ilmaiseksi eräältä ystävälliseltä ja silloin läheiseltäkin säätäjältä, joka tykkäs musta ja seuralaisestani.

Lopulta luukun mentyä kiinni piti turvautua perussäätäjiin. Kaksi kertaa jaksoin yrittää... Ensimmäisellä säntäs kesken kauppojen poliisit ovesta ja pääsin tilanteesta pois lähinnä siksi, että näytin silminnähden säikähtäneeltä ja poliisit säälivät bambisilmäistä pikkutyttöä. Toinen kerta sitten...

Meillä oli auto alla. Otettiin tyyppi kyytiin Helsingin keskustasta, ja määränpäänä oli jokin idän lähiöistä. Siellä istuttiin parkkipaikalla venaamassa kunnes tyyppi tulee takaisin käsiään levitellen. Matka jatkuu pariin toiseen lähiöön kerrostalojen pihoille joissa sama juttu toistui. Ei kuulemma löytynytkään... Tästä Kallioon ja siitä Kaisaniemeen, jossa tyyppi yhtäkkiä hyppäsi ulos takaovesta ja huikkasi, että joskus toiste. Hieno juoni ilmaisen kiertoajelun saamiseks!

Lopetin samana iltana kun tajusin, etten halua kuulua noin epärehelliseen ja häikäilemättömään ihmisjoukkioon, enkä nähdä paskan aineen takia noin paljoa vaivaa.

Pen
OD

Post by Pen » Mon 28 Jan 2013, 11:46

^ Helvetin hyvä päätös, mitä oon tota piriä enemmänkin käyttävää porukkaa kattonut (no okei, joku 5 henkee tiedän joille maistuu enemmänkin, ehkä siis turhan paha yleistys) niin ei kyl tee mieli olla tekemisissä. Ne turhat vainotukset, ylivilkkaus, sadat "hyvät ideat ja säädöt" mitä sieltä tulee on vaan vitun ärsyttävää ja välillä jopa pelottavaa/vaarallista.

Mutta mitähän mulla.. Ei ole totta puhuen koskaan ollu mitään erityisen paskoja säätöjä. Ihan näitä perus että tulee esim. huonoa tavaraa tai joku nilkki vetää oharit ja katoo rahojen kanssa. Koskaan en oo isoja summia antanut, joku 80€ menetys tais olla suurin. Annoin ton verran pottiin kun oli tarkotus hakee isompi satsi jostain - no ylläri ylläri, kuulemma rahat ryöstettiin. Kyseli vielä et "tunneks sä Kokkolast päi tyyppei jotka vois hakee syyhkijöitä sormia" - no enpä kyl tuntenu. Eniten täs harmittaa et tää tyyppi oli viel ala-yläaste aikoina mun paras frendi, mut niin ihmiset vaan tuntuu muuttuvan kun tulee doupit kuvioihin. Tai tiiä sitten onko se sen doupin takia mutta kuitenkin. Veikkaan et noi massit meni ihan ton jäbän omaan suoneen/nenään/suuhun loppupeleissä.

Sitten on toki näitä nettitilauksia joissa on rahat mennyt kun setit jääny tulliin ja ei oo päästy yksimielisyyteen myyjän kanssa tai tullut jotain leivinjauhetta tai muuta vastaavaa, mutta niissäpä ei erikoista mainittavaa ole. Sitä kun sattuu aika usein niinku yleisesti ottaen. En varmasti ole ainut jolle noin on käynyt pariin otteeseen. Joskus oon jopa ihan täysin kusetukseenkin mennyt, kun olen aatellut että sama se parin euron ostos on maksaa etukäteen, tuli se perille taikka ei.

RisThor
Psykonautti

Post by RisThor » Tue 05 Feb 2013, 02:06

Joskus tuli teininä mentyä Tampereen Hervantaan, hakemaan jotain "sairasta" budia kavereiden kanssa kesällä, joka menikin sitten siihen, että odoteltiin 6 tuntia, ja ruvettiin tekemään lähtöä ilman saalista. Käveltiin noin 6 kilometriä, jolloin tulee soitto että "nyt ois saatavilla".
Se oli sitten kävely takaisin "Herwoodiin" ja budit käsiin. Onpa sitä teininä tullut uhrauduttua vähän liiankin paljon. :D
Sinne minne nenä nenä näyttää ja tuuli tuuli kuljettaa.

Hitler
Apteekki

Post by Hitler » Tue 05 Feb 2013, 10:05

Joskus mopoikäisenä päätimme kahden humalaisen ystäväni kanssa lähteä ajamaan 15km päähän koska viidarumpu oli ilmoittanut mestoilla olevan RYYNEJÄ. Mä hyppäsin kamun Zoner-skootterin taakse, toisella oli monkey. Ajaessamme mutkittelevaa hiekkatietä läpi kuvankauniin peltojärvimaiseman Monkey tulee taas kerran nöyryyttävästi käymään edellä vain tarkoituksenaan jättäytyä taas hetkeksi takaa-ajoon. Lämmin kesäilta saa dramaattisen käänteen Zonerjäbän monottaessa rinnalle kirinyttä Monkeyjäbää, tämän ajaessa välittömästi ojaan naamalleen. Hetkenaikaa keräilyä, vittuilua ja ihmettelemistä. Jotenkin homma päätyy siihen että riitapukarit sopivat ja päättävät imaista monkeyntankista pienet höyryt. Jätkät vaativat että mun pitää ottaa kans, muuten matka ei tulisi jatkumaan. Imaisen toisen kerran elämässäni bensaa tankista.

Placebot ja känni huppuja himmentäen kolmikkomme saapuu junaradalle kaupungin laidalle jossa kokoontuu meitäkin nuorempia tepuja. Rynnime kyselemään ryynejä jotka jäävät lopullisesti nimettömiksi. Syömme pillerit heti. Itse taisin ottaa kaksi. Sekoilemme porukalla junaradalla ja auringon laskiessa metsäisellä venerannalla. Aika nopeasti alkaa väsyttämään siinä määrin että päätämme Zonerjäbän kanssa lähteä takaisin kirkonkylälle.

Matka taittuu sekä pelottavasti että rentouttavasti, sillä nukahtelen jatkuvasti. Onneksi aina pilkkiessäni lyön kypäräni kuskin vastaavaan herättäen hänet useammasta vaaratilanteesta. Oliskohan noi "ryynit" ollu jotain mirtaa tai vastaavaa.

Toi ei ollu oikeestaan säätö koska ei maksettu mitään sille teinitytölle jolle noi oli määrätty, mut on mulla yks aika paska. Totakin vanhempaa aikaa kun myin muutamia kertoja siirappiin sotkettua rakuunaa BUDINA eräälle kaverin kaverille. Olin noihin aikoihin polttanut vasta parit hassut hatsit, mikä teki musta toki ehdottoman asiantuntijan. Mua ärsytti sen jätkän käyttämät kannabislehtivaatteet ja keksityt pilvijutut. Päätin rottamaisesti kusettaa vähän röökikaljarahaa ja todistin samalla placebon voimaa, tyypin ottaessa oloja mausteseoksestani. Perään tuli kehuja ja pyyntö hommata lisää.

Saatanan kääliö ja kusettaja, vanha kunnon nuorempi minä.
pirun hyvä nuolla kuorena

boost
Lepakko

Post by boost » Sat 04 Jan 2014, 23:25

Juu, onhan noitakin tapauksia. Tääl päin on yks harvinaisen epäluotettava säätäjä, joka on mun lisäks kusettanu monia. Kerran sano, että mämmiä olisi ja päätin sitten kysyä sitä piuhalle. No seuraavana päivänä menin ton äijän kämpälle ja 200 rahalla velaksi otin. Vittu....ihan luotettavalta äijältä vaikutti siinä, kun pyysi niin aidosti anteeks kaikkia aiempia robbauksia. No lähimpä tuolta sitten yhdelle frendille ja ehdittiin iltaan mennessä vetää kaikki mämmi nokkaan, eikä toiminnut sitten yhtään. Sen verran vitutti, että muutaman päivän välttelin tota tyyppiä, enkä suostunut maksamaan, mut jaa....maksoinpa lopulta, kun kaveri, jolla on joku ysi-millinen, pommittaa ja lähettää jotain tappo uhkauksia jatkuvasti. :roll:

feenikslintu
Tuppisuu

Post by feenikslintu » Mon 27 Jan 2014, 00:51

Aikoinaan vaihdoin hätäpäissäni mikroaaltouunin piriin. Raahasin mikron helvetillisessä pakkasessa pulkalla säätäjän kämpille. Matkaa kertyi ihan reilusti kuitenkin, lähemmäksi 2km ja keskustan läpi tottakai.

bol
Kameleontti

Post by bol » Sat 08 Feb 2014, 14:28

feenikslintu wrote:Aikoinaan vaihdoin hätäpäissäni mikroaaltouunin piriin. Raahasin mikron helvetillisessä pakkasessa pulkalla säätäjän kämpille. Matkaa kertyi ihan reilusti kuitenkin, lähemmäksi 2km ja keskustan läpi tottakai.
:D :D

veke
Psykonautti

Post by veke » Wed 04 Jun 2014, 19:09

on sanottu et ku kunnol oot piriin nalkis nii vaihat vaikka mutsis siihe :P
...

00000000
Psykonautti

Post by 00000000 » Wed 04 Jun 2014, 19:13

veke wrote:on sanottu et ku kunnol oot piriin nalkis nii vaihat vaikka mutsis siihe :P
Tämä on hyvä uutinen niille joilla ei ole koskaan äitiä ollut, niin ehkä sitten pirinvedon kautta pääsis kokemaan äidinrakkautta lopulta.

Samppa87
Karvakuono

Post by Samppa87 » Thu 05 Jun 2014, 02:03

feenikslintu wrote:Aikoinaan vaihdoin hätäpäissäni mikroaaltouunin piriin. Raahasin mikron helvetillisessä pakkasessa pulkalla säätäjän kämpille. Matkaa kertyi ihan reilusti kuitenkin, lähemmäksi 2km ja keskustan läpi tottakai.
Hajoaminen :D ihan helmi!

heihoi
Lepakko

Post by heihoi » Sat 16 Jul 2016, 11:29

No hulluimma säädöt on nää kaks mitä kävi joskus kakarana 15-16 vuotiaana.

Mutta siis joskus 15 keäsenä piti poistaa hatsia joltai semi nistiltä ja sovittii tapaamispaikka ja tää äijä oli ihan tuhannen kuoseissa hyvä et sain selvää. Sit venaan sitä siin paikassa mut en nää sitä missää kunnes nään et voi vittujumalauta se on autolla, ja sit meen siihe autoo sisää.

Sit siin autossa tää jätkä vaan nuokkuu siinä ratissa ku se oli nii vitun sekasin ja sit ku se on starttaamassa auton ni katos vaan, se ei kaivakkaan avaimia vaan paperiveitsen!!!!! ja sanoo että joo tää auto on pöllitty et pitää ajaa hiljasempia teitä..... sit se käynnistää sen auton paperiveitsel ja käydää polttaa pajarit jossai ja sit se lähti hakee, mut ei tuonukkaa mulle budia vaan metaa.... :D

että sellanen..

Sit toinen juttu oli ku saman ikäsenä oon sienissä kavereitten kaa ja jotku aikuiset romanit tulee kysyy meiltä idiksiä, ja oltii menossa just hakemaan ni otettii ne sit typeränä mukaan..
Sit käytii hakee setit ja ollaa menos antaa niit niille romaneille kunnes ne kaivaa ihan helvetin isot veitset esii (ois pitäny arvata) ja ne alkaa koittaa murtautuu kaikkii eri rappukäytävii eikä päästäny meit lähtee. Oli hitusen kuumottavaa tollane niis sieniolois.
Sit ne ottaa pari meijä kavereist messii jonnekki nurkan taakse ja ne romanit jotai häröilee siel ympäri niitte veitsien kaa ja sit lopuks meijä frendit tulee sieltä sillee joo ne rullas meilt gramman budia ja fiktin... :D että hyvän vaivan näki et saa rullattuu joodenki kakaroitte viikkorahoil ostetut seitit ::: D

Oppipahan tosta viimeistää et romaneitten kaa ei kannata olla MISSÄÄN tekemisissä

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Sat 16 Jul 2016, 13:54

Haha. Kuinka hullun eeppisiä reissuja. :D

Kaikenlaist kuumotussäätöö on kyl joskus tullu koettua. Talven nihkeimmässä lumimyrskyssä ajamista kymmeniä kilometrejä jonkun ylihintavan ruskean laatan takia ja kuosista jengii yms. sekoilua ja kusetusta.

Mut kaikista ikimuistosin on varmaan ku erehdyttiin porukalla ottamaan lyricoita ja alkoa. Sit päätettiin (ilman epäilystäkään. :D) lähtee hakee sitä samaa ylihintasta ruskeaa laattaa jollain kilvettömällä paskaautolla, jota ajo yks sillon vähän nibahtanu jäbä. (Se oikeestaan sai meiät kaikki suostuteltua astumaan siihen autoon mut se nyt oli aika piece of cake siinä tilassa.) No ei siin mitään sit siellä kymmenien kilometrien päässä päättää rengas mennä puhki ja siinä sit oltiiki. Kiroilua, kireää ilmapiiriä, kyttäkuumotusta, paskasti väsättyjä röökisiä läpysätkiä, pimeää, kylmää. Onneks frendi tuli sit vihdoin hakee, takapaksissa frendien kämpille huojumaan. Never again.
Life = The Trip

heihoi
Lepakko

Post by heihoi » Sat 16 Jul 2016, 17:16

psychiCNoob wrote:
Kaikenlaist kuumotussäätöö on kyl joskus tullu koettua. Talven nihkeimmässä lumimyrskyssä ajamista kymmeniä kilometrejä jonkun ylihintavan ruskean laatan takia ja kuosista jengii yms. sekoilua ja kusetusta.
Hhaaaaahhha suomalaisuhden ytimessä.. :::::: D ja sit sitä kyhätää tulitikuil jossai sillan al näpit tunnottomina :D

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Sat 16 Jul 2016, 22:54

Ja sit ku on saatu hatsit(ryttynen hasis-sätkä) ineen tajutaan, että ei pakkasessa kannata olla kannabiksen vaikutuksen alaisena, mut kuitenki liian stoned ajamaan autoa kämpille. Yhyy.

Siinä touhussa oli kyl kieltämättä vähän sellasta rappioromanttista suomalaisuutta mukana hippusellinen. 8) Peltsi for life.
Life = The Trip

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 07 Aug 2016, 21:42

Paskin säätö tainnut olla, kun kaveri johdatti jonkun psykopaatin ansaan (vilpittömästi, ei se frendi tahallaan).
Piti kait hatsia säätää, mexe-palikoissa, ceparina, änkyrässä.

Kunnes tää psyko-heebo otti veitsen ja laitto frendin kaulalle ja vaati rahat. Silmistä jo näki, et tää tilanne pääty mitenkään hyvin (mut ei se tota veistä aijo käyttää), ni uskalsin sit väittää et mulla mitään o rahaa, ei o mun ongelma toi mun frendi.
Otin luurin kouraan - ZÄNG., toinen heebo tyrmäs maahan.
Lompakot lensi, kaikki lensi. Mut tää (ei psyko) jäbä anto ne mulle takasin ja pyysi anteeks.

Oli siellä lompakossa parisataa.

Pääsin tilanteesta kertomalla, et on mul tilillä parikbää, mut toi psyko-heebo jää tähän tän mun frendin kanssa, ja ME lähdetään automaatilla käymään.

Heitin parikybää, ja tää ei-psykoheebo päästi mut pälkähästä, ja vielä pahoitteli tapahtunutta, sanoin et pitäkää hyvänänne mun frendi, ja läksin himaan.

VÄKIVALTA jättää aina trauman, ja on VITUN säälittävää ja perseestä.
Olin mä tosi pitkään paskana tapahtuneesta, eikä uskaltanu liikkua paljoakaan.
Vaikka kaikki päätty hyvin. Koska hyviksil on tapana voittaa aina, eikä vaan joissain sarjoissa.

Harvoja asioita joita on ollu vaikeeta antaa anteeks, vaikka tiedän tasan tarkkaan et tää mun frendi mitenkään tahallaan, vaan silkkaa typeryyttään, oli kuulemma feisbuukin kautta löytäny tän säädön.

**

Ikin muuten ollu ongelmia säätöjen kanssa erityisemmin. Toki jotain syyhky-meininkiä joskus ollu, mut mitävittuu, se kuuluu elämään, ei ihan kaikilta kusipäiltä voi välttyä, vaikka toimis miten viisaasti.

On sitä joskus talvipakkasella venaillu jotain perusläbyy monta tuntia, mut.. aina kumminkin saanu kamansa.

Oi niitä aikoja. Kaipaan perusläbyä 8)

**

Mä mitään säädä :foil: Viimex teininä.
Keep it unreal.

nikolaikopeloi
Karvakuono

Post by nikolaikopeloi » Sat 13 Aug 2016, 01:59

Pen wrote:^ Helvetin hyvä päätös, mitä oon tota piriä enemmänkin käyttävää porukkaa kattonut (no okei, joku 5 henkee tiedän joille maistuu enemmänkin, ehkä siis turhan paha yleistys) niin ei kyl tee mieli olla tekemisissä. Ne turhat vainotukset, ylivilkkaus, sadat "hyvät ideat ja säädöt" mitä sieltä tulee on vaan vitun ärsyttävää ja välillä jopa pelottavaa/vaarallista.

Mutta mitähän mulla.. Ei ole totta puhuen koskaan ollu mitään erityisen paskoja säätöjä. Ihan näitä perus että tulee esim. huonoa tavaraa tai joku nilkki vetää oharit ja katoo rahojen kanssa. Koskaan en oo isoja summia antanut, joku 80€ menetys tais olla suurin. Annoin ton verran pottiin kun oli tarkotus hakee isompi satsi jostain - no ylläri ylläri, kuulemma rahat ryöstettiin. Kyseli vielä et "tunneks sä Kokkolast päi tyyppei jotka vois hakee syyhkijöitä sormia" - no enpä kyl tuntenu. Eniten täs harmittaa et tää tyyppi oli viel ala-yläaste aikoina mun paras frendi, mut niin ihmiset vaan tuntuu muuttuvan kun tulee doupit kuvioihin. Tai tiiä sitten onko se sen doupin takia mutta kuitenkin. Veikkaan et noi massit meni ihan ton jäbän omaan suoneen/nenään/suuhun loppupeleissä.

Sitten on toki näitä nettitilauksia joissa on rahat mennyt kun setit jääny tulliin ja ei oo päästy yksimielisyyteen myyjän kanssa tai tullut jotain leivinjauhetta tai muuta vastaavaa, mutta niissäpä ei erikoista mainittavaa ole. Sitä kun sattuu aika usein niinku yleisesti ottaen. En varmasti ole ainut jolle noin on käynyt pariin otteeseen. Joskus oon jopa ihan täysin kusetukseenkin mennyt, kun olen aatellut että sama se parin euron ostos on maksaa etukäteen, tuli se perille taikka ei.
Mulla on juuri rottien ja vasaroiden vuoksi vain pari tyyppiä keltä ostan varsinkin poretta. Prosentit usein kerrotaan, ja tavara on kanssa sitä mistä sovin maksavani. Alle satasen on rotta muutaman kerran hyötynyt, mutta en tiedä olisiko kannattanut? Torbeedot laitoin periaatteesta perään, jotta ei enää muille tekisi paskoja! Pieni kaupunki, mutta uskomaton määrä nilkkejä :twisted: Katukaupassa porskeen pitoisuus on usein 10%, jonka takia en sieltä hanki! mun raja menee jossain 40% kohdalla :)
AURINKO PAISTAA RISUKASAAN, MUTTA OLENKIN SYNTYNYT PASKAKASAAN!

nikolaikopeloi
Karvakuono

Post by nikolaikopeloi » Sat 13 Aug 2016, 02:40

Aikanaan vedin runsaasti(todella runsaasti) tramaleita. 6000 MG. oli aika yleinen päiväsetti. Tolet oli suht mahtavat jo silloin. Kerran sitten otin zyprexaa, diapamia, opamoxia, risolidia ym. ton tramal satsin kanssa. Olin täydessä horrostilassa! Mulla on siis oikeesti mieletön toleranssi lääkkeisiin, ja siitä löytyy ihan sairaalan koneelta niin uskomatonta settiä... Sain sitten villin idean, lähteä syys kylmällä ilman paitaa ja sortsit jalassa kävelemään ympäri kyliä. Kävin ainakin 10 kertaa tarkistamassa, et oon maksanu vuokran ym... Emäntä löysi mut illalla kiertämästä ympyrää jonkun lastentarhan pihalta. Sattui olemaan saunapäivä, ja eukko passitti mut saunaan. Heitin vaihtovaatteet ja pesuaineet saunan roskikseen, ja menin kalsarit jalassa saunaan. Unohdin tietty kokonaan käydä suihkussa, ja läksin taas pihalle ne pelkät kalsarit jalassa :) . Kävin taas automaatilla tarkistamassa vuokranmaksun :) Emäntä löysi mut taas sen tarhan pihalta, ja voitte uskoa, et se vahti ku haukka et pysyn kämpässä kunnes tokenen :) :) :) että tämmonen säätö :doh: Kyllä hävetti kulkea kodin läheisyydessä parikin viikkoa, koska moni oli mut nähnyt... Niin siis viimeisellä kerralla se vuokranmaksun tarkistaminen ei onnistunut, koska lompakolle ei ole kalsareissa taskua :)
AURINKO PAISTAA RISUKASAAN, MUTTA OLENKIN SYNTYNYT PASKAKASAAN!