Candyflip elämäsi trip.

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
eemeli
Tuppisuu

Candyflip elämäsi trip.

Post by eemeli » Mon 13 Jun 2011, 22:13

Nyt täytyy perustaa oma topic, mihin voisin edes vähän avautua viimeaikaisista mietteistäni.. Ja haluan ehdottomasti kommentteja ja keskustelua!! :)
Elikkäs noin alle kuukausi takaperin koin ensimmäisen LSD-trippini, ja melkoisilla mausteilla.
Otin siis yhden lapun ja siihen vielä päälle madmaa 0,2 grammaa. Sitten myös pilveä polteltiin.
Jos olisin etukäteen tiennyt, millaiselle rallille siitä mieli lähtee, niin en olisi ehkä uskaltanut ottaa tällaista settiä, varsinkaan kun LSD:stä ei ennestään ollut kokemuksia. Hullua se oli, mutta selvisin siitä, enkä kadu.
Tuo käsittämätön trippi vei minut sellaisiin sfääreihin, etten vieläkään osaa niitä oikein sanoiksi kuvailla vaikka olen trippiä kelaillut jo monta viikkoa. Ihan mielettömän valaisevaa. Tajunnanlaajentava on juurikin oikea sana.
Käsittelin tripin aikana monia erikoisia asioita elämäni ajalta ja varsinkin itsestäni. Tuntui, kuin olisimme kanssatrippaajien kesken päätyneet yhteiselle astraalitasolle, jossa keskustelimme ja vaihdoimme ajatuksia. Se oli aivan käsittämättömän hienoa.
Muistan, että yksi kavereistani, myöskin candyflipillä, sanoi minulle, että "nyt me ollaan siinä rinnakkaistodellisuudessa", ja tämäkin todennäköisesti aivojeni omaa tuotosta:D. Ja sitten lähti taas uus ralli ja aivot vaan heitti niin lujaa ajatusta, että vaikea oli perässä pysyä.
Haluaisin kuulla muiden samantyyppisiä kokemuksia, ja avata niitä, koska kävin niin paljon asioita läpi sinä iltana, että vieläkin olen ihan hukassa niiden kanssa. Kokemus oli äärettömän upea, välillä pelotti, mutta en vaihtaisi sekuntiakaan. Ja miten pitkiä sekunteja ne olivatkaan.. huuhhuh.
Vitsi kun pystyisi pukemaan sanoiksi koko tripin, niin upea se oli.
yritän selostaa yhtä huippukohtaa tripiltä: kauhee ralli pään sisällä menossa, ajatus laukkaa, sitten yhtäkkiä kaikki selkenee, pikselöityy, astraalitodellisuus.. siltä se vaikutti.. ja sitten joku kanssatrippaajista, tai hänen astraalihahmonsa, sanoo, että nyt me päästiin taas tänne. tätä tapahtui tripin aikana muutamaan otteeseen, ja aina se tuntui siltä, että olisimme OIKEASTI kaikki olleet tuolla toisella puolen, mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan.
Olen lukenut täältä foorumilta niin sanotusta valaistumisesta, egon menetyksestä. Olen melko varma, että tällä mielettömällä tripillä koin myös sen. Kaikki tuntui niin turhalta, minä olin poissa. Mielettömän sosiaalista settiä kanssatrippaajien kesken, vaikken sanaakaan sanonut. Silmissä pyöri kuin olisi tippunut kuilua kohti valoa ympäriämpäri, mutta ylöspäin, ja sitten valaistuminen, mieletön olo ja sitten taas uusi trippi. Hullua rallia tripiltä toiselle.
Yhdessä vaiheessa olin 100% varma, että olen vielä vessan lattialla transsissa, ja olisi seuraava päivä, ja kaverit koittaisivat herätellä. Todellisuudessa istuin olohuoneessa muiden seurassa. Sitten taas valaistuminen, ja kuulin kuinka paras kaverini herättelee minua vessan lattialta ja näen valossa käsiä, jotka yrittävät herättää minua.. yritän väkisin herätä tripiltä, jolla en edes ole. Trippaan, että olen tripillä. Myöhemmin kysyn kaverilta, että mistä voin olla varma, että sä oikeesti oot siinä.
Tän egonmenetyksen, valaistumisen tms jälkeen oon kyllä osannut ajatella asioita paljon "järkevämmin" ja tunnen itseni paljon viisaammaksi, enkä arvosta samoja asioita kuin enää. Olen trippaillut ennenkin sienien merkeissä, mutta tämä oli jotain henkeäsalpaavaa, vapauttavaa.
Nyt tiedän mitä haluan elämältä, NAUTTIA siitä ja nauttia omasta olemassaolostani, niin häilyvä kuin se onkin.
Tuntuu ihanalta avata näitä ajatuksia ensimmäistä kertaa kirjoittaen. :) ihan käsittämätöntä.
tämän tripin jälkeen olen myös saanut enemmän irti ajatuksistani esimerkiksi pilvessä. ja selvinkin päin tietenkin:)
ei ole paluuta enää normaaliin, kun tietää, ettei normaalia ole, vai onko, mikä on normaalia?
niin paljon mielenkiintoisia kysymyksiä, niin paljon vastauksia, jotka herättävät uusia kysymyksiä. Että maailma on IHANA paikka, miten mielenkiintoinen...

ainut negatiivinen vaikutus mitä olen huomannut tripin jälkeen, on pienet harhat ja varsinkin harhaluulot. esim nyt, kun taas oikein muistelen asioita, selvinpäin, niin vähän flipedi olo tulee yksin kotona pimeässä:) ja esim syömässä kun oltiin ravintolassa pilvessä tossa muutama päivä takaperin kaverin kanssa, niin kuvittelin, että lähellä istunut nainen olisi katsonut minua hullusti ja lähettänyt ajatuksen telepaattisesti: "mä tiedän että sä katoit mua". Ei ennen tullut pilvessä näin hulluja juttuja:)
olen päättänyt, etten tällasta trippiä enää halua, kertakokemus, elämäni trippi. Mutta pienemmät ja "kevyemmät" ovat tervetulleita, saa nähdä.
toivottavasti tekstini herätti jotain ajatuksia ja mielipiteitä, olisi kiva keskustella näistä oikein urakalla.. :)
sitä vaan tajuaa, miten vitun läppä itekki vaan oikeastaan on... :D
tekee mieli kirjoittaa lisää mutta saa riittää tältä erää!:D

Dexma
Moderator

Re: Candyflip elämäsi trip.

Post by Dexma » Mon 13 Jun 2011, 22:29

Mun mielestä candyflip ei ollut kauheen ihmeellinen kuosi...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

eemeli
Tuppisuu

Post by eemeli » Mon 13 Jun 2011, 23:46

Dexma wrote:Mun mielestä candyflip ei ollut kauheen ihmeellinen kuosi...
no sulla on varmasti sitten takana jotain vieläkin ihmeellisempää.. tai kestävämpi pää tai pienemmät annokset.. :) mulla oli ainakin mahtavaa!

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 14 Jun 2011, 10:31

Ei mut toisaalta ohan candyflippi jännä, pienillä annoksilla tuntuu että enemmän happo buustaa madmaa enemmän kuin madma buustaa happoa...

Vetää paljon löysemmäksi kuin normisti madman kera... Harmittavaa vain jotenkin madman jälkeen tulee kumminkin vähän kireyttä ym jonka kanssa joutuu happopäissään vähän tappeleen, mutta sekin menee nopeasti aina ohi...

Mut no... maailma on täynnä jänniä kuoseja ja komboja... candyflip on vaan yksi niistä :D
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

powergrower
Kameleontti

Post by powergrower » Fri 26 Aug 2011, 22:05

Hienosti kerrottu neitsytmatka :up:

Ei kyllä omalle kohdalle tulisi mieleen sekoittaa kahta noinkin voimakasta namia noinkin kovilla annoksilla, ensimmäistä kertaa pelaillessa...

Hyvä kuitenkin, että kokonaisuudessaan oli mukava kokemus. Harhaluulot eivät ole harhoja, ne ovat avartuneen mielikuvituksen tuotosta. Nyt vain muistat pitää päässäsi objektivisen tilanteiden analysoinnin, niin nuokin kääntyvät vahvuudeksi :cheers:
Assumption is the mother of all fuckups.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Mon 03 Oct 2011, 05:41

Oon kateellinen tuosta kyllä,en muista että olis ollu nuin pihalla noin vähillä aineksilla. Saisinpa noin mahtavan setin päähäni noin vähillä eväillä.

Mutta tuo sana candyflip :foil:
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT » Sat 29 Oct 2011, 07:14

karkkiflippaus kuullostaa herkulliselta.
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.

Varjo

Post by Varjo » Wed 29 Feb 2012, 00:23

Candyflip on kyllä mahtava, varsinkin blossen ja muutaman lonkeron siivittämänä Shponglen&Hallucinogenin ja Nebula Meltdownin keikalla. ;)

bol
Kameleontti

Post by bol » Tue 07 Aug 2012, 20:33

Tulipa kokeiltua elämäni ensimmäinen candyflip, ja sen verran hauskaa se oli että joutuu kokeilemaan uudestaan :D. Mun mielikuvat tosta kombosta oli ollut, että se ois tosi raskas :D. Jotenki ei oo ikinä kiinnostanut kombottaa noin "vahvoja" aineita keskenään ku ovat yksinäänki nii jytyjä.. Mutta todistinpa mielikuvani vääräksi:

Nautin 110-120mg mdma kristella neljä tuntia hapon (~100-125mcg) nauttimisen jälkeen. Olutta lipitetty maltillisesti pitkin iltaa. Mämmi nousi salakavalasti noin 20-30min ottamisesta. Oli pakko mennä hetkeksi istumaan ja haukkamaan henkeä, henkisesti olo oli mahtava. Päätin mennä tilaamaan kossubatteria baaritiskiltä, ja se oli huono idea :D. Samantien kun sain maistettua ihan pienen suullisen trooppisesta kossubatterystäni huono-olo valtasi minut - oli pakko mennä laattaamaan. Laattasin kuusi kertaa ja se oli tosi kevyttä ja iisiä. Sen jälkeen valtas ihan helvetin kevyt ja euforinen fiilis :D. Mämmi boostas visuaalista puolta, ja sai aikaan ihan järjettömän energiaboostin. Tuntui, että olisi voinut tanssia koko yön putkeen, kunhan vaan vettä riittää.. Olin fyysisesti ja henkisesti vallan mainiossa kunnossa, ja psyke/tech-trace reivit tuntuivat paratiisilta.

Reivien jälkeen mentiin kotiin kavereiden polttamaan pienet savulit, 0,5mg rivat, jasminiiteetä ja uni tuli oikein helposti. Noin 12 tuntia happojen ottamisesta uni valtasi kehon :)

Pen
OD

Post by Pen » Wed 08 Aug 2012, 02:40

Kyllä mullakin candyflipit on olleet niitä parhaita. Siihen päälle ehkä vielä pajaria. Toisaalta aina kun ton combon on vetänyt, niin on ollu helvetin hyvää seuraa joka lienee ratkaisee aika paljon

rlsmooth
Apteekki

Post by rlsmooth » Wed 08 Aug 2012, 11:21

On tää mustakin hatsin kanssa parhaita kuoseja. Notkeen rotan keikka täs kuosis oli aika jeba <3

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Fri 30 Sep 2016, 20:25

Itse tuli viimeyönä otettua elämäni ensimmäinen candyflip. Kokemusta LSD:stä sekä MDMA:sta erikseen on paljonkin, mutta ei tästä kuuluisasta kombinaatiosta. Aloitimme illan site että otimme yhdet erittäin mämmipitoiset ekstaasit per lärvi. Kun esso oli selvästi piikannut, otimme n. 180mcg happoa ja puolikkaat nipsut lisää. Välillä boostailimme oloa puolikkailla essoilla. Olo oli aivan käsittämättömän kaunis ja surrealistinen. Sekä äärimmäinen rakkaus ystäviä kohtaan. Ikäväksi puoleksi muodostui vain suurten MDMA-pitoisuuksien aiheuttama leuan jäykkyys, joka joskus aamuntunteina muuntui päänsäryksi (näin käy useasti ihan pelkillä naksuillakin). Särky kuitenkin lähti kun otin yhden panacodin.

Sanat jotka tällä hetkellä kuvaavat oloa parhaiten ovat ehdottomasti; Hämmennys, kauneus, euforia, jossain aivan muualla. Koskaan en ole pelkällä hapolla päässyt näin syvälle tripille vaikka olen isojakin annoksia ottanut. Outo juttu oli myös se, että meillä kaikilla oli ihan totaalinen kalanmuisti. Joku aloitti puhumaan jostain, ja kun tuli oma vuoroa avata suu ja vastata, niin kukaan ei enää edes muistanut mistä puhuttiin. Visuaalit olivat niin intensiivisiä että välillä oli vaikea sanoa oliko silmät auki vai kiinni. Etenkin sitten kun silmät sulki, niin hetken päästä havahtui jostain todella intensiivisestä valveunesta, joka saattoi hetken jatkua vielä silmät avattunakin.

Fear and loathing in las vegas, parhaimmillaan. Kävi mielessä että olisin heittänyt pienen doussin 3-meo-pcp:tä vielä nenään mutta luovuin ideasta sillä mieleni laukkasi jossain niin kaukana jo "pelkästään" mämmillä ja hapolla.

Niin ja poltettiin me myös savuakin pari grammaa.

Ehdottomasti joku kerta uudestaan. Tosin silloin kristallimämmiä naksujen sijasta.

Vieläkin hyvä afterglow päällä vaikka nukuin jostain 07-08 asti suurinpiirtein klo 16 saakka. Hyvää settiä!
Vai toimiiko?