Elikkäs noin alle kuukausi takaperin koin ensimmäisen LSD-trippini, ja melkoisilla mausteilla.
Otin siis yhden lapun ja siihen vielä päälle madmaa 0,2 grammaa. Sitten myös pilveä polteltiin.
Jos olisin etukäteen tiennyt, millaiselle rallille siitä mieli lähtee, niin en olisi ehkä uskaltanut ottaa tällaista settiä, varsinkaan kun LSD:stä ei ennestään ollut kokemuksia. Hullua se oli, mutta selvisin siitä, enkä kadu.
Tuo käsittämätön trippi vei minut sellaisiin sfääreihin, etten vieläkään osaa niitä oikein sanoiksi kuvailla vaikka olen trippiä kelaillut jo monta viikkoa. Ihan mielettömän valaisevaa. Tajunnanlaajentava on juurikin oikea sana.
Käsittelin tripin aikana monia erikoisia asioita elämäni ajalta ja varsinkin itsestäni. Tuntui, kuin olisimme kanssatrippaajien kesken päätyneet yhteiselle astraalitasolle, jossa keskustelimme ja vaihdoimme ajatuksia. Se oli aivan käsittämättömän hienoa.
Muistan, että yksi kavereistani, myöskin candyflipillä, sanoi minulle, että "nyt me ollaan siinä rinnakkaistodellisuudessa", ja tämäkin todennäköisesti aivojeni omaa tuotosta:D. Ja sitten lähti taas uus ralli ja aivot vaan heitti niin lujaa ajatusta, että vaikea oli perässä pysyä.
Haluaisin kuulla muiden samantyyppisiä kokemuksia, ja avata niitä, koska kävin niin paljon asioita läpi sinä iltana, että vieläkin olen ihan hukassa niiden kanssa. Kokemus oli äärettömän upea, välillä pelotti, mutta en vaihtaisi sekuntiakaan. Ja miten pitkiä sekunteja ne olivatkaan.. huuhhuh.
Vitsi kun pystyisi pukemaan sanoiksi koko tripin, niin upea se oli.
yritän selostaa yhtä huippukohtaa tripiltä: kauhee ralli pään sisällä menossa, ajatus laukkaa, sitten yhtäkkiä kaikki selkenee, pikselöityy, astraalitodellisuus.. siltä se vaikutti.. ja sitten joku kanssatrippaajista, tai hänen astraalihahmonsa, sanoo, että nyt me päästiin taas tänne. tätä tapahtui tripin aikana muutamaan otteeseen, ja aina se tuntui siltä, että olisimme OIKEASTI kaikki olleet tuolla toisella puolen, mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan.
Olen lukenut täältä foorumilta niin sanotusta valaistumisesta, egon menetyksestä. Olen melko varma, että tällä mielettömällä tripillä koin myös sen. Kaikki tuntui niin turhalta, minä olin poissa. Mielettömän sosiaalista settiä kanssatrippaajien kesken, vaikken sanaakaan sanonut. Silmissä pyöri kuin olisi tippunut kuilua kohti valoa ympäriämpäri, mutta ylöspäin, ja sitten valaistuminen, mieletön olo ja sitten taas uusi trippi. Hullua rallia tripiltä toiselle.
Yhdessä vaiheessa olin 100% varma, että olen vielä vessan lattialla transsissa, ja olisi seuraava päivä, ja kaverit koittaisivat herätellä. Todellisuudessa istuin olohuoneessa muiden seurassa. Sitten taas valaistuminen, ja kuulin kuinka paras kaverini herättelee minua vessan lattialta ja näen valossa käsiä, jotka yrittävät herättää minua.. yritän väkisin herätä tripiltä, jolla en edes ole. Trippaan, että olen tripillä. Myöhemmin kysyn kaverilta, että mistä voin olla varma, että sä oikeesti oot siinä.
Tän egonmenetyksen, valaistumisen tms jälkeen oon kyllä osannut ajatella asioita paljon "järkevämmin" ja tunnen itseni paljon viisaammaksi, enkä arvosta samoja asioita kuin enää. Olen trippaillut ennenkin sienien merkeissä, mutta tämä oli jotain henkeäsalpaavaa, vapauttavaa.
Nyt tiedän mitä haluan elämältä, NAUTTIA siitä ja nauttia omasta olemassaolostani, niin häilyvä kuin se onkin.
Tuntuu ihanalta avata näitä ajatuksia ensimmäistä kertaa kirjoittaen.

tämän tripin jälkeen olen myös saanut enemmän irti ajatuksistani esimerkiksi pilvessä. ja selvinkin päin tietenkin:)
ei ole paluuta enää normaaliin, kun tietää, ettei normaalia ole, vai onko, mikä on normaalia?
niin paljon mielenkiintoisia kysymyksiä, niin paljon vastauksia, jotka herättävät uusia kysymyksiä. Että maailma on IHANA paikka, miten mielenkiintoinen...
ainut negatiivinen vaikutus mitä olen huomannut tripin jälkeen, on pienet harhat ja varsinkin harhaluulot. esim nyt, kun taas oikein muistelen asioita, selvinpäin, niin vähän flipedi olo tulee yksin kotona pimeässä:) ja esim syömässä kun oltiin ravintolassa pilvessä tossa muutama päivä takaperin kaverin kanssa, niin kuvittelin, että lähellä istunut nainen olisi katsonut minua hullusti ja lähettänyt ajatuksen telepaattisesti: "mä tiedän että sä katoit mua". Ei ennen tullut pilvessä näin hulluja juttuja:)
olen päättänyt, etten tällasta trippiä enää halua, kertakokemus, elämäni trippi. Mutta pienemmät ja "kevyemmät" ovat tervetulleita, saa nähdä.
toivottavasti tekstini herätti jotain ajatuksia ja mielipiteitä, olisi kiva keskustella näistä oikein urakalla..

sitä vaan tajuaa, miten vitun läppä itekki vaan oikeastaan on...

tekee mieli kirjoittaa lisää mutta saa riittää tältä erää!:D