Itsetuhoisia ajatuksia

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Dirtydiana
Tuppisuu

Re: Itsetuhoisia ajatuksia

Post by Dirtydiana » Thu 26 Jan 2017, 12:20

Dexma wrote:
Mut aika kusinen ja raffi tilanne. Ei ole kivaa jäädä himaan istumaan rahattomana. Onneksi meil on vaultin oma irkki... Siellä on hiton pro porukkaa. Tavallaan siellä on monta psykologia aina paikallaan opastamassa sua tärkeille jäljille. Esim siellä opetetaan erilaisia tapoja onanoida, oululaista kusipää huumoria, kullien mittailua, meditaatio asentoja, opastetaan huolellisessa kuositauttumisessa ja välillä jaetaan pikaisia kasvismättö ohjeita. Ollaan kaikki vähän rahattomii ja tylsii :D Ollaan tosi jees kivoja ihmisiä. Ihmisistä on hyvä aloittaa ja sit keksii snadisti rahaa, mut ei sitä paljoo tartte. Ihan snadisti vain... Sit sillai hyvää Michael Jackson spirittii niin pikkuhiljaa asiat sillain. No kuosiutuu... Yleensä kuosiutuu. Myös joskus asiat kusee TOSI PAHASTI, mut vaulttilaisil tosi harvoin. Sen takia nää ohjeetkin ennen mua on ollut oikeastaan ihan jees, kun ne tulee vaulttilaisilta :)
Onks irc galleria vielä olemassa? :o
LSD can make you lose weight. It's kind of hard to get to the fridge when there's a dragon guarding it.

Dexma
Moderator

Re: Itsetuhoisia ajatuksia

Post by Dexma » Thu 26 Jan 2017, 13:26

http://psyvault.net/viewtopic.php?f=7&t=9&start=360

Tuosta siis puhuin... En irc-galleriasta :D

Mut tuolta on joku pyyhkinyt nähtävästi tarkemmat ohjeet irkin käyttöön. Mä voisin ja mun pitäis varmaan modena tehdä jotain, mut oon kyl nyt tosi pilvessä ja pitäis lähtee duuniin :D

Mut irkissä on aina kavereita, sitä kantsii väääntää ja kääntää, että saa ton futaan :D Sit kun saa sen niin pandoran lipas onkin avattu. Tujiotellen meidän todella syvällistä ja elämää meidän ympärillä analysoitavaa keskustelua koko päivän 24 tuntia päivässä voi hyvinkin nopeasti antaa vain omien aivojensa ruveta valuun ja sit on kivaa :) Ainakin ihan jees.

Kandee tuol toises ketjussa jatkaa tosta irkistä sit.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!