Visuaaleja selvinpäin

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
emppu80
Tuppisuu

Visuaaleja selvinpäin

Post by emppu80 » Sat 18 Sep 2010, 20:57

Onko kenellekkään muulle jäänyt jonkin asteisia visuaaleja esim lsd:n käytön seurauksena jotka näkivät selvinpäin esim. maastossa tai asfaltilla? Itsellelläni ne tuli lsd trippien jälkeen, jotka näkyvät asfaltilla geometrisinä kuvioina, ja hiekkanen maasto jossa on risuja ja muuta esim. lehtiä näkyy jotenkin siten että jokaisella kappaleella on siinä joku tarkoitus olla siinä kohtaa, eli maaston kappaleiden väliin pisteestä pisteeseen muodostuu jonkillainen geometrinen kuvio yhtälö.

Asfaltilla geometristen kuvioiden taso muuttuu siten, olenko sitten selvinpäin, krapuloissa, paukuissa tai molemmissa, mutta aina niissä on jonkin asteinen kolmiuloitteisuus havaittavissa. Joskus kun olen kävellyt paukuissa kävelytietä pitkin niin, geometriset kuviot on hävinnyt ja muuttunut tyyliin sellaisiksi mitä näkee lsd tripillä. Silloin kun ensikertaa kohtasin tämän ilmiön olin koiraa kusettamassa, ja oli ihan pakko katsoa sitä visuaalia puolen metrin päästä ja kokeilla kädellä asfaltti pintaa, että onks tää todellista enhän mä ole kuin pilvessä.

Aluksi tuo jatkuva visuaalien näkeminen rasitti itseäni todenteolla ja väistämättä tuli ajatuksia, että nyt olen tuhonnut pääni täysin, mutta kaikkeen tottuu, koska ne ovat nyt osa elämääni. nykyään kun trippaan lsd:tä niin visuaalit häviävät noin viikoksi ja silloin tulee aina semmonen hölmö olo kun maailma ei näytäkkään enää niin rikkaalta kun ennen.

Olen kuullut samanlaisista tapauksista vain pari kappaletta, joten olis kiva kuulla jos muillakin on samanlaisia taipumuksia.
Paras happo oivallus. Elämä on helppoa, miksi siitä pitää tehdä niin vaikeaa.

Uke
LD50

Re: Visuaaleja selvinpäin

Post by Uke » Sun 19 Sep 2010, 03:23

Ei näitä kukaan oikee päin naamaa (mulle ainakaan) myönnä, mut kyllä mullaki on jopa muutaman kuukaude jälkeeki tullu pientä väreilyä jossain lattiassa tjsp. jos jää tuijottelemaa. Ei se ainakaa tähän astisessa elämässä oo haitannu, pitää ottaa ilo irti moisista :razz:
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

siqqe
Apteekki

Post by siqqe » Sun 19 Sep 2010, 12:16

Kyllä jotain pientä on jäänyt, asfaltissa tosiaan toisinaan näkee jonkin sortin fraktaalia selvänäkin ja autot ohiajaessaan on alkanut näyttämään hassulta viime sienireissun jäljiltä :> Myöskin iltaisin kun nukkumaan käy, alkaa kellon sekunttiviisari kuulumaan ympäri huonetta (tuo oli aluksi hyvin ärsyttävää mutta nyt jo tottunut)
ʘʘ

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Sun 19 Sep 2010, 22:27

Olet nähnyt niitä aina, nykyään vaan huomaat ne ;)
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.

frapathea

Post by frapathea » Sun 19 Sep 2010, 22:48

Jussi wrote:Olet nähnyt niitä aina, nykyään vaan huomaat ne ;)
Mitä hän sanoi

dazerc

Post by dazerc » Tue 21 Sep 2010, 19:52

Tossa kesällä kun hain vähän enemmän happoa ja tuli sitä otettua suht usein, niin siitä jäi kyllä visuaalit päälle. Muutaman kuukauden ajan noita taisi olla, mutta ei kuitenkaan joka päivä. Sillon tällöin esim asfaltti liikkui. Olen myös monelta muulta kuullut samaa lsd:n käytön jälkeen, muista psykedeeleistä en ole tuota visuaalien päälle jäämistä kokenut/kuullut.

XTCVelho
Lepakko

Post by XTCVelho » Fri 24 Sep 2010, 07:45

Kaverin kanssa oltiin mäkkärissä kerran ja tuli flashbäkit huonoilta tripeiltä mitkä tapahtui 2kk sitten eli kaveri tipahti lattialle ja alkoi huutamaan ja hakkaamaan lattiaa. Oli kuulemma tullut eläviä käärmeitä hampurilaisen sisältä. Itse en ole kokenut kuin pientä seinien väreilyä ja erinvärisiä valopalloja jotka liikkuu ympäri huonetta. Kerran tosin saunassa kävi hassu juttu kun kiuas alkoi liikkumaan. :foil:
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!

emppu80
Tuppisuu

Post by emppu80 » Fri 24 Sep 2010, 11:13

XTCVelho wrote:Kaverin kanssa oltiin mäkkärissä kerran ja tuli flashbäkit huonoilta tripeiltä mitkä tapahtui 2kk sitten eli kaveri tipahti lattialle ja alkoi huutamaan ja hakkaamaan lattiaa. Oli kuulemma tullut eläviä käärmeitä hampurilaisen sisältä. Itse en ole kokenut kuin pientä seinien väreilyä ja erinvärisiä valopalloja jotka liikkuu ympäri huonetta. Kerran tosin saunassa kävi hassu juttu kun kiuas alkoi liikkumaan. :foil:
Noita valopalloja on itsellääkin joskus näkynyt, mutta ne on ollut niin nopeita, että en ole jaksanut miettiä niitä sen enempää. Itselläkin on ollut pari fläsbäkkiä, jälkimmäinen tapahtui joku kuukausi sitten kun olin kaverini mökillä. Olin siinä varmaan 20 kaljaa juonut ja lehteä poltellut, ulkona oli jo pimeää, tulin siinä mökistä pihalle tupakalle, niin kaikki alkoi välkkyä niinkuin strobo valo olis pään sisällä, samanlainen ilmiö on ollut havaittaviaa itsellä hapoissa kun tulee ulos pimeänaikaan sisätiloista. Siinä ihmettelin sitä välkettä muutaman sekunnin, tajusin sen kuitenkin fläsäriks, ja menin kertomaan siitä kevereilleni jotka olivat saunassa, kun pääsin suihkutilaan niin valtasi ihan käsittämätön pelkotila, pelotti ihan saatanasti ja huvitti samaan aikaan kun peloille ei ollut mitään järjellistä selitystä. Joidenkin lääkkeiden väärinkäytöllä olen saanut kaksikertaa samallaisen pelkotilan, Joten näköjään fläsbäkin voi saada muistakin aineista.
Paras happo oivallus. Elämä on helppoa, miksi siitä pitää tehdä niin vaikeaa.

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Fri 24 Sep 2010, 23:40

siqqe wrote:Kyllä jotain pientä on jäänyt, asfaltissa tosiaan toisinaan näkee jonkin sortin fraktaalia selvänäkin ja autot ohiajaessaan on alkanut näyttämään hassulta viime sienireissun jäljiltä :> Myöskin iltaisin kun nukkumaan käy, alkaa kellon sekunttiviisari kuulumaan ympäri huonetta (tuo oli aluksi hyvin ärsyttävää mutta nyt jo tottunut)
Aina kuulunut, nykyään vaan huomaat sen..

psycoma
Lepakko

Post by psycoma » Thu 30 Sep 2010, 22:38

Seinässä kupla mikä liikkuu kanssasi ja häviää ihan yhtäkkiä.

Rosoiset pinnat muodostaa kuvioita.

Ja ehkä niin kaikista parhautta, katukivetykset ja kaikki geometrisesti sommitellut palikat mitkä näkee päivittäin pystyy näkemään välistä myös erisuunnasta ja kuvio on aivan TOTAALISEN erilainen, jännä miten ne hahmottaa jotenkin ensin ja hyväksyy sen eikä ajattele olevankaan muita vaihtoehtoja, kunnes eräänä päivänä...

Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut » Fri 01 Oct 2010, 01:18

Valoihin katsottaessa (esim. ulkona olevaa katulamppua sisältä katsottaessa) silmiä siristämällä erilaisia kuvioita ja symboleja. Monesti enkelin muotoisia hahmoja.
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.

psycoma
Lepakko

Post by psycoma » Fri 01 Oct 2010, 19:38

Noihi valoihi siristelyy oon usei miettiny, et tuleeko omat ripset joteki siihe valon ja näköaistimien välii ja alkaa muodostaa siihe jotain varjoi mistä sit näkee kaikkee hassua, en sit tiiä mut tullu vaa mielee.

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Fri 01 Oct 2010, 22:42

psycoma wrote:Noihi valoihi siristelyy oon usei miettiny, et tuleeko omat ripset joteki siihe valon ja näköaistimien välii ja alkaa muodostaa siihe jotain varjoi mistä sit näkee kaikkee hassua, en sit tiiä mut tullu vaa mielee.
En usko, koska itse näen noita silmät kokonaan aukikin.

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Sat 02 Oct 2010, 15:42

psycoma wrote:Noihi valoihi siristelyy oon usei miettiny, et tuleeko omat ripset joteki siihe valon ja näköaistimien välii ja alkaa muodostaa siihe jotain varjoi mistä sit näkee kaikkee hassua, en sit tiiä mut tullu vaa mielee.
Öh... Eiköhän kyse oo ihan valolle herkistymisestä muuten eikä sillä oo mitään tekemistä minkään ripsien kanssa :D

Aksu6
Psykonautti

Post by Aksu6 » Mon 04 Oct 2010, 14:54

Itselläni on jäänyt kanssa nuo visuaalit hmm... "päälle", ensimmäisen happo kokemukseni jälkeen, ja näin sanoivat myös pari muuta jotka olivat mukana samalla reissulla.

Itseäni se ei haittaa yhtään koska nyt pystyn viihdyttämään itseäni töissä tupakilla katselemalla kaikkea tylsää mihin keskittyy, niin se alkaa tuottamaan geometristä kuviota / väreilemään / isontumaan / pienentymään.

Ainoa minkä haluaisin tietää, että kun näkee nuita juttuja niin onko pupillit laajentunu lautasiksi?
Et pysty selittämään totuutta, vaan totuuden esteitä.

Otin niitä monta ja osasin tanssii
-Allu

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Sat 16 Oct 2010, 13:48

SahkoinenVelho wrote:
Öh... Eiköhän kyse oo ihan valolle herkistymisestä muuten eikä sillä oo mitään tekemistä minkään ripsien kanssa :D
Mitä on "valolle herkistyminen"? Laajemmat pupillit 4ever?

Varjo

Post by Varjo » Tue 18 Jan 2011, 00:25

Jep, mullekin käy näin vähän väliä, alko hapon jälkeen. Näköjään aika yleistä, eipä se elämää haittaa... =)

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Mon 24 Jan 2011, 23:41

Mulla on jääny myös visuaalit päälle, tosin riippuu osittain päivästä että millä tapaa näkyvät. Usein näen esim. valkoisilla pinnoilla loputtomasti toistuvaa kukkamaista mandalaa. Kyseinen kuva kuvaa oikeastaan aika täydellisesti sitä mitä näen, mutta kuviot liikkuvat jatkuvasti enkä pysty näkemään niitä tarkkoina vaan ne ns. karkaavat silmältä.

Lisäksi nähdessäni hassusti varjostettuja seiniä vaikkapa (asematunnelin arnoldsissa on maailman psykedeelisin seinä, se vetää aina ihan omaa showtansa kun käyn siellä) ne saattavat liikkua ja väreillä ja virtailla miten sattuu.

Sitten vielä välillä tausta saattaa liikkua jonkin liikkuvan objektin mukana, esim. jos kaveri heilauttaa kättänsä edessäni, saatan nähdä että koko tausta liikkuu käden mukana. Tämä on joskus hieman häiritsevää, sillä tästä tulee sellainen fiilis kuin näkökenttä pirstoutuisi.

Tracereita näen aina, ja sellainen pieni väreily/pintojen hohtaminen/kiiltäminen on aika normaalia.

Kuulostaa ehkä tosi rankalta mutta en siis koko ajan välttämättä näe kaikki näitä visuaaleja, ja nähdessäni en välttämättä näe niitä kovin voimakkaasti. Riippuu vähän. Ne eivät varsinaisesti häiritse yleensä, mutta joskus jotkut tosi vahvat visuaalit saattavat vähän hämätä, tai saatan vaikka jotain verhoa katsoessani kysyä että "Tuuleeko täällä vai onko toi visuaali?" :D
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

Uke
LD50

Post by Uke » Thu 03 Feb 2011, 18:07

wRRa wrote:Mulla on jääny myös visuaalit päälle, tosin riippuu osittain päivästä että millä tapaa näkyvät. Usein näen esim. valkoisilla pinnoilla loputtomasti toistuvaa kukkamaista mandalaa. Kyseinen kuva kuvaa oikeastaan aika täydellisesti sitä mitä näen, mutta kuviot liikkuvat jatkuvasti enkä pysty näkemään niitä tarkkoina vaan ne ns. karkaavat silmältä.
Mulla näkyy välillä täysin samaa visuaalia!
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Sat 05 Feb 2011, 15:56

Uke wrote:Mulla näkyy välillä täysin samaa visuaalia!
Must siinä on jotain kiehtovaa, kuinka samat visuaalikuviot tuntuis olevan ihmiselle luontaisia! Esim. psykedeelisen kokemuksen FAQ-osiossa kuvaillaan erityyppisiä visuaaleja ja ei voi muuta kuin todeta että lähes kaikkia juuri kuvausta vastaavia on tullut nähtyä kun kokemusta on kertynyt enemmän. Hämmentävää.

Mulla noi mandalakuviot on yleensä sellaisia läpinäkyvän sateenkaaren värisiä... Siis että niissä on kaikki värit, mutta ne ei oo kovin räikeitä :D
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

Uke
LD50

Post by Uke » Sun 06 Feb 2011, 22:23

wRRa wrote:
Must siinä on jotain kiehtovaa, kuinka samat visuaalikuviot tuntuis olevan ihmiselle luontaisia! Esim. psykedeelisen kokemuksen FAQ-osiossa kuvaillaan erityyppisiä visuaaleja ja ei voi muuta kuin todeta että lähes kaikkia juuri kuvausta vastaavia on tullut nähtyä kun kokemusta on kertynyt enemmän. Hämmentävää.

Mulla noi mandalakuviot on yleensä sellaisia läpinäkyvän sateenkaaren värisiä... Siis että niissä on kaikki värit, mutta ne ei oo kovin räikeitä :D
Hmm.. ei oo hetkeen tullu otettua mitää visuaaleja aiheuttavia deelei jotenka ei oo vähään aikaan ollu niitä näkyvillä mut muistelisin et mulla ne on ollu lähinnä vaa läpinäkyvää kuvaa ja ääriviivoja. Kiva niitä on silti katella joskus ja koulussa eritoten meni monet hyppytunnit seiniä ja lattioita seuraille :P
Image

Hekkis
Psykonautti

Post by Hekkis » Tue 08 Feb 2011, 03:05

ääh, mulki ollu ekast semi visuaalirikkaasta matkasta lähtien joka päivä sellast mietoo visuaalii. Ei sitä nii vakavasti kantsi ottaa vaik kaikki ihmiset ei ymmärtäiskää. Kelaa hulluks yms. Jos ei haittaa elämän hallintaa ni kaikki iha ok. Itel elämänhallinta vituillaa kyl iha muist syist. Kuosaus on vaan nii vitun kivaa. :mrgreen:

m3t4velho
Tuppisuu

Post by m3t4velho » Fri 25 Feb 2011, 22:59

Näin just äsken, miten lattia lainehti tai pikemminkin velloi, ja oon tosiaan ihan selvinpäin. :shock: Viime deelikokemuksesta on aikaa reilu puolitoista kuukautta, eikä (DMT, "puolikas dose") trippi ollut kovin visuaalinen.

Viikko sitten, kun olin polttanut ihan hyvien lehtipaukkujen päälle kukkaa yksin kynttilän valossa, näin kynttilässä aika voimakkaita visuaaleja. Katoin ensin, että näyttääpä noi läiskät tossa kynttilän kyljessä vähän joltain naamalta hassua heh. Kun tutkin "naamaa" lähempää ilmestyi kynttilään piirroshahmomainen kahdella jalalla seisova leijona, joka toi tyyliltään mieleen ne Lauantaipusseissa olevat tarrat. Tän jälkeen kynttilään muodostui melko yksityiskohtainen maisema, joka oli "piirretty" samalla laintaipussitarratyylillä kuin leijonakin. Maiseman etualalle muodostui vihreä otus, jonka naama muistutti hieman Cthulhua ja vartalo norsun vartaloa, paitsi että sen rintakehä oli täynnä tissejä (tämäkin otus seisoi kahdella jalalla). Lonkerotissinorsuotus alkoi liikkua oudosti tanssahdellen. Lopuksi se kääntyi vasempaan ruiskutti naamastaan jonkinlaista näkyvää energiaa. Sama maisemakuva ja animaatio toistui monta kertaa, kun käänsin katseeni hetkeksi pois, ja katsoin kynttilää uudestaan. Oli aika :shock: :shock: wtf :shock: kokemus. Oon nähnyt esittäviä visuaaleja vain kerran aikaisemmin (2C-B, epämääräinen dose) ja silloin ne oli vain nopeita välähdyksia. Muuten on ollut vaan abstraktia fraktaalitykitystä ja asioiden vääntyilyä, valumista yms.
"Trying to escape society by using violence is pointless. It only helps put us back into the system. Any real escape must be accomplished through inner and spiritual means."
- Jean Giraud

Aesma
OD

Post by Aesma » Sat 26 Feb 2011, 03:15

wRRa wrote:

Ei nyt liity aloitusviestiin, mut eikös ollu niin että dmt:tä polttaneet ovat kohdanneet samoja entiteettejä ja ne ovat puhuneet samaa kieltä kuin muiden matkalla?

No vähä ontopiccia:
mulla tuttu jolla välillä vaikeuksia nähdä eteensä tai ainakaa esim. piirtoheittimeltä ei välttämättä saa selvää.
Miltei lakkaamattomasti ollut erilaista kierrettä, laajenemista, sulamista, muotoutumista jne visuaalia laidasta laitaa vähintään usean kuukauden ajan.

Itelläni tavallaa psykedeelit on avannu kyl näköö, terävöittäny sitä pysyvästi ja muuta, mut visuaaleista en varmaksi osaa sanoa.
Mut ehkäpä seki et näkee pyörteit ja muuta on jonkunlaista näön terävöitymistä? Ehkä minä en vain kykene itse sitä näkemään..
Tarkemmi ku ajattelee nii DXM on jättäny kans vahvasti jälkensä mun tapaan nähdä asiat ja naamat.. Ja itseni.
Veikkaan et moni muuki päihde tekee tätä, mut varmasti mikä tahansa muukin kokemus kuin päihde kokemus,
muuttaa siis tapaa nähdä. Mut ei nyt suoraa ainakaa liity visuaaleihin.
Mut tuntuu et esim. dxm ois muuttanut tapaa nähdä kasvojen pyöreät muodot..

InvisiblePain
Karvakuono

Post by InvisiblePain » Sat 26 Mar 2011, 23:23

Tuos pari kk sit ensimmäisten 2c-e kokeilujen jälkeen huomannu muutaman kerran esim valkoisella taustalla olevaa mustaa tekstiä lukiessa kirjainten "liikkuvan" samanlailla kuten oli e:n vaikutuksen alaisena... ei tuosta haittaa ole ollut, enemmänkin pientä piristävää päivään :up:
"It is sleeping within all of you
A force seldom awakened
Undiscoverable by modern science

The intention of our minds is powerful
And a curse

Explore the power of the mind"
-Headhunterz

taikapoika
Psykonautti

Post by taikapoika » Sun 24 Apr 2011, 07:22

huh huh jokusen flashbackin olen kokenut ja seuraavana viikkona lappujensyönnin jälkeen jotain minimaalista väreilyä.. mutta jatkuvasti.. ja kuitenkin tullut matkailtua satoja kertoja, aika ufolta kuulostaa
ken itsestään luo eläimen, jättää taakseen tuskan ihmisen..

naponen
OD

Post by naponen » Sun 24 Apr 2011, 09:06

Mä "näen" jatkuvasti visuaaleja. Tai ainakin kuvittelen näkeväni. Lähinnä pientä kuvioiden väreilyä ja pyöristymistä sekä pientä aaltoilua. Etenkin trippailun jälkeen mutta joskus näitä tulee vaikka ei oo päihteitä hetkeen ottanut.

Liekö vika silmis vai pääs :D

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Sun 24 Apr 2011, 18:53

Liittyyköhän se jotenkin mielikuvituksen muuttumiseen kokemuksen myötä, että saattaa alkaa nähdä visuaaleja selvinpäinkin? Silmiinhän välittyy järkyttävä määrä informaatiota joka hetki, ja aivoissa on tehtävä tulkintoja myös niistä asioista joita ei välttämättä kunnolla näe. Veikkaan että kyse on nimenomaa tuon tulkintoja tekevän osion muutoksista kokemuksen myötä (muistijälki).

Otetaan nyt klassinen esimerkki: näet kepin maassa ja säikähdät, koska aivosi tekivät tulkinnan että siinä on käärme. Kun katsot hetken tarkemmin, tajuat että se on keppi eikä käärme etkä ole enää peloissasi. Aluksi kuitenkin näit käärmeen etkä keppiä. Samalla tapaa aivot tekee koko ajan tulkintoja kaikesta mitä näet, ja ehkäpä psykedeelisen kokemuksen myötä ne saattaa tulkita joitain asioita erilailla kuin ennen?

Mua kiinnostaa tää aihe.... Että mistä johtuu visuaalit :D Mä näen myös piirtämisen jälkeen päässäni yleensä paljon kuvia... siis sellasia kuvia joita voisin piirtää paperille, yleensä ei siis mitään maisemia vaan sellasia psykedeelisiä koukeroita ja kiemuroita. Tämäkin on tullut nimenomaa psykedeelien jälkeen.

m3t4velho, tohon sun viestiin vielä pakko sanoa että eihän pilvessä oo = selvinpäin. Mä oon nähny myös pilvissä (taivaalla siis :D) ja windows media playerin visualisaattorissa paljon kaikenlaisia kuvioita savuissa jo kauan ennen kun olin kunnolla trippaillut.

Hz0
Apteekki

Post by Hz0 » Mon 25 Apr 2011, 00:24

Itsellä oli oletettua rajumman Bromodragonfly matkan jälkeen pari kolme päivää erinäköisiä visuaaleja. Lähinnä jos keskittyi liikaa tuijottamaan tiettyä kohtaa niin alkoi tapahtua kummia. Tästä on siis yli vuosi.

Vähän yli viikko sitten tuli ensin vedettyä kännit, nukuttua tosi huonosti, sitten methylonella tampattua koko yö ja seuraavana iltana laskuissa sitten iski kummallinen ahdistuskohtaus, tuntui että huoneessa kaikki esineet vaihtavat muotoaan, jne. Seinällä näkyi valon heijastumia esineistä mutta kun liikutin esinettä niin heijastus ei muuttunut... En varsinaisesti nähnyt mitään konkreettista mutta jokin selittämätön liike kokoajan näkyi näkökentän rajamailla. Olin kyllä ottanut 5-HTP:tä laskuihin aamulla että voi tietysti olla serotoniinin määrän muutokset aivoissa aiheuttavat välillä tuommoisia oireita?

Mutta pysyviä juttuja ei ole tullut.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen

Presidentijoe
Karvakuono

Post by Presidentijoe » Fri 29 Apr 2011, 15:21

Vaikken ole koskaan psykedeeleihin, saatika mihinkään vakavaan koskenutkaan, ihan luonnontuotteissa on pysytty, nään välillä lähes läpinäkyvän pötkön pomppimassa silmissä. varsinkin jos tuijottaa sinistä taivasta..... tiiä tuosta mut välillä häiritsee vähä :D