Tanssiminen aineissa 8)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Zeke
Lepakko

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by Zeke » Sun 12 Sep 2010, 22:38

Ketä tulos heiluttaa pyllyy Infectedin tahtiin? oon se partahippi ku "tanssii" aineissa, tu nykäsee parrast !
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Mon 13 Sep 2010, 03:27

Mä en varmaan infectedii jaksa/pääse kattoo ku rahatilanne heikohko jne. mut jatkoille saatan ilmestyy jos ne taas järkätään :) Olin ainaki viime vuon.
Uke wrote:Nyt vähän enempi tutustuneena tähän suomalaiseen konemusa-hommaan, niin yllätyin kuinka helvetisti porukkaa siellä käy oikeesti musiikin takia ja selvinpäin. Se on jotenki...hienoa.
Mä en kyl tiiä monia jotka kävis selvinpäin ja itelläki oli eilen eka kerta selvinpäin mut musiikin takia silti aina menny... :D
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

Uke
LD50

Post by Uke » Mon 13 Sep 2010, 11:09

Zeke wrote:Ketä tulos heiluttaa pyllyy Infectedin tahtiin? oon se partahippi ku "tanssii" aineissa, tu nykäsee parrast !
teikäläisii on niin monia aina siellä paikanpäällä tälläsis tilaisuuksis :mrgreen: Mut joo, luultavast tulos.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Fri 17 Sep 2010, 13:34

transsitanssi lukeutuu kyl maailman siisteimpiin juttuihin, kunnon freakdancea!

itelle sopii parhaiten varmaan namit/madma ja/tai äsidi. tietty porskeellakin pärskii pitkälle, muttei siinä oo fiilistä....muutenkin koittaa pitää sormet irti kaikista vähänkään epäillyttävistä valkosista jauheista nykyään :D
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Tue 12 Oct 2010, 04:51

Harold, hheehe viime viikon lauantaina tais olla aikamoiset transsitanssit!

Kontakti-improomassa ois muuten kiva joskus käydä. Onko kukaan teistä käyny? Selvinpäin tosin ajattelin mennä :D
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

Goldengoose
Psykonautti

Post by Goldengoose » Fri 26 Nov 2010, 14:09

Savuissa soimaan...
http://www.youtube.com/watch?v=5n1Z8vKCFQY

Pakko alkaa jammaan :)
Olet pisteessä A, totuus on piste B. Näkemyksesi on jana - c, joka kulkee pisteen B läpi. Totuuteen kuljet kateetin a tai b läpi, nämä ovat valheita. Näkemyksesi - c vääristyminen on riippuvainen sinusta, joka olet alpha - kulma (a,b)

Darw
Psykonautti

Post by Darw » Sun 26 Dec 2010, 20:46

wRRa wrote:
Uke wrote:Nyt vähän enempi tutustuneena tähän suomalaiseen konemusa-hommaan, niin yllätyin kuinka helvetisti porukkaa siellä käy oikeesti musiikin takia ja selvinpäin. Se on jotenki...hienoa.
Mä en kyl tiiä monia jotka kävis selvinpäin ja itelläki oli eilen eka kerta selvinpäin mut musiikin takia silti aina menny... :D
Mie käyn bileissä selvinpäin, tosin vähän veikkaan että jengi luulee että oon pahemmissakin kuoseissa, meno tuntuu ainakin omaan silmään yleensä sellaselta.

Jostain kumman syystä parhaat kotitanssit on tähän mennessä irronneet deksmistä ja savuista. :roll:
Askel viimeinen pudottaa

junky
Psykonautti

Post by junky » Tue 28 Dec 2010, 17:38

Tanssiminen sienissä <3

Just olin eräissä paikallisissa juhlissa sienipäissäni. Oli niin MAHTAVAA.
Musiikki virtasi lävitseni ja basso käski tanssimaan. Ei voinut olla paikallaan. :razz:

Vähän kyllä kuumotti sisälle jonottaessa kun poken valvova silmä haravoi väkijoukkoa.
i know a girl who cries when she practices violin

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Wed 29 Dec 2010, 05:16

Itekin kyl pääasias käyn nykyään reiveis selvinpäin. Vedän kontaktikuosit!

Siis pääsen tripeille siitä fiiliksest :D Se on aika uskomatonta. Varsinki jos on muit ihmisii paljon deeleis... huh.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 30 Dec 2010, 00:55

Tanssiminen on pakollista ainaki empatogeeneis, stimuis jne :D dexmeissäki se robotanssin vetämine on rentoo.
Mut eniten se on mukavaa essoissa. Ei sitä vaan pysty oleen tamppaamatta. meelike iit! :)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

xPetu
Psykonautti

Post by xPetu » Fri 07 Jan 2011, 20:38

SadPanda wrote:Tanssiminen on pakollista ainaki empatogeeneis, stimuis jne :D dexmeissäki se robotanssin vetämine on rentoo.
Mut eniten se on mukavaa essoissa. Ei sitä vaan pysty oleen tamppaamatta. meelike iit! :)
Kyllä! Nykyään aina kun tulee naksui otettuu nii pakko lähtee klubille missä soi saatanan kovaa tekno eikä siellä tuu muualla oltuu ku tanssilattialla :D

sarq
Psykonautti

Post by sarq » Mon 16 May 2011, 14:04

Omalla kohdalla happo tuntuu olevan ehdottomasti SE tanssihuume. LSD:tä naamariin, psykeä soimaan ja johan alkaa solut huutaa, jotta pääsee hytkymään musiikin tahtiin <3 Hapoissa muutenkin tuntuu tulevan sellainen efekti tanssiessa, että kun tanssin silmät kiinni, näen itseni valona tanssimassa edessäni. Aivan kuin seisoisin pimeässä askeleen päässä katselemassa valo-oliotani :)

Naksuissa tanssiminen on myös aivan mahtavaa, mutta siitä puuttuu se kaiken kattava "kollektiivisen tanssin" tuntu (kyl te tajuutte, se tunne kun kaikki tanssilattialla tuntuu olevan yhtä samaa musiikin tahdissa hytkyvää olentoa/massaa;).

Ihanaa kun on kesä ja pääsee metsiin tanssahtelemaan pitkän kylmän talven jälkeen <3 <3 <3
"People who don't think probably don't have brains; rather, they have grey fluff that's blown into their heads by mistake."

Tavantallaaja
Psykonautti

Post by Tavantallaaja » Thu 14 Jul 2011, 15:46

Tanssin paljon, myös yksin kotona, myös selvinpäin, myös alasti..no niin joo :mrgreen:

Ehdottomasti haluan happopäissäni vaan ratkoa elämää mut en oo kyllä edes kokeillu tanssia, joten täytyy testaa. Niitä Essoja himoon.. Niitä kun vaan ei tunnu koskaan olevan saatavilla. Mihin on mennyt verraton eemeli..?

Psyke on kyl suosikki, mut tulee joskus ihan mainstreamiiki tanssittuu..

Semmonen viidakko ytkytytky on hyvää. Back to the jungle. :P

http://www.youtube.com/watch?v=3_cQh13p6Ok
Parhaimmillaan: luova, syvällinen ja ilmaisuvoimainen
Huonoimmillaan: loukkaantuva, oikutteleva, ylitunteellinen
"mietin usein miltä tunteeni tuntuvat minusta."

Feya
OD

Post by Feya » Sun 17 Jul 2011, 17:46

Tansimminen aineissa on kyllä ihan omaa luokkaansa, niin eläimellistä. Biletyksestä en tosin välitä, heilun yleensä yksin tai yhden ihmisen seurassa.

Puhdas MDMA, monet psykedeelit sekä DXM:än nousut ovat tähän tarkoitukseen ykkösiä. Varsinkin jälkimmäisen vaikutuksen alla ihan kaikenlainen musiikki tanssittaa, olisi se kuinka hidasta tai nopeatempoista tahansa.

haureus
Lepakko

Post by haureus » Mon 18 Jul 2011, 00:12

En harrasta tanssimista missään muodossa, eikä toistaiseksi mikään aine ole saanut tanssimaan - paitsi LSD.

Hapoissa on kyllä tullut melkolailla aina jossain määrin tanssittua, tai lähinnä "tanssittua". Ihan pakottava, ärsyttävä tarve sellaiseen epämääräiseen, limaiseen ja hidastettuun ikkunanpesun kaltaiseen liikehtimiseen. Ja aaaah, kuinka ärsyttävän euforiselta se pelleily aina onnistuukin tuntua!
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net

Neuromoottori
Psykonautti

Post by Neuromoottori » Tue 19 Jul 2011, 23:28

Mulla tulee aina kännipaukuis ihan hullut tanssifibat ku kuuntelen psy-trancee mut kyllä ne namit luo parhaat fibat ehdottomasti musiikin oikeen tuntee ja siihen jaksaa keskittyy ! Hapois on aina niin miettivä ja ihmettelevä fiilis et en oo ees ajatellu tanssia (oon salee jääny paitsi jostai xD)

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Wed 20 Jul 2011, 02:11

Happo on mun mielestä siitä ihan siisti aine, että vaikuttais et sen alaisena mihin tahansa tekemiseen uppoutuukin, sitä menee astetta syvemmälle. Sen takia myös tanssiminen hapoissa on mielestäni melko hengellinen ja voimakas kokemus. On tosi mielenkiintoista etsiä uusia liikeratoja tripillä.

Neuromoottori
Psykonautti

Post by Neuromoottori » Wed 20 Jul 2011, 02:38

wRRa wrote:Happo on mun mielestä siitä ihan siisti aine, että vaikuttais et sen alaisena mihin tahansa tekemiseen uppoutuukin, sitä menee astetta syvemmälle. Sen takia myös tanssiminen hapoissa on mielestäni melko hengellinen ja voimakas kokemus. On tosi mielenkiintoista etsiä uusia liikeratoja tripillä.
Mulla on asioiden tutkiminen enemmän ku kiinnostavaa mä innostun aina uusista asioista :D vähä ku lapsi uudella maalla ...:S

Emmä tiiä miten syvälle mun pitää päästä et pääsen sinne "ääripäähän"
dexmi oli vähä pelottavaa mut ei kuitenkaan kovin paha
salviaa haluisin kokeilla lsa:n kanssa
Dmt on se ihan ykkönen mitä haluun!
miten mimosasta (30g) saa eroteltuu ton dmt:n ja mikä on annos? miten te sen teette?

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Wed 20 Jul 2011, 02:56

Menepäs vilkaisemaan DMT-ketju. Sieltä löytyy ohjeet.

http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=898

Koitetaanpa pysyä aiheessa :)

peksi
Tuppisuu

Post by peksi » Sat 26 Nov 2011, 18:05

Jos tulee lähdettyä isompiin bileisiin tamppaamaan, on melko perus setiksi muodostunut muutama bisse ja savut alle, sit baarin jonos sienet naamariin ja tanssilattialle. Loppuillasta sit vähän energiajuomaa ja savut. Kyllä kelpaa liikehtiä musiikin tahdissa.

Tänään taas mennäään.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Fri 20 Jan 2012, 03:56

En pysty lähteä paikkaan tanssimaan koska en ymmärrä sitä juttua ollenkaan.
Siis tanssimista. En tanssi. Jos joku koittaa saaha mua väkisin tanssimaan niin tulee epämiellyttävä game over olo.
Joskus joku pakotti minut tanssimaan niin koin vain itselläni epämiellyttävän tunteen.
Tietenkin sitä heittää jotain ihme settiä just sillon ku on paikassa jossa ei pitäis tanssia nii alkaa jotai sätkimään.
Steppaaminen on cool :)
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

Hz0
Apteekki

Post by Hz0 » Wed 29 Feb 2012, 18:50

Olen itse selvinpäinkin ruvennut saamaan kicksejä irti freehand glowstickingistä. Siis valotikkuilusta ilman narun päässä pyörityksiä. Kuoseissa erittäin antoisaa toimintaa mutta selvinpäinkin hauskaa ajanvietettä opetellessa uusia temppuja ja parannellessa vanhoja. En ole mikään tanssimestari tai guru noiden glowstickkien kanssa, mutta eikös tanssin idea ole pääasiassa tuottaa nautintoa itselle? Jos olet sinut itsesi kanssa ei ole mitään väliä miltä touhu ulospäin näyttää.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen

RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki » Thu 01 Mar 2012, 00:33

Tanssin pelkästään kotona silloin kun poltan sativa kukkaa.
Tai eikös tanssiminen ole hallittuja liikeratoja tai jtn..
Ei se tanssimistakaan ole, epämääräistä liikehdintää musiikin tahdissa :mrgreen:
Jotenkin tuntisin itseni todella typäräks jos menisin "tanssimaan" jonnekki ihmisten sekaa.
Essoissa tulee aina jotenki olo et tekee vaa mieli riehuu ja tönii jengii, ei pelkästään liikehtiä vammasesti.

Uke
LD50

Post by Uke » Tue 06 Mar 2012, 04:50

_delirium_ wrote:Tanssin pelkästään kotona silloin kun poltan sativa kukkaa.
Tai eikös tanssiminen ole hallittuja liikeratoja tai jtn..
Ei se tanssimistakaan ole, epämääräistä liikehdintää musiikin tahdissa :mrgreen:
Jotenkin tuntisin itseni todella typäräks jos menisin "tanssimaan" jonnekki ihmisten sekaa.
Essoissa tulee aina jotenki olo et tekee vaa mieli riehuu ja tönii jengii, ei pelkästään liikehtiä vammasesti.
ihan oikeesti? En oo ikin kuullu et jotain tekis mieli nameissa alkaa tönimää jengiä mut en kyl ihmettelis jos tälläsiä fiiliksiä ois enemmänki ku muistelee noita monia kertoja ku on circuksessa käyny pyörähtää bileide aikaa..
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

Touchet
Moderator

Post by Touchet » Tue 06 Mar 2012, 05:01

Hei hitto, nyt mä haluan nyrkkeilymatsin madmoissa.

Tai likaista ja rankkaa seksiä! BDSM & MDMA vittujea!

Mitä tanssimiseen tulee; satojen trippien ja kymmenen vuoden okkultismin jälkeen homma menee sellaiseks, että sitä tanssii kokoajan elämässään kaikkialla, eikä mikään tai kukaan ole liittymättä tanssiin. Jokainen kädenliike, putoava hedelmä, liikkuva auto ja kivi tasapaksulla maalla on samaa interaktiivista performanssi-installaatiota, joka alati tanssii alasti ja laulaa omaa grande finaleaan.

Tässä sitä vain osallistuu pyrkien varioimaan liikeratojaan varomatta liikaa rajojaan. Tälläkin hetkellä mulla on melko taiteellinen ryhti, toinen jalka tossa kivasti tuossa tuolinkulmalla ja perse puoliksi istuimen ohi. Naputtelen sormillani näppäimistöä kuin sämpleriä.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Tue 13 Mar 2012, 20:03

Touchet wrote:Tai likaista ja rankkaa seksiä! BDSM & MDMA vittujea!
BDSM & MDMA aiheuttaa vähän hassun fiiliksen, kun tekee samaan aikaan mieli piiskata, alistaa, sitoa ja nussia mutta myös halata.

Hauskaa se silti aina on.

Mutta jottei menisi ihan OT:ksi niin oma tanssihistoriani on sellainen, että aluksi en tajunnut tanssimisessa mitään pointtia, mutta sitten kun päädyin hyviin bileisiin essopäissäni niin musiikki vain vei minut mukanaan. En osaa tanssia enkä tunne mitään liikkeitä, mutta mielestäni koko homman idea onkin juuri siinä, että jokaista meitä musiikki liikuttaa juuri omalla tavallaan.
Looking for planet Gong...

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Wed 11 Apr 2012, 11:28

itse tulee tanssittua aina jos johonkin baariin esim menee...
Mutta kun saa piriä elimistöön, sillon ei oo väliä missä on niin kyllä tulee tanssahdeltua :) Keho vaan väkisin lähtee liikkeelle.

Kännissä tanssiminen (siitä aiemmin puhetta oli) on jotenkin...no tulee sitä tehtyä, mut kyllä sen tiedostaa kuinka tyhmältä se näyttääkin. Ja se on yllättävänkin vaikeeta jos on vähänkään enempää humalassa.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Thu 12 Apr 2012, 16:44

Kansku wrote:Kännissä tanssiminen (siitä aiemmin puhetta oli) on jotenkin...no tulee sitä tehtyä, mut kyllä sen tiedostaa kuinka tyhmältä se näyttääkin.
Mitä väliä sillä on miltä se näyttää?

Ei sitä muiden iloksi tehdä. Se on omaa viihdettä.

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Thu 12 Apr 2012, 16:45

periaatteessa ei olekkaan...mut jos meinaa jotai seuraa saada baarista mukaan ni sit on vähä välii :D
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Thu 12 Apr 2012, 20:36

Kansku wrote:periaatteessa ei olekkaan...mut jos meinaa jotai seuraa saada baarista mukaan ni sit on vähä välii :D
No joo, jos tuosta näkökulmasta ajattelee, niin onhan siinä totuuden siemen :)