Tanssiminen aineissa 8)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
wRRa
Moderator

Tanssiminen aineissa 8)

Post by wRRa » Tue 01 Jun 2010, 10:54

En ainakaan nopealla haulla löytänyt tämmöistä topicia.

Onko täällä muita tanssihulluja kuin minä? Deeleissä varsinkin tulee kunnon tanssifiilikset, samaten usein stimuissa tai jos on polttanu jotain kunnon sativaa. Ei oikeasti pysty pysymään paikoillaan :D

Kuitenkin lopputuloksena minun mielestä on että paras aine tanssimiseen on LSD! Se on vaan niin mahtavaa. Ihanat euforiat ja sen lisäksi kunnon psykedeliat päällä niin kyseessä ei ole enää mikä tahansa hytkyminen musiikin tahtiin vaan tanssiminen Taiteena. Elän musiikkia.

Mulla tulee selvänäkin kyl tanssittua melko paljon :)

Mutta minkälaista musiikkia tykkäätte tanssia? Mulla psytrance-osio ehdottomasti suosikkia ja nimenomaa hapoissa. CPU:ta tuli viimeks kovasti tanssittua. Selvänä tulee paljon muutakin tanssittua mutta deeleissä psyke on ehoton ykkönen.

Olen tosiaan hihhuli joka tanssii yksin kotona. Mahtaako löytyä hengenheimolaisia? :D
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

Dexma
Moderator

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by Dexma » Tue 01 Jun 2010, 13:05

Aikoinaan, kun aloitin deelit tuli tanssittua tosi paljon, mutta sitten se vaihtui siihen, että soitin kitaraa ja riehuin kämpässäni (sillai tosi HENDRIX TYYLIIN...)...

Muistan yhden 4-ho-met tripin kun onnistuin soittaan neljä tuntia skebaa eli koko tripin oikeastaan, hiki valui vain ja tuntui koko ajan hienolta... Eräänlaiseksi tanssimiseksi sen lasken, kun tunnen olevani vähän kuin keikalla, vaatteet pois päältä, avaruus fraktaali pyörii ja vitun kovaa...

Mutta nykyään nuo nousut tuntuu olevan tosi pieniä suurimmalta osalta aineista, ja jos haluaa kunnon nousut niin pitää heti ottaa sellaista sikiöasento annosta, ettei pysty enään nauttimaan tuolla tavoin deeleistä. Pireissä taas on aina niin jumissa ettei onnistu mitään tekeen. Pilvessä tulee sellaisia lyhyitä aikoja soitettua/tanssahteltua... Nousu kännissä tulee usein tehtyä paljon tätä myös..

Mut joo. En oo enään mitenkään kauhean bile hiiri, ei enään kama toimi tarpeeksi... Tai sitten en vain vapauta itteeni vain tanssiin...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Huiko
LD50

Post by Huiko » Tue 01 Jun 2010, 17:26

Mä olen hörhö joka tanssii vain kotona ja yksin.
Tai siis kännissä oon joskus hieronut itseäni naista vasten. :oops: :D
Kun en osaa tanssia,niin haen kontaktia.(kaikki tykkää kontaktista!)
Litsariakaan ei tuu jos tyttö itse raahaa sut tanssimaan. ;)
Ainakaan vielä...
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Tue 01 Jun 2010, 21:27

mä tanssin yleensä himassa yksin alasti,yleensä kännissä.

harvemmin muissa aineissa tulee tanssittua. :heh:

sitä paitsi oon niin paska tanssimaan...... :mad: näytän virtahevolta joka tanssii korkkareissa.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

jamaka

Post by jamaka » Tue 01 Jun 2010, 23:20

Baarissa on tanssilattialla välissä testattu: Sienet, 2c-b,i,t-2,t-7, lirpakka, essot, ja tietenki ghjannabis marijuana hasis.

Ehottomasti paras reissu oli sienissä, polttariporukan seurassa. Suosittelen settiä niille jotka ei kuumota väkimääriä baarissa ja vittuilevia portsareita.
Baari oli perus sedula, mutta tanssilattia oli ihana visuaaliviidakko jossa sai pyöriä ja tanssia miten halusi. (baari täpöten täynnä uudenvuoden juhlien vuoksi, sai ottaa ilon irti)

Fenyt yleensäkin ei mielestäni sovi baariin, kuten ei tuo sienetkään. Silti jos pitäs valita nii 2c-i tai 2c-b.

2c-e:estä mainittavin kokemus oli 50mg baarissa, ja voin sanoa että oli tanssifiilis, alun pahan olojen jälkeen...

Paukuissa ei oo pahemmin kehannut edes sinne tanssilattialle mennä :D

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Wed 02 Jun 2010, 08:05

Mä en taas oo koskaan kyennyt ymmärtämään kännissä tanssimista yhtään. Sehän on ihan kamalaa :D Kännissä on vaikea pysyä pystyssä jne. ei se oo yhtään hauskaa. Paljon mieluummin ite deeleissä tanssin.

Mutta baariin en oo deeleissä uskaltautunut :/ Stimuissa ja pilvessä joo, ihan hyvin on menny tanssilattialla :D Yleensä tosiaan tanssin baarissakin selvinpäin ja kaikki luulee että olen kännissä...

Baarissa on kyllä ihan hienoa se että vaikka vähän sekavalta vaikuttais, kaiken voi pistää kännin ja kummallisen luonteen piikkiin. Paitsi että minä olen baarissa töissä niin pilvessä vähän kuumotteli, silmät kuitenkin ihan punaiset ja portsari työkaveri :/ Tanssiminenkin oli sillon ehkä vähän normaalia rauhallisempaa (eli ei kamalan rauhallista) mutta meni ihan jees :D
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Wed 02 Jun 2010, 13:12

MDMAssa on kiva tanssia. 8---)

pitäis pitää sellaset HUGE reivit ja testailla kaikkii aineita ja fiilistellä milt tuntuu tanssii niissä.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

Usoda
LD50

Post by Usoda » Wed 02 Jun 2010, 16:19

Huiko wrote:Mä olen hörhö joka tanssii vain kotona ja yksin.
Ditto, ellen satu olee ystävien kans menossa jonnekin tanssibileisiin varta vasten.
En mää muuten muiden nähden tanssi, enkä koskaan selvin päin. :o
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava

frapathea

Post by frapathea » Wed 02 Jun 2010, 17:46

Hapoissa olen kontakti-impronnut, ja kontakti-improilen muutenkin. Pilves kans.

Mut ei kyl yleensä sellane random hytkyminen ja tamppailu yleensä innosta. Muistan, ku vedin ekaa kertaa mephedronee kaverin ja sen poikaystävän kans. Ne toi mulle konemusaa muistitikul, ja sanoivat, et kyl sä koht huomaat, et tekee mieli tanssii, mut mun teki oikestaan enemmän mieli kuunnella jatsii ja laulaa.. VOivvvvv..

Enemmän tanssin selvinpäin kuunnellessani Lady GaGaa.. Voivvvvvvvvvvvvv:D::D:D:D::DD

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 05 Jun 2010, 01:03

Ketkuis kyl ihan parhautta..!

mut selvinpäin, tai tateissa, tulee joskus sellanen fiilis et tekee mieli vaa kiehnätä ^^ je on jännää.. hassuu.
Keep it unreal.

lahke

Post by lahke » Sat 05 Jun 2010, 01:21

joskus vahingossa tulee tanssittua o.o yleensä silloi jos on poltellu tosi paljon.. kuulokkeet päässä kuuntelee musiikkia ja sit nousee ylös muka hakemaan jotain, mut ei pääsekkään kovin pitkälle kun kuulokkeiden johto tulee vastaan.. ja sit ihmettelee vaan miks on ylhäällä ja tulee vahingossa tanssahdeltua kun ei osaa päättää mitä tekis tai jotain..

tai noin mulle äsken kävi..

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 05 Jun 2010, 01:54

lahke wrote:joskus vahingossa tulee tanssittua o.o yleensä silloi jos on poltellu tosi paljon.. kuulokkeet päässä kuuntelee musiikkia ja sit nousee ylös muka hakemaan jotain, mut ei pääsekkään kovin pitkälle kun kuulokkeiden johto tulee vastaan.. ja sit ihmettelee vaan miks on ylhäällä ja tulee vahingossa tanssahdeltua kun ei osaa päättää mitä tekis tai jotain..

tai noin mulle äsken kävi..
Joo mäki oon vähän sellanen höhelö.. mut ei mul o kuulokkeita.. mä jään vaa aina väil ihmettelee mitä mä nyt olinkaa tekemäs
Keep it unreal.

Uke
LD50

Post by Uke » Sat 03 Jul 2010, 14:27

2ct2, essot ja joskus happo, siinä parhaat tanssittajat ja musana menee PURE TRANCE <3 kiksua etc. ahh ihanaa
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 03 Jul 2010, 22:26

Uke wrote:2ct2,
jos tanssit tän kaman ansiosta niin oot kyllä aikamoinen mies.

vittu kun mä tätä kiskon niin koko ilta menee sohvaa nussien ja mahakivuissa, toisaalta diggaan älyttömästi tämän jostain ajattelevaisesta puolesta. En oikeastaan mistään muusta tuu niin "älykkään" tuntuiseksi.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Wed 07 Jul 2010, 10:29

frapathea, mut Lady GaGa on kunnon tanssimusaa 8D <3

Uke
LD50

Post by Uke » Fri 09 Jul 2010, 02:57

Dexma wrote:
Uke wrote:2ct2,
jos tanssit tän kaman ansiosta niin oot kyllä aikamoinen mies.

vittu kun mä tätä kiskon niin koko ilta menee sohvaa nussien ja mahakivuissa, toisaalta diggaan älyttömästi tämän jostain ajattelevaisesta puolesta. En oikeastaan mistään muusta tuu niin "älykkään" tuntuiseksi.
No siis.. emmä tiedä, ehkä mä tamppaan selvinkipäi jos oikee fiilis on, mut kyl tuli tampattua hualel Laserpointis t2:hden voimalla :D Oon powerdancer.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Mon 12 Jul 2010, 09:04

hitsi etta taal japanis on kyl klubeissa kovempi meno ku suomen baareissa ikina! :D

perjantaina kavin klubeilemassa ja tuli tanssittuu varmaan 6 tuntii putkeen... porukka oli helvetin taitavii ja ihme kyl jatkat tanssi paremmin ku muijat. kaikki varmaan harrasti tanssii iha vapaa-ajal :D kaikki vaa tanssi keskenaa ringis ja yks aina keskel jne. cypher, en tiia miks kutsutaa suomeks. oli siistii, jos ois ollu jotai mdma tai vaik piriiki pohjal ni ois ollu iha taydellist. alkoholi ei oikee sovi tallaseen imo, pistaa vaa vasyttaa jne

horna
Kameleontti

Post by horna » Mon 12 Jul 2010, 10:28

wRRa wrote:hitsi etta taal japanis on kyl klubeissa kovempi meno ku suomen baareissa ikina! :D
No mielestäni suomen baareissa ei kyllä ole koskaan ollut mitään hirveetä meininkiä :)
wRRa wrote:alkoholi ei oikee sovi tallaseen imo, pistaa vaa vasyttaa jne
Kännissä tanssiminen on kyllä melkoista turhuutta. Tuntuu että menee energiat heti parin biisin jälkeen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Tue 13 Jul 2010, 11:15

2C-E toi fiilikset et teki mieli danssaahdella vähän, mut ei sit jaksanut kuin vähän heilua.
En yleensä tanssi missään substansseissa enkä selvinpäin.

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Fri 16 Jul 2010, 15:00

horna, jep! alko teha kyl mieli jotain stimuja tms. ois jaksanu bilettaa koko illan taysilla :D alkoholii ku juo ni 1-2 annost viel menee mut enempi ku juo ni tanssimisest ei tuu mitaa, tasapaino vituillaa ja oksettaa :D

Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti » Fri 16 Jul 2010, 15:13

Lyricaa 600mg ja olutta ja shotteja paljon, oli mielenkiintoinen tanssilattia. Sienissä rupes tanssittaa iha iteksee. Mephedrone + 4-fmp = Oli vitun hieno fiilis tanssia baarissa. Essoissa keskityin vaan kattelemaan stroboja ku oltiin baarissa.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Mon 19 Jul 2010, 03:21

Meitsi tänään innostuin tanssiman ketamiinin takia.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 19 Jul 2010, 11:22

Miten hitossa porukka tanssii ketapäissään?

ei tajuu.
mä vain makaan lattialla ja lennän avaruuteen 15 minuutiksi ja sen jälkeen mulla on tylsää... :roll:
tRip wrote:

hurja
Lepakko

Post by hurja » Mon 19 Jul 2010, 12:35

wRRa wrote:horna, jep! alko teha kyl mieli jotain stimuja tms. ois jaksanu bilettaa koko illan taysilla :D alkoholii ku juo ni 1-2 annost viel menee mut enempi ku juo ni tanssimisest ei tuu mitaa, tasapaino vituillaa ja oksettaa :D
Itse en oikeestaa juo alkoholi ku helvetin harvoin. Muistan pendulumin keikal ku ei ollu mitään, niin joutu käydä ostaa ylihintasta kaljaa ja virtasia. Onneks en tosiaan juonu liikaa, koska eihän kännissä voi tanssia.
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Mon 19 Jul 2010, 16:14

Dexma wrote:Miten hitossa porukka tanssii ketapäissään?

ei tajuu.
mä vain makaan lattialla ja lennän avaruuteen 15 minuutiksi ja sen jälkeen mulla on tylsää... :roll:
Emmää ottanut niin paljoo.

DJ Shadow. 8)

Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti » Sat 07 Aug 2010, 13:36

Tulee tanssittua kyllä aina ku on mahdollista. Essot ja stimut sopii reiveihin ku jaksaa tampata koko yön.
Pilvessä ja deeleissäki on kiva tanssia mut kunto loppuu JO muutaman tunnin jälkeen.
Nykyään on pakko olla sekaisin jos kunnolla käy tanssii ku polvi on paskana kolarin takia.
http://www.youtube.com/watch?v=-wnb9oOANdU

Pappa aineissa tanssimassa?
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja

Uke
LD50

Post by Uke » Sat 07 Aug 2010, 18:24

^Hah.. Tulee ihan mieleen tää: http://www.youtube.com/watch?v=_ZrEWwbjMK4
Image

Serotoniini
Psykonautti

Post by Serotoniini » Sat 11 Sep 2010, 16:37

Madmoissa tuntuu helvetin hyvältä tanssia, hapoissa viel paremmalta. Saa ihan sairaasti irti musiikista ja rytmistä,
riippuen tietysti yleisestä meiningistä..
Humalassa tulee kans välillä tanssittua jossain paskoissa yökerhoissa..

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Sun 12 Sep 2010, 16:13

Joo, kyl mdma/naksut on mulle ollu niitä parhaita bilehuumeita. Happonousuissa tanssiminen on kieltämättä ylivoimasesti parasta, mutta sen sijaan happo + bileet ei oo aina se paras yhdistelmä, tai ei ainakaan mulle. Voihan sitä tietysti kotonakin tanssia, niin ku minä ainaki teen.

Hehe, olin muuten eilen psykekemuissa koko yön. Tuli tanssittua taas sellanen 5-6h eli about koko aika kun siellä oltiin, täysin selvinpäin! Näytin ihan siltä kuin olisin ollut vauhdeissa/naksuissa :D joku äijä tuli jopa kysymään että onko mulla enempää piriä... "Öööö mä oon selvinpäin, ei oo..."

Uke
LD50

Post by Uke » Sun 12 Sep 2010, 18:35

wRRa wrote: Hehe, olin muuten eilen psykekemuissa koko yön. Tuli tanssittua taas sellanen 5-6h eli about koko aika kun siellä oltiin, täysin selvinpäin! Näytin ihan siltä kuin olisin ollut vauhdeissa/naksuissa :D joku äijä tuli jopa kysymään että onko mulla enempää piriä... "Öööö mä oon selvinpäin, ei oo..."
Nyt vähän enempi tutustuneena tähän suomalaiseen konemusa-hommaan, niin yllätyin kuinka helvetisti porukkaa siellä käy oikeesti musiikin takia ja selvinpäin. Se on jotenki...hienoa.
..ja tuli mm. ite tampattua aftergloweissa/selvinpäin viime Laserpointissa ku oltiin heitetty 2c-t-2:set liian aikasessa vaiheessa naamaan, eikä holi tosiaan maistunu sit enää.
Image