Bentsolaskut ja sauhua

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
tRip
Me Gusta

Bentsolaskut ja sauhua

Post by tRip » Tue 28 Mar 2006, 15:31

Ensimmäistä kertaa kuukauteen pidin päivän taukoa bentsojen popsimisessa. Vähentäen hitaasti annosta aina 0.25mg asti. Vaatii vaan jumalattomasti itsekuria ja tuntuu hyvältä, että pystyin siihen.

No.

Tänään sitten koeviikon lomassa ajattelin pikkasen sauhutella päntättyäni ensin jonkin aikaa.

Otin pienen määrän melkolailla tuhtia 'lätkää' ja en olisi voinut edes kuvitella kuinka vahvasti nousee... Edellisen kerran olin polttanut pari päivää ennen..
Olin varmaan puolisentuntia täysin trippailemassa. Paikoin meni jopa ahdistavaksi.
Tuntuu jotenkin taas niin 'kirkkaalta' ja positiiviselta pitkään aikaan tuon tripin jälkeen.

Kuuntelen Hidria Spacefolkia. Todella miellyttävää musiikkia. Vasta vähän aikaa sitten olen tähän tutustunut.
Jollain lailla Kingston Wallia, muttei kuitenkaan lähelläkään.

Nyt on kiva nauttia olosta kun harvoin on ollut yhtä hyvää fiilistä. :P

alypaa
Psykonautti

Post by alypaa » Wed 29 Mar 2006, 13:11

Muistan kanssa saman jutun kun itse lopetin bentsojen säännöllisen syönnin. Olin valvonut yön ilman piristeitä kun unta ei vaan saanut. Aamulla poltin kyykäällisen jotain mustikkaa joka oli kyllä helvetin hyvää. Se pärisi jotenkin aivan sairaasti vaikka olin poltelut sitäkin lätkää kumminkin jo jonkin aikaa päivittäin. Ajattelin,että se jeesaisi bentsorefloihin,mutta siitä tuli kyllä jotenkin ahdistunut olo.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 30 Mar 2006, 16:00

Loppupeleissä alko se muakin jo ahdistamaan :?
Ja loppujenlopuksi olen ruvennut tulemaan siihen tulokseen ettei sauhu vain enään sovi mulle. Se mieletön turhan syvien ja synkkien ajatusten pohtiminen ei ole vain tällä hetkellä mun juttuni.

Ehkä joskus tulevaisuudessä tutustun ja rakastun taas uudelleen Kannabikseen niinkuin 'silloin kun mä olin nuori' :D

alypaa
Psykonautti

Post by alypaa » Thu 30 Mar 2006, 16:32

Ainakin minulla kävi niin,että ku lopetti bentsojen syönnin niin bentsoja yritti korvata kokoajan hatsilla. Kyllähän se jotenkin auttaa samoihin vaivoihin kuin bentsotkin(esim.laskuihin,krapulaan ja unensaantiin),mutta eihäsen se niitä täysin korvaa.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 31 Mar 2006, 10:50

Joo mäkin olen tässä yritellyt korvailla niitä bentsoja sauhuilla. Mutta ei se oikein näytä onnistuvan. Loppupeleissä rupeaa taas huomaamatta ne bentsot tulemaan taas kuvioihin :oops:
Toleranssin olen kuitenkiin saanut tiputettua minimiin.

Kuitenkin Alpratsolaami toimii hyvänä stimulanttina, kun taas sauhu vain rauhoittaa/jumittaa, joten sitä on todella vaikea sikäli korvata tai verrata.
Ainahan sitä jotain ainetta taas jollain aineella yrittää korvata :wink:

alypaa
Psykonautti

Post by alypaa » Fri 31 Mar 2006, 14:40

tRip wrote:
Kuitenkin Alpratsolaami toimii hyvänä stimulanttina, kun taas sauhu vain rauhoittaa/jumittaa, joten sitä on todella vaikea sikäli korvata tai verrata.
Kyllähän alpratsolaami piristää,mutta en minä nyt sitä ainakaan pääasiallisesti sen takia popsi.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 31 Mar 2006, 16:37

En toki minäkään. Pääasiallisesti ahdistukseen sitä syön ja siinä toimii erinomaisesti. Myöskin viihdekäytöstä olen lähes luopunut.

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Sat 01 Apr 2006, 15:28

enpä ole bentsoihin koukkuun jäänyt.... onneksi....... vielä :D
vaikka niitä säännöllisen epäsäännöllisesti syönkin niin ei niihin jää himo... mistäliejohtuu¿
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään

tRip
Me Gusta

Re: Bentsolaskut ja sauhua

Post by tRip » Fri 08 Jun 2007, 16:58

Benstorefloissa savuilla saa henkiset oireet hyvin psyykattua pois.. tuntee myös hieman euforiaa, mitä normaalisti harvemmin tulee.
Ja jotenkin refloista saa löydettyä positiiviset puolet, eikä takerru negatiivisiin.

Toimii jotenkin myös paljon tripauttavammin.. Sitä syventyy ajatuksiinsa ihan erilaillla.
Myös vanhoja muistoja palaa aina bentsorefloissa. Se on jollaintapaa terapeuttista.. ja kun tunteetkin tuntuvat 'aidommilta.'

Fyysisiä oireita ikävä kyllä savut pahentaa :/
Keep it unreal.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 29 Jun 2007, 21:34

Ei ole mitään parempaa kuin refloissa poltella pilveä ja mietiskellä..
Oppii jopa arvostamaan sitä mielentilaa joka refloissa on.

Sen tajuaa kuinka tärkeitä tunteet oikeasti ovat..
Ilman niitä elämä tuntuu täsyin tyhjänpäiväiselle ja turhalle.

Elämä ilman tunteiden vuoristorataa olisi helvetin tylsää.
Keep it unreal.

Thoxium

Post by Thoxium » Tue 18 Dec 2007, 18:33

Tosimiehet lopettaa benzot seinään :lol:
Aika vittumaine olo siitä tietenki tulee, kunhan ei tuu kouristuksia niin on jopa opettavat reflat. Suosittelen lopettamaan seinään, jos vetänyt vähemmän aikaa, eikä pelkää kouristuksia. 8)

Semmone epätodelline olo, vähän kun unessa olis. :lol:

another dimension
Psykonautti

Post by another dimension » Thu 11 Feb 2010, 20:55

Otin tossa just 7,5 mg zopinoxia ja otankin tosi chillisti loppuillan. 8) The Band soi, just sopivan letkeetä musaa näihin fiiliksiin. Elämä tuntuu mukavalta ja huolettomalta. :razz:

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 19 Mar 2015, 19:20

Hatsi on kyllä jotenkin äärimmäisen tervehdyttävä koukku välillä..

Sillonkun jotain todella tahtoo lopettaa.
Tai löytää jotain tolkkua addiktioiden suossa.

As the round comes to an end we go around it again / till we've got no need to pretend
-KW- Stüldt håjt

Mennyt jo ties kuin monta sykliä, bentsoi ja tupakkaa enemmän ja enemmän & piriripirii, ja hatsii ei vaan uskalla kuumotusten pelossa.

Sit tulee se piste, kun on sinnittelee enää vaivoin elämäonpaskaa luupissa.. Tai muutenvaan jotenkin elämäntapajäässä - ahdistuneisuusluupis.

..Kerää rohkeutensa..

Hizautta huzaat..

Snadisti hujuu (=viikko takana enemmän tai vähemmän ~timman luuppia)

Innostuksen mieli.
¤¤

Bentsot syö vidusti elämää..
Opamoxi sentään yks harvoja, joista kuultaa elämäkin vähän läpi, mut siltiki..
..jatkuvasti ihme hädissään.

Ahdistus on tervettä kun sen kohtaa.

Kaikissa riippuvuuksissa on jotai hyvää.. Addiktius on se mikä syö.

Jotainkun jokatapauksessa on otettava motivoidakseen tai ollakseen.

Mielenrauha on tärkeintä.

Rauhaa ylipäätään.

Kait tää joku oodi oli hatsille.. oikeestaan hujuu unohtamatta - parhaita masennuslääkettä.
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 19 Mar 2015, 20:56

Kiteytit Stuldt Håjt aika hyvin äsken tRip.

joo kyl sitä ihmettelee välillä, kuinka vuodesta toiseen vain tuntuu aloittavan uuden matkan ja alusta, just kun luuli pääsevänsä maaliin.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!