Kokemuksia poliisin toiminnasta

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Uke
LD50

Re: Kokemuksia poliisin toiminnasta

Post by Uke » Sat 02 Jan 2010, 18:38

zan wrote:
Gandalffi wrote:Kerran olin 12h putkassa yhdestä autoliikkeen jutusta ja vaikka diabeetikko olenkin, niin en edes ruokaa saanut :(
toi on jo paha juttu ja hlvetn TÖRKEETÄ poliisilta ...tottakai sanoit et sulla on diabetes? 1 vai 2 tyypin? siinä ku ois hypoglykemia iskeny ja asidoosi. ois voinu hyvät rahat saada. ainakaan en luota poliisin vaitioloon pätkääkään, huonoja kokemuksia. kerrot esitutkinnassa niinkuin asia on <--- eräät tietävätkin asian jo paremmin kuin sinä itse ja lopputuloksena ei rikosta tulos. ja sama juttu ku kämppä ratsattiin niin ties eräs henkilö tasantarkkaan mitä mun kämpillä oli ja millon olin siivonnu viimex ja siitäkään ratsiasta ei löytynyt mitää, mutta ties mitä mun kämpil oli yms.
Joo kerroin että mulla on 1. tyyppi ja aina ku joku kävi ovella tuli vastaus että "Joo, saat kohta ruokaa.." :roll:
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

zan
Apteekki

Post by zan » Mon 11 Jan 2010, 20:54

Gandalffi wrote:
zan wrote:
Gandalffi wrote:Kerran olin 12h putkassa yhdestä autoliikkeen jutusta ja vaikka diabeetikko olenkin, niin en edes ruokaa saanut :(
toi on jo paha juttu ja hlvetn TÖRKEETÄ poliisilta ...tottakai sanoit et sulla on diabetes? 1 vai 2 tyypin? siinä ku ois hypoglykemia iskeny ja asidoosi. ois voinu hyvät rahat saada. ainakaan en luota poliisin vaitioloon pätkääkään, huonoja kokemuksia. kerrot esitutkinnassa niinkuin asia on <--- eräät tietävätkin asian jo paremmin kuin sinä itse ja lopputuloksena ei rikosta tulos. ja sama juttu ku kämppä ratsattiin niin ties eräs henkilö tasantarkkaan mitä mun kämpillä oli ja millon olin siivonnu viimex ja siitäkään ratsiasta ei löytynyt mitää, mutta ties mitä mun kämpil oli yms.
Joo kerroin että mulla on 1. tyyppi ja aina ku joku kävi ovella tuli vastaus että "Joo, saat kohta ruokaa.." :roll:
toi on oikeesti törkeetä, mun mielestä poliisi tai joku vartijan rääpäle ei sais viedä edes putkaan jos on sellainen sairaus/tauti mitä ei voida putka-olosuhteissa hoitaa normaalisti, sun kohdalla ei varmana ois vartija/poliisi osannu laskea kuin monta yksikköä sulle pitäs sian haimaa antaa (insuliini) ja annetaanko lyhytvaikutteista ylilyhytvaikutteista, pitkävaikutteista vai ylipitkävaikutteista. tosin jos et ollu saanu syötävää ja siihen ois joku vartija/poliisi insuliinikynän kans tullu heilumaan ni huh huh :oops: ois voinu tulla glukoosia ikävä etei kovin putkaan hypoglykemiaan kuolis...

ViCe
Psykonautti

Post by ViCe » Sat 28 Aug 2010, 21:14

Tutkintapöytäkirjassa on ollu paskapuhetta (tekstiä). Sen oon huomannu et kenttäsiat on selvästi vittumaisemmalla asenteella liikenteessä ku ne jotka esim. ottaa niitä profilointeja. Kerran jäin laittomasta harrastuksestani kiinni nii kyttä rupes mulle avautumaan jotakin että "vittuako täällä pelleilet tähän aikaan aamyöstä oisin voinu kotonakin olla" tjsp. Hei äijä sä oot töissä ja oot ite sen työpaikkas valinnu. Ei kaikki kytät oo perseestä. Mun mielestä turvallisuusalalla pitäs muutenkin olla paljon tarkempi seula että minkälaista sakkia sinne päästetään, ykskin virka-aseman väärinkäyttö on liikaa.

Ahh, avautuminen. Fuck the cops.

|Edit viitaten alempaan viestiin.| Meni kuuroille korville maininnat paniikkihäiriöstä ku putkaan jouduin.
Last edited by ViCe on Sat 28 Aug 2010, 22:01, edited 1 time in total.

Olento
Apteekki

Post by Olento » Sat 28 Aug 2010, 21:26

zan wrote:
Gandalffi wrote:
zan wrote: toi on jo paha juttu ja hlvetn TÖRKEETÄ poliisilta ...tottakai sanoit et sulla on diabetes? 1 vai 2 tyypin? siinä ku ois hypoglykemia iskeny ja asidoosi. ois voinu hyvät rahat saada. ainakaan en luota poliisin vaitioloon pätkääkään, huonoja kokemuksia. kerrot esitutkinnassa niinkuin asia on <--- eräät tietävätkin asian jo paremmin kuin sinä itse ja lopputuloksena ei rikosta tulos. ja sama juttu ku kämppä ratsattiin niin ties eräs henkilö tasantarkkaan mitä mun kämpillä oli ja millon olin siivonnu viimex ja siitäkään ratsiasta ei löytynyt mitää, mutta ties mitä mun kämpil oli yms.
toi on oikeesti törkeetä, mun mielestä poliisi tai joku vartijan rääpäle ei sais viedä edes putkaan jos on sellainen sairaus/tauti mitä ei voida putka-olosuhteissa hoitaa normaalisti, sun kohdalla ei varmana ois vartija/poliisi osannu laskea kuin monta yksikköä sulle pitäs sian haimaa antaa (insuliini) ja annetaanko lyhytvaikutteista ylilyhytvaikutteista, pitkävaikutteista vai ylipitkävaikutteista. tosin jos et ollu saanu syötävää ja siihen ois joku vartija/poliisi insuliinikynän kans tullu heilumaan ni huh huh :oops: ois voinu tulla glukoosia ikävä etei kovin putkaan hypoglykemiaan kuolis...
Riippuu tietysti kans tyypistä, mut liian monta kertaa ollu spudussa ja oon saanu mun lääkkeet vast illalla, vaikka purkissa lukee tilapäiseen ahdistukseen. Ja putkahan just ahdistaa erittäin paljon heti kun sinne joutuu (selvinpäin) ainakin henkoht. Sitten kiva palloilla paniikkihäiriöissä ympäri putkan seiniä kun setä sininen ei voinut antaa lääkkeitä sillon kun niitä olisi tarvinnut.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Sat 28 Aug 2010, 22:07

Erään läheiseni kytät hakkas putkassa kun oli jääny keikka hommista kiinni silleen että toinen istuu päällä,ja pitelee kiinni jaloista ja toinen pieksää pampulla jalkoihin. Kaikki kuulemma opetuksena yhteiskunnan sääntöjen kunnioittamiseksi. Ei tainnu tehota vaan lisäs vihaa ja uhmaa. Kännissä aika usein tilittää tuota tapahtumaa. :(( Tapahtui joskus vuosiasitten pikku paikkakunnalla.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

ferox
OD

Post by ferox » Wed 01 Sep 2010, 08:58

ViCe wrote:Kerran jäin laittomasta harrastuksestani kiinni nii kyttä rupes mulle avautumaan jotakin että "vittuako täällä pelleilet tähän aikaan aamyöstä oisin voinu kotonakin olla" tjsp.
No son gauheeeta! Vittuako siellä sitten pelleilit? Olisit voinut olla kotona, niin olisit varmaan välttynyt siltäkin putkareissulta.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa

ViCe
Psykonautti

Post by ViCe » Wed 01 Sep 2010, 10:00

ferox wrote:
ViCe wrote:Kerran jäin laittomasta harrastuksestani kiinni nii kyttä rupes mulle avautumaan jotakin että "vittuako täällä pelleilet tähän aikaan aamyöstä oisin voinu kotonakin olla" tjsp.
No son gauheeeta! Vittuako siellä sitten pelleilit? Olisit voinut olla kotona, niin olisit varmaan välttynyt siltäkin putkareissulta.
No omatpa oli pelleilyni ja tuo putkareissu olkoon sitten muistutuksena että ens kerralla sitten vähän varovaisemmin. Viittasin tuolla siihen että poliisi valittaa mulle että joutuu tekemään... työtään?

mauseri
LD50

Post by mauseri » Fri 03 Sep 2010, 03:12

ferox wrote:

hahahahahha kiitos Ferox kunnon repeemisestä. en tiedä mikä tossa oli näin hauskaa..

Kokemuksia on joitain, tänään olimme poliisimaijan vierellä liikenne valoissa, tajusimme ettei ole turvavöitä. Päättelin että olemme kuolleessa kulmassa..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

pirinisti82
Karvakuono

Post by pirinisti82 » Sat 04 Sep 2010, 10:33

^ voiku ihminen voi olla tyhmä

Death
Apteekki

Post by Death » Sat 04 Sep 2010, 21:32

Tota tapahtuu usein, että ei saa putkassa lääkkeitä. Siis varsinkin jos lääkkeet ovat poliisin mielestä "huumeita", vaikka reseptit löytyykin. Mulla on itellä kerran ollu aika vittumainen putkayö ku oon todella pahasti riippuvainen bentsoista ja mulla on xanorit ihan reseptillä ollu jo pitkään. Kerran jouduin jäämään yöksi putkaan, enkä ollut ottanut koko päivänä kun yhden xanorin aamulla kun olin vähän edellisenä iltana liikaa ottanut ja ajattelin säästää ja ottaa vasta illalla seuraavan. Kun minut pidätettiin niin kädet jo tärisi ja alko olee aika paska fiilis. Sanoin sitten poliisille, että voitko antaa mulle mun lääkkeet ku multa jäi päivällä jo yks ottamatta. Se sano, et nää takavarikoidaan. Se ei auttanu sain yöllä monta paniikki kohtausta ja hakkasin kokoajan ovea ja pyysin lääkettä, eivät antaneet. Aamulla sinne tuli uusi poliisi ja hän tuli herättämään minua ja näki kuinka huonossa kunnossa olin. Sanoin, että ne toiset kytät ei antanu mulle mun lääkkeitä. Se lähti heti hakee mun tavaroita ja sain lääkkeet. Sit se vielä pahotteli poliisin toimintaa ja kysy, että haluunko tehä rikosilmotuksen. No en mä jaksanu tosta mitään rikosilmotusta tehä. Mutta oli kyl ehkä paskin yö ikinä! Ja ne vei multa 4 kokonaista subutexiä. No mut se nyt kuuluu niiden työhön..
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...

mauseri
LD50

Post by mauseri » Sat 04 Sep 2010, 21:36

pirinisti82 wrote:^ voiku ihminen voi olla tyhmä
et arvaa lähellekkään miten vitun urpo oon, saatat päätellä jotain mut salettiin oon paljo tyhmempi
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

karmastrikesback

Post by karmastrikesback » Sat 20 Apr 2013, 13:36

Onneksi ei ole tarvinnut kauheasti kaveerata poliisien kanssa. Hyvä tuuri vaan ollut kylläkin.

Musta tuntuu muutenkin, että on helvetin hyödyllistä olla viattoman näköinen söpö tyttö ja loistava valehtelija :P Pääsin kerran kuin koira veräjästä vaikka ajoin autoakin räkäkännissä! Tirautin siinä muutaman kyyneleen, ja kerroin paskasta illastani, jonka takia ajoin ylinopeutta, koska halusin äkkiä kotiin. Poliisisetä tunki pillin suuhun ja mä latasin posket täyteen ilmaa. (Ainut mikä muistui sillä hetkellä mieleen, että olin jostain lukenut, että puhallutuksessa kannattaa ottaa suu täyteen ilmaa ja puhaltaa ne ilmat siihen pilliin? Että se laskisi promilleja) No, näköjään toimi! Poliisisetä vaan toivotteli hyvää illan jatkoa ja varoitteli, että jos olisin vähän enemmän "kuin sen yhden" juonut, niin olisi rajat jo saattaneet paukkua.
Oli aika puulla päähän lyöty olo jatkaa matkaa umpihumalassa :D Olin tainnut vielä viime töikseni juoda tequilaakin baarissa.

Nyt jälkeenpäin kun olen miettinyt, niin toi johtui ihan siitä, ettei ne käskenyt mua puhaltamaan tarpeeksi syvään ja pitkään. Ja että tod näk sekava käyttäytymiseni meni niillä sen itkuisuuden piikkiin :right: Tai sitten vaan paniikkikuumotuksissani onnistuin skarppaamaan niin helvetin hyvin.

Onneks ei enään kyllä tule hypättyä auton rattiin vaarantamaan muita. Taas tota kirjoittaessani huomaan, kuinka tyhmä olen nuorempana ollut, kun tuli ajettua vaikka millaisessa kunnossa..

frapathea

Post by frapathea » Sat 20 Apr 2013, 15:00

Mä oon joutunut muutaman kerran poliisin kanssa tekemisiin, joista yksi liittyi huumeisiin, ja aina oon päässyt tilanteesta puhumalla – silloinkin kun multa on löytynyt päältä laittomuuksia – kunhan oon pysynyt asiallisena ja esittänyt yhteistyöhaluista. Tuona kertana kun mulla oli huumeita päällä ja ne löyty, sain vielä pitää ne koska sain harhautettua poliiseja olemalla mukava. Ja kerran oon välttänyt sakot ilkivallasta myöntämällä kaiken ja nyökyttelemällä kiltisti. Päästivät menemään, kun eivät kuulemma jaksaneet ruveta kirjoittamaan sakkoa näin hyväkäytöksiselle ja yhteistyöhaluiselle tyypille. Yllättävistäkin tilanteista pääsee siis toisinaan kyllä kunhan ei heittäydy hankalaks, ottaa vähän onnea matkaan ja tuntee ihmisten manipuloinnin perusteet.

SlipDiippi
Tuppisuu

Post by SlipDiippi » Mon 22 Apr 2013, 21:35

Olin hyvin vaikutuksen alaisena ulkona kävelyllä.
Näin pienen hiiren joka juoksi ruohikkoon autotien ja kävelytien väliin.
Olin ruohikossa kyyryssä etsimässä tätä hiirtä.
Käveleminen onnistui, mutta kanssakäyminen muitten kanssa ei olisi tullut mieleenkään.
Poliisi oli ajanut autonsa kävelytielle, minkä vieressä olin kyyryssä. (aika korvessa olin, tiedä sitten mitä se poliisi siellä teki)
En olisi pystynyt kertoa oliko hän 20 sentin vai metrien päässä.
Mitä sä teet?
Mä... Etin hiirtä. Se meni tonne
Että sellasta.
Sitten se ajoi pois.
Olisi yhtään mitään jäänyt juttelemaan tai kyselemään niin olisi ollut erilainen tarina.
Pelotti kyllä aivan sanattomasti.
Love you.

Personaes
OD

Post by Personaes » Wed 10 Jul 2013, 08:04

Kerran kävi yksi poliisi vähän päälle, mutta omaa syytä tavallaan.

Ei ole mitään tosi pahoja ylilyöntejä ollut poliisin toimesta omalla kohdalla. Oon huomannut että poliisin suhtautuminen on monesti täysin suoraan verrannollinen siihen miten ite käyttäytyy.
Vähän jänskää kun suomi-rikollis-vauvat itkee miten poliisit on niin moraalittomia&väkivaltaisia, vaikka meillä on maailman reiluimmat ja kilteimmät poliisit.

"Acab" tollot sais mennä amerikkaan katsomaan mitä seuraisi vastaavanlaisista tilanteista siellä. Amerikassahan poliisit ampuu surutta jos vähänkään näytät uhkaavan fyysisesti(vaikka poliisi ei olisi välittömässä vaarassa).
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Wed 10 Jul 2013, 08:16

Viimeisin oli kun helsingin keskustassa autolla ajelin ja tein oikein aloittelijan mokan (vaikka autolla ajellut jo 8 vuotta). Jonkin aikaa ajelivat mun perässä, mikä osaltaan vei mun huomion, kun kuumottelin. Eli siis en pysähtynyt suojatien edessä, kun oli toinen auto pysäköitynä ennen suojatietä... Käännyin sitten olympiastadionille päin ja poliisisedät perässä tietenkin. Heti kun risteyksestä päässyt kääntymään heittivät vilkut JA pillit päälle.
Pysähdyin sitten parkkipaikalle ja herrat tulivat jututtamaan. Esitin oikein kilttiä tyttöä ja sanoin etten yhtään tajunnut virhettäni. Puhalluttivat ja uhkailivat että olisivat voineet ottaa kortin pois, koska aiheutin suuren vaaratilanteen (?). Mutta heillä kuulema oli toinen tehtävä joten eivät alkaneet edes sakkoja kirjottaa.

Tulanne oli tosi outo kaikenkaikkiaan. Ilmeisesti vaan luulivat että olen kännissä, koska ajelin hiukan haparoiden kun en ollut varma mistä piti kääntyä.
Voiko tollasesta virheestä muka ottaa kortin pois? Onneks ei kuitenkaan ottaneet.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

frapathea

Post by frapathea » Wed 10 Jul 2013, 11:45

^ Kyllähän jotkut yksilöt aina koettaa tollai kuumotella ja vittuilla. On mullekin poliisin toimesta väitetty, kun olin 14, että keskisormen näyttämisestä voi joutua putkaan. :D :D :D :roll:

Narcocorridon kanssa aika samoilla linjoilla siitä, että poliisit aika usein käyttäytyy siististi jos on itsekin asiallinen, ja että joistain epäkohdista huolimatta Suomen poliisi on suhteellisen kesyä porukkaa. Joissain maissahan on niin korruptoitunutta menoa, ettei poliisilta viitsi edes mennä pyytämään apua vaikka olisi sen tarpeessa...

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 10 Jul 2013, 15:00

Mä olin kerran hirveessä kuosissa tulossa kotiin jostain sen aikusen kämppäni lähimetsästä, kun kytät pysäytti mut.

Olin sillai voi vittu vittu vittu aargh.. Hirveet happosmegä kuosit ja dpt avaruus pimensi maastoa, mut yhtäkkiä fraktaalie poimujen välissä mun silmät jotenkin pystyi kohdistaan näköni siihen poliisin joka oli tulossa. Katoin ekaksi sen isoa rintavarustusta ja huomasin, että sillähän oli vain pienet shortsit päällä ja se hengitti, kuin lohikäärme. :shock: Oli sillä tietenkin myös siis sellainen normi poliisin nappipaita, mut rintavako näkyi tosi selvästi.

Sit se tuli mun kohdalle ja kysyi.

"Mistä sä oikein tulet?"

Olin ihan ymmälläni en tiennyt mitä tein taustalla soi vain tiukka wah wah kitara ja bassolinja joka muistutti tosi paljon Chameleonin bassolinjaa.

"Mistä sä oikein tulet?" Mä kysyin takas.

"Sovitaanks poju, että jätetään leikit samantien pois ja sä alat kertoon miksi sun silmät on noin isot?" poliisi täti.

"Johtuiskohan se mun isosta paketista taskussa?" Sanoin, kun oon niin saatanan magee ja cooooool jäbä.

"Näytähän sitä pakettia sitten" Yritti tiukasti pakottaa poliisit täti.

Samalla, kun poliisi täti alkoi kosketteleen mun taskunpohjia se huomas mun taskussa jotain terävää ja kovaa jotenka se otti kaksi askelta taakseppäin ja otti aseensa eteen osoittaakseen mua ja pakotti mut poliisi autoon. Siellä se istui mun viereen ja sanoi: "Mä tiedän, että sä tässä olet pulassa, mut me voidaan tehä joku pieni diili"

Samalla hän alkoi riisumaan paitansa nappeja ja tunsin hänen kätensä lähestyvän mun pakettia jonka jälkeen auto alkoi täyttyyn pikkuhiljaa hiostavasta ilmasta ja funk musiikki mun ympärillä alkoi vain koveneen niin kovaksi, että se äänimaisema alkoi laueta pikkuhiljaa päin auton seiniä. Yhtäkkiä fraktaalista smägmää oli jokapuolella ja poliisi täti näytti tyytyväiseltä eikä pystynyt enään pyytään lisää palveluksia...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

KarstaFari

Post by KarstaFari » Wed 10 Jul 2013, 15:06

Dexma wrote:Mä olin kerran hirveessä kuosissa tulossa kotiin jostain sen aikusen kämppäni lähimetsästä, kun kytät pysäytti mut.

Olin sillai voi vittu vittu vittu aargh.. Hirveet happosmegä kuosit ja dpt avaruus pimensi maastoa, mut yhtäkkiä fraktaalie poimujen välissä mun silmät jotenkin pystyi kohdistaan näköni siihen poliisin joka oli tulossa. Katoin ekaksi sen isoa rintavarustusta ja huomasin, että sillähän oli vain pienet shortsit päällä ja se hengitti, kuin lohikäärme. :shock: Oli sillä tietenkin myös siis sellainen normi poliisin nappipaita, mut rintavako näkyi tosi selvästi.

Sit se tuli mun kohdalle ja kysyi.

"Mistä sä oikein tulet?"

Olin ihan ymmälläni en tiennyt mitä tein taustalla soi vain tiukka wah wah kitara ja bassolinja joka muistutti tosi paljon Chameleonin bassolinjaa.

"Mistä sä oikein tulet?" Mä kysyin takas.

"Sovitaanks poju, että jätetään leikit samantien pois ja sä alat kertoon miksi sun silmät on noin isot?" poliisi täti.

"Johtuiskohan se mun isosta paketista taskussa?" Sanoin, kun oon niin saatanan magee ja cooooool jäbä.

"Näytähän sitä pakettia sitten" Yritti tiukasti pakottaa poliisit täti.

Samalla, kun poliisi täti alkoi kosketteleen mun taskunpohjia se huomas mun taskussa jotain terävää ja kovaa jotenka se otti kaksi askelta taakseppäin ja otti aseensa eteen osoittaakseen mua ja pakotti mut poliisi autoon. Siellä se istui mun viereen ja sanoi: "Mä tiedän, että sä tässä olet pulassa, mut me voidaan tehä joku pieni diili"

Samalla hän alkoi riisumaan paitansa nappeja ja tunsin hänen kätensä lähestyvän mun pakettia jonka jälkeen auto alkoi täyttyyn pikkuhiljaa hiostavasta ilmasta ja funk musiikki mun ympärillä alkoi vain koveneen niin kovaksi, että se äänimaisema alkoi laueta pikkuhiljaa päin auton seiniä. Yhtäkkiä fraktaalista smägmää oli jokapuolella ja poliisi täti näytti tyytyväiseltä eikä pystynyt enään pyytään lisää palveluksia...
AHAHAHAHHAAHHAHAHAHAAHAH :DDDD Pelastit mun päivän jumalauta :D

frapathea

Post by frapathea » Wed 10 Jul 2013, 20:55

Dexma mitä helvettiä :D :D :D

zerk
Moderator

Post by zerk » Wed 10 Jul 2013, 21:45

:D MITÄ
^^@_

anātman
Tuppisuu

Post by anātman » Tue 16 Jul 2013, 21:55

Dexman stoori on ehk hienointa mitä oon ikinä kuullu :cheers:
one of god's own prototypes

karokaro
Tuppisuu

Post by karokaro » Tue 26 Nov 2013, 04:10

Tosi epäoikeudenmukaista tuollainen kun poliisit eivät anna edes määrättyjä lääkkeitä, paniikkikohtaus putkassa kuulostaa aivan kamalalta :-(

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Thu 10 Apr 2014, 19:30

Hahahah toi Dexman juttu kyl kieltämättä alkoi hymyilyttämään, ja miettimään jospa itse ehdottaisin tälläistä diiliä joskus eräällä suhteellisen hyvännäköiselle naispoliisille jos vastaan tulee jossain tilanteessa.

Mut joo, tänään kävin hakemassa käyttörikos-sakon ja oli todella asiallinen poliisi. Ei suuttunut vaikka en suoranaisesti myöntänyt mitään (mut siis oli vasikoitu), vaan sanoin et jos siellä kerran lukee että henkilö A on näin sanonut niin kirjaa sitten se käyttörikos. Varmistin tämän vielä kysymällä että onhan henkilö A varmasti sanonut näin eikä tässä vaan nyt yritetä saada mua puhumaan juttua jonkun muun päälle. Sitten se sanoi että "pakon edessä" joutunut tunnustamaan koska olivat tsekanneet facebookin pikaviestit, ja näytti listan tutuista nimistä kenet muut henkilö A oli jostain syystä vasikoinut. Tuttu poliisi muutenkin, ratsannut mun kämppää joskus :)
Vai toimiiko?

kekkulikale
Karvakuono

Post by kekkulikale » Wed 16 Mar 2016, 23:47

Mites nykyään kun poliisit vissiin saa taas käyttää koiria yleisötapahtumissa vai? Onko joku noihin jo törmännyt tänä vuonna, viime vuonna kun oli tulkinta vielä sellainen ettei voi koiria esim. festareiden sisääntulon nurkille tulla haistelemaan ilmaa?

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Tue 22 Mar 2016, 18:33

Yleensä ollu tosi asiallisia poliiseja, ku on ite asiallinen nii harvoin tulee paskaa. Kerran kävi niin että työnsi mun pään lumeen nii etten saanu henkee, piti hetken ja laitto raudatki ihan vitun kireelle. Enkä ollu provosoinu mitenkään tai ollu raiskaamas ketään tms tehny mitään mikä olis saattanu sellasta vihaa poliisis herättää. Putkassakin saanu aina lääkkeet, kerran jopa ylimääräsiä :D
Takana loistava tulevaisuus.

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Thu 24 Mar 2016, 00:21

On kokemuksia paljonkin poliisien toiminnasta, tarpeeks kun oli tekemisissä niin jossain vaiheessa niin sanotusti poliisin vanhaks tutuks, jokusessa kaupungissa. Se on jännä huomata kun on paljo tekemisissä ja kytät "tuntee" hyvin ni se asenne muuttuu paljo reilummaks ja ei ne enää pienistä nipota, kysellään kuulumiset ennen asiaan menoa, ryynit tippuu putkaan ja kuulusteluihin ajallaan, jos pitää mukaan lähtee niin kysytään nätisti et voisikko tulla messiin ilman mitää pätemisiä ja riuhtomisia ja sit heittää läppää, eikä kysele turhia kun ei vastauksia kuitenkaa tipu :D eli ihan hyviä kokemuksia ja oli se nuorempana erilaista mut oma käytöskin oli vähän mitä oli. Mut mitä nyt vanhempanakin joskus tullu ärähdettyä ja pistettyä vastaan ni aika rennosti ja puhumalla ne on rauhottanu ennenku alkaa vääntää :D
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sun 27 Mar 2016, 14:00

Kokemuksia on paljonkin, mutta eräs kokemus oli aika koominen. Istuimme autossa erään kaupungin keskustassa ja odoteltiin kaveria joka oli Mäkkärissä hakemassa ruokaa. Noin 5 metrin päässä meistä oli penkki jolla istui nuoria, ehkä 18-20v sällejä kaljoittelemassa. Huomasin että yksi mäyräkoira oli maassa vähän etäämmällä ja että hepuilla oli jutut kesken eivätkä he huomioineet kaljoja lainkaan. No minähän sanoin kuskille, että kohta kun sanon että "aja!", niin sitten lähdetään liukkaasti. Kuski jäi ihmettelemään kun minä hyppäsin autosta pihalle ja kävin nappaamassa mäyräkoiran. No mutta lähimmäinen heppu olikin sen verran skarppina että sai mäyräkoirasta otteen, minä yritin riuhaista irti ja koko hemmetin pakkaus levähti ja pullot särkyivät. Juoksin äkkiä autoon, kun samalla takana välähti sininen valo ja kuului huuto "Pysähdy!". Meikäläisen tuuria, poliisit parkissa meidän takana kymmenen metrin päässä ja minä onneton yritän nyysiä kaljaa nuorilta.

Poliisit tulivat hakemaan minut ulos autosta ja lähtivät viemään maijan luo. Taisi siinä vaiheessa bentsot alkaa kolista, koska olin yhtäkkiä niin naamat, etten pysynyt tolpillani. Poliisit yrittivät taluttaa mutta eihän siitä mitään tullut, lopulta konttasin viimeiset metrit ja poliisit nauroivat hämmennyksissään. Yritimme yhteistyössä saada itseni maijan perään, mutta olin niin reporankana että ei siitä tullut mitään. Siinä vaiheessa kun olin puoliksi maijassa ja puoliksi ulkona, poliisiradiosta tuli kiireisempi keikka. Poliisit kysyivät onko minulla rahaa maksaa nuorille kaljat, ja olihan minulla. Maksoin kaljat ja päästivät menemään. Konttasin takaisin kaverin autoon.

En saanut kaljaa, vaan menetin rahani ja tarjosin poliiseille komiikkaa illan ratoksi. :D

Kaverille sattui myös hauska tilanne. Poliisi pysäytti parisataa metriä liikennevalojen jälkeen. Kaveria kuumotti kun oli aika paukuissa ja sukanvarressakin oli lätkää. Kaveri avasi ikkunan kun poliisit tulivat autolle, ja morjesti kysyen onko hän tehnyt jotain väärin. Poliisi kysyi että "Mitkäs valot ne oli?", kaveri vastasi kuumotuksissaan että "Ai sori, oliko mulla pitkät päällä?". Poliisit repesivät totaalisesti ja totesivat että kaveri ajoi punaisia päin. Antoivat suullisen varoituksen ja lähtivät räkättäen ja toistellen "pitkät päällä" takaisin autolleen. :P
Cogito, ergo sum

PsykeAnonyymi
Psykonautti

Post by PsykeAnonyymi » Mon 28 Mar 2016, 22:55

Tilanne 1:

Poliisit tulee kämppään metelin takia. Kämpässä joku 6 tyyppiä ja ympäriinsä kaljatölkkejä + iso bongi keskellä lattiaa.

Poliisi: "Täällä on vissiin vedetty muutakin kuin alkoholia"
Jäbä: "Juu, onhan täällä"
Poliisi: "No ei siinä mitään, laittakeepahan se musiikki hiljemmalle"

Hikikarpalo valuu otsalta ja samalla poliisit poistuvat kämpästä. Makuuhuoneen kaapista hohtaa valo, sisällä kaksi kannabiskasvia kasvamassa. Onneksi eivät kytät tehneet sen kummempia tarkistuksia ja osasivat asennoitua mukavasti ganjankin polttoon.

Tilanne 2:

Ollaan meidän kämpän oven eessä polttamassa tupakkaa viiden tyypin kesken, polteltu vähän kannabista sitä ennen. Jostain syystä tää rööki kiertää ringissä (vissiin kenelläkää ei ollu röökiä paitsi yhdellä). Paikalle tulee virkaintoisen näköset vartijat (joku Securitas tmv.)...

Vartija: "Mitäs täällä poltellaan?"
Jäbä 1: "Tupakkaa tässä"
Vartija: "Saanko maistaa?"
Jäbä 1: "No maista pois"
Jäbä 2: "Mikä juttu tää nyt on? Eikö teillä ole parempaa tekemistä?" *katsoo tuimasti vartijaa silmiin
Vartija: Maistaa röökiä. "Juu ei meillä tässä mitään, jatketaan matkaa"

Vartijat poistuvat. Yhdellä kavereista repussa 100 grammaa kannabista, hikikarpalo valuu otsalta...

Tilanne 3:

Oltiin haettu pizzaa ja vedin frendille haasteen. Kaveri kävelee tien yli ilman housuja, kuvaan samalla videota. Sivaripoliisit bongaa meidät... Keretään kävelemään muutama askel toiselle tielle.
Kytät alkavat tekemään tarkistusta.

Sivari: "Löytyykö mitään"
Jäbä: "Jos löytyy, niin poltellaan pois. :D"

Jäbän takusta löytyy pieni määrä jotain paskaa kukkaa/lehtihöttöä. Kädessä pizzaboxi.

Sivari: "Jaahas täällä on jotain"
Jäbä: "Joo tainnu jäädä joltain kaverilta mun taskuun jotain paskaa lehtihöttöä joltain reissulta. Oon kuullu, että kytät hävittää huumeet polttamalla. :D"
Sivari: "Joo muttei sillä tavalla."

Kyttä lähtee viemään jäbää poliisiasemalle. Jäbä vetää asemalla pizzaa ja samalla vastailee asiallisesti kysymyksiin. Asiallisesti ilmaisee, ettei kait nyt tollasesta kärpäsen paskasta tule mitään juttua.
Asemalla selviää, että määrä on 0,16 g ja eivät viitsi edes varoitusta antaa.

Kirjoittavat jonkun paperin jossa lukee tarkistuksesta ja, että "oli aikonut käyttää". Jäbä ei jaksa korjauttaa lausetta vaikka sen piti olla, että "löydettäessä oli tarkoitus polttaa poliisien kanssa". Noin 15 minuutin sisällä olon päästä Jäbä pääsee kotiin. Lähtiessä sanoo "heittäkää mut kotiin", poliisi vastaa "ei heitetä"... "Eikö olisi ihan kohteliasta tiputtaa mut tyyliin keskustaan, kun kerran mut itse tänne pois veitte". Noo kytillä ei ole kuulemma aikaa ja Jäbä nyökkää kohteliaasti ja kävelee itse keskustaan sen 1km :D

Osa kytistä on mukavia ja ymmärtää ainakin jossain määrin huumeiden käyttäjiä, osa sitten taas on kusipäitä joilla ei ole mitään hajua huumemaailmasta. Itse toimin aina "kytät on ystäviä" -periaatteella, kaikkea ei tartte tietenkään kertoa, mutta läppää voi heittää.
*** Anonyymi Huumeblogi: http://psykeanonyymi.wordpress.com/ ***
*** Anonyymejä Huumevlogivideoita yms: http://vimeo.com/psykeanonyymi ***
Elämällä on tarkoitus, se olet sinä.

peukaloliisa
Tuppisuu

Post by peukaloliisa » Wed 13 Dec 2017, 19:07

Oli loppukesä ja illat/yöt alko olemaan semmosta vittumaista hämärää, ei oo kunnolla pimiää eikä valosaa. Oltiin ystävän kans alkuilta yhdessä, mut mää lähin toisen tutun kans baariin ja ystävä lähti kotiin. Olin jonku aikaa ehtiny olla baarissa, niin tän ystävän mieheltä tulee viestiä että voinko tulla sen ystävän tykö(miehen piti lähtä töihin), kun tätä ystävää oli yritetty raiskata kun oli kävelemässä kotia.

Ei muutako baarista ulos ja hirviää kyytiä pyörällä vintaten ystävän tykö ja sain siinä idean, että poltampa jointin samalla. Pääsin ystävän pihaan ja kas, poliisiautohan se siinä. En osannu jotenki panikoida vaan katoin, että tyhjältä auto näyttää eikä ole käynnissä ja jätin pyörän telineeseen auton viereen ja nakkasin jointin lähimpään puskaan. Siinä kun olin laittamassa pyörää lukkoon, niin poliisit tulee talosta mun tykö ja kysyvät että oonko tulossa taloon, asunko sielä tms. Aloin kertomaan että ystävän tykö tulossa, luultavasti samalla asialla ku he ja niinhän ne oli. Kertoivat mulleki mitä ystävältä olivat kysyneet yms ja poristiin muuta asiaan liittyvää. Sitten vaan hyvän yön toivotukset ja lähtivät.

Sitten, tuli kuumotus että mitä vittua just tapahtu ja mitä ois voinu tapahtua. Ystävän mies oli laittanu viestiä(jota en tietenkään huomannu) kun olin pyöräillyt, että älä vielä tuu, sielä on poliisi käymäsä. Ja kertoi että oli käyny partsilla, kun poliisit oli lähteny kämpästä, että ihan kukka haisi, joten eiköhän ne poliisitkin haistanu, kun tulivat melkein heti kun olin viimiset henkoset vetäny. :D

Poliiseilla oli hyvä tilannetaju, kun olin menossa ystävän tykö jota hetki sitten yritettiin raiskata, että turhaan alkavat mistään muusta multa kyselemään, vaikka olisivat haistaneet. Tai sit niitä ei vaan kiinnostanu.
I wish I could be like a rainbow
Bringing a smile on your face