Kokemuksia poliisin toiminnasta

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Aukikco
Moderator

Re: Kokemuksia poliisin toiminnasta

Post by Aukikco » Sat 04 Oct 2008, 01:49

Tyhmä Kansalainen wrote:Tai no sen verran voin ottaa puheeksi, että haluatko kertoa miten noita taloja on kunnostettu, joita on vallattu? Tietenkin mikäli talo on toiminut pitkään vallattuna niin väkisinhän sitä ehostetaan, mutta miten nopeasti kunnostus aloitetaan ja minkä tyyppisiä toimenpiteitä se sisältää?
No, ymmärtääkseni aika usein helvetisti siivousta koska mestat saattavat olla tosi paskasessa kunnossa, voi olla kaikkea rakennusroinaa tai muuta vastaavaa, poismuuton jäljeltä mestat on voitu jättää mihin kuntoon tahansa. Kaikenlaista olokelpoiseksi tekemistä, sellaista mitä nyt voi olettaa oleskelutilassa tapahtuvan. Useimmat squatithan eivät ole saaneet niin pitkään olla että niitä olisi erityisen pitkään ehditty fiksata... Rajasaari on nyt ehtinyt vähän kauemmin olla, ja onhan se helvetin ghettoviihtyisä mesta.
Ja tuo kotitekoinen huussikin kiinnostaa itseäni.
Raiskasin varmaan vähän huussisanaa, kyseessä siis oli vain kotikutoinen istuin ja iso ämpäri -viritelmä jossa paskaa ei siis kompostoitu. Ei tuolla ois ollu aikaa minkään ison systeemin järkkäämiseks.
Entäs oliko poliiseilla mitänä syytä olettaa, että heidän toimensa eivät olisi olleet ylimitoitettuja? Oliko joku ihminen tai taho esim uhkaillut tai vastaavaa?
Kuvittelisin poliisin sisäisen tiedustelun toimivan riittävän hyvin jotta osaisivat arvioida onko mesta täynnä raskaasti aseistettuja terroristeja.

Voi olla että oon aiemminki sanonu, mut kirjotat jotenki niin väljästi etten yksinkertaisesti osaa keskittyä useimpiin posteihis niin et jaksaisin lukea niitä loppuun asti. Ite toki päätät, mut mä kaipaisin tiivistystä. Sillee 80% kompressointi tai jotai.

Tyhmä Kansalainen
Lepakko

Post by Tyhmä Kansalainen » Sat 04 Oct 2008, 06:55

Kyllä, Aukikco. Olet aikaisemminkin tillittänyt siitä miten tekstini on liian väljää, epäselvää, pitkää, paskaa, mitälie... Ei ollut ensimmäinen kerta. ;) Se saa saman reaktion aikaiseksi, kuin viimeiselläkin kerralla sai.

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Wed 08 Oct 2008, 14:58

mauser1911 wrote:
Aukikco wrote:
mauser1911 wrote:siis helikoptereita talonvaltaus jutussa? ootko tosissaan?
Jooh, laskeutuivat viereisen ison hallin katolle ja rynnäköivät kohti huonetta johon jengi oli lukittautunut, jonka jälkeen murskasivat jollain MEGA SÄHKÖ TURPO LEKALLA seinän sekuntien kuluessa. Jotenkin täysin ylimitoitettu ja naurettava meininki, mutta olihan se helvetin intensiivinen kokemus toki.
heh heh, ei vittu! repesin taas täysin kun luin ton. siis on ne URPOJA! oisin varmaan kuollut nauruun jos oisin ollu paikalla.
:lol: :lol:
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.

Aukikco
Moderator

Post by Aukikco » Wed 08 Oct 2008, 17:14

Tyhmä Kansalainen wrote:Se saa saman reaktion aikaiseksi, kuin viimeiselläkin kerralla sai.
Älä oo niin varma!

mauseri
LD50

Post by mauseri » Mon 10 Nov 2008, 15:28

tullin miehet kävi just tekeen kotietsinnän, kun postissa oli joku lähettänyt mun osoitteeseen 5,4g hashista. oli muuten ehkäpä "mukavin" kotietsintä, helvetin asiallisia ukkoja, ei voi poliisiin ees verrata touhua. no, luonnollisesti mitään eivät löytäneet, eivätkä vieneet ees vesipiippua pois. sakkoja tuli huimat 36€.. että semmosta..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

Velho
OD

Post by Velho » Mon 10 Nov 2008, 19:23

Kyllä ne niitte siviili autot kulkee ja kovaa ainaki tuo skoda mikä lie 270Km/h kuulemma...

Itellä on kokemuksena että poliisit olivat viemässä johokin ja suivaannuin ja hakkasin ne ja syytteet tuli ja sillee en oo oikein ystävä noille että shilla lailla ei oikein nappaa jotkut heistä. Jotkut on iha mukavia et hoitaa homman ammattimaisesti ja siviiliä kunnioittavalla tavalla toisin kuin jotkut että heti kimppuun ja naama ruttuun katukivetykseen(koettu on).
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Velho
OD

Post by Velho » Wed 12 Nov 2008, 23:08

Nexus wrote:
mauser1911 wrote:
Nexus wrote:Lisää juttuja ! Itse olin n. 8h putkassa ja sinne en enään ikinä halua, erittäin karu mesta..
joo, mut kelaa jos joudut oleen sen 8h sijaan kuukauden-kaksi siinä vitun kopissa. eka kerralla olin n. kuukauden tai puolitoista,.
Hajottais kyl vitusti olla noin kauan.. Koska se 8h:kin tuntui ikuisuudelta.. :shock:
34h lepositeissä sairaalanputkassa ja 2 tuntia nukuin se oli jo tuskaa
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Lespidis
Psykonautti

Post by Lespidis » Wed 04 Feb 2009, 14:28

huahaa : D..mielenkiintosii tekstei..ite olin todella tyytyväinen poliisin toimintaan silloin kun rajasaaren vallattuun taloon hyäkkös jtn perus suomalaisia macheten ja rauta tankojen kera..ite soitin poliisit paikalle ku muut olivat vaan hakeneet jtn kätäpidempää..mättäjäisiä varten..mut kaverit lähti luikii ku siniset valot leiku taivaalla ; )..toki on poliiseista ei niin miellyttävviä kokemuksia..kuten sillon kun jäin ystävän kanssa kiinni maalaamisesta. siviilipukuinen vartija(onko muuten laitonta, siviilipukuset vartijat siis?) juoksin kiitettävästi karkuun muuta niillä oli auto : (..sit jotain potkimista siin maassa ku nauroin ja heitin jotain absurdia läppää, että en myy majakkaani niille : )..talloivat sormia ja muuta kivaa..sit kutsuivat poliisit...heti ku oltiin päästy asemalle tulee " nyt oot niin syvässä paskassa että" vuodatus..yrittivät onkia kaverin nimeä(joka pääs karkuun)..sanoivat että se olis siinä viereises sellis mut ei suostu kertomaan nimeään..nauroin niille enä sanonut sanaakaan..st ne soitti mun mutsille että tälläin on nyt käyny..mutsilta saivat kaverin nimen...24 tuntii sellis(mitä Aukikco kirjotti että selli oli ihan viihtyisä jjooga mestaks, ja että huvitti niitten kyttien vakavuus), ni olihan se tosi huvittavaa ja absurdia miten ne suhtautu kaikkeen..koitin niitten kans jotain jutella..mut perkele ku oli kivikasvosta porukkaa. seuraavana päivänä kuulusteluissa kielsin kaiken..en muista olleeni paikalla..en tunne kyseistä henkilöä..yms, sitten takas selliin pariks tunniks..loppu on historiaa : )

ps: kaikille virkavallan edustajille tiedoksi: tämä tarina on täysin mielikuvitukseni tuotetta ; )
Atomiabsorptiospektrofotometri
Where are you going to go? I don't know if you've looked in the mirror lately, but you kind of stick out in a crowd. Why do you do it? What do you hope to get out of it? Oh, I don't know. Maybe some self-realization.

CharlieBigPpotato
Kameleontti
Location: Current Short Duration Personal Saviors: Dr. Tom, FMAN, DToX, Crowley, Nietcshe, Artaud

Post by CharlieBigPpotato » Wed 04 Feb 2009, 19:07

Kaverit riehuivat ostarilla, kytät tarkastivat myös minun tavarani vaikka en riehunut. Poliisi tunnisti pirin hajun yhdestä minigripistäni, sain sen silti takaisin.

...

Riehuin stimupsykoosissa puukon kanssa kadulla, ja yritin pysäytellä autoja, poliisit veivät putkaan, pääsin parin tunnin päästä sairaalaan, ja sieltä seuraavana aamuna pois, ei mitään syytteitä.
Yes, YOU can rape your own mind. Fake it till you make it! YOU can finally relax in the safety of your own delusions. Just pray to "Bob", bend over, heil BULLSHIT 3x times, and inject often!
http://www.subgenius.com/bigfist/classic/classic.html

SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI » Thu 05 Feb 2009, 19:50

Velho wrote:
Nexus wrote:
mauser1911 wrote: joo, mut kelaa jos joudut oleen sen 8h sijaan kuukauden-kaksi siinä vitun kopissa. eka kerralla olin n. kuukauden tai puolitoista,.
Hajottais kyl vitusti olla noin kauan.. Koska se 8h:kin tuntui ikuisuudelta.. :shock:
34h lepositeissä sairaalanputkassa ja 2 tuntia nukuin se oli jo tuskaa
Hiljattain kaverini Swim ja hänen vanhemi kuosaaja kaveri ottivat tuntematonta poistettua fenetyyliamiinia nestemäisenä. Swim ottanut yhden pisaran kielenalle (suositus oli muistaakseni max.5 pisaraa) ja känniselle kaverille vei about kolmekyt pisaraa, tämä veti varoituksesta huolimatta kaikki lärviinsä (hänenhän ne olivat vaikka piti jakaa)... Noin tunti mennyt ja Swim hiukan stimuloituneen psykedeelisessä olossa raahaa kaveria sairaalaan joka ei vastaa mihinkään, mumisee ja välillä huutelee jotain sekavaa (Swim päätti soittaa taksin).

Taksi heitti raivoissaan kyttiksen eteen, kun meni ihan pihalle kaverin jutuista. Eipä tarvinut maksaa (ei ollut kyl rahaakaan). No kaveri sit kaatus maahan selälleen ja heitti laattaa ittensä päälle ja ei tosiaan ollut enää ollenkaan pelissä mukana. Samalla maija kurvaa siihen, Swim viskoo kaikkee ylimäärästä taskuistaan, kuitenkin rassin ja yhdet värkit unohtaa. Molemmat juoppoputkaan YLEISESTÄ HÄIRIKÖINNISTÄ. Kaveri oli joutunut sairaalaan eikä Swim sen koomin kuullut hänestä. Swim vietti vielä yhden yön kopissa kyttien selvittäessä mitä kaverukset olivat vetäneet.

Yleisesti putkassa ja vastaavissa laitoksissa Swim vietti viimeisen puolentoistavuoden sisään lähelle puolivuotta. Putkat ja kaikki suljetut paikat on hänenmielestään perseestä eikä enää harrastakkaan mitään rikollista, viimeksi kun kysäisin. Leppoisa kaveri :mrgreen:.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...

Kulu
Karvakuono

Post by Kulu » Fri 06 Feb 2009, 16:12

Itse pelkään poliiseja jatkuvasti. Yksi vinkki kotiintilaajille. Jos tulee tullista viesti et siellä on tilaus... ÄLÄ HAE SITÄ! Siellä on kytät oottamassa ja ottaa sut kuulusteluihin unou.
Aivoissani on oltermannia.

Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka » Sun 08 Feb 2009, 23:02

^ Ja laittakaa "henkilötietojen luovutuksen kieltäminen"...

PCD
Psykonautti

Post by PCD » Tue 24 Feb 2009, 01:25

Kerran olen yöni juoppoputkassa viettänyt joskus Amis-aikoina.. onneksi oli tukeva humala niin sai siellä loisteputkihelvetissä unta, kaveri oli vielä toisessa putkassa ja joku Spuge huutaa viereisessä :lol: aamulla oli kyl hyvä fiilis kun pääsi pois, mutta ei siitä reissusta sen enempää.
Panic Chaos Disaster!

PCD
Psykonautti

Post by PCD » Tue 24 Feb 2009, 01:27

Kerran olen yöni juoppoputkassa viettänyt joskus Amis-aikoina.. onneksi oli tukeva humala niin sai siellä loisteputkihelvetissä unta, kaveri oli vielä toisessa putkassa ja joku Spuge huutaa viereisessä, oli se keltainen jumppapatjakin oma kokemuksensakin :lol: aamulla oli kyl hyvä fiilis kun pääsi pois, mutta ei siitä reissusta sen enempää.
Panic Chaos Disaster!

Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti » Tue 07 Jul 2009, 05:03

Jonku aikaa sitte olin 3pv pidätettynä tapon yrityksestä epäiltynä. Vittumainen paikka maata siellä. Nyt on sitte Profiili siellä kyttien facebookissa jossa on myös DNA tiedot ja sormenjäljet kuvien lisäksi. Vuoden verran niitä vissii säilyttävät tosin vain, koska en kyseiseen rikosnimikkeeseen syyllinen ollut.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?

Uke
LD50

Post by Uke » Wed 08 Jul 2009, 00:37

Kerran olin 12h putkassa yhdestä autoliikkeen jutusta ja vaikka diabeetikko olenkin, niin en edes ruokaa saanut :(
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

Usoda
LD50

Post by Usoda » Wed 08 Jul 2009, 11:00

Kulu wrote:Itse pelkään poliiseja jatkuvasti. Yksi vinkki kotiintilaajille. Jos tulee tullista viesti et siellä on tilaus... ÄLÄ HAE SITÄ! Siellä on kytät oottamassa ja ottaa sut kuulusteluihin unou.
Kyllä ne kotiin tulee ennemmin tai myöhemmin vaikket hakemaan edes mene (jos käy paska säkä, sekä riippuu myös mitä siellä lähetyksessä on)...
Ja aika poliisikohtaista tääkin, musta tullin heebot osaa olla paljon vittumaisemman oloisia kun peruspoliisit.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava

NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki » Mon 07 Sep 2009, 15:36

"Ilta pitkä pitkä yö, kundit tabletteja syö, polvet lyö poikien setsuurille, konstaapeli puuhaa saa, autokansaa kuljettaa..."

Itse en ole ikinä onneksi joutunut tekemisiin kyttien kanssa.

mauseri
LD50

Post by mauseri » Tue 08 Sep 2009, 08:41

Happotatti wrote:Jonku aikaa sitte olin 3pv pidätettynä tapon yrityksestä epäiltynä. Vittumainen paikka maata siellä. Nyt on sitte Profiili siellä kyttien facebookissa jossa on myös DNA tiedot ja sormenjäljet kuvien lisäksi. Vuoden verran niitä vissii säilyttävät tosin vain, koska en kyseiseen rikosnimikkeeseen syyllinen ollut.
Eivät selettii hävitä vuoden kuluttua sitä, viimeinkin ja vaivalla saamaansa näytettä .. TÄMÄ EI OLE TIETO, VAAN ASIA MISTÄ OLEN VARMA KUNNES TOISIN TODISTETAAN!

dredi
LD50

Post by dredi » Tue 08 Sep 2009, 15:00

Joo eivät hävitä. Poliisien omista rekistereistä ei tieto häviä ikinä. Ne ottaa ne vaan pois julkisista rekistereistä, mutta niiden omissa arkistoissa asiat pysyy ikuisesti.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!

mauseri
LD50

Post by mauseri » Tue 08 Sep 2009, 19:12

dredi wrote:Joo eivät hävitä. Poliisien omista rekistereistä ei tieto häviä ikinä. Ne ottaa ne vaan pois julkisista rekistereistä, mutta niiden omissa arkistoissa asiat pysyy ikuisesti.
Aivan. juuri tuota tarkoitin, mutta en osaa ilmaista asioita.

ferox
OD

Post by ferox » Wed 09 Sep 2009, 22:20

dredi wrote:Joo eivät hävitä. Poliisien omista rekistereistä ei tieto häviä ikinä. Ne ottaa ne vaan pois julkisista rekistereistä, mutta niiden omissa arkistoissa asiat pysyy ikuisesti.
Sieltä ne myös kaivetaan, jos henkilöstä joudutaan teettämään Suojepoliisin tai Pääesikunnan nk. turvallisuusselvitys (ent. luotettavuuslausunto; suppea, perusmuotoinen tai laaja). Tämän selvityksen läpäisemistä vaaditaan haettaessa mm. turvallisuusalalle, moniin luottamustehtäviin, yhteiskunnallisesti merkittäviin virkoihin, puolustusvoimien erikoisjoukkoihin jne. töihin, ja se on omalla suostumuksella pyydettävä Supolta ja toimitettava työnantajalle. Hakemukseen täytyy sisältyä tarkoitus, jota varten turvallisuusselvitystä haetaan (ts. haettava työtehtävä ja työnantaja), sillä Supo liittää selvitykseen tapauskohtaisesti arvioiden* soveltuvuusarvionsa (ts. kelpuutuspäätöksensä) henkilölle kyseisessä työtehtävässä toimimiseen.

Turvallisuusselvityksen teossa käytetään lähteenä kaikkia julkishallinnon hallussapitämiä asiakirjoja, poislukien (tuskin enää pitkään...) potilasrekisterit. Siis muun muassa poliisin rekisterit (rötöstelitkö 13-vuotiaana? oletko saanut tuomiota huumausainerikoksesta? lapseen sekaantumisesta?), Supon rekisterit (oletko totaali? oletko koskaan ollut maanpakolainen? päätynyt putkaan mielenosoituksesta?), oikeushallinnon rekisterit (oletko koskaan ollut syyteharkinnassa? oletko nyt? entä ulosotossa?), puolustusvoimien rekisterit (onko sinulla C-paperit? miksi? oletko keskeyttänyt intin?), rajavartiolaitoksen ja Tullin rekisterit (oletko salakuljettanut viinaa? onko postissa lähetetyt lääkeaineesi koskaan jääneet tulliin?), väestötiedot yms.

Sivuhuomiona samaahan halutaan nyt myös aselupahakemuksiin.

* mielivaltaisesti (ark. perstuntumalla myös pärstäkertoimella)
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa

Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka » Mon 12 Oct 2009, 23:28

Normaalisti ehkä kuumottais postata, mutta pyrin menemään pelkoihin kuin perse edellä ylös puuhun...

Tuli lappu laitokselta postiin, että oon rikoksesta epäilty, kutsu saapua paikalle sillon ja sillon klo 9.00. Noh olin jo innoissani menossa kääntämään sinipipojen mielipidettä mun rikollisuudesta, ja komisario soittaa kun oon bussissa "joo, oon täs sua koittanu tavoitellakkin, tuli käsky *jostain ylemmältä taholta* että sun ei tarvi tulla käymään täällä ollenkaa" :D. Vähän naureskelin mielessäni... Oli niin mahtava tilanne, että en tajunnu edes kysästä että mistä on kyse :mrgreen: .
back to basics rootbwoy

mauseri
LD50

Post by mauseri » Thu 15 Oct 2009, 16:44

kerron oman alkuviikon kokemukset kuhan jaksan..

Boilder
Apteekki

Post by Boilder » Thu 15 Oct 2009, 19:43

poliisit eivät saaneet kiinni 15v joka ajoi skootterilla 3 päällä kännissä+savuissa, 2 maijaa karkuun pitkin kyliä joskus vuosia sitten ^^
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare

Hz0
Apteekki

Post by Hz0 » Wed 16 Dec 2009, 16:29

Yhden kerran olen kuulusteluissa ollut huumausainerikoksesta. Kerroin etten tiedä kuka on lähettänyt minulle nimettömällä kirjeellä 2g budia, enkä ollut kyseistä kirjettä pyytänyt. Syyttämättä jättäminen oli tuloksena. Toisella kerralla onnistuin pummimaan poliiseilta kyydin kotiin kun oli vähän heikko happi liian alkon, polttelun ja xanttujen popsimisen seurauksena. Saattoivat vielä rappukäytävään kun en meinannut pysyä pystyssä :)
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen

mauseri
LD50

Post by mauseri » Fri 18 Dec 2009, 00:00

Hz0 wrote:Yhden kerran olen kuulusteluissa ollut huumausainerikoksesta. Kerroin etten tiedä kuka on lähettänyt minulle nimettömällä kirjeellä 2g budia, enkä ollut kyseistä kirjettä pyytänyt. Syyttämättä jättäminen oli tuloksena. Toisella kerralla onnistuin pummimaan poliiseilta kyydin kotiin kun oli vähän heikko happi liian alkon, polttelun ja xanttujen popsimisen seurauksena. Saattoivat vielä rappukäytävään kun en meinannut pysyä pystyssä :)
VITTU! mä sqain sakot huumausaineen käyttörikos ku vkl oli löytyny 5g hasaa samoilla selityksillä. huumausaineenkäyttörikois.. VITTU! EN EES NÄHNYT SIT' HASISTA ni mikä vitn käyttö? Häh

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Fri 18 Dec 2009, 00:48

mauser1911 wrote:
Hz0 wrote:Yhden kerran olen kuulusteluissa ollut huumausainerikoksesta. Kerroin etten tiedä kuka on lähettänyt minulle nimettömällä kirjeellä 2g budia, enkä ollut kyseistä kirjettä pyytänyt. Syyttämättä jättäminen oli tuloksena. Toisella kerralla onnistuin pummimaan poliiseilta kyydin kotiin kun oli vähän heikko happi liian alkon, polttelun ja xanttujen popsimisen seurauksena. Saattoivat vielä rappukäytävään kun en meinannut pysyä pystyssä :)
VITTU! mä sqain sakot huumausaineen käyttörikos ku vkl oli löytyny 5g hasaa samoilla selityksillä. huumausaineenkäyttörikois.. VITTU! EN EES NÄHNYT SIT' HASISTA ni mikä vitn käyttö? Häh
Herran tiet ovat tutkimattomat. :D

Itselläni ei ole negatiivisia kokemuksia poliisista,
paitsi hämärästi muistan ylä-asteen huumevalistuksen. Minkä voisi laskea.

Hz0
Apteekki

Post by Hz0 » Sat 19 Dec 2009, 20:53

mauser1911 wrote:
Kai se täytyy tähän todeta että pärstäkerroin ja ittelläni ei ollut tuossa vaiheessa (eikä ole edelleenkään) sitä rikosvitunrekisteriä.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen

zan
Apteekki

Post by zan » Fri 01 Jan 2010, 04:13

Gandalffi wrote:Kerran olin 12h putkassa yhdestä autoliikkeen jutusta ja vaikka diabeetikko olenkin, niin en edes ruokaa saanut :(
toi on jo paha juttu ja hlvetn TÖRKEETÄ poliisilta ...tottakai sanoit et sulla on diabetes? 1 vai 2 tyypin? siinä ku ois hypoglykemia iskeny ja asidoosi. ois voinu hyvät rahat saada. ainakaan en luota poliisin vaitioloon pätkääkään, huonoja kokemuksia. kerrot esitutkinnassa niinkuin asia on <--- eräät tietävätkin asian jo paremmin kuin sinä itse ja lopputuloksena ei rikosta tulos. ja sama juttu ku kämppä ratsattiin niin ties eräs henkilö tasantarkkaan mitä mun kämpillä oli ja millon olin siivonnu viimex ja siitäkään ratsiasta ei löytynyt mitää, mutta ties mitä mun kämpil oli yms.