Huumekuolemat

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
mauseri
LD50

Huumekuolemat

Post by mauseri » Sun 08 Jun 2008, 06:26

Meistä moni on varmaankin menettänyt läheisiään.itseäni tuo asia koski todella lauantai aamuna kun ystävä ei herännyt ja elvytyksestä ei ollut enää apua.ajattelin että tänne voitas kertoo tunteita tapahtumista..mulla on ainakin helvetin paha olla nyt.tiedän että itse oon tieni/ystäväni valinnut,mutta kyllä se prkl koskettaa kun 19v jätkä lähtee..hän oli ottanut kai n.9kpl 150mg tramal,2mg xanoreita,dormicomin ja efexoria.eli tiedä vittu rajasi!multa on lähtenyt vuosien varrella paljon kavereita,mut nyt lähti ystävä ja olin itse paikalla...
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

peili
Psykonautti

Re: Huumekuolemat

Post by peili » Sun 08 Jun 2008, 14:37

Otan osaa :( Olkaan varovaisia ettei tule uusia samanlaisia uutisia.

bol
Kameleontti

Post by bol » Sun 08 Jun 2008, 21:12

Lepää rauhassa.

Aivan liian nuorena lähti :(

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Mon 09 Jun 2008, 18:29

:(

Otan osaa. Voin kuvitella kuinka järkyttävää kun ystävä lähtee ja kun olet vielä itse läsnä. Toivon voimia sulle ja ystävällesi omaisille jaksamiseen.

Vaikka joskus vuosia sitten pyörin enemmänkin noissa hitaiden käyttäjä piireissä, ja vielä nykyäänkin pidän muutamaan luotettavaan käyttäjään satunnaista yhteyttä, niin ei kovin läheistä kaveria ole vielä kuollut huumeisiin. Muuten olen kyllä läheisiä menettänyt.

Muutama vähän etäisempi puolituttu on lähtenyt ennen aikojaan huumeisiin. Yksi heroiini yliannostus ja parikin tuttua tukehtunut oksennukseensa hitaat+bentsot+viina kombolla (subua toisella ja vissiin tramalia+subua toisella). Silti aina kirpaisee kun kuulee. Varsinkin kun itse vedin joskus myös surutta aikamoisia sekoituksia ja itsekin tulee vielä satunnaisesti hitaita otettua.

Yrittäkää olla varovaisia ja välttäkää yli terapeuttisten annosten rauhoittavia ja varsinkin viinan sekoittamista hitaisiin. Voi tulla ikävä yllätys jos ei ole ennestään selkeää toleranssia kaikkiin kyseisiin aineisiin. Ja vaikka olisikin, voi olla silti vaarallista.

HiisaajaHiisi
Lepakko

Post by HiisaajaHiisi » Wed 11 Jun 2008, 21:16

Otan osaa menetykseen...

Mullakin on lähtenyt yksi tuttu heroiinin ja yksi alko + lääkkeet seurauksena, toinen oli 22 ja toinen vasta 18v. Ei se ole kellekään mukavaa, läheisille tosi kova pala, en ollut itse kovin läheinen kaveri, mutta kaverini oli ja hän otti asian todella raskaasti...

Kannattaa kuitenkin muistaa, että oman polkunsa valitsee jokainen, ei kannata syyllistää itseään liikaa ja ajatella mitä olisi voinut tehdä toisin :(

Ja todelllakin niiden jarrujen kanssa dosejen kanssa varovaisia...
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! :)

mauseri
LD50

Post by mauseri » Mon 07 Jul 2008, 22:15

krappels wrote:On kyllä vitun harmillista...

...ettette ite oo kipanneet vielä. Antakaa palaa, tapattakaa itsenne jotta meidän ei tarvi teidän elämistä kustantaa sossun kautta.
mikähän vitun ryntäys näille pään aukojille on tullu tänne?tehdäänkö niin vanhat et ei kommentoida enää yhtään noita pellejä?mulla vähän kuohahti ku ruvettiin riiotista vittuileen,mut jatkossa yritän säilyttää malttini.tää on kuiteski meidän foorumi missä saman mieliset tyypit jutustelee kaikessa rauhassa,toivottavasti tää nyt pysyy sellasena..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

Vaikuttaja

Post by Vaikuttaja » Tue 08 Jul 2008, 00:52

Vs: Tänne keräämme itkuraivareiden parhaimmistoa
« Vastaus #178 : Tammikuun 21. 2008, 21:10:49 »
Vastaa lainatenLainaus
No niin, vastataanpa tähän sitten jotakin ja poistutaan sitten takavasemmalle, tämä ei ole enää kivaa. Onnistuitte, taputtakaa itseänne päälaelle. Hyvä pojat.

Nyt alkaa sitten se avautuminen.

Hiveleehän tämä huomio tietysti jollain tasolla egoa, sillä on hienoa onnistua herättämään keskustelua. Mieluummin mielipiteet jakava kuin harmaa tylsimys, mutta alkaa tulla pikku hiljaa mitta täyteen kun en itseäni kuitenkaan mitenkään pahimmaksi terroristiksi koe.

Myönnetään että kirjoitan paljon itsestäni. Sosiaalinen verkostoni on hyvin minimaalinen ja vähiä ystäviäni eivät minun asiani juuri kiinnosta, joten johonkin on pakko avautua ja hakea huomiota ettei pää räjähdä. Eilenkin odottelin ns. parasta kaveriani kolme tuntia, jonka jälkeen hän saapui kahdeksikymmeneksi minuutiksi puhumaan itsestään ja sulkien korvansa minulta - ja poistui sitten pesettämään autoaan, mikä tietenkin on tärkeämpää kuin minun huoleni ja murheeni. Ihan psykologin toteamana olen huomiota kaipaava persoona, mikä johtuu osin lapsuuden torjutuksi ja mitätöidyksi tulemisen kokemuksista. Ilman ihmisten huomiota en koe olevani olemassa. Noin yleisesti ottaen olen hyvin yksinäinen ihminen.

Niinpä sitten kun puolitoista vuotta sitten eksyin tänne (toki pirin perässä) olin heti kuin kotonani: täällä sai keskustella ihan mistä vain, jutustella mukavia, tappaa aikaa ja tuntea olonsa kuunnelluksi. Kiinnityin aika nopeasti foorumiin. Tässä tämän puolentoista vuoden aikana on kuitenkin siviilielämässäni tapahtunut kaikennäköistä, joka ei ole voinut olla heijastumatta juttuihini. Jotkut pitävät sitä avoimuutena, toiset narsismina, toiset paskaspämminä mutta minulle se on ollut tärkeää. On ollut päiviä, jolloin yksinkertaisesti en ole jaksanut tehdä mitään muuta kuin lukea foorumia.

En kerjää sääliä, mutta jos joku tällaisen topicin vaivautuu pystyttämään lienee minulla oikeus vastata siihen ja kertoa miltä itsestäni tuntuu. Repikää palasiksi jos haluatte. Tuntuu tosi melodramaattiselta, mutta minua vain vituttaa ihan hirveästi. Kaikkia paskaspämmejäni en toki puolustele, mutta kirjoitan mielestäni välillä ihan asiaakin.

No niin. Menen tästä juomaan kahvia. Hei hei.

frapathea

Post by frapathea » Tue 08 Jul 2008, 01:04

Tuntu aluks ettei heru symppatiaa täst hommast mut nyt yhelle kanavalle pastetettii kuvaa jostai kuvalaudalt noist mauserin viesteistä ja jengi naureskeli ja pisti vituttaa oikee huolella. Jos ei tunnu silt et asia koskettaa itteään ni pakkoko tulla aukomaan? Vois jotku ihmiset joskus pitää turpansa ummessa. Ja täytyy olla aika vitun täkyaivo jos saa kiksei/jotain hauskaa irti toisen kuolemasta. Tää oli vitun surullinen episodi. Otan osaa todellakin.

frapathea

Post by frapathea » Tue 08 Jul 2008, 02:21

Heittäkää nää trollit vittuun.

Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni » Mon 04 Aug 2008, 19:03

Osaanottoni! Täytyy vaan toivoa, että se viimeinen-trippi-mistä-kukaan-ei-ole-palannut-raportoimaan on hyvä ja että siellä on helppo olla onnellinen.

ps.

Ne sieltä kuvalaudalta vastasi näin:
Riemurasia wrote: Tervehdys!

Kuva poistettu. Kirjoitus otettiin ylläpidon puolelta lähinnä vitsinä,
mutta todella ikävää jos näin on todella käynyt.

Kiitos ilmoituksesta!

Terveisin, Riemurasian Ylläpito
Olipa herkkää... :roll:
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.

lanttu
Apteekki

Post by lanttu » Mon 04 Aug 2008, 21:53

Itse ollu joskus semmosessa tilanteess että, viikate miehen viikate on kurkulla 18v ku täytin kk siitä samat doussit mullaki mut ei ittestä tuntunumiltää paitsi vitutti välil makaa 6vk sairaalas
mut tota helvetinmoinen opetus ku kattoo kuin läheiset kärsii jne...

Otan osaa! Itte kans 19v kaikki noita lääkkeitä löytyy paitsi dormari respan pölli lekuri ei haittaa sit on oppinu mis raja menee ja jos ylittyy niin jotenki sen tajuu alitajunnassa :|
wtf

XTCVelho
Lepakko

Post by XTCVelho » Tue 21 Sep 2010, 02:50

Pakko kirjotella tännekkin.

Yks kaveri 17 vuotias kuoli joku aika sitten 1x 8mg subutex, lava kaljaa ja benzoja kasapäin. Tipahti yhtäkkia vain siilitien metriksellä ja kuoli. Toinen hyppäs pireissä junan alle ihan nenän edessä ja kaveri vaan huus vieressä et vittu sil oli mun lätsä. Näin täälläpäin.
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!

Neuromoottori
Psykonautti

Post by Neuromoottori » Tue 19 Jul 2011, 23:12

Mulla kuoli kaveri joku aika sitte subu+lyrica ja ehkä oli viinallaki ehkä osuutta kuolemaan,ei kaveri enään heränny unesta :down:
surullista ku jengi ei kuuntele järkipuhetta noista vitun vaarallisista komboista! paha juttu!

zerk
Moderator

Post by zerk » Sat 23 Jul 2011, 02:59

Menetin aikoinaan parhaan ystäväni subu+viina kombolle ja satuin itse vielä löytämään ruumiin. Itse en silloin käyttänyt mitään. Traumatisoi todella pahasti nuoren miehen.
^^@_

Olio
Kameleontti

Post by Olio » Sat 23 Jul 2011, 12:39

Ei niin hyviä kavereita mut samoissa piireissä pyörittiin ni kaks kuoli bentso viina subu komboon ja yks lakka+alkoholi :( RIP

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Tue 02 Aug 2011, 00:13

Isoveli lähti -08 kesäkuussa RIP. Täälläkin kirjoitteli.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Tue 02 Aug 2011, 21:07

Joo meinasin kirjottaa tänne ikävän tarinan mutten sitte kirjottanukkaan...
Joo näitä kavereita on lähteny paljon. Oman käden kautta,muitten käsien kautta ja vahingossa.
Mutta jokainen niistä on yksi liikaa.
Kaikista ikävintä se on jos se tapahtuu tosi läheiselle ja nuorelle vielä.
Voin vain kuvitella heidän omaisiaan miltä niistä on tuntunut..
Ollut ite niin koomassa vuosikaudet että sen sillä lailla kuin ohitti vain että "-jaa se ja se on taas kuollu,tapettu,tappo ittensä jne jne..."
Nyt tässä ollu muutaman vuoden selvänä niin alkanut tämä todellisuus pikkuhiljaa palautua. Kauan siihen menikin.. Meni sellanen puol vuotta että alko havahtuu maailman menoon että täällähä o muitaki ku minä,siitä kun olin lopettanu jatkuvalla syötöllä kaman vetämisen.

Kaikki hyvät kuolee,kusipäät jää,mikäpä sen pahan tappais?
R.I.P ,ihan vitun kova ikävä teitä kaikkia. Hyviä muistoja,niitä ei multa kukaa vie pois muuta ku multa maan.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma » Sun 14 Aug 2011, 10:37

testeri420 wrote:Kaikki hyvät kuolee,kusipäät jää,mikäpä sen pahan tappais?
Yks kiero lähti tais olla 06 tai 07, ala-aste 'kaveri', liikaa ekstaasitabletteja ja pumppu petti

Muitaki 'tuttuja' poistunu, mutta ei läheisiä, onneksi

testeri420
OD

Post by testeri420 » Mon 15 Aug 2011, 20:03

Ongelma wrote:
testeri420 wrote:Kaikki hyvät kuolee,kusipäät jää,mikäpä sen pahan tappais?
Yks kiero lähti tais olla 06 tai 07, ala-aste 'kaveri', liikaa ekstaasitabletteja ja pumppu petti

Muitaki 'tuttuja' poistunu, mutta ei läheisiä, onneksi
joo,itseasiassa tossa lähti yks kuspää viinanmyyjä kun kaveri sen samuraimiekalla palotteli. mutta ei siitä sen enempää. kuolema ei o kai koskaan kiva?
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

LeeviON
Lepakko

Post by LeeviON » Thu 02 Feb 2012, 21:04

Olen itse meinannut kuolla lääke+viina kombosta. Lopetin sekakäytön siihen.
Frendillä sama juttu, mutta se perkele ei vaan kuuntele järjen ääntä, ja sillä tabu+viina kombottelu jatkuu vieläkin.. katotaan kuinka kauan sillä sydän/maksa kestää tollasta turpasaunaa. :(
zero wrote:mikset saatana menis työhaastatteluu? minä vedän lippuviinan ja kourallisen tennareita ja työkkärii. mikset sinä menisi EDES TYÖHAASTATTELUUN? ET SÄ SITÄ DUUNIA KUMMINKAA SAA!
Not even milk can stop me now!

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Sat 04 Feb 2012, 03:56

Sydän ja maksa tuskin kovin äkkiä kosahtaa viina + bentso kombolla, mutta hengityslama poimii kyllä äkkiä omansa.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Sat 04 Feb 2012, 09:39

Kottonmouth wrote:Sydän ja maksa tuskin kovin äkkiä kosahtaa viina + bentso kombolla, mutta hengityslama poimii kyllä äkkiä omansa.
Se voi kosahtaa tosi paskalla mäihällä se maksa. Mutta yleensä se vie vuosia että näin tapahtuu.
Hengityslama tuo suurin niittäjä vissiin on. Ja toinen taitaa olla tietämättömyys sekä välinpitämättömyys...
Music is a saint.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Sat 04 Feb 2012, 12:02

Tuolla bentso + viina kombolla on tapaturmaisesti monet tappaneet vahingossa itsesnsä ja oksennukseen tukehtuminen taitaa myös olla melko yleinen kuolinsyy, hengityslaman ohella.

Taitaa sisäelimistä haima kosahtaa viinaputkilla helpoiten/nopeiten nuoremmilla ihmisillä jolla ei vielä maksakirroosia ole. mutta noin muuten ei tuo kombo viinaa enempää pitäisi elimistöä vahingoittaa. On vaan muuten tosi vaarallinen.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Sat 04 Feb 2012, 15:06

Ja sitte tällänen.
Kun henkilö pääsee kivitalosta nii sehä alkaa samantien vetämää nii paljo ku sielu sietää.
(ei aina mutta suunnillee yli 50% tapauksista alkaa, ainaki mun kavereista)
Nii vetää sitte vanhan kaavan mukaan ja toleranssi on kerenny laskee. Sitte lähteeki henki annoksesta mistä ennen on vähän niinku startattu vasta.
Music is a saint.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Mon 20 Feb 2012, 02:26

Mun yks kaveri tappo ittensä mun luo ja sohvalle kuoli.
Poliisit vei mut ja frendin putkaan siitä 12 tunniks.
Ainut kerta ku oon ollu juoppoputkassa.

Edit, sori, ensimmäinen kaveri kuoli vuonna 2001-2002 talvella.
Toinen kaveri kuoli vuonna 2003.
Jätettii kämpillensä yksin, oli vetäny supua viinaa raksuja savua.
19v. Just saanu kämpän.

En oo sen jälkee pystyny nukkumaan jos joku on ollu samassa huoneistossa vähänki pahemmassa kuosissa.
Tullu sellanen niiku että ei pysty olemaan vahtimatta.
Oon jopa jättäny tekemättä hommia ja jotai soppala/lääkäri/kelakäyntejä väliin sen takia ku jääny kämppään koska kaveria en oo viittiny jättää vahtimatta.

Muita ei kehtaa mainita eikä tee mielikään luetella mitää vitun listaa jostain tollasesta.

Älkää oikeesti jättäkö koskaa kaveria vahtimatta kämppään jos se on ottanu paljon jotain.
Jättäkää se pakollinen meno menemättä ku voitte nii auttaa asiaa jos vaan autettavaa on.

edit
Yks elvytys sessio oli sillee että kaverilla katkeili kylkiluita(*vai rintalasta?) kun koitettii saaha happee siihen. Ei auttanu elvytys...
Viimene ääni siitä kaverista minkä kuuli oli grhlll....

Pelastanu kolmen kaverin hengen. Toista menin kattoo sairaalaa seuraavana päivänä ku se oli letkuissa nii lekuri sano että 5 minuuttia ja nirri pois.
Toinen oli kanssa todella läheltä piti tilanne lakka+alkoholi+kukka+pentsot yhdistelmällä.
Vietiin sairaalaan ja seki sanottii että oli iha minuutti kauppaa.
Yhen pelastin ku meinas ittensä hirttää.
Roikku vessassaan jo mut oli tehny nii huonon solmun että sain auki sen ku hänen emäntänsä pieni nainen jaksoi nostaa sen ilmaan sen verran.
Music is a saint.

mindtransferral
Psykonautti

Post by mindtransferral » Wed 21 Nov 2012, 14:45

Subutexilla pari kaveria lähtenyt :(
The journey begins...

lixcc
Psykonautti

Post by lixcc » Thu 22 Nov 2012, 20:53

funeralrites wrote:Subutexilla pari kaveria lähtenyt :(
Subutexillahan ei henki lähde. On juotu tai syöty benjoja. Surullista joka tapauksessa.
"Elämästä saa ja pitää nauttia joka päivä. Matkustaminen on keino muistaa se." -Riku Rantala.

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Thu 22 Nov 2012, 21:12

Kyllä mää ainakin elän siinä käsityksessä että kyllä vaan subutex+muu depressantti-kombolla voi henki lähteä. Joten haluisitko esittää jotain tutkimustietoa väitteesi pohjaksi? ;)
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

lixcc
Psykonautti

Post by lixcc » Thu 22 Nov 2012, 21:26

Niin tarkoitinkin että pelkällä subulla ei henki lähde. Ei siihen paljoa tarvii päälle. Itekkin nolla toleilla 8-pallon vetäny ja yrjöilly ja nukkunu eikä varmaan ois tarvinnu montaa bentsoa ottaa et ois henki menny.
"Elämästä saa ja pitää nauttia joka päivä. Matkustaminen on keino muistaa se." -Riku Rantala.

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Thu 22 Nov 2012, 21:29

okei :)

Kyllä tosta vaan sen käsityksen saa että väität että ei kombotettunakaan oo hengenvaarallinen. Eka mietin hetken että mitä toi nyt tarkottaa, ja tulkitsin sitten niin että väität et ei o kombotettuna hengenvaarallista.

E: aaa, joo! Lisätessäsi että "on syöty benjoja tai juotu" viittaat siihen että nämä poismenneet ovat näin tehneet, sen lisäksi että ovat ottaneet subua. Luulin että meinaat että "joo, oon vetäny subuu ja benjoi ja alkoo sekasin enkä oo kuollu, ei siihe vaa kuole". Juu! :roll:
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.