Kokemukset

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
admin
Site Admin

Kokemukset

Post by admin » Fri 21 Dec 2007, 19:52

Tälle alueelle voit kirjoittaa kokemuksistasi psykoaktiivisten substanssien parissa.

admin
Site Admin

Mallipohja

Post by admin » Fri 21 Dec 2007, 19:54

Substanssi(t)

[img*]aiheeseen liittyvä kuva, jos löytyy (esim. molekyylikaava)[/img]

[url*]http://aiheeseen.liittyvä.linkki.tähän.jos.löytyy[/url]

Substanssi, määrä, nauttimistapa:
  • Koskenkorva viina, 0.5l, juotu
  • Tupakka, 38kpl, poltettu/syöty
  • Kofeiini, 457mg, juotu
Taustatiedot

Taustatiedot; ikä, sukupuoli, toleranssi ko. substansseihin
Mies, 22v
En ole aikaisemmin polttanut tupakka.
Minulla on diabetes.

Kertomus

I Ensimmäinen kappale

The light and fury of centuries have informed the blank facades of the ageless, the hills roll back onto deep blueness to view an infinity beyond the farthest reaches of reality. Amidst all this dancing light, this vibration of myriad sounds and colors, stand the Illuminated Few, whose towering phalluses blot out sun and moon, who have deigned to congregate upon the mortal plane under the collective moniker "DIESELWIG". DIESELWIG is light, dark, protein, groceries, carburetor

II Toinen kappale

Registro de domínios internacionais .com , .net , .org , .info e outros a partir de apenas R$45,00 Anuais. Incluíndo gratuitamente serviço de DNS com direito a 50 contas de email e edições a tabela de DNS. Dividimos o registro de seu domínio em até 3X sem juros no cartão de crédito VISA, oferecemos painel de controle em português

---------------------------------------------------------------------------

Code: Select all

[size=150]Substanssi(t)[/size]

[img*]aiheeseen liittyvä kuva, jos löytyy (esim. molekyylikaava)[/img]

[url*]http://aiheeseen.liittyvä.linkki.tähän.jos.löytyy[/url]

[b]Substanssi, määrä, nauttimistapa:[/b]
[list]
[*][i]Koskenkorva viina, 0.5l, juotu[/i]
[*][i]Tupakka, 38kpl, poltettu/syöty[/i]
[*][i]Kofeiini, 457mg, juotu[/i][/list]

[size=150]Taustatiedot[/size]

[b]Taustatiedot; ikä, sukupuoli, toleranssi ko. substansseihin[/b]
Mies, 22v
En ole aikaisemmin polttanut tupakka.
Minulla on diabetes.

[size=150]Kertomus[/size]

[b]I[/b][i]  Ensimmäinen kappale[/i]

The light and fury of centuries have informed the blank facades of the ageless, the hills roll back onto deep blueness to view an infinity beyond the farthest reaches of reality. Amidst all this dancing light, this vibration of myriad sounds and colors, stand the Illuminated Few, whose towering phalluses blot out sun and moon, who have deigned to congregate upon the mortal plane under the collective moniker "DIESELWIG". DIESELWIG is light, dark, protein, groceries, carburetor

[b]II[/b][i]  Toinen kappale[/i]

Registro de domínios internacionais .com , .net , .org , .info e outros a partir de apenas R$45,00 Anuais. Incluíndo gratuitamente serviço de DNS com direito a 50 contas de email e edições a tabela de DNS. Dividimos o registro de seu domínio em até 3X sem juros no cartão de crédito VISA, oferecemos painel de controle em português

---------------------------------------------------------------------------

Tofupekoni
Kameleontti

Re: Kokemukset

Post by Tofupekoni » Sun 03 Aug 2008, 23:57

Kiitos mallipohjasta! Toimiva idea!
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.

Zeke
Lepakko

Post by Zeke » Mon 01 Dec 2008, 01:54

Tota tota, eikö tuolta puutu kannabis?
Kannabista ei löydy kokemusten alueelta. :shock:
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Mon 01 Dec 2008, 04:02

desoxy wrote:
Zeke wrote:Tota tota, eikö tuolta puutu kannabis?
ne olis vaan tyyliin "poltin paukut, tuli mässyt, katoin leffan, naureskelin, unohdin minkä leffan olin kattonu, naureskelin lisää"

ei niitä oikeen jaksais lukea.
:mrgreen:
Keep it unreal.

Zeke
Lepakko

Post by Zeke » Mon 01 Dec 2008, 10:21

Eihän sinun tarvi niitä lukea, eikä tarvitse yleistää.

Meinaan on varmaan kehittävämpää kertoa mielenkiintoisista oivalluksista paukuissa, kun lukea tuhkakupin hörhötopiikkia, misä jengi häröilee ryynikännissä..
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.

mauseri
LD50

Post by mauseri » Mon 01 Dec 2008, 13:32

Zeke wrote:Eihän sinun tarvi niitä lukea, eikä tarvitse yleistää.

Meinaan on varmaan kehittävämpää kertoa mielenkiintoisista oivalluksista paukuissa, kun lukea tuhkakupin hörhötopiikkia, misä jengi häröilee ryynikännissä..
häröily on hauskaa! :D
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

Ahab

Post by Ahab » Tue 02 Dec 2008, 21:17

Zeke wrote:Tota tota, eikö tuolta puutu kannabis?
Kananbistarinoita löytyy alueettomalta alueelta, siis siitä Kokemukset juuresta. Voihan kannabiksenkin kanssa toki oli huimia kokemuksia varsinkin ekoilla kerroilla, satunnaiskäytettynä ja syötynä mutta onko noita tarinoita nyt niin paljon että tarviisivat oman alueen.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Tue 11 Jan 2011, 03:17

Mä poistasin nää lokeroinnit täältä kokemukset-alueella.?

Huomaan vaan että ei tule luettua kuin murto-osa mitä tällekin alueelle kirjoitetaan, kun ei jaksa vaivautua kurkistamaan joka kategorian taakse kätkeytyvää maailmaa.
Keep it unreal.

frapathea

Post by frapathea » Tue 11 Jan 2011, 03:28

tRip wrote:Mä poistasin nää lokeroinnit täältä kokemukset-alueella.?
Just joo, ei vitussa. Kiva olis sit yrittää löytää jotai tiettyjä juttuja jostai monituisten DXM-kertomusten seasta.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Tue 11 Jan 2011, 11:29

Ei varmasti. Aloittelevalle deelien kokeilijalle nää trippistoorit on parasta luettavaa ja jos ei oo mitään kategorisointia niin on hitonmahdotonta löytää yhtään mitään. Tottakai joku haku hömhömhöm mut vaivalloisempaa ku vaa klikata.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 13 Jan 2011, 17:13

No must tää on vaan vähän sekava. Tää alue.
Sekavuus voi tosin johtua myöskin ihan mun päänupista, mistälie aurinkomyrskyistä ja hiukkaskiihdyttimen luomasta mustasta aukosta.
En valita, totesin vain. peace.
Keep it unreal.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Thu 13 Jan 2011, 19:05

Mun mielestä vois ton DXM-alueen muuttaa vaikka Dissosiatiivit & Deliriantit- alueeksi. Daturajutut esim. varmaan sopis sinne paremmin kuin psykedeelit-osastoon.

frapathea

Post by frapathea » Thu 13 Jan 2011, 21:00

tRip wrote:No must tää on vaan vähän sekava. Tää alue.
Ai selkiytyiskö se sun mielest sillä, et laitettais kaikki vaan yhteen läjään?

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 13 Jan 2011, 23:37

Ei.

Must tuntuu et otatte välil turhan vakavasti mitä mä sanon.
taimeinaan et kyl mä paljon hötöhöpöö puhun, mutten mä paskaa puhu.
mä ny vaa kelasin..
frapathea wrote:Just joo, ei vitussa.
King Ink wrote:Ei varmasti.
:|

mä kyllä nyt vähän loukkaannuin siitä et mun ideani tyrmättiin tyystin.
Okei, oon perus irkki-laiska, ni jaksa selittää usein niin tarkasti.

Mut sanokaahan.. Oks tää Kokemukset-alue tääl jengin mielestä selkeä?

No sanotaan näin et omasta mielestäni tääl on liikaa noita lokeroita..koukeroita.
Sienet&deelit&spygedeelit eriksee?
Eiks esim. Psykedeelit ois yks ja sama.?
hmmh.. must tuntuu et niin paljon näkemyseroja, koska mulle se ketkuki on tietyltapaa deeli, mut myös disso ja stimulantti.. ja paljon muutaki.
Yhtälailla ganja & sekakäyttö kunniaan..
taisillee.
Mul menis kaikki tonne sekakäyttö-topicciin :)
en o vaan aikoihin jaksanu raapustella mitään vaultin muotoon kokemuksista elämän varrella.. niit on enempiki paperilla.

mut.. ehkä täs oli se mun pointti.
Keep it unreal.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Fri 14 Jan 2011, 12:35

tRip wrote:No sanotaan näin et omasta mielestäni tääl on liikaa noita lokeroita..koukeroita.
Sienet&deelit&spygedeelit eriksee?
Eiks esim. Psykedeelit ois yks ja sama.?
Sanoisin et ku sienistooreja on niin paljon verrattuna muihin psykedeeleihin, niin on paljon selkeempää laittaa ne omaan lokeroonsa. Jos nyt yleensäkin lukee noita stooreja niin huomattavasti helpompi on löytää itseään kiinnostavista aineista stoorit kun kategorioita on enemmän ja tarkemmin. Ja sama tutkareiden kohdalla, on helpompi löytää esim. happoa käsittelevät stoorit kun ei tarvii etsii niitä samasta kasasta tutkari(- ja sieni)stoorien seasta.
tRip wrote:mä kyllä nyt vähän loukkaannuin siitä et mun ideani tyrmättiin tyystin.
tRip wrote:Must tuntuu et otatte välil turhan vakavasti mitä mä sanon.
taimeinaan et kyl mä paljon hötöhöpöö puhun, mutten mä paskaa puhu.
mä ny vaa kelasin..
Ja kyl, ideat yleensä tyrmätään täysin jos ne ovat huonoja. Ei pahalla, mut ei tossa sun ehdotuksessa ois mitään järkeä. Ja ehdotukset myös otetaan vakavasti jos ne kirjoitetaan vakavastiotettavasti.
tRip wrote:Mut sanokaahan.. Oks tää Kokemukset-alue tääl jengin mielestä selkeä?
Ei, mutta sitä voidaan tottakai muokata parempaan. Kuten ehdotinkin niin DXM- alueen vois muokata esim. Dissosiatiivit & Deliriantit- alueeks. Tää on vähän ristiriidassa sen kans mitä äsken sanoin, mut silt musta tuntuu et selkeyttäs huomattavasti kun delirianttistooreja ja ketamiinijuttuja yms. tarviis etsiä koko alueelta vaan ne ois oletusarvoisesti dissot&deliriantit- lokerossa.

Mitä ootte mieltä tästä?

EDIT: Näköjään Ahabbi onkin jo ehdottanut asiaa joskus ilman vastausta.
Ahab wrote:Tuli tuosta Asidyylin Ketamiinikokemukset jutusta mieleen että voisiko ton DXM alueen muuttaa vaikka Dissosiatiivit tai Dissosiatiivit ja Deliriantit ?
Ja ihan yleisesti, mun mielestä alue on sitä selkeempi mitä enempi lokeroita löytyy. Tottakai jotkut jutut kannattaa niputtaa yhteen, jos niistä ei oo hirveesti juttuja. Mut esim. LSD- ja Ayahuasca-stoorit vois miust olla ihan hyvin omilla alueillaan.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 15 Jan 2011, 02:23

King Ink wrote: Ei pahalla, mut ei tossa sun ehdotuksessa ois mitään järkeä. Ja ehdotukset myös otetaan vakavasti jos ne kirjoitetaan vakavastiotettavasti.
Sanotaanpa nyt näin, että ootko koskaan tullu kelanneeks sitä, että esimerkiksi minä, luen tätä vaulttia eritavoin kuin sinä..?
Ihmiset hahmottavat eritavoin eri asioita. Se mikä itselle käy järkeen, ei välttämättä toiselle olekaan yhtä selkeää ja järkeenkäypää.
Ymmärräks mitä mä meinaan?

Ikäänkuin nostasit oman järkes -yleiselle tasolle- ..että tottakai, kaikkihan kelaa juuri niin kuin itse kelaan.. vai?
..mutta sitä voidaan tottakai muokata parempaan. Kuten ehdotinkin..
Niin mäkin ehdotin..
..ja ehkä tää oli just se tapa millä mun piti tuoda mun näkemykseni esiin. Kyseenalaistamalla koko luokittelun.

Peace.
Keep it unreal.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Sat 15 Jan 2011, 11:29

Kun unohtaa kirjoittaa ''minun mielestäni'', niin heti tulee moisia väärinkäsityksiä siitä et luulen olevani jollain tapaa parempi ihminen. Eli siis: toi sun ehdotukses poistaa luokittelut ei oo mun mielestä millään tapaa järkevä, kuulostaako nyt paremmalta?
tRip wrote:Niin mäkin ehdotin..
..ja ehkä tää oli just se tapa millä mun piti tuoda mun näkemykseni esiin. Kyseenalaistamalla koko luokittelun.
Näkemykses mistä?

Ois ihan kiva et muutkin kertois miten tätä aluetta vois parantaa. Vai pitääköhän siitä tehdä joku galluppi ennenku ihmiset kertoo mielipiteensä..

ferox
OD

Post by ferox » Sat 15 Jan 2011, 13:59

tRip wrote:Must tuntuu et otatte välil turhan vakavasti mitä mä sanon. [...] mä kyllä nyt vähän loukkaannuin siitä et mun ideani tyrmättiin tyystin.
Musta tuntuu että sinä otat. Ei tuo ole syy loukkaantua. Eihän kukaan tässä edes käynyt lähelläkään henkilkökohtaisuuksia...??
tRip wrote:Mut sanokaahan.. Oks tää Kokemukset-alue tääl jengin mielestä selkeä?
Ei. Itse asiassa kirjoitin asiasta jo toissavuonna.

No, toteutinpa vihdoin oman ratkaisuni. Päädyin yhdistämään pienimpiä ala-alueita yhteen. Pohdin tässä lähinnä, mihin aiheisiin koko alue kuuluisi rajata. Nykyinen nimi ja kuvaus eivät rajaa alueen sisältöä juuri ollenkaan. Kuuluuko tänne ylipäätään muuta kuin päihdekokemuksia? Esim. kokemuksia poliisin toiminnasta -ketju sijaitsee täällä.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 16 Jan 2011, 03:20

ferox wrote:No, toteutinpa vihdoin oman ratkaisuni. Päädyin yhdistämään pienimpiä ala-alueita yhteen. Pohdin tässä lähinnä, mihin aiheisiin koko alue kuuluisi rajata.
Oot oikeassa.. ehkä mä otin asian turhan henkilökohtaisesti.

Mut kiitos tästä ferox.
jotai tällast mä kaipailinkin. Tietty tän voi antaa muovautua sit pikkuhiljaa.

Mut nyt oon liian väsyneenä miettimään..mitään.
Keep it unreal.

Uke
LD50

Post by Uke » Sat 29 Jan 2011, 03:30

tällane on paljo selkeempi alue, ku se aikasempi. Kiitoksia tästä, paljon mukavempi ettiä tekstejä yms. :up:
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.