Bensatripit

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.

Re: Bensatripit

Postby STRN on Tue 28 Feb 2012, 20:47

Koulussa käsiteltiin bensaa ja sen pelkkä haju sai mut melkein pyörryksiin... Pitäisköhän sitä käydä tossa nesteellä vähän.. jotain ;) No hyissaatana ei ikinä.
4:20pm
STRN
Psykonautti

Postby MissPsychedelic on Fri 08 Feb 2013, 11:46

Hyi hitto! En ole koskaan kokeillut imppaamista, mutta kerran vaihtaessani bensansuodatinta erääseen hankalaan autoon jouduin väkertämään nenä kiinni höyryissä liian kauan - päässä surisi ja huimasi kun nousi lattialta. Oli känninen olo, ja tosiaan kamala meteli pään sisällä.

Olen ilmeisesti aika herkkä, saisin hyviä trippejä bensalla mutta ei kiitos.
45/44/43/42
MissPsychedelic
Psykonautti

Postby MethAciD on Fri 08 Feb 2013, 15:03

Muutaman kerran nuorempana impannu enkä kyllä oo mitenkään saanu mukavia oloja, enkä ymmärrä miten jotkut tykkäs imppailla enemmänkin.
Eipä mulle muuta tullu tosta ku hetkellinen sekava olo ja melkein aina oksetti ja/tai tuli päänsärkyä.
Astmaatikkona muutenkin erittäin terveellistä, melkein jopa suositeltavaa :doh:
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
MethAciD
Lepakko

Postby boost on Tue 26 Nov 2013, 11:17

Joo...on tämäkin tullut koettua....valitettavasti. Nykyään en tohon paskaan suostu koskemaan, mut aika hulluja kokemuksia bensan kanssa joskus kyllä ollut.
Käynyt muuten usein silleen, että se trippi on paikasta riippumatta usein lähes identtinen esim. viime kertaan verrattuna ja ton takia tulee ihan sairaita déjà-vu "kohtauksia".

Muistan, kun joskus tuli impattua jossain faijan autossa kanisterista ja jonkun tunnin imppaamisen jälkeen ei ole jäänyt mitään muistikuvaa ja olin näköjään lätrännyt sitä bensaa ympäri sitä autoa ja parkkipaikkaa ja sen jälkeen olin vissiin heittänyt kanisterin ikkunaa päin. :shock: Onneksi en ollut mitään röökiä tajunnut/voinut sytyttää ja oli aamulla faijalle sitten vähän selittämistä :D , mut joo....erittäin tyhmää paskaa bensa on, vaikka päriseekin.
boost
Lepakko

Postby DarkPath on Sun 05 Jan 2014, 21:21

Ei voi suositella. Alkup. kotikaupungissani samalla asuinalueella asui eräs tyylli jonka kaikki tunsi. Olin ylä-asteikäinen kun kaveripiirini hengaili tämän reilu 30- vuotiaan jäbän kanssa. Oli vetänyt butaania 12- vuotiaasta asti kuulemma ja sen jatkuvasti puhui olennoista, jota tulee seinän läpi... Joillakin voi kuulemma ratsastaa. Hän oli täysin jäänyt siihen maailmaan ja oli kai avohoidossa kun hänella oli oma vuokrakämppäkin jossa asui..?

Imppaamisesta muutenkin senverran, että tuhoaa satavarmasti pääkoppaa jokaisella imuutuksella. Eksäni imppasi puikkoliimaa 13- vuotiaana ja sen jälkeen on ollut aika poissaolevan näköinen ja oloinen. : / Koulussa vetää kuitenki edelleen huippuarvosanoja ja opiskelee jo oikeastaanpa yliopistossa. Sosiaalinen elämäkin on vilkasta ja hän on puhelias, mutta se katse! Silmät puolitangossa ja puhe laiskankuuloista.

Itsellänihän kävi kerran vahingossa niin, että vanhempien omakotitalossa asuessani yhtenä aamuna heräsin normisti kouluun ja havahduin bensan hajuun. Autotalli sijaitsi aivan huoneeni vieressä ja isä kysyi oliko minulla pää kipeä kun autotallissa sattui illalla/yöllä pieni bensavahinko. Isä oli koirjaillut autoa ja prätkäänsä siellä.
No ei mulla ollut pää kipeänä, mutta muutoin oli hieman hutera olo. Se bensa haisi aika voimakkaasti mun huoneessa.
DarkPath
Psykonautti

Postby Mushru on Sun 05 Jan 2014, 22:11

Hmm.. Mun mutu tuntumalla ei puikkoliima edes pärise? Niin vaikuttaisko se tosiaan niin...
Correct if I'm wrong, mut hörähdin vähän kuitenkin.

Joskus kakarana impattiin kontaktiliimaa, ihana tuoksu.
Samoin bensaa kans, mut kokeilutasolle jäi koko imppaustouhu. Iuuu. Not good shit.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D
Mushru
Moderator

Postby boost on Sun 02 Feb 2014, 05:08

Jotain, mitä tapahtui, kun imppasin kerran bensaa:

Olin paaseissa jossain parkkihallissa parin kaverin kanssa imppaamassa bensaa moposta.
Vedin muutaman "hitin", jonka jälkeen katsoin maahan. Siinä oli joku vihreä kiiltävä läntti. Kun katsoin ton läntin reunoja se isoni ja lopulta täytti koko parkkihallin lattian. Seinillä oli Mikki Hiiri visuaaleja ja aina, kun katsoin kavereita, niin ne teki samat asiat. Kaveri x katsoi mua joka kerta, kun vilkaisin sitä ja huusi: "mitä vittua" ja kaveri x1 nauroi joka kerta samalla tavalla jne...tuntui siltä, että olisin ollut siellä parkkihallissa oikeasti ikuisuuden ja mitään muuta ei todellisuudessa ole ikinä tapahtunut.

Sitten otin muutaman henkäyksen tankista lisää ja sen jälkeen kaikkien äänet alkoi kaikua ja lopulta ne kaikui niin paljon, että korvissa kuului vain ininää. Näkökentässä kaikki oli vaan pieniä ruutuja. Näytti siis siltä, että katsoisi sataa eri valvontakameran monitorin kuvaa samaan aikaan samasta kohdasta.

Yhtäkkiä näin itseni ylhäältäpäin pyörimässä jossain niin, että mun jalat jätti sellaiset pixeli viivat peräänsä. Mun keho, jota katsoin vieläkin ylhäältäpäin, alkoi muuttaa muotoaan ja muuttui lopulta auringonkukan näköiseksi kuvioksi, joka leijui avaruuden näköisessä paikassa. Jostain syystä oletin, että toi kuvio oli universumi kokonaisuudessaan ja flippailin sille jonkin aikaa, kunnes ilmestyin takaisin mun kehoon, mutta olin paikassa jossa ei ollut melkeen mitään. Kaikkialla näkyi vaan valkoista äärettömät määrät. Ainoa asia, mitä näin, oli vihreä putki, joka nousi tyhjyydestä. Kosketin sitä putkea ja menin paniikkiin, koska oli vaikea käsittää, miten sen pystyi tuntea käsillä niin aidosti. Aloin huutamaan, koska halusin pois siitä paikasta.

Yhtäkkiä näin taas itseni samalla tavalla ylhäältäpäin, kuin aiemmin ja hetkeä myöhemmin makasin parkkihallin lattialla niin, että mun jalat oli ylhäällä. "Vedin" jalat vielä alas, koska tuntui, että ne olisi viellä jossain toisissa maailmoissa. Olipa flippaava kokemus... :)
boost
Lepakko

Postby SadPanda on Fri 21 Mar 2014, 07:49

No testattu on mut ei kyllä mitään positiivisii viboi jääny..
Se oli just joskus teininä kaverin mopon tankista. Stupid shieet.
[11:47] <Kopiokissa> oot vähä niiku joulupukki
[11:47] <Kopiokissa> sellane siisti taruhahmo :D
SadPanda
LD50

Postby barturi on Sun 29 Jun 2014, 18:37

Bensasta tuli kyllä ihan pimeitä halluja, jotka tuntui ihan todelta. Yläasteaikoina olin metsässä imppaamassa ja kuvittelin olevani geishatyttö, joka on juuri läpikäymässä jotain teeseremoniakoulutusta. Minun piti istua nätisti kimonossani ja juoda sievästi teetä kupista. Sain kuitenkin teiniagstikohtauksen ja heitin teekupin (oikeasti bensapullon) maahan ja aloin polkea sitä. Näin tyytyväisenä kuinka kaikki samurain näköiset tyypit katsoi kauhistuneena, kun kukaan ei ole ennen uskaltanut kapinoida näitä vuosituhantisia perinteitä kohtaan. Seuraavassa hetkessä tajusin, että näen harhoja ja näin kuinka pusikossa oli jotain partiotyttöjä vapisemassa. Tajusin, että ne oli tullut myymään mulle keksejä ja näin maassa olevan peltisen keksirasian, jonka olin polkenut lyttyyn. Menin hädissäni tyynnyttelemään tyttöjä, että älkää soittako poliisille tai vanhemmillenne. Kaukaa kuulin jo sireenien äänen. Lopulta tajusin, että puhuin pensaalle. Koko juttu oli harhaa ja oli todella hämmästyttävää, kuinka todelta kaikki tuntui.

Jossain vaiheessa minunkin tripit meni pahempaan ja pahempaan suuntaan. Puut alkoi valua verta ja niin edespäin. Juttelin joskus mielisairaalassa skitsofreenikon kanssa joka kertoi, että hän kuuli ääniä, jotka tuntuivat kuuluvan jostain maapallon toiselta puolelta ja kiertävän ympäri ja ympäri. Tämä muistutti jotenkin niin omia imppauskokemuksia. Aina menin samaan paikkaan, jossa oli jokin outo tuttuuden tunne, kuin lapsuuden painajaisissa, joita näki korkeassa kuumeessa.
barturi
Karvakuono

Postby Opiaate on Tue 29 Jul 2014, 02:54

On tullu kokeiltua vaikka mitä, mut en oo ikinä mitään impannut. En tullut morkkaamaan, mut ite kyllä vedän rajan tohon.. Jos ei oo rahaa tai muuten vaan huumeita niin sit oon ilman. :D
Kyl mä omia aivojani sen verran arvostan ettei tulis mieleenkään. Noi ''bensatrippistoorit'' kyl kieltämättä kuulostaa aika hazardeilta, huhhuh :)
Opiaate
Lepakko

Postby KarstaFari on Tue 29 Jul 2014, 12:34

Kokeilumielessä itse tätä testannut, taisi olla laimeaa kun ei oikein toiminut.. 2T-bensa oli siis kyseessä, ei mopon tankista, kanisterista. Ehkä epätoivoisempana näen käynnistyskaasu (Sonax elikkä Eetteri + muut myrkyt, mitä sisältääkään)
Sitten on jokin pahasti vialla jos noita lähtee harrastelemaan, tai on niin kitkuissa että on pakko saada pää sekaisin näillä keinoin :D itse jätin suosiolla yhteen testikertaan, ei ollu mun juttu.. Putsi Ether kyllä vois olla herqq :P
KarstaFari
Apteekki

Postby barturi on Sun 08 Jan 2017, 15:16

Käytetäänhän sitä leikkauksissa halotaania yms. jotka toimii täysin samoin kuin bensakin, paitsi, että bensa sisältää kaikkea paskaa. En huomannut suuria eroja bensan, butaanin, dietyylieetterin, kloroformin ja dikloorimetaanin välillä. Lähinnä vaikutuksen kestossa oli eroja. Viktoriaanisella ajalla eetteri oli yläluokkainen huume. Erittäin tyhmäähän bensan ja butskun imppaaminen on, mutta näin ylipursuavan negatiivisessa suhtautumisessa inhalantteihin on selkeästi vahva kulttuurisen ennakkoasenteen maku, samoin kuin crack-kokaiinin tai metamfetamiinin käyttäjät on leimattu alaluokkaisiksi ihmisiksi, vaikka rikkaat ovat käyttäneet kokaiini freebase:a ja piriä on saanut purkista.
barturi
Karvakuono

Postby silenceinthedark on Fri 13 Jan 2017, 11:11

Paras oli kyl ku olin kesätöissä kartanolla. Ajelin sellasta ruohonleikkuria, siis istuttavaa ja rupes vituttaan koko paska niin eiku korkki auki ja bensaa suoniin. Siis imppaamalla. Pärähti vähä liikaa niin yhtäkkii tajusinki etten ookkaa muurahainen ja et oon horjunu pitkin ruohikkoa. Mietin vaa mahtoko kukaa nähä ja vähä päätin lopettaa imppaamista, siis ainaki hetkeks.

Mut eipä tuo oo koskaa antanu paljokaa siistimpiä kokemuksia ku ns. happikännit, eli hengittää rajusti ja sit pidättää ja pusertaa ilmaa keuhkoihin, siitä pyörtyy mut tulee joskus siistejä trippejä, kestää tosin vaa muutamia sekunteja. Mahtaa sulattaa hyvin aivosoluja vaan, mut eipä se itseä nuorempana kovinkaa mietityttänyt, nyt vanhempana vähän miettii että kun aivot ei toimi kunnolla ja jatkuva masennus, johon ei toimi ryynitkään eikä alkoholi niin ois ehkä kandennu valita pajauttelu tai muu vähän sivistyneempi harrastus.
silenceinthedark
Karvakuono

Previous

Return to Trippistoorit .. ja muita pohdintoja